Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2020 în toate secţiunile

  1. @Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata
    5 points
  2. Ar fi mai util pt toata lumea sa discutam, in special cei cu dislike la postare, ca sa intelegem si diferentele de opinii si unde se greseste in afirmatiile fiecaruia ( in cazul de fata, a mea ). Eu sunt curios in afara de subiectivismul maxim, care ar fi argumentul pt care ai da ~22k pe un t`roc 4x2 1.0 tsi dotat decent, in detrimentul alegerii uneia dintre masinile care incet incet ajung in topul vanzarilor lunare si a marcilor care castiga teren pe piata europeana ; dpmdv concurenti corecti si mai ieftini ar fi : Kona ( este oricum MULT mai ieftina, si asta se resimte probabil in calitatea materialelor ( diferente nu foarte mari ), cutia nu este asa smooth ca la VAG, dar este o masina frumoasa care a castigat mai multe premii, cu un raport calitate / pret excelent ) CH`R ( care costa ~23k, dar vine cu sistem hybrid la banii astia, ceea ce este super avand in vedere istoria acestor motoare ; p.s : si kona poate fi achizitionata in varianta hybrid sau electric la pret de T`roc 1.0 TSI ) Juke ( unul dotat foarte bine costa ~ 19k, iar evolutia fata de vechiul model este de la cer la pamant ) Vitara 4wd ( dotata foarte bine costa ~ 19k, iar la banii astia primesti destule, cred ca este crossoverul cu cel mai bun pret pt unul care ofera 4wd, iar vitara nu prea a dat gres la acest capitol pana acum ) Xceed ( putin cam piperat pretul, ~ 21k, optionalele la kia sunt din fericire foarte ieftine si se poate customiza cel putin la fel de bine ca VAG, la ~ 1/3 din pret pt optiuni, insa parerea mea este ca masina arata intr`un mare fel, dar este subiectivism ) Ford Puma ( nu imi inspira nimic, are un pret decent, sub 20k, va las pe voi sa comentati ) Peugeot 2008 ( peugeot in ultimul timp, alaturi de hyundai, kia si renault sunt intr`o ascendenta impresionanta, si din fericire nu s`au aruncat la preturi cum au facut`o alti producatori, dar mai dureaza cativa ani pana sa perceapa si sa accepte romanasii schimbarea, caci din diverse discutii, majoritatea o trantesc pe aia clasic taraneasca " pejo e tot pejo / dar tot reno ramane ", fara niciun argument pertinent ) Mazda CX-3 ( cu un pret de pornire de 16000e, si ~ 18-19k intr`o echipare foarte buna, poate fi o alegere f buna avand in vedere fiabilitatea dovedita a marcii ; as spune la fiecare masina ca arata foarte bine, pt ca dpmdv chiar asa mi se par majoritatea masinilor 2019+, indiferent de marca ) Tucson ( este in top vanzari, si are un pret de pornire in varianta 2wd, echipare comfort de 17k...ceea ce dpmdv isi ia locul la cel mai bun SUV in raport calitate pret..si asa cum am mai spus, am configurat una la 23k 1.6tgdi 177 cp in varinata de echipare style..asadar, sa iei SUV la pret de crossover, mi se pare o alegere geniala, si cu 4wd ; plus ca arata foarte bine ) Mitsubishi eclipse ( din nou, un SUV la pret de crossover, ~ 20k in varianta 4x2 cu echipare medie ) Renegade / Compass ( nu cred ca e de luat in seama in raport cu cele de mai sus, dar are un pret de sub 20k ) As prefera sa nu aruncam cu hate, ci cu opinii si pareri constructive, care sa puna in lumina punctele forte ale VAG`ului sau ale altor modele enumerate mai sus sau altele pe care le`am omis si credeti ca s`ar incadra in acest versus. Din ce am studiat si configurat VAG`uri, asta este parerea mea personala : ca sunt foarte scumpe in raport cu concurenta, fara sa ofere nimic deosebit ( ba din contra, majoritatea modelelor de mai sus au motoare in 4 cilindrii cu mai multi cp ) si aici ma refer la un mid range price, pt ca daca ne ducem spre dotari premium, este posibil ca VAG sa ofere ( la niste preturi colosale finale ) ceva ce alti producatori nu au in lista lor ( cockpit virtual, etc ). Pe de alta parte, VAG`urile au niste preturi foarte bune pe piata SH, fiind masinile preferate de romanasi, si sunt gasite atractive tocmai din acest pdv si din renumele pe care si l`au facut in anii 2000 ( adica pt cei care au ramas in urma cu stirile privind ultimele generatii problematice 2009-2015 ) dar din pacate majoritatea sunt manarite ( daune sau foarte kilometrate ) pt a putea ajunge la acele preturi pe piata SH, lucru care din nou le dezavantajeaza pt ca oamenii se vor plange de ele si din acest movit, intrucat un procent f mare de cumparatori au pretentia sa cumpere masini FULL, ieftine, cu km putini si in care sa nu investeasca niciun leu. p.s : in unele afirmatii mai generaliste m`am raportat la comparatia cu T`roc si alte modele similare ca pret / popularitate in alegerea omului de rand ( golf, passat, jetta, octavia ), pt ca oricand as alege noul Touareg sau A6 cu un motor corespunzator in detrimentul concurentei p.s2 : dezavantajul la hyundai este ca este disponibila in 3-4 variante de echipare, fara sa o poti customiza, de aici si preturile destul de bune.
    5 points
  3. Ok, am zis ca daca tot am lasat aici cateva randuri, ar fi doar fair sa revin: am inceput TD in vizita la benzinarie pentru alimentare, urmat de cumparaturi la Lidl (unde am observat, cel putin la marcajele din parcarea Lidl Cluj de pe varianta Zorilor-Manastur), masina este mai lunga decat marcajele - ori lasi spatele mai iesit, ori treci cu fata peste linia despartitoare -aspect observat si pe camerele din Area View desi lung, am ramas placut impresionat pentru viraje cat si sensuri giratorii - ajuta foarte mult la senzatie directia progresiva inceput spectic cu un DN de 60km, la inceput clar ma simteam ca intr-un tanc, la final un pic in dubii masina pe sport se tine decent in viraje, viteza si km ii bifeaza fara griji, am observat ca cel putin intre localitati, viteza de rulare a fost ~10/20km/h mai mare decat cum o bifam cu Ateca de 190ps - desi ~1,9t motorasul biTDI de 240cp urca frumos si izolarea fonica, subiectiv vorbind, mi se pare superioara fata de fosta masina din '17 -desi si unitatea pe care am facut TD nu cred ca era mai noua de '18 am tinut pe normal/confort/individual, pe sport pe sotie o deranja sunetul de motor care intra in habitaclu de la accuator/boxe, insa i s-a parut cel pe normal/confort, deci nu as fi fost "obligat" cu ea in masina sa stau cu sunetul pe off am ajuns cu un consum ~8 spre 9 daca nu ma insel, insa m-am dat putin la masina, fara sa fortez pe retur a revenit sotia la volan, ea s-a deplasat pe alocuri cu viteza mai mare ca mine, a fost si ea placut impresionata de cat de repede face viteza si de directia progresiva la intrarea in Cluj, inainte de Feleac, am schimbat soferii la Lukoil si am revenit spre casa via Faget/drumul Sf. Ion spre Plopilor, unde inspre final, i-am zis sotiei, ca daca incape in garaj, o si luam culmea ca a incaput, cu 5cm mai mult cred ca nu incapea Joi dimineata am dus unitatea inapoi, si le-am zis ca daca ne intelegem la pret, o voi comanda aveam dubii pentru disponibilitatea motorului biTDI, cat eram si interesat de anumite dotari MY21 care le observasem aparent pana la finalul lui August inca se mai poate comanda motorizarea, dupa va disparea conform noilor WLTP, la al doilea catalizator pe motoarele diesel, va lua compartimentul unde pe moment, era turbina actuala (sau cel putin ce am gasit/citit pe net, don't shoot the messenger ^^) volanul capacitiv mi s-a comunicat ca este doar pentru Octavia nou iar scaunele ventilate pe Kodiaq doar pentru varianta de piele normala, nu si la cele de alcantara, aka nu se pot comanda pe vRS perioada livrare ~15 saptamani oferte am luat de la Delcar BV si de la Compexit CJ, la cel din urma am primit oferta cea mai buna, insa aici cred ca a ajutat foarte mult contactul catre eie - via directorului de vanzari de la Seat am anuntat Delcar ca le multumesc pentru timp, si la Compexit le-am spus care sunt urmatorii pasi, as trece azi, 17 iulie pe la ei, sa bifam actele si sa achit avansul era o alegere chibzuita, care ma multumea in acelasi buget m-am uitat si la masini din '18 -> prezent, inclusiv sh GLC43 cat si SQ5, insa pana la urma a venit ratiunea si nu m-a lasat piticul sa achit anumite sume pe intretinerea care imi place la masini, doar ca si marca premium, cel putin dublu in reprezentante, si aici incepem doar la schimbul de ulei inceputul cautatului de masini a inceput in plina pandemie, cand de plictiseala mi-am pus si Ateca de vanzare, deci pana azi, am avut cateva luni de "variante/ganduri/etc" noua Octavia RS vine fara 4x4, Tiguan R doar la final de 2020, Cupra Leon ST incep sa apara din Septembrie, insa parca nu as fi renuntat neaparat la garda la sol pentru o masina combi, tot mergeam pe ideea, daca tot am schimbat paltonul de la Ateca, macar sa fie una si cu motor mai mare, si volun portbagaj mai mare Ma multumea Kodiaq RS as follows Intretinere Skoda Impozit/Asigurare decenta volum interior dotari arhi sufieciente cruiser care inghite km desi R20 jante, pe confort mi sa parut mai confortabila ca Ateca pe R19 (insa aici nu aveam DCC) sotiei i-a placut si fiind multumit, dupa ce am primit oferta, i-am si trimit un whatsapp sotiei, cu mesajul, gata, o luam? as fi fost si eu in final impacat, multumit, ca am luat o masina chibzuit, care era "ce trăbă", consum diesel, volum si putere decenta mi-a raspuns: stai sa ajung acasa si dupa replica eie: "nu vreau sa iei o masina sa fi multumit, totusi de ce nu vrei Formentor sa fi fericit?" Asa ca am incalecat pe o sa, nu va mai pierd timpul si neuronii cu povestea vietii mele, recomand cu drag Kodiaq-ul, chiar bifeaza foarte multe aspecte, eu voi reveni probabil prin Noiembrie/Decembrie, cu putin noroc, ca posesor de Formentor fericit? @ct_act tot ce e posibil sa fie '19 atunci acel Kodiaq, iar ca dimensiuni, formentor este mai mic
    4 points
  4. Cuvinte in vant de genul poate sa arunce oricine, cu cat am interactionat cu mai multi mecanici, cu atat am realizat ca ori imi cumpar masina noua ori ma ocup personal de ea. Am vazut ca majoirtiatea mecanicilor au o mandrie aparte si nu le place sa admita ca poate ce au concluzionat ei din experienta nu e neaparat adevarat. Ar trebui sa fie mai umili tinand cont ca majoritatea fac experimente si invata meserie pe masinile si banii clientilor.
    4 points
  5. Astazi am ajuns la Tismana si dupa-amiaza am facut o plimbare prin Valea Suseni, un loc extraordinar !
    4 points
  6. @sNaKeyy Da, vreau sa pun ceva aftermarket. @bgd_b92 cand am dat eu comanda in februarie, cu tot ce am pus pe ea, era undeva la ~23k euro, apoi reducerea dealer-ului si remat, m-a costat final ~21k euro. Acum am vazut ca s-a mai scumpit (am introdus in configuratorul lor aceleasi optiuni si e cu vreo 1k euro mai scump @yanq Mi-a placut mai mult versiunea asta, fara R-Line, si nici nu voiam sa dau foarte multi bani in plus, nu stiu daca mi s-ar fi potrivit. Momentan am condus-o doar in oras, nu am apucat sa o scot la plimbare cum trebuie. Se misca destul de bine, e super confortabila, e fasneata cand vrea ea consumul mi se pare decent momentan.
    3 points
  7. Am luat o tavita de portbagaj. Se potrivește bine iar acum pot să stau liniștit dacă transport borcane cu murături ?. La 3000km a apărut o problema la bara față, se decojeste vopseaua la colțuri pe partea dreaptă ?. Sper să fie o problema izolată și sa nu mă trezesc cu vopseaua decojita pe alte zone ale caroseriei. O să merg sa văd ce se poate face. Sper să nimerească nuanță. Ce ziceți, sa o fac cât mai repede sau după ce se mai extinde. Momentan e puțin vizibilă zona afectată. Chederele sunt destul de albicioase, trebuie sa iau o soluție pentru ele. Le compar cu cele de la golful de 10 ani și acestea par mai uscate ?. Pe lângă aceste mici probleme, mașina merge bine și consumă puțin. Am scos-o la un drum de Tarnita, unde după 3000rpm se aude frumos(îmi trezește amintiri de când umblam cu Dacia 1310 1.6, carburator cu dublu corp, aprindere electronica și filtru sport ? - la care aveam consum dublu față de Leon). Parcă aș da jos literele "L e o n" de pe spate.
    3 points
  8. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    2 points
  9. Dupa aproape 4 luni de asteptare, a venit in sfarsit Bombonica. Un T-Roc Design 1.0 TSI. Am zis sa fac un upgrade de la Golf V, pana acum nu regret nimic. Cateva detalii: - 85kw / 116 cp - Culoare: Flash Red - Manuala - Benzina - Active Info Display - Selectare Mod conducere - Faruri LED - Momentan Jantele stock, pe 17 Sesiune foto: x x x x x As dori sa ii schimb in viitorul apropiat jantele, poate ceva pe 18 sau 19. As vrea sa fac ceva modificari si pe parte estetica interior/exterior, nu stiu exact ce, dar momentan cred ca o sa stau pe tusa
    2 points
  10. Asa este, la modelul nou 2.0 TSI te forteaza la DSG si Haldex, caz in care pretul de lista va sari probabil de 30k Euro. https://www.rushlane.com/2020-skoda-octavia-sedan-12335168.html
    2 points
  11. Din cate stiu, nici nu se poate comanda manuala pe 2.0TSI...
    2 points
  12. Eu personal mi`as lua Tucsonul, si sper sa ajung la el in 2-3 ani la 23k sa iei SUV cu 4wd si 1.6 tgdi 177 cp dotat foarte bine mi se pare de vis. Dar stiu, este SUV...si daca vrei o masina mai mica, probabil ar trebui sa alegi altceva, aka kona care este inferioara T`rocului la unele aspecte, dar daca alegi o Kona 4wd 1.6 tgdi 177 cp automata in varianta highway la ~ 20k, s`ar putea sa fie un candidat puternic pt T`roc ( care intr`o varianta similara costa 30k ). Intr`adevar la peugeot 2008 nu am pus pretul pt ca nu il stiu si nici nu este disponibil decat la o solicitare, dar ma asteptam la ~ 20k intr`o varianta normala. Captur si Ecosport sau alte modele asemanatoare mi se par un clio / fiesta pe arcuri..care de fapt asta si sunt ; kadjar, qashqai ar fi de luat in calcul ca si masini, iar pretul ar fi tot pe acolo, 20-23k, ceea ce nu ar putea decat sa ma bucure pt ca alti producatori imi ofera o clasa superioara la aceeasi bani. Aberant mi se pare pretul acestui T-roc in varianta 1.5 tsi cu dsg..30.000euro.. p.s : un CX-3 configurat decent m`a ajuns pe site la ~ 19,5k, probabil s`au mai ieftinit. p.s2 : da, eu as alege Xceed`ul in detrimentul t`roc`ului, in primul rand datorita motorizarii in 4 cyl mai potenta, in al doilea pt ca aspectul ma da pe spate iar dotarile au niste preturi infime.
    2 points
  13. Senzorul trimite un raspuns electric liniar corespunzator cu deformarea elementului piezo functie de diferenta de presiune existenta pe element. In lantul de transmisie de la senzor la ECU pot aparea mici deviatii din cauza elementului piezo, a tensiunii de alimentare de 5V care in realitate poate fi de la 4,9 V la 5,1V sau a rezistivitatii firelor electrice care leaga senzorul de ECU (lungimea lor). Deviatiile in limite mici sunt perfect normale si acceptate. Offset-ul este valoarea de corectie a deviatiei semnalului care ajunge la ECU astfel incat cu motorul oprit valoarea citita de ECU sa fie de 0 KPa. Raspunsul ideal al senzorului ar trebui sa fie o dreapta conform link-ului de mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-216d-sat/components-connectors/components/components-with-b/b300-exhaust-gas-pressure-sensor-before-diesel-particulate-filter/1VnYcHiI9p In realitate senzorii aftermarket au probleme cu stabilitatea senzorului piezo, a timpului de raspuns si a formei curbei de raspuns. Singurii producatori aftermarket care respecta calitatea si dau o durata aproximativa de viata de 400.000 km a senzorilor lor sunt Bosch si Delphi.
    2 points
  14. Niciodata nu o sa fie exact ce trebuie, comparativ cu cele oem. Nu uitati, vb de blocuri optice..trebuie sa fie ok pt sofer, dar si pt cei se pe sensul opus..... La faruri, numai oem recomand.
    1 point
  15. Alexs_ Basic led e asa cum l ai enumerat, leduri pe lumina de zi și pentru faza scurta, faza lunga și semnalizare e cu halogene clasice.
    1 point
  16. Eu am Top LED cu Dynamic Light Assist la Golf si pe viraje vizibilitatea e mult mai buna (chiar daca nu folosesc DLA-ul). Adaptarea in functie de viteza nu am remarcat-o, probabil ca lumina bate mai mult in departare. Sistemul e acelasi si la Octavia sau la alti producatori ca mod de lucru.
    1 point
  17. Multumesc mult ! Cand dau cautare pe Google imi spune ca e situat... " Lacul Tarnița este un lac de acumulare care se găsește între comunele Râșca, Mărișel și Gilău, " ... Distantele intre comune sunt destul de mari , deci pentru cineva care nu stie zona , recomandarile tale sunt aur curat !!
    1 point
  18. Garda la sol standard este de 149 mm... Garda la sol pentru sasiul sport( optional), este de 135 mm Garda la sol pentru pachet drumuri grele( optional), este de 161 mm...adica aduce un plus de 12 mm fata de standard, scut motor de otel si suspensia este mai rigida.
    1 point
  19. Mergand din Cluj-Napoca sau coborand de pe A3 spre Oradea in localitatea Gilau faci stanga pe drumul 107P si il pastrezi. Dupa ce treci de satul Somesul Cald urmatorul baraj e Tarnita. Daca dai un search pe google dupa "Lacul Tarnita" il gasesti sigur.
    1 point
  20. Vitara, Tucson, CX3... cam astea ar fi pe short-list-ul meu, daca ar fi cazul de o masina de genul. Sunt destul de rational, si da conteaza si emotia pe care ti-o da masina, dar NU cand aceasta emotie vine la +5000eur diferenta, doar pentru un badge.
    1 point
  21. Cati litri are la rezervor? La al meu 2.0TDI cu 150CP si rezervor de 50 litri, nu mi-a aratat niciodata peste 800 km autonomie. Probabil si la tine era cu mers finut ca de rodaj si aveai undeva pe la 4% consum...Eu am talpa mai grea. Frumoasa foc masina si superbine dotata, din pacate Skoda si tot grupul VAG incep sa o dea in balarii cu preturile sale umflate. Acum cativa ani iti cumparai un superb bine dotat la banii acestia. In fine nu mai conteaza, este o masina foarte buna de familie, in acest caz foarte OK dotata. Sa va poarte multi km fara probleme si pe meleaguri frumoase.
    1 point
  22. Vitara mi se pare best buy in clasa asta. Parca mai venea si cu 7 sau 10 ani garantie (asa cum e ea... )
    1 point
  23. Supermasina, felicitari!Eram cat pe ce sa cumpar una, acum o luna si jumatate...foarte confortabila, dinamica buna, motorasul suficient de potent.Farurile led si AID fac toti banii.
    1 point
  24. Masina intra la vanzare. Anuntul poate fi gasit in aria de vanzare sau facand click aici
    1 point
  25. Astea sunt gluma...nu o sa ai niciodata lumina corecta cu ele. Retrofit oem, cu faruri sh, calculatoare, cablaje, etc...peste 1500 euro la modelul tau
    1 point
  26. Felicitari pentru achizitie! Asteptam pareri despre cum se comporta la drum.
    1 point
  27. Sa ai parte de ea! Frumos configurata! T-roc-ul mi se pare o masina foarte echilibrata pentru pretul la care e, si cu optionalele alese bine, chiar destul de speciala.
    1 point
  28. Foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente! Ar merge jante putin mai mari dar nu arata rau nici cu astea
    1 point
  29. De ce fara pachetul R Line?
    1 point
  30. Sa o stapanesti sanatoasa ! cat mai e una ? am ramas si eu surprins de dinamica acestui motor, mai ales per astfel de caroserii din clasa medie ; se misca foarte bine si scoate niste consumuri infime.
    1 point
  31. Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Sunt curios cum e motorul pe aceasta caroserie, cum il simti, care este dinamica, dupa ce te mai plimbi cu ea poate impartasesti cu noi impresiile. De asemenea vad ca ai spus ca vrei sa schimbi jantele cu ceva mai mare... de ce nu ai pus cand ai dat comanda direct ceva pe 18inch? Sau vrei sa pui ceva Aftermarket?
    1 point
  32. Confirm. A3 s-line cu 1.5 tfsi s-tronic, la 32.200 euro pret de lista vine cu aer conditionat manual si fara cotiera. Deci cand incepi sa adaugi dotari zboara pretul.
    1 point
  33. Cu 1.0 mpi, poate ajunge la 15000
    1 point
  34. Erorile din poza,asta spun. Da bara jos,verifica cu atentie cablajul,mufa de legatura de sub lonjeron sting si fa teste pe loc,cu bara agatata in 2 suruburi pe masina.
    1 point
  35. Eu zic ca e cel mai frumos model și fața de noul golf sau leon. Si volanul ala... ?
    1 point
  36. E cel mai frumos model de octavia produs pana acum Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  37. Revin cu amanunte,am mers cu masina in service deoarce se pare ca solutii pe forum nu am primit dar o sa enumar mai jos solutii/cauze la majoritatea problemelor in speranta ca in viitor o sa ajute pe cineva: 1.Acumulatoril de pe masina era fara start/stop 2.Manerul Keyless de pe usa stanga spate defect(impreuna cu celelalte 3 formeaza un perimetru si daca unul e defect tot sistemul este afectat) 3.Ventilatia,incalzirea si memoria scaun sofer au avut probleme din cauza unui cablaj rupt. 4.Deblocarea usilor de la usa sofer s a rezolvat cu curatarea mufei de la buton. Sper sa ajute pe cine are nevoie.
    1 point
  38. Mi-a ajuns si mie masina... Ma urc in ea la Avia in Pantelimon, plec sa alimentez pe centrua langa A2. Pe drum, zbanggg...eroare lichid de racire. ( futuiiii) Opresc in benzinarie, ridic capota...canci antigel, ud capitonajul de sub capota, ud capacul motor. Analizez problema, un furtun de sub vas a iesit. A venit un domn de la Skoda si l-a bagat la loc / completat cu antigel. Sper sa se fi spart ghinionul si sa nu mai am altceva. Oricum, este un mare " - " pt skoda legat de procedurile de verificare si calitate. Drumuri usoare.
    1 point
  39. Am gasit raspunsul penibil. Furtunele respective sunt de doua dimensiuni, 3,5x2 si 5x3. Unde vine fiecare va dati seama cand le scoateti pe cele vechi.
    1 point
  40. Si motorul sa aiba 80 de grade
    1 point
  41. Engine,measuring blocks,canalele 03,10 si 11(vezi si cu turbina care e treaba),treapta a 3-a de viteza,de la 1800rpm pedala de acceleratie la podea pana la 4000rpm.
    1 point
  42. Verificat supapele traditional...cu lichid ....trece lichidul prin supape valeuuu.....nu inchid deloc la cil 2 si 3
    0 points
  43. Ulei 75w90 cod produs G055512A2 . 2 litri de ulei. Intra intre 1.7-1.9 l. De fapt cat scoate, atata baga. Nu are filtru. Pret pe litru probabil intre 80 si 100 ron, depinde de unde il iei. Se gaseste la majoritatea firmelor ce vand piese online. Manopera depinde unde o faci. Eu am schimbat saptamana aceasta. Manopera a fost 70 de lei la un service particular.
    0 points
  44. Din cauza normelor de poluare, a reducerii consumului de carbunat pentru emisii mai reduse. Modelele noi vin cu 0w20. Alta intrebare?
    -1 points
  45. Normal/ideal ar fi sa fie 0, dar senzorul care masoara presiunea diferentiala poate sa nu masoare perfect. Cat timp abaterea e fixa, ECU poate sa determine asta si sa compenseze.
    -1 points
  46. @vlahdacoroman Nu are nici cea mai mica importanta cu ce ma ocup, oricum ca idee toate astea sunt doar o pasiune pentru mine. Am facut pentru pura mea curiozitate adaptare de care vorbesti si ghici ce, dupa adaptare ECU-ul a populat valoarea "differential pressure offset" cu valoarea curenta pe care o raporteaza senzorul cu motorul oprit. Valoarea raportata la "differential pressure" nu s-a modificat si reprezinta valoarea pe care o masoara senzorul. Inainte de adapatare: Dupa adaptare:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!