Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2020 în toate secţiunile

  1. A primit fata sânge proaspăt, am mers pana acum cu Liqui Molly de care am fost multumit, dar am zis sa încerc și Valvoline(am citit lucruri bune despre ulei). Aveam și filtru de benzina cumpărat de vreo 5 luni(cel de pe mașină cred ca era cel de fabrica, avea ștanța vw-Audi) Mi-am adus aminte sa ma uit pe factura primului schimb de ulei sa vad câți km am adunat pana acum, și surpriza în 3 ani am făcut doar 15000km, deci schimburi făcute la 5000km. Oricum ziceam ca maxim 8-10k km sau la an sa schimb uleiul, și cum km nu fac, și timpul trece ulei se schimba la 1 an! În rest am montat jantele de vara și apoi "apa, paie și bataie"!
    4 points
  2. Decat jante pe 19 mai bine investeai intr-un motor mai puternic
    3 points
  3. Ieri m-am ocupat mai serios de interior.Aspirat bine, periat guriile de ventilatie ( negrul piano e foarte pretentios in zonele cu praf) si am folosit solutie pentru piele.
    3 points
  4. Multumesc frumos pentru precizari! Momentan masina are 755km, majoritatea facuti in afara orasului. Mi s-ar parea mai normal sa isi faca regenerare in afara orasului (la viteze mai mari) si eventual sa te anunte cand face asta. Consumul mi se pare extrem de mic, m-as astepta sa mai creasca ca de scazut... Asta e consumul din seara asta, trafic scazut, mers normal fara a incerca sa scot un consum mic Tot azi a parcat o surioara in apropiere. E prima Octavia 4 cu care ma intalnesc pe strada
    3 points
  5. Respectivul este slab pregatit in domeniu si doreste sa fie critic intentionat. Cne stie ce frustrari fata de Skoda. Oricum, majoritatea presei auto pica pe slaba pregatire. ex. Nu adaugarea materialelor pe stalpul A reduce zgomotul, ci adaugarea in dreptul oglinzii a unui mic perete intre chedere care sa impiedice urcarea aerului. Nu se pun mufe pe verticala in spatiile de depozitare, exista posibilitatea sa cada diverse in ele, dar el vede altceva. Se ia de traversa spate, dar daca ii scartaia spatarul, hayonul sau scadea spatiul de depozitare, iar nu era bine.
    2 points
  6. +1 Si mie mi se pare ca arata mult mai bine fara stergator(si fara inscriptionare model) si nu il gasesc asa util pe sedan. Referitor la consum in rodaj, depinde cum il faci, cat de turat mergi, la mine(1.5TSI) media este de 7 pana acum la ~1500km .
    2 points
  7. Am făcut ieri drive test cu noul A3 1.5 TFSI 150 CP cutie manuală și ulterior cu noul Leon cu aceeași motorizare, dar cutie DSG. Cu A3 am mers cam jumătate prin oraș, jumătate pe autostradă, cu Leon doar prin oraș, dar am avut și drum drept pe unde i-am putut da ceva talpă. Mi-ar fi plăcut să le pot compara direct, dar din păcate Leon-ul a fost echipare FR, care are suspensia mai joasă și mai tare, ceea ce pentru mine e neplăcut. Prefer o suspensie mai confortabilă, iar aici am fost foarte mulțumit de A3. Ca referință, ultima mașină pe care am deținut-o a fost un A1 1.2 TFSI 86 CP manual, iar înainte am avut un Q3 2.0 TDI 177 CP S-Tronic(ambele prima generație). Evident că față de A1 diferențele sunt mari, atât la calitatea interiorului, cât și în ceea ce privește motorizarea. Față de Q3 aș zice că mi-a plăcut parcă puțin mai mult noul A3 overall, chiar dacă are cuplul mai mic. Mi se pare că trage foarte ok motorul, fiind cu siguranță și diferență de greutate între A3 și Q3. În plus mi-a plăcut mult trenul de rulare, e foarte confortabil și silențios. Aș zice că puțin mai reușit decât la Q3. Interiorul mașinii îmi place mai mult decât la Q3-ul nou de exemplu. Se vede că este model lansat mai recent. Nu am avut parte de vibrații prin bord sau greieri din cauza plasticelor din bord/consolă. Ce-i drept și mașina de test-drive are cam o lună, deci fiind destul de nouă poate nu au apărut încă, însă mie mi-a dat impresia că se ține bine, chiar și când am luat ceva canale(din păcate nu am găsit gropi). Ca o paranteză, deși eu vreau S-Tronic, mi-a plăcut cutia manuală. E foarte precisă, nu agață nimic, intră perfect în toate treptele. Nu prea am ce să compar cu Leon, deoarece urăsc suspensia aia rigidă de pe FR. Pot doar să spun că mi-a plăcut că au pus shift-by-wire. E o chestie chiar drăguță și mult mai ușor de utilizat decât selectorul de pe Q3. Deci mă îndrept către un A3 cu S-Tronic, care în ofertele primite pentru configurația dorită de mine este cu 5K mai scump decât un Leon Xcellence, care aici este puțin mai bine echipat față de ceea ce am pus eu pe A3. Dar nu sunt diferențe foarte importante pentru mine. De exemplu Leon are climatronic pe 3 zone, în timp ce A3 are doar pe 2 zone. Pot trăi cu asta. Am scris ce am observat eu, în comparație cu mașinile pe care le-am avut sau testat. Nu știu dacă este de mare ajutor, dar dacă aveți întrebări, răspund cu plăcere în măsura în care am putut observa lucrurile despre care mă veți întreba.
    2 points
  8. Avand si cutie DSG masina, stim cu totii ca aceasta cutie tine cat mai jos turatia( ca pe termen lung nu este tocmai benefic anumitor componente din motor e alta discutie) In rest da, face bine la consum categoric. In al doilea rand avand Ad Blue masina, cred ca regenarile decurg un pic altfel decat la cele fara, pe care le avem inca majoritatea celor cu Golf 7-Octavia 3 si Leon 3(5F). Plus cred ca acest 2.0TDI care la prima vedere nu difera cu nimic fata de cele fabricate din 2016 incoace, totusi este un upgrade la anumite componente + soft si este si mai mult axat pe consum redus si noxe reduse. Imi place enorm noua octavia 4, ma abonez la acest topic, in schimb la acesti bani si motorizare mi se pare de prost gust trenul de rulare spate semiindependent de golf4(cei care mai si circula pe drumuri calitativ mai proaste stiu despre ce vorbesc - plus experienta personala cu masina actuala). Sunt curios, cu ergonomia de bord total digitala pe termen mai lung cum se poate convietui/obisnui, mai ales iarna la temperaturi joase cu mult sub zero grade. La forma este un punct ochit, punct lovit O4, cea mai frumoasa skoda din toate timpurile.
    2 points
  9. Salutare! Marti am schimbat sonda lambda de dupa catalizator + ulei si filtru. Am revenit la Liqui Moly top tec 4200 si e mai placut auzului fata de Ravenol VMP (da, am facut 1000+ km de la schimb si tot imi place. Stiu ca de obicei cativa km cu uleiul fresh sunt super silentiosi). Joi am schimbat rulmentii de la diferential la 120k km. Erau praf, la 70 km/h faceau zgomot serios. Un semn a fost ca nu mai mergea Start/Stop, senzorul de neutru de pe selectorul de viteze fiind acoperit cu pilitura de fier, fiind astfel decalibrat. Cand am dat cutia jos, am desfacut si ambreiajul care arata bine (cam 50% viata - nu are zgomote notabile si ferodoul arata f bine. La fel si placa de presiune si volantul, fara zone albastre sau uzuri dubioase). Montat totul la loc si ambreiajul a inceput sa patineze in treptele superioare 3-4-5-6. Cred ca a pus mecanicul mana uleioasa pe discul de ambreiaj. Cel mai dubios este ca la doua acceleratii una dupa alta, spre exemplu in tr 3, prima data patineaza a doua nu. De plecat in rampa pleaca fara patinat sau batai. Daca persista problema inca o saptamana... desfac inca odata si il schimb si pe ala . Se pare ca nu e anul bun pt masina Drumuri bune!
    2 points
  10. @Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata
    1 point
  11. PASIUNE!!! Doar atat pot spune si imi place ce vad.
    1 point
  12. Frumoasa, și foarte bine îngrijită!
    1 point
  13. Conform manualului nu trebuie depasit 3/4 din turatia maxima. Cu volumul in conversatie telefonica cum stai? Mie de fiecare data cand vb mi se pare volumul scazut si trebuie sa dau mai tare, nu pateam asta cu O3 sau G6.
    1 point
  14. Despre rodaj cei de la Porsche mi-au zis ca nu trebuie sa merg neaparat intr-o anumite plaja de turație ci doar sa nu incarc mașina excesiv și sa urc pe transfagarasan de exemplu. Din ce am mai citit pe aici pe forum am văzut ca mulți nu au depășit 3/4 din turația maxima in primii 1500km. Cam așa folosesc și eu mașina momentan, cred ca a văzut maxim 3200 ture intr-o depășire, in rest merg pe Normal/Confort in Drive. Nici mie nu îmi place cum arată cu ștergător, am vrut un look cât mai clean și sunt mulțumit de alegere. Aseară am venit pe ploaie și nu am simțit nevoia de ștergător pe spate mai ales ca am și tratament hidrofob.
    1 point
  15. In mare parte nu prea are dreptate deoarece nu poti avea pretentii de audi de la skoda iar pe de alta parte sunt unele dotari optionale. Din punctul meu de vedere are dreptate la partea cu sistemul multimedia, lipsa mufa 12V, spatii depozitare tropedou si sertar pasager prost gandite(erau mai ok la O3) si plastice usi. In alta ordine de idei masina mi se pare mai rigida peste speed bumpuri.
    1 point
  16. Nu te anunta, e mai complicat cum functioneaza, dar iti sugerez sa mergi pe topicul DPF din aria Tehnica si acolo primesti mai multe raspunsuri si sfaturi... aici e cam offtopic. Mi se par fabuloase consumurile pe care le pui aici... Interesant motorul in ce stadiul l-au dus.
    1 point
  17. Filtreaza si tu ce e relevant. Ai gasit de ce sa te legi..
    1 point
  18. Să vă spun ce am făcut când m-am întors (de la Buzău spre Râmnicu Sărat). Am plecat cu funinginea măsurată la 20, funinginea calculată la 18 și, încărcarea filtrului la 81 și 300km de la ultima regenerare. După aproape 15km, văzând că funinginea măsurată ajunge la 23 și ceva, am tras pe dreapta și am scos furtunul din senzor (ce vine din dpf). Presiunea diferențială arăta 9, funinginea măsurată 9.05, restul neschimbat (bineînțeles că toate creșteau puțin, normal spun eu, cu excepția funingini măsurate). Urmărind presiunea diferențială, aceasta creștea puțin, scădea, creștea puțin, până când a scăzut la 0. Am tras pe dreapta și am băgat furtunul. A crescut la 10 la ralanti, funinginea măsurată a început să crească dar s-a stabilizat și creștea puțin. Nu am mers decât aproape 6 km și nu știu cât durează minunea, dar la oprire aveam 0 presiunea diferențială.
    1 point
  19. Data Plug este disponibil gratuit la Avia. Am facut programare și am fost vineri sa îl ridic. Costul este zero pentru ca momentan este o campanie. Nu se percepe abonament sau altceva similar.
    1 point
  20. Ieri au sosit si am montat semnalizarile dinamice in oglinzi.
    1 point
  21. Si la O3FL cu 2.0 TSI te forta la DSG ca alfel si eu luam 2.0 TSI in loc de 1.5TSI. Pacat..... Cat despre pret cum a zis cineva mai sus sa cumperi o masina noua cu motor mare dar fara optionale, mai bine cumperi o motorizare de mijloc cu dotari peste medie in acei bani.
    1 point
  22. Vitara mi se pare best buy in clasa asta. Parca mai venea si cu 7 sau 10 ani garantie (asa cum e ea... )
    1 point
  23. @Razvan_911, Allianz nu este in business-ul de piese, service-ul este cel care le comanda iar Allianz aproba dosarul. Indiferent ce calitate asigura service-ul multimarca nu are rost sa faci acolo reparatia, nu stiu ce ai tu de facut la masina dar permanent se mai rupe cat o clema, un furtunas, este nevoie uneori de schimbat piese aditionale pentru ca asa prevede producatorul iar un service AM nu are aceste cleme pe stoc (inseamna zile de asteptare, daca le mai pune...), nu poate justifica prin proceduri de producator de ce trebuie sa schimbe si alte piese nu numai cea afectata de dauna (de ex. la parbriz se schimba si gelurile pentru senzori lumina, ploaie, etc). Mergi la dealer oficial al marcii, beneficiezi de garantie pe lucrare si sigur se face cu piese OE si ai sanse mari sa iasa si foarte bine. Desigur ca Allianz tine cont de valoarea decontata pe dosar si anul urmator s-ar putea sa ai bonus malus (daca valoarea decontata este mare), dar merita oricum fata de un service AM.
    1 point
  24. Revin cu o problemă rezolvată ... zgomotul nu a fost o tevile de răcire din interior și nici în exterior ... zgomotul a fost de motor, s-au slăbit șuruburile modulului Adblue și zăngănea de caroseria mașinii, acest modul se găsește sub vasul lichidului de frână .... nota 10 a celor de la service (Câmpina, localitatea Brebu Prahova) ... costă 50lei .. Valabil celebrul cu AdBblue ...
    1 point
  25. Am ajuns la 26500 km iar cu aceasta ocazie am facut a doua revizie tot la Avia (prima fiind facuta la 14k km) cu schimb ulei si filtre + igenizare AC, cost total 1210 lei, 1100 fiind revizia. Am mers tot pe ulei Mobil 1 ESP 0W-20. Ma mir ca intre schimburi nu a consumat nimic, verific uleiul cam la fiecare 5k km si a ramas la acelasi nivel intre schimburi. In galerie gasiti si o poza cu uleiul, cum arata cu putin timp inainte de schimb. La fel si cu antigelul, nu am completat niciodata in acest numar de km, este la nivel aproape de maxim, exact cum a venit masina. Alte noutati momentan nu sunt, gasiti cateva poze in galerie cu masina si bineinteles, cateva consumuri. https://photos.app.goo.gl/2CS7uPHTFoWvFBfV9
    1 point
  26. Exact. Pur si simplu, nu le poti compara. Si legat de spatiu, tot asa....cel putin spatiul dintre pasager fata si sofer, pozitia de condus, etc....net superioara la Touareg. Skoda e un Tiguan alungit. O masina ok....dar ni le putem compara. E ca si cum compari o Octavia 3 noua ...cu un A6 C7...3.0tdi. Da, le poti cumpăra la aceeasi bani, aprox Alta tinuta de drum, confort, siguranta....si costuri de întreținere.
    1 point
  27. cu zgomotul, consumul de ulei si plaja relativ mica pe care trage acest motor de 1.9tdi ce faci??? sustii o aberatie. ca este mai bun un motor PD decat unul CR....nu cred ca este funfamentata afirmatia ta.
    1 point
  28. Este perfect nornal consumul pentru acesti kilometrii, si a mea pana in 1500km(benzinar 1.5TSI) cu viteze medii pana in 70km/h) aveam 4.5-4.9 consum pentru ca este vorba de rodaj si nu te dai la ea. Dupa ce termini rodajul 1500-3000km( depinde cat vrei tu sa mergi linistit) o sa vezi consumuri cu 1-2L/100km mai mult pentru ca incepi sa "utilizezi" masina cum trebuie. Oricum e bine, este decent :). in alta ordine de idei te felicit ca nu ai ales stergator de luneta asa cum are O4 cu care te-ai intalnit, la fel ca oricare alta Octavia arata oribil. Bravo!
    0 points
  29. Ieri am schimbat si rulmentii fata la 118700km. Am luat rulmenti FAG, sper eu ca sunt originali. Initial am incercat sa ii schimb acasa, dar nu am reusit sa desfac cele 3 suruburi dintre rulment si fuzeta asa ca am sfarsit la Nurvil VW Rm. Valcea. Daca tot am ajuns la service am verificat si a/c-ul si am aflat ca lipseau 200ml de freon. Din pacate nu am avut posibilitatea sa fac proba nici la a/c si nici la rulmenti. Vedem dupa izolare... LE -> Mi se pare, mai ales de cand fac drumuri scurte, ca mirosul de benzina al uleiului s-a intensificat. Voi urmari asta cu mare atentie.
    0 points
  30. dupa o experienta destul de semnificativa cu octavia 1 1.9tdi 101 cp si octavia 2 1.9tdi 105 cp, azi am luat contact pt prima data cu 1.6tdi 105cp. aceste motoare sunt egale doar prin prisma cifrelor de pe hartie, in rest 1.9 tdi este mult, mult mai vivace fata de 1.6tdi. lag mai putin, cutie etajata mai scurt, trage mai de jos. in doua cuvinte: mai bun. cine are bani de masina noua si nu este deranjat de faptul ca 1.9tdi trancane, sa dea fuga in oras si sa vada ce stocuri mai sunt pt jetta, octavia samd pt ca pierd un motor bun incomparatie cu ce propune vw prin 1.6tdi.
    -1 points
  31. de 7GTi nu cred ca ai inca buget, Megane e Renault, deci so and so, nu ca ar fi rau ca si dinamica si mecanic dar sufera la plastice si altele iar Sciroco, e frumos, arata bine e mai tineresc fata de Golf. Daca esti un DIY-er de ce nu te uiti catre un TT MK2, 20tfsi, e o masina cu un design misto, si iti raman si suficienti bani de mods si mentenanta.
    -1 points
  32. Eh...vedeti voi, pentru multi emotia chiar conteaza.Prefer sa ma uit la masina mea plin de emotie de fiecare data, decat sa-mi zic: mai bine mai puneam cateva mii de euro si o luam pe cealalta.Si mai conteaza si in cat timp castigi cei 5000 euro, sau in cat timp ii economisesti! Vitara, de exemplu, nu numai ca nu-mi spune nimic, dar nici macar nu am fost sa fac td, sau sa ma intereseze pretul, de cate ori am vrut sa-mi iau o masina. Tucson e o masina corecta, dar totusi e coreana.N-am probleme cu tara, dar am urcat in masina, iar finisajele lasa de dorit. Cx3 e micuta rau, doi adulti si nu prea mai incape nimeni. T-roc e mai mica la interior decat T-cros, fiind pe platforme diferite.
    -1 points
  33. Regenearea pasiva e ceva ce se intampla de la sine (temp gazelor de esapament suficient de mare), nu e un proces controlat de ECU. Singurul mod in care poti vedea daca s-a facut regenere pasiva este sa urmaresti valoarea soot mass measured, daca valoarea asta scade e clar ca DPF-ul se regenereaza pasiv. Evident asta implica sa ai un senzor care masoara presiunea diferentiala corect pe DPF. Va ziceam de regenerare la 800 km la masina mea. Asa arata valorile cu motorul oprit la mine: Si asa arata valorile cu motorul pornit: Diferenta de presiune reala pe DPF este de 5 mbar cu motorul pornit la ralanti (10 mbar valoarea raportata de senzor - 5 mbar offest-ul determinat de ECU cu motorul oprit).
    -1 points
  34. Asta încercăm să spun, mașina mea face regenerare pasivă și activă cu senzorul doar conectat la mufă.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!