Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2020 în toate secţiunile

  1. Dupa o așteptare de 21 de zile de la efectuarea comenzii au sosit în sfârșit. Concluzionând mai multe analize de specificații, sfaturi primite, opinii...am ales Continental CrossContact ATR 235/55 R18 100V. Alegerea a fost in sensul de a pastra un indice cat mai ridicat pe carosabil umed " C" un indice ridicat de viteza "V" si zgomot cat mai mic la rulare "71 db". Toate in defavoarea unor profile mai agresive ale altor ATR-uri. Din cei cativa km pe care am apucat sa-i parcurg prin oras par a fi mai confortabile decat originalele cu protectie la înțepare. In alta ordine de idei...plăcuțele par a fi pe ducă la nici 50k km ( in conditiile in care pe jetta inca am placutele originale la 130k km). Am pus si niste poze cu "self sealing-urile"...
    4 points
  2. Aseara am adormit greu. Aveam de gand sa fac un traseu montan cu masina si am ales urmatoarea ruta : Bucuresti - Sinaia - Lacul Bolboci - Podul cu Flori - Lacul Scropoasa - Targoviste - Bucuresti. Azi dimineata la ora 8 eram deja pe A3, traficul lejer, inclusiv pe DN1. Din pacate, nu am facut foarte multe fotografii, fiind captivat de peisaj si de compania pe care o aveam. Vazusem unele postari la colegii de pe grup si sincer, din pozele lor, ma asteptam ca locurile sa fie putin mai spectaculoase. Pana la urma nu am regretat. Dimineata, inainte de a pleca, am facut plinul de motorina. Dupa 360 de km, am facut plinul cand am ajuns acasa, am alimentat 43,6 litri. Cu o medie de aprox. 12,5%, ma declar multumit de consum. De la Bolboci am poze insa nu cu masina. Urcand spre Podul cu flori Podul cu Flori Apoi am plecat spre Lacul Scropoasa Si cand am plecat de acolo, am vazut un drum pe partea stanga ce urca prin padure. Mi s-a parut oarecum periculos, fiindca la un moment dat, pe partea stanga era o groapa si am trecut razant cu roata pe langa ea. Am vazut ca defapt era prapastia de dedesubt si un tub de pod relativ ingust, a trebuit sa intru cu masina in santul de scurgere de pe marginea drumului pentru a nu cadea de pe acel tub. Drumul am realizat ca nu este folosit, fiindca nu se prea vedeau urme de roti si crengile pomilor in foarte multe locuri intrau pe drum. Cu aceasta iesire, mi-a trecut doleanta cu cortul montat sus pe masina, pe platforma. Pur si simplu mi se pare periculos sa dorm in salbaticie cu cortul, si nu neaparat datorita animalelor salbatice ci a altor tip de .. animale. Pe viitor, plecarile vor fi dimineata cu o masuta si 2 scaune iar intoarcerea seara.
    3 points
  3. Lumina galbena, mai calda ofera o vizibilitate mai bine in ceata tocmai datorita nuantei. Cand e xenon sau led..alb pe albul de la ceata, chiar are efect de reflectare si orbire. Incearcati sa dati flash cand e ceata densa, nu se vede mai bine ci doar se reflecta si te orbeste. Trendul e chiar sa se renunte usor usor la proiectoare, e drept acum majoritatea care mai au trec pe led
    3 points
  4. Azi am spalat pe cat posibil evaporatorul din bord, care capata mirosul specific in timp. Am demontat motorul si ventilatorul( in dreapta, sub torpedou) apoi pe gaura prin care acesta impinge aerul, am pulverizat un litru de substanta biocida ( amestec de Bionet A15 si apa) cu ajutorul unui vermorel. Gata mirosul, acum miroase a mere verzi. Mai facusem asta si la fostul GTI, cu rezultate super bune. O singura poza am apucat sa fac, cu gaura prin care am pulverizat
    2 points
  5. @C Z R Noi am nimerit puterea fix pe fix cu noul Tiguan .:R, cu câteva luni înaintea VW . Aparent, și-au făcut lansarea oficială și jantele de 21” pe Tiguan, deci suntem safe pe viitor . Noua unitate de clima o aveam salvata pe un site din China, de mai bine de un an, și scaunele fata de Kodiaq erau și ele pe lista de ceva timp. Adăugăm noul volan pe lista de viitor și suntem “On track” . “That Akrapovic tho’ “
    2 points
  6. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  7. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    1 point
  8. Va salut colegi forumisti! Dupa o pauza de aproape 2,5 ani, de la vanzarea masinii anterioare Golf 7R, revin in grupul VAG. In acest interval am avut 2 bucati de Chevrolet Cruze, prima cu motor 1,8 benzina aspirat, 140 cp, cutie manuala 5 trepte, din 2010, l-am folosit 1 an, aproximativ 23.000 km, iar a doua , varianta combi, tot acelasi motor+ cutie, dar din 2014, folosit 13-14 luni , condus aproximatix 25-26.000 km, ambele revandute cu +50, respectiv +100 euro fata de preturile de achizitie . Am fost multumit de masini si de "afacerile " acestea doua , mai ales ca nu am investit nimic in ele, avand noroc ca ambele aveau revizia facuta cu putin inainte sa le cumpar si asa nu am facut absolut nimic la ele, reviziile urmatoare urmand sa le faca noul proprietar. Dar odata ce familia a crescut deja Cruze combi nu mai facea fata cu cei 500 l ai portbagajului (bagaje + carucior+ patut de voiaj) + spatiu in spate doar mediocru....si in secret tanjeam dupa un plus de putere pentru depasiri mai linistite si mai in siguranta Venind de pe G 7R pe Cruze (0-100 era dublu si un pic la Chevy )... mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc si sa ma acomodez cu un stil de condus total diferit, datorita motorului.....Astfel am inceput sa ne uitam cu sotia dupa alta masina. Masina urma sa fie noua, SUV dimensiune medie, 4x4, cumparat in leasing financiar, garantie macar 4 ani, buget discutabil... dar stiam ca peste pretul Golf 7R Doamna nu accepta prea multe deci eram undeva pe la 43.000-44.000 euro cu TVA, valoarea de contract. Ea, ar fi dorit Audi....Q5 ...dar ne-am dat seama foarte repede, ca la acest pret nu prea puteam sa avem pretentii, nici la motor mai puternic, minim 190 cp (benzina sau diesel) dar ideal 200+ si nici la dotari... Ne-am dorit mai toate sistemele de siguranta disponibile in cadrul grupului VAG, ACC, trapa panoramica, sistem Dynaudio sau Bose, suspensie adaptiva, faruri led top sau matrix, virtual cockpit, scaune cu memorie, bancheta spate incalzita, R line/S line.... Nici masina de teste nu am gasit cu maxim 10.000 km care sa se incadreze in bugetul nostru cu dotarile amintite. Si nu in ultimul rand, spatiul era oarecum asemanator cu ce aveam in Cruze combi, porbagajul o idee mai mare dar nu semnificativ. Am fost dupa aceea la Skoda, pentru Kodiaq. Mie personal mi-a placut per total aspectul si feelingul interior la Kodiaq Scout, materiale okay, peste tot spatiu spatiu si iar spatiu . La momentul acela doar Scout 2.0 tdi 190 cp aveau in showroom, urmand sa primeasca si un Kodiak RS, motor biTDI 240 cp. Am cerut oferta de pret pentru ambele variante. Diferenta a fost de aproximativ 3500 euro, RS-ul ajungand la 44.800 euro dupa negociere, Scoutul in jur de 41.200. DAR sotia nu s-a putut impaca cu ideea de a avea "doar" Skoda, desi nu-i fitoasa si de aceea nici nu am mai ajuns la test de drum cu nicio Skoda... Mie imi ramasese inima la RS care ajunsese in acest timp in showroom si arata intr-un mare fel. Rotile standard de 20 de inch ma speriau un pic din cauza ca ne-am dorit totusi o masina cat mai confortabila, de familie, dar am citit in mai multe locuri ca suspensia chiar si cu DCC dar cu jante de 20 nu prea este cea mai confortabila la denivelarile scurte mai ales in oras...RS cu roti de 19 nu exista deci si asta m-a indepartat oarecum de acest model... Fiind langa Skoda, am trecut si pe la Seat cu modelul Tarraco. Nu stiu de ce dar nu mi-a intrat cumva la suflet, desi nu era o masina urata mai ales la exterior, chiar deloc. M-am mai uitat pe youtube si in trafic la Hyunday Santa Fe, Kia Sorrento, dar le gaseam bordul prea aglomerat, cu prea multe butoane, motorizarile nu prea erau ce imi doream cu adevarat, asa ca nu am ajuns in showroomuri. Alte marci mai premium, la banii nostri toate erau mai mici la interior/portbagaj. Ce era asemanator la spatiu erau cu cel putin 10-12.000 euro euro peste bugetul nostru... Asa am ajuns si la Volkswagen. Aici aveam ceva cunostinte, avand deja 2 masini cumparate de la ei si alte 2 la care fac reviziile la ei, la reprezentanta. In familia largita este un Touareg din 2017 cu suspensie pneumatica, ii place mult la sotia dar deja isi arata varsta in multe locuri, mai ales pe partea de tehnologie (comparand cu modelel noi de acum), plansa de bord si inetriorul in general. Noua nu se mai gaseste, sau cu km putini, gen 10-15.000 km iar modelul nou este doar un vis la ce pret ar fi in configuratia dorita. Am coborat deci la Tiguan. Asta aveau in showroom, ne-am uitat, era ok si nimic mai mult...fiind varianta simpla, fara pachet R-line, un maro asa si asa... Interiorul era destul de incapator, portbagajul un pic mai mare ca la Q5 dar inca mult sub Kodiaq, deci ne-am reorientat catre Tiguan Allspace. Nu aveau in showroom, de aceea iarasi m-am intors catre forumuri, colegi de aici, youtube. Spatiu asemenator cu Kodiaq, cu 1-2 cm mai mic ici-colo, dar aproape insesizabila, la portbagaj -20-30 l aproximativ, iarasi nesemnificativ (la variantele cu 5 locuri, ce ne interesa pe noi). Dotarile dorite le stiam deja, am facut o configuratie, am cerut o oferta de pret, am primit una cu reducere de 2 cifre, si am acceptat. Daca alegeam Allianz mai primeam +4%, dar comisioanele si taxele erau mai mari decat la firma cu care am mai lucrat pana acum si per total ieseam mai scump chiar si cu extra-reducerea de 4%. La momentul configurarii variantele de top erau 2.0 tsi de 190 cp respectiv 2.0 biTDI de 240 cp. Am ales biTDI-ul, mai ales pentru cei aproximativ 25.000-30.000 km cati urmeaza sa fac cu masina anual. "Problema" a aparut cu 2 zile inainte sa dau comanda....reaparuse in configurator 2.0 tsi de 220 cp... pe care o doream eu in adancul sufletului meu, mai ales ca era oarecum acelasi motor ce am avut pe 7R si stiam ce poate si ce se poate scoate din acest motoras. DAR, era 1600 euro in plus fata de biTDI pentru care oferta ce primisem deja depasise bugetul initial cu aproximativ 2000 de euro, deci urcasem deja cu vreo 3600-3700 euro mai sus decat puteam... Termen de livrare aveam aproximativ 12 luni pentru benzinar! Banii in plus si termenul de livrare mai mult decat dublu fata de bitdi m-au facut sa ma potolesc si sa raman la diesel. Am semnat contractul pentru 46.200 euro si am dat avansul in iunie. Stiam ca o sa prind august, luna cand VW nu lucreaza, dar si asa pe la sfarsitul lui noiembrie a ajuns masina in showroom, in aproximativ 5,5 luni. Model douazecidouazeci (MY 2020). A fost nevoie de omologare individuala, de aceea inmatricularea s-a definitivat doar in ianuarie. Masina: Tiguan Allspace 2.0 biTDI 240 cp, DSG 7, culoarea alb normal (nu exista metalizat ) Highline, cu pachet R-line interior-exterior, jante Sebring de 19 inch. Dotarile extra peste cele de Highline: Alarma, Area view, Incalzire/ventilare stationara, Telefonie comfort, Pachet iarna extins (bancheta spate incalzita), Parbriz incalzit cu reflexie radiatii, Priza 230v, Rear View Camera si Park Assist, Side Assist, Lane Assist, Rear Traffic Alert, sistem de navigatie Discover Pro, Sistem proactiv de Protectie, Soundsystem Dynaudio Excite Surround, Trapa panoramica, Acces Keyless cu senzor pentru deschidere/inchidere portbagaj. Ce ne-am dorit si nu s-a putut: scaune cu memorie, fiindca este o diferenta de 20 cm intre sotia si mine si trebuie reglat scaunul de fiecare data cand se schimba soferul. La Kodiaq se poate, dar la Tiguan Allspace nu.... Ce imi place (nu neaparat in ordine apreferintelor): - cum arata pe alb si cu pachet R-line (multi m-au felicitat pentru Touaregul frumos , mirandu-se dupa ce le ziceam ca este doar un Tiguan ). Im place chiar si acum cu rotile de iarna. De aveau in configurator alegeam acestea care seamana mult cu cele de pe touaregul nou si cred ca se potrivesc de minune cu r-line-ul mai sportiv, mai colturos oarecum al Tiguan Allspace-ului pe culoarea alba. Si Sebringul de 19 este frumos, dar MAK-urile acestea chiar daca sunt doar de 18 personal imi plac la fel de mult ca cele oem. Mai rar asa ceva despre jantele de iarna - interior spatios (mai spatios decat la Touareg 7P ), portbagaj mare (acoperisul retractabil al portbagajului nu-l folosesc deocamdata, l-am si scos, ca atare pot urca cu bagajele pana pe la tetiere. Incercat in ultimul concediu, incarcat pentru 7 zile a facut fata fara probleme) -designul de R-line interior, scaune textil-alcantara-piele, volanul, plafonul negru - confortul de rulare cu rotile de 19 (desi am prins doar 150 km cu ei, masina venind la sfarsitul lui noiembrie am trecut in 2 zile pe cele de 18 de iarna) Suspensia o tin setata intotdeauna pe Comfort. Lucreaza bine pentru dimensiunea aceasta mare, cu talonul relativ mic. Chiar daca era doar 200-300 euro in plus, nu am dorit cele de 20 Suzuka, cu toate ca imi plac mult, dar vroiam sa pastrez un echilibru intre aspect si comfort pentru familie. Daca era disponibila suspensia pneumatica alegeam roti de 20, asa am ramas la 19. -confortul de rulare cu rotile de 18 -insonorizarea buna pana la o anumita viteza (Touaregul 7P cu geamuri duble totusi este mai silentioasa un pic). La viteze de pana pe la 100-110 km/h se aude doar zgomotul de rulare al anvelopelor. Peste 110 km/h incepe sa se auda si vantul, aerodinamicitatea masinii nu prea fiind de ajutor, cu colturile pronuntate si oglinzile mari. Si asa pana pe la vitezele legale de autostrada se poate calatori in confort. -motorul biTDI de 240 cp cu DSG. In oras la turatii mici, sub 1500-1600 rpm este mai zgomotos (aici avantaj benzina), dar dupa ce urca peste 1600 deja toarce frumos. Eu il folosesc 90% in D 10 % in S. Trage bine si in D, cu lag acceptabil (mai mic decat la Touareg sau Q7, parerea mea) si foarte mic in S, aproape insesizabil. DAR, am prins in decembrie, o oferta de craciun la MTM cu reducere de aproximativ 2000 RON si am luat un powerbox M-Cantronic prin reprezentanta Volkswagen din Cluj (pentru a beneficia de garantie), pe care l-am montat la ei, dupa ce am iesit din perioada de rodaj (la 3500 km). Stiu , este mai scump decat un soft, care se poate adapta mai bine pe masina si se pot obtine performante mai bune, dar nu am vrut sa risc sa pierd garantia. Acum in D trage cum inainte in S, liniar cu lag aproape insesizabil. In S acum nu exista lag. Am luat-o pentru a beneficia de plusul de putere si cuplu, pentru depasiri, pe DN-uri. Nu pentru liniute la semafor. Teoretic acum motorul are undeva la 290 cp, asa au zis cei de la Volkswagen si in jur de 600 NM, dar eu cred mai degraba 285 CP si 550 NM. In Aprilie ajung la Oradea si o sa fac o testare pe dyno. - trapa panoramica . Ne place noua, ii place la bebe si la cei doi catei . Am avut si la G 7R, vroiam neaparat si aici, cu toate problemele ce pot aparea despre care am citit aici pe forum. La golf nu am avut nici macar un scartait in doi ani si cateva luni cat am avut masina. Touaregul 7P are si de 3 ani este fara probleme, desi nu a avut parte de mentenanta deosebita. -incalzirea stationara o folosim zilnic cand temperaturile coboara sub 5 C. Pornim din telecomanda sau din aplicatie de pe telefon cu max.10 minute inainte sa coboram la masina si ne asteapta caldura placuta, incat chiar si cel mic poate sta fara geaca pe el. Din pacate nu avem garaj, doar un fel de acoperis. Si motorul se incalzeste mai repede si uleiul urca mai repede cand este pornita incalzirea auxiliara -virtual cockpit, discover pro, android auto, senzorul pentru deschidere/inchidere portbagaj cu miscarea piciorului (in 95% chiar functioneaza din prima ) - Farurile Top Led cu Dynamic Light Assist. Fasciculul de lumina stang si drept se ajusteaza individual, automat in functie de ceilalti participanti la trafic. L-am avut si la Golf, vroiam si aici, imi place mult. Il gasesc foarte util. Ce nu imi place: -plasticele la usile din spate . Prea tari pentru pretul platit. - senzorul parcare fata care de multe ori se declanseaza din senin, la franare mai ales. Cred ca din cauza placutei de inmatriculare, care este oarecum in aria de aciune a senzorului. Daca cineva stie cauza reala si o solutie pentru asta va rog sa-mi spuna. - banda ceea de pe bord este gri...si atat... nu are nicio fantezie, chiar si imitatia de lemn de pe bordul Kodiaq Scout arata mult mai bine in opinia mea Ce mi-as fi dorit si nu am: -scaune fata cu memorie si cu posibilitatea de a le ridica mai mult partea frontala pentru o mai buna sustinere a pulpei piciorului, pentru cei ianlti gen 1,85cm+ .Se simte diferenta intre scaunele acestea mai sport de R-line si fotoliile din Touareg 7P, care sunt mai fotolii . Stiu oarecum compar mere cu pere Dar, daca las un pic mai in spate spatarul (cum fac la drum mai lung si pe autostrada) atunci 90% se rezolva problema aceasta si am parte de drum confortabil si odihnitor, fara dureri de spate chiar si dupa 300 km fara oprire. Nu ma doare spatele nici cand spatarul este mai sus un pic si stau mai sport oarecum, dar la drum lung lasat mai in spate este mai odihnitor. Stiu, nu poti avea si sportivitate si fotoliu in aceeasi ecuatie, cel putin la Tiguan Allspace R-line, in configuratorul din Romania. - telefonie business cu wireless android auto (este de viitor dar intr-un an doi o sa apara wireless android auto pe mai toate telefoanele si o sa fie mai okay decat acum cu cablu. Stiu exista mici dispozitive pe usb si acum pentru a scapa de cablu) - geamuri duble pentru insonorizare mai buna la viteze de peste 130 km/h Si pun cateva poze
    1 point
  9. Felicitari pentru achizitie...sa le rotesti cu placere... Cauciucurile arata super...urmeaza sa vezi si diferentele din teren... Nu sunt foarte convins de talon...dar sa speram ca vei fi bine...eu am 225/70...de asta spun ca mi se pare mic balonul
    1 point
  10. Foarte interesante cauciucurile, legat de placute cred ca jetta n-o plimbai pe unde plimbi ursul, oricum am observat si la Kodiaq si la Tiguan ca placutele sunt proaste in sensul ca dupa o spalare a masinii si daca stationezi de exemplu o zi, se lipesc de discuri si acolo raman. Eu am sa aleg sa le schimb cu orice altceva decat oem.
    1 point
  11. Inainte de ajuns la destinatie, indiferent ca e vara iarna, dupa ce folosesti AC, da-l pe off, si da ventilatia mai tare (treapta 3+) si lasa asa pt 3-5 minute. Eu fac asta aproape mereu cand ma apropiu de oprire si functioneaza. Si la fosta si la actuala.
    1 point
  12. Eu ma lupt acum sa resusciteze cutia dq200. Din observațiile mele, uleiul este hidraulic, dacă curge prin dopul de sus sau pe la garnitura de la capacul frontal se exercita presiune din acumulator în partea frontala a cutiei dq200 și arunca uleiul ori pe sus ori pe la garnitura. A mea a cedat, eroare la pompa hidraulica. Are spart locul unde se infileteaza acumulatorul de presiune deci pkaca aia din aluminiu e special prost proiectata sa cedeze. A mea a fost reparata prin sudare la rece, eu nu am știut asa am cumpărat-o in 2018. Am comandat placa body valve din China ranforsata, în 2 zile ajunge și sper sa repar cutia. In interior mai are solenoizi, 6 buc, filtru mic de ulei, ulei hidraulic probabil 1,7 litri, motoraș trifazat, acumulaorul, și pompa mica hidraulica + pistoane și calculatorul mechatronic, toate aceste piese se pot comanda în China foarte ieftin de la 50 lei Pompa hidraulica, 100 lei acumulator, valve body 80 lei minim etc pe aliexpress. La noi în Europa nu se găsesc aceste piese de schimb. Eroarea me a fost ca nu intra în viteza, cheia ce apărea intermitent pe p, D, s, r. Acumulatorul era ieșit 3-4 mm din locul sau cred ca îl ținea pe poziție capacul cutiei dq200, fisura în body valve de 8cm cu înălțime 3mm la un Capăt.
    1 point
  13. Acel drum este unul tehnologic (are vreo 3 portiuni mai riscante). Dupa vreo 2 serpentine prin pădure se opreste in țeava de aducțiune. Eu l-am facut pana în capăt. Există unul corespunzator si din sens opus spre partea de sus.
    1 point
  14. Fara a transforma acest subiect intr-un versus si cu scuzele aferente unui eventual OT, strategia VAG este clar definita si fiecare brand are anumite directii. In continuare VW are unul dintre cele mai permisive configuratoare, si te lasa sa alegi un bitdi fara a fi obligat ca la Skoda sa alegi o versiune de genul RS. Cu siguranta VW va continua sa 'rupa' cu acest facelift, iar mutarea lor de a nu face o schimbare radicala (ca la Golf 8 vs. Golf 7.5) cred ca va fi apreciata de viitorii clienti, mai ales in contextul actual in care cererea este limitata. @morpheusmaster esti cam optimist referitor la preturile variantelor prezentate. Un R-Line cred ca se va invarti pe la 40k EUR, iar R-ul cu siguranta pe la 50k EUR (T-Roc R sau Cupra Ateca sunt deja pe la 45k)
    1 point
  15. Multumesc! Incerc sa am cea mai mare grija, incepand cu schimbul de ulei 9-10000km. Peentru nedle sweep m-am inspirat de aici. Urmeaza dupa ce o sa fac o curatare mai avansata.
    1 point
  16. Da, e ciudat ca la sume de 45-50k (un bitdi) nu ai ventilatii si nici memorii la scaune. Cum merg doar eu cu masina nu simt nevoia de memorii dar ventilatiile ar fi fost un plus. Skoda e peste vw la unele echipari. Ca sa o dam in gluma, probabil ca s-a renuntat la partea de mecanisme complicate in favoarea celor simple strict pe considerent de greutate, s-au inspirat de la vreun ferrari F40, in curand ajungem la manivele la geamuri.
    1 point
  17. Revin cu informatii deoarece mi-au fost cerute in privat si poate mai intereseaza si pe altii. Operatiunea a fost facuta in reprezentanta si a durat 8 ore in conditiile in care s-a facut si revizia DSG. Pe factura nu apare grila de protectie de care s-a discutat mai sus si clipsurile de prindere. Impreuna au fost in jur de 70 RON.
    1 point
  18. Sa o stapanesti sanatos! E bine ca ai reusit sa iei varianta non-facelift pt ca arata mult mai bine decat cea noua. Legat de becurile led pe proiectoare, daca principalul deziterat era performanta pe ceata puteai sa combini culoarea cu puterea, adica led-uri de 3000k, dar cum ai zis si tu, trendul e catre proiectoare led albe sau chiar absenta lor la toti producatorii. Realitatea e ca proiectoarele au ajuns sa fie mai folosite pt cornering decat pt ceata. Functia de cornering a venit activata din fabrica sau ai activat-o tu ulterior?
    1 point
  19. Becurile cu halogen din proiectoare nu prea isi aveau locul intr-o masina din 2020, asa ca le-am schimbat. La fel si pe cele din torpedou si portbagaj... Avand ochiul format, tipul care m-a ajutat la instalat becurile in proiectoare a vazut ceva fire atarnand in farul stanga... Pe saptamana viitoare trebuie sa ajung la PBN pentru a le cere schimbarea farului pe garantie (din moment ce farurile sunt capsulate, nu vad cum ar putea sa umble in acestea). Sunt curios ce vor zice... In rest, prin oras se tot intalnesc R-Line-urile intre ele...
    1 point
  20. Si cred ca asta e si nou Golf 8 R: https://www.carbuyer.co.uk/news/172398/2020-volkswagen-golf-r-styling-leaked-in-latest-spy-shots
    1 point
  21. @acidone77 @kef_petry Multumesc! Si eu ma gandeam pe viitor sa ramana jantele astea pt iarna si sa imi iau ceva mai mare pt vara dar momentan ramane asa Navigatia este Columbus. Android Auto nu am incercat insa Apple CarPlay merge perfect fara cablu, este full screen. Din cate stiu doar CarPlay merge wireless. Nu am predictive ACC si Traffic Sign Recognition. O sa pun mai multe poze in weekend ?
    1 point
  22. Cat timp era pe masina "fagurele" nu se vedea a fi compromis total. Dupa insa... 230.000Km, aproape 8 ani, 60.000Km si 4 ani rulati in RO. Diferenta la eficienta este mai mare decat ma asteptam deoarece inainte de schimb nu mi se parea ca baga aer insuficient racit. Am montat si grila despre care vorbeam pe acest topic.
    1 point
  23. Cum eram sigur ca nu o sa imi raspunzi, pe tine te deranjeaza doar conceptul de lipsa, nu rolul in functionare. Desi nu simti lipsa unui reper, te deranjeaza ideea. Capitonajul ala exista si la G8, dar ii lipseste partea superioara, acum este doar pe lateral. Prezenta acelor capse de siguranta pe cabluri in caz de accident si prinderea bateriei, impiedica montarea materialului. Primul rol al capitonajului este izolarea termica. Temperatura ridicata afecteaza capacitatea bateriei. Nu frigul. Al doilea rol este cel de insoniorizant. La fel cum este insonorizantul de capota sau orice alt material absorbant din compartimentul motor. Prezenta 'batului' este un element care nu asigura corect protectia unui pieton luat pe capota. Dar ce conteaza asta pentru un sofer.
    1 point
  24. Octavia 1.5 TSI 150CP - Traseu: Constanta-Arad-Viena(Austria)-Graz(Austria, in munti)-Arad-Braila-Constanta. - 2 persoane - 2 trollere
    1 point
  25. Primul drum cu masina, mers foarte calm sub limita maxima de viteaza, clima pornita pe ruta Bucuresti-Gherghita-Bucuresti (A3)
    1 point
  26. Skoda Octavia 2 1.9 tdi 105 hp Schimbat frane fata+spate de pe octavia rs Axa cu came de sdi cu tacheti noi Turbina marita Egr anulat Interior de octavia rs
    1 point
  27. @C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.
    1 point
  28. Ne odihnim frumos in parcare, cu gandul la urmatoarea excursie
    1 point
  29. Dupa ce ne-am destins vineri la ski la predeal am zis sa scoatem ateca la putina zapada in drum spre casa. Am plecat pe ruta predeal--bran(partia zanoaga)-zarnesti-magura-pestera-moeciu-pitesti-bucuresti-constanta. Zona moeciu pestera magura zarnesti a mai fost facuta dar vara. Chiar daca am all season pe masina acestea se comporta bine pe franare si la tractiune dar in viraje fortate pe zapada are tendinta sa fuga spatele. Din ce am vazut in modul snow raman sistemele de siguranta activate, deci pentru zone in care ai nevoie de mai mult e preferabil modul offroad. Intr-o panta am ajutat la impins impreuna cu altii un tiguan fwd si apoi o octavia 4drive. Daca nu ar fi adancit sleaurile cei de dinainte cred ca treceam fara probleme dar asa a fost nevoie de putin ajutor ca sa depasesc acea zona. Oricum acum mi-am dat seama ce inseamna suv 4drive si cat ajuta. Cu o masina normala nici nu ar fi visat vreodata sa intru prin zonele respective. Pana la urma a fost o zi superba si deabia astept sa mai ies de pe asfalt cu "bolidul" Atasez cateva poze din zona si un consum la final de plimbare cand ajunsesem aproape acasa. Dupa toata aceasta experienta revin la gandurile mele ca as vrea ceva mai inalt si mai spatios. Astfel incet si sigur ma apropii de multivan ca fiind inlocuitorul pentru ateca in cativa ani. Mai ramane doar sa imi conving si sotia ?
    1 point
  30. @VON Multumim! Stiu, ca exista optiunea Ateca Cupra, dar ne-am dorit ceva mai spatios de atat, de aceea nu a intrat in calcule. @loghy Multumim! Mersi si pentru link!
    1 point
  31. Problema cu variatorul este testata (cisteste si pe forumurile din afara). eu cred ca daca il schimbi mergi la sigur! sunt extrem de multe persoane care l-au schimbat si au remediat problema pornirii.
    1 point
  32. Aveti mare noroc cu Catalin si modul lui de lucru pt ca chiar se implica sa gaseasca solutii. Zic mod de lucru pt ca majoritatea mecanicilor sunt pana in gat cu masini la rand si nu sta nimeni sa ti-o gadile sa piarda timp etc, nu merge din prima aia e la revedere ai de ales ori mergi asa cu ea ori pus la loc cp4 Pt linistea voastra sufleteasca eu va recomand un drum pana la Bacau :-)
    1 point
  33. E 02M codul. Am sa caut cum ajung acasă cantitatea necesara de ulei. Mi se pare ca ar fi undeva 2.3 l, dar îți spun sigur după ce ma uit.
    0 points
  34. G8 este sub 5 și 6 la calitatea interiorului și finisaje.
    -1 points
  35. Știu ca va supăra, dar aceasta este părerea mea. Au pus niște display-uri care îți iau ochii, dar când începi sa pipai materialele, sa te uiți la lifturi și sa ciocani prin uși și bord îți dai seama ca diferența este maaare în favoarea modelelor anterior menționate. Se și vede asta, mașina cu care am fost în Olanda era o adevărată simfonie de greierasi. Și nu avea mai mult de 12k km în bord.
    -1 points
  36. Eu am întrebat la ravenol, cică Ravenol SMP 5W30. Care este treaba cu abrevierea asta, SMP, VMP....
    -1 points
  37. Pasionat...istoric...bla,bla....nu te lua dupa povesti,sa aibe carte service verificabila !!! in reprezentanta ,daca iti place neaparat OBLIGATORIU verificare/diagnoza!! si eu am passat cc 2010 dsg 170, l-am luat din pitesti si l-am verificat la bucuresti la colegul *********....injectoare,turbo,dpf,egr....etc, mi-a zis...e "TZEAVA" ? si de 4 ani nu i-am schimbat decat consumabilele! Bafta!
    -1 points
  38. Bun. Golf plus, motor bls cu dpf. Norma 504.00 - 507.00. Anul trecut am pus castrol edge 5w30, și vreau sa pun ceva mai calitativ sa scap și eu de zvonul "urban", ca ar fi contrafăcut. Ce recomandați?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!