Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2020 în toate secţiunile
-
4 points
-
Sa nu se confunde Brembo care face sisteme de franare pt supercar-uri cu ce face brembo pt masinile normale de serie. Pt cele de serie, nu vad sa difere cu ceva fata de ATE, TRW..ba chiar sunt mai ieftine uneori.2 points
-
Multumesc de raspuns,esti singurul capabil care a inteles legatura dintre cablaj,tensiune si senzor dpf. in raspunsul meu dat inginerului de aici,tocmai am precizat ca poblema vine din cablaj si senzor,un offset care nu e zero nu e offset.Problema este ca am intalnit cazuri cu senzori bosch aftermarket sau alti producatori care relatau presiune de 3-5 mbar cu motorul oprit,iar ofsetul era culmea egal cu presiunea citita....masina a ajuns in final cu dpf eficienta scazuta de la regenerari dese si aiurea,dupa ce schimbase in service de cartier senzorul cu unul bosch aftermarket. Ce nu stiu unii diletanti este ca in multe cazuri si probleme ( MOTOARE din grupul VAG)cu dpf ul exista anumite TPI care ofera un part number al senzorului de presiune diferentiala diferit de etka urmat deseori la pachet cu un update de soft care rezolva problema regenerarilor si a imbatranirii premature a dpf ului sau chiar a SCR. o alta problema legata de elementul piezo,care este format dintr-un cristal de cuart elastic,acesta isi pierde capacitatea elastica si se fisureaza dupa sute de mii de cicluri...de aici inacuratetea lor dupa ani de zile si stres termic,din acest motiv firmele care curata si/sau comercializeaza dpf uri ptr acordarea garantiei obliga la inlocuirea senzorului de presiune diferentiala.2 points
-
Si la O3FL cu 2.0 TSI te forta la DSG ca alfel si eu luam 2.0 TSI in loc de 1.5TSI. Pacat..... Cat despre pret cum a zis cineva mai sus sa cumperi o masina noua cu motor mare dar fara optionale, mai bine cumperi o motorizare de mijloc cu dotari peste medie in acei bani.2 points
-
Salutare, Sunt posesorul unui Tiguan II Confort Line cu motor 2.o tdi -150 cp ,cutie manuala si faruri halogen, cu semnal led. Stie cineva daca pot schimba farul cu totul, sa-i pun FULL LED? Trebuie sa schimb instalatia electrica sau doar il mufez si atat?1 point
-
@Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata1 point
-
1 point
-
Data Plug este disponibil gratuit la Avia. Am facut programare și am fost vineri sa îl ridic. Costul este zero pentru ca momentan este o campanie. Nu se percepe abonament sau altceva similar.1 point
-
A primit fata sânge proaspăt, am mers pana acum cu Liqui Molly de care am fost multumit, dar am zis sa încerc și Valvoline(am citit lucruri bune despre ulei). Aveam și filtru de benzina cumpărat de vreo 5 luni(cel de pe mașină cred ca era cel de fabrica, avea ștanța vw-Audi) Mi-am adus aminte sa ma uit pe factura primului schimb de ulei sa vad câți km am adunat pana acum, și surpriza în 3 ani am făcut doar 15000km, deci schimburi făcute la 5000km. Oricum ziceam ca maxim 8-10k km sau la an sa schimb uleiul, și cum km nu fac, și timpul trece ulei se schimba la 1 an! În rest am montat jantele de vara și apoi "apa, paie și bataie"!1 point
-
sper ca tutorialul nu va fi luat de bun,este total gresit,tipul respectiv deconecteaza mufele injectorului in timp ce motorul merge...inteleg ca omul este pasionat dar asemenea chestii doar pe forumuri si youtube poti vedea. Bun,hai sa lamurim de ce nu se deconecteaza niciodata un injector piezo in mers.... pe langa faptul ca este amintit si in SSP uri...elementul piezo este comandat de ecu prin cele doua fire cu o tensiune de 120 V (pericol de electrocutare)comanda data simultan pentru actuatarea tijei injectorului apoi inca o noua comanda dar cu sens invers ptr revenirea elementului piezo la status ul de repaus initial.Daca deconectarea se face in timpul comenzii de injectie acel injector ramane pe "deschis" cu pericolul care survine din acest lucru. caz concret la un v6 de 3.0 l (adunare de pasionati...etc.),"baietii pasionati" si super bine intentionati pusi pe constatare nu gluma,au verificat injectoarele prin deconectare si reconectare,masina a mers o perioada pana cand nu a mai pornit,dupa masurare compresie : zero pe 3 cilindri,motor desfacut si 3 pistoane topite,cauza fiind ca, acestea au ramas pe deschis! Waveform notes These known good waveforms have the following characteristics: One or more pairs of positive and negative pulses, which respectively drive the opening and closing of the injector. The pulses have peak amplitudes around ±7 A and cycle from 0 A to their peak value and back within 100 to 200 µs (the precise values will vary with system and test conditions).1 point
-
Niciodata nu o sa fie exact ce trebuie, comparativ cu cele oem. Nu uitati, vb de blocuri optice..trebuie sa fie ok pt sofer, dar si pt cei se pe sensul opus..... La faruri, numai oem recomand.1 point
-
@Andrei1980 Multumesc! Rezervorul are 50,8 litri conform CIV. Da, range-ul e calculat la consum de 3,6 sau 3,9 (de la alimentare). Dupa 671km au scazut doar 3 liniute din 8 Nu ma astept sa scot neaparat 1200km, dar 1000km sunt realizabili la drum lung (consum real de 5%). @acidone77 Regenerarile nu le-am observat inca, ar trebui sa se aprinda ceva in bord? O singura data am observat consumul mai mare la relanti (0.9l/h) in oras, nu stiu daca facea regenerare atunci1 point
-
Cati litri are la rezervor? La al meu 2.0TDI cu 150CP si rezervor de 50 litri, nu mi-a aratat niciodata peste 800 km autonomie. Probabil si la tine era cu mers finut ca de rodaj si aveai undeva pe la 4% consum...Eu am talpa mai grea. Frumoasa foc masina si superbine dotata, din pacate Skoda si tot grupul VAG incep sa o dea in balarii cu preturile sale umflate. Acum cativa ani iti cumparai un superb bine dotat la banii acestia. In fine nu mai conteaza, este o masina foarte buna de familie, in acest caz foarte OK dotata. Sa va poarte multi km fara probleme si pe meleaguri frumoase.1 point
-
Senzorul trimite un raspuns electric liniar corespunzator cu deformarea elementului piezo functie de diferenta de presiune existenta pe element. In lantul de transmisie de la senzor la ECU pot aparea mici deviatii din cauza elementului piezo, a tensiunii de alimentare de 5V care in realitate poate fi de la 4,9 V la 5,1V sau a rezistivitatii firelor electrice care leaga senzorul de ECU (lungimea lor). Deviatiile in limite mici sunt perfect normale si acceptate. Offset-ul este valoarea de corectie a deviatiei semnalului care ajunge la ECU astfel incat cu motorul oprit valoarea citita de ECU sa fie de 0 KPa. Raspunsul ideal al senzorului ar trebui sa fie o dreapta conform link-ului de mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-216d-sat/components-connectors/components/components-with-b/b300-exhaust-gas-pressure-sensor-before-diesel-particulate-filter/1VnYcHiI9p In realitate senzorii aftermarket au probleme cu stabilitatea senzorului piezo, a timpului de raspuns si a formei curbei de raspuns. Singurii producatori aftermarket care respecta calitatea si dau o durata aproximativa de viata de 400.000 km a senzorilor lor sunt Bosch si Delphi.1 point
-
A doua idee era sa reusesc sa gasesc un service care sa ma lase sa ma duc cu piesele mele si in cuantumul pieselor sa-mi revopseasca celelalte elemente pe care vreau sa le vopsesc. Ba chiar gasisem unul, dar intre timp am primit oferta de regie proprie pe mail si o sa o accept pentru ca mi se pare destul (vreo 2300 de lei) si nu vreau sa ma mai complic. Acum imi fac planuri pentru banii astia astfel incat sa reusesc sa acopar cat mai mult din ce aveam de pus la punct. @alexmac951 mi-am adus aminte intalnirea noastra fuge bine Polo, dar mi-ar fi placut sa mai avem niste spatiu la dispozitie ? Observ ca pe ici-colo isi fac loc si haterii. As vrea sa va spun ca n-am nicio problema ba chiar va rog sa lasati si un post in care sa va spuneti parerea si ce nu vi se pare ok. Sunt deschis la orice si pentru oricine.1 point
-
1 point
-
Bravo! Si eu am facut fix aceleasi cosmetizari pana in 1000km dar fara folie pe piano black. Poti sa pui o poza detaliata din acea zona? Momentan se prezinta foarte bine dar pe viitor sa stiu ce am de facut.1 point
-
1 point
-
E cel mai frumos model de octavia produs pana acum Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
@stryder: Ha, ha, te-ai miscat mai repede decat mine Multumesc pentru editare Povestea e asa: unul din obiectivele vizitei pe Transalpina, adica alt obiectiv decat vazut stelele si ars benzina + chinuit anvelope , a fost ceea ce pentru mine este un fel de "Moby Dick", apusul vazut din pasul Urdele, adica acolo unde soseaua e in cel mai inalt punct, 2145m. Am mai avut vreo 4 incercari, de fiecare data apusul a fost in nori. De data asta...a fost Am tras o sesiune foto indestulatoare, desi am inghetat bocna - in dimineata aia plecasem de la mare, eram in short si tricou, afara 7 grade si batea vantul... Printr-un concurs de imprejurari pozele au ajuns la Skoda Romania, care mi-a cerut detalii si permisiunea sa le publice pe pagina oficiala de FB. How could I have said no ? Bun...acum postez aici varianta integrala Pozele sunt "as is", ne-ajustate, doar miscorate la 1024x768. Enjoy...1 point
-
probleme cablaj sau senzor...am scris mai sus dc si cum se rezolva,plus o postare a unui coleg care a explicat in detaliu! Mai aveai putin si intra in regenerare...practic regenereaza foarte des...ori ceva genereaza fum excesiv si asta trebuie verificat urgent ori valoarea senzorului de presiune diferentiala nu este plauzibila si atunci verifici cablajul si pui un senzor nou oe.0 points
-
Doar amatorii folosesc termenii de 5 sau 30/40 pentru descierea vascozitatii unui ulei. Te duci pe google cauti fisa tehnica a unui ulei sau analiza de ulei virgin (VOA mobil 5w30 ESP spre exemplu). Apoi te uiti la indicii de vascozitate in mm2/s la 40 grade C = 64 la 100 grade C =11.72 Apoi te uiti la un ulei 5w40 care are valorile astea diferite la 40/100 grade C. Un ulei mai subtire dar cu aditivi moderni va proteja mai bine per total, decat un ulei cu formula veche dar gros. Norma 5w30 impune valorile la 100 grade C intre 10 si 12.5 mm2/s in timp ce 5w40 are deja intre 12-15 mm2/s. Motorizarile noi, indiferent ca sunt diesel sau benzina contamineaza agresiv uleiul cu combustibil, astfel ca te trezesti cu indice de vascozitate foarte scazut dupa 10-15.000km. La peste 20.000km nici nu te mai incadrezi in norma aia de 5w30 (10-12mm2/s) ci esti sub. Golf 7 GTI 2.0 TSI cu Ravenol 5w40 VST rulat 6500km. S-a bagat in motor un ulei 5w40 gros (14+ mm2/s la 100C) si a s-a scos un 5w30 gros (11.78 mm2/s la 100C). Daca trendul se mentine contaminarea este asa mare cu benzina ca in 15.000km uleiul scade sub 10mm2/s si e deja 0w20. De ce credeti voi ca sunt oameni pe forum si aici si afara, cu golf R sau GTI si schimba uleiul asa des?-1 points
-
Foarte interesant versusul @bgd_b92. As avea cateva modificari dpmdv pe care ar fi bine sa le mentionam ... As adauga si T-Cross in aceasta poveste din simplul fapt ca T-Roc nu poate fi luat cu motorul de 1.0tsi si DSG (masina strict pt oras de exemplu care n-are nevoie de motorul de 1.5). Spun asta pt ca eu ma tot uit dupa un T-Cross si am scos din ecuatie T-Roc tocmai din acest punct de vedere. Am nevoie fix de o masina care merge 99% urban si sa fie automata. Asa ca motorul 1.0tsi dsg e ideal. Altfel T-Roc automat benzina dotat decent este ~29k, ceea ce e mult. Eu m-am uitat si la concurenta. Captur are un pret decent si imi place, e pe shortlist poate si pt ca cealalta masina din familie este ca si a colegului @Rave un Renault de care sunt foarte multumit Are cateva minusuri fata de un polo de exemplu, dar primesti cat ai platit Peugeot 2008 vad ca nu ai pus pret. In echiparea GT-Line daca nu ma insel este aprox 25k, ceea ce este fix cat iese un T-Cross asemanator. Aici de ex castigator este VAG pt mine. Mazda CX-3 la fel e undeva la 20-22k si nici nu prea o poti configura de pe bunul plac asa cum poti la vag. Restul nu ma intereseaza din motive subiective, design, calitate, etc.-1 points
-
Eh...vedeti voi, pentru multi emotia chiar conteaza.Prefer sa ma uit la masina mea plin de emotie de fiecare data, decat sa-mi zic: mai bine mai puneam cateva mii de euro si o luam pe cealalta.Si mai conteaza si in cat timp castigi cei 5000 euro, sau in cat timp ii economisesti! Vitara, de exemplu, nu numai ca nu-mi spune nimic, dar nici macar nu am fost sa fac td, sau sa ma intereseze pretul, de cate ori am vrut sa-mi iau o masina. Tucson e o masina corecta, dar totusi e coreana.N-am probleme cu tara, dar am urcat in masina, iar finisajele lasa de dorit. Cx3 e micuta rau, doi adulti si nu prea mai incape nimeni. T-roc e mai mica la interior decat T-cros, fiind pe platforme diferite.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00