Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2020 în toate secţiunile

  1. Dar ce ne facem ca fix astia "de pe forumuri" stim mai bine decat ei in marea majoritate a cazurilor? Edit: si nu o spun in lauda catre noi ci arat cu degetul ca sunt prost instruiti iar faptul ca nu pun suflet in ceea ce fac ii impiedica sa invete/afle lucruri noi.
    8 points
  2. Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul. Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune. Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns. Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8. Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent. Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede. Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite). Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica.
    5 points
  3. La mine dupa 5 ani arata perfect piano black. Ceva urme de folosire sa vad daca le cauti atent, dar dinastea sunt mult mai multe pe vopseaua exterioara... Ce facem le folosim, sau le infoliem cu totul? Era mai fain plasticul asta, doar pentru ca nu se zgaria si nu se vedea praful?
    3 points
  4. Nu te contrazic. La mijloc sta si perversitatea mecanicilor in general ( nu de la Brady) care mereu zic ca : Auu , tu esti din ala de pe forumuri, care stii mai bine decat mecanicii ca ai vazut pe forumuri. Ei bine, am ocazia sa le-o intorc: eu sunt atehnic, prost, idiot si nu stiu cum functioneaza niciun fel de masina. Am adus-o buna. Ei mi-au dat hartie la final cu constatare: stergatoare uzate si discuri de frana spate ruginite. Nicio pomeneala de 4 motion. Acum brusc e bine pt ei sa stiu mecanica sa ma faca sa inteleg ca nu au gresit.
    2 points
  5. Atentie post lung . Acum ceva timp, cand inca eram in cautari pentru viitoarea masina personala, am facut acest post: Nu se muleaza perfect pe subiectul curent, dar se pot extrage parerile personale de atunci, neschimbate semnificativ in ultimii 2+ ani, pentru o parte din modelele care se inscriu in acest versus. O alta chestie pe care insist este ca, in functie de nevoile fiecaruia, alegerile sunt diferite, astfel ca ma voi rezuma doar sa expun constatari, fara recomandari. Totodata, cu majoritatea modelelor am fost in TD, pentru o potentiala achizitie personala sau pentru recomandari cunoscutilor. 1) Clasa Mini-SUV - Suzuki Vitara, masina echilibrata, dimensiuni mici, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple, design exterior (subiectiv), greutate mica + motor 1.4T, adica fun-to-drive, tractiune 4x4, garantie 10 ani (3 + 7 motor/cutie/anexe), intr-o configuratie decenta (subiectiv) se bate si lejer depaseste Duster-ul, la aceiasi bani. Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (comparabila cu Dacia Duster), pret maricel intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 24.000,-euro, discount aproape inexistent fiind model proaspat updatat cu variante mild-hybrid. - VW T-Cross, dimensiuni mici, pentru mersul in oras, pretabila celor care cauta sa-si inlocuiasca masina din clasa mini cu ceva care are garda la sol mai mare Pro: dimensiunile, greutate mica, materiale superioare Vitarei, inferioare T-ROC (dar nu cu mult), multiple optiuni high-tech-ish, garantie 4 ani (poate fi un + sau un -, in functie de comparatie) Contra: pret, calitatea interiorului, PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4, spatiu micut la interior 2) Clasa Sub-Compact SUV (T-ROC, Captur, Kona, XCeed) - Renault Captur (nu a fost condusa, ci doar "pipaita") Pro: design (subiectiv), calitatea materialelor la interior, dotari multiple, posibilitatea de a se configura in "n" nuante, raport calitate-pret Contra: PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4 - Hyundai Kona, agila, imbina si utilitatea in oras, cat si nevoile pentru o plimbare in natura Pro: spatiu interior, motorizare (varianta 1.6T-GDI, in combinatie cu automata dublu-ambreiaj si 4x4 sunt de vis - dar fara tente extra-sportive), 4x4 cu functie "Lock", varianta hybrid sau full electric, dotari multiple si la preturi foarte decente, garantie 5 ani full Contra: calitatea materialelor comparabila cu T-ROC - Kia XCeed, de departe castigatoarea (opinie personala) a clasei, aprox. aceeasi masina precum Kona de aici si doar adaugand fata de ce am scris mai sus Pro (pe langa Kona): design suuuuuuper reusit (subiectiv), interior mai high-tech, dotari mai moderne (ex. ceasuri digitale), garantie 7 ani full (inclusiv discuri, placute, bucse etc. - practic tot mai putin stergatoare si anvelope), materiale superioare Kona/T-ROC Contra: loc de negociere spre 0, portbagaj relativ micut, suspensie mai rigida (poate fi un + sau un -, in functie de preferinte) 3) Clasa Compact SUV, clasa depaseste pragul bugetului, dar cu negocieri si/sau o configuratie calculata corect, pot deveni o optiune: - Hyundai Tucson, alta clasa vine cu propriile beneficii, mai orientata catre drum lung, decat oras (nu mentionez preturi deoarece erau alte oferte la momentul testarii... Daca a ajuns in zona de pret, precum au scris antevorbitorii, atunci clar este de luat in seama) Pro: materiale de buna calitate (comparabile pentru clasa superioara, mult peste T-ROC), garantie 5 ani full, spatiu interior, suspensie orientata catre Comfort (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona) Contra: design (subiectiv), dimensiuni mari pentru oras, dotari putin ramase in urma (la momentul respectiv) - Kia Sportage, vezi sus la Tucson cu urmatoarele mentiuni/adaugari Pro: materiale de mai buna calitate (decat Tucson), consola centrala cu design mai intuitiv, suspensie orientata mai spre Sport (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona/XCeed), design (subiectiv), garantie 7 ani full (vezi XCeed) Contra: pret negociabil spre 0 (prefera sa adauge covorase, alarma etc. decat sa scada din pret), lipsa faruri LED adaptive - Ford Kuga, pe langa ce am mentionat la momentul respectiv in postarea citata mai sus, am revenit pentru inca un TD Pro (pe langa ce am mentionat anterior): discount-uri enorme si de 35% din pretul de lista - schimba complet perspectiva - cel putin in iarna, luai o Kuga super decent (subiectiv) dotata, ce-i drept, de pe stoc si nu noul model (ma bazez aici pe discount-urile de scapat de stocuri pentru modelul vechi, daca or mai exista) la aprox. 24k euro Contra: cutia automata este complet letargica Sper ca nu mi-a scapat nimic si imi cer scuze daca am fost prea succint sau prea lungit. P.S: @bgd_b92 Garantia la VW este acum de 4 ani (2+2), dar la suspensie, evacuare, frane etc. este in limita a 6 luni sau 10.000 km (parca).
    1 point
  6. Va salut! Dețin vw bora cod motor alh din 2002. Problema mea este următoarea : compresorul de aer condiționat nu întra un funcțiune când dau comanda din climatronic, am testat senzorul de presiune ac, am schimbat senzorul de temperatura (cel de pe motor care măsoară temperatura antigel), am verificat toate cablajele și mufele cu tensiuni cu tot. Compresorul tot nu pleacă, am schimbat și modulul de sub baterie, cel de comanda. Am verificat și instalația de freon dacă are presiune, e în regula. Compresorul merge, l-am pus pe direct și baga rece pe instalație. Încă o problema e faptul ca : ventilatoarele primesc comanda cum trebuie când motorul e pornit, pornesc se opresc, în schimb când motorul este oprit și scot cheia din contact rămân pornite 10 minute, indiferent dacă motorul e rece sau cald. Dacă o pornesc dimineața și o opresc în 3 minute, ele merg timp de 10 minute.
    1 point
  7. Deci practic ar veni la 33.500, daca scazi rabla pentru plug in hybrid ar fi 29k, mai pui optionale de 4k ajungi la 33. Pare un pret decent sper sa apara curand si in romania
    1 point
  8. La noi cred ca vine cu 2000 Euro mai putin decat in Cehia, cam asta este diferenta si la celelalte motorizari.
    1 point
  9. pai da,dar cenusa este rezultata in urma arderii nu exista in ulei sau combustibil...particula de carbon nu arde perfect datorita conditiilor din cilindru!
    1 point
  10. nu te supara dar aici gresesti mult,cenusa rezulta in urma arderii particulelor de carbon...fie combustibil,fie ulei! nu ai ce continut de cenusa sa gasesti in ulei...in fisa tehnica gasesti ce procent de cenusa face uleiul dupa ardere,aici este confuzia ta,de aceea se folosesc uleiuri cu continut mic de cenusa tocmai de a nu incarca dpf cu oil ash!
    1 point
  11. Motorina sau ulei = particule combustibile + CENUSA + apa. Rezultatul arderii = particule combustibile arse (gaze) + soot (particule combustibile nearse + CENUSA) + vapori de apa. Cenusa care exista inainte de ardere este aceeasi cu cenusa care rezulta dupa ardere (o gasesti in fisele de date ale uleiurilor, motorinelor, etc). Valoarea inregistrata la "oil ash" este o valoare calculata matematic in functie de consumul de combustibil, calitatea uleiului si numar de kilometri parcursi pentru o calitate de motorina standard EURO5 cu cenusa de 0,01% si un ulei cu 0,8% cenusa. Daca pui motorina si ulei cu cenusa mai putina decat cea luata in calcul, DPF va fi incarcat mai putin decat valoarea inregistrata in "oil ash". Daca motorul consuma ulei sau calitatea motorinei si uleiului sunt mai slabe atunci incarcarea va fi mai mare decat cea din "oil ash" Poate acum am fost mai clar..
    1 point
  12. Si eu sunt la al treilea schimb cu acest ulei si sunt foarte multumit de el. 43 lei bidonul de 1L
    1 point
  13. cam modest, dar cauciucurile chiar conteaza si ei zic ca sunt modeste astea de pe masina de test.
    1 point
  14. Il schimbi tu personal? Altfel nu inteleg de ce nu ar stii persoana/service-ul la care schimbi, aceste detalii. Acestea se vad usor in ETKA/ELSA si cine face astfel de operatiuni ar trebui sa stie. Daca nu stie, nu te duce acolo.
    1 point
  15. Ia Superbul si s-a rezolvat totul
    1 point
  16. Si cu comenzile touch ce facem le foliem si pe alea? Vorbim si noi ca parca ar fi fost mai bine fara decor gen plastic de cafetiera...
    1 point
  17. "O regenerare activa se transforma in pasiva (adica se stopeaza post-injectia) daca se atinge regimul termic din DPF doar din rulat in forta? Ce scrie in soft in cazul asta?" niciodata. Nici nu se poate atinge doar din rulat in forta 650 grade.
    1 point
  18. Haideti sa fim seriosi, daca nu iese VW castigator inseamna ca nu e corect testul si a fost platit. Pe principiul asta si presa auto din Germania si o mare parte din Romania este platita deoarece mai tot timpul iese VW group invingator. Inteleg ca este un forum despre VW group dar haideti sa iesim din "bula" asta si sa ne deschidem larg ochii! Pana prin 2005 mai toate VW erau tancuri, vorba aia. Motoare extrem de fiabile, caroserie buna, calitate interior peste orice competitor din clasa, valoare reziduala buna. Dar dupa 2005 VW group a luat-o pe tobogan din toate punctele de vedere. Am avut 2 Passaturi B5.5 de care am fost extrem de multumit si datorita acelor masini am devenit la randul meu mare fan VW group. Dupa cele 2 B5.5 luate SH si de care cum spuneam am fost extrem de multumit am zis sa cumpar masina noua. Asa mi-am luat in 2008 Passat 2.0 TDI... cea mai panarama (scuzati limbajul) masina pe care am avut-o. Pe langa faptul ca consuma pana la 1.5 l ulei la 15k km, la doar 56k km s-au dus bucsele pe fata si care evident nu au intrat pe garantie (apropo, garantia de la VW o consider cea mai proasta dintre toate marcile), suspensie in general zgomotoasa si rigida; am avut uzura pe interior la anvelopele de pe spate, geometrie facuta la reprezentanta si cu toate astea ma "consolau" ca sunt multe cu problema asta. Au mai fost si altele dar nu mi le amintesc. Prin comparatie tot in 2008 in familie am cumparat un Mondeo 2.0 TDCi nou. Passatul dupa 4 ani si o groaza de probleme am decis sa-l vand pt ca efectiv nu-l mai suportam, in schimb Mondeo il avem si acum si cu care fara nicio exagerare nu am avut nicio problema notabila. Apropo, bucsele sunt tot cele originale si dupa 12 ani... Am zis totusi ca am avut ghinion cu Passatul si in 2011 am luat G6 GTI DSG nou.... inca din primii km DSG-ul smucea, consuma la fel de nejustificat lichid de racire ca Passatul (sau poate ca multe alte masini din grupul VAG; unii considera ca nu e problema sa mai completezi cu antigel ca nah daca esti obisnuit cu consumul de ulei ajunge sa ti se para normal si consumul de lichid de racire, dar aceasta problema atat de evidenta doar la VAG am remarcat-o), uneori la viraje stranse se auzea o pocnitura sub masina... Masina cred ca a stat mai bine de o luna pe la PBN cu aceste probleme si nu au stiut ce sa-i faca.... Dupa 1 an am vandut si masina asta jurand ca nu o sa ma mai uit niciodata la un VW. Si uite ca dupa atatia ani am zis sa merg sa vad noul Golf. In afara de un design anost, panou de bord cu tema nu foarte reusita si incadrat de un chicios negru lucios care dupa 1 an de zile va arata superb plin de zgarieturi fine, selectorul cutiei automate care mi se pare cel mai neinspirat design posibil dar in schimb exprima cat se poate de bine taierea costurilor de productie, tapiterie urata (doar cea de pe modelul de varf arata bine) si aproape inutilizabila pentru 4 persoane adulte deoarece in spate nu prea sta nimeni... Se conduce ok dar nicidecum nu este la nivelul Focus-ului. Iar cel mai important aspect este cel financiar si anume ca e printre cele mai scumpe din clasa dar de departe sa justifice pretul. Nu vreau sa fac un versus cu alte marci in ceea ce priveste pretul si ce ofera fiecare, ca va veni din nou cineva sa ma "urecheze" ca sunt off topic.
    1 point
  19. Odo: ~125.700 Nimic nou de raportat, masina aduna km si merge impecabil ca intotdeauna Sunt foarte tentat s-o pun la vanzare, cred ca e timpul pt un upgrade.
    1 point
  20. @sNaKeyy Da, vreau sa pun ceva aftermarket. @bgd_b92 cand am dat eu comanda in februarie, cu tot ce am pus pe ea, era undeva la ~23k euro, apoi reducerea dealer-ului si remat, m-a costat final ~21k euro. Acum am vazut ca s-a mai scumpit (am introdus in configuratorul lor aceleasi optiuni si e cu vreo 1k euro mai scump @yanq Mi-a placut mai mult versiunea asta, fara R-Line, si nici nu voiam sa dau foarte multi bani in plus, nu stiu daca mi s-ar fi potrivit. Momentan am condus-o doar in oras, nu am apucat sa o scot la plimbare cum trebuie. Se misca destul de bine, e super confortabila, e fasneata cand vrea ea consumul mi se pare decent momentan.
    1 point
  21. Update Masinuta s-a incapatanat sa faca ceva mofturi inainte de pragul de 140,000 km, asadar la un moment dat random, a aparut check engine alaturi de ESP in bord, masina a inceput sa tremure si sa mearga in socuri. Ce sa vezi ? Misfire cylinder 4, nu mai primea benzina pe cilindru 4, de vina fiind fisa numarul 4, alaturi de bujii. Am schimbat asadar bujiile si fisele zilele trecute, sperand ca de acum sa nu mai apara probleme. Aseara am implinit si 140,000 km si aproape 7,000 km de cand e pe meleaguri romanesti.
    1 point
  22. Si pe langa asta incarcarea la start stop e diferita fata de incarcarea la cele clasice.
    1 point
  23. vad ca esti din bucuresti si ca te ocupi cu asa ceva. daca nu gasesc pe nimeni pe aici prin imprejurimi ai putea sa faci tu schimbarea display-ului?
    1 point
  24. Exista mașini care sunt impecabile și după 10 ani: Lexus Rx450h. Am fost pasager într-unul vechi de 10 ani, culmea condus de o femeie și era impecabil, pana și pielea arata bine. De aceea am unul modelul 2019 luat de nou și nu are chinezisme gen piano black sau touch-uri pe care se vad orice urme. Este construia sa fie tanc. Sigur, exteriorul mai suferă de la drumurile românești (pietre în special) dar interiorul este ca în prima zi și cred ca va rezista cel puțin 20 de ani.
    0 points
  25. Nici macar nu se mai fabrica 5w30 original,a fost inlocuit cu 0w30.
    0 points
  26. Salut. Am patit eu. Apasa „Refresh”. La mine a functionat. Daca nu dau refresh nu imi apare nimic.
    0 points
  27. Da, pt ca aceea are 7000 reducere, dar mai sus ai spus reducere 4k. Cele cu 7000 sint rare si nu prea exista de fapt, incearca sa o rezervi si o sa vezi ca nu reusesti. Oricum, chiar si asa, iese 17000 (nu 16 si ceva) 35269 -7140 -1330 -9200 -600 = 17000
    0 points
  28. Ce temperatura aveai in dpf? Regenerare pasiva.
    0 points
  29. Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa. Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.
    -1 points
  30. Mergi cu Puma si vei uita instantaneu de Vitara, pur si simplu e altceva cand vine vorba de tinuta de drum. T-roc se va vinde in continuare foarte bine, pentru ca bifeaza cateva date esentiale pentru cumparatori: mai inalt, portbagaj bun, transmisie automata, personalizare, culori samd. Dar nu e decat un Polo inaltat, ca atare materialele si tinita de drum sunt cele din clasa mica, iar pretul poate fi de clasa medie.
    -1 points
  31. Sigur e Passat B6? B6 a fost inainte de dieselgate incorect. Nu sint diferente notabile intre masinile din Ro si Germania la incarcarea DPF. Le-am urmarit de mult, am facut si un tabel... nu sint dif notabile.
    -1 points
  32. nu cred ca sint doua lucruri total diferite, din contra, cenusa rezulta in urma arderii care nu e niciodata completa. In orice ardere ramane in urma niste cenusa. Arderea completa este o situatie ideala dar imposibila.
    -2 points
  33. eu le stiu care cum sint acolo in tabel. Daca am comparat una din Ro cu 100.000km cu una din Germania cu 200.000km si incarcarea verifica formula, inseamna ca nu sint diferente semnificative. Deci e incorect sa spui ca e dublu, dar vad ca insisti ca esti aproape sigur ca e dublu... e dreptul tau sa crezi ce doresti, am adus argumente, daca nu sint suficiente, imi pare rau. Corect ar fi sa aduci si tu argumente, nu doar pt ca asa crezi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!