Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2020 în toate secţiunile
-
Haideti sa fim seriosi, daca nu iese VW castigator inseamna ca nu e corect testul si a fost platit. Pe principiul asta si presa auto din Germania si o mare parte din Romania este platita deoarece mai tot timpul iese VW group invingator. Inteleg ca este un forum despre VW group dar haideti sa iesim din "bula" asta si sa ne deschidem larg ochii! Pana prin 2005 mai toate VW erau tancuri, vorba aia. Motoare extrem de fiabile, caroserie buna, calitate interior peste orice competitor din clasa, valoare reziduala buna. Dar dupa 2005 VW group a luat-o pe tobogan din toate punctele de vedere. Am avut 2 Passaturi B5.5 de care am fost extrem de multumit si datorita acelor masini am devenit la randul meu mare fan VW group. Dupa cele 2 B5.5 luate SH si de care cum spuneam am fost extrem de multumit am zis sa cumpar masina noua. Asa mi-am luat in 2008 Passat 2.0 TDI... cea mai panarama (scuzati limbajul) masina pe care am avut-o. Pe langa faptul ca consuma pana la 1.5 l ulei la 15k km, la doar 56k km s-au dus bucsele pe fata si care evident nu au intrat pe garantie (apropo, garantia de la VW o consider cea mai proasta dintre toate marcile), suspensie in general zgomotoasa si rigida; am avut uzura pe interior la anvelopele de pe spate, geometrie facuta la reprezentanta si cu toate astea ma "consolau" ca sunt multe cu problema asta. Au mai fost si altele dar nu mi le amintesc. Prin comparatie tot in 2008 in familie am cumparat un Mondeo 2.0 TDCi nou. Passatul dupa 4 ani si o groaza de probleme am decis sa-l vand pt ca efectiv nu-l mai suportam, in schimb Mondeo il avem si acum si cu care fara nicio exagerare nu am avut nicio problema notabila. Apropo, bucsele sunt tot cele originale si dupa 12 ani... Am zis totusi ca am avut ghinion cu Passatul si in 2011 am luat G6 GTI DSG nou.... inca din primii km DSG-ul smucea, consuma la fel de nejustificat lichid de racire ca Passatul (sau poate ca multe alte masini din grupul VAG; unii considera ca nu e problema sa mai completezi cu antigel ca nah daca esti obisnuit cu consumul de ulei ajunge sa ti se para normal si consumul de lichid de racire, dar aceasta problema atat de evidenta doar la VAG am remarcat-o), uneori la viraje stranse se auzea o pocnitura sub masina... Masina cred ca a stat mai bine de o luna pe la PBN cu aceste probleme si nu au stiut ce sa-i faca.... Dupa 1 an am vandut si masina asta jurand ca nu o sa ma mai uit niciodata la un VW. Si uite ca dupa atatia ani am zis sa merg sa vad noul Golf. In afara de un design anost, panou de bord cu tema nu foarte reusita si incadrat de un chicios negru lucios care dupa 1 an de zile va arata superb plin de zgarieturi fine, selectorul cutiei automate care mi se pare cel mai neinspirat design posibil dar in schimb exprima cat se poate de bine taierea costurilor de productie, tapiterie urata (doar cea de pe modelul de varf arata bine) si aproape inutilizabila pentru 4 persoane adulte deoarece in spate nu prea sta nimeni... Se conduce ok dar nicidecum nu este la nivelul Focus-ului. Iar cel mai important aspect este cel financiar si anume ca e printre cele mai scumpe din clasa dar de departe sa justifice pretul. Nu vreau sa fac un versus cu alte marci in ceea ce priveste pretul si ce ofera fiecare, ca va veni din nou cineva sa ma "urecheze" ca sunt off topic.6 points
-
Multumesc Aerofan pentru redeschiderea topicului. Am solicitat moderatorului redeschiderea deoarece, legat fiind de această mașină și chiar dacă nu se mai află în posesia mea, ea se află în circulație după ce a schimbat Clujul pe Iași.5 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Urmaresc cateva grupuri de electrice unde absolut toti proprietarii de Kona au confirmat ca nu aduc alta varianta de echipare.2 points
-
Daca particulele nearse ar fi doar carbon atunci 350°C ar fi suficient (acesta este oxidat in principal in timpul regenerarii pasive). Din pacate soot este compus din particule nearse de diverse combinatii chimice care ard complet la peste 600°C. De aceea este necesara regenerarea activa. Pentru cine vrea sa studieze: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0926860X153019392 points
-
Evident ca discutia aici este despre TSI-uri... diesel (turisme) sau camioane au alt mod de exploatare. Dieselul (turisme) de exemplu se descurca lejer 30k km facuti extraurban. @razvancc Bineinteles ca alegerea este a ta si intotdeauna este bine sa fie facuta pe baza a studii individuale, nu dupa ce spun altii. Dar iti spun ca producatorii nu tin la buzunarul tau cand spun ca uleiul tine 30k si nici presa de specialitate. Ci totul se invarte in jurul mediului si poluarea acestuia. Un cunoscut a fost in Elvetia la reprezentanta VW/Audi sa schimbe uleiul in diferential si acestia l-au refuzat pe motiv ca nu au voie sa "arunce" un ulei care este "pe viata", astfel n-au vrut sa schimbe. Acelasi lucru se aplica si uleiului de motor.. tehnologiile uleiurilor au evoluat, asa cum se discuta si aici, dar in functie de exploatarea autovehiculului nici un ulei nu poate proteja optim (asa cum spune si colegul @andrei0241) facand multi km in oras, mai ales la schimbarile bruste de temperatura rece-cald la drumurile scurte. Eu nu spun doar pentru tine, pentru ca fiecare este liber sa faca ce vrea; spun in general, pentru ca sunt multi utilizatori care citesc, iar cine considera util sau nu ceea ce spun, este evident alegerea fiecaruia2 points
-
Mi se pare foarte interesant ca au lasat usile spate fara nici macar ochi de pisica, bine ca avem optiune de butoane de inchidere pt usile din spate...2 points
-
Odo: ~125.700 Nimic nou de raportat, masina aduna km si merge impecabil ca intotdeauna Sunt foarte tentat s-o pun la vanzare, cred ca e timpul pt un upgrade.2 points
-
Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -1 point
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
@Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata1 point
-
Ce masina mai este facuta ca dupa 10 ani de utilizare sa arate impecabil dupa o utilizare normala? Acum cred ca la orice masina cu AID trebuie pusa folie. Eu unul astept cu interes G8 GTI, care probabil isi va face debutul prin septembrie-octombrie la noi. Cumva faptul ca nu au pus mild hybrid si au ramas cu aceeasi arhitectura de EA888 ca pe mk7 ma bucura. La fiecare inovatie de motor, VW a dat rateuri.1 point
-
Colegul Herur mi-a aratat ca volanul se regleaza si pe adancime, deci am gresit mai sus, e reglabil pe toate directiile Masina are manere la toate usile, inclusiv la sofer! WeConnect ar trebui sa: - afiseze temperatura exterioara si interioara - afiseze viteza de incarcare, procent baterie - permita inchiderea geamurilor de vreme ce e capabila sa spuna ca sint deschise Daca mai aveti ceva idei, poate facem un mail pe undeva sa le dam idei? 1) Afisarea info despre activare: pur si simplu apasa pe butonul functiei, AppConnect de ex. Si pe butonul VOICE obtii acest mesaj. 2) Astazi am mai parcurs 105 km, total 124km de la terminarea incarcarii si inca am peste jumate baterie. Din 16 diviziuni posibile, nu am consumat decat 6. Atasez poza. Cei 105 reprezinta Valeni Munte - Bucuresti, un traseu extrem de economic, pe care obtineam 4.2 consum la Passatul din semnatura (care are vreo 200cp - stage1 si DSG) Masina pot spune ca se tine pe drum mai bine decat Passatul pe curbe datorita suspensiilor mai rigide. Franele au inceput sa isi revina. Nivelul lichidului de frana e putin peste maxim. Sper sa scada cand se mai duc placutele putin. Problema este ca frana nu prea este necesara, astfel ca rugina va reaparea repede pe discuri probabil. Regenerarea din franare pare enorma, uneori afiseaza chiar si 80kwh/100km (cu minus), deci teoretic daca as frana 40km, as incarca toata bateria. Totusi nu trebuie uitat ca dupa franare e nevoie de accelerare, moment in care afiseaza din nou 80kwh/100km dar cu semnul plus, adica consum... la pornire de pe loc apar si astfel de consumuri. Pe drum am oprit si la Hornbach si am cumparat cablu 3x2.5mmp de utilizare pe santier (6ron/m) si cele mai scumpe stechere de 16A/250v pe care le-am gasit, cu protectie IP44. Erau si unele IP54 dar nu erau Legrand. Cu acest cablu nu am nici o indoiala ca voi putea incarca la 13A fara probleme, doar sa reziste si priza... asta ar insemna incarcarea completa in doar 12 ore, dar nu e cazul deobicei decat de incarcari partiale, mai ales ca se zvoneste ca nu e bine sa incarci 100% din pacate... mare porcarie dar asta e. Pt o maxima flexibilitate, exista incarcatoare care se pot regla si la 12A si la 16A (dar masina se pare ca nu permite peste 13A oricum). Daca 13A se va dovedi prea mult pt infrastructura, as putea reduce la 12A. Un astfel de incarcator costa vreo 550ron la fratele chinez cu livrare de la varu german, deci fara alte taxe. Acest incarcator ar avea avantajul ca va merge si pe prize cu probleme de impamantare. Sint niste cheltuieli in plus, insa un prelungitor bun nu il consider o pierdere, e util oricand la casa omului.1 point
-
@Sterescugabriel eu as taia parbrizul incalzit, si as pune incalzire stationara ( diferenta va fi mica de doar 577 eur )1 point
-
Mergi cu Puma si vei uita instantaneu de Vitara, pur si simplu e altceva cand vine vorba de tinuta de drum. T-roc se va vinde in continuare foarte bine, pentru ca bifeaza cateva date esentiale pentru cumparatori: mai inalt, portbagaj bun, transmisie automata, personalizare, culori samd. Dar nu e decat un Polo inaltat, ca atare materialele si tinita de drum sunt cele din clasa mica, iar pretul poate fi de clasa medie.1 point
-
Ulei nu consuma si eu as lua Scout-ul oricum. Nu va avea garda la sol a Kodiaq-ului, dar oricum..., suficient pentru oameni normali.1 point
-
Si mie imi pare normal sa știe, întrebarea e oare cati stiu? Pentru ca nu am auzit pana acum de ea. Ba multi se lauda ca nu au nevoie de vag-com, ca retrag pistonasul dând tensiune de la o baterie. Am scris tocmai ca să atrag atenția celor care merg la service, sa întrebe ce proceduri folosesc. Sa nu mai vorbim ca mulți "mecanici" nu știu ca trebuie amorsata instalația de alimentare (cu vag-com, si nu prin punerea contactului) după ce schimbi filtrul de motorina la motoarele cr.1 point
-
1 point
-
Nu exista piano black special conceput si aici iti dau exemplu Range Rover care costa peste 100k si poate fi comandat cu piano black si la fel se zgarie. Asta e specificitatea materialului, doar ca macar acolo e lemn vopsit piano black pe cand la G8 e un plastic, dar e perfect normal avand in vedere clasa si pretul platit. Nu stiu de ce zici ca Focus arata ca un tractor, dar cel putin in versiunea ST Line arata intr-un mare fel si nu doar Focus-ul ci mai toate modelele in aceasta versiune de echipare. Uite si noul Puma cat de bine arata + ca este o masina facuta la noi in tara, dar deja e off topic si ma opresc1 point
-
Problema cu franele spate e foarte intalnita la passat si tiguan, asa ca cei de la ate au scos un model nou de ghidaje, cu un arc care trage putin placutele de frana. Codul este 13.0460-2749.2. Cauza problemei nu se stie foarte exact.1 point
-
Mi-a venit si mie masina, cateva impresii/date/info dupa 200km parcursi (compar cu Passatul din semnatura): - incredibil de silentioasa (nu ma refer la absenta zgomot motor, aia stiam, am mai condus electrice) ci per total, antifonarea si aerodinamicitatea sint incredibile. La viteza maxima permisa pe autostrada nu se auzea nici un zgomot, nici macar vantul. Cica ar fi facut niste chestii in plus pt acest model: "Aerodynamics. Volkswagen took very specific measures to lower the e-Golf model’s coefficient of drag (Cd). Among these were: reducing the volume of cooling air via a radiator shutter and partially enclosed radiator grille; new underbody paneling; a rear spoiler and C-pillar air vanes to better manage airflow at the tail of the car; and cleaning up the airflow around the wheels, largely by ensuring they are flush with the wheelarches. Volkswagen specifically tailored the acoustics of the e-Golf for an electric vehicle, making it an almost silent cruiser. As an example, the powerplant’s subframe was changed to a pendulum mount: despite the electric motor’s high torque build-up when accelerating, this greatly enhances the acoustics. The motor housing unit was also specifically designed to achieve an extremely low level of noise emission. Finally, the interior uses highly sound-absorbent and yet very lightweight materials to produce a vehicle that is quieter than many luxury cars, Volkswagen says" - are o suspensie un pic mai rigida/sportiva decat la Passat, nu are ruliu asa pronuntat in curbe, dar din experienta stiu ca la o masina noua e totul mai rigid in primele 2000-3000 km - are racire si in torpedou, si tunel schiuri in bancheta spate, si faruri led care arata ca cele Led High de pe Passat B8, are si camera video spate. Camera video are o rezolutie slaba din pacate. - are radar in fata, ceva sisteme care detecteaza un impact, Adaptive Cruise Control, nu am incercat nimic inca - nu are senzori parcare, parca ii preferam in locul camerei. Ambele era deja prea mult ca bani, senzorii costa nu mai putin de 600 euro! - a venit cu 2 cabluri de incarcare, cel de AC l-am folosit la priza, e limitat la 10A desi masina ar putea si 13A. O sa cumpar unu de la fratii chinezi probabil. Prima problema: nu am putut incarca initial pt ca acest cablu detecta faptul ca nu am impamantare buna... Dupa mult studiu am aflat ca alte incarcatoare nu fac aceasta verificare sau anunta ca nu au detectat impamantarea dar totusi incarca (inclusiv originalul de BMW i3/i8) - a venit si cu kit legislativ dar fara vesta reflectorizanta. Si covorase de pasla incluse, surprins placut. - volanul se regleaza doar pe inaltime... la Passat merge si pe adancime - sub capota: Spatiu neutilizat mult, si din pacate nici un fel de spatiu de depozitare (un frunk front trunk ca la Tesla ar fi fost super). Banuiesc ca s-ar putea organiza ceva aftermarket. Bateria de 12V nu are capac, e asa pur si simplu... taieri de costuri? Tot sub capota se poate vedea in una din poze o clema care era sarita... nici nu cred ca o sa stea la locul ei. - receptia radio: masina se bruiaza singura... receptia radio scade cand pornesc motorul... nu stiu de ce si cum. F dubios. Masina are in manual vreo 2 pagini de frecvente radio pe care comunica diferitele sisteme... - Navigatia: include harti romania, versiunea 10. Retin eu gresit sau aparuse si o versiune 11? Zice ca furnizorul este TomTom. - Cauciucurile... si aici taieri de costuri: Bridgestone Turanza T001 205/55/R16 Made in Poland, aprox sapt 44 2019 - Garda la sol pare redusa de baterii, inca nu m-am bagat pe sub ea ca lumea, dar e ceva acolo... - Acceleratii: violente - Aplicatia pe telefon e interesanta dar lenta, cu delay mare. Daca tot imi da posibilitatea sa pornesc incalzirea sau racirea in masina, de ce nu imi spune si temperatura interioara si eventual si cea ambientala? Ar fi putut sa imi spuna si cu cat se incarca si multe alte info care parca sint ascunse bine - Am cel putin 2 functii pe care zice ca le pot activa contra-cost cu un activation key. Se ridica evident intrebarea, oare nu reusim noi sa le dam de cap cu vreo interfata?1 point
-
Multumesc pentru sfaturi, insa ma voi baza pe sugestiile computerului de bord, ale producatorilor consacrati de uleiului si informatii din surse de specialitate. Spor la kilometri1 point
-
1 point
-
Offset-ul este deviatia senzorului si trebuie sa fie cat mai mica ,ideal e sa fie 01 point
-
Eu imi justific alegerile prin "le coup de coeur", care imi cade cu tronc vizual, exterior si interior, bineinteles sincronizand si cu nevoile din perioada respectiva, insa ei producatorii se iau unu dupa altul pt a vinde mai bine si atunci diferentele sunt de cele mai multe ori de gust personal, ma refer la aceeasi clasa de autovehicul. A, si o masina poate sa iti placa si fara sa o cumperi, m-am exprimat cumva exagerat in postarea anterioara, poate sa iti placa pur si simplu si sa nu cumperi in anii aia cand modelul acela e pe piata... Din simplul motiv ca nu ai nevoie atunci...1 point
-
@Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp41 point
-
Acum cand au scumpit discover pro au mai bagat si discover media la 1083 euro si una din diferente ar fi ca discover media nu se afiseaza decat pe ecranul central. Doar discover pro se afiseaza pe ambele ecrane. Pe ecranul central pui si de pe telefon, desi e mai performanta navigatia fixa, originala(gaseste satelitii mai repede), insa cu telefonul sau cu un navi portabil mai pleci cu el si de langa masina, il setezi pe modul pieton, il mai setezi sa ti gaseasca masina la intoarcere daca esti undeva unde nu cunosti si ti gasesti masina mai repede... Navigatia e un element forte al unei masini care circula in vest, aici la noi poate doar in bucuresti sa fie hartile mai detaliate si mai updatate, ca degeaba ai navigatie daca nu e updatata, eu am un mio vechi de 8 ani si la fiecare 3 luni astia scot cate un update de harti la toata europa... O navigatie ne updatata mai bine o inchizi ca mai mult te incurca... Navigatia este o optiune scumpa atunci cand cumperi masina de noua, acum fiind posibile update uri prin conectarea masinii la internet devine mai accesibila si mai convenabila treaba, insa inainte updatarea se facea la reprezentanta unde costa destul de scump trebuind sa se faca des, sau prin descarcari de pe net ale hartilor, insa ultimile harti nu le aveai la dispozitie decat tot la reprezentanta.1 point
-
Ai oil ash mai mult .. de aceea si pres dif mai mare. Dupa reg 3..4 mb si inainte de reg un 7...8 mb ar fi ok. Ai generatia doi de tdi cr astea lucreaza putin diferit dpf.ul. Majoritatea au reg la km mai putini fata de cele din prima generatie. Ma refer la motoare ok din pct de vedere tehnic. E bine .. stai linistit.1 point
-
1 point
-
Voiam sa subliniez ca in intervalul dintre citiri VAGDPF e "orb" (la fel se comporta orice dispozitiv de diagnoza legat la bus nu numai VAGDPF) iar curba din log se traseaza prin unirea acestor puncte. Deoarece pe bus-ul de comunicare ECU are prioritate, In intervalul cand VAGPDF e "orb", ECU citeste cu o frecventa de 500kbps, deci ia decizii referitoare la motor mult inainte ca VAGDPF sa le citeasca. Este perfect normal. Mie personal mi se pare VAGDPF o aplicatie bine facuta pentru urmarirea DPF. Am vazut ca multi se plang in ultima prioada de incarcare DPF mai rapida... eu susceptez calitatea motorinei care depinde in ziua de azi de norocul la pompa, indiferent de furnizor.1 point
-
Eu am un CAYC 1.6 tdi EA189 cu soft 9971. Regenerarea imi porneste fix la 750km chiar daca soot calculat sau masurat sunt mici. Nu am depasit niciodata 750km. Cred ca limita de kilometri la regenerare tine de versiunea de soft, am vazut cu soft mai vechi care ajungeau spre 1000 km. @powershot - Am observat si eu ca daca la pornirea masinii dimineata soot calculat este intre 21 si 22 atunci regenerarea incepe inainte de 24g. 1. E posibil sa tina cont de viteza de incarcare a filtrului care este mare atunci cand motorul este rece si soot calculat este pe la 21g (am verificat si senzorul de presiune diferentiala nu mai are curba liniara dupa valoarea corespunzatoare incarcarii de 21g ci creste mai repede). 2. O alta varianta (tot datorita neliniaritatii de dupa 21g) este ca soot calculated sa ajunga pentru o fractiune de secunda la 24 g (de exemplu la o accelerare brusca) suficient cat sa vada ECU aceasta valoare (ECU masoara rapid valorile instantanee) sa declanseze regenerarea dar sa nu ramana inregistrat in VAGDPF (VAG DPF arata o medie a valorilor pe un interval de timp).1 point
-
1 point
-
Mai degraba cu X4, decat cu X6... parerea mea. Oricum, la fel ca X4, mi se pare foarte urat1 point
-
Daca le cauti cu asemenea rabdare si vehementa in mod cert o sa descoperi foarte multe de acum incolo, iar experienta cu masina asta (sau oricare alta) o sa fie tot mai neplacuta. O sa descoperi multe pe parcurs, dar sfatul meu, care am trecut deja prin asta la cateva masini, sa o lasi mai moale si sa te bucuri de unde te duce masina si ce vezi.1 point
-
Ieri am sarbatorit un an de cand am intrat in posesia masinii, in prezent 20k+ km fara probleme. De fapt, singura asa zisa problema este parbrizul care s-a crapat. In tot acest timp am luat cateva pietre in parbriz pe autostrada, chiar pe mijlocul parbrizului si nu a avut nimic, in schimb, pe 26 decembrie am luat o pietricica mica, pe partrea dreapta aproape de margine a facut o floare f mica iar dupa doua ore de stat masina in parcare, a plecat o dunga de aprox 10 cm. Tot in ziua respectiva am fost la cineva sa il repare insa, mi-a spus ca este posibil sa nu tina fiind crapatura destul de mare. A tinut 3 luni apoi a inceput sa plece inca un cm. Am fost la Turbocon si mi-au spus ca nu au ce sa ii faca, crapatura fiind prea mare, aprox 12 - 14 cm. Il voi schimba pe casco la un moment dat, sunt curios daca au aparut si pentru Octavia 3, parbriz cu incalzire fara acele firicele. Alte noutati, am schimbat ornamentul cromat al grilei din fata, cost 220 lei de la Brady. Tot ei s-au oferit sa o instaleze dar in alta zi, am facut programare cu mentiunea ca nu vreau sa imi dea bara jos. Bineinteles ca in ziua programarii s-au sucit si au spus ca trebuie sa-mi dea bara jos. Nu am fost de acord. Pana la urma am fost la o cunostinta si s-a rezolvat fara sa dau bara jos, iar ornamentul a iesit intreg cu exceptia unei cleme de ghidaj care s-a rupt. Pe dunga cromata, cea de jos, am pus folie neagra, deoarace trebuia schimbata toata partea de jos la un pret destul de piperat. Au ramas de schimbat emblemele cromate cu unele negre. De vreo doua saptamani am montat jantele de vara R18 cu anvelope Michelin PS4, 225/40/R18. Ca prima impresie, masina este un pic mai stabila pe curbe, parca nu se mai lasa asa mult pe o parte cum se simtea la cele R17, directia se simte mai "grea" iar ca si confort, la fel de rigida ca cele R17. Sincer, imi era putin teama sa nu fie mult mai rigida ca cele pe R17 insa, sunt destul de confortabile pentru un R18 si silentioase. Ce-i drept, am mers numai in oras cu ele datorita situatiei actuale, abia astept sa vad cum se comporta la munte. Consum de ulei pana acum nu a fost, sau cel putin nu se observa pe joja, peste 4k km voi face a doua revizie, adica pe la 25k km. Consumul de benzina pe toti cei 20600 km este 9.2 conform Spritmonitor.1 point
-
Am facut operatia la amandoi. Nu am poze, am inlocuit tot kitul de reparatie, inclusiv piston.1 point
-
Cauta spray dedicat pt curatare carburatoare,este mult mai eficient decat spray de frana.1 point
-
67.000 are. Este prima demontare a pompei si al 3-lea schimb de lichid0 points
-
Ai un consumator. Ai uitat ceva in bricheta scrumiera? Incarcator telefon...mp3 player....0 points
-
0 points
-
0 points
-
Pai nu e vina ta. Nu e vina nimanui cred...doar bad luck.0 points
-
Dupa cum se vede pe pagina anterioara, si la mine s-a scos mufa (la naiba, e o simpla mufa si curatarea eficienta necesita "demontarea" pompei). Din pacate astfel de evenimente nefericite s-ar putea sa aiba urmari neplacute pentru viitorii doritori ai unei astfel de operatiuni - parca vad ca Brady nu va mai accepta sa faca aceasta operatiune fara "riscul" asumat de client...0 points
-
Senzorul trimite un raspuns electric liniar corespunzator cu deformarea elementului piezo functie de diferenta de presiune existenta pe element. In lantul de transmisie de la senzor la ECU pot aparea mici deviatii din cauza elementului piezo, a tensiunii de alimentare de 5V care in realitate poate fi de la 4,9 V la 5,1V sau a rezistivitatii firelor electrice care leaga senzorul de ECU (lungimea lor). Deviatiile in limite mici sunt perfect normale si acceptate. Offset-ul este valoarea de corectie a deviatiei semnalului care ajunge la ECU astfel incat cu motorul oprit valoarea citita de ECU sa fie de 0 KPa. Raspunsul ideal al senzorului ar trebui sa fie o dreapta conform link-ului de mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-216d-sat/components-connectors/components/components-with-b/b300-exhaust-gas-pressure-sensor-before-diesel-particulate-filter/1VnYcHiI9p In realitate senzorii aftermarket au probleme cu stabilitatea senzorului piezo, a timpului de raspuns si a formei curbei de raspuns. Singurii producatori aftermarket care respecta calitatea si dau o durata aproximativa de viata de 400.000 km a senzorilor lor sunt Bosch si Delphi.0 points
-
Este discutie despre DPF dar voi fi scurt... Nu neaparat injectoarele "bat" ci raportul oxigen/combustibil "bate". La motoarele moderne cu emisii reduse, ECU incearca sa compenseze cum poate diversele anomalii ale altor componente ale motorului prin comanda "anormala" a injectoarelor facandu-le sa caraie chiar daca mai sunt in parametri. La unele motoare batrane chiar si dupa schimbarea injectoarelor cu unele noi tot "caraie" deoarece nu e vina lor. Exemplu: harti de injectie neconforme cu starea injectoarelor sau un EGR care nu se deschide/inchide in acelasi mod de fiecare data (sau alta componenta mai lenta) chiar daca nu dau erori in ECU pot da zgomote de injectoare la variatii bruste de sarcina deoarece nu tin in mod corect pasul cu cerintele iar injectoarele sunt "fortate". Daca producatorii ar ingusta tolerantele in ECU ca sa nu mai poti merge cu "caraieli" atunci majoritatea dintre noi care avem masini vechi am avea numai erori si ar trebui sa schimbam multe componente "mai lente". Adaptarea injectiei minime incearca sa armonizeze injectoarele la componentele existente, daca poate.0 points
-
"O regenerare activa se transforma in pasiva (adica se stopeaza post-injectia) daca se atinge regimul termic din DPF doar din rulat in forta? Ce scrie in soft in cazul asta?" niciodata. Nici nu se poate atinge doar din rulat in forta 650 grade.-1 points
-
daca ar arde complet, nu s-ar mai infunda niciodata DPF (oil ash). Nu ard complet nici la peste 600-1 points
-
Dupa aproape 4 luni de asteptare, a venit in sfarsit Bombonica. Un T-Roc Design 1.0 TSI. Am zis sa fac un upgrade de la Golf V, pana acum nu regret nimic. Cateva detalii: - 85kw / 116 cp - Culoare: Flash Red - Manuala - Benzina - Active Info Display - Selectare Mod conducere - Faruri LED - Momentan Jantele stock, pe 17 Sesiune foto: x x x x x As dori sa ii schimb in viitorul apropiat jantele, poate ceva pe 18 sau 19. As vrea sa fac ceva modificari si pe parte estetica interior/exterior, nu stiu exact ce, dar momentan cred ca o sa stau pe tusa-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00