Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2020 în toate secţiunile
-
Salutare! Așa cum am spus intr-o alta postare azi a venit vremea sa vorbim de cel mai complex și costisitor retrofit pe care urmează sa-l implementez la Octavia 3 VRS și anume schimbarea pârtii frontale varianta Octavia 3 Facelift RS245. Pentru acest retrofit aveți nevoie de peste 60 de elemente, o sa le menționez doar pe cele principale (pentru doritori ma pot contacta personal pentru lista completa). Costul total al acestui retrofit depășește suma de 2000€, in contextul in care farurile Full LED, bara și capota au fost achiziționate Sh. Lista generală cuprinde următoarele elemente: 1. Faruri full led (ediția revizuita cu F in coada); 2. Capota Octavia 3 Facelift; 3. Aripi STG/DR Octavia 3 Facelift; 4. Bara fata Octavia 3 Facelift vrs; 5. Proiectoare LED varianta Octavia 3 Facelift vrs; 6. Calculator FCM (ultima ediția cu E) 7. Cablaj PLA + ACC + PTF; 8. Grila superioară varianta Octavia 3 Facelift rs245 - full glossy black + Grile inferioare STG/DR + grila central + Grila contur proiector Glossy black; 9. Armătura metal + pluta protecție pt prindere/susținere bara; 10. Apărători roata varianta Octavia 3 Facelift Rs245 (aceasta varianta are găuri laterale pentru o mai buna ventilare a frânelor), etc. Ulterior, după montarea pieselor se va revizui traseul de fire către faruri și BCM conform schemei electrice și se va construi un nou traseu pentru Calculatorul FCM care gestionează funcțiile farurilor. Retrofitul cuprinde exclusiv componente OEM și in mare parte piese NOI (sh costau mai mult). Va atasez câteva poze cu piesele cât și cum va arată mașina la Final5 points
-
5 points
-
Masina a trecut pe la salon unde i s-au facut urmatoarele: folie faruri si proiectoare tratament ceramic Nanolex SI3D HD tratament hidrofob geamuri si oglinzi folie display folie zona piano black din jurul schimbatorului folie in spatele manerelor usilor aplicare Colourlock Leather Shield pe zonele din piele3 points
-
Salutare domnilor.... Din motive de hartzogaraie (schimbare talon) ,am ramas fara Jeep cateva zile si am bagat-o la treaba pe asta mica Ce sa zic...#MergeFugeCorespunde Azi am reusit sa o spal doar,am in gand sa ii schimb macar uleiul si filtrul dar numai daca am timp...Teoretic merg cu ea maxim 10 zile si iar o trag pe dreapta dar daca am timp...ii fac schimbul...asa de nostalgie mai mult Din pacate pentru ea o sa o cam chinui zilele astea...o sa ii dezmortesc articulatiile de nu se vad Ca idee asta este drumul ce o asteapta... Acum arata bine,cand ploua,e haos2 points
-
2 points
-
Dupa parerea mea, nu e niciun versus, oamenii isi scriu articolele, cele 3 masini sunt destuil de echivalente, difera insa gustul fiecaruia... Mie imi place golf si numi place focus, altuia invers... Cei carora le place golf si pot cumpara il cumpara, ceilalti care probabil au alte prioritati se multumesc si cu seat, insa toate sunt masini bune si destul de echivalente...2 points
-
Perfect de acord. Pe coborare am vazut si eu specimenele de care spui, cu jimny, samurai, aro, ims si rubicon cu cauciucuri "de neam prost" DAR ! tot din poze si din filmarea pe care o voi urca pe youtube se vede ca nu o iau aiurea pe pasune sa distrug iarba. Din poze se vede ca am cauciucuri normale care nu sunt in stare sa distruga altceva decat buzunarele mele cand vine vorba de inlocuit. Din filmare nu se vede dar pana si chistocul de tigara l-a luat prietena in servetel si l-a aruncat la cosul de gunoi cand am ajuns acasa si la fel si cu ambalajul de la sandwich. In privinta asta nu am de ce sa ma simt atacat. La un moment dat, la coborarea spre Siriu veneau 2 biciclisti din fata. Am oprit masina pentru a nu mai face praf cand trec prin dreptul lor si am asteptat sa treaca cu toate ca acela nu era drum special pietonal iar accesul auto era permis dar sunt ferm convins ca nu trebuie sa avem sau nu voie intr-o anumita zona pentru a fi OAMENI, concept nestiut asa cum spuneai, de un procent din ce in ce mai mare.2 points
-
Cu jantele pe 18 si volan cu 3 spite ar fi fost "perfecta" Joke aside, arata f bine, si parca si jantele pe 17 incep sa arate bine pe masina, cel putin din anumite unghiuri. Dupa ca se va lansa gama completa de motoare si 4x4, clar va lua din clientela firmei mama...1 point
-
Cam prost iti dai seama... Decat sa mai interpretezi tu cine mai stie ce, da 300 de lei si cumpara un manual in romana. Daca totusi nu vrei sa dai banii aia, foloseste google translate. La 7500km se schimba filtrul de combustibil, daca motorina folosita contine sulf >2000 ppm (parti per milion). Nu stiu de unde ai scos 22001 point
-
Confirm spusele lui @bogdanxtoma dupa montarea cotierei astazi. La modelul e-Up 2020 masca franei de mana are gaura de pe fundul suportul sticlei mai in fata decat la modelul vechi si nu se mai poate prinde acel surub, decat daca esti dispus sa distrugi complet partea din spate - altfel nu se pupa la gaurile laterale din suportul metalic cu care vine cotiera. Asa ca masca va sta impinsa in fata cu vreo 2cm si se creaza un spatiu acolo, care pentru cei pretentiosi poate fi neplacut la vedere. de asemenea ghearele acelea din masca franei de mana nu se mai potrivesc pe suportii din caroserie, daca o montati mai in fata, asa ca tineti cont de acest compromis cei care aveti masinile din 2020.1 point
-
Ai cumva scaune de piele? Ca asa vad din poze. L.E.: Gata am vazut ca sunt din piele. Arata super!1 point
-
@skypee nu cred sa fie vreo problema, dar de ce vrei sa o faci inainte de mesaj? Acesta vine cu 2400km inainte. Obligatoriu sa fie original, altfel cine stie ce probleme apar, sunt multe cazuri care au stricat injectorul din cauza de adblue AM.1 point
-
Majoritatea problemelor de aici apar. Eu recomand adblue de la VAG. ...nu e diferenta mare de pret, merita1 point
-
Multumesc AndreiZi pt detalii si explicatii. Intradevar, pt seria mea de sasiu am intampinat numai raspunsuri neconcludente, atat de la service, cat si de la magazinele de piese-auto. Conform seriei de sasiu, reiese ca masina ar fi echipata cu volant cu masa simpla 03C105269P (asa cum a scris si Andrei), dar kit ambreiaj pt masa dubla LUK (623 361 600) ... si de aici au inceput problemele pt ca nimeni nu intelegea de ce... (acuma incep sa inteleg) Am gasit ca fiind potrivit si kit-ul de ambreiaj de la Sachs (04E141016 N in loc de F), doar ca mi s-a spus ca ambreiajele de la Sachs nu sunt rezistente pt motoarele pe benzina cu turbo. In fine, maine am programata (a treia oara) masina la service, va da mecanicul cutia jos ca sa se convinga ce e de fapt echipat pe masina si mi-a zis dinainte ca el crede 90% ca e volant cu masa simpla, caz in care cel mai probabil nu va trebui schimbata volant, ci doar suruburile (asa cum zicea si Andrei, deci uite ca sunt mecanici care se gandesc si la varianta asta, nu doar volant noua ). Sper ca saptamana asta sa rezolv problema, deoarece sapt viitoare (teoretic) am programat concediu (daca voi mai putea iesi din tara atunci ) Am sa va anunt dupa ce s-a constatat si cum s-a "rezolvat" problema. O zi faina!1 point
-
1 point
-
Nu, dar atentie la calitatea AdBlue, nu te zgarci, problemele apar la iarna daca cumperi la oferta sau de prin benzinarii.1 point
-
Rezultatele reducerilor de cost incep sa se vada, era de asteptat: https://www.autoexpress.co.uk/family-hatchbacks/352716/seat-leon-vs-volkswagen-golf-vs-ford-focus1 point
-
Inca cateva "lucrari". Am vopsit discurile spate, ceva ce ma macina de multi timp. Au prins rugina pe zona de prindere pe butuc si se vedea urat, pare ca e boala comuna la mk7. Poate ar trebui sa schimb cu totul, dar pana atunci am optat pentru vopsit ca solutie de compromis. Inainte IMG_4620 by toni.pieleanu, on Flickr Dupa IMG_4624 by toni.pieleanu, on Flickr Si mai de aproape, inainte IMG_4621 by toni.pieleanu, on Flickr Dupa IMG_4622 by toni.pieleanu, on Flickr Apoi am spalat covorasele cu Koch Chemie PolStar si o perie rotativa, aspirat cu micutul ShopVac Micro 4. 4AC22A70-31F3-4E23-A7E9-AF191B409233 by toni.pieleanu, on Flickr 62AC8BF3-F295-4570-8AE3-69C815DE5D7D by toni.pieleanu, on Flickr Ultima lucrare a fost schimbarea lichidului de frana, dupa 2 ani. M-am echipat cu o pompa cu presiune ca sa pot lucra singur. Lichidul folosit a fost ATE SL.6 Rutina a fost cea din manual: - ordinea folosita: stanga fata, dreapta fata, stanga spate, dreapta spate - am extras ~250ml de la fiecare etrier de pe fata si ~350ml la cei de pe spate (manualul specifica 200/300ml, dar am scos ceva mai mult avand lichid din belsug) - de la cilindrul al ambreiajului am scos 200ml in total vs 150ml specificati, lichidul fiind foarte murdar dupa ce am dat la pedala - vedeti mai jos (intai se scot 100ml, apoi se da la pedala de 10-15 si se mai scot 50ml) FBE4CF8F-DA63-48C0-A68B-356B7F6B6C06 by toni.pieleanu, on Flickr Asta am scos de la etrieri 46F5A1CB-882B-4C44-9C12-B0E303ACA4B5 by toni.pieleanu, on Flickr Si de la ambreiaj 1989F51D-A093-488D-B048-07CB4BBAB625 by toni.pieleanu, on Flickr1 point
-
Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp41 point
-
Inseamna ca au trecut testul cauciucurile. Ai urcat bine. Drumul e destul de dificil - eu l-am urcat cu rucsacul in spate prin 2009 - si am inoptat la cabana meteo. Pe vremea aia meteorologii aveau un papuc double cab 1.9D 4x4. Si ei tot la coborarea pe ud povesteau ca e nasol.1 point
-
Primul filmulet e pus pe ffwd sau aia era viteza de deplasare? Oricum, curajos cel cu Dusterul sa stea asa aproape de tine, cateva pietricele au plecat spre el in cateva randuri1 point
-
Trebuie facute verificari in blocurile de masura. Unul dintre vinovati poate sa fie electromotorul0 points
-
La golf7 se face regenerarea si stand pe loc. Am urmarit cu VagDpf. Oricum pasiv nu prea are cum sa isi faca. Cred ca a mai fost postat linkul: https://www.stuartdalby.co.uk/vwgolfmk7/dpf/0 points
-
Intradevar, este injositor sa porti ceva pe scrie Skoda intr-un Audi. Te murdaresti cu mizerie, pe orgoliu.-1 points
-
De unde stii? ai studiat? ai incercat? ai facut analiza de ulei dupa ce ai amestecat doua uleiuri cu vascozitati diferite? Cei care merg cu masini tunate si nu vorbim aici de 250 cp, fac mix de ulei. Care este logica cand afirmi asta? Motorul este conceput sa functioneze cu un anumit tip de ulei care are un minim si un maxim ca la toti parametrii, inclusiv vascozitati. Sa luam de exemplu vascozitatea la 100 C la cald (motoarele normale functioneaza de obicei cu un ulei la o temperatura de 90-110 C, pe circuit ajung si la 130 C+) deci sa luam ca reper valoarea vascozitatii la 100 C pt ca e cea mai apropiata de conditiile reale de functionare. Sunt motoare care accepta 5w30 si in acelasi timp 5w40. Acum daca e sa respectam norma impusa de producator pt aceste doua uleiuri, o sa aflam ca putem sa ne intindem de la (10.5 mm2/s pana la 14.5 mm2/s). Acum ca stim cu aproximatie aceasta plaja de valori, am sa-ti spun ce se intampla cu un ulei dupa ce este rulat in motorizarile de tip mai nou. Se contamineaza cu combustibil (si la diesel si la motorina, in cazul unora producatori alarmant si critic) si uleiul se subtiaza, acest lucru duce la consum de ulei, de asta vezi colegi de forum cu masini noi sub 30.000km care deja consuma ulei, pentru ca in motor au un ulei prea subtire, care este mancat de turbina si alte piese din motor) Daca ai bagat sa zicem un ulei foarte subtire care are 10.7 mm2/s la 100C dupa 15.000km o sa fii sub limita oricarui ulei 5w30 si in momentul acela tu ai in motor un ulei 0w20/5w20 veritabil, care nu mai respecta deloc norma impusa de producator. Asa ca nu vad de ce nu ai putea sa adaugi un ulei 5w40 peste un ulei 5w30. Pentru ca si daca completezi cu un 5w30 peste un 5w30 cele doua nu vor avea aceasi vascozitate. Si sa fim realisti, nu conteaza doar vascozitatea, sunt multi parametri importanti intr-un ulei. Discutia asta e interminabila, si fara rost. E ca si cum te-as intreba ce ciorapi porti si de ce. Unii isi cumpara uleiul special pe comanda ca se gaseste doar intr-un loc, altii iau ce apuca la promotie din supermarket, sau de la magazinul auto de la coltul blocului. In timp ce altii vaneaza doar oferte online, sau bidoane de 20 litri pe care le impart cu prietenii. Discutia e interminabila si fara rost,, parerea mea. Cine vrea sa aprofundeze, gaseste online forumuri cu analiza detaliata de ulei nou din bidon, ulei uzat dupa un anumit rulaj. Cine vrea sa fie si mai corect, si sa investeasca si mai mult in subiect, preia monstra de ulei uzat si trimite la analiza (avem laborator in tara, cat si afara). Restul sunt doar speculatii, nimic concret, dovedit.-1 points
-
poate sa faca si de mancare fordul ala ca nu ma convinge. degeaba are el tinuta de drum mai buna, ca la orice alt capitol sufera si situatia asta e de zeci de ani (raportat la golf). numai cand vad bordul ala si imi piere cheful sa il conduc. iar generatia trecuta, si mai plina de butoane, era si mai groaznica. si sa nu deschid discutia de cutii automate. la ani lumina de dsg ca si performante. eu vad reduceri de costuri in puncte neesentiale si cresteri de calitate unde conteaza. nu neg insa ca ma asteptam dupa dieselgate la niste chestii de genul.-1 points
-
Salutare! Am achizitionat azi un A4 B9 2.0 tdi si am stat toata noaptea cu ochii in acest forum. Super interesant si foarte util! As avea si eu o intrebare: unde pot sa pun folie fumurie pe luneta / geamuri spate laterale, care sa fie omologate RAR? Si am vazut la colegul @cristi511 o folie negru mat (?) foarte frumoasa pe grila. Cat a costat? Din ce am citit, a fost aplicata la DCM Design - o sa-i caut si eu. @cristi511 felicitari pt masina, poze si... talent narativ. Ti-am citit postarile ca pe un roman, la un moment dat ma si speriasem ca ai vandut masina ?-1 points
-
Fain! Ai abordat urcarea pe Mălâia de-a dreptul! Doar cu atv-un am urcat pe acolo! Se poate si un pic mai pe dreapta șerpuind pe curbele de nivel(pe acolo am urcat kodiaq-ul) Iar sus merita sa mergi 100 m pe creasta ? Efectiv nu inteleg mentalitatea de a-i blama pe alții afirmand ca ar fi interzis accesul....precizand totodata ca altii ar avea voie pentru ca obtin in prealabil acordul de la jandarmerie. Ori e interzis pentru toata lumea ori nu este. Impactul asupra mediului e exact acelasi in toate contextele. Si cu "acord" si fara. Iar in cazul de față nu există absolut niciun indicator rutier care sa interzica accesul (pantourile turistice informative nu tin loc de indicatoare rutiere).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00