Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.07.2020 în toate secţiunile

  1. Daca tot este sambata si am renuntat sa o vand, am facut urmatoarele: 1.Admisie custom DIY s-a potrivit la fix.. filtrul este Simota pe 76mm, pana se refac stocurile in tara la RAMAIR. Are un sunet ca de supapa, se aude un psssit..a crescut si consumu odata cu sunetu asta, nu ma mai satur de el. 2.Vopsit jantele DIY, polish,primer,vopsea, lac. 3.Vopsit sigla vw fata spate cu acelasi procedeu ca la jante. 4.Full gti look - grile proiectoare+centrala fagure. Acum e un mic black mamba ?.
    4 points
  2. Eu nu am vandut`o ; asa cum am spus si pe topicul ei, am dat`o la schimb cu un hyundai i40 2013 ; masina are ~ 70-80.000 km in + fata de ce arata bordul, lucru care se deduce si de pe rarom si 3 lovituri in spate ( nimic grav astfel incat sa fi fost afectata structura sau alte chestii de genul ) ; aceste lucruri nu sunt un secret, atat eu cat si baiatul caruia i`am dat`o am stiut de ele pt ca am cumparat raport car vertical ; eu am schimbat destul de multe la ea si era intr`o stare tehnica foarte buna ; incepusera sa scartaie cateodata flansele pe fata, si daca urmau sa fie schimbate, categoric trebuiau inlocuite si amortizoarele fata + spate daca tot se desfacea acolo, pt ca erau cele originale ( desi nu scoteau zgomote si nu prezentau scursuri ) ; galeria de evacuare la turbo era usor fisurata ( e una dintre multele boli ale GTI`urilor ) ; parbrizul l`a schimbat baiatul caruia i`am vandut`o, la fel si jantele au fost reconditionate la top wheels profi si are niste cauciucuri SH Michelin din ce am inteles. Tachetii nu au fost schimbati cum scrie in anunt, ci axul cu came ; a mai scris multe balarii pe acolo ; ideea este ca baiatul caruia i`am dat gti`ul la schimb acum nici 3 luni, a dat la randul lui GTI`ul la schimb pe un BMW e46 din Bucuresti, si cumva de la baiatul din Bucuresti a ajuns masina la Constanta, unde este la vanzare ; mai mult ca sigur fiecare dintre cei care am detinut GTI`ul si l`am dat la schimb am facut asta pt ca nu reuseam sa obtinem un pret corect pe ea ; cel putin eu, dpmdv am facut o afacere buna ; de restul nu ma pronunt ; nu as fi dat gti la schimb pe schimb cu e46, chiar daca arata bine, este coupe, are airride, jante 19 si motor 3.0 benzina ( in carte e 2.2 ) ; dar asta este doar parerea mea personala ; consumul de ulei la GTI era de ~ 1L la ~ 4000 km, tolerabil. Ca sa sintetizez, starea GTI`ului pe care l`am avut eu era una foarte foarte buna in comparatie cu ce ofera piata SH, de aici si pretul de 6000e fix pe care il voiam ; faptul ca a strans multi km se datoreaza faptului ca in 3 ani a facut ~ 100k, preponderenti pe autostrada A1, tipul fiind din Pitesti si facand naveta des la Bucuresti cu diverse treburi.
    3 points
  3. Salutare tuturor, Cupra Ateca 2019, fara scaunele scoica si fara roata de rezerva:) Cumparata personal din Germania, 6000 km. Din Ianuarie 2020 sta in garaj eu locuind in alta tara. In Iulie sper sa ajung in Romania in vacanta. Am comandat deja arcuri H&R, distantiere fara spate si acum incerc sa ma decid intre Remus si Milltek.
    2 points
  4. Camera pare a fi aceeasi de pe Octavia 3. Putin deformata imaginea in colturi dar e acceptabil. Nu cred ca voi folosi prea des Park Assist dar l-am testat si functioneaza foarte bine. E nice to have dar nu un must. Inca o poza cu interiorul Cred ca voi pune o folie pe zona piano black din jurul schimbatorului, sigur se va zgaria altfel ? Imi place foarte mult ca oglinda retrovizoare este fara rama, arata mult mai elegant decat cea din masina de test drive. Sincer nu stiu din ce pachet face parte dar ma bucur ca o am ? Si cu luminile stinse: La asta ma refeream cu culorile navigatiei: Pana acum sunt foarte incantat de masina ? Astept sa ii termin rodajul sa vad cum sta pe partea dinamica Era sa uit de cheie, parca nu e Skoda cu cheia asta ? Pare ceva mai premium
    2 points
  5. Nu stiu daca acesta e cel mai bun loc de a scrie, insa cum nu am de gand sa creez un topic la Masina mea o sa-mi spun aici parerea pentru cei posibil interesati de acest model. Pentru noi este prima masina electrica si suntem efectiv fascinati. Usurinta cu care se conduce, linistea din masina, acceleratia (pana pe la 60Km/h este impresionanta - si asta o spun eu, care m-am plans inca de la inceput de performantele motorului 1.5 Tsi), faptul ca nu are cutie de viteze si nu simti nici un soc in accelerare, autonomia (masina va fi folosita strict in oras, pentru restul am Golf-ul), dimensiunile - totul ni se pare la superlativ. Sincer am pus prelata pe Golf si ne "batem" pe cheia de la e-Up!. Nu pot decat sa-mi inchipui cam cum e o masina electrica din clasa superioara. Oricum, pentru mine personal, nu mai exista cale de intoarcere. Viitoarea masina va fi 100% electrica, am devenit un mare fan
    2 points
  6. Ce spui tu acolo te duce la vreo 2 ore de lucru, depinde de service/mecanic. Eu zic ca nu e mult. Eu am schimbat capetele de bara si arcurile de la etriere spate si mi-a luat 150 de lei si a lucrat juma de ora.
    1 point
  7. Daca modelul tau este 1.5 TSI 2019 atunci ai GPF si din fabrica este pus ulei cu norma VW 508. Poti pune si 504 dar cu consecintele aferente ( de performanta ) .
    1 point
  8. click yes daca vrei sa faci codarea
    1 point
  9. garantia la baterie e condionata de "utilizarea conforma". Daca nu ma insel colegul cu eUp a spus ca a vazut prin contract ceva legat de garantie si incarcarile rapide succesive. Va exista un loc cu absolut toate incarcarile, asta e sigur, probabil va contine data pornirii si opririi incarcarii, puterea, temperatura, timpul plecarii dupa incarcare etc. Am vazut ca si regimul de exploatare conteaza, mersul cu viteza de ex incalzeste bateria. Mai studiem
    1 point
  10. Păi și eu la fel 12k km schimb uleiul cu filtrul de ulei. Filtrul de motorina îl schimb la 2 schimburi de ulei,adică 24-25 k km
    1 point
  11. Partea proasta este ca la G8 pozitia la volan este aceeasi ca la G7. Dezvoltata pe verticala. Urci in masina, nu cobori in masina.
    1 point
  12. Va prezint prima masina din grupul VAG. Import Austria, masina leasing operational 160.000KM, fabricata pe 11.2012, 1.4TSI 122HP. Propietar din decembrie 2019, momentan doar 6000km. La achizite am schimbat: ulei filtre placute frana bielete antiruliu(degeaba, zgomotul la denivelari mici provenea de la uzura placutelor accentuata, si uite asa m-a costat 300lei sa gasesc un mecanic priceput) burduf planetara roata rezerva marime stadard Dotari: Senzori parcare fata/spate. Scaune incalzite/Clima. Comenzi volan/bluetooth/aux. Oglinzi electrice cu iluminare exterioara. Gemuri electrice. Cotiera reglabila si venilatie pasageri spate. Airbag sofer,pasager, laterale si cortina. Modificari/mici reparatii pana in prezent: Switch usa sofer (ramanea mereu pe pozitie inchisa) Folii 95%. Urmeaza: set covorase nou + porbagaj iluminat in in zona picioarelor cauciucuri noi (Continental) reparatie macara geam pasager retus puncte vopsea sarita pietricele. Detin si o interfata VAG: Cornering - done Needle sweep -done Auto door lock > 20km/h - done Folding mirror(from key) - to be done Windows close(from key) - to be done Folding mirror on R - to be done Hill assist - to be done (daca suporta calculatorul ABS). Erori: 00132 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Passenger Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent (uneori nu se aprinde iluminatul exterior de pe oglinda)
    1 point
  13. Parerea mea este ca interiorul Cupra Ateca nu este low quality, ba chiar mai mult decat decent, despre care plastice scoase din matrita si nefinistate este vorba? Daca ti-ai ales masina intre A7 si Cupra Ateca doar pentru calitatea interiorului atunci te felicit pentru alegere, clar A7 este mult peste Cupra cu toate ca mi se pare cam nepotrivit sa alegi intre o limuzina de lux si un Suv performant. Cred ca ar fi trebuit sa vezi o Cupra Ateca live dar mai ales s-o conduci, tocmai pachetul complet o face speciala. Practic tu ai ales intre Seat Ateca si A7 Acum na, gusturile nu se discuta,nici bugetele si depinde la ce ne nivel de viata in general ne raportam.Ca sa zic altfel, eu cand conduc Cupra nu simt deloc ca nu este super premium la interior. In afara de asta eu folosesc Cupra nebuna maxim 30 zile pe an, doar cand vin in vacanta. La peste 50 de ani ai mei suna nitel atipic,nu?:))) Sunetul evacuarii este ok pentru mine, stiu ca nu este la fel se zgomotoasa ca Golf R, doar ca tipsurile evacuarii mi se par cam mici pentru volumul caroseriei vazuta din spate. De-aia vreau s-o schimb.Sfaturi pentru evacuare?
    1 point
  14. A ajuns si asta sa fie samsarita..cine e interesat sa o cumpere, il ajut cu detalii reale, nu povesti de 2 lei din anunt https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-gti-240-cai-ireprosabil-IDdO1np.html
    1 point
  15. @mihai.onu94 Multumesc de urare! Functia cornering a fost activata din fabrica, este dotare standard oarecum. Inca nu am ajuns pe la colegi sa vad ce se poate activa la acest model. Daca are cineva idei la ce as putea activa, raman dator. Si daca tot trebuia sa imi mai petrec timpul cu masina, mi-am facut loc in program si am vopsit etrierii - am folosit kit-ul de la foliatec, culoarea ocean turquoise. Mai multe poze de afara ii fac in weekend cand face si o plimbare pana la mare. Am observat ca etrierii fata sunt de la TRW, iar cei de pe spate de la Ate. Anvelopele (Pirelli Scorpion) au DOT 1120 si sunt Made in Romania... In rest, noaptea sta in compania unchiului ceva mai in varsta...
    1 point
  16. Multumesc! Incerc sa am cea mai mare grija, incepand cu schimbul de ulei 9-10000km. Peentru nedle sweep m-am inspirat de aici. Urmeaza dupa ce o sa fac o curatare mai avansata.
    1 point
  17. Fara suparare dar marii mesteri de la reprezentante baga in continuare ulei cu norma 504/507 00 in 1.5TSI in loc de 508 00 ? Sau de asta au si aia e!
    1 point
  18. @C Z R Noi am nimerit puterea fix pe fix cu noul Tiguan .:R, cu câteva luni înaintea VW . Aparent, și-au făcut lansarea oficială și jantele de 21” pe Tiguan, deci suntem safe pe viitor . Noua unitate de clima o aveam salvata pe un site din China, de mai bine de un an, și scaunele fata de Kodiaq erau și ele pe lista de ceva timp. Adăugăm noul volan pe lista de viitor și suntem “On track” . “That Akrapovic tho’ “
    1 point
  19. Nu am mai scris nimic de ceva timp dar incerc sa sintetizez ultima perioada pe scurt. Vacanta-RO-HU-A-DE-DK-NO-S-DK-DE-CH-SK-HU-RO nu mai stiu cati km am facut dar au fost cateva mii. Cu parere de rau nu am ajuns in norway decat pana la atlantic road si apoi traseul propus nord kapp cu intoarcere prin tarile baltice a fost scurtat si ne-am indrepttat spre est si apoi am venit pe continent prin suedia danemarca traversand faimoasele poduri dintre cele doua tari. Fata de acum 10 ani nu mai exista statiile de taxare (totul se face acum online cu telecamere), cred ca la 10 masini una e electrica iar din 10 electrice 8 sunt tesla. Germania e un santier intreg, cehia la fel peste tot se fac upgradeuri de la 2 la 3 benzi. Poze din vacanta nu prea am pentru ca majoritatea au fost facute cu telefonul sotiei. Ca si km ma apropii usurel de revizia de 30.000. Ulei nu a mai cerut cu toate ca masina trversand germania la dus si la intors a fost alergata in limitele de acolo. Adica cat s-a putut merge in conditii de siguranta. Astfel tind sa cred ca din fabrica a existat o cantitate minima de ulei. Daca era completat corect nu m-ar fi atentionat la 14-15.000 Ce m-a uimit la media de viteza 100 obtinuta pe 1600km consumul a fost 8.3. In tara la medie 65 am 8.5 Trecand peste vacanta si venind acasa au inceput sa vina din jucariile comandate pe aliexpress. Capac baterie, amortizoare capota, grile ventilatie picioare spate, capacele ventile etc. Cauciucurile all season s-au comportat excelent. Pana acum am simtit abs intrand doar la franarea de urgenta executata de masina. In rest nu am reusit sa il activez. La plecarile de pe loc simti cum patineaza o fractiune de secunda fata dar intervine haldex si gestioneaza situatia. Astept zapada sa vedem cum se comporta. Deja am cateva drumuri in plan pentru cand va fi zapada. Ca si incheiere astept sa vedem ce ne rezerva perioada viitoare pentru ca vrem sa ne mutam la tara la 30km de oras. Astfel ca ma uitam sa schimb ateca cu un pluginhibryd sau sa adaug in familie o masina full electric astfel incat costurile cu naveta sa nu devina o problema. Daca am putea sa facem naveta doar cu o masina un plug in hibryd e solutia. In varianta cu 2 masini pastram ateca si mai luam una electrica astfel incat "media " consumului zilnic sa nu fie foarte mare. Mai luasem in calcul si varianta gpl dar nici cei de la prins nu au scos instalatii pt tsi cu filtru de particule. Astfel ca momentan aceasta varianta iese din calcul.
    1 point
  20. stiu asta, am bord BOO si din pacate la mine nu merge activat. de aia am intrebat daca cineva a reusit. a ta fiind din 2002 are bord VDO si de asta a mers. se pare ca de la 2002 in sus se poate activa ca bordurile sunt VDO! crede-ma ca sunt disperat sa imi activez functia asta si am citit si recitit topicul cu activarea functiei range, dar nimeni nimik pina acum! sunt tare curios daca se baga cineva!
    1 point
  21. N90871301 - codul pentru capacelul de plastic @BTeo
    0 points
  22. Salut, am folosit in ultimii 5 ani doar ulei Castrol Edge - Turbodiesel Titanium FST 5W40 fully synthetic si vreau sa trec la Motul. Pentru masina mea Skoda Superb din 2008, motor diesel 1,9 TDI( tip BPZ, 1986 cmc, 85kw), am inteles ca am nevoie de un ulei pt. "pompe duze" adica norma VW 505 01. Intrebarea mea este: care ulei este mai bun pentru motorul meu din cele doua de la Motul ? 1. Cel pt. VW = SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40 2. 8100 X-CLEAN 5W-40, care respecta norma 505.01. Diferenta de pret este mica deci nu conteaza, ambele indeplinesc norma 505.01 ceruta de VW, care e diferenta intre ele ? Nici in fisa tehnica nu apar mari deosebiri. Ambele apar agreate si in acest articol: https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50501-motoroel-pumpe-duese-freigabeliste/2201/ Pe site la Motul sunt recomandate ambele uleiuri si inca 3 cu 5w30.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!