Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2020 în toate secţiunile

  1. O perspectiva altfel
    14 points
  2. Camera pare a fi aceeasi de pe Octavia 3. Putin deformata imaginea in colturi dar e acceptabil. Nu cred ca voi folosi prea des Park Assist dar l-am testat si functioneaza foarte bine. E nice to have dar nu un must. Inca o poza cu interiorul Cred ca voi pune o folie pe zona piano black din jurul schimbatorului, sigur se va zgaria altfel ? Imi place foarte mult ca oglinda retrovizoare este fara rama, arata mult mai elegant decat cea din masina de test drive. Sincer nu stiu din ce pachet face parte dar ma bucur ca o am ? Si cu luminile stinse: La asta ma refeream cu culorile navigatiei: Pana acum sunt foarte incantat de masina ? Astept sa ii termin rodajul sa vad cum sta pe partea dinamica Era sa uit de cheie, parca nu e Skoda cu cheia asta ? Pare ceva mai premium
    4 points
  3. Si anul asta, din varii motive am ales sa ajung la mare (in ro ofc) cu Bora. Totul bine si frumos la dus - insa joi, la intoarcere, am avut majoritatea dumului temperaturi de 36 de grade, si cu destule varfuri de 38... Si as fi vrut sa spun ca totul a fost ok, insa nu a fost chiar asa. La un moment dat, cand la 37grade (pe bord) cu aerul pornit, am accelerat destul de tare de la 80 catre 130 - a luat limp... Am citit ieri eroarea si avem un minunat 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 Timpul alocat masinilor l-am petrecut altfel (se va vedea in celalalt topic cum) ca sa investighez - dar o sa iau clasicele verificari, n75, furtune, capsula de pe turbina... Si mai e varianta geometrie imbacsita de la condus de persoana de sex feminin... (stiu, sunt misogin, dar e o posibilitate)
    2 points
  4. Daca tot este sambata si am renuntat sa o vand, am facut urmatoarele: 1.Admisie custom DIY s-a potrivit la fix.. filtrul este Simota pe 76mm, pana se refac stocurile in tara la RAMAIR. Are un sunet ca de supapa, se aude un psssit..a crescut si consumu odata cu sunetu asta, nu ma mai satur de el. 2.Vopsit jantele DIY, polish,primer,vopsea, lac. 3.Vopsit sigla vw fata spate cu acelasi procedeu ca la jante. 4.Full gti look - grile proiectoare+centrala fagure. Acum e un mic black mamba ?.
    2 points
  5. Nu stiu daca acesta e cel mai bun loc de a scrie, insa cum nu am de gand sa creez un topic la Masina mea o sa-mi spun aici parerea pentru cei posibil interesati de acest model. Pentru noi este prima masina electrica si suntem efectiv fascinati. Usurinta cu care se conduce, linistea din masina, acceleratia (pana pe la 60Km/h este impresionanta - si asta o spun eu, care m-am plans inca de la inceput de performantele motorului 1.5 Tsi), faptul ca nu are cutie de viteze si nu simti nici un soc in accelerare, autonomia (masina va fi folosita strict in oras, pentru restul am Golf-ul), dimensiunile - totul ni se pare la superlativ. Sincer am pus prelata pe Golf si ne "batem" pe cheia de la e-Up!. Nu pot decat sa-mi inchipui cam cum e o masina electrica din clasa superioara. Oricum, pentru mine personal, nu mai exista cale de intoarcere. Viitoarea masina va fi 100% electrica, am devenit un mare fan
    2 points
  6. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  7. Interesant Scout'ul, desi parca i'au lasat fundul cam ridicat, iar partea gri a barii accentueaza senzatia asta
    1 point
  8. @mandelu nu merg zilnic cu masina, dar in we fac cam 100km cu ea.De fiecare data descopar lucruri noi, imi lasa un zambet in coltul gurii.Are discover pro, ceea ce ma incanta, DCC cu selectarea modului de conducere.Farurile sunt led top, nu matrix, dar e o incantare sa mergi cu ele.Ma rog, vin de pe led basic, dar astea sunt altceva, matura bine drumul...
    1 point
  9. Baia bine meritata de weekend. Dupa baie 2 produse foarte faine Ma-fra : luciu anvelope si polish mat cu miros discret de portocale. ? Am reusit sa adaug si folie neagra pe difuzor si pe viitor 2 evacuari false rezulta un spate " aproape R".
    1 point
  10. 1 point
  11. Bateriile sufera de doua forme de degradare: calendar aging si cycle aging. In urma degradarii, ramane mai putina capacitate utilizabila. Exista mai multe studii stiintifice conform carora uzura de tip calendar aging (invechirea) este cu atat mai pronuntata cu cat valoarea medie a nivelului de incarcare este mai mare. O baterie care are media nivelului de incarcare 50% pe durata a 5 ani va fi mai putin uzata decat una care are media nivelului 80% pe aceiasi 5 ani. Un alt lucru interesant care s-a descoperit, la peste 60% - 70% nivel mediu de incarcare apare o accelerare a degradarii. Curba cu "sanatatea" bateriei are o frantura in jur de 60% - 70% si o ia puternic in jos. Eu am citit studiul din care am extras poza atasata, dar acum nu-l mai gasesc. Tesla foloseste NCA pe autoturisme. Restul producatorilor, cam toti folosesc NMC.
    1 point
  12. Nu stiu daca are sens sa pui mai mult decat o finala un pic mai zgomotoasa. De R poate? Ca stiu ce vrei - un zgomot ceva mai agresiv insa nu iti uruie in cap pe autostrada, si doar o finala un pic mai sport va face exact asta.
    1 point
  13. Daca este lichid de frana, nu mai astepta nici o zi, este foarte coroziv, trebuie sters repede de pe toate suprafetele, nu numai metalice.
    1 point
  14. Pare să fie lichid de frână. Mergi la un service pentru constatare, cel mai probabil e cilindrul emițător de vină (“pompa de ambreiaj”). Verifică și nivelul lichidului de frână, să nu pierzi prea mult.
    1 point
  15. O ascensiue de weekend pe Vf Penteleu. Nu tu o alunecare necontrolată, un derapaj....plictisitor de simplu ? Asta pana a venit ploaia...
    1 point
  16. In mai la allianz am reasigurat casco cu 1741ron cu franciza 0,5% pana la 7000ron, nu mai putin de 500ron la care s-au adaugat 90 ron pt asistenta rutiera. Masina asigurata la 14.4k.
    1 point
  17. Salut, revin cu consumuri vara, Tiguan 1.5 TSI, 150CP, DSG, 6663 km, masina cu maxim 2 persoane la bord, bagaje mici 1) Bucuresti, ora 12:00, clima pornita (evident), condus normal ca deh...aglomeratie: - distanta: 15 km - timp: 1:00 h - vit medie: 15 km/h - consum: 19.0 l/100 2) Bucuresti - Dorobanti - Bucuresti - distanta: 161 km - timp: 3:02 h - vit medie: 53 km/h - consum: 7.8 l/100 Consum long term - distanta 1271 km - 11.2 l/100km Concluzia mea: aceasta masina, cu acest motor, cu aceasta cutie, pentru Bucuresti este o mare teapa :). Pacat, imi place foarte mult dar incep sa cred ca am facut o greseala. Ma intreb daca motorul de 2.0 era mai breaz in aceleasi conditii dar totusi in carte consuma mai mult, deci nu cred. Desi unii spun ca fiind motorul mai mare nu se chinuie asa mult ca cel de 1.5 sa o miste.
    1 point
  18. Nu am de gand sa i maresc performantele mai mult decat poate duce evacuarea stock dar mi s a pus pata pe tipsuri, mi se par prea mici pentru caroseria masinii. La golf r arata mai proportionat fiind caroseria mai mica Prima poza este evacuare stock, a doua poza evacuare aftermarket
    1 point
  19. Multumesc. Vacanta inseamna si niste bagaje si drumuri facute prin tara si afara. La Cupra am gasit tot ce aveam nevoie plus ca e ceva nou. Are rost sa dau 2000 e pentru evacuare sau sa inlocuiesc doar tipsurile?
    1 point
  20. Mers azi la revizie la Brady ... rulaj 20324 km (masina o am de noua de la ei... maine face fix 2 ani) ... la insistentele mele verificat instalatia de racire (in vreo 10 luni a trebuit sa completez cu vreo 900 mililitri) gasit "corp termostat pierderi lichid racire" (fix asta au scris pe foaia aceea de constatare). Se va schimba pe garantie ... s-a comandat ce trebuie ... cica sambata viitoare .... back inapoi la ei pentru operatiune !!
    1 point
  21. garantia la baterie e condionata de "utilizarea conforma". Daca nu ma insel colegul cu eUp a spus ca a vazut prin contract ceva legat de garantie si incarcarile rapide succesive. Va exista un loc cu absolut toate incarcarile, asta e sigur, probabil va contine data pornirii si opririi incarcarii, puterea, temperatura, timpul plecarii dupa incarcare etc. Am vazut ca si regimul de exploatare conteaza, mersul cu viteza de ex incalzeste bateria. Mai studiem
    1 point
  22. Pentru a mea Ateca (Xcellence ian 2018) - momentan la Porsche Asigurari plateam ~1250 RON/ 3 luni - de la Allianz am primit oferta de 1108 EUR (valoare asigurata ~17 500 EUR), cu fransiza deductibila per eveniment: 0,5% din suma asigurata (minimum 500RON), numai pentru daune pâna în 7.000 RON. Fransiza este zero pentru daune mai mari de 7.000 RON. - am facut pana la urma la Generali, Casco Complet - 1658 RON plata integrala, fransiza 150 EUR (valoare asigurata ~ 88 000 RON) - aditional sofer suplimentar, pierdere/furt chei. daune jante/anvelope, asistenta rutiera La Generali, fara fransiza, era ~2650 ron, iar cu fransiza 100 euro era 1850 ron
    1 point
  23. Va multumesc pentu raspunsuri. Am achizitionat EGR nou, OEM, si am vrut sa ma programez la service, dar nu am gasit niciunul liber ieri. (din fericire) M-am bagat sub masina, am demontat scutul si am vazut ca mufa care intra in egr era cazuta, cel mai probabil s-a smuls din soclul egr-ului in timpul dyno-testului. Am bagat-o la loc, am sters erorile si totul e ok acum.
    1 point
  24. Alka nu e mechatronic, dacă te referi la computer mecatronic, ala e în cutia dq200 care e pusa pe cutia de viteze dar opus zonei unde ai desfăcut acel capac de plastic. Umbli unde nu trebuie Prin gaura aia mica din capacul plastic se baga uleiul la loc în cutia de viteze cel mai simplu. Poza 1 cutia dq200 7 viteze + R. poza 2 capac cromat ce "protejeaza" calculatorul mecatronic de uleiul din cutia de viteze + garnitura + pistoane la mine e plin de ulei computerul chiar partial îngroșat ... o sa vb cu mecanicul sa vad ce zice maine ... poza nr 4 se vede lipitura peste fisura actuala de câțiva mm Filtrul lipsea din dq200 = treaba facuta de meseriasi ... zona Constanta ori Bucuresti ori Arad ...
    1 point
  25. Multumesc pt. sfaturi. Am sa merg pe Fuchs titan gt1 xtl 5w40.
    1 point
  26. Ce culoare era? Este scumpa si nu prea, este scumpa pt skoda, este mai scumpa ca un golf 8(daca nu ai nevoie de portbagaj mare iesi mai bine cu un golf).
    1 point
  27. Stergem praful: doar 36.000 de km. Am mers mai putin decat credeam (plus criza). Azi revizie la Brady: Revizia de 3 ani (se schimba obligatoriu lichidul de frana) plus schimb ulei si filtre (dupa 1 an jumatate). Preluarea, placutele si lamelele stergatoarelor (3 ani) sunt bonus.
    1 point
  28. E demențial calculatorul de lumini (09) la modelele peste 2015. Poți face ce vrei cu luminile! 10,30,75,100% oricând pe orice bec. VID-20190515-WA0024.mp4
    1 point
  29. La 41k inlocuit pompa de apa.... Referitor la problema cu zdranganitul la trecerea cu denivelari rezolvarea a fost simpla.... ungerea bucselor mari de pe bascula cu vaselina... asta ca sa stiti daca pe fata auziti la denivelari niste zgomote ... sa nu credeti ca e bara stabilizatoare pentru ca eu am schimbat - o pe banii mei si in final erau bucsele care nu sau inlocuit ci sau uns cu vaselina...:))))
    1 point
  30. Foarte bun consumul, chiar dacă nu este relevant... Întrucât drumul coboară. Ca idee am obținut cu Octavia 3 1.2 tsi manuala 4.2% mediu cu viteza medie 72 km/h. La dus am avut 5.8% mașina cu 4 persoane și portbagaj full.
    0 points
  31. Consumul are legatura cu stilul de mers, cu traficul, cu multe alte lucruri. Dar sunt motoare care care consuma mult indiferent ce le faci. Eu fac destul de des acest drum Bucresti - Predeal. Special le-am dat separat la dus si la intors si asta ar fi valabil pentru orice traseu. Bineinteles ca trebuie facuta media. Foarte important este si ca la intoarcere nu am mers pe autostrada. Viteza mai mare ar fi crescut consumul. Ar mai fi trebuit sa precizez daca a batut vantul din fata sau din spate? Din Predeal pana in Comarnic am avut media 3.2 l/100 km. Consumul este foarte bun. Cu Octavia II FL 1.4 TSI 122 CP M6 (pe care o am inca) nu am reusit niciodata asemenea consumuri. La O iV este cam cu 1.5 l/100 km mai mic.
    -1 points
  32. Intrebarea este ce cauti tu cu un 5w30 intr-un motor pus pe Bora de 90CP? 5w40/10w40.
    -1 points
  33. La 7.5 au independenta de la 1.5 130cp. Doar 1.0 si 1.6 nu au.
    -1 points
  34. vrei sa spui ca faci 3 schimburi de ulei pe an? avand in vedere rulajul banuiesc ca se merge mult extraurban eu as recomanda schimbarea intervalului pentru schimbul de ulei de la 15.000 la 30.000 de km. 3 schimburi de ulei pe an mi se pare overkill pastrezi astfel marca uleiului (foarte bun de altfel) dar reduci costurile la jumatate
    -1 points
  35. mergi cu Ligui Moly, cauta la uleideulei.ro transport gratuit si preturi mici , produse sigilate de 6 ani apelez la ei.
    -1 points
  36. Ecu Siemens revine la parametri care vrea el. Stie sa si invete .. dar e si capos. Nu e Bosch. Daca gresesc va rog sa corectati .. cu ceva argumente.
    -1 points
  37. Ai oil ash mai mult .. de aceea si pres dif mai mare. Dupa reg 3..4 mb si inainte de reg un 7...8 mb ar fi ok. Ai generatia doi de tdi cr astea lucreaza putin diferit dpf.ul. Majoritatea au reg la km mai putini fata de cele din prima generatie. Ma refer la motoare ok din pct de vedere tehnic. E bine .. stai linistit.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!