Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2020 în toate secţiunile

  1. Odo: ~125.700 Nimic nou de raportat, masina aduna km si merge impecabil ca intotdeauna Sunt foarte tentat s-o pun la vanzare, cred ca e timpul pt un upgrade.
    6 points
  2. Decat jante pe 19 mai bine investeai intr-un motor mai puternic
    5 points
  3. A fost un weekend plin de aventură și adrenalină...Lepșa-Covasna-Comandău-Vf Lăcăuți-Pasul Delușor-Refugiul celor 3 provincii.
    3 points
  4. Un T-roc cu 1.5 tsi dotat pe gustul meu (ce'am pus pe Ateca, care cu DSG ar fi iesit la 30k in 2018) sare de 32k euro.As alege oricand un CX3, dac'ar fi nevoie
    3 points
  5. @Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata
    2 points
  6. Mi-a venit si mie masina, cateva impresii/date/info dupa 200km parcursi (compar cu Passatul din semnatura): - incredibil de silentioasa (nu ma refer la absenta zgomot motor, aia stiam, am mai condus electrice) ci per total, antifonarea si aerodinamicitatea sint incredibile. La viteza maxima permisa pe autostrada nu se auzea nici un zgomot, nici macar vantul. Cica ar fi facut niste chestii in plus pt acest model: "Aerodynamics. Volkswagen took very specific measures to lower the e-Golf model’s coefficient of drag (Cd). Among these were: reducing the volume of cooling air via a radiator shutter and partially enclosed radiator grille; new underbody paneling; a rear spoiler and C-pillar air vanes to better manage airflow at the tail of the car; and cleaning up the airflow around the wheels, largely by ensuring they are flush with the wheelarches. Volkswagen specifically tailored the acoustics of the e-Golf for an electric vehicle, making it an almost silent cruiser. As an example, the powerplant’s subframe was changed to a pendulum mount: despite the electric motor’s high torque build-up when accelerating, this greatly enhances the acoustics. The motor housing unit was also specifically designed to achieve an extremely low level of noise emission. Finally, the interior uses highly sound-absorbent and yet very lightweight materials to produce a vehicle that is quieter than many luxury cars, Volkswagen says" - are o suspensie un pic mai rigida/sportiva decat la Passat, nu are ruliu asa pronuntat in curbe, dar din experienta stiu ca la o masina noua e totul mai rigid in primele 2000-3000 km - are racire si in torpedou, si tunel schiuri in bancheta spate, si faruri led care arata ca cele Led High de pe Passat B8, are si camera video spate. Camera video are o rezolutie slaba din pacate. - are radar in fata, ceva sisteme care detecteaza un impact, Adaptive Cruise Control, nu am incercat nimic inca - nu are senzori parcare, parca ii preferam in locul camerei. Ambele era deja prea mult ca bani, senzorii costa nu mai putin de 600 euro! - a venit cu 2 cabluri de incarcare, cel de AC l-am folosit la priza, e limitat la 10A desi masina ar putea si 13A. O sa cumpar unu de la fratii chinezi probabil. Prima problema: nu am putut incarca initial pt ca acest cablu detecta faptul ca nu am impamantare buna... Dupa mult studiu am aflat ca alte incarcatoare nu fac aceasta verificare sau anunta ca nu au detectat impamantarea dar totusi incarca (inclusiv originalul de BMW i3/i8) - a venit si cu kit legislativ dar fara vesta reflectorizanta. Si covorase de pasla incluse, surprins placut. - volanul se regleaza doar pe inaltime... la Passat merge si pe adancime - sub capota: Spatiu neutilizat mult, si din pacate nici un fel de spatiu de depozitare (un frunk front trunk ca la Tesla ar fi fost super). Banuiesc ca s-ar putea organiza ceva aftermarket. Bateria de 12V nu are capac, e asa pur si simplu... taieri de costuri? Tot sub capota se poate vedea in una din poze o clema care era sarita... nici nu cred ca o sa stea la locul ei. - receptia radio: masina se bruiaza singura... receptia radio scade cand pornesc motorul... nu stiu de ce si cum. F dubios. Masina are in manual vreo 2 pagini de frecvente radio pe care comunica diferitele sisteme... - Navigatia: include harti romania, versiunea 10. Retin eu gresit sau aparuse si o versiune 11? Zice ca furnizorul este TomTom. - Cauciucurile... si aici taieri de costuri: Bridgestone Turanza T001 205/55/R16 Made in Poland, aprox sapt 44 2019 - Garda la sol pare redusa de baterii, inca nu m-am bagat pe sub ea ca lumea, dar e ceva acolo... - Acceleratii: violente - Aplicatia pe telefon e interesanta dar lenta, cu delay mare. Daca tot imi da posibilitatea sa pornesc incalzirea sau racirea in masina, de ce nu imi spune si temperatura interioara si eventual si cea ambientala? Ar fi putut sa imi spuna si cu cat se incarca si multe alte info care parca sint ascunse bine - Am cel putin 2 functii pe care zice ca le pot activa contra-cost cu un activation key. Se ridica evident intrebarea, oare nu reusim noi sa le dam de cap cu vreo interfata?
    2 points
  7. @dercosda, ai dreptate in legatura cu Vitara, insa totul este datorita/din cauza greutatii foarte scazute (~1200kg). Acest dezavantaj pe autostrada se transforma intr-un mare avantaj pe drumuri virajate, unde masina se simte extrem de agila, iar motorul 1.4 turbo este foarte potent. Nu este o masina perfecta, desigur, insa la cat costa mi se pare ca ofera un echilibru foarte bun pentru cei cu buget mai mic, iar la interior plasticele sunt asemanatoare cu cele din T-Roc.
    2 points
  8. Niste jante pe 19" nu costa 5500 euro cat e diferenta intre 1.0 si 1.5TSI ptr T-Roc Eu oricum n'as merge mai sus de 18", rotile grele clar se vor resimti in dinamica si posibil si in confort
    2 points
  9. Daca finisajele lasa de dorit la Tucson, atunci ce sa mai spunem de plasticaraia tare si ieftina din T-Roc? Scuza-ma, dar Kia si Hyundai au niste interioare care poate ca aspect nu arata atat de germanic, insa calitativ stau mai bine. La fel si pe partea de motorizari, cutii de viteze automate si in special garantie. Iar ca aspect, mie cel putin XCeed mi se pare super reusit, din spate zici ca e un mercedes benz, dar sa zicem ca fiecare are gusturile proprii. Totodata, pacat ca nu ai fost la TD cu Vitara. Ai fi fost surprins de cat de bun e 1.4 turbo de la Suzuki.
    2 points
  10. Am făcut ieri drive test cu noul A3 1.5 TFSI 150 CP cutie manuală și ulterior cu noul Leon cu aceeași motorizare, dar cutie DSG. Cu A3 am mers cam jumătate prin oraș, jumătate pe autostradă, cu Leon doar prin oraș, dar am avut și drum drept pe unde i-am putut da ceva talpă. Mi-ar fi plăcut să le pot compara direct, dar din păcate Leon-ul a fost echipare FR, care are suspensia mai joasă și mai tare, ceea ce pentru mine e neplăcut. Prefer o suspensie mai confortabilă, iar aici am fost foarte mulțumit de A3. Ca referință, ultima mașină pe care am deținut-o a fost un A1 1.2 TFSI 86 CP manual, iar înainte am avut un Q3 2.0 TDI 177 CP S-Tronic(ambele prima generație). Evident că față de A1 diferențele sunt mari, atât la calitatea interiorului, cât și în ceea ce privește motorizarea. Față de Q3 aș zice că mi-a plăcut parcă puțin mai mult noul A3 overall, chiar dacă are cuplul mai mic. Mi se pare că trage foarte ok motorul, fiind cu siguranță și diferență de greutate între A3 și Q3. În plus mi-a plăcut mult trenul de rulare, e foarte confortabil și silențios. Aș zice că puțin mai reușit decât la Q3. Interiorul mașinii îmi place mai mult decât la Q3-ul nou de exemplu. Se vede că este model lansat mai recent. Nu am avut parte de vibrații prin bord sau greieri din cauza plasticelor din bord/consolă. Ce-i drept și mașina de test-drive are cam o lună, deci fiind destul de nouă poate nu au apărut încă, însă mie mi-a dat impresia că se ține bine, chiar și când am luat ceva canale(din păcate nu am găsit gropi). Ca o paranteză, deși eu vreau S-Tronic, mi-a plăcut cutia manuală. E foarte precisă, nu agață nimic, intră perfect în toate treptele. Nu prea am ce să compar cu Leon, deoarece urăsc suspensia aia rigidă de pe FR. Pot doar să spun că mi-a plăcut că au pus shift-by-wire. E o chestie chiar drăguță și mult mai ușor de utilizat decât selectorul de pe Q3. Deci mă îndrept către un A3 cu S-Tronic, care în ofertele primite pentru configurația dorită de mine este cu 5K mai scump decât un Leon Xcellence, care aici este puțin mai bine echipat față de ceea ce am pus eu pe A3. Dar nu sunt diferențe foarte importante pentru mine. De exemplu Leon are climatronic pe 3 zone, în timp ce A3 are doar pe 2 zone. Pot trăi cu asta. Am scris ce am observat eu, în comparație cu mașinile pe care le-am avut sau testat. Nu știu dacă este de mare ajutor, dar dacă aveți întrebări, răspund cu plăcere în măsura în care am putut observa lucrurile despre care mă veți întreba.
    2 points
  11. Probabil ca multa lume este familiarizata cu teoria potrivit careia distantele parcurse in orasele aglomerate trebuie multiplicate cu un anumit coeficient 2 - 2,5 pentru a obtine uzura adevarata a unui motor. Iata experienta si concluziile mele bazate pe calcule... Introducere. Motor CAYC, 2012, 106.000Km, dupa revizie la dealer se recomanda in plus schimb curea accesorii (crapata) si schimb pompa apa (urme antigel, este de notorietate ca prima versiune este cu aceasta problema - piesa a beneficiat de schimbare de cod). Interesant si neasteptat (distributia la motorul acesta are ca interval de schimb 210.000Km, fara limita de ani) dar consider necesar sa ma aplec asupra subiectului. Aleg sa fac operatia la @EEXCALADE si nu la dealer dintr-un cumul de motive (unul din ele fiind si faptul ca nu se mai permite stationarea langa masina pe motiv de Covid) iar in Catalin aveam incredere chiar si asa. Kilometraj inainte de schimbare distributie 106.660, unghiul de sincronizare a axelor (intre camshaft si crankshaft, canal 149 pe Engine, -0,750 grade). Ce se gaseste la demontare: - o rola de la distributie care deja incepuse sa improaste vaselina (mai rezista poate ceva timp), - pompa de apa avea o urma pe undeva probabil ca scapase antigel, oricum, nu semnificativ, mai rezista probabil. - cureaua de accesorii era crapata iar rola de la intinzator facuse deja sant (probabil ca a patinat pe ea cureaua). Avand in vedere observatiile de mai sus, uzura mai mare raportat la kilometrii inregistrati, din discutia cu Catalin mi-am dat seama ca am toate datele (in spritmonitor.de) pentru a face un calcul cat mai realist in ceea ce priveste uzura reala a unui motor raportat la km parcursi sau orele de funtionare. Ford apreciaza ca fiecare ora de functionare motor in relanti echivaleaza cu 40Km parcursi si ca orice viteza medie sub 40Km/h inseamna trafic ingreunat. Pentru conditii de trafic greu, timpi mari de functionare in relanti, Ford arata ca uleiul se schimba dupa numarul de ore de functionare, respectiv 200h. Alti producatori de motoare diesel din USA recomanda ca schimbul uleiului sa se faca la 250h in cazurile unui trafic greu. De prin SSP-urile VAG tin minte ca recomandarea de schimb de ulei pentru masinile cu interval fix la 15.000km era la 300h de functionare motor daca nu se facea kilometrajul specificat. Nu reusesc sa mai gasesc acum SSP-ul respectiv, va trebuie sa luati informatia ca atare, dar asta inseamna viteza medie 50Km/h. Date Datele din spritmonitor: 106.660Km parcursi, 26,52Km/h viteza medie (ma incadrez in conditiile de trafic ingreunat), 4.022h functionare motor (valoare calculata, cea inregistrata de mine era putin mai mica pentru ca am ratat cateva intrari). Procent rulare oras 56%, drumuri obisnuite 25%, autostrazi 19%. Calculul Daca consideram cazul ideal in care masina ar fi circulat cu viteze medii de peste 50Km/h ar rezulta ca motorul deja ar fi parcurs in cele 4.022h echivalentul a 201.100Km. Asta inseamna ca in cazul de mai sus, pentru a afla uzura reala a unui motor (kit de distributie) trebuie aplicat un plus de 88,5% la kilometrii existenti. Cu alte cuvinte, se verifica asertiunile populare conform carora kilometrii rulati in oras "fac" cat ~2 kilometri normali, asta in conditiile in care doar 56% din km au fost efectuati in oras! Sper sa va puna pe ganduri calculul de mai sus, sa reconsiderati intervalele de schimb, atat ulei cat si distributie daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, adica circulati preponderent in oras cu trafic dificil.
    1 point
  12. Evident ca discutia aici este despre TSI-uri... diesel (turisme) sau camioane au alt mod de exploatare. Dieselul (turisme) de exemplu se descurca lejer 30k km facuti extraurban. @razvancc Bineinteles ca alegerea este a ta si intotdeauna este bine sa fie facuta pe baza a studii individuale, nu dupa ce spun altii. Dar iti spun ca producatorii nu tin la buzunarul tau cand spun ca uleiul tine 30k si nici presa de specialitate. Ci totul se invarte in jurul mediului si poluarea acestuia. Un cunoscut a fost in Elvetia la reprezentanta VW/Audi sa schimbe uleiul in diferential si acestia l-au refuzat pe motiv ca nu au voie sa "arunce" un ulei care este "pe viata", astfel n-au vrut sa schimbe. Acelasi lucru se aplica si uleiului de motor.. tehnologiile uleiurilor au evoluat, asa cum se discuta si aici, dar in functie de exploatarea autovehiculului nici un ulei nu poate proteja optim (asa cum spune si colegul @andrei0241) facand multi km in oras, mai ales la schimbarile bruste de temperatura rece-cald la drumurile scurte. Eu nu spun doar pentru tine, pentru ca fiecare este liber sa faca ce vrea; spun in general, pentru ca sunt multi utilizatori care citesc, iar cine considera util sau nu ceea ce spun, este evident alegerea fiecaruia
    1 point
  13. Lasa Man-ul unde bagi 40 litri de ulei si lucreaza intre 1000 si 1500 de rotatii. Acolo este alta mancare de peste.
    1 point
  14. Faptul ca nu intra in limp mode NU insemna ca problema nu trebuie remediata .
    1 point
  15. @yeeeeman vor fi, la anul, cele cu baterie mica, care ar trebui sa coste in jur de 19-20k. iar sub id3 , va fi id1/2 undeva la pret de e-up. Plus variante seat-el born, si ce va scoate skoda in clasa asta,care vor fi mai ieftine decat id3
    1 point
  16. Am vazut si eu una din showroom si sunt de acord in anumite privinte cu ce zice... De exemplu la amplasarea display-ului si a gurilor de ventilatie centrale, plasticele usi, cred ca tipul are dreptate. De asemenea, parerea mea este ca partea de comanda & display pentru AC era mai bine sa fie dedicata nu " integrata " in display-ul cu touch...
    1 point
  17. Problema des intalnita la motoarele cod CBxxx dupa 200.000 km ,se inlocuieste sonda.
    1 point
  18. @Aerofanmersi mult! Acum ca stiu codul OE am vazut ca are interior de 3.5mm. Merg sa iau unul de 1m silicon si sa tai la 21-22cm apoi sa il pun la loc. E al 3 lea pe care il schimb..doar ca acum o fac eu si nu o mai duc in service. Mersi mult!
    1 point
  19. greu de zis din telefon. Nu moare de la borne...trebuie verificat.
    1 point
  20. Trebuie sa verifici..cel putin interiorul e de la masina cu volan dreapta.
    1 point
  21. Respectivul este slab pregatit in domeniu si doreste sa fie critic intentionat. Cne stie ce frustrari fata de Skoda. Oricum, majoritatea presei auto pica pe slaba pregatire. ex. Nu adaugarea materialelor pe stalpul A reduce zgomotul, ci adaugarea in dreptul oglinzii a unui mic perete intre chedere care sa impiedice urcarea aerului. Nu se pun mufe pe verticala in spatiile de depozitare, exista posibilitatea sa cada diverse in ele, dar el vede altceva. Se ia de traversa spate, dar daca ii scartaia spatarul, hayonul sau scadea spatiul de depozitare, iar nu era bine.
    1 point
  22. +1 Si mie mi se pare ca arata mult mai bine fara stergator(si fara inscriptionare model) si nu il gasesc asa util pe sedan. Referitor la consum in rodaj, depinde cum il faci, cat de turat mergi, la mine(1.5TSI) media este de 7 pana acum la ~1500km .
    1 point
  23. - nu a fost finalizata adaptarea,depinde de ce varianta ai la soft,nu toate suporta aceasta adaptare... - un alt motiv ptr care nu se finalizeaza adaptarea cantitatii minime de injectie,sunt problemele la injectoare. Daca ai probleme cu injectoarele aceasta adaptare nu rezolva absolut nimic...doar daca ai rontaiala specifica injectoarelor,aceasta adaptare are sens fiindca TPI ul asta rezolva. Cu odis ul in urma adaptarii cantitatii minime sunt situatii cand nu o finalizeaza si test planul se termina cu mesaj ca injectoarele trebuie inlocuite! oricum injectoarele isi fac adaptarea in frana de motor in 1000 km sistemul fiind autoadaptiv....deci nu prea ai ce adapta!
    1 point
  24. l-am vazut si eu, si mie mi se pare ciudat sa te iei de dotari optionale care nu sunt standard. deci de fapt nu sunt o lipsa, ci sunt ceva ce tine de cum producatorul si-a impartit dotarile pe nivele de echipare. plus ca daca le bagau in standard cresteau si pretul minim, ori cred ca aici marketingul a avut un cuvant important de spus, pentru ca mai mult ca sigur au ei niste preturi minime in care vor neaparat sa se incadreze. daca creste pretul de pornire nu e bine, dar nu e bine nici ca nu sunt tot felul de chestii standard. si nu are sens sa compari cu marci premium. de aia sunt premium.
    1 point
  25. Filtreaza si tu ce e relevant. Ai gasit de ce sa te legi..
    1 point
  26. @dragosv44 Daca ne spui masina, an, kilometri, in ce mod ai parcurs ultimii 100km? Altfel cum sa te ajutam? Nu intotdeauna ce este la semnatura este si masina in cauza, au fost destule situatii pe aici. Cateva cuvinte in plus nu strica, mai ales cand se cer sfaturi.
    1 point
  27. D2S Vezi aici despre trapa si zi'i mecanicului ala sa se abtina de la comentarii despre ce nu cunoaste
    1 point
  28. Ieri au sosit si am montat semnalizarile dinamice in oglinzi.
    1 point
  29. Si la O3FL cu 2.0 TSI te forta la DSG ca alfel si eu luam 2.0 TSI in loc de 1.5TSI. Pacat..... Cat despre pret cum a zis cineva mai sus sa cumperi o masina noua cu motor mare dar fara optionale, mai bine cumperi o motorizare de mijloc cu dotari peste medie in acei bani.
    1 point
  30. Asa este, la modelul nou 2.0 TSI te forteaza la DSG si Haldex, caz in care pretul de lista va sari probabil de 30k Euro. https://www.rushlane.com/2020-skoda-octavia-sedan-12335168.html
    1 point
  31. Foarte interesant versusul @bgd_b92. As avea cateva modificari dpmdv pe care ar fi bine sa le mentionam ... As adauga si T-Cross in aceasta poveste din simplul fapt ca T-Roc nu poate fi luat cu motorul de 1.0tsi si DSG (masina strict pt oras de exemplu care n-are nevoie de motorul de 1.5). Spun asta pt ca eu ma tot uit dupa un T-Cross si am scos din ecuatie T-Roc tocmai din acest punct de vedere. Am nevoie fix de o masina care merge 99% urban si sa fie automata. Asa ca motorul 1.0tsi dsg e ideal. Altfel T-Roc automat benzina dotat decent este ~29k, ceea ce e mult. Eu m-am uitat si la concurenta. Captur are un pret decent si imi place, e pe shortlist poate si pt ca cealalta masina din familie este ca si a colegului @Rave un Renault de care sunt foarte multumit Are cateva minusuri fata de un polo de exemplu, dar primesti cat ai platit Peugeot 2008 vad ca nu ai pus pret. In echiparea GT-Line daca nu ma insel este aprox 25k, ceea ce este fix cat iese un T-Cross asemanator. Aici de ex castigator este VAG pt mine. Mazda CX-3 la fel e undeva la 20-22k si nici nu prea o poti configura de pe bunul plac asa cum poti la vag. Restul nu ma intereseaza din motive subiective, design, calitate, etc.
    1 point
  32. Ok, am zis ca daca tot am lasat aici cateva randuri, ar fi doar fair sa revin: am inceput TD in vizita la benzinarie pentru alimentare, urmat de cumparaturi la Lidl (unde am observat, cel putin la marcajele din parcarea Lidl Cluj de pe varianta Zorilor-Manastur), masina este mai lunga decat marcajele - ori lasi spatele mai iesit, ori treci cu fata peste linia despartitoare -aspect observat si pe camerele din Area View desi lung, am ramas placut impresionat pentru viraje cat si sensuri giratorii - ajuta foarte mult la senzatie directia progresiva inceput spectic cu un DN de 60km, la inceput clar ma simteam ca intr-un tanc, la final un pic in dubii masina pe sport se tine decent in viraje, viteza si km ii bifeaza fara griji, am observat ca cel putin intre localitati, viteza de rulare a fost ~10/20km/h mai mare decat cum o bifam cu Ateca de 190ps - desi ~1,9t motorasul biTDI de 240cp urca frumos si izolarea fonica, subiectiv vorbind, mi se pare superioara fata de fosta masina din '17 -desi si unitatea pe care am facut TD nu cred ca era mai noua de '18 am tinut pe normal/confort/individual, pe sport pe sotie o deranja sunetul de motor care intra in habitaclu de la accuator/boxe, insa i s-a parut cel pe normal/confort, deci nu as fi fost "obligat" cu ea in masina sa stau cu sunetul pe off am ajuns cu un consum ~8 spre 9 daca nu ma insel, insa m-am dat putin la masina, fara sa fortez pe retur a revenit sotia la volan, ea s-a deplasat pe alocuri cu viteza mai mare ca mine, a fost si ea placut impresionata de cat de repede face viteza si de directia progresiva la intrarea in Cluj, inainte de Feleac, am schimbat soferii la Lukoil si am revenit spre casa via Faget/drumul Sf. Ion spre Plopilor, unde inspre final, i-am zis sotiei, ca daca incape in garaj, o si luam culmea ca a incaput, cu 5cm mai mult cred ca nu incapea Joi dimineata am dus unitatea inapoi, si le-am zis ca daca ne intelegem la pret, o voi comanda aveam dubii pentru disponibilitatea motorului biTDI, cat eram si interesat de anumite dotari MY21 care le observasem aparent pana la finalul lui August inca se mai poate comanda motorizarea, dupa va disparea conform noilor WLTP, la al doilea catalizator pe motoarele diesel, va lua compartimentul unde pe moment, era turbina actuala (sau cel putin ce am gasit/citit pe net, don't shoot the messenger ^^) volanul capacitiv mi s-a comunicat ca este doar pentru Octavia nou iar scaunele ventilate pe Kodiaq doar pentru varianta de piele normala, nu si la cele de alcantara, aka nu se pot comanda pe vRS perioada livrare ~15 saptamani oferte am luat de la Delcar BV si de la Compexit CJ, la cel din urma am primit oferta cea mai buna, insa aici cred ca a ajutat foarte mult contactul catre eie - via directorului de vanzari de la Seat am anuntat Delcar ca le multumesc pentru timp, si la Compexit le-am spus care sunt urmatorii pasi, as trece azi, 17 iulie pe la ei, sa bifam actele si sa achit avansul era o alegere chibzuita, care ma multumea in acelasi buget m-am uitat si la masini din '18 -> prezent, inclusiv sh GLC43 cat si SQ5, insa pana la urma a venit ratiunea si nu m-a lasat piticul sa achit anumite sume pe intretinerea care imi place la masini, doar ca si marca premium, cel putin dublu in reprezentante, si aici incepem doar la schimbul de ulei inceputul cautatului de masini a inceput in plina pandemie, cand de plictiseala mi-am pus si Ateca de vanzare, deci pana azi, am avut cateva luni de "variante/ganduri/etc" noua Octavia RS vine fara 4x4, Tiguan R doar la final de 2020, Cupra Leon ST incep sa apara din Septembrie, insa parca nu as fi renuntat neaparat la garda la sol pentru o masina combi, tot mergeam pe ideea, daca tot am schimbat paltonul de la Ateca, macar sa fie una si cu motor mai mare, si volun portbagaj mai mare Ma multumea Kodiaq RS as follows Intretinere Skoda Impozit/Asigurare decenta volum interior dotari arhi sufieciente cruiser care inghite km desi R20 jante, pe confort mi sa parut mai confortabila ca Ateca pe R19 (insa aici nu aveam DCC) sotiei i-a placut si fiind multumit, dupa ce am primit oferta, i-am si trimit un whatsapp sotiei, cu mesajul, gata, o luam? as fi fost si eu in final impacat, multumit, ca am luat o masina chibzuit, care era "ce trăbă", consum diesel, volum si putere decenta mi-a raspuns: stai sa ajung acasa si dupa replica eie: "nu vreau sa iei o masina sa fi multumit, totusi de ce nu vrei Formentor sa fi fericit?" Asa ca am incalecat pe o sa, nu va mai pierd timpul si neuronii cu povestea vietii mele, recomand cu drag Kodiaq-ul, chiar bifeaza foarte multe aspecte, eu voi reveni probabil prin Noiembrie/Decembrie, cu putin noroc, ca posesor de Formentor fericit? @ct_act tot ce e posibil sa fie '19 atunci acel Kodiaq, iar ca dimensiuni, formentor este mai mic
    1 point
  33. Perfect de acord. Pe coborare am vazut si eu specimenele de care spui, cu jimny, samurai, aro, ims si rubicon cu cauciucuri "de neam prost" DAR ! tot din poze si din filmarea pe care o voi urca pe youtube se vede ca nu o iau aiurea pe pasune sa distrug iarba. Din poze se vede ca am cauciucuri normale care nu sunt in stare sa distruga altceva decat buzunarele mele cand vine vorba de inlocuit. Din filmare nu se vede dar pana si chistocul de tigara l-a luat prietena in servetel si l-a aruncat la cosul de gunoi cand am ajuns acasa si la fel si cu ambalajul de la sandwich. In privinta asta nu am de ce sa ma simt atacat. La un moment dat, la coborarea spre Siriu veneau 2 biciclisti din fata. Am oprit masina pentru a nu mai face praf cand trec prin dreptul lor si am asteptat sa treaca cu toate ca acela nu era drum special pietonal iar accesul auto era permis dar sunt ferm convins ca nu trebuie sa avem sau nu voie intr-o anumita zona pentru a fi OAMENI, concept nestiut asa cum spuneai, de un procent din ce in ce mai mare.
    1 point
  34. Din cauza normelor de poluare, a reducerii consumului de carbunat pentru emisii mai reduse. Modelele noi vin cu 0w20. Alta intrebare?
    1 point
  35. Azi am instalat DRL-uri. Am preferat acest setup deoarece scad sansele de a arde lupele circuland ziua cu farurile aprinse in afara localitatilor. Am observat la Kia Sportage acelasi principiu de functionare. Singurul lucru care mai ramane de facut, este sa vina seara si sa vad cat de puternice sunt defapt ledurile albe si daca deranjeaza, caz in care voi monta un releu in comutatie ce va stinge DRL-urile cand se aprinde faza scurta sau becul de pozitie, inca ma mai gandesc. Oricum, asta urmeaza sa fac zilele urmatoare, fiind un efect interesant la intrarea/iesirea din pasaje.
    1 point
  36. Cateva poze facute weekendul asta :D. Inca astept raspuns la intrebarea cu carenajul de pe partea soferului... mi se pare ca nu era acea deformare acolo (pare topit ). Am un zgomot la rulare care cred ca este de la un rulment. In martie la final o sa ajunga la service. ODO> 118.500km Drumuri bune! Edit. Era sa uit, am luat un set de jante ca cel din poza. Le voi pune vara si actualele raman pt iarna.
    1 point
  37. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    1 point
  38. In general incercam sa impiedicam accidente inutile cu incepatori, precum si reconstructii ale gardurilor. Dar nu cred ca politica grupului Porsche face subiectul acestui topic. Un alt subiect off-topic este viata mea personala, masinile detinute de mine, dar si cele cu care am facut eu launch control.
    1 point
  39. Presiune slaba in rampa. Verifica regulator presiune, senzor presiune de pe rampa.
    0 points
  40. Am mers cu Vitara pe autostrada. Dincolo de motorul slab avut (1.6 aspirat) tinuta de drum este sub mediocra, masina se simte usoara, fragila, se abate de la traiectorie cand depasesti un TIR. Asta a fost acum 3 ani, daca au modificat esential modelul ignorati ceea ce am scris, insa, din ce stiu, e aceeasi masina. Logica ar fi alegerea unui hatch, pentru aceiasi bani. Altfel Puma se conduce de departe cel mai bine, urmat de CH-R si Mazda. Interioarele sunt cum sunt, designul exterior asisderea, dar se vand bine, deci au piata lor.
    0 points
  41. Hey! Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine. ? In ceea ce priveste "cutiuta magica", da-o jos si arunc-o, cat mai departe de tine si de masina ta cu putinta. La noi la service (aici vorbesc doar pe partea de Audi, nu de VW, dar fac pariu ca se aplica si la ei), aceste "cutiute" nu sunt acceptate sub nicio forma, mai ales cand se invoca garantia - poate sa fie ea ABT, MTM, Racechip/Racebox etc. si atestata de n documente. Este daunatoare pentru DSG, dar si pentru motor, care nu mai functioneaza in parametri normali. Stiu, e fun, dar nu e cea mai buna si safe varianta pentru un plus de putere. Am cativa clienti care ar putea sa iti povesteasca experienta lor, usor horror, de altfel. Get rid of it and enjoy the ride! ?
    0 points
  42. Ravenol VMP 5w30 USVO, asta racheta de este puternic impins de mass media, de toti youtuberii, de toti vanzatorii, are PAO 80%, restul de 20% nu sunt esteri, aia sunt 3-5-7%. Ce crezi tu ca reprezinta gapul de la 85% la 100%? mancare de bebelusi, suc fanta? iti spun eu ce sunt aia 15% daca doresti. Nu mai spune ca Ravenol are ulei full sintetic, ca nu este! suntem pe un forum, cu apucaturi tehnice, ori vorbim si suntem corecti, ori mai bine nu postam.
    -1 points
  43. Salut, Pentru cei care cauta alternative la piesele de schimb/consumabilele originale: - surubul de umplere este un M10x1x10 cu saiba de etansare captiva de cupru, am gasit PN-ul pe Autohut; - surubul de scrugere este un M10x30 cu saiba de etansare din aluminiu, am gasit surub(Dedeman, Rocast) si saiba de etansare din cupru(Rocast); - suruburile cu care se monteaza pompa sunt doua M6X35 cu flansa, am gasit varianta cu saiba separata (Dedeman, Rocast) dar le-am refolosit pe cele originale dupa ce le-am curatat de rugina; - oring-urile sunt aparent 43x2,5, cel mai probabil NBR70; am gasit la Todaio, magazin din Calarasi, dar din pacate am comandat 44x2,5 si 46x2,5 deoarece gasisem marimile astea pe internet, asa ca am fost nevoit sa le refolosesc pe cele orginale, acestea fiind totusi in conditie buna; - ulei, am folosit Ravenol AWD-H, luat de pe Autohut;
    -1 points
  44. Eh...vedeti voi, pentru multi emotia chiar conteaza.Prefer sa ma uit la masina mea plin de emotie de fiecare data, decat sa-mi zic: mai bine mai puneam cateva mii de euro si o luam pe cealalta.Si mai conteaza si in cat timp castigi cei 5000 euro, sau in cat timp ii economisesti! Vitara, de exemplu, nu numai ca nu-mi spune nimic, dar nici macar nu am fost sa fac td, sau sa ma intereseze pretul, de cate ori am vrut sa-mi iau o masina. Tucson e o masina corecta, dar totusi e coreana.N-am probleme cu tara, dar am urcat in masina, iar finisajele lasa de dorit. Cx3 e micuta rau, doi adulti si nu prea mai incape nimeni. T-roc e mai mica la interior decat T-cros, fiind pe platforme diferite.
    -1 points
  45. Multumesc de raspuns,esti singurul capabil care a inteles legatura dintre cablaj,tensiune si senzor dpf. in raspunsul meu dat inginerului de aici,tocmai am precizat ca poblema vine din cablaj si senzor,un offset care nu e zero nu e offset.Problema este ca am intalnit cazuri cu senzori bosch aftermarket sau alti producatori care relatau presiune de 3-5 mbar cu motorul oprit,iar ofsetul era culmea egal cu presiunea citita....masina a ajuns in final cu dpf eficienta scazuta de la regenerari dese si aiurea,dupa ce schimbase in service de cartier senzorul cu unul bosch aftermarket. Ce nu stiu unii diletanti este ca in multe cazuri si probleme ( MOTOARE din grupul VAG)cu dpf ul exista anumite TPI care ofera un part number al senzorului de presiune diferentiala diferit de etka urmat deseori la pachet cu un update de soft care rezolva problema regenerarilor si a imbatranirii premature a dpf ului sau chiar a SCR. o alta problema legata de elementul piezo,care este format dintr-un cristal de cuart elastic,acesta isi pierde capacitatea elastica si se fisureaza dupa sute de mii de cicluri...de aici inacuratetea lor dupa ani de zile si stres termic,din acest motiv firmele care curata si/sau comercializeaza dpf uri ptr acordarea garantiei obliga la inlocuirea senzorului de presiune diferentiala.
    -1 points
  46. Nu cred ca are probleme cu sonda. Ea doar zice ca amestecul e prea bogat.Asta e rolul ei....
    -1 points
  47. Nu trebuie să fim de acord cu Josip Ricov. El mai are si alte postari, laudative chiar, despre Octavia 4, cu asta se ocupa si probabil face bani din asta. Trebuie inteles ca sunt opinii, păreri, puncte de vedere si nimic mai mult. Mie mi se pare face bine ceea ce face. In legatura cu zgomotele, eu merg cu O4 si nu am sesizat nimic deosebit, totul e ok din punct de vedere antifonare.
    -1 points
  48. Da, am mers eu, e liniste totala. Poate ca depinde si cu ce compari totul fiind relativ. In orice caz, motorul nu se aude, de vajait, scartait sau zdranganit ceva nici vorba.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!