Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2020 în toate secţiunile
-
Am facut eu cateva teste cu un bypass asemanator, dar am renuntat pentru ca n-am gasit un atelier de strungarie cu care sa ma pot juca pentru a gasi varianta optima. Problema aparuta la mine era ca la un moment dat, dupa o accelerare puternica, la decelerare brusca, luam eroare de high pressure P0088, eroare pe care o pun pe seama traseului putin mai gros dintre regulatorul de pe pompa si gaura prin care intra motorina in capul pistonului, insa nu sunt sigur de asta. In rest, presiune constanta la relanti, cat si in rulare. https://ibb.co/gwBBGBm https://ibb.co/FnjcCtd https://ibb.co/7J2qxsy https://ibb.co/NxK3s2h https://ibb.co/8bpvHQ6 https://ibb.co/P1g6Zgn PS: La cate marci de masini folosesc in ziua de azi pompe cu design CP4.1 - Dacia, Citroen, Renault, Peugeot, CItroen, VAG, BMW, Ford, etc, nu s-ar mai circula pe strazi si ar fi platformele & service`urile pline de fail`uri ale sistemului de alimentare. Sunt convins ca daca nu citeam pe forum, problema asta era necunoscuta la 99% dintre noi. Eu m-am linistit de mult si ma bucur de masina asa cum e.4 points
-
3 points
-
3 points
-
Am ajuns la 26500 km iar cu aceasta ocazie am facut a doua revizie tot la Avia (prima fiind facuta la 14k km) cu schimb ulei si filtre + igenizare AC, cost total 1210 lei, 1100 fiind revizia. Am mers tot pe ulei Mobil 1 ESP 0W-20. Ma mir ca intre schimburi nu a consumat nimic, verific uleiul cam la fiecare 5k km si a ramas la acelasi nivel intre schimburi. In galerie gasiti si o poza cu uleiul, cum arata cu putin timp inainte de schimb. La fel si cu antigelul, nu am completat niciodata in acest numar de km, este la nivel aproape de maxim, exact cum a venit masina. Alte noutati momentan nu sunt, gasiti cateva poze in galerie cu masina si bineinteles, cateva consumuri. https://photos.app.goo.gl/2CS7uPHTFoWvFBfV92 points
-
Dispozitivele electronice (telefoane, tablete, etc) vor migra de la usb-ul clasic la type c in perioada urmatoare. Mie personal mi se pare o dotare care isi va arata valoare peste 1-2 ani.2 points
-
2 points
-
Kitul este si pentru CP3 pentru ca si acolo daca o sa cautam pe net, uzura se produce tot in acelasi loc doar ca etste mult , mult, mult mai mica decat la CP4. Motivul principal al uzurii este standardul Euro care a facut sa scada continutul de sulf (proprietati de lubrifiere bune)de la 100 ppm la sub 10 ppm, de asa vrea UE ca e ecologic. Se vede aici si la CP3 unde se uzeaza: Totusi ,350$ pe o piesa dasta e cam mult si eu unul as fi dispus sa incerc sa fac una , sau cel putin un desen pe care sa il dau cuiva sa il execute pe un CNC( o sa caut o pompa defecta doar pentru releveu). Faptu ca bypasezi circuitul motorinei de ungere sa nu mai intre in pistoul pompei -> injector ci direct in returul este un pas de diagnosticare mult mai util. Eu asa consider. As prefera sa vad spanul si sa ma duc la doctor cu pompa decat cu injectoarele. Tinand cont ca spanul la CP 4 nu face numai la noi , banuiesc ca bosch va gasi o solutie si pentru pompa asta cu un alt upgrade.2 points
-
am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.2 points
-
Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.1 point
-
1 point
-
Cum a zis si colegul TDR, vor avea ambele capete cu USB-C. La fel si in cazul laptopuri, stick-uri de memorie, unde se va migra incet incet catre usb type c. Spre deosebire de masini unde un model nou apare la 7-8 ani, cu un facelift la mijlocul vietii, tehnologia face salturi mari la 6-12 luni. Iar cum android auto si apple carplay devin din ce in ce mai folosite, e si normal sa faca aceasta trecere pt a putea mentine masina conectata la tehnologie o perioada cat mai lunga de timp.1 point
-
Salut! @cata11 Eu am confirmat doar cutia pusa pe aceasta motorizare, iar daca nu e aceeasi, concluzia ai tras-o tu.1 point
-
Senzorul de temperatura se pastreaza (cel incercuit cu rosu) Am montat multe cp3-uri pe cffb. Sunt cp3-uri cu si fara pompa de medii (cea cu pinioane) Te lamureste Mac ( @racingparts.ro ) cu ce e mai potrivit pt cffb1 point
-
Inafara de condusul ocazional al A5ului mentionat mai sus, nu prea devreme. Doar daca este o ocazie de neratat. Cumva sunt curios de GTI mk8, la ce pret ar putea iesi. Nevoia reala de mai mult spatiu nu e sau de statut, cat de acei cp, nm si automata.1 point
-
Am mai studiat un pic pompa mea si pe aspiratie mai are un senzor , cred ca de presiune(montat direct pe furtun, incercuit in poza). Daca ar fi sa fac trecerea la Cp3 , scot pompa auxiliara dar cu senzorul ala ce fac? EEXCALADE, acea pompa cu pinioane are rolul de pompa de joase sau ma insel? Daca da, ce presiune face ea? In ideea ca as putea sa o scot si sa las cum ma gandesc eu ca sa nu renunt la pompa auxiliara , care dupa cate inteleg ar face cam 8 bar. A mai facut cineva upgrade la CFFB 140 Cp? DeViAnS, habar nu am avut nici eu ca renumitul motor vw face span. Nici de pe forumuri nu am aflat. Intamplator am un coleg care se ocupa cu dezmembrari in Ploiesti si de la el am aflat ca e nebunie de cereri la sisteme de injectie la euro5 si asa am inceput sa caut. Nu vreau sa alarmez pe nimeni , dar parcurile mari de dezmembrari de la mine au vandut cam toate pompele, Cine poate sa faca conversia sa o faca, chitul ala de care vorbeam eu intentionez sa il montez ca sa mai trag un pic de timp, dar de facut conversia tot o voi face , pentru ca hai sa zicem ca mi-as permite o data sa schimb totul cu original ( cu credit evident) dar a doua oara o duc la fier vechi. Am gasit in carte ca acea pompa auxiliara ar face 3.5 bar:1 point
-
Wow... sigur nu sunt ceva probleme pe acolo? Stiu ca stilul de condus influenteaza mult, dar poate o verificare a etrierilor? O sa pun o poza cu placutele mele dupa 20k... mai au cam 75% 'carne' pe ele Iar discurile au fost schimbate prima data la 170k. Referitor la organizator, l-ai comandat la reprezentanta (sau cine l-a comandat)? Daca da, de ce nu-l duci inapoi? Mi se pare cam aiurea sa iti dea Skoda in loc de Audi ...1 point
-
Noul ulei e facut de Shell si e mai bun decat producatorul vechi. Sau daca vrei, cumpara Shell de la importator oficial 0w30 cu norma pt motorizarea ta. Eu il folosesc in 1.4 tsi gen 3 (tu ai alta generatie) cu rezultate exceptionale.1 point
-
Salutare, Vin din ipostaza unui proaspat posesor de e-Golf de aproape 5 zile. Am citit cu interes toate informatiile anterioare incepand cu pagina 1. Cautam o masina de ceva vreme (incluzand electricele), dar depaseau cam cu 7000 euro bugetul pe care voiam sa-l aloc. Intr-o zi, cu ajutorul unui prieten, am aflat, la fel ca herur, de o reducere masiva de 8000 euro la un e-Golf. Am mers la test drive prin parcare si a fost dragoste la prima vedere - linistea, confortul si senzatia de premium oferite chiar m-au facut sa dau avansul pe loc (erau doar 3 masini reduse la acel pret si pana am ajuns la reprezentanta - Porsche Bucuresti Vest 1, deja se rezervase unul). Modelul are ca optionale: Priza combinata AC/DC, Camera video Rear View, Faruri LED TOP, App-Connect, Pompa de incalzire, Pachet iarna. Pretul final a fost de 19.500 euro. Venind din stoc nu are 3 chestii pe care l-as fi pus: Bordul digital (asta pentru tech-guy-ul din mine), keyless start (masina electrica din 2020 si tot cheie briceag ) si oglinzi retractabile electric (cu traficul din Bucuresti chiar ajungi sa te bucuri de acest optional, mai ales cand e masina un pic murdara si tu stai sa impingi la oglinzi pe ambele parti). ------------------- Referitor la ce ati discutat pana acum: nu am avut probleme la WeConnect, a mers din prima, fiind singura configuratie facuta de agentul de vanzari inainte sa ii dau talpa pe centura Bucurestiului. Am folosit-o pana acum in 2 ipostaze: o data cand am uitat daca am inchis masina - mi se intampla mereu si chiar e un beneficiu major sa o poti inchide si verifica din aplicatie cand am dat drumul la aerul conditionat inainte sa urc in masina cu 10 minute. Scade range-ul un pic, dar confortul de a nu gasi masina la 60 grade in interior este exceptional - il vad ca unul din avantajele de baza la masinile electrice vara (dar si iarna) We Connect Go - stiam ca este doar pentru masinile non electrice; doar am intrat in aplicatie si m-am uitat la un tutorial, am vazut ca nu e complementara cu ce ofera We Connect Car Play (Apple) - a mers instant, nu am avut probleme. Am realizat ulterior ca este ca optional prin App-Connect si trebuie mentionat ca e un must have. Nu sunt fan inrait radio, am cateva aplicatii de muzica si avand waze-ul pe ecranul masinii te pune in rand cu momentul in care este tehnologia in momentul de fata - ma saturasem de telefoane puse aleator in diverse prinderi - the simple, the better. Am doar 100 km cu ea. La range inca nu intru pentru ca am abuzat la maxim cuplul unei masini electrice (si cu toate asta, media e de 14 kwH / 100km, cu tot cu aerul pornit) ------------------- Ca o concluzie - ma bucur mult ca am facut alegerea asta. Masina se simte si se comporta excelent! Voi reveni in cateva zile pana la o saptamana cu un scurt feeling despre consum si alte lucruri observate ca voi face cateva drumuri mai lungi (~250km dus intors). O zi buna!1 point
-
@ShadoWzZ: ți se pare frumusețea sta în ochii privitorului!. Urmează și vopsitul, dar eram prea bucuros de achiziție să nu vă arăt și vouă.1 point
-
Hmmm ... nu stiu ... imi pare mie sau este o usoara diferenta de nuanta ? ?1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru lamuriri. Nu inteleg de ce raspunsul trebuia facut pe un asemenea ton. Puteai fi mai colegial in raspuns. Eu nu am intrebat sarcastic sau cu rautate...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poate anvelopele aveau nevoie de puțin “rodaj”. Legat de asta: Spune-i acelui cineva să încerce mașini mai puternice. E mai distractiv să dispui de o rezervă de putere decât să-ți dorești una.1 point
-
1 point
-
n-am mai auzit de masini in care sa ajunga -30 de grade iarna. la noi pe planeta sunt, sau alt sistem solar? amaraciunea aia de rcd510 al meu n-a dat o data rateuri vara-iarna in 10 ani si am prins si ierni friguroase, dar una e temperatura in masina si alta afara. sigur ca mai pot da rateuri am vazut recent un video cu o tesla 3 in care s-a inchis ecranul complet. a tras pe dreapta si a repornit totul ca nu mai avea ce face, nu stia viteza nu stia nimic. la o octavia totusi ai ecranele separate. oricum, trendul asta e, producatorii zic ca asta la cer clientii, ecrane si iar ecrane.1 point
-
@skodamen pe principiul asta nu îți mai cumperi nimic, nici Octavia, nici golf, nici audi, nici Renault, nici honda și lista poate continua. Iar dacă nu cedează ecranul multimedia și nu ai probleme cu clima, poate cedează displayul vitezometrului și atunci ce faci. Sau poate nu cedează niciun ecran sau sistem electronic și te lasă în drum motorul sau dsg-ul. Deci nu mai plecați de la premisa "că daca cedează nu știu ce" pt că ajungi intr-un cerc vicios in care ori nu mai cumperi nimic ori stai stresat de fiecare data când mergi cu mașina că poate se strică ceva.1 point
-
Vad ca foarte multi ziceti de comenzile de clima ca nu mai sunt ergonomice fiind pe ecran, nu butoane fizice separate. Dar in realitate, de cate ori pe zi umblati totusi la climatronic? Pt ca nu cred ca cineva modifica din 10 in 10 minute temperatura, viteza sau directia aerului. Iar daca ai si o implentare buna a functiei auto, ar trebui sa fie si mai simple lucrurile.1 point
-
1 point
-
Salut, nu stiu daca a mai fost intrebata treaba asta, dar oare este vreo solutie pt a monta un display digital la CC. Stiu ca majoritatea masinilor care sunt cu display digital sunt pe platforma MQB, dar versiunea americana de Passat este inca pe platforma PQ46 ca si CC-urile si are cockpit digital, asta imi da inca o speranta ca s-ar putea face ceva si pt CC-uri. Prin cautarile mele am gasit momentan doar varianta OEM care nu merge la CC. Dar in acelasi timp am gasit varianta chinezeasca care ia placa de baza de la ceasurile analog si o pun intr-un display digital facut de ei si ii plug and play din cate am citit si vazut. Partea proasta ii ca nu am gasit sa fie si pt CC-uri, am intrebat un chinez si o zis ca poate o sa fie o solutie peste cateva luni. Dar as vrea sa stiu daca mai stie cineva de alte variante sau soluti. Atasez videoul si link catre solutia chinezeasca. video Cockpit digital pe Aliexpress1 point
-
1 point
-
Seat Leon style 1.5tsi 96kW . Consum extraurban pe 238km cu viteza medie 65km/h 4.8% . Mers linistit pentru rodaj fara a depasi 3500rpm. Consum mediu mixt pentru 410km, din care 238km extern, 6.34%. Start-stop dezactivat. Sunt uimit de consumul extraurban avand in vedere ca n-am fost cea mai lenta masina de pe traseu.1 point
-
Cam 4-5L/100 din acea medie sunt din cauza evacuarii si efectului auz-inima-talpa Si mie mi se par unele design-uri ale audi a fi inca de foarte mare actualitate si ca arata inca enorm de bine, personal ce nu imi place la A5 (S/RS) este interiorul, pare rupt din A6 2007 si invechit tare, dar asta-s doar eu..1 point
-
O sa mai astept sa se lase cutia. I-am ales pe cei mai scumpi si cu review-urile cele mai bune. Nu vreau sa ma gandesc cum era daca puneam foliile "la colt de strada". @deenman Nu le caut, dar unele chestii sunt deranjante. Ma astept ca atunci cand un lucru este nou, produs intr-o fabrica dupa anumite standarde si verificat de nenumarate ori, sa nu aibe asemenea scapari. Pana la urma toate se rezolva. Nu am luat masina ca sa-mi fac nervi ci pentru a ma bucura de ea.1 point
-
mama, ce-ati luat-o pe aratura Realist vorbind, o s-avem toata viata inainte (hopefully) sa avem electrice plus ca in Romania mi se pare inca destul de complicat sa o ai pt altceva decat masina de oras, un drum de mai multe sute de km prin tara inca mi se pare f problematic pt o electrica. Intentionez sa mai raman o vreme pe termice1 point
-
Nu te intrebam ? Plus ca P&B sper ca inseamna: Peanut Butter; Playboy; Pensions Board; Pull and Bear1 point
-
/offtopic Mda, vad ca au disparut ultimile postari...? @zidanne lasa-mi in privat o metoda de contact ca sa vorbim in privat, vad ca ai mesageria oprita. /ontopic Si pentru ca ma manca curiozitatea daca timpul declarat de producator este adevarat, mai exact 6.7 secunde pentru 0-100 km/h, zilele tercute am facut testul undeva in afara orasului, pe o strada fara trafic si am avut surpriza sa constat ca timpul este chiar mai mic1 point
-
1 point
-
Vineri, după aproape o lună a sosit cartea de identitate iar începând de luni ma voi ocupa de înscriere. Nu am înțeles de ce a venit atât de greu, cartea fiind eliberată pe 18.04. Mai jos aveți poze cu cartea si certificatul de conformitate, pentru cine intereseaza detalii tehnice, cod motor, greutate, dimensiuni anvelope, etc. Sâmbătă am dat o fuga pana la Sibiu, traseul a fost A1 - Valea Oltului - Rasinari - Gura Râului - Păltiniș - Sibiu si retur. Cu 4 adulți și AC on, consumul a fost de 7.5 (poza mai jos). Cu ocazia asta am început să folosesc modul Sport atât la plecare cat si la întoarcere. Alta viata, schimba mult mai bine iar cand o calci motorul/toba scoate un sunet plăcut si in cateva secunde, fara efort, ajungi mult peste viteza legală. Dupa 2700 km ma declar super multumit, singurele puncte negative ar fi suspensia destul de rigida. Las si cateva poze de sâmbătă, m-am jucat putin cu filtrele, spre sa va placă. O săptămână ușoară va doresc! Poze part. 21 point
-
Nu trebuia sa ma citezi intrucat era ultimul post Cu placere Va trebui sa te inregistrezi in aplicatie Bafta!0 points
-
Ieri am stat maxim 20 min la vama Kulata in jur de ora 14. E posibil ca situatia sa revina la normal si am observat ca vamesii greci faceau eforturi sa fluidizeze trecerea prin punctul vamal.0 points
-
https://www.mediafax.ro/economic/news-alert-multe-dintre-punctele-de-trecere-a-frontierei-in-grecia-au-fost-sau-urmeaza-sa-fie-inchise-anunta-un-cunoscut-consultant-in-turism-193702840 points
-
Cred ca ar fi util sa se comunice si viteza medie, altfel este aproape irelevant.... eu cu batrana O2 1.6Timisoara-Severin, mers economic, adica nu mai mult de xxx , fara manevre bruste etc, adica cam ca “carte” viteza medie daca imi amintesc bine a fost de 65km/h, am avut un consum de 5.6, adica sub consumul din carte!? Cred ca este irelevant zic eu, pentru ca nu pot merge frecvent in acest mod, iar drumul a fost putin in “ “coborare” PS: Consumul de 3.9 din specificatiile tehnice ptr 1.5 TSI mi se pare un “mic dieselgate”, dar timpul ne va spune cum este....?-1 points
-
Despre stilul de condus, bagaje, ne pasageri, traseu etc nu am mai zis intrucat am considerat ca se subintelege ca nu numai viteza medie conteaza... De ex ex este normal sa consum 3 % daca drumul este in coborare mai mult de jumatate ??. Am avut si eu acest consum cu O2, bineneteles irelevant...-1 points
-
In motorul tau nu ai ce face cu 0w30. Motorul tau e la baza inca un motor PD, cu injectoare mecanice, cu tehnologia lansata dupa 2000. Daca dpf e in stare buna 5w30, daca dpf-ul este de forma, 5w40. 0w30 merge in motorizarile noi (2013), cu turbina, injectoare electronice, cu temperatura imensa din cauza regenerarilor DPF. Uleiurile care au FP mare, sunt in general bune la motorizarile noi, pt ca la unele masini DPF este aproape de evacuare, si afecteaza in timp supapele si evident uleiul.-1 points
-
-1 points
-
Nu, am vrut sa zic exact ce am scris. Uita-te la FP la uleiuri si apoi o sa intelegi, de ce. Vezi 5w30 apoi 0w30 apoi vezi un 5w40 gros. Daca iti spun galeria de evacuare esti mai fericit? vorbeam de supape, alea o fi oare la evacuare? la tobe? sau finale?-2 points
-
Intradevar, este injositor sa porti ceva pe scrie Skoda intr-un Audi. Te murdaresti cu mizerie, pe orgoliu.-7 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00