Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2020 în toate secţiunile
-
Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți8 points
-
8 points
-
Multumesc! Da, pretul este mare pentru o Skoda. Mi-am dorit o masina incapatoare cu scaune confortabile si lumini bune (fostul Passat B5.5 statea foarte bine la capitolele astea). Legat de Audi, BMW, Mercedes as fi putut lua cel mai slab nivel de echipare in banii astia, iar ca sa le configurez pe placul meu pretul ar fi iesit mult prea mare + costurile de intretinere mai mari. Superb-ul si Passat-ul au fost pe lista dar se duceau spre 48-50k cu dotarile de pe Octavia si motor ceva mai potent. Pentru pretul mai mic, dotarile si design-ul interior complet nou am ales Octavia Din pacate nu am avut rabdare sa apara celelalte motorizari (august-septembrie) sa fi luat 2.0 TSI. Nu imi place ca la banii astia si 150CP nu primesti suspensie independenta, in rest sunt multumit de masina.7 points
-
Maramures din nou, primul drum lung facut cu noile arcuri. Simt ca masina e mai agila pe serpentine iar la mers relaxat e neschimbata in comparatie cu arcurile originale. De aceasta data am revenit cu mai putine poze dar cu un filmulet in care am prins majoritatea zonelor vizitate.6 points
-
A urmat apoi drumul pana la Barajul Siriu. Tinand cont ca masina era deja murdara, am trecut prin toate gropile cu apa si baltoacele de pe drum. Rezultatul mai jos ? Si o poza de pe baraj, din pacate cu gunoaiele aferente tarisoarei noastre iubite ... Langa noi parcasera 2 masini din care s-au dat jos 70.000 de euro (amenda e de 7.000 euro pentru termenul de tigan adus unui rrom, pentru cine nu cunoaste) care incepusera sa sparga seminte... tipic. Si destinatia finala pentru aceasta zi, cascada Pruncea Si ajuns acasa, la ora 23:00 Referitor la consum, pe cei 400 de km am avut un consum de la plin (de dimineata cand am plecat) la plin (cand am ajuns acasa) de 12,7%. A3 la dus am mers cu 110 km/h pe pilot, in localitati pana la Chiojdu cu 50-60 km/h, urcusul pana la lac o medie de 7-8 km/h pe cei 24 de km iar la intoarcere am mers regulamentar in localitati, doar pe A3 masina a fost alergata. Per ansamblu, desi obositoare, plimbarea a oferit peisaje SUPERBE !5 points
-
Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil. Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata. M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level. Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol. Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor. A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune. La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit. Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.4 points
-
Foarte putini se încumeta... E INTERZIS accesul cu mașina în Poarta Vanturilor și lângă Lacul Vulturilor. Acceasi poveste și pe creasta Baiului. Datorita vitejiilor de genul asta, mai ales cele publicate în online, adică mașina, număr de înmatriculare și locație, la fix dați apa la moara tuturor celor care urla sa interzică accesul cu mașina pe munte. E plin de poze cu viteji și vitejiile lor pe site-urile ONG-urilor În curand se termina cu ieșitul cu mașina pe munte, lucru care le convine de minune celor cu interese... Lemnoase, care vor putea sa opereze nestingheriți și nevăzuți. @Cristi Geo Te felicit pentru mașina, pentru pasiunea ta, dar nu și pentru felul în care o promovezi... Discuția e lunga, nu are sens sa o continuam aici, dacă vrei, pe privat.2 points
-
In final fiecare pune ce doreste si se bazeaza pe o analiza pe care ar trebui sa o faca singur, nu sa se ia dupa 1-2 pareri de pe un forum, ci sa citeasca, sa se documenteze si in final sa-si dea seama ce ar fi mai bun. Daca ani de zile motorul tau a mers bine cu 5W-30, ai vrea sa treci la 0W-30? Ai vrea sa fie mai usor papat la temperaturi mici? Sau poate o sa fie mai bine? Cine stie... Decizia este a ta. Cine il produce nu are mare importanta.. conteaza mai multi factori subiectivi (km, exploatarea, intervalul la care il schimbi) si propria documentare. Daca schimbi uleiul pana in 10k extraurban sau 5k urban, cred ca orice ulei isi face treaba in acest interval. A nu se intelege ca sugerez sa schimbati uleiul in 5k,10k 15k etc, ci doar spun ca un interval mic de schimb e bun cu orice ulei.2 points
-
2 points
-
2 points
-
@Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp42 points
-
Perfect de acord. Pe coborare am vazut si eu specimenele de care spui, cu jimny, samurai, aro, ims si rubicon cu cauciucuri "de neam prost" DAR ! tot din poze si din filmarea pe care o voi urca pe youtube se vede ca nu o iau aiurea pe pasune sa distrug iarba. Din poze se vede ca am cauciucuri normale care nu sunt in stare sa distruga altceva decat buzunarele mele cand vine vorba de inlocuit. Din filmare nu se vede dar pana si chistocul de tigara l-a luat prietena in servetel si l-a aruncat la cosul de gunoi cand am ajuns acasa si la fel si cu ambalajul de la sandwich. In privinta asta nu am de ce sa ma simt atacat. La un moment dat, la coborarea spre Siriu veneau 2 biciclisti din fata. Am oprit masina pentru a nu mai face praf cand trec prin dreptul lor si am asteptat sa treaca cu toate ca acela nu era drum special pietonal iar accesul auto era permis dar sunt ferm convins ca nu trebuie sa avem sau nu voie intr-o anumita zona pentru a fi OAMENI, concept nestiut asa cum spuneai, de un procent din ce in ce mai mare.1 point
-
Eu am 1.5 TSI cu GPF, cod DADA fabricatie 02/2019, a venit cu 5w30 din fabrica iar acum 2 saptamani am facut revizia la Constanta si mi-au pus Castrol 5w30. Din moment ce din fabrica a venit cu 5w30 nu vad de ce sa schimbi formula.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos. Urmaresc topicul cu interes , masina este foarte dotata , culoarea o prinde foarte bine . O sa imi dau cu parerea , sper sa nu deranjez , pretul este deja mare .Te-ai gandit ca la 35k eur deja ai intrat in tripleta Audi , Bmw si Mercedes ? Desigur ca nu prindeai dotarile astea , dar vorbim de alte feeling-uri . Si nu ma pot abtine sa te intreb , cu scuzele de rigoare , Superb-ul nu ti-a facut cu ochiul la banii astia ?1 point
-
Pai cu ce il deranjeaza regia proprie?Cum se mai calculeaza regia?Ultima data stiam ca se scoate TVA-ul din deviz si gata...deci oarecum simpla treaba...1 point
-
Va multumesc! ? @acidone77 Corect, cadrele cu masina au fost mai putin reusite decat celelalte si m-am gandit sa le exclud Mai invatam.. am vazut ca mai avem amatori de drone pe aici @Ice_2k1 point
-
1 point
-
Felicitări ! Genul de clip din secțiunea - “Discover Romania” Ai surprins multe cadre faine !1 point
-
1 point
-
1 point
-
In trafic intens bara la bara folositi modul manual si blocati cutia in treapta 1. In felul asta, cutia nu va mai schimba foarte repede in treapta 2 si nu va mai merge cu ambreiajele patinate. Treapta 1 este foarte scurta la dsg7 si din cauza asta va cupla complet ambreiajele la viteze foarte mici, iar daca ambreiajele sunt cuplate complet, nu mai se uzeaza.1 point
-
1 point
-
P0401 ,teoretic ,se poate rezolva cu o curatare tubulatura si apoi curatare egr. Practic ,recomand egr nou OE1 point
-
1 point
-
Cel mai fain este ca, dupa un drum de genul asta sa fii multumit de masina pe care o ai. Nasol e cand te intorci nervos, chitit sa pui anuntul :)1 point
-
Cred ca ar fi util sa se comunice si viteza medie, altfel este aproape irelevant.... eu cu batrana O2 1.6Timisoara-Severin, mers economic, adica nu mai mult de xxx , fara manevre bruste etc, adica cam ca “carte” viteza medie daca imi amintesc bine a fost de 65km/h, am avut un consum de 5.6, adica sub consumul din carte!? Cred ca este irelevant zic eu, pentru ca nu pot merge frecvent in acest mod, iar drumul a fost putin in “ “coborare” PS: Consumul de 3.9 din specificatiile tehnice ptr 1.5 TSI mi se pare un “mic dieselgate”, dar timpul ne va spune cum este....?1 point
-
am găsit din dezmembrări varianta mai veche cu AP în coadă. 100 euro. O să-l pun pe ăla și vând mașina că m-am săturat de ele. Eu seatul meu l-am schimbat demult cu un prius 2006 și am scăpat de treceri prin service la 2 luni. Acum o să scap și de mașina nevestei. Mulțumesc pt răspunsuri!1 point
-
Una peste alta, Răzvan_N merge cu un injector recondiționat, cu piezo de la un injector defect mecanic și fără cod hexa (nici nu știu ce înseamnă) dar care se va adapta după cum am citit mai sus. Deci se poate calibra pe banc. Trebuie să îl credem până la proba contrarie.-1 points
-
-1 points
-
Am mers normal, nu sportiv, la ses dar si la munte (Bucuresti - Predeal - Bucuresti), pe drumuri europene si judetene inclusiv A3 cu viteze pentru care nu se plateste amenda. Nu am mers la consum, intotdeauna start-stop a fost dezactivat si drive-mode pe normal (nu sport, nu economic). In certificatul de conformitate al masinii sunt date urmatoarele consumuri: urban 6.2 /extra-urban 3.9 /combinat 4.7 l/100 km (valori NEDC).-1 points
-
@alex.1983 benzina: am testat cam toate benzinariile din zona mea (exceptand un Agip convertit la Mol si PetrolulGhinionist); nu folosesc sprint monitor precum @tetea dar cum fac naveta la munca/tara am reusit sa compar cam toate sortimentele de benzina. Cel mai bine (consum si putere) am iesit cu 98 de la Rompetrol. faruri: se poate si cu contactul pus numai ca farul memoreaza pozitia initiala si te complici. @tetea are multa rabdare. Nici cu varianta cu masina incuiata nu e prea "user friendly" parbriz: momentan ma intereseaza un retrofit de camera LA. Parbrizul e inca ok asa ca astept... roti: si eu am un set complet de 16. O sa vad cum fac sa il marit.-1 points
-
-1 points
-
Probabil ca ti-a scapat data articolului, sau cel care a scris articolul nu a vazut data. Paterneriatul Fuchs VAg a expirat de ceva ani. In final nici nu conteaza cine produce uleiul original, oricum nu e ceva ulei formidabil. La uleiul de motor, nu e ca la piesele originale, ca sunt mai rezistente.-1 points
-
Foarte faina masina, am fost cat pe ce sa ma bag si eu la una fix la fel acum 1.5 ani (poate o culoare mai indrazneata totusi), SH de pe Germania, eram cam decis, ca mi trebuia musai ceva mai mare de familie dar a aparut varianta Mazda 6 nou nouta “gratis” si n am refuzat. Insa am mereu un regret asa cand vad cate una pe strada, poate in viitor cine stie. Sa te bucuri de ea si sa ai numai drumuri bune si consumuri de 6% ?-1 points
-
Chiar ai urcat pe Mălâia (muntele din spatele lacului)? Foarte puțini se încumetă. Oricum, sa mergi pe creastă, pe marginea hăului, cu priveliștea si lacul sub tine sunt senzatii de nedescris.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00