Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2020 în toate secţiunile
-
pe bune?! si ti s-a parut mai ok o masina din Lituania care a fost adusa din SUA (care mai mult ca sigur a fost dauna totala) ? Uita-te la pozele cu bordul, desi viteza e in kmh, se vede ca a fost schimbata folia fiindca una originala nu are 130, 150, ci doar 100-120-140-160 kmh. La fel si la indicatorul de combustibil si apa, in europa nu e cu F si E sau C si H, ci 1 si 0 si 50 si 130 grade. Pe a4 b9 sunt ok motoarele pe benzina, nu mai ai problemele generatiei precedente, insa sunt cam rare. Evita masinile aduse din SUA.6 points
-
4 points
-
@snack cu drag ne vedem cand ajungi pe aici, da un semn @ursachicatalin instabilitatea mea legata de masini e mereu prezenta si imi da impulsuri, am vrut s-o vand pentru a imi lua un RS6 iar pe care sa l tin de weekend, apoi am vrut sa tin Q5 ca masina de familie insa desi masina e foarte buna de familie e prea boring cu motorul de 2.0d, acum spre exemplu as da-o ca sa imi iau un C7 sedan 3.0tfsi...dar sincer am obosit putin deja dupa atatea masini si m-am cam saturat sa le dau dupa ce le pun la punct si s-o iau de la capat cu alta, nu mai am nici timpul necesar de cand a venit si ce cel de-al doilea copil sa ma mai ocup si de alte proiecte. Evident nici nu as obtine un pret corect pentru ea raportat la starea ei, pe site uri la noi sunt doar 2-3 A6 3.0TFSI, desi doar 2 la noi in tara le-am adus eu pentru 2 buni prieteni acum exact 1 an , la noi nu prea e cerere pentru astfel de masini. Asa ca. cel putin inca 1 an o mai tin, sper doar sa ajung sa-i fac stage 1 anul acesta iar pe parte de mentenanta urmeaza bratele fata, le am dar nu gasesc timp sa le schimb.3 points
-
Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf2 points
-
@DeViAnS pare mai mult o problema electrica - ECU sau contacte imperfecte pe traseu. Variaza putin tensiunea de alimentare care ajunge la senzor. Normal ECU ar trebui sa trimita o tensiune de valoare fixa situata intre 4,9 si 5,1 V indiferent daca motorul e pornit sau oprit, cald sau rece. Vezi cat e valoarea diferentiala seara imediat dupa ce opresti motorul si fa-i adaptare. A doua dimineata vezi ce valoare ai la diferentiala fara sa pornesti motorul.2 points
-
@vlahdacoroman, dupa dezbaterea noastra instructiva si documentele puse la dispozitie am reusit sa te conving cu cenusa, funinginea si toate alea? Vad ca si tu studiezi mult, ai o contributie serioasa si ar fi util pentru forum acum parerea ta, oricare ar fi ea. Promit ca nu te contrazic si nu comentez oricare ar fi raspunsul tau.2 points
-
Parerea mea este ca o sa te arzi sigur cu un VAG import Germania..mai ales una cu DSG din clasa ei nu ruleaza putin ; CC`ul mi se pare o masina overpriced pe piata SH fiind un B6 stilizat..mai este si euro4, care da, pe piata europeana au preturi si in functie de norma de poluare..dotarile nu sunt wow, probabil o sa simti lipsa incalzirii in scaune si a xenonului..nici nu mai are rost sa vorbim de devalorizare peste 5-6 ani, probabil vor ajunge la 3000e.Eu zic sa te mai gandesti sau sa cauti ceva mai corect pt ca tot vrei sa o tii mult. DPF`ul oricum este loterie la +200k km. La o masina de +12 ani si +200k km incep problemele tipice, aka degradarea vopselei, uzura ambreiaj, amortizoare, cauciucuri / furtune imbatranite, etc. p.s : daca iti iei 2.0 tdi sa il verifici de span. p.s2 : omu` mai are un 5er import BE la vanzare..la banii astia poti gasi un CC corect de la proprietar.2 points
-
Salutare! Așa cum am spus intr-o alta postare azi a venit vremea sa vorbim de cel mai complex și costisitor retrofit pe care urmează sa-l implementez la Octavia 3 VRS și anume schimbarea pârtii frontale varianta Octavia 3 Facelift RS245. Pentru acest retrofit aveți nevoie de peste 60 de elemente, o sa le menționez doar pe cele principale (pentru doritori ma pot contacta personal pentru lista completa). Costul total al acestui retrofit depășește suma de 2000€, in contextul in care farurile Full LED, bara și capota au fost achiziționate Sh. Lista generală cuprinde următoarele elemente: 1. Faruri full led (ediția revizuita cu F in coada); 2. Capota Octavia 3 Facelift; 3. Aripi STG/DR Octavia 3 Facelift; 4. Bara fata Octavia 3 Facelift vrs; 5. Proiectoare LED varianta Octavia 3 Facelift vrs; 6. Calculator FCM (ultima ediția cu E) 7. Cablaj PLA + ACC + PTF; 8. Grila superioară varianta Octavia 3 Facelift rs245 - full glossy black + Grile inferioare STG/DR + grila central + Grila contur proiector Glossy black; 9. Armătura metal + pluta protecție pt prindere/susținere bara; 10. Apărători roata varianta Octavia 3 Facelift Rs245 (aceasta varianta are găuri laterale pentru o mai buna ventilare a frânelor), etc. Ulterior, după montarea pieselor se va revizui traseul de fire către faruri și BCM conform schemei electrice și se va construi un nou traseu pentru Calculatorul FCM care gestionează funcțiile farurilor. Retrofitul cuprinde exclusiv componente OEM și in mare parte piese NOI (sh costau mai mult). Va atasez câteva poze cu piesele cât și cum va arată mașina la Final1 point
-
Bolful a vazut si anul asta Grecia, de data asta Lefkada. Nu porneste el brici.. dar de mers merge tipla. Am facut fix 2500km (dus-intors si plimbat pe insula), am mers noaptea pe racoare (gamechanger pentru cum se simte masina cat si pentru consum, nefolosind ac). Cand am pus rotile de vara si am reglat suspensia, am lasat-o cam jos. Nu mai tineam minte reglajele. Voiam sa o mai ridic oricum (m-am saturat de scartait si atingeri si frecusuri - ma maturizez oare? ) asa ca acum pentru drumul asta a fost ocazia perfecta sa vad cum stau lucrurile putin mai sus. 2,5cm mai sus fata si 3cm spatele, inca foarte ok ca look si prietenie cu bagajele. Pot sa spun ca este efectiv perfect si nu pot fi mai fericit de atat. Handlingul e incredibil... e foarte misto ca pe autostrazile virajate ale grecilor sa nu fie nevoie sa franezi deloc chiar si atunci cand mergi mai tare (maturizare not). Abia astept sa ma apuc de ea, sa o fac si arate la fel cum merge. Sa fie poze PS Legat de covid si proceduri si chestii reale, ma puteti intreba pe pm daca doriti sa stiti ce si cum. Va ajut cu placere.1 point
-
Am testat versiunea FR cu 1.5 eTSI 150CP și DSG. Nu mi-a plăcut deloc suspensia aia tare, rigidă. Nu e pentru mine. M-a enervat și idiotul de dealer care folosea mașina ca mașină de job și își lăsase scaunul de copil în spate. A scârțâit la greu scaunul ăla, astfel încât să nu-mi pot da seama de alte eventuale zgomote din mașină. Poate e o tactică asta. Menționez că cu vreo 2 ore înainte testasem noul Audi A3 și poate să fi "ajutat" și asta la crearea acestei impresii. A3-ul are suspensia foarte comodă, chiar dacă am testat o versiune S Line. Mi-a plăcut în schimb jucăria aia de selectat treptele pentru cutia DSG. Foarte simpatic selectorul și ușor de utilizat. Voi încerca să găsesc să testez și o echipare Xcellence, dar cred că rămân la A3.1 point
-
Am ajuns la 387 km azi, si am incarcat prima oara la Kaufland pe CCS, pe la o viteza de 40kw In vreo 35 min a ajuns la vreo 90% asa ca am plecat fericit. Desigur, gratuit gratuit dar cu 100ron blocati in contul Renovatio Fara acei bani depusi nu poti incarca gratuit Masina e in continuare surprinzatoare, merge de rupe, confort, stil, antifonare f buna, tinuta de drum excelenta. In modul B (franarea regenerativa cea mai agresiva) e o placere sa te apropii de giratorii repetate fara a fi nevoie de franare si sa iesi fulgerator din ele ajutat de tinuta de drum f buna si acceleratia f puternica. Acuma na, inteleg ca bmw i3 are vreo 180cp, deci e si mai rapida... nu stiu, nu am condus, dar oricum e rapida si eGolful1 point
-
Nu ma refeream la argumentul pt electrica in general, ci doar intre una cu 50 si 100, pt mine personal nu ar cantari f mult. E destul de multumitoare si incarcarea la 50, tinand cont ca niciodata nu incarci cu bateria 0 ci pe la 10-20%, si nu o incarci pana la 100% pt ca ultimele 10-20% viteza scade f f f mult, discutam de 30-40min. Sigur ca orice minut conteaza, dar tinand cont de contextul nostru, de Romania, a plati pt acest privilegiu in plus in speranta ca vor aparea in timp util astfel de statii pt mine este nerealist. eCorsa stiam ca e platforma total noua, cu rotile mutate mai in colturile masinii etc. Am vazut la tv cum se construieste, un documentar (sau youtube?). Polo a crescut enorm... e mai mare ca Golful 4! Oricum, am vazut mai multi cu eGolf cu portbagaj pe plafon, poate fi o solutie pt concedii.1 point
-
Merge, stai linistit, m-a salvat de o duba care a franat brusc in intersectie, dar mai da si alarme false.1 point
-
Era cazul la cate updateuri OTA referitoare la manualul masinii am primit. As vrea sa mai vad si updateuri legate de functionale sau de altceva decat manualul de utilizare, deja devin enervante.1 point
-
@acidone77 Nu am calculat inca pentru ca nu a fost nevoie sa alimentez a2a oara Cel mai probabil in weekend voi alimenta si voi reveni cu un calcul. @Doc Morelli Are si joja, am verificat nivelul si este ok. Ce am mai observat este faptul ca vitezometrul e foarte precis. La 104km/h in bord pe waze am 103-104km/h. La nicio viteza nu am observat diferenta mai mare de 1km/h1 point
-
Consumurile afisate in bord, cam cat de departe sunt de cel de la pompa? Ai facut de curiozitate un calcul?1 point
-
Pretul pe care l-ai obtinut la Q3 este foarte bun, masina este mai aerodinamica decat Kodiak, va fi mai usor de condus in Bucuresti, dar nu stiu daca spatiul interior te va multumi. Sfatul meu este sa mergi sa faci drive test cu amandoua si vezi daca spatiul interior si ergonomia sunt ceea ce va trebuie voua sau nu. Kodiak este mai mare, mai comun mai vechi; Q3-ul nou este foarte frumos dpmdv, model 2019, tehnologizat bine, intoarce capete pe strada... iar pretul obtinut este unul foarte bun, din nou Tinand cont ca mergi destul de mult in oras, nu este nici asa mare precum Kodiakul... dar trebuie sa verifici daca spatiul va ajunge. Varianta cu Thule deasupra iti va aduce mult zgomot la rulare, deci ia si asta in calcul.1 point
-
Q3 nu are ce cauta intr-o comparatie a spatiului interior cu superbul si kodiaq, si nu ma refer doar la portbagaj, ci si la spatiul pt pasageri. Calitatea este peste in audi, dar nu e diferenta de la cer la pamant pt ca q3 este un suv mic la audi si trebuie sa lase loc de mai bine in q5, q7, q8, pe cand kodiaq-ul este topul de la skoda. In schimb, ce castigi la spatiu pierzi la utilizarea zilnica in oras. Superbul e mare rau, iar daca nu ai un loc de parcare nu va fi o bucurie...1 point
-
Legat de problema cu uleiul , masina a iesit din garantie acum 3 ani cand consumul era in jur de 800ml la 12-13 mii km. Testul de compresie arata asa 10, 5, 10, 10 bari. Ca reparatie cred ca va costa ceva, nu are rost sa vorbim aici despre problema asta Pe scurt am obtinut urmatoarele preturi. Q3 de la 58k la 41k Kodiaq de la 45k la 40k Superb de la 47k la 37k Sincer daca as alege Q3 as putea sa ii pun un thule de 460L si cred ca ar fi suficient. Kodiaq-ul e mare poare chiar foarte mare plus ca la anul cred ca apare si facelift-ul Superb-ul e mare , lung si cred ca si varianta Scout este prea joasa. Ground clearence la Suberb Combi este de 5.9 in (150 mm) Ground clearence la Q3 este de 6.69 in (170 mm) Ground clearence la Kodiaq este (188 mm)1 point
-
Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul. Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune. Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns. Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8. Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent. Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede. Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite). Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica.1 point
-
Dar ce ne facem ca fix astia "de pe forumuri" stim mai bine decat ei in marea majoritate a cazurilor? Edit: si nu o spun in lauda catre noi ci arat cu degetul ca sunt prost instruiti iar faptul ca nu pun suflet in ceea ce fac ii impiedica sa invete/afle lucruri noi.1 point
-
Am condus saptamana trecuta o e-Corsa de la Radacini Blvd. Timisoara. Am fost placut impresionat de suspensie (o clasa mai buna decat la Octavia mea, ma doare sufletul sa spun asta) si de puterea reala a masinii. Pentru oras si zone in limita a 100 km de charger este o alegere optima, mai ales daca merg maxim 2 persoane in masina, spatiul pe bancheta fiind specific clasei sub-compacte. Bonus pentru seria electrica Peugeot / Opel, masinile beneficiaza de toate gimmick-urile anului 2020: ACC, LA, Matrix LED, etc. Am observat ca masinile din clasa mini cam sufera la capitolul acesta. Este o masina de cumparat. Eu am nevoie si de un portbagaj mai mare si de 4 locuri mai spatioase, asa ca mai astept 1-2 ani sa apara si masini din clasa compacta full electrice.1 point
-
1 point
-
Eu personal am votat cu zoe, nu pt ca detin un renault, ci pt range. 400 km in lunile calduroase iti permit plimbari extraurbane fara frica de probleme de incarcare. Iar zoe cu facelift arata foarte bine. Am vazut 2 in realitate prin Bucuresti si e schimbare mare fata de varianta non-facelift. Mai conteaza dpmdv si faptul ca renault vinde de cativa ani zoe si au putut sa invete una alta. In paris e plin de zoe de exemplu. Peugeot si opel sunt la primele masini electrice, unul cu design mai indraznet, altul mai clasic, dar ambele foarte reusite ca aspect. Range-ul e decent, dar opinii reale ale utilizatorilor lipsesc momentan. Mini nu merita. Prima oara ca are range-ul mic si dupa ca se va vinde greu tot din cauza range-ul scazut.1 point
-
Singura problema cu ID3-ul este ca nu imi place deloc cum arata, arata ca un MPV mai mic1 point
-
Am insonorizat si usile fata, urmeaza si cele din spate plus aripile, am folosit 5 coli de CTK Premium de 1.8 plus si Tempofix de 8. Un mare minus pentru prinderea difuzoarelor cu nituri, la urmatoarea desfacere am sa pun piulite nituibile si suruburi. Din fabrica era un singur segment de insonorizant de 20x10 cm.1 point
-
Ce aduce nou MY21... pentru cine e interesat de achizitie. https://cdn.skoda-storyboard.com/2020/06/200624-Countless-new-features-introduced-to-ŠKODA-portfolio-for-2021-model-year.pdf1 point
-
S-a rezolvat, acum funcționează totul corect fără erori, datorita colegului OviVal și țin săi transmit mulțumiri pe această cale. Deci cei care dețineți passat B8 varianta Trendline fabricație 2015-2017 și doriți să upgradați la varianta lumini auto, trebuie sa țineți cont de următoarele aspecte având nevoie de urmatoarele; 1. Senzor lumini și ploaie care se afla în zona oglinzii retrovizoare cu seria 5Q0 955547 B 2. Bloc lumini cu funcția auto, cu seria 3G0 941 633 3. Codarea necesara. 09 central electric Security acces, introduceți 31347 , dot it, adaptațion, selectați ENG10584-ENG10920 AUBenlight_vebergreifend_LDS_mit_AFL se bifează yes din no.1 point
-
1.0 TSI: 90CP / 110CP (eTSI) 1.4 eTSI: 204CP / 245CP (GTE) 1.5 TSI: 130CP / 150CP (eTSI) 2.0 TDI: 115CP / 150CP / 200CP (GTD) GTI-urile vor fi in variantele 245CP si 300CP (TCR) iar R-ul 333CP. Cel putin asta se vehiculeaza.1 point
-
Vanzatorul va astepta alt client care nu plateste raportul , nu va ceda 1k doar ptr ca a fost descoperit de un client1 point
-
Sa verifici supapele vizual. Iesi cu masina pe autostrada, cu motorul incalzit, foloseste treapta 3/4 pentru mers sustinut o vreme sa ai 4000rpm+. La oprire sa racesti bine masina (foloseste frana de motor) si pune pe bord temperatura ulei si urmareste. Mers usor scadat poate sa apara de la combustibil (schimba mol cu altceva) de la incarcare supape cu depozite de carbon (avem coleg care a curatat supape la 60-70.000km masina de noua) sau de la aprindere (bujiile montate nu sunt cele corecte pentru codul tau de motor- sunt prea lungi sau prea scurte).0 points
-
@catalinmiti l-am ales pe asta datorita review-urilor ,cantitatii si a faptului ca e japonez, eu am dat 3 masini pe toate geamurile si inca mai am jumatate de sticla pe cand Aquapel il folosesti o data si gata. Am folosit de la acelasi producator si solutiea pentru plastic(faruri, viziera moto) cu aceleasi rezultate bune.0 points
-
@Aerofan Eu folosesc Soft99 Glaco si am ramas profund impresionat de cum se comporta si cat tine. Eu am dat ultima oara in ianuarie pe toate geamurile, masina spalata saptamanal si inca tine.0 points
-
Mai degraba cu X4, decat cu X6... parerea mea. Oricum, la fel ca X4, mi se pare foarte urat-1 points
-
Dupa multe studii facute, recomand e-golf la oferta pe care o au unele, pe langa tichet rabla, sunt reduceri mari la stoc. Am vazut si 7k euro reducere. Masina cu pret de 40k euro redusa la 22k cu toate reducerile aplicate. Uita-te pe ce e pe stock. sunt de la 18k in sus. La zoe, ia in calcul Vmax limitata la 135 (poate nu iesi din oras, dar si daca vrei un drum in afara, o depasire pe autostrada, etc) , si scaunul sofer fara reglaj pe inaltime. pozitia de condus este un minus pt mine. si displayul prea colorat si prea greu de citit. dar au oferta cu 0 dobanda si doar 0,5% diferenta de curs valutar (fata de 1% cat au restul). interior e chiar misto vorbind pe baza platformei, opelul=208. deci ia in calcul si asta la pret. Mini, inteleg moda (designul nu ma atrage deloc) dar sa dai 20k pe range asa mic? merita designul de 2x pretul fata de un e-up? Chiar nu te poti intinde pana la id3 1st ed? ia in calcul spatiu (interior de passat), puterea (204cai), range-ul mai mare (420km) model/platforma complet noua gandita de la 0 pt electrica, ceea ce cam niciuna din lista ta nu le are. am studiat mult cu oferta de e-golf in fata, si am luat in calcul si platforma/design unei masini lansate in 2014 vs ID3. nu mai zic de design interior, de toate noutatile avute, etc. Ia in calcul si 1 an de incarcari gratuite (2000kw), statie incarcare cadou, etc. Deci pretul mai scade cumva in calcul financiar. Plus la revanzare va avea alta rata de amortizare/pierdere fata de e-golf. Asa ca eu am ales id3, in ciuda unui golf mega accesorizat. e-up si citigo nu mai sunt pe stoc pentru 2020. Daca poti astepta...dar sunt complet alta clasa. Plus ca la anul se pare ca apar id2 sau id1 in locul e-up.-1 points
-
da, eu vorbesc de banii platiti de client.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00