Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2020 în toate secţiunile
-
m-am urcat si eu intr-o skoda, e diferenta mare fata de un passat. Chiar si la celebrul "zgomot la inchiderea usilor". Au ei grija sa le diferentieze. Creste una, creste si cealalta. Oricum, Octavia a fost si ramane o masina spatiosa pt majoritatea.5 points
-
Dupa aproape 4 luni de asteptare, a venit in sfarsit Bombonica. Un T-Roc Design 1.0 TSI. Am zis sa fac un upgrade de la Golf V, pana acum nu regret nimic. Cateva detalii: - 85kw / 116 cp - Culoare: Flash Red - Manuala - Benzina - Active Info Display - Selectare Mod conducere - Faruri LED - Momentan Jantele stock, pe 17 Sesiune foto: x x x x x As dori sa ii schimb in viitorul apropiat jantele, poate ceva pe 18 sau 19. As vrea sa fac ceva modificari si pe parte estetica interior/exterior, nu stiu exact ce, dar momentan cred ca o sa stau pe tusa4 points
-
Am insonorizat si usile fata, urmeaza si cele din spate plus aripile, am folosit 5 coli de CTK Premium de 1.8 plus si Tempofix de 8. Un mare minus pentru prinderea difuzoarelor cu nituri, la urmatoarea desfacere am sa pun piulite nituibile si suruburi. Din fabrica era un singur segment de insonorizant de 20x10 cm.4 points
-
Masina a trecut pe la salon unde i s-au facut urmatoarele: folie faruri si proiectoare tratament ceramic Nanolex SI3D HD tratament hidrofob geamuri si oglinzi folie display folie zona piano black din jurul schimbatorului folie in spatele manerelor usilor aplicare Colourlock Leather Shield pe zonele din piele3 points
-
2 points
-
35 000 km, impliniti in drum spre dealer, pentru a lua CIV'ul in urma achitarii integrale a masinii ... Faceam o comparatie cu o Ateca expusa la dealer, argintie, 2.0 TSI, 35k (avea in plus AID, iar in minus Area View si incalzire stationara). Da, motor mai potent, DSG si 4drive, dar tot consider ca a mea a fost un best deal la ~26.3k2 points
-
Dronă? ? E cazul să creștem pretențiile în materie de video ? Doar tu ai avea răbdarea să compilezi ceva în genul2 points
-
Din pacate...sau din fericire in momentu' asta, inca nu a terminat scoala LE. Cred ca o miscare inteligenta ar fi sa ii pun inapoi arcurile ei...Am vazut cum e cu arcuri sport...e frumos dar nu prea ?2 points
-
Salutare tuturor, Cupra Ateca 2019, fara scaunele scoica si fara roata de rezerva:) Cumparata personal din Germania, 6000 km. Din Ianuarie 2020 sta in garaj eu locuind in alta tara. In Iulie sper sa ajung in Romania in vacanta. Am comandat deja arcuri H&R, distantiere fara spate si acum incerc sa ma decid intre Remus si Milltek.1 point
-
Salutare! Așa cum am spus intr-o alta postare azi a venit vremea sa vorbim de cel mai complex și costisitor retrofit pe care urmează sa-l implementez la Octavia 3 VRS și anume schimbarea pârtii frontale varianta Octavia 3 Facelift RS245. Pentru acest retrofit aveți nevoie de peste 60 de elemente, o sa le menționez doar pe cele principale (pentru doritori ma pot contacta personal pentru lista completa). Costul total al acestui retrofit depășește suma de 2000€, in contextul in care farurile Full LED, bara și capota au fost achiziționate Sh. Lista generală cuprinde următoarele elemente: 1. Faruri full led (ediția revizuita cu F in coada); 2. Capota Octavia 3 Facelift; 3. Aripi STG/DR Octavia 3 Facelift; 4. Bara fata Octavia 3 Facelift vrs; 5. Proiectoare LED varianta Octavia 3 Facelift vrs; 6. Calculator FCM (ultima ediția cu E) 7. Cablaj PLA + ACC + PTF; 8. Grila superioară varianta Octavia 3 Facelift rs245 - full glossy black + Grile inferioare STG/DR + grila central + Grila contur proiector Glossy black; 9. Armătura metal + pluta protecție pt prindere/susținere bara; 10. Apărători roata varianta Octavia 3 Facelift Rs245 (aceasta varianta are găuri laterale pentru o mai buna ventilare a frânelor), etc. Ulterior, după montarea pieselor se va revizui traseul de fire către faruri și BCM conform schemei electrice și se va construi un nou traseu pentru Calculatorul FCM care gestionează funcțiile farurilor. Retrofitul cuprinde exclusiv componente OEM și in mare parte piese NOI (sh costau mai mult). Va atasez câteva poze cu piesele cât și cum va arată mașina la Final1 point
-
Deschid acest topic deoarece nu am gasit info pe forum legat de problema urmatoare Daca un moderator poate totusi plasa discutia in alta locatie, mai potrivita, il rog frumos sa o faca, dupa cum considera. Ideea este ca poate nu toti cunoasteti sau ati auzit de faptul ca, in catalogul/nomenclatorul VW, exista o pozitie sa ii spunem, cu urmatorul cod: 199 398 500 A. Acest cod revine unui produs, pe care VW il produce chiar la fabrica din Wolfsburg si numai acolo, mai exact vorbim despre crenvurstii VW (Volkswagen Currywurst), pe al caror membrana apare inscriptia "Volkswagen Originalteil", adica piesa originala/de origine VW Intrebarea mea este urmatoarea: avem colegi pe forum care au avut ocazia sa guste acest produs ? Cunoasteti careva o modalitate de a cumpara asa ceva la noi in tara ? Eventual, daca ati comandat de afara, de unde ati reusit sa cumparati asa ceva ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Razvan_911, Allianz nu este in business-ul de piese, service-ul este cel care le comanda iar Allianz aproba dosarul. Indiferent ce calitate asigura service-ul multimarca nu are rost sa faci acolo reparatia, nu stiu ce ai tu de facut la masina dar permanent se mai rupe cat o clema, un furtunas, este nevoie uneori de schimbat piese aditionale pentru ca asa prevede producatorul iar un service AM nu are aceste cleme pe stoc (inseamna zile de asteptare, daca le mai pune...), nu poate justifica prin proceduri de producator de ce trebuie sa schimbe si alte piese nu numai cea afectata de dauna (de ex. la parbriz se schimba si gelurile pentru senzori lumina, ploaie, etc). Mergi la dealer oficial al marcii, beneficiezi de garantie pe lucrare si sigur se face cu piese OE si ai sanse mari sa iasa si foarte bine. Desigur ca Allianz tine cont de valoarea decontata pe dosar si anul urmator s-ar putea sa ai bonus malus (daca valoarea decontata este mare), dar merita oricum fata de un service AM.1 point
-
@detinator: am vazut setul respectiv inainte sa comand, dar mi s-a parut mai prost construita pompa decat cea de la Sealey.1 point
-
1 point
-
Bravo! Si eu am facut fix aceleasi cosmetizari pana in 1000km dar fara folie pe piano black. Poti sa pui o poza detaliata din acea zona? Momentan se prezinta foarte bine dar pe viitor sa stiu ce am de facut.1 point
-
1 point
-
Depinde si de puterea statiei pe care o ai. Daca incarca la 3,6kW atunci nu ai nevoie de trifazic (iti trebuie o siguranta de 16A), daca vrei sa incarci la 7.4kW (pe siguranta de 32A) atunci 100% iti trebuie trifazic pentru ca nu se aproba puteri mai mari de 6,6kW in monofazat (corespunzator unei sigurante de 32A) - si in acesti 32A ai si restul de consumatori din locuinta. Am cerut eu 9kW in monofazat (adica siguranta de 50A) si mi s-a refuzat, asta in Ilfov, si stiu si pe cineva in Ploiesti care a patit la fel - ambele zone apartinand de e-Distributie Muntenia. de asemenea e important sa stii ca masina nu poate incarca cu mai mult de 3,6kW in monofazat, chiar daca AC duce 7,4kW. Acum am facut cerere pentru a schimba bransamentul din monofazat in trifazat, cand voi primi ATR-ul va pot spune si cat costa. Oricum e peste 1000EUR cu siguranta, ca am intrebat pe la firme.1 point
-
1 point
-
Fain! Ai abordat urcarea pe Mălâia de-a dreptul! Doar cu atv-un am urcat pe acolo! Se poate si un pic mai pe dreapta șerpuind pe curbele de nivel(pe acolo am urcat kodiaq-ul) Iar sus merita sa mergi 100 m pe creasta ? Efectiv nu inteleg mentalitatea de a-i blama pe alții afirmand ca ar fi interzis accesul....precizand totodata ca altii ar avea voie pentru ca obtin in prealabil acordul de la jandarmerie. Ori e interzis pentru toata lumea ori nu este. Impactul asupra mediului e exact acelasi in toate contextele. Si cu "acord" si fara. Iar in cazul de față nu există absolut niciun indicator rutier care sa interzica accesul (pantourile turistice informative nu tin loc de indicatoare rutiere).1 point
-
Multumesc! Da, pretul este mare pentru o Skoda. Mi-am dorit o masina incapatoare cu scaune confortabile si lumini bune (fostul Passat B5.5 statea foarte bine la capitolele astea). Legat de Audi, BMW, Mercedes as fi putut lua cel mai slab nivel de echipare in banii astia, iar ca sa le configurez pe placul meu pretul ar fi iesit mult prea mare + costurile de intretinere mai mari. Superb-ul si Passat-ul au fost pe lista dar se duceau spre 48-50k cu dotarile de pe Octavia si motor ceva mai potent. Pentru pretul mai mic, dotarile si design-ul interior complet nou am ales Octavia Din pacate nu am avut rabdare sa apara celelalte motorizari (august-septembrie) sa fi luat 2.0 TSI. Nu imi place ca la banii astia si 150CP nu primesti suspensie independenta, in rest sunt multumit de masina.1 point
-
1 point
-
Voi folosi oxicat si voi reveni cu noutati !1 point
-
Nu iti recomand AM, nu stii cum etanseizeaza si nici cum se comporta in timp. Nu merita deranjul AM ptr apx. 100 lei. My 2 cents1 point
-
In primul rand, cred ca scrierea corecta este "particule" nu "particole" si, intr-adevar acest filtru are o durata de viata limitata. Curatarea acestui filtru inseamna arderea funinginei de motorina care se acumuleaza acolo, asta se face prin cresterea temperatuii in evacuare cu ajutorul post-injectiei de motorina in motor. Inlocuirea acestui filtru pentru un passat b6 140 cp tdi costa la noi in tara cam 8.000 cu tot cu manopera la reprezentanta, in germania, cu piesa la schimb, pretul este de aproximativ 1300 euro dar trebuie desfacut cu atentie ca vine fara senzori, acestia trebuie pastrati. Este interesanta o simulare a acestui filtru, nu cred ca este imposibil de realizat, pana la urma acei senzori transmit catre ECU valori electrice. Avand in vedere preturile mentionate este clar o optiune de luat in seama, insa in ceea ce priveste gaurirea lui... as sugera mai repede inlocuirea cu un tronson de teava pentru e evita eliminarea de gaze sub masina mai ales ca in locul unde este situat filtrul de particule, gazele de esapament au o temperatura de aproximativ 550 celsius si mai sunt si alte neplaceri de genul mirosuri si pericol de intoxicare daca se stationeaza cu motorul pornit...amanunte. Personal ma consider un norocos citind posturile de pe forum legate de acest lucru si vazand ca la toti se aprinde cu regularitate becul DPF. Eu am masina de 1 an si 3 luni si am parcurs 40.000 km si nu s-a aprins niciodata... sper s-o tina tot asa.1 point
-
E un alt feeling cand inchizi acum usile. Vibratii nu aveam nici inainte de operatiune de la muzica dar am remarcat o scadere a zgomotului exterior, de exemplu cand mergi pe langa separatoarele de sens se auzea un zgomot deranjant, acum aproape a disparut. La fata de usa n-am umblat ca nu am avut ce-mi trebuie, am comandat astazi wavefix. Ramane cand fac usile din spate sa termin si cu cele din fata.0 points
-
cand nu e compatibil, ai alta eroare...se poate rezolva si aceea0 points
-
0 points
-
@catalinmiti Pai VAG nu considera ca ar trebui sa mai faci altceva; si nici nu ar fi nevoie nevoie, daca sita de la pompa nu s-ar putea infunda. Trebuie sa iei decizia daca are rost sau nu sa o cureti. In functie de gradul de infundare, pompa lucreaza mai mult ca sa traga uleiul prin ea; teoretic s-ar deduce asta dupa amperajul utilizat de pompa (observat cateva secunde dupa pornirea motorului, si poate ca si la cuplarea puntii spate). La mine de exemplu, dupa schimbul de ulei si curatare, am observat cu VCDS cam 1,5 -1,6 A nivel maxim la pornirea motorului, cam la fel ca si inainte (vazusem anterior un maxim de 1,8 A la pornirea motorului); dar la mine sita era in conditie buna; pe internet am vazut totusi cazuri mai grave, iar undeva pe Youtube amperaj maxim in jur de 3A la o pompa cu o sita ceva mai infundata. Adaptarea ar fi necesara daca s-ar schimba pompa.0 points
-
nfine las si eu pt altii sa stie la ce sa se astepte: Pompa OE VW 565 Kit Contitech 391 Antigel (+apa distilata) 70 Curea accesorii 50 Manopera 250 Tips 30 -------------------------------------------- 1356 cu ocazia asta am schimbat si placutele Placute fata TRW 175 Manopera 70 -------------------------------------------------- 245 TOTAL 1601 RON0 points
-
-1 points
-
Reprezentanta ti-a bagat un ulei ce respecta norma data de producator. Daca vrei doar 0w20 specifica asta, data viitoare. Ori te informezi temeinic si stii ce sa ceri, ori lasa-o balta si lasa-i pe ei sa-si faca treaba.-1 points
-
-1 points
-
Ai eroare pe senzor ?? De ce il schimbi ?? Acolo e un filament piezo care, cand se arde ai eroare ..mai degraba dpf-ul pe duca sau ceva din motor injectoare egr etc care fac fum si il infunda mai des ...de acolo regenerare deasa-1 points
-
Ai probat cu altul si este la fel ....nu este senzorul . Ai umblat cumva pe la valorile dpf?-1 points
-
-1 points
-
Normal/ideal ar fi sa fie 0, dar senzorul care masoara presiunea diferentiala poate sa nu masoare perfect. Cat timp abaterea e fixa, ECU poate sa determine asta si sa compenseze.-1 points
-
Nu e nici o problema daca presiunea diferentiala cu motorul oprit nu e 0. ECU este programat sa ia acest aspect in calcul si inainte sa pornesti motorul calculeaza acel differential pressure offset. La mine prrsiunea diferentiala cu motorul oprit este 3-5 mbar de vreo 30 000 km si sistemul functioneaza perfect, am interval intre regenerari si de 800 km.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00