Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.07.2020 în toate secţiunile
-
Azi am instalat DRL-uri. Am preferat acest setup deoarece scad sansele de a arde lupele circuland ziua cu farurile aprinse in afara localitatilor. Am observat la Kia Sportage acelasi principiu de functionare. Singurul lucru care mai ramane de facut, este sa vina seara si sa vad cat de puternice sunt defapt ledurile albe si daca deranjeaza, caz in care voi monta un releu in comutatie ce va stinge DRL-urile cand se aprinde faza scurta sau becul de pozitie, inca ma mai gandesc. Oricum, asta urmeaza sa fac zilele urmatoare, fiind un efect interesant la intrarea/iesirea din pasaje.4 points
-
Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si am zis sa-mi prezint si eu masina. Este vorbe de un Polo 9n3 GTI 2006. Masina a fost achizitionata in Februarie 2019. La data aceea masina era stock interior si exterior. Dupa cateva lupte cu mine '' nu ii fac nimic, o tin stock ca e un GTI si nu ii mai trebuie nimic'', am renuntat si urmeaza o mica lista cu modificarile si cateva poze. Exterior: - bara fara Cup Edition - Lip Leon Cupra - Jante Cup Edition - Praguri Votex - Bara spate custom cu prelungire de Golf 5 R32 - Suspensie KV V1 - plus cateva chestii de micute (embleme negre, renuntat la sigla GTI pe spate, folie pe stopuri, antena Audi Q5) Interior - Volan Scirocco - Nuca schimbator R32 - Suport 2 ceasuri pe stalp - Stalpi fata imbracati in ''alcaranta'' - Repozitionat tweetere - Lumina ambientala picioare - Player Alpine UT92BT (urmeaza sa-i cumpar o navigatie) - Usi antifonate - Oala roata de rezerva antifonata Motor: - Soft stage 1 (180-190cp) - Intercooler frontal - Filtru sport de la Ramair - Heat shield custom - Vacuum-uri anulate Sper ca am mentionat tot.3 points
-
3 points
-
am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.3 points
-
Va salut , Am si eu un 2.0 CFFB dotat cu CP4. Am vazut problemele cu inlocuirea pompei la acest model, tanand cont de faptul ca are 2 pompe de motorina. M-am uitat si la americani si am inteles ca defectul asta cu spanul se datoreaza faptului ca acea rola care calca pe cama , pistoul de fapt nu are ghidaj si la un moment dat aceasta rola in loc sa fie paralela cu cama se intoace si punctul de contact devine din ce in ce mai mic si presiunea foarte mare , motiv pentru care cedeaza. Am inteles ca nu exista CP4 care nu va ceda la un moment dat. Am vazut totusi ca exista si o metoda mai buna de a scoate spanul din acea zona fara a afecta injectoarele , explicatii in clipul de mai jos. Poata sa faca cineva in RO aceasta piesa? Acum , vreau sa atrag atentia asupra unei greseli si anume montarea unui filtru de 1..2 microni pe aspiratia pompei si explic: una din multele caracteristici ale motorinei este filtrabilitatea,( temperatura minima de filtrabilitate sau cloudpoint in engleza), aceasta caracateristica reprezinta tendinta parafinelor din motrina de a cristaliza si in acest fel prin marirea volumului moleculelor, in special in sezonul rece , blocheaza filtrul de motorina( festila de pe vremuri facea procesul reversibil). Aparatul care face ascest test utilizeaza o sita de 20 microni si ceea ce gasiti in orice peco asa va vinde motorina. Daca noi punem 2 microni in loc de 20 sa nu ne miram ca masina nu mai porneste iarna. Acum vazand kitul americanilor , as prefera sa il montez dacat sa fac mii de adaptari si teste. Ce parere aveti?2 points
-
Teoretic ar trebui sa fie invers, sa schimbi placutele fata de 2 ori pana schimbi un set de placute spate2 points
-
2 points
-
Probabil putin dintre voi stiti ca in acest an 2020 grupul VAG a trebuit sa inlocuiasca aproape toata gama de ulei datorat contrafacerii in special norma 5W30 ultra folosit. In ambalarea uleiului original VAG la partea inferioara a bidonului de plastic sub codul de bare se afla data de productie a bidonului (cu niste ''cesulete'' sub bidon) si ambalare uleiului gravata cu laser in relief fix in culoarea ambalajului drept nu stramb ca la fake. Va puteti documenta si singuri la fel ca mine de pe Google. Nu incepeti cu hate-reala! (ex. https://www.drive2.ru/b/466957916465791766/ )1 point
-
Hi will this kit work on the cp4 as found in the vw audi cars? REPLY: We are not sure. Ce a constatat cineva care a montat sistemul: I installed mine today. Good product. Couple of things wish were addressed before hand..hope they help others. 1- instructions are almost identical to that of Accurate Diesel kit...meaning no torque specs provided...on something with high pressure..tightening without it feels subpar. 2- biggest time consumer was getting the notch and casting flash removed so the lower intake would sit without sitting on the metering unit. No instructions indicating how much to grind off. I was careless enough to grind away and make a small hole in the intake! Good thing for JB epoxy! By the time i was done the intake still sat on the metering unit...oh well keeps it from going anywhere ha. 3-follow the instructions and do not tighten the flange side of braided line until you have secured the line..lots of movement required at the end and dont want to end up tightening in wrong position. Just wish they made a single supply line that required no cutting. Just swap sensors and good to go. Good product and thanks for the extra orings. Poze mai clare si explicatii cum functioneaza: https://www.drivingline.com/articles/new-product-spotlight-ss-diesel-motorsport-s-cp42-bypass-kit/ Instructiuni montaj cu poze: https://ssdiesel.com/wp-content/uploads/2020/05/Installation-instructions-F-00H-6.7-4.2-FS-CARB-EO-D-756-1-Rev-H-07MAY2020.pdf Kitul este pt CP4.2 de pe motoarele de 6.7 litri Interesant ca au la vanzare si kit de conversie la CP3 si ei... https://ssdiesel.com/shop/duramax/kits-duramax/lml-cp3-conversions/1 point
-
Ale mele stau prin magazie de la inceput, dupa ce am le-am luat pe cele de cauciuc, deci...nu are rost sa dai banii aiurea.1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru lamuriri. Nu inteleg de ce raspunsul trebuia facut pe un asemenea ton. Puteai fi mai colegial in raspuns. Eu nu am intrebat sarcastic sau cu rautate...1 point
-
1 point
-
Ieri am stat maxim 20 min la vama Kulata in jur de ora 14. E posibil ca situatia sa revina la normal si am observat ca vamesii greci faceau eforturi sa fluidizeze trecerea prin punctul vamal.1 point
-
1 point
-
IMPORTANT ! La remontarea dq200 neapart schimbatorul de viteze in N sau P. Cele 4 Pistoane 25mm iesite in afara. Cele 4 furci din cutia de viteze toate 4 pe pozitia din mijloc (N). Altfel nu cupleaza furcile si da eroare si cheita de service pe cutia de viteze (P,R,N,D,S). (adica eroare ca nu poate intra in viteza x sau y si nu misca deloc rotile masinii = eu am pățit la remontare = apoi am montat ca mai sus si totul ok).1 point
-
Cel mai fain este ca, dupa un drum de genul asta sa fii multumit de masina pe care o ai. Nasol e cand te intorci nervos, chitit sa pui anuntul :)1 point
-
Aseara am adormit greu. Aveam de gand sa fac un traseu montan cu masina si am ales urmatoarea ruta : Bucuresti - Sinaia - Lacul Bolboci - Podul cu Flori - Lacul Scropoasa - Targoviste - Bucuresti. Azi dimineata la ora 8 eram deja pe A3, traficul lejer, inclusiv pe DN1. Din pacate, nu am facut foarte multe fotografii, fiind captivat de peisaj si de compania pe care o aveam. Vazusem unele postari la colegii de pe grup si sincer, din pozele lor, ma asteptam ca locurile sa fie putin mai spectaculoase. Pana la urma nu am regretat. Dimineata, inainte de a pleca, am facut plinul de motorina. Dupa 360 de km, am facut plinul cand am ajuns acasa, am alimentat 43,6 litri. Cu o medie de aprox. 12,5%, ma declar multumit de consum. De la Bolboci am poze insa nu cu masina. Urcand spre Podul cu flori Podul cu Flori Apoi am plecat spre Lacul Scropoasa Si cand am plecat de acolo, am vazut un drum pe partea stanga ce urca prin padure. Mi s-a parut oarecum periculos, fiindca la un moment dat, pe partea stanga era o groapa si am trecut razant cu roata pe langa ea. Am vazut ca defapt era prapastia de dedesubt si un tub de pod relativ ingust, a trebuit sa intru cu masina in santul de scurgere de pe marginea drumului pentru a nu cadea de pe acel tub. Drumul am realizat ca nu este folosit, fiindca nu se prea vedeau urme de roti si crengile pomilor in foarte multe locuri intrau pe drum. Cu aceasta iesire, mi-a trecut doleanta cu cortul montat sus pe masina, pe platforma. Pur si simplu mi se pare periculos sa dorm in salbaticie cu cortul, si nu neaparat datorita animalelor salbatice ci a altor tip de .. animale. Pe viitor, plecarile vor fi dimineata cu o masuta si 2 scaune iar intoarcerea seara.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa un an de la curatarea EGR mi-am facut timp si pentru galeria de admisie. De fapt cu asta trebuia sa incep, aici erau cele mai mari depuneri. Am scos cam 500 ml de funigine, practic tot plenumul galeriei era colmatat. Pe tuburile de coborare catre chiulasa nu erau cine stie ce depuneri, pe porturile chiulasei asemenea. Am folosit diluant, degresant motor si jet de apa. Cu un bat de lemn de frigaruie am mai dislocat din bucatile mari, sa mearga mai repede. Treaba este foarte anevoioasa si murdara, m-am intins pe 2 zile. Daca tot am dat jos EGRsi clapeta au fost curatate din nou si ele, nu erau mari depuneri acumulate intr-un an. Situatia initiala: Dupa curatare: Ca prima impresie dupa curatare s-a imbunatatit semnificativ felul cum se comporta masina la plecarea de pe loc si viteze mici. Inainte era destul de brutala cand schimbam treptele, in special din 1 in 2, practic nu reuseam fara sa smuceasca cand luam piciorul de pe acceleratie.1 point
-
Man dai pe pozitii sau faza scurta si tragi spre tine.La prima ,,treapta" de tragere se aprind pe fata iar la a doua pe spate. 11 posturi inutile cand se putea explica simplu dintr-un singur post.Nu toata lumea se pricepe la masini si mai ales la una noua la care iti e frica sa nu tragi prea tare de un comutator ca sa nu rupi ceva.Am o verisoara care a descoperit dupa 2 ani ca la Ibiza are si stropitoare la luneta. Apropo sa stapanesti masina sanatos!1 point
-
In motorul tau nu ai ce face cu 0w30. Motorul tau e la baza inca un motor PD, cu injectoare mecanice, cu tehnologia lansata dupa 2000. Daca dpf e in stare buna 5w30, daca dpf-ul este de forma, 5w40. 0w30 merge in motorizarile noi (2013), cu turbina, injectoare electronice, cu temperatura imensa din cauza regenerarilor DPF. Uleiurile care au FP mare, sunt in general bune la motorizarile noi, pt ca la unele masini DPF este aproape de evacuare, si afecteaza in timp supapele si evident uleiul.0 points
-
-1 points
-
Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa. Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.-1 points
-
A fost schimbată iarăși valva EGR pe garanție. Sunt curios dacă peste un an sau 14.000 km trebuie sa merg sa o schimb iar. Că mai mult se pare ca nu ține cu softul dieselgate.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00