Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2020 în toate secţiunile

  1. Perfect de acord. Pe coborare am vazut si eu specimenele de care spui, cu jimny, samurai, aro, ims si rubicon cu cauciucuri "de neam prost" DAR ! tot din poze si din filmarea pe care o voi urca pe youtube se vede ca nu o iau aiurea pe pasune sa distrug iarba. Din poze se vede ca am cauciucuri normale care nu sunt in stare sa distruga altceva decat buzunarele mele cand vine vorba de inlocuit. Din filmare nu se vede dar pana si chistocul de tigara l-a luat prietena in servetel si l-a aruncat la cosul de gunoi cand am ajuns acasa si la fel si cu ambalajul de la sandwich. In privinta asta nu am de ce sa ma simt atacat. La un moment dat, la coborarea spre Siriu veneau 2 biciclisti din fata. Am oprit masina pentru a nu mai face praf cand trec prin dreptul lor si am asteptat sa treaca cu toate ca acela nu era drum special pietonal iar accesul auto era permis dar sunt ferm convins ca nu trebuie sa avem sau nu voie intr-o anumita zona pentru a fi OAMENI, concept nestiut asa cum spuneai, de un procent din ce in ce mai mare.
    7 points
  2. Azi a venit randul Transalpinei si am luat contact cu 8.5 gr C ⛄️
    5 points
  3. Dupa ce am urmarit o incarcare a masinii electrice acasa mi s-au aprins un pic antenele si am zis sa facem un calcul de bun simt. Sa luam ca ex o Skoda Citigo, masina pe care o detin acum in varianta electrica si sa o comparam cu una pe benzina. Nu vreau sa ma refer la performante, in cat timp alimentezi pe una si alta, la statii rapide sau lente, cata autonomie sau alte minuni, ci doar strict dpdv costuri pe km. 1. Si avem asa, Citigo pe benzina, un consum mediu conform WLTP de 4.6L/100km in varianta cu cutie automata, ca sa fim mai catolici decat Papa. Acum inmultind consumul cu pretul per litru ne va da: 4.6L x 4.5lei/L = 20.7 Lei ne costa doar carburantul pentru parcurgerea a 100km in varianta termica. 2. Acum la varianta electrica, avem un consum WLTP de 12.6kwh/100km. Aici intervin calculele. Cat timp gasesti sa incarci gratis e ok, dar nu va mai fi prea mult timp si atunci hai sa vedem cat iese la o statie publica sau acasa.Trebuie sa tinem cont ca la incarcare DC avem de-a face cu o pierdere de aproximativ 10%. Eu am facut nenumarate calcule si de fiecare data au iesit asemanatoare (capacitate neta baterie conform consumului afisat de CB - 29kwh ; la incarcare DC alimentat 32kwh). De aici rezulta urmatorul calcul: 12.6kwh x 1.1 x 1.95Lei/kwh = 27.02 Lei ne costa parcurgerea a 100km in varianta electrica si alimentat de la statiile DC - incarcare rapida. Varianta lenta la statii o las deoparte, puteti face voi calculul. Vreau sa mai punctez varianta casnica daca ii pot spune asa. Am facut calculul si am concluzionat ca prin incarcare lenta AC la priza casnica pe care o avem toti in casa, curent monofazat, 220V, avem o pierdere de cel putin 20% (daca nu credeti incercati si veti vedea - la aceeasi capacitate neta de 29kwh ajungi sa alimentezi peste 36kwh, deci mai mult de 20% pierdere). Asadar calculul este: 12.6kwh x 1.2 x 0.73Lei/kwh = 11.03 Lei pentru parcurgerea a 100 km in varianta electrica si alimentat lent acasa. Aceste calcule au fost facute considerand un pret mediu in acest moment de aproximativ 4.5Lei/Litru de benzina; 1.95Lei/kwh la statii DC (platforma Renovatio e-cherge); 0.73Lei/kwh (acasa la mine - cost cu toate minunile de transport, certificate Violet si alte minuni, inclusiv TVA) . De aici fiecare poate sa calculeze in functie de cum gaseste sau detine in gospodaria proprie. Totodata asa cum am spus si mai sus, nu am luat in calcul costul cu intretinerea si impozitul care aproximez eu sa fie cu 500Ron/an mai mare in cazul variantei termice, tinand cont ca o revizie este mai scumpa si un impozit care la electrica deocamdata este 0. Dar acest cost cred ca se justifica atunci cand nu mai stai sa astepti la incarcat masina electrica. Eu chiar sunt un fan al masinilor electrice si imi place maxim felul cum se conduce, dar nu putem nega realitatea, daca va mint pe voi, ma mint pe mine si atunci ma gandesc, cand nu va mai exista gratuitate la incarcare electrica in statiile publice, se mai justifica oare o asemenea alegere? Tinand cont ca in ciuda subventiei de la stat, tot e mai scumpa o masina electrica decat echivalentul celei termice. Incepem sa ne gandim de 2 ori, mie cel putin imi da de gandit, nu ca mi-ar parea rau de alegerea facuta. Voi ce parere aveti? Ajungem oare sa luam electrica si sa suportam un cost ceva mai mare la achizitie doar de placerea si linistea in expoatare sau doar ca sa fim ecologisti? Fiindca asa cum se poate vedea, diferenta de cost ajungi sa o recuperezi greu sau deloc daca stai la bloc si esti nevoit sa alimentezi doar cu bani la statiile publice. Am facut aceasta postare doar ca sa fim corecti si transparenti si nicidecum de a descuraja pe cei care isi doresc o electrica, eu chiar va recomand, in schimb asta e realitatea pe care trebuie sa o luati in calcul cand veti alege in acest sens.
    4 points
  4. De unde stii? ai studiat? ai incercat? ai facut analiza de ulei dupa ce ai amestecat doua uleiuri cu vascozitati diferite? Cei care merg cu masini tunate si nu vorbim aici de 250 cp, fac mix de ulei. Care este logica cand afirmi asta? Motorul este conceput sa functioneze cu un anumit tip de ulei care are un minim si un maxim ca la toti parametrii, inclusiv vascozitati. Sa luam de exemplu vascozitatea la 100 C la cald (motoarele normale functioneaza de obicei cu un ulei la o temperatura de 90-110 C, pe circuit ajung si la 130 C+) deci sa luam ca reper valoarea vascozitatii la 100 C pt ca e cea mai apropiata de conditiile reale de functionare. Sunt motoare care accepta 5w30 si in acelasi timp 5w40. Acum daca e sa respectam norma impusa de producator pt aceste doua uleiuri, o sa aflam ca putem sa ne intindem de la (10.5 mm2/s pana la 14.5 mm2/s). Acum ca stim cu aproximatie aceasta plaja de valori, am sa-ti spun ce se intampla cu un ulei dupa ce este rulat in motorizarile de tip mai nou. Se contamineaza cu combustibil (si la diesel si la motorina, in cazul unora producatori alarmant si critic) si uleiul se subtiaza, acest lucru duce la consum de ulei, de asta vezi colegi de forum cu masini noi sub 30.000km care deja consuma ulei, pentru ca in motor au un ulei prea subtire, care este mancat de turbina si alte piese din motor) Daca ai bagat sa zicem un ulei foarte subtire care are 10.7 mm2/s la 100C dupa 15.000km o sa fii sub limita oricarui ulei 5w30 si in momentul acela tu ai in motor un ulei 0w20/5w20 veritabil, care nu mai respecta deloc norma impusa de producator. Asa ca nu vad de ce nu ai putea sa adaugi un ulei 5w40 peste un ulei 5w30. Pentru ca si daca completezi cu un 5w30 peste un 5w30 cele doua nu vor avea aceasi vascozitate. Si sa fim realisti, nu conteaza doar vascozitatea, sunt multi parametri importanti intr-un ulei. Discutia asta e interminabila, si fara rost. E ca si cum te-as intreba ce ciorapi porti si de ce. Unii isi cumpara uleiul special pe comanda ca se gaseste doar intr-un loc, altii iau ce apuca la promotie din supermarket, sau de la magazinul auto de la coltul blocului. In timp ce altii vaneaza doar oferte online, sau bidoane de 20 litri pe care le impart cu prietenii. Discutia e interminabila si fara rost,, parerea mea. Cine vrea sa aprofundeze, gaseste online forumuri cu analiza detaliata de ulei nou din bidon, ulei uzat dupa un anumit rulaj. Cine vrea sa fie si mai corect, si sa investeasca si mai mult in subiect, preia monstra de ulei uzat si trimite la analiza (avem laborator in tara, cat si afara). Restul sunt doar speculatii, nimic concret, dovedit.
    3 points
  5. @ToniM un cârlig pt suport biciclete daca ai nevoie, în rest are tot ce ii trebuie, ea fiind destul de dotata standard. Ce timp de livrare ti-a dat? Pe alt forum de afară se spune ca, din cauza normelor de poluare, motorul biturbo nu va fi actualizat la EU6AP și se va încheia în ianuarie 2021. In schimb va fi RS TSI cu 245 CP la mijlocul anului viitor, TSI EA888evo4 complet normal cu 180 kW / 245 CP și vor exista cel puțin până la sfârșitul anului 2023. Asta pentru cine vrea RS diesel sa se grăbească sau cineva vrea RS benzina sa aștepte pana la anul pe vremea asta.
    3 points
  6. poate sa faca si de mancare fordul ala ca nu ma convinge. degeaba are el tinuta de drum mai buna, ca la orice alt capitol sufera si situatia asta e de zeci de ani (raportat la golf). numai cand vad bordul ala si imi piere cheful sa il conduc. iar generatia trecuta, si mai plina de butoane, era si mai groaznica. si sa nu deschid discutia de cutii automate. la ani lumina de dsg ca si performante. eu vad reduceri de costuri in puncte neesentiale si cresteri de calitate unde conteaza. nu neg insa ca ma asteptam dupa dieselgate la niste chestii de genul.
    2 points
  7. @cristi511 - standard la vRS @laduncaag - ai dreptate, am uitat Kessy - paking assistant nu cred ca are rost sa dau banutii pentru senzori, am oricum 4 camere, si-au aratat plusul si la Ateca, nu prea eram atent la senzori avand camerele /// cat despre culoare, trebuie sa recunosc ca is sucker pentru nuanta gri de pe rs, rosu ar fi fost, doar nostalgic, un tornado red
    2 points
  8. Inca cateva "lucrari". Am vopsit discurile spate, ceva ce ma macina de multi timp. Au prins rugina pe zona de prindere pe butuc si se vedea urat, pare ca e boala comuna la mk7. Poate ar trebui sa schimb cu totul, dar pana atunci am optat pentru vopsit ca solutie de compromis. Inainte IMG_4620 by toni.pieleanu, on Flickr Dupa IMG_4624 by toni.pieleanu, on Flickr Si mai de aproape, inainte IMG_4621 by toni.pieleanu, on Flickr Dupa IMG_4622 by toni.pieleanu, on Flickr Apoi am spalat covorasele cu Koch Chemie PolStar si o perie rotativa, aspirat cu micutul ShopVac Micro 4. 4AC22A70-31F3-4E23-A7E9-AF191B409233 by toni.pieleanu, on Flickr 62AC8BF3-F295-4570-8AE3-69C815DE5D7D by toni.pieleanu, on Flickr Ultima lucrare a fost schimbarea lichidului de frana, dupa 2 ani. M-am echipat cu o pompa cu presiune ca sa pot lucra singur. Lichidul folosit a fost ATE SL.6 Rutina a fost cea din manual: - ordinea folosita: stanga fata, dreapta fata, stanga spate, dreapta spate - am extras ~250ml de la fiecare etrier de pe fata si ~350ml la cei de pe spate (manualul specifica 200/300ml, dar am scos ceva mai mult avand lichid din belsug) - de la cilindrul al ambreiajului am scos 200ml in total vs 150ml specificati, lichidul fiind foarte murdar dupa ce am dat la pedala - vedeti mai jos (intai se scot 100ml, apoi se da la pedala de 10-15 si se mai scot 50ml) FBE4CF8F-DA63-48C0-A68B-356B7F6B6C06 by toni.pieleanu, on Flickr Asta am scos de la etrieri 46F5A1CB-882B-4C44-9C12-B0E303ACA4B5 by toni.pieleanu, on Flickr Si de la ambreiaj 1989F51D-A093-488D-B048-07CB4BBAB625 by toni.pieleanu, on Flickr
    2 points
  9. Test anduranta 100.000 kilometri cu Audi A4 avant 2.0 tsi, lectura placuta: https://www.autobild.de/bilder/audi-a4-avant-im-100.000-kilometer-dauertest-14673187.html#bild1
    2 points
  10. Din explicatia vaga pe care mi-a dat-o inspectorul am inteles ca sunt preturile fara tva pentru piese originale si ca manopera nu este aceeasi ca in service (mai mica probabil). Nu stiu de ce nu i-ar conveni... imi tot zicea “ca sa ti-o faci in regie proprie ajungi tot intr-un service deci e tot aia”. Astazi merg sa am o discutie si e posibil sa fi gasit o solutie foarte buna.
    2 points
  11. Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți
    2 points
  12. Nu am niciun interes material sau de orice alta natura sa promovez absolut nimic. Am vazut pe internet imagini ale unor locuri pe care am vrut sa le vizitez. Si asa cum am mentionat si in postul anterior, am citit pe internet diferite comentarii fix cu o noapte inainte de a pleca la drum. Si erau cateva care spuneau ca accesul este interzis cu auto. Asta este motivul pentru care am sunat la primaria din Chiojdu si mi s-a confirmat ca este permis accesul de catre vice-primar, citez "doar cu masina de teren". Cand au venit cei 2 jandarmi, i-am intrebat daca este interzis accesul si mi-au confirmat ca NU este dar ca sunt anumite personaje din zona, pot fi cei cu interese pe care ii mentionezi tu, pot fi altii, care doresc sa se interzica accesul, moment in care se va trece la sanctiuni. Daca se va sanctiona pe viitor accesul in zona cu auto, nu imi asum acest lucru. Referitor la ceea ce spui tu cu taiatul lemnelor, pe drum am intalnit biciclisti si oameni care urcau la pas, deci mi-e greu sa cred ca pe aia ii incurca fix cei care urca cu masina plus ca drumul ala mi se pare imposibil de accesat cu o masina mai mare de SUV.
    2 points
  13. Cateva poze de azi - Cheile Sohodolului
    2 points
  14. Multumesc! Da, pretul este mare pentru o Skoda. Mi-am dorit o masina incapatoare cu scaune confortabile si lumini bune (fostul Passat B5.5 statea foarte bine la capitolele astea). Legat de Audi, BMW, Mercedes as fi putut lua cel mai slab nivel de echipare in banii astia, iar ca sa le configurez pe placul meu pretul ar fi iesit mult prea mare + costurile de intretinere mai mari. Superb-ul si Passat-ul au fost pe lista dar se duceau spre 48-50k cu dotarile de pe Octavia si motor ceva mai potent. Pentru pretul mai mic, dotarile si design-ul interior complet nou am ales Octavia Din pacate nu am avut rabdare sa apara celelalte motorizari (august-septembrie) sa fi luat 2.0 TSI. Nu imi place ca la banii astia si 150CP nu primesti suspensie independenta, in rest sunt multumit de masina.
    2 points
  15. Maramures din nou, primul drum lung facut cu noile arcuri. Simt ca masina e mai agila pe serpentine iar la mers relaxat e neschimbata in comparatie cu arcurile originale. De aceasta data am revenit cu mai putine poze dar cu un filmulet in care am prins majoritatea zonelor vizitate.
    2 points
  16. Mici modificarii Old /New volan nou si trecerea de la display de 6,5" la 8"
    2 points
  17. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  18. Curentul la o locuinta obisnuita este monofazat, doar instalatii mai speciale, cum ar fi unele centrale termice pe curent necesita curent trifazat si atunci ai nevoie de un circuit dedicat. Pentru statia de incarcare, iti recomand, din experienta proprie, sa apelezi la specialisti, cum ar fi cei de la furnizorul de energie electrica pe care il ai. E nevoie de circuit separat din panou, sigurante de cel putin 16A, daca nu chiar de 32 sau chiar 40A, atat la tabloul cu contoar, cat si la panoul cu sigurante.
    1 point
  19. Eu vin de pe o fosila care imi consuma 15 L / 100 Km in oras, unde fac 90% din kilometraj. Stau la curte si curentul de la retea il cumpar cu 0.68 RON / kWh. Sa fac si eu un calcul de "amortizare"? Fosila va merge la Rabla, desi, daca i-as schimba ambreiajul, cred ca m-ar mai duce 5 ani.
    1 point
  20. Cele doua radare: Address 3C: Lane Change (J769) Part No SW: 3Q0 907 566 C HW: 3Q0 907 566 Coding: 04C002 RearRadarS1Bosch Address CF: Lane Chge Asst 2 (J770) Part No SW: 3Q0 907 590 C HW: 3Q0 907 590 Coding: 04C002 RearRadarS2Bosch
    1 point
  21. Asa cum a spus si colegul @OviVal, functia rear traffic alert foloseste radarele de la side assist. Daca masina nu are side assist nu se poate activa nici rear traffic allert.
    1 point
  22. Nu tine nici un ulei 25-30.000km nici macar ala de camion. Pentru completat daca o sa cititi manualul ala (care se pare ca pt unii e dejeaba) se specifica ca se poate face completare si cu alta clasa de ulei decat cel din motor cat timp respecta specificatiile date de producator. Daca masina accepta 504, 508 si 502 poti sa le amesteci pe toate la completare. Nu are nici o relevanta cu ce ulei poti sa completezi versus cu ce ulei sa bagi in masina pt ca asa a venit din fabrica. Diferenta de consum la motoarele noi cu GDF este mare, poate sa consume mai putin cu 1-1.5 litri/100km daca se baga 0w20 versus 5w30. 0w20 este un ulei mai modern, mai calitativ. Reprezentantele baga probabil 5w30 in motoarele astea pentru ca asta au pe stoc mult si cu asta lucreaza. Sunt sigur ca daca se cere express 0w20 o sa aiba la bidon, nu la butoi. Avem un coleg care a facut prima revizie si i-au bagat 5w30, masina a inceput sa consume cu 1litru + la 100km asa ca a mers inapoi si a bagat 0w20. Pentru vitezele medii de Romanica, nu se recomanda un ulei vascos. Asta are sens acolo unde se merge turat sustinut (autostrada).
    1 point
  23. Ala bala portocala, In 2018 s-au introdus masinile pe benzina cu filtru de particule (Gdf) tot in 2018 s-au introdus primele masini venit din fabrica cu 0w20. Tot in 2018 spre final a aparut si uleiul 0w20 cu norma 508.00. Deci?
    1 point
  24. Filtrele astea de ulei mai sufera de o boala, le mai ramane garnitura inauntru. Si domnii mecanici monteaza noul filtru peste garnitura veche.
    1 point
  25. Primul ulei recomandat de vw este 0w20. Nu cred ca la prima umplere ei baga5w30..
    1 point
  26. Un consum urban cu trafic de duminica dimineata in Bucuresti
    1 point
  27. Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil. Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata. M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level. Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol. Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor. A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune. La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit. Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.
    1 point
  28. @Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp4
    1 point
  29. Salut! @cata11 Eu am confirmat doar cutia pusa pe aceasta motorizare, iar daca nu e aceeasi, concluzia ai tras-o tu.
    1 point
  30. Salutare, Pe skoda octavia 3 combi 5e5 1.6 tdi din 10.2013 cu KESSY, am reușit sa activez cu vcds folosind versiunile 18 EN și 19 RO, cam tot ce am găsit în topicul cu codari, activări skoda 3, plus alte info de pe briskoda și stemei: 1-schimbare logo în maxidot; 2-afisare cu cât trebuie sa alimentez, am rezervor de 50, rezervorul este cu 1 linie mare sub jumătate și îmi arata ca trebuie sa bag 25L,dacă am citit bine trebuie sa fac full și sa calibrez sau își face automat? 3-rabatare oglinda dreapta când bag în marsarier (trebuie sa fie joystickul pe R și revine când trec pe 0); 4-afisare intensitate ventilație când este pe automat; 5-din cheie să pot încuia ușile cu motorul pornit; 6-avertizare depășire 120km/h; 7- activare al 2 lea stop de ceață; 8-activare HHC-cu modificare în long coding byte 25 din 40 în 63 (nu vad delatiile de la byte) și în Adaptari am selectat Later; nu a funcționat cu "in Long Coding: the latest 3 Bytes on my side was 004002 and I changed with 70C002"; 9-claxon la incuiere (face urat ca să-l țin si pt descuiat cu 2 semnale din claxon)+ opțiune de activare/dezactivare din bolero; 10-incuierea ușilor automat când ies cu cheia din mașină(enervant, nu l-am lăsat, coborând cu cheia la mine sa iau ceva din portbagaj se încuia și trebuia sa aștept câteva secunde pentru a descuia) 11-needle staging (sweep) ; 12-front teardrop wipe (la câteva secunde după cele 3 ștergeri ale stropgelului mai face o ștergere); 13-front wiper park after ingnition off; 14-marire limita viteza pt cornering de la 40 la 50km; 15-DRL "clipește" în ritm cu semnalizarea; 16-DRL only on auto dar merge pe toate treptele, mai puțin pe 0,e ok și asa; 17-am modificat semnalizarile de confont din 3 în 4 și sunt ok, am încercat și cu 5; 18-dezactivare banda Am pt radio; 19-am mutat CH/LH din faza scurta(xenon) pe proiectoare dar nu mai face funcția când încui, doar la descuiat (am încercat și varianta sa am doar DRL ca CH/LH dar nu se modifica, adică nu scoate proiectoarele din schema) ; Din ce știu are indirect TPMS (a detectat diferența de presiune imediat când am schimbat rotile în iarna) dar acum nu știu, nu-mi dau seama care ar fi cauza de îmi arată în bord că este dezactivat, chiar dacă am dat SET din bolero și am făcut 2 drumuri de peste 60 km. Pe unde sa mai caut sa vad dacă e bine setat sau nu? Sau altceva activat care poate interfera? Dacă dorește cineva ajutor în Pitești cu mare drag. + 20- Activare laptimer; Pentru HHC mentine si in treapta 1 si in R, am citit in pg 2 ca nu ii functiona unui coleg, se mai poate modifica si inclinatia din 3 in 2 grade pentru a intra mai repede.
    1 point
  31. Nu stiu daca acesta e cel mai bun loc de a scrie, insa cum nu am de gand sa creez un topic la Masina mea o sa-mi spun aici parerea pentru cei posibil interesati de acest model. Pentru noi este prima masina electrica si suntem efectiv fascinati. Usurinta cu care se conduce, linistea din masina, acceleratia (pana pe la 60Km/h este impresionanta - si asta o spun eu, care m-am plans inca de la inceput de performantele motorului 1.5 Tsi), faptul ca nu are cutie de viteze si nu simti nici un soc in accelerare, autonomia (masina va fi folosita strict in oras, pentru restul am Golf-ul), dimensiunile - totul ni se pare la superlativ. Sincer am pus prelata pe Golf si ne "batem" pe cheia de la e-Up!. Nu pot decat sa-mi inchipui cam cum e o masina electrica din clasa superioara. Oricum, pentru mine personal, nu mai exista cale de intoarcere. Viitoarea masina va fi 100% electrica, am devenit un mare fan
    1 point
  32. Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja . Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti.
    1 point
  33. Un mic update. Am gasit oglinzile heliomate incalzite si cu indicatori BSD la un pret de nerefuzat. Sunt pe drum spre Romania
    1 point
  34. Nu da quote la postul anterior. Categoric, sa ne tii la curent cu rezultatul investigatiei.
    1 point
  35. Compresorul repolishat; doua tevi, compresor A/C , pompa de benzina si un nos. Una peste alta, m am apucat sa polishez cutia
    1 point
  36. Revin cu problema semnalata mai sus, poate ajuta pe cineva in viitor. Dupa aproximativ o luna, am purces la un drum mai lung cu masina. Eroarea de mai sus nu a mai aparut. Dupa o ora de mers, mi-a aparut pe bord mesajul de eroare ''Running Gear Fault''. Avand laptopul cu mine, am pornit VCDS-ul si am obtinut urmatoarea eroare: Address 34: Level Control (J197) Labels:. 7P0-907-553.clb Part No SW: 7P0 907 553 K HW: 7P0 907 553 K Component: PASM H01 1110 Revision: 00000000 Serial number: 00000111440629 Coding: 14210000 Shop #: WSC 31414 790 00001 ASAM Dataset: EV_PASMConti 001004 ROD: EV_PASMConti.rod VCID: 3F8771AFA6085E7E3B-806A 1 Fault Found: 0644 - Level control system C10D3 07 [008] - Mechanical Failure Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 82 Reset counter: 2 Mileage: 588800 km Date: 2090.01.02 Time: 26:01:00 Default: 15 Default: 7C Default: 00. Simptomele observate au fost ca, in orice setare automata a suspensiei, imediat cum pleca masina de pe loc, la roata fata stanga, masina ''cadea''. Pe modul manual, totul era normal. Fiind noapte, a aparut si o problema cu iluminatul pe farul stanga fata, fasciculul nu se mai ridica cat trebuia, deci lipsea autoleveling-ul. Am facut cale intoarsa si am demontat senzorul de nivel de pe stanga fata si l-am gasit intr-o stare jalnica: bratele blocate, suportul rupt. Codul senzorului este 7P0 616 213 si l-am luat de la dezmembrari, am zis sa nu dau 1038lei pe unul OEM. Dupa montare, am sters erorile aparute cu VCDS-ul. Masina a facut vreo 1500km de atunci si totul este in regula. Operatiunea de demontare este relativ simpla, maxim o jumatate de ora.
    1 point
  37. I am facut un tratament ceramic, nu am fost la atelierele astea mari, cunoscute, mi s a parut exagerat de scump, am la mine n cartier o spalatorie f ok si fac si detaling profi la juma de pret cu aceleasi materiale. Va recomand cu placere daca vreti, eu zic ca merita parca e alta culoare acum ? Eu sunt multumit de cum a iesit.
    1 point
  38. Coduri aici: https://www.ilcats.ru/seat/?function=getParts&market=E&model=AT&modelcode=893&year=2017&group=8&subgroup=821&part=821050&language=en De la autokarma, epiesa sau reprezentanţă.
    0 points
  39. Reprezentanta ti-a bagat un ulei ce respecta norma data de producator. Daca vrei doar 0w20 specifica asta, data viitoare. Ori te informezi temeinic si stii ce sa ceri, ori lasa-o balta si lasa-i pe ei sa-si faca treaba.
    0 points
  40. Ocazional ma gandesc ce bun ar fi un DSG, desi de fiecare data cand am condus unul n-am fost multumit de cum schimba. Dar parca cateodata te plictisesti se schimba trepte. Pe cat se poate, da. Fiind relativ noua nici nu are nevoie de multa atentie
    -1 points
  41. Prostioare, mai am de pus.
    -1 points
  42. Daca e masina din semnatura, atunci ori au spus gresit ori ai inteles gresit. Pt masinile produse dupa Iulie 2018 se pune ulei care are norma 508.00. Din cate cunosc, inca nu exista 5w30 cu 508.00. Ai cartea tehnica a masinii si ai toate datele trecute in ea.
    -1 points
  43. Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa. Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!