Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2020 în toate secţiunile

  1. Cu ce deranja VW? N-am dat dislike, dar n-arata deloc bine
    2 points
  2. ? Am aici la locatie insa o zona de asfalt proasoat turnat, trebuie sa il batatoresc putin ?
    2 points
  3. Am ajuns la 26500 km iar cu aceasta ocazie am facut a doua revizie tot la Avia (prima fiind facuta la 14k km) cu schimb ulei si filtre + igenizare AC, cost total 1210 lei, 1100 fiind revizia. Am mers tot pe ulei Mobil 1 ESP 0W-20. Ma mir ca intre schimburi nu a consumat nimic, verific uleiul cam la fiecare 5k km si a ramas la acelasi nivel intre schimburi. In galerie gasiti si o poza cu uleiul, cum arata cu putin timp inainte de schimb. La fel si cu antigelul, nu am completat niciodata in acest numar de km, este la nivel aproape de maxim, exact cum a venit masina. Alte noutati momentan nu sunt, gasiti cateva poze in galerie cu masina si bineinteles, cateva consumuri. https://photos.app.goo.gl/2CS7uPHTFoWvFBfV9
    2 points
  4. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  5. Salut! Dupa ce am "spamat" topicul "Achizitie Passat CC" am ramas cu masina din pozele de mai jos, cumparata din Mures de la fostul proprietar care o avea din 2016. Masina este din 2010: 2.0 TDI, 170cp. Unele dotari: DSG Faruri xenon (Anul viitor o sa trebuiasca sa fac ceva cu acea banda led) ACC DCC Interior piele cu ventilatie Desi m-am informat referitor la problemele pe care le poate avea pe forum, norocul nu a tinut cu mine si pompa de inalte avea inceput de span. Partea buna este ca am primit recomandarea sa merg la @EEXCALADE de la @deenman si @Justin91, iar problema a fost depistata si remediata la timp (si va multumesc pentru asta ). Pompa a fost inlocuita cu una CP3, pentru a scapa de stresul spanului. De asemenea, am facut la Eexcalade si schimbul uleiului de la DSG, deoarece avea 47k km de la ultimul schimb. O alta problema pe care masina o avea era ca se comporta ciudat la denivelari. Aceasta problema a fost rezolvata prin reglajul geometriei, al carui rezultat este intr-una din pozele de mai jos. Mi s-a spus ca unghiul de cadere nu se poate regla si diferenta prea mare poate fi din fuzeta/brate, dar se poate afla doar prin incercari. Din pacate nu am avut inca timp sa trec si prin alta parte pentru constatare. Deoarece se auzea din partea stanga un scartait din bord, am dat jos trimul si am lipit banda de panza pe clipsuri si in locurile de contact, insa scartaitul nu a disparut cu totul pe drumurile "mai bune". Pentru curatarea plafonului si a stalpilor (si nu numai) am ales sa folosesc Meguiar`s APC (diferenta se poate vedea in poza, insa urmele lasate de copilul mic pe plafon nu au disparut in totalitate). Pentru hidratarea pielii am folosit Koch Chemie Leather Star (ramas de la fostul proprietar), pentru plastice am comandat Top Star, iar pentru chedere nu mai retin numele produsului (era ramas in masina). Saptamana viitoare urmeaza sa primeasca un set de jante de iarna (St Moritz), iar cat de curand (sper) trecerea la softul dinainte de Dieselgate. (Poza la interior este facuta de fostul proprietar, intre timp a devenit mai curat)
    1 point
  6. @cristi511n-am 270 CP totusi .... Azi am mai facut o etapa de mers ca un ?
    1 point
  7. Eu cu 1.6 tdi scot 5.5 .... urmatorul motor benzina clar Oricum, frumoasa masina.
    1 point
  8. Foarte interesant acel SSP 645. Am aflat lucruri interesante despre motor. Am o sotie careia ii plac mult vacantele asa ca in cele din urma am ajuns in Grecia pe 28 iunie. Impresii de pe drum: - am trecut pe la Calafat. Vidin-Montana pe E79. Plin de tiruri. Vizibilitate destul de proasta pe drum, multa vegetatie in jurul drumului. - Montana-Vrata-Sofia. Drumul spre Vrata valurit la greu. Drumul Vrata - A2 este inchis asa ca am intrat pe un drum secundar. Un delay de 40 min, cel putin! - La intoarcere am facut Sofia-Vrata prin munti. A fost bine, dar din sens opus veneau coloane de cate 5,6 tiruri urmate de 10, 20 de masini. In unele zone urcau tirurile cu 20km/h. In afara de tacanitul acela enervant, masina s-a comportat bine. Atasez si cateva poze cu consumul. De data asta nu a mai vazut modul (E)ficient . Pe autostrazile sinuoase ale bulgarilor, modul acela economic se simte prea lesinat. Modul (S)port in depasiri si serpentine. Anul trecut, folosind si modul eficient din cand in cand, am avut un 5.6 dus intors, dar nu mai stiu media de viteza. Apropo, oare s-au gandit mult cand au pozitionat bidonul de lichid de parbriz aici: Si la final, desi sunt multumit de ea, offff ce bine arata noua Octavia
    1 point
  9. Constant si incet ? ?
    1 point
  10. Foarte tare Bolf-ul. Felicitări!! PS te-am văzut acum 1-2 săptămâni la delfinului.
    1 point
  11. Cum a zis si colegul TDR, vor avea ambele capete cu USB-C. La fel si in cazul laptopuri, stick-uri de memorie, unde se va migra incet incet catre usb type c. Spre deosebire de masini unde un model nou apare la 7-8 ani, cu un facelift la mijlocul vietii, tehnologia face salturi mari la 6-12 luni. Iar cum android auto si apple carplay devin din ce in ce mai folosite, e si normal sa faca aceasta trecere pt a putea mentine masina conectata la tehnologie o perioada cat mai lunga de timp.
    1 point
  12. 1 - 0 pentru tehnologie ?
    1 point
  13. Ai oil ash mai mult .. de aceea si pres dif mai mare. Dupa reg 3..4 mb si inainte de reg un 7...8 mb ar fi ok. Ai generatia doi de tdi cr astea lucreaza putin diferit dpf.ul. Majoritatea au reg la km mai putini fata de cele din prima generatie. Ma refer la motoare ok din pct de vedere tehnic. E bine .. stai linistit.
    1 point
  14. O perspectiva altfel
    1 point
  15. Va prezint prima masina din grupul VAG. Import Austria, masina leasing operational 160.000KM, fabricata pe 11.2012, 1.4TSI 122HP. Propietar din decembrie 2019, momentan doar 6000km. La achizite am schimbat: ulei filtre placute frana bielete antiruliu(degeaba, zgomotul la denivelari mici provenea de la uzura placutelor accentuata, si uite asa m-a costat 300lei sa gasesc un mecanic priceput) burduf planetara roata rezerva marime stadard Dotari: Senzori parcare fata/spate. Scaune incalzite/Clima. Comenzi volan/bluetooth/aux. Oglinzi electrice cu iluminare exterioara. Gemuri electrice. Cotiera reglabila si venilatie pasageri spate. Airbag sofer,pasager, laterale si cortina. Modificari/mici reparatii pana in prezent: Switch usa sofer (ramanea mereu pe pozitie inchisa) Folii 95%. Urmeaza: set covorase nou + porbagaj iluminat in in zona picioarelor cauciucuri noi (Continental) reparatie macara geam pasager retus puncte vopsea sarita pietricele. Detin si o interfata VAG: Cornering - done Needle sweep -done Auto door lock > 20km/h - done Folding mirror(from key) - to be done Windows close(from key) - to be done Folding mirror on R - to be done Hill assist - to be done (daca suporta calculatorul ABS). Erori: 00132 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Passenger Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent (uneori nu se aprinde iluminatul exterior de pe oglinda)
    1 point
  16. Asa cum spuneam in postarea anterioara, am schimbat uleiul din diferentialul spate si cel din cutia de transfer. Astfel am avut ocazia sa vad cel mai scump ulei pe care am pus mana pana acum ... 600 lei 1L (cel in bidon alb) Uleiul care a curs era curat, avea o culoare buna si apropiata de cea a celui nou. Asta arata ca uzura multor masini nu este data de cati km are ci mai degraba de cum se merge cu ea si cum este intretinuta. Prima impresie dupa schimbarea uleiului in cutia de transfer a fost ca se simte mai slab acel pocnit cand ai rotile virate si accelerezi (cei cu torsen stiu despre ce vorbesc). Aceasta vibratie se simte mai slab spre aproape deloc. Eu personal sunt multumit de rezultate si consider ca e bine sa schimbam uleiurile astea, chiar daca ei le declara lifetime. Toate cele bune!
    1 point
  17. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
    1 point
  18. Ieri am sarbatorit un an de cand am intrat in posesia masinii, in prezent 20k+ km fara probleme. De fapt, singura asa zisa problema este parbrizul care s-a crapat. In tot acest timp am luat cateva pietre in parbriz pe autostrada, chiar pe mijlocul parbrizului si nu a avut nimic, in schimb, pe 26 decembrie am luat o pietricica mica, pe partrea dreapta aproape de margine a facut o floare f mica iar dupa doua ore de stat masina in parcare, a plecat o dunga de aprox 10 cm. Tot in ziua respectiva am fost la cineva sa il repare insa, mi-a spus ca este posibil sa nu tina fiind crapatura destul de mare. A tinut 3 luni apoi a inceput sa plece inca un cm. Am fost la Turbocon si mi-au spus ca nu au ce sa ii faca, crapatura fiind prea mare, aprox 12 - 14 cm. Il voi schimba pe casco la un moment dat, sunt curios daca au aparut si pentru Octavia 3, parbriz cu incalzire fara acele firicele. Alte noutati, am schimbat ornamentul cromat al grilei din fata, cost 220 lei de la Brady. Tot ei s-au oferit sa o instaleze dar in alta zi, am facut programare cu mentiunea ca nu vreau sa imi dea bara jos. Bineinteles ca in ziua programarii s-au sucit si au spus ca trebuie sa-mi dea bara jos. Nu am fost de acord. Pana la urma am fost la o cunostinta si s-a rezolvat fara sa dau bara jos, iar ornamentul a iesit intreg cu exceptia unei cleme de ghidaj care s-a rupt. Pe dunga cromata, cea de jos, am pus folie neagra, deoarace trebuia schimbata toata partea de jos la un pret destul de piperat. Au ramas de schimbat emblemele cromate cu unele negre. De vreo doua saptamani am montat jantele de vara R18 cu anvelope Michelin PS4, 225/40/R18. Ca prima impresie, masina este un pic mai stabila pe curbe, parca nu se mai lasa asa mult pe o parte cum se simtea la cele R17, directia se simte mai "grea" iar ca si confort, la fel de rigida ca cele R17. Sincer, imi era putin teama sa nu fie mult mai rigida ca cele pe R17 insa, sunt destul de confortabile pentru un R18 si silentioase. Ce-i drept, am mers numai in oras cu ele datorita situatiei actuale, abia astept sa vad cum se comporta la munte. Consum de ulei pana acum nu a fost, sau cel putin nu se observa pe joja, peste 4k km voi face a doua revizie, adica pe la 25k km. Consumul de benzina pe toti cei 20600 km este 9.2 conform Spritmonitor.
    1 point
  19. Buna baieti!.V-am vazut parerile,unele chiar impartite.Cureaua de distributie trebuie schimbata in mod normal la 90.000 km,,,,DAR,,,depinde de la caz la caz,eu nu am schimbat la nici o masina cureaua de distributie,si am mers cu o masina 200.000 km,si nici inainte nu fusese schimbata.Am un prieten care si-a cumparat o masina noua,are cu ea cca.50.000 km si i s-a dus ieri cureaua,acum sta cu masina in garaj.Depinde si de cum mergi cu masina,daca o bruschezi sau pleci de la semafor cu scartiit de roti e normal sa se strice.Cu toate astea mergeti INAINTE,ca INAINTE era mai bine!
    1 point
  20. Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si am zis sa-mi prezint si eu masina. Este vorbe de un Polo 9n3 GTI 2006. Masina a fost achizitionata in Februarie 2019. La data aceea masina era stock interior si exterior. Dupa cateva lupte cu mine '' nu ii fac nimic, o tin stock ca e un GTI si nu ii mai trebuie nimic'', am renuntat si urmeaza o mica lista cu modificarile si cateva poze. Exterior: - bara fara Cup Edition - Lip Leon Cupra - Jante Cup Edition - Praguri Votex - Bara spate custom cu prelungire de Golf 5 R32 - Suspensie KV V1 - plus cateva chestii de micute (embleme negre, renuntat la sigla GTI pe spate, folie pe stopuri, antena Audi Q5) Interior - Volan Scirocco - Nuca schimbator R32 - Suport 2 ceasuri pe stalp - Stalpi fata imbracati in ''alcaranta'' - Repozitionat tweetere - Lumina ambientala picioare - Player Alpine UT92BT (urmeaza sa-i cumpar o navigatie) - Usi antifonate - Oala roata de rezerva antifonata Motor: - Soft stage 1 (180-190cp) - Intercooler frontal - Filtru sport de la Ramair - Heat shield custom - Vacuum-uri anulate Sper ca am mentionat tot.
    0 points
  21. Ma bucur sa vad ca schimbi uleiul la max 15k si ca mai sunt oameni care vad ce ulei foarte bun este Mobil Dovada si poza ta cu uleiul inainte de schimb, nice! Consumurile mi se par foarte bune, se vede clar ca o medie de viteza (extraurban) mai mica, are si un consum mai mic. Arata foarte bine si curata in toate pozele. Like!
    0 points
  22. Slobizia pana la Grivita e proaspat asfaltat. Intre Grivita si limita de judet este denivelat si cu zone unde betonul s-a ridicat si s-au creat praguri. Limita de judet pana la Smeeni, acceptabil dar cu denivelari. Smeeni pana la Buzau perfect. Daca o iei pe Urziceni, mare grija la radar. Sunt multe localitati si chiar si cu statie poti sa ai probleme. Drumuri bune !
    0 points
  23. Eu aş lua-o prin Urziceni: http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=10/44.855/27.097
    0 points
  24. Revin cu un feedback legat de un service din Cluj (mai exact locatia este in Sannicoara) si anume Jepo Service. Am ajuns la acest service la recomandarea unor cunostinte si ce am rezolvat pana acuma la masina si ce voi mai rezolva (pentru ca urmeaza in perioada urmatoare sa mai trec pe la service cu schimbul unor repere) m-a convins ca este decent si foarte ok. Ce apreciez eu la un service si ce caut de regula: comunicare ok cu mecanicul, gasirea de rezolvari la pret corect si mai ales acceptul de a sta langa masina si a vedea ce se lucreaza (asta tine si de dorinta mea si curiozitatea de a vedea cum se face, ce se face, ce procese tehnice implica x, y, z demontari si montari). Mecanicul (Horea) este foarte serviabil, daca este de comandat piese, are rabdare sa caute pana gaseste la cel mai ok pret pentru client, lucreaza curat si ordonat, preturile pentru manopera sunt foarte decente. Cel putin pentru mine si buzunarul meu sunt mai mult decat suportabile. Nu sunt genul care sa bat 20 de service-uri si sa am termene de comparatii prea multe. Daca gasesc un service bun, pai logic si normal, tot la acea locatie ma intorc. Insa comparand ceea ce am vazut la Jepo Service ca si costuri si ce am mai aflat de la x, y, z persoane legat de alte service-uri din Cluj, pentru mine mi se pare decent totul. Ca si client, acest service m-a castigat si prin urmare cand o sa am nevoie (sper nu foarte des ), voi solicita serviciile lor.
    0 points
  25. Mai in Offside de atat nici ca puteai sa-l „prinzi“.
    -1 points
  26. Noul ulei e facut de Shell si e mai bun decat producatorul vechi. Sau daca vrei, cumpara Shell de la importator oficial 0w30 cu norma pt motorizarea ta. Eu il folosesc in 1.4 tsi gen 3 (tu ai alta generatie) cu rezultate exceptionale.
    -1 points
  27. Nu i mai dati idei ?
    -1 points
  28. @voinea pentru ca intre timp s-au emancipat si lucreaza doar "proiecte mari" Pe mine nici nu m-au bagat in seama. Poate el are mai mult noroc... Daca pe motoare de pana in 2L pot fi ok, pe motoare mari am vazut pierderi de 30-50CP pe soft stock (testat 2.9 TFSI, 3.0 TFSI si 4.0 TFSI). Offtopic: sfat prietenesc pentru TCM: aveti grija la masinile care ajung la voi cu catback kline (mai ales daca au X pipe !!!)
    -2 points
  29. Intradevar, este injositor sa porti ceva pe scrie Skoda intr-un Audi. Te murdaresti cu mizerie, pe orgoliu.
    -4 points
  30. Prostioare, mai am de pus.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!