Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2020 în toate secţiunile

  1. Dupa aproape 4 luni de asteptare, a venit in sfarsit Bombonica. Un T-Roc Design 1.0 TSI. Am zis sa fac un upgrade de la Golf V, pana acum nu regret nimic. Cateva detalii: - 85kw / 116 cp - Culoare: Flash Red - Manuala - Benzina - Active Info Display - Selectare Mod conducere - Faruri LED - Momentan Jantele stock, pe 17 Sesiune foto: x x x x x As dori sa ii schimb in viitorul apropiat jantele, poate ceva pe 18 sau 19. As vrea sa fac ceva modificari si pe parte estetica interior/exterior, nu stiu exact ce, dar momentan cred ca o sa stau pe tusa
    6 points
  2. A doua idee era sa reusesc sa gasesc un service care sa ma lase sa ma duc cu piesele mele si in cuantumul pieselor sa-mi revopseasca celelalte elemente pe care vreau sa le vopsesc. Ba chiar gasisem unul, dar intre timp am primit oferta de regie proprie pe mail si o sa o accept pentru ca mi se pare destul (vreo 2300 de lei) si nu vreau sa ma mai complic. Acum imi fac planuri pentru banii astia astfel incat sa reusesc sa acopar cat mai mult din ce aveam de pus la punct. @alexmac951 mi-am adus aminte intalnirea noastra fuge bine Polo, dar mi-ar fi placut sa mai avem niste spatiu la dispozitie ? Observ ca pe ici-colo isi fac loc si haterii. As vrea sa va spun ca n-am nicio problema ba chiar va rog sa lasati si un post in care sa va spuneti parerea si ce nu vi se pare ok. Sunt deschis la orice si pentru oricine.
    3 points
  3. @alexmac951 multumesc mult! E departe in acest moment de cum imi doresc eu sa fie, dar usor vom ajunge si acolo. Ieri dupa un drum mai lung (traversat bucurestiul de-a latul) la intoarcere am luat limp. Avand experienta inainte sa schimb turbina cu asta, am oprit si pornit motorul de cateva ori insa nimic. Limp a ramas. Ceea ce nu mi s-a mai intamplat, mai ales decat masina fuge mai tare (acum cu limp sa nu mearga nici macar cum mergea stock... a fost oribil! ). Suspectam un furtun de vacuum sau un senzor, imi era un pic frica de turbina pentru ca stiam ca am folosit-o toata cu fiecare ocazie, dar nu a dat niciun semn inainte. Ajung acasa, ridic capota, aflu imediat sursa problemei. Din cauza repozitionarii senzorului MAP, am ramas cu firul mai lung decat era nevoie. Pana acum, de fiecare data cand am umblat acolo am pozitionat firul cu atentie ca sa nu patesc asta. Pare-se ca ultima data nu am fost la fel de atent si s-a intamplat sa se frece de rola de la alternator. M-am linistit cand am vazut despre ce e vorba si am asteptat dimineata pentru a rezolva linistit si pe racoare (ish). Am rezolvat totul cum trebuie, iar cu ocazia asta am scurtat si firele putin pentru o pozitionare muuuult mai buna. Am scos si senzorul si l-am curatat putin, apoi am iesit la plimbare. Unicornii erau din nou toti la un loc si au creat ca de obicei placere celui din spatele volanului. Sunt fericit ca daca reusesc sa rezolv cumva si chestia cu pornirea (care uneori exista, alteori nu) efectiv masina asta nu mai are secrete fata de mine. Legat de accident, am fost la constatare si nu am fost multumit de inspectorul de la asigurare (Ma asteptam la asta, nu i-a convenit cand a auzit de regie proprie). Voi face o reconstatare la un service si voi trimite devizul pe mail asiguratorului. Regia proprie ramane sigur 100%. Nu mai las niciun service sa-mi puna piese aftermarket pe masina. Am cerut si la pbn ca idee un pret pentru bara spate noua (pentru a compara cu ce imi va da asiguratorul): 2250 lei bara, 380 lei fiecare dintre cele 2 bandouri. Vedem ce se intampla in continuare.
    3 points
  4. Nu stiu exact cum au aplicat-o dar nu au desfacut-o. Cred ca se pune pe pozitie si se decupeaza acolo ? Am activat astazi Skoda Connect, imi place ca pot vedea istoricul trip-urilor facute Si 2 poze facute azi in Busteni Ca impresii dupa primul drum lung: - scaunele sunt exact ce trebuie, dupa 8h+ de condus nu ma doare spatele si as mai putea conduce fara probleme - ACC-ul ajuta mult la drum lung insa mai are momente cand ezita parca, de exemplu cand masina din fata opreste brusc pe dreapta sistemul inca pune frana chiar daca s-a facut spatiu pentru a accelera - rezervorul care mi se parea mic acum mi se pare arhi suficient, conform comptuerului de bord as trece de 1200km cu un plin de motorina
    2 points
  5. m-am urcat si eu intr-o skoda, e diferenta mare fata de un passat. Chiar si la celebrul "zgomot la inchiderea usilor". Au ei grija sa le diferentieze. Creste una, creste si cealalta. Oricum, Octavia a fost si ramane o masina spatiosa pt majoritatea.
    2 points
  6. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  7. @Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata
    1 point
  8. Astazi am ajuns la Tismana si dupa-amiaza am facut o plimbare prin Valea Suseni, un loc extraordinar !
    1 point
  9. @rudiRUD poate ne întâlnim intr-o seara și “vorbim” mai mult ?
    1 point
  10. Update Masinuta s-a incapatanat sa faca ceva mofturi inainte de pragul de 140,000 km, asadar la un moment dat random, a aparut check engine alaturi de ESP in bord, masina a inceput sa tremure si sa mearga in socuri. Ce sa vezi ? Misfire cylinder 4, nu mai primea benzina pe cilindru 4, de vina fiind fisa numarul 4, alaturi de bujii. Am schimbat asadar bujiile si fisele zilele trecute, sperand ca de acum sa nu mai apara probleme. Aseara am implinit si 140,000 km si aproape 7,000 km de cand e pe meleaguri romanesti.
    1 point
  11. Cel mai simplu e sa iei ceva de genul asta, dar trebuie sa studiezi review-uri care sunt calitative si ok dpdv al iluminarii. https://www.emag.ro/faruri-led-compatibil-cu-vw-golf-7-5-vii-facelift-2017-up-cu-semnal-dinamic-hlvwg7f75s/pd/DDD576BBM/ Sa faci retrofit presupun ca iesi cel putin dublu si cu mult mai multa bataie de cap.
    1 point
  12. off topic :cu ce te ocupi?nu am dat dislike! on topic offset ul trebuie sa se incadreze in niste limite,practic senzorul poate sa vada valori aiurea de asta ai nevoie de adaptarea senzorului de presiune diferentiala,prin adaptare invata pozitia de zero,nu indica zero dupa adaptare,atunci ai o problema,un offset mare indica probleme de senzor si/sau cablaj,lucru evident o bagatela ptr unii pana se trezesc cu dpf colmatat. asta cu filament piezo este de noaptea mintii....senzorul este piezo dar sa faci remarca ca are filament indica ignoranta crasa si lipsa de cunostinte elementare!
    1 point
  13. Nu, nu e defect. In caz ca nu citeste valoarea corect,vei avea eroare...implausible signal..
    1 point
  14. La Ateca am observat ca semnalizand ca pentru depasire determin ACC'ul sa accelereze inainte ca masina din fata sa elibereze banda (daca totusi se apropie prea mult, va frana in cele din urma)
    1 point
  15. Kit contitech ,pompa hepu,role ina
    1 point
  16. Salut, După ce am cochetat cu ideea înlocuirii actualelor jante, am renunțat! Și am achiziționat 2 cauciucuri pentru rotile fata.
    1 point
  17. Masina a trecut pe la salon unde i s-au facut urmatoarele: folie faruri si proiectoare tratament ceramic Nanolex SI3D HD tratament hidrofob geamuri si oglinzi folie display folie zona piano black din jurul schimbatorului folie in spatele manerelor usilor aplicare Colourlock Leather Shield pe zonele din piele
    1 point
  18. kicker ai probleme la valve sau mecatronic...eu as merge pe mecatronic direct.
    1 point
  19. Din explicatia vaga pe care mi-a dat-o inspectorul am inteles ca sunt preturile fara tva pentru piese originale si ca manopera nu este aceeasi ca in service (mai mica probabil). Nu stiu de ce nu i-ar conveni... imi tot zicea “ca sa ti-o faci in regie proprie ajungi tot intr-un service deci e tot aia”. Astazi merg sa am o discutie si e posibil sa fi gasit o solutie foarte buna.
    1 point
  20. Revin cu câteva poze din frumoasa noastră țara.
    1 point
  21. Daca tot este sambata si am renuntat sa o vand, am facut urmatoarele: 1.Admisie custom DIY s-a potrivit la fix.. filtrul este Simota pe 76mm, pana se refac stocurile in tara la RAMAIR. Are un sunet ca de supapa, se aude un psssit..a crescut si consumu odata cu sunetu asta, nu ma mai satur de el. 2.Vopsit jantele DIY, polish,primer,vopsea, lac. 3.Vopsit sigla vw fata spate cu acelasi procedeu ca la jante. 4.Full gti look - grile proiectoare+centrala fagure. Acum e un mic black mamba ?.
    1 point
  22. Seara bună, dragilor. Încă sunt în stare de șoc. Am confirmat comanda de eGolf la Porsche București Vest 1 în drum spre aeroport. Acum sunt lângă Disneyland Paris încercând să-mi revin... Am o săptămână la dispoziție. După aia încă 9-11 de așteptat... Ca "dom'injiner" de profesie, fac luxație la neuron (singurul rămas viu, ar bea de stinge să-și mai aline uitarea...) când văd amestecul - de fapt confuzia - de unități de măsură. Am avut un prof bun de fizică în generală care ne <BEEP> de ne îndoia cu "unitățile de măsură". Se dovedește că nu era prost degeaba, așa cum credeam noi la momentul respectiv... Vă implor în genunchi: nu mai folosiți unități de energie când vorbiți de PUTERE, respectiv INVERS... Puterea e câtă energie papă consumatorul (motorul) în unitatea de timp. Adicătelea Watt-ul, care este 1 Joule pe secundă. Deci: consumul instant - sau puterea la care se recuperează energia, respectiv se încarcă bateria - se exprimă în kW. NU kWh!!! Din partea opusă, energia (lucrul mecanic efectuat) se exprimă în Jouli. Ca să nu amețim, deși poate c-ar fi mai bine (dar e mai incomod, recunosc) Joule-ul este energia transferată la o putere de 1 W în timp de 1 s. (Nu intrăm în alte detalii.) Ca să rămânem în plajele de valori la care ne referim, un trasfer de energie la o putere de 1 kW în timp de 1 oră = 1 kW * 3600 s = 3600 kJ = 3,6 MJ. Adică 1 kWh. Deci: - puterea motorului -> kW (100 la e-Golf, au scos-o rotund...); - puterea la care încărcăm bateria: am înțeles că pe AC e-golf-ul ar păpa maxim 7,2 kW pe trifazic și 3,2 kW pe monofazic, iar pe CC (DC for us Romglish speakerz) maxim 40 kW. Nu am date exacte, când vine jucăria actualizez postul dacă mă mai lasă careva (inclusiv memoria mea); - capacitatea bateriei se exprimă în kWh - câte ore poate ea să debiteze la o putere de 1 kW sau ce putere poate ea debita constant într-o oră. Parcă 35,<ceva> kWh la e-golf? Acum, dacă mai rezistați și nu editează/șterge cineva postul, o mențiune despre procesul de încărcare la bateriile litiu-polimer. Până spre 80-85% din capacitate, procesule este de încărcare la curent constant (CC), care este determinat de construcția bateriei. Nu ne interesează asta, ci doar valoarea. Puterea la care se face încărcarea este dată de tensiunea nominală a bateriei și curentul acesta maxim de încărcare. Odată ce este atinsă tensiunea maximă pe o celulă, regulatorul care se ocupă de acest proces trece la reducerea constantă a curentului de încărcare, astfel încât tensiunea pe celule să nu depășească valoarea de 4,2 V (da, atât are O CELULĂ) pentru că nu vreți să se întâmple altfel. (Google "li-po overcharge"). Această etapă finală se numește regim de încărcare la tensiune constantă (CV), și practic este "top-up-ul" bateriei până la capacitatea maximă. Mulțumesc dac-ați rezistat până aici, și deoarece belgianca blondă cu care am devenit foarte intim mă face aproape să-mi înfig un cuțit în mână (pentru că pâinea se taie în mână, nu pe farfurie, n-așa?) vă las cu bine până data viitoare. Dacă-mi revin după semnăturile de azi... Iar belgianca vă e dedicată, chit că io-s ăla de s-a bucurat de ea.
    1 point
  23. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    1 point
  24. Cuvinte in vant de genul poate sa arunce oricine, cu cat am interactionat cu mai multi mecanici, cu atat am realizat ca ori imi cumpar masina noua ori ma ocup personal de ea. Am vazut ca majoirtiatea mecanicilor au o mandrie aparte si nu le place sa admita ca poate ce au concluzionat ei din experienta nu e neaparat adevarat. Ar trebui sa fie mai umili tinand cont ca majoritatea fac experimente si invata meserie pe masinile si banii clientilor.
    0 points
  25. Mersi fain @Florin_E Codul capacului e : 6V0 955 485. E-piesa : 23 lei. Ca idee : https://www.skoda-parts.com/spare-part/000096706-windscreen-washer-tank-cap-skoda-37322.html Dresingul de anvelope e Ma-Fra : Spray , nu murdareste jantele. E cel mai bun dressing la banutii astia. Drumuri bune. ?
    0 points
  26. Am fost si eu azi la un dealear Skoda in Timisoara cu Octavia 3 a mea la revizie. Aveau expuse ambele versiuni de Octavia 4, ambele cu cutie automata + una cu cutie manuala la test drive. Am plecat cu asteptari joase, dar sincer m-a impresionat calitatea interiorului: - touch-ul este intuitiv si usor de folosit (mi-a luat 2min sa ma obisnuiesc) - butoanele fizice par de calitate, inclusiv cel de la schimbatorul de viteze (mai mare decat la Golf) - bordul are, pe langa poliuretan moare, un material textil moale + lumina ambientala care arata superb noaptea - torpedoul este si aici capitonat (citisem aici ca nu ar mai fi) - rabatare banchete din portbagaj si telescoape pt capota Singurul minus il vad la pret. PS: m-am urcat si in Superb dupa si bordul mi s-a parut demodat ?
    0 points
  27. nu...o sa te chinui sa bati in yala, sa o alimentezi pe direct...sau sa o spargi..asta dupa ce demontezi si fata de metal
    0 points
  28. Da, aia e solutia cea mai sigura. Sistemul e gandit totusi cu rezerve de siguranta, deci mai sunt si minusuri Ieri vazusem o O4 alba, arata trist fata de Lava Blue
    0 points
  29. Ala bala portocala, In 2018 s-au introdus masinile pe benzina cu filtru de particule (Gdf) tot in 2018 s-au introdus primele masini venit din fabrica cu 0w20. Tot in 2018 spre final a aparut si uleiul 0w20 cu norma 508.00. Deci?
    -1 points
  30. poate sa faca si de mancare fordul ala ca nu ma convinge. degeaba are el tinuta de drum mai buna, ca la orice alt capitol sufera si situatia asta e de zeci de ani (raportat la golf). numai cand vad bordul ala si imi piere cheful sa il conduc. iar generatia trecuta, si mai plina de butoane, era si mai groaznica. si sa nu deschid discutia de cutii automate. la ani lumina de dsg ca si performante. eu vad reduceri de costuri in puncte neesentiale si cresteri de calitate unde conteaza. nu neg insa ca ma asteptam dupa dieselgate la niste chestii de genul.
    -1 points
  31. Banuiesc ca tu tot imi dai dislike-uri, dar vad ca nu prea ai inteles despre ce e vorba. Evident ca diferenta de presiunea cu motorul oprit este 0, asta e si ideea pe care se bazeza ECU-ul masina sa determine abaterea senzoruiui. Daca tot te lauzi, cum explici tu valoarea raportata in campul differential pressure offset, ce reprezinta valoarea asta ?
    -1 points
  32. De ce fara pachetul R Line?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!