Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2020 în toate secţiunile

  1. In emblema este radarul de ACC, asa ca sincer nu as umbla acolo cosmetic deloc. Plus ca arata urat, parca ii lipseste emblema definitiv.
    7 points
  2. Merita si ea o spalare, degresare si ceara solida. Apoi cateva poze rapid, ca ii sade bine curata
    3 points
  3. Referitor la problema de care povesteam in postarile anterioare; zgomot la frana stanga fata in mers, care dispare cand puneam frana. S-a dovedit a fi garnitura unui culisant din etrier, era aproape blocat culisantul, mergea foarte greu. Astfel am comandat doar acele garnituri, schimbat, zgomotul a disparut. Acum ne bucuram in continuare de masina care merge ireprosabil si prefera drumurile lungi mai mult decat orasul Asa arata placutele fata dupa aprox. 20k km. Iar mai jos o poza pentru amatorii cutiilor automate care spun ca merg subturat. Cam asa merge a mea in oras in treapta a 7a la mers normal, in Drive (nu efficiency/eco). Dar daca te obisnuiesti cu masina si stii ce e de facut se obisnuieste si ea cu tine si ajuta cand ai nevoie Este orientata foarte mult spre confort.
    3 points
  4. Impropiu spus AC, functioneaza doar sistemul de ventilatie, compresorul de AC e oprit. Nu mi se pare ca suntem offtopic, discutia despre SS este strict legata de consum.
    2 points
  5. Pregatit de traseu, maine dimineata vom pleca pe ruta Bucuresti-Chiojdu-Lacul Vulturilor-Barajul Siriu-Cascada Pruncea si retur.
    2 points
  6. Am studiat mult subiectul in perioada asta, si am sapat dupa multe informatii Cel mai important aspect, si iti recomand cu caldura, sa mergi sa testezi scaunul inainte sa-l cumperi. Daca ai magazin in oras, si nu e problema, ar fi PERFECT sa mergi cu copil cu tot, sa vezi efectiv cum sta EL in scaun. Problema a fost ca la Passat B8 bancheta spate este foarte inclinata, si reglajele scaunelor depind f mult de acest aspect. De pe net, nu-ti poti da seama cat de mic sau mare e scaunul. Decat dupa ce le vezi in realitate ( acest aspect a contat f mult, primbarea la magazinul din Cluj fiind foarte de bun augur, sa vad 4-5 scaune unul langa altul, sa pot sa-mi dau seama de finisaje, materiale, reglaje si dimensiuni. Acest aspect e determinant si de cat loc iti ocupa in spate, si cat loc ramane pentru scaunul din fata ( ca reglaje - sofer sau pasager - depinde unde vrei sa-l pui - eu il tin pe locul dreapta spate ). De exemplu scaunele Maxi-Cosi - https://www.emag.ro/scaun-auto-i-size-maxi-cosi-mica-authentic-graphite-8511550110/pd/DQ5G6BMBM/?cmpid=86979&gclid=Cj0KCQjwo6D4BRDgARIsAA6uN180BTpSYkBvD-l9nT6yRI2D0bVS1R0CFNRPNog6bekSClQqyOZuLj0aArjREALw_wcB, arata f bine, dar sunt foarte mici... dupa 2,5 ani - 3 ani, un copil mai inalt va sta mai incomod in el, chiar daca are reglaj pe inaltime a tetierei Cybex - https://www.emag.ro/scaun-auto-cybex-sirona-s-i-size-cu-rotire-360-de-grade-0-18-kg-classic-beige-cyb-520002521/pd/DHYQ2BMBM/?ref=fav_pd-title mi-a placut, perne mai mari, mai moi, dar copilul ar fi stat cam fix, si inghesuit. Altele care mai erau pe lista: https://www.emag.ro/scaun-auto-isofix-rearfacing-recaro-zero-1-r129-0-18-kg-xenon-blue-4031953061578/pd/DJT6VHBBM/?ref=fav_pd-title https://www.emag.ro/scaun-auto-i-size-nuna-rebl-plus-360-frost-40-105-cm-gri-8719743744509/pd/D244ZYMBM/?ref=fav_pd-title
    2 points
  7. Un prim consum(numai in oras),dupa ce am alimentat 50.2391 l(full).
    2 points
  8. Cu ce deranja VW? N-am dat dislike, dar n-arata deloc bine
    2 points
  9. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    1 point
  10. In afara de oil ash, sincer totul pare in regula cu DPF-ul omului, nu il mai speriati. Are soft dieselgate si 140 km intre regenerari in oras la un consum de 10 l/100 km e ceva normal. Presiunile diferentiale sunt in regula, cel mai probabil i s-a aprins martorul DPF pentru ca face drumuri scurte in oras.
    1 point
  11. Postez și eu câteva consumuri cu 1.0 tsi Octavia 3 Fl, 2019. Afară, in jur de 5-5,2%, la viteze de 55-65 km/h. Am avut și 5,5% la 80 km/h. Oraș, în stare de urgență am obținut și 5.3 pe 13 km, la 33 km/h, dar și 10,5% la 15 km/h. Mulțumit de consumuri și de cum merge mașina.
    1 point
  12. SIgur este utila informatia. Si noi suntem in cautare de scaun in perioada asta. Multumesc pentru detalii Pe lista noastra momentan sunt Joie 360 - https://de.joiebaby.com/product/i-spin-360/ si Romer 360 DualFix M I-Size - https://comenzi.bebetei.ro/transport-bebe/scaune-auto-copii/scaune-auto-i-size/scaun-auto-romer-360-dualfix-m-i-size-grey-marble-3-luni-4-ani-britax-p348676 Acum cateva luni era la bebetei la ~2200 lei, acum vad ca e indisponibil. Probabil tot pe Britax Romer vom merge si noi.
    1 point
  13. VW is preparing an all electric city car. The ID1 will be replacing the Volkswagen UP.
    1 point
  14. An Instagram follower has been to see the VW #id3 in Munich and sent pics. Looking really good in the flesh I went into an ID3 showroom today and this is how much legroom I had sitting in the rear. (I'm 1,83m tall and the front seats was also adjusted to my size.) Headroom was barely enough when I sat up completely straight, sitting normally I had a good amounth of headroom
    1 point
  15. Si eu am acelasi motor, dar nu simt lag la aceleratie si nici trecerea din regim de 2 in 4 cilindrii sau invers.Eu am pus benzina de 99 si numai din asta am de gand sa pun.
    1 point
  16. Am avut DQ500 pe Q3, pentru că era 2.0 TDI cu 380 Nm cuplu și nu aveau cum să pună DQ200 la cuplul ăla. Am fost super mulțumit și nu am avut nicio problemă cu cutia. Mi s-a părut cea mai mișto invenție. Cum DQ200 e cu ambreiaje uscate și are deja un istoric destul de prost, nu pot să fiu de acord cu ceea ce ai spus tu ? Voi scrie câteva cuvinte. Mie mi-a plăcut live mai mult decât în poze. Oricum, mă dusesem să mă uit la A1, pentru că l-am avut pe cel din generația anterioară și mă gândeam că nu e cazul de mașină mai mare pentru ce am eu nevoie acum. Cum era și A3 expus, am intrat în el. Mi-a plăcut mult interiorul, chiar dacă am văzut review-uri pe net în care spun că au scăzut calitatea, mie mi se pare că arată mult mai bine decât generația anterioară și pare mai premium. Am ignorat clar A1, la care se vede că au pus mult mai mult plastic. Fețele ușilor față sunt acum de plastic, nu cum au fost la prima generație. După ce am văzut link-ul pus de sNaKeyy și eu cred că e greșeală. Am mai văzut greșeli în configurator la noul A3. De exemplu la versiunea Limuzină te lasă să alegi barele longitudinale, care sunt doar pe Sportback. Am verificat pe configuratoarele din Franța și Germania și nu există la Limuzină. Și mai sunt și altele, te lasă să iei combinații de opțiuni care nu au ce să caute împreună.
    1 point
  17. Nici eu n-am dat dislike pentru ca nu-mi place ideea .. dar chiar n-arata prea bine schimbarea. Parerea mea este ca ai putea incerca sa colantezi badgeul negru glossy. Eventual si linia cromata din bara si ii faci un "black optics look".
    1 point
  18. @cristi511n-am 270 CP totusi .... Azi am mai facut o etapa de mers ca un ?
    1 point
  19. Sau cand a incarcat fisierul, a pus din greseala pe ala de eco-tuning
    1 point
  20. e-Golf vine cu un cablu Type 2 si inca unul pt incarcarea la priza de 220v Si la Cluj mai este o masina pe la 19500 euro,pt cine mai doreste
    1 point
  21. Salut ! Iti recomand pentru evacuare custom pe Razvan de la Arvision (tobele finale si intermediara vin de KLINE iar sudura este foarte ok). Eu am pe cupra si sunt multumit de ea. Pe vechea masina (polo GTI 1.8 192cp) am avut evacuare de KLINE si nu este diferenta de calitate fata de actuala.
    1 point
  22. Senzorul de temperatura se pastreaza (cel incercuit cu rosu) Am montat multe cp3-uri pe cffb. Sunt cp3-uri cu si fara pompa de medii (cea cu pinioane) Te lamureste Mac ( @racingparts.ro ) cu ce e mai potrivit pt cffb
    1 point
  23. Inafara de condusul ocazional al A5ului mentionat mai sus, nu prea devreme. Doar daca este o ocazie de neratat. Cumva sunt curios de GTI mk8, la ce pret ar putea iesi. Nevoia reala de mai mult spatiu nu e sau de statut, cat de acei cp, nm si automata.
    1 point
  24. Despre stilul de condus, bagaje, ne pasageri, traseu etc nu am mai zis intrucat am considerat ca se subintelege ca nu numai viteza medie conteaza... De ex ex este normal sa consum 3 % daca drumul este in coborare mai mult de jumatate ??. Am avut si eu acest consum cu O2, bineneteles irelevant...
    1 point
  25. Cred ca ar fi util sa se comunice si viteza medie, altfel este aproape irelevant.... eu cu batrana O2 1.6Timisoara-Severin, mers economic, adica nu mai mult de xxx , fara manevre bruste etc, adica cam ca “carte” viteza medie daca imi amintesc bine a fost de 65km/h, am avut un consum de 5.6, adica sub consumul din carte!? Cred ca este irelevant zic eu, pentru ca nu pot merge frecvent in acest mod, iar drumul a fost putin in “ “coborare” PS: Consumul de 3.9 din specificatiile tehnice ptr 1.5 TSI mi se pare un “mic dieselgate”, dar timpul ne va spune cum este....?
    1 point
  26. In primul rand ai gresit ca nu ai citit manualul in detaliu. Cand opresti masina primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa tragi frana de mana si mai apoi sa comuti in P cutia de viteze. Daca faci invers nu faci altceva decat sa soliciti mecanic acel "locking pin" din cutie.
    1 point
  27. Mai fac poze dupa ce o spal...
    1 point
  28. Update la inceput de an Aproape 190k... masina merge bine, a primit o spalare meritata si cateva poze. Am pus si o poza cu Apple Carplay, o placere sa il folosesti la drumuri lungi. O chestie foarte interesanta este consumul "Long-term" care nu a fost resetat niciodata si se poate observa consumul mediu de cand este masina, mers preponderent extraurban... Nici eu nu il voi reseta cel mai probabil. Ciudat este faptul ca mileageul din long term este mai mare cu 54km decat cel din odo. Am intrebat la reprezentanta si au zis ca este ceva buggy, n-au idee de ce este asa. Oricum nu este vorba de dat km inapoi. Sarbatori Fericite si drumuri bune sa aveti!
    1 point
  29. Consumul cu 98 in loc de 95, a scazut cu 100 ml la 100 de km... Insignifiant, sau poate ca nici nu a scazut... Ci am avut alte conditii de trafic... Masina tragea o idee mai bine, o idee mica :-) dar relantiul era mult mai stabil, mai bine zis la semafoare nu mai vibra nimic catusi de putin, senzatie de masina cu motorul oprit. Acum am pus un plin de minim co98 de la Mol.
    1 point
  30. 03N115562B versiunea filtrului actualizata. 03N115466 este varianta veche care a fost inlocuita. E facut pentru o multitudine de modele din gama VAG, nu inteleg exact ce te intereseaza defapt.
    0 points
  31. Seria unității nu ajuta la nimic. Se face update can ului tau, se trece la K si sw 0178. Se poate face cu odis e, vas, vcp pro
    0 points
  32. Pana la urma am facut retur, si ne-am reorientat. In acest sens am facut un drum pana la Cluj, la un magazin dedicat, unde poti testa suficient de multe scaune, inclusiv sa pe probezi in masina. Dupa jumatate de ora de "teste", am ramas pentru BRITAX ROMER DUALFIX M i-size- https://www.nolakids.ro/scaune-auto-17/scaun-auto-copii-britax-dualfix-m-i-size.html Scaunul pare destul de robust, cu materiale de calitate. Are reglaje multiple ( pozitie mai dreapta a spatarului - pozitie de somn ). V-ul de la teriera e mai larg, incat copilul sa nu se simta cramponat, la fel si structura scaunului, mai aerisita ( fata de Cybex sau Maxi-Cosi de ex, unde copilul sta destul de fix in scaune, pernele interioare fiind mult mai mari ). E rotativ 360 grade. Inca nu l-am folosit la drum lung, dar la plimbarile zonale, copilul pare "multumit" si "linisit" Poate e utila informatia si altor colegi.
    0 points
  33. Merge facut update.
    0 points
  34. Salut! Anvelopele sunt ok, ramane de vazut cat de repede se uzeaza. CQuartz Lite nu e greu de aplicat (se sterge imediat dupa aplicare, fara flashing time ca la celelalte), dar ai nevoie de un garaj bine luminat si masina trebuie decontaminata inainte. Teoretic tine minim 6 luni. Eu am dat 2 straturi (nu am dat geamurile inca) si mi-a mai ramas aproape jumatate.
    0 points
  35. Cum ce sa mai crezi? televizunile ar spune orice sa nu plece banii din tara.
    -1 points
  36. Uite ceva mai concret. Welcome to DPF world cu intretinere longlife.
    -2 points
  37. Prostioare, mai am de pus.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!