Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2020 în toate secţiunile
-
Maramures din nou, primul drum lung facut cu noile arcuri. Simt ca masina e mai agila pe serpentine iar la mers relaxat e neschimbata in comparatie cu arcurile originale. De aceasta data am revenit cu mai putine poze dar cu un filmulet in care am prins majoritatea zonelor vizitate.10 points
-
@Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp49 points
-
5 points
-
3 points
-
Consumul lui @icet este normal si adevarat, asta este adevarul in Bucuresti la ore de varf. 1,2TSI ajunge la 12-14L/100km fara probleme, 1,5 TSI care este un motor cu putere mult mai mare si mai elegant in functionare sta chiar bine. Nu functioneaza AC cand motorul este oprit, doar la hibride se intampla asta.2 points
-
Avand in vedere ca pana nu demult exista 1.6 TDI si ca O4 are cw mai bun nu mi se pare asa proasta alegerea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Cred ca a venit impreuna cu a mea, eu am nr cu 490 in capat (masina este tot lava blue, 1.5 TSI full led). Sunt curios si eu cu ce pachet a venit oglinda, posibil ACC... Merge Android Auto doar wired si doar daca instalezi aplicatia. Si eu ma uitam destul de chioras la imaginea de pe camera, mi se pare deformata rau comparativ cu imaginea de la alti producatori.1 point
-
1 point
-
In aprilie 2017 s a scris articolul care spune ca "vw turns to Fuchs" in ams online. Acum este cu Shell?? Chiar sunt curios... Inainte era cu Castrol. Mai ales ca, din spusele colegului, oem oil s a trecut din 5w30 pe 0w30. Pai ar fi mai in regula pt tsi???1 point
-
Toate motoarele turbo au turbo lag. Aceasta intarziere e mai evidenta la turatii joase, in general sub cea de cupu maxim. Depinde la ce turatii mergi, daca ai 1200rpm si apesi acceleratia atunci nu se va intampla nimic, de aceea ar fi bine sa specifici turatia. Scade daca treci motorul in Sport (daca ai selectarea modurilor de conducere). La mine (150CP) trecerea din sau in regim in 2 cilindrii e practic imperceptibila (doar daca esti super atent si te uiti pe bord iti dai seama). Eu am pus doar benzina de 95.1 point
-
1 point
-
@vwfan102 legat de cotieră: - e 99% la fel ca tapiseria (țesătura in sine diferă, dar culorile sunt identice: același negru cu foarte puțin gri). nu se observă diferența decât dacă te chinui putin. - plusuri la cotieră: e singura pe care am văzut-o sa se monteze direct pe caroserie, restul "aftermarket" (din ce am găsit eu) sunt prinse doar de plasticul de la frana de mana. - minusuri, pe lângă ce am zis in primul post: (1) e ciudat de îngustă, pentru mine la 70kg ar fi mers mai lată, că nu m-ar fi încurcat deloc. (2) e destul de înaltă. Cel puțin față de Vectra C sunt vreo 15cm in plus. Nu se reglează pe înălțime, îi poți da doar înclinație, partea din spate rămâne fixă.1 point
-
1 point
-
In ziua de azi CFFB precum CJC functioneaza perfect cu kit dedicat. La fel functioneaza si noile GTD7 150-184-190 cai CUNA, CRBL etc. cu alt kit dedicat. Din pacate cand ai facut tu conversia nu stiam multe lucruri.1 point
-
Impropiu spus AC, functioneaza doar sistemul de ventilatie, compresorul de AC e oprit. Nu mi se pare ca suntem offtopic, discutia despre SS este strict legata de consum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
An Instagram follower has been to see the VW #id3 in Munich and sent pics. Looking really good in the flesh I went into an ID3 showroom today and this is how much legroom I had sitting in the rear. (I'm 1,83m tall and the front seats was also adjusted to my size.) Headroom was barely enough when I sat up completely straight, sitting normally I had a good amounth of headroom1 point
-
Acelasi cod motor il am si eu pe Leon. Raspunsul acceleratiei e reglat pentru un mers normal, de acolo intarzierea. Trebuie apasata mai mult pedala si se misca mai bine masina. Se rezolva cu un stage 1 ;)). Incearca benzina de 99-100. S-ar putea sa ai surprize placute.1 point
-
1 point
-
Noul ulei e facut de Shell si e mai bun decat producatorul vechi. Sau daca vrei, cumpara Shell de la importator oficial 0w30 cu norma pt motorizarea ta. Eu il folosesc in 1.4 tsi gen 3 (tu ai alta generatie) cu rezultate exceptionale.1 point
-
@C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.1 point
-
UPDATES! Dupa multe drumuri la reprezentanta si dupa multe coduri de piese aduse gresit... am ajuns la combo-ul aproape final si leoaica a prins forma. Primul lucru achizitionat: diffuserul Rieger (cu ajutorul Hiperformance.ro sau Tase.. depinde cum suna mai cunoscut ). Next: Eleron aero adus initial gresit, pentru 4 usi, dar s-a acceptat returul si a venit pana la urma cel pentru coupe. Aceeasi poveste si cu insertiile de black line pentru luneta (urmeaza sa le atasez), bine ca le-am luat iarna si nu ma grabeam sa le montez Alte detalii la care am mai lucrat: debadge "LEON" de pe hayon si am inlocuit tot ce inseamna halogen din stopuri cu leduri (semnal + marsarier). Ultimele, dar nu cele din urma, jantele. 4 bucati de jante Cupra echipate cu anvelope Conti SportContact 5, dot 2016. Next: un detailing de primavara si.. mai vedem1 point
-
motorul de 2.0Tdi 170 cp, are calculatorul de injectie siemens si injectoare piezzo, de regla codul motor este BMN, este net superior din orice punct de vedere motorului 2.0TDI BKD de 140cp, pur si simplu este un motor mai eficient. In randurile de mai sus m-am referit numai la generatia PD.1 point
-
@alexmac951 multumesc mult! E departe in acest moment de cum imi doresc eu sa fie, dar usor vom ajunge si acolo. Ieri dupa un drum mai lung (traversat bucurestiul de-a latul) la intoarcere am luat limp. Avand experienta inainte sa schimb turbina cu asta, am oprit si pornit motorul de cateva ori insa nimic. Limp a ramas. Ceea ce nu mi s-a mai intamplat, mai ales decat masina fuge mai tare (acum cu limp sa nu mearga nici macar cum mergea stock... a fost oribil! ). Suspectam un furtun de vacuum sau un senzor, imi era un pic frica de turbina pentru ca stiam ca am folosit-o toata cu fiecare ocazie, dar nu a dat niciun semn inainte. Ajung acasa, ridic capota, aflu imediat sursa problemei. Din cauza repozitionarii senzorului MAP, am ramas cu firul mai lung decat era nevoie. Pana acum, de fiecare data cand am umblat acolo am pozitionat firul cu atentie ca sa nu patesc asta. Pare-se ca ultima data nu am fost la fel de atent si s-a intamplat sa se frece de rola de la alternator. M-am linistit cand am vazut despre ce e vorba si am asteptat dimineata pentru a rezolva linistit si pe racoare (ish). Am rezolvat totul cum trebuie, iar cu ocazia asta am scurtat si firele putin pentru o pozitionare muuuult mai buna. Am scos si senzorul si l-am curatat putin, apoi am iesit la plimbare. Unicornii erau din nou toti la un loc si au creat ca de obicei placere celui din spatele volanului. Sunt fericit ca daca reusesc sa rezolv cumva si chestia cu pornirea (care uneori exista, alteori nu) efectiv masina asta nu mai are secrete fata de mine. Legat de accident, am fost la constatare si nu am fost multumit de inspectorul de la asigurare (Ma asteptam la asta, nu i-a convenit cand a auzit de regie proprie). Voi face o reconstatare la un service si voi trimite devizul pe mail asiguratorului. Regia proprie ramane sigur 100%. Nu mai las niciun service sa-mi puna piese aftermarket pe masina. Am cerut si la pbn ca idee un pret pentru bara spate noua (pentru a compara cu ce imi va da asiguratorul): 2250 lei bara, 380 lei fiecare dintre cele 2 bandouri. Vedem ce se intampla in continuare.0 points
-
Nu e folie, un un sticker special care nu deranjeaza ACC ul, eu am vrut badge delete, sa nu se vada VW. Bine, se vede in lumina, e glossy. Cand ma plictisesc de el, mai am unul de schimb, putin diferit. si spate, am uitat sa comand doua R uri rosii asa ca daca mai vrea cineva chestiute de genul, mai dam o comanda si l iau. Am mai pus si pe la interior cateva dar nu merita poze.0 points
-
In afara de oil ash, sincer totul pare in regula cu DPF-ul omului, nu il mai speriati. Are soft dieselgate si 140 km intre regenerari in oras la un consum de 10 l/100 km e ceva normal. Presiunile diferentiale sunt in regula, cel mai probabil i s-a aprins martorul DPF pentru ca face drumuri scurte in oras.0 points
-
-1 points
-
S-au facut mai multe teste inainte sa se ia decizia asta. (inclusiv test de compresie). Poate nu stii, dar momentan ei ofera printre serviciile de top din Romanica. Iar reparatiile, sau incercarea de a repara ceva se fac in ordinea pretului, de la ieftin la scump. Altfel demontau tot motorul bucatele sa il puna la loc cu toate piesele noi in interior. Lor, ca service, le-ar convenii asta, insa noua, proprietarilor, nu prea. E ca atunci cand te duci intr-un service cu o surgere la o conducta la AC, si se apuca ala sa schimbe compresorul, conductele, caloriferul si defapt era o garnitura intre o conducta si valva expansiune.-1 points
-
Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa. Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00