Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2020 în toate secţiunile
-
Felicitari pentru masina! O fi ea Cupra Ateca, dar cu asa o "prezentare" topicul acesta o sa ramana deschis doar pana se trezeste primul moderator.....9 points
-
@mihai.onu94 Multumesc de urare! Functia cornering a fost activata din fabrica, este dotare standard oarecum. Inca nu am ajuns pe la colegi sa vad ce se poate activa la acest model. Daca are cineva idei la ce as putea activa, raman dator. Si daca tot trebuia sa imi mai petrec timpul cu masina, mi-am facut loc in program si am vopsit etrierii - am folosit kit-ul de la foliatec, culoarea ocean turquoise. Mai multe poze de afara ii fac in weekend cand face si o plimbare pana la mare. Am observat ca etrierii fata sunt de la TRW, iar cei de pe spate de la Ate. Anvelopele (Pirelli Scorpion) au DOT 1120 si sunt Made in Romania... In rest, noaptea sta in compania unchiului ceva mai in varsta...4 points
-
Eu nu am vandut`o ; asa cum am spus si pe topicul ei, am dat`o la schimb cu un hyundai i40 2013 ; masina are ~ 70-80.000 km in + fata de ce arata bordul, lucru care se deduce si de pe rarom si 3 lovituri in spate ( nimic grav astfel incat sa fi fost afectata structura sau alte chestii de genul ) ; aceste lucruri nu sunt un secret, atat eu cat si baiatul caruia i`am dat`o am stiut de ele pt ca am cumparat raport car vertical ; eu am schimbat destul de multe la ea si era intr`o stare tehnica foarte buna ; incepusera sa scartaie cateodata flansele pe fata, si daca urmau sa fie schimbate, categoric trebuiau inlocuite si amortizoarele fata + spate daca tot se desfacea acolo, pt ca erau cele originale ( desi nu scoteau zgomote si nu prezentau scursuri ) ; galeria de evacuare la turbo era usor fisurata ( e una dintre multele boli ale GTI`urilor ) ; parbrizul l`a schimbat baiatul caruia i`am vandut`o, la fel si jantele au fost reconditionate la top wheels profi si are niste cauciucuri SH Michelin din ce am inteles. Tachetii nu au fost schimbati cum scrie in anunt, ci axul cu came ; a mai scris multe balarii pe acolo ; ideea este ca baiatul caruia i`am dat gti`ul la schimb acum nici 3 luni, a dat la randul lui GTI`ul la schimb pe un BMW e46 din Bucuresti, si cumva de la baiatul din Bucuresti a ajuns masina la Constanta, unde este la vanzare ; mai mult ca sigur fiecare dintre cei care am detinut GTI`ul si l`am dat la schimb am facut asta pt ca nu reuseam sa obtinem un pret corect pe ea ; cel putin eu, dpmdv am facut o afacere buna ; de restul nu ma pronunt ; nu as fi dat gti la schimb pe schimb cu e46, chiar daca arata bine, este coupe, are airride, jante 19 si motor 3.0 benzina ( in carte e 2.2 ) ; dar asta este doar parerea mea personala ; consumul de ulei la GTI era de ~ 1L la ~ 4000 km, tolerabil. Ca sa sintetizez, starea GTI`ului pe care l`am avut eu era una foarte foarte buna in comparatie cu ce ofera piata SH, de aici si pretul de 6000e fix pe care il voiam ; faptul ca a strans multi km se datoreaza faptului ca in 3 ani a facut ~ 100k, preponderenti pe autostrada A1, tipul fiind din Pitesti si facand naveta des la Bucuresti cu diverse treburi.2 points
-
A ajuns si asta sa fie samsarita..cine e interesat sa o cumpere, il ajut cu detalii reale, nu povesti de 2 lei din anunt https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-gti-240-cai-ireprosabil-IDdO1np.html2 points
-
2 points
-
Partea proasta este ca la G8 pozitia la volan este aceeasi ca la G7. Dezvoltata pe verticala. Urci in masina, nu cobori in masina.1 point
-
1 point
-
Nu am dieselgate, și nici nu voi avea. Am 9971, și nu consumul la relanti e asa important, sa funcționeze ca pana acum atât îmi doresc!1 point
-
In sfarsit un Cupra Ateca.. l-am studiat foarte mult timp inainte sa iau A7-le, parea o combinatie perfecta din tot ce trebuie.. si spatiu, si putere si dotari si aspect si garda la sol + cauciucuri mari pentru drumurile noastre... Problema mea a venit atunci cand am inceput sa pun mana pe seat-uri din aceeasi generatie, sa ma uit la detalii, la materiale etc, acestea mi-au lasat o impresie foarte low, pe alocuri parca nici nu erau finisate (gen unele plastice scoase din matrita fara a fi atent finisate etc).. nah, la pretul ala nu aveam ce sa cer totusi, dar nu am putut sa trec peste senzatia aia de "cheapness" pe care mi-a lasat-o la interior. Tu nu simti asta vreodata? Astept update-uri.. pe partea de putere banuiesc ca o sa ii faci ceva, daca tot ai mentionat si evacuarea, ar fi si pacat sa nu faca un ~400cp1 point
-
Nici eu nu am trecut de 45-50k la vreo masina detinuta fara sa schimb placutele fata, nu stiu cum ti-au rezistat la jetta 130k... In alta ordine de ideii, felicitari pentru faptul ca ai inceput sa iesi in grup la plimbarile offroad putin mai serioase si nu mai umbli singur pe coclauri .... este mult mai safe1 point
-
Fain arata cauciucurile - toate sansele sa fie o impacare decenta a caprei cu varza. Adica offroad cu asfalt. (daca se poate pe mp un cost si loc m-ar ajuta) Cat despre placute - 50k km, la o masina de vreo 2 tone (cred) automata, si folosita serios este excelent, nu ai nici un motiv de suparare.1 point
-
Putea sa traga spataru putin mai inspre el, astea-s figuri de buftea, cum adica nu ajungea la bord...1 point
-
50k kmpe Kodiaq cu placute fata originale, eu cred ca ar trebui sa fii FOARTE multumit ca au tinut atat! Parerea mea ca niste placute mai moi, care se duc mai repede sunt mai bune, decat niste placute mai tari, care tin mai mult, si mananca mai tare din disc. Eu n-am trecut la nicio masina de 30-40k km cu un set de placute fata. Cele de pe spate tin deobicei mai mult, spre 60-90k km, in functie de stil/rutina de condus (oras/dn/autostrada)1 point
-
Noul Golf 8 GTI - TCR race car https://www.motor1.com/news/431960/vw-gti-gtc-race-car/1 point
-
N am vrut sa supar pe nimeni dar n am stiut ca exista asa mare interes pentru Cupra Ateca. Dupa ce-mi revin din suturi si fac rost de timp, promit sa revin cu mai multe detalii. Va salut cu prietenie1 point
-
Va multumesc pentu raspunsuri. Am achizitionat EGR nou, OEM, si am vrut sa ma programez la service, dar nu am gasit niciunul liber ieri. (din fericire) M-am bagat sub masina, am demontat scutul si am vazut ca mufa care intra in egr era cazuta, cel mai probabil s-a smuls din soclul egr-ului in timpul dyno-testului. Am bagat-o la loc, am sters erorile si totul e ok acum.1 point
-
1 point
-
Aseara am adormit greu. Aveam de gand sa fac un traseu montan cu masina si am ales urmatoarea ruta : Bucuresti - Sinaia - Lacul Bolboci - Podul cu Flori - Lacul Scropoasa - Targoviste - Bucuresti. Azi dimineata la ora 8 eram deja pe A3, traficul lejer, inclusiv pe DN1. Din pacate, nu am facut foarte multe fotografii, fiind captivat de peisaj si de compania pe care o aveam. Vazusem unele postari la colegii de pe grup si sincer, din pozele lor, ma asteptam ca locurile sa fie putin mai spectaculoase. Pana la urma nu am regretat. Dimineata, inainte de a pleca, am facut plinul de motorina. Dupa 360 de km, am facut plinul cand am ajuns acasa, am alimentat 43,6 litri. Cu o medie de aprox. 12,5%, ma declar multumit de consum. De la Bolboci am poze insa nu cu masina. Urcand spre Podul cu flori Podul cu Flori Apoi am plecat spre Lacul Scropoasa Si cand am plecat de acolo, am vazut un drum pe partea stanga ce urca prin padure. Mi s-a parut oarecum periculos, fiindca la un moment dat, pe partea stanga era o groapa si am trecut razant cu roata pe langa ea. Am vazut ca defapt era prapastia de dedesubt si un tub de pod relativ ingust, a trebuit sa intru cu masina in santul de scurgere de pe marginea drumului pentru a nu cadea de pe acel tub. Drumul am realizat ca nu este folosit, fiindca nu se prea vedeau urme de roti si crengile pomilor in foarte multe locuri intrau pe drum. Cu aceasta iesire, mi-a trecut doleanta cu cortul montat sus pe masina, pe platforma. Pur si simplu mi se pare periculos sa dorm in salbaticie cu cortul, si nu neaparat datorita animalelor salbatice ci a altor tip de .. animale. Pe viitor, plecarile vor fi dimineata cu o masuta si 2 scaune iar intoarcerea seara.1 point
-
Salut domnilor, De curand sunt posesor de a4 b8 caha 170cp, provenienta DE, stiam in ce ma bag, fosta fiind un b6 PD, si la problemele posibile ce vor aparea la 2.0 CR, de aceea, am citit integral tot topicul, cap-coada, fiecare poza deschisa, fiecare log/fisier, ca pe o carte, cu mare placere, chiar si la aceste ore. De indata ce voi ajunge la masina, voi desface mettering valve de pe pompa sa vad daca a produs span si voi reveni cu poze si detalii. Felicitari lui Mac pentru initiativa, detalii, stres, munca, etc. si celorlanti colegi implicati. Pe Catalin il stiu deja, doctor in motoare!?1 point
-
@andrei_david7, garantia se obtine mai greu pentru piesele pe care le cumperi separat de service, in cazul in care ai o cerere de garantie trebuie sa faci dovada ca s-a instalat intr-un service autorizat RAR, ca s-au respectat operatiunile de service pentru montare (exemplificate pe factura), poate si dovada ca s-a incarcat cu PAG46 (ceea ce probabil vrea si compresorul AM), nu ulei POE universal ce folosesc toate service-urile de AC. Dupa aceea trebuie un raport de service cum ca problema in instalatia AC este compresorul. Cu etapele acestea indeplinite se poate cere garantia unei piese. In concluzie, poate tot la service o sa ai mai putina bataie de cap daca le cumperi de la ei. Insa daca diferenta de pret este asa de mare...cine stie, poate merita riscul. Schimba si filtrul, care in unele cazuri vine cu tot cu radiator (trebuie vazut la masina ta). Multe necunoscute... Nu exista vreun service competent in Iasi? Incearca la Bacau...1 point
-
1 point
-
@acidone77 @kef_petry Multumesc! Si eu ma gandeam pe viitor sa ramana jantele astea pt iarna si sa imi iau ceva mai mare pt vara dar momentan ramane asa Navigatia este Columbus. Android Auto nu am incercat insa Apple CarPlay merge perfect fara cablu, este full screen. Din cate stiu doar CarPlay merge wireless. Nu am predictive ACC si Traffic Sign Recognition. O sa pun mai multe poze in weekend ?1 point
-
ca posesor de g6 eu nu am vazut ce spui tu, dar momentan doar in filme l-am vazut, asa ca abia dupa ce il pipai eu o sa pot spune exact cum am simtit. mie mi se pare vizibil mai bine gandita, din ce am vazut, din punct de vedere al functionalitatii. iar eu nu ciocan ca nu sunt ciocanitoare. sa nu faca greierasi in timp, aia da, m-ar deranja rau. pe de alta parte la ce sosele avem, in multi ani e imposibil pentru ORICE MASINA sa ramana la fel de bine inchegata. toate suruburile se mai slabesc in timp, ca sa nu vorbim de altele. mie ce imi place e ca la echipari gen style are atat de multe chestii incluse ca practic nu prea mai ai nevoie de alte dotari. este foarte adevarat ca daca pui dotari multe ajungi la pret de premium, dar si la hatchback premium daca pui dotari multe ajungi la pret de clasa mare premium. asta este si pentru ca in ultimii ani producatorii au pus dotari optionale care inainte nu existau decat pe clasele superioare. si evident ca daca le pui pe toate ajungi la pret mare. dar scopul dotarilor optionale variate e sa iti configurezi masina cat mai bine, nu sa le alegi pe toate. cand erau optionale putine (cum inca sunt la anumite marci celebre, de te iei cu mainile de cap) clientii doreau dotari de la clasele mari. acum cand le au, se plang ca ridica costul masinii daca le pun pe toate. really???? (nu ma refer ca a zis cineva aici asa, dar am citit pe net pe alte site-uri si forumuri ideea asta si mi se pare un mod straniu de a gandi: daca iti dau posibilitatea, unii clienti considera ca o obligatie sa puna dotarea aia, daca nu le dai posibilitatea, se supara ca de ce nu o au) oricum, sunt multe sanse sa nu mai fie golf9, deci probabil ca nu vom mai avea ce sa dezbatem la o alta generatie ; iar o electrica cu finisaje ca un g8 o sa coste.....mult. cand te uiti la interiorul id3 si la pret si e clar ca trebuie facute compromisuri ca sa tii pretul mai jos.1 point
-
Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja . Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti.1 point
-
Cam are ... plus ca e mai scurt. Dar urca Kodiakul, condus de yanq, nu e problema ? Unul din topicurile pe care le urmaresc cu placere1 point
-
1 point
-
1 point
-
Clancul metalic la retrogradare (in principal 3 -> 2) este specific cutiilor DSG, sunt oameni care reclama acel clanc la masini noi sub 5000 km. Inca nu sunt convins care e cauza, unii zic ca ar veni de la HUB-ul e ambriaje, altii ca e de la o furca de selectie a treptelor din interior.1 point
-
0 points
-
Da, 2.3 l întra în cutia ta DRW. Nu se specifica schimbarea uleiului, la ce dispun eu. Se spune doar de verificarea cantități de ulei pe la un șurub care este amplasat între doua conducte subțiri.0 points
-
Nu inteleg downvotul nu am luat PS4 pentru ca nu conduc sportiv cu golful, la un quattro cu cuplu mare da, aș pune PS4 de 225/45/17 dar așa pe 205/55/16 la drumuri in oras și concedii cu familia (România, Bulgaria, Austria, Grecia samd) este ce îmi trebuie. Repet, am vrut cele mai silențioase anvelope și chiar sunt, plus ca au review-uri bune pe ud, mai bune decât altele. Pe ud e problema când te prinde o frâna sau acvaplanarea. Poate îmi spune și mie cine a dat downvote cu ce considera ca am gresit. Fiecare își alege, unii vor ieftin gen Nexen, altii sport PS4, PZ, altii Crossclimate sa meargă cu ele non stop cinci ani.-1 points
-
Daca spuneai ca vrei sa pui jante de 19" , pe Primul tau VW... Golf 7, aveai 2000 likeuri si niciun downvote, asa eu zic sa mergi repede la popa sa ti iei sticker de masina sfintita si sa nu depasesti 40km/h, in oras. Bafta.-1 points
-
Bagă km colegu și bucură-te de ea. Și eu cred că ating luna asta pragul de 90.000 km.-1 points
-
Update ODO: 85000 km Masina merge atat de bine si m-am obisnuit atat de tare cu ea incat nu se mai pune in discutie vanzarea. Nici nu prea ma tenteaza sa dau dublu decat as lua pe ea pentru un A4 B9 sh de 3-4 ani, cca 100mii km si nici macar quattro. Totusi daca aveti recomandari de motive pentru care ar trebui totusi sa imi iau A4 B9 (190cp, 150cp iese din discutie), va rog sa imi scrieti in PM.-1 points
-
Dupa o așteptare de 21 de zile de la efectuarea comenzii au sosit în sfârșit. Concluzionând mai multe analize de specificații, sfaturi primite, opinii...am ales Continental CrossContact ATR 235/55 R18 100V. Alegerea a fost in sensul de a pastra un indice cat mai ridicat pe carosabil umed " C" un indice ridicat de viteza "V" si zgomot cat mai mic la rulare "71 db". Toate in defavoarea unor profile mai agresive ale altor ATR-uri. Din cei cativa km pe care am apucat sa-i parcurg prin oras par a fi mai confortabile decat originalele cu protectie la înțepare. In alta ordine de idei...plăcuțele par a fi pe ducă la nici 50k km ( in conditiile in care pe jetta inca am placutele originale la 130k km). Am pus si niste poze cu "self sealing-urile"...-1 points
-
Salutare tuturor, Cupra Ateca 2019, fara scaunele scoica si fara roata de rezerva:) Cumparata personal din Germania, 6000 km. Din Ianuarie 2020 sta in garaj eu locuind in alta tara. In Iulie sper sa ajung in Romania in vacanta. Am comandat deja arcuri H&R, distantiere fara spate si acum incerc sa ma decid intre Remus si Milltek.-1 points
-
Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala. Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power. Masina de drive test, cu 12222 km atunci, luata la 12849 si in prezent avand 12399km. Pret: 15400 euro, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800 euro . Mai jos aveti o detaliere pe scurt a povestii, achizitia avand la baza un topic de pe un forum de discutii renumit de la noi. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Android auto functioneaza foarte bine, Waze e priceless pe ecranul masinii. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana trecuta a avut loc verificarea tehnica. Pe 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar pe 09 octombrie am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. La 130 km/h in treapta 5 e liniste asa cum trebuie sa fie intr-o masina. Evident ca i-am dat-o si pe a 6-a, dar am vrut sa aud insonorizarea in treapta 5 Saptamana aceasta sper sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, RCA si Casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. In weekend a primit o tratatie corespunzatoare, fiind data cu ceara, in prealabil curatata si degresata ca la carte.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00