Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2020 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si am zis sa-mi prezint si eu masina. Este vorbe de un Polo 9n3 GTI 2006. Masina a fost achizitionata in Februarie 2019. La data aceea masina era stock interior si exterior. Dupa cateva lupte cu mine '' nu ii fac nimic, o tin stock ca e un GTI si nu ii mai trebuie nimic'', am renuntat si urmeaza o mica lista cu modificarile si cateva poze. Exterior: - bara fara Cup Edition - Lip Leon Cupra - Jante Cup Edition - Praguri Votex - Bara spate custom cu prelungire de Golf 5 R32 - Suspensie KV V1 - plus cateva chestii de micute (embleme negre, renuntat la sigla GTI pe spate, folie pe stopuri, antena Audi Q5) Interior - Volan Scirocco - Nuca schimbator R32 - Suport 2 ceasuri pe stalp - Stalpi fata imbracati in ''alcaranta'' - Repozitionat tweetere - Lumina ambientala picioare - Player Alpine UT92BT (urmeaza sa-i cumpar o navigatie) - Usi antifonate - Oala roata de rezerva antifonata Motor: - Soft stage 1 (180-190cp) - Intercooler frontal - Filtru sport de la Ramair - Heat shield custom - Vacuum-uri anulate Sper ca am mentionat tot.10 points
-
8 points
-
Poate anvelopele aveau nevoie de puțin “rodaj”. Legat de asta: Spune-i acelui cineva să încerce mașini mai puternice. E mai distractiv să dispui de o rezervă de putere decât să-ți dorești una.6 points
-
Cel mai fain este ca, dupa un drum de genul asta sa fii multumit de masina pe care o ai. Nasol e cand te intorci nervos, chitit sa pui anuntul :)5 points
-
4 points
-
4 points
-
am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.3 points
-
Presiunea a fost cea de stradă 2.5 ca sa pot compara si cu precedentele. Concluzia este ca sunt mai confortabile decat self seal-urile. Cand o sa iau si un compresor o sa o mai cobor pe astfel de trasee. La rulajul pe asfalt pana la la 60-70 km/h nu fac zgomot. Insa la mai mult se aude zgomotul de rulare care nu e deranjant si e acoperit usor de muzica/radio. Cat priveste clisa tare de Buzau spalata de torentiale, cred ca niciun cauciuc nu-i face față. Efectiv nu am reusit sa intorc masina si am fost nevoie sa cobor o panta cu spatele aproape sanie ( urcarea din postul anterioar cu Dusterul în față).3 points
-
Având în vedere ca în aria de discuție dedicata modelului Passat nu avem B8.5, m-am gândit ca un topic dedicat îmbunătățirilor si noutăților cu care vine B8.5 ar fi bine venit, curioși si pasionați ca mine cred ca mai sunt pe aici.? Iar unele noutăți pot fi implementate ca și retro-fitinguri. Încep cu partea dedicata luminilor ( față și spate ), când mai gasesc ceva timp, mai adaug. Cine mai are, să mai pună.2 points
-
Azi am instalat DRL-uri. Am preferat acest setup deoarece scad sansele de a arde lupele circuland ziua cu farurile aprinse in afara localitatilor. Am observat la Kia Sportage acelasi principiu de functionare. Singurul lucru care mai ramane de facut, este sa vina seara si sa vad cat de puternice sunt defapt ledurile albe si daca deranjeaza, caz in care voi monta un releu in comutatie ce va stinge DRL-urile cand se aprinde faza scurta sau becul de pozitie, inca ma mai gandesc. Oricum, asta urmeaza sa fac zilele urmatoare, fiind un efect interesant la intrarea/iesirea din pasaje.2 points
-
@bgd_b92Sper ca in viitorul apropiat sa intre la vopsit si atunci o sa-i fac si plafonul negru.2 points
-
2 points
-
Extern mi se par consumuri bune, chiar normale, atat pentru 1.5 cat si pentru 2.0 benzina. Pe oras la cel de 1.5 cred ca ii lipseste cuplul care ar mai scuti din turațiile motorului. Pe oras dieselul ar mai putea salva (teoretic) ceva din cifrele de consum, dar in oras isi face si el de cap. Un bitdi vara in oras scoate si el lejer 13-14 dar cred ca este loc si de mai mult. E drept ca prioritar pentru mine este sa imi rezolv treburile nu sa cotcodăcesc mașina la consum... pe căldura asta clima trage si ea din același rezervor, îi mai dau si eu câte o talpă cât să păstrez turbinele curate. Recomandarea mea este sa comutați pe alt afișaj, unul fara consumuri si astfel va puteti bucura liniștiți de mașini, un consum mic nu spune decat o parte a poveștii auto, de regulă una despre rețineri. Viața e frumoasă cu orice mașină... până la urmă, daca esti pasionat si esti la volan, ce altceva iti mai trebuie?2 points
-
2 points
-
1 point
-
Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa. Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.1 point
-
1 point
-
Foarte frumos ce ai lucrat cu ea, asa ceva sa tot vezi pe strada, ca oricum sunt putine...care mai sunt1 point
-
Frumos exemplar, sa o stapanesti sanatos in continuare. Cred ca ai uitat de evacuare ; i`ar sta bine si cu plafonul negru lucios, my2cent.1 point
-
Ma refer la faptul ca navigatia masinii are o antena mult mai buna si presupun ca diferenta mare de pret fata de cele mobile trebuie sa se concretizeze si in ceva performante, de procesor de exemplu. Nu prea am lucrat cu mobilul ca si navi(am un mio care avand update la harti pe viata aparatului m am folosit numai de el), nu stiu aplicatia asta gratuita google waze cat e de updatata la radare, puncte de interes, reparatii temporare de strazi, etcetera(n am zis ca nu e updatata, ci doar ca astea gratuite in principiu sunt mai rar updatate ca cele platite).1 point
-
Salut, Am observat ca pe site ul oficial Volkswagen ulei ul 5 w 30 cu norma 50400/50700 a fost înlocuit cu 0 w 30 cu specificația ca este înlocuitorul lui 5 w 30 . Ma bate gândul rau sa merg pe vascozitatea asta , este vorba de un 2.0 litri 140 cfhc din 2014. Ce ziceți?1 point
-
unii se sperie degeaba,este ceva timp de cand nu a mai venit vreun coleg sa spuna ca cureaua a cedat in perioada de km preconizata de constructor1 point
-
Dupa parerea mea exista o fisura logica : Daca masina a fost proiectata cu acest sistem de protectie al bateriei si nu permite descarcarea completa si nici incarcarea la valoarea de 100% ce rost mai are sa iti sugereze sa nu incarci bateria la 100% (user mode) daca ea oricum nu ajunge niciodata la 100% hardware? De ce doar pana la 80% (user mode) care de fapt in realitate asta ar insemna undeva la 60-70%? ..Suna a logica de "noaptea mintii" Eu nu am tinut niciodata cont de acest aspect si am incarcat intodeauna pana la 100% user mode. In schimb am avut grija sa incarc la curent cat mai mic (5A) cand nu a fost nicio graba. Mi se pare mult mai important acest aspect pentru durata de viata bateriilor. Este adevarat ca avand si motor termic la dispozitie, timpul de incarcare al bateriilor nu este foarte important in ceea ce ma priveste.1 point
-
1 point
-
@C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.1 point
-
Tu compari o utilitara (Hilux) gandita pentru altceva cu o masina de familie. La VAG, pe langa Octavia si Arteon-ul si Passat-ul au rezultate slabe. Daca nu ma insel si Superb-ul era praf la testul asta acum cativa ani. Daca compari in clasa asta Corolla este lider si Octavia a picat testul, deci despre ce vorbim?1 point
-
Exact. Pur si simplu, nu le poti compara. Si legat de spatiu, tot asa....cel putin spatiul dintre pasager fata si sofer, pozitia de condus, etc....net superioara la Touareg. Skoda e un Tiguan alungit. O masina ok....dar ni le putem compara. E ca si cum compari o Octavia 3 noua ...cu un A6 C7...3.0tdi. Da, le poti cumpăra la aceeasi bani, aprox Alta tinuta de drum, confort, siguranta....si costuri de întreținere.1 point
-
Si noi am alege GLE facelift daca ar fi sa optam intre Kodi si 7P , costa cat amandoua la un loc In rest , daca ar fi sa alegi intre Kodiaq si altceva nu mai are relevanta , ai ales deja Kodi ca sa schimbi 7P , esti subiectiv acum Intelegem ca materialele la 7P erau mai proaste decat cele de la Kodiaq ? Tehnologia noua si impozitul mic sunt marile avantaje la Kodiaq , dar nimic in rest , nu e 7P mai barca decat e Kodi1 point
-
Touareg 7P 245 ps (echipare full )am avut, a fost luat la 13000 de km si vandut la 100000. Masina este buna solida insa cu tot cu perne de aer se simte ca o barca si asta nu mi-a placut. Am probat si varianta cu arcuri, dupa mine se simtea si mai rau. La modelul facelift de la 7p s-a montat o suspensie de aer adaptativa (Wankausgleich) care cu adevarat face diferenta. Costurile de intretinere au fost destul de mari. Skoda Kodiaq Style 190 PS am acum cumparat de nou. Spatiu mai mult decat in Touareg, (cel putin asa simt eu cu toate ca am 190 cm). Materiale de buna calitate. Technologie mai noua. Costuri de intretinere pana acum bune. Insa o parere o sa imi fac dupa 100000 de km. Legat de partea de offroad exista un topic al unui coleg din Buzau cu un Kodiaq si se vede cat este de capabil, Touareg-ul nu cred ca l-ar baga nimeni pe astfel de drumuri si nici eu nu am facut-o. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege Kodiaq-ul. Daca ar fi sa aleg un SUV Premium as alege Mercedes ML sau facelit-ul lui GLE. Am avut ocazia sa il conduc cateva zile si este altceva.1 point
-
N-ai înțeles nimic, am zis ca pot pleca pe 20% fara frana de mana tocmai pentru ca stiu sa folosesc ambreajul si era vorba de un Logan nu de Golf care imi face probleme si pe plat dar nu mereu. Și ca sa intelegi si mai bine ca e o problema, la fel face si cand o conduce si alta persoana cu experienta. Dupa ce am condus fara probleme peste 30 autovehicule cred ca stiu sa folosesc un ambreiaj. Pe viitor abtine-te sa comentezi aiurea.1 point
-
Off: @andrei0241 Ce parametrii ai verificat? Sunt curios si eu sa studiez si sa iau notite sa fac o comparatie: On: Ultimele 5-6 plinuri am bagat Lukoil Ecto98. In weekend evident. Acum am ratat weekendul si am bagat Socar 95. Cam evit Petromul in ultima vreme iar de OMV nu m-am atins inca (nici de Rompetrol) Masina a mers ok cu Luk si o sa mai bag avand in vedere ca este mai ieftina ca cea de 95 de la alte benzinarii1 point
-
A venit filtrul si l-am montat. Dureaza 3-5 minute sa montezi filtrul si e foarte usor. Filtrul original era tot Mann (CU 26 009), nu parea prea imbacsit dar mirosea urat tare; mirosul e asemanator cu o camera inchisa care n-a mai fost aerisita de 6 luni. In special cand dadeam drumul la A/C simteam un miros mai ciudat dar cu filtrul nou din ce am testat, nu mai miroase nimic. Pachetul contine si instructini de montaj pentru VW, Skoda, Seat si Audi. Filtrul vechi:1 point
-
0 points
-
Se pare ca MQB nu este cel mai agil sasiu de pe piata. Atat Octavia cat si Superb IV si Passat GTE au fost trecute la junk de "suedeji" putand trece pe 4 roti la maximum 72 km/h. Superbul era in aer la 68 km/h. Spre referinta, o Puma noua duce 80km/h. Ciudat este ca greutatea suplimentara a Superb-ului IV precum si distributia maselor mai buna (are bateria pe puntea spate) a inrautatit rezultatul testului.0 points
-
la petrom e 99, doar la petrom-v era ca la omv parca(iar acum nu mai e). deci da, in rezervor trebuie sa fie numai un sortiment de benzina, si de la noi doar omv100+ promite CO 100. iar masina/ecu trebuie sa mearga ceva timp, si eventual turata pe toata plaja pt a invata bine.-1 points
-
Primele Rezizii la mine pe moua masina / second la ~200.000 - 2.0 TDI -150cp . Schimb discuri si placute fata TRW - cost piese 430 ron , manopera 0 , se poate face usor in parcare cu o trusa uzuala de scule cu conditia ca masina sa fie relativ noua sa nu apelezi intensiv la ''ciocan'' Schimb lichid de frana DOT 4 TRW - 1,5 litri - cost piese ~ 35 ron , se face teoretic o data la 2 ani , manopera 0 , se face usor in parcare ca cateva instrumente rudimentare . Schimb antigel G13 - ~ 3 litri concentrat + 3 apa distilata - cost ~ 60 ron , manopera 0 , se schimba teoretic o data la 5-6 ani sau 100.000 Km , manopera 0 , operatia putin mai dificila , ai nevoie sa o poti ridica putin in sus pentru a avea acces sub radiatorul din fata , eu am facut aceasta revizie pentru ca fostul proprietar a schimbat distributia si ''mesterii'' au bagat G12 in acest motor si era si concentrat la -60 grade Urmeaza revizie ulei Liqui Moly top tec 4200 5w30 ~5 litri + toate filtrele - cost piese ~ 450 ron , se schimba teoretic la 30.000 km sau 2 ani , practic la noi 10.000 - 15.000 km - sau o data pe an , manopera 0 Urmeaza revizie DSG QD250 - ulei Liqui Moly - ATF 8100 ~6 litri + filtru - cost piese ~ 500 ron , se schimba obligatoriu la 60.000 km , manopera 0-1 points
-
Legat de acel test al "elanului" nu va panicati. Multe marci si modele au avut rezultate slabe la teste, au facut ceva setari noi din soft la ESP si au fost ok dupa. Sunt mai multe videouri cu aceste noi setari si rezultate la marci de renume, precum Toyota.-1 points
-
Salut, Pentru cei care cauta alternative la piesele de schimb/consumabilele originale: - surubul de umplere este un M10x1x10 cu saiba de etansare captiva de cupru, am gasit PN-ul pe Autohut; - surubul de scrugere este un M10x30 cu saiba de etansare din aluminiu, am gasit surub(Dedeman, Rocast) si saiba de etansare din cupru(Rocast); - suruburile cu care se monteaza pompa sunt doua M6X35 cu flansa, am gasit varianta cu saiba separata (Dedeman, Rocast) dar le-am refolosit pe cele originale dupa ce le-am curatat de rugina; - oring-urile sunt aparent 43x2,5, cel mai probabil NBR70; am gasit la Todaio, magazin din Calarasi, dar din pacate am comandat 44x2,5 si 46x2,5 deoarece gasisem marimile astea pe internet, asa ca am fost nevoit sa le refolosesc pe cele orginale, acestea fiind totusi in conditie buna; - ulei, am folosit Ravenol AWD-H, luat de pe Autohut;-1 points
-
-1 points
-
Exact, rotile sunt frumoase, dar setup-ul actual ...parca nu e ok. Cu siguranta te gandesti sa o cobori, pentru ca acum arata ciudat. Totusi, ma indoiesc ca tu poti pune oficial roti de 21 pe Tiguan, deci aici o sa trebuiasca sa stai mereu cu teama ? Asteptam continuarea-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00