Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.07.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    24 points
  2. @acidone77 @kef_petry Multumesc! Si eu ma gandeam pe viitor sa ramana jantele astea pt iarna si sa imi iau ceva mai mare pt vara dar momentan ramane asa Navigatia este Columbus. Android Auto nu am incercat insa Apple CarPlay merge perfect fara cablu, este full screen. Din cate stiu doar CarPlay merge wireless. Nu am predictive ACC si Traffic Sign Recognition. O sa pun mai multe poze in weekend ?
    7 points
  3. Si cred ca asta e si nou Golf 8 R: https://www.carbuyer.co.uk/news/172398/2020-volkswagen-golf-r-styling-leaked-in-latest-spy-shots
    3 points
  4. Ohoooo!, de-abia acum am vazut noul topic Sa o stapanesti sanatos si fara probleme! E foarte bine zic, chiar dotata, spatioasa, arata bine. In viitor cred ca tot mai multi o sa ne uitam pe la Seat/Skoda
    3 points
  5. Nu este un atac sau ceva personal (nu am vrut sa para asta), este tot un punct de vedere. Sunt de acord cu directia, dar nu cu concluzia ta. Unii prefera sa simta, altii sa vada. Unii prefera sa dea banii pe lucruri utile, altii pe infotainment.
    2 points
  6. Eu zic ca e cel mai frumos model și fața de noul golf sau leon. Si volanul ala... ?
    2 points
  7. Becurile cu halogen din proiectoare nu prea isi aveau locul intr-o masina din 2020, asa ca le-am schimbat. La fel si pe cele din torpedou si portbagaj... Avand ochiul format, tipul care m-a ajutat la instalat becurile in proiectoare a vazut ceva fire atarnand in farul stanga... Pe saptamana viitoare trebuie sa ajung la PBN pentru a le cere schimbarea farului pe garantie (din moment ce farurile sunt capsulate, nu vad cum ar putea sa umble in acestea). Sunt curios ce vor zice... In rest, prin oras se tot intalnesc R-Line-urile intre ele...
    1 point
  8. O fi, nu neg. Sunt încă începător. Eu nu am simțit nimic îmbunătățit. Exact cum am zis ,1.9 l.
    1 point
  9. Eu am simțit diferențe la ulei și am înțeles pe pielea mea de ce se recomandă original. Cât timp am mers cu Fuchs în cutie (același cod cu originalul) nu am simțit nimic diferit, surpriza a apărut când am pus din nou ulei OE. La alte piese încă e discutabil, dar aici nu pot să (mai) recomand altceva.
    1 point
  10. La mine și cu original are acelasi comportament ca și febi care era 60 de lei litru. Bani aruncați aiurea. Asta l-am pus și eu. În plus, cauta mai bine ca parca citisem eu ca îți trebuie 1.9 litri de ulei fiindcă nu desfaci întreaga cutie. Cantitatea de 2.1 se pune doar dacă desfaci cutia cu totul. Plus, vad ca se pune tot pe la senzorul de mers înapoi.
    1 point
  11. Problemă rezolvată: s-a dus senzorul magnetic de stabilire a pozitiei clapetei. Am inlocuit piesa cu totul. PS: Daca are cineva nevoie de rotitele dintate sau de motoras, le pot recupera din piesa defecta.
    1 point
  12. https://www.mediafax.ro/economic/news-alert-multe-dintre-punctele-de-trecere-a-frontierei-in-grecia-au-fost-sau-urmeaza-sa-fie-inchise-anunta-un-cunoscut-consultant-in-turism-19370284
    1 point
  13. Cum eram sigur ca nu o sa imi raspunzi, pe tine te deranjeaza doar conceptul de lipsa, nu rolul in functionare. Desi nu simti lipsa unui reper, te deranjeaza ideea. Capitonajul ala exista si la G8, dar ii lipseste partea superioara, acum este doar pe lateral. Prezenta acelor capse de siguranta pe cabluri in caz de accident si prinderea bateriei, impiedica montarea materialului. Primul rol al capitonajului este izolarea termica. Temperatura ridicata afecteaza capacitatea bateriei. Nu frigul. Al doilea rol este cel de insoniorizant. La fel cum este insonorizantul de capota sau orice alt material absorbant din compartimentul motor. Prezenta 'batului' este un element care nu asigura corect protectia unui pieton luat pe capota. Dar ce conteaza asta pentru un sofer.
    1 point
  14. @C Z R Noi am nimerit puterea fix pe fix cu noul Tiguan .:R, cu câteva luni înaintea VW . Aparent, și-au făcut lansarea oficială și jantele de 21” pe Tiguan, deci suntem safe pe viitor . Noua unitate de clima o aveam salvata pe un site din China, de mai bine de un an, și scaunele fata de Kodiaq erau și ele pe lista de ceva timp. Adăugăm noul volan pe lista de viitor și suntem “On track” . “That Akrapovic tho’ “
    1 point
  15. Clima + schimbătorul clar sunt preluate de pe varianta aferentă pieței chineze. Pe varianta .:R au pus jante pe 21”, frane de ClubsportS, scaunele scoica de pe KodiaqRS și volanul de pe TouaregR, capacitiv, cu butoane touch și padele mărite. Cel mai interesant lucru este evacuarea finala Akrapovic - care va fi, cel mai probabil, la un preț mega-prohibitiv. Per total, îmi place ce au făcut . Fix pe gustul meu, personal .
    1 point
  16. eu tot sper ca va aparea o aplicatie cu acces si un portofel electronic care le va uni pe toate. pentru ca fiecare firma are putine statii comparative cu nevoia de mobilitate.
    1 point
  17. Tot pe aceeasi tema, tocmai ce am primit pe mail: "... Bun găsit, Perioada pe care o traversăm este o provocare pentru noi toți, însă suntem încrezători că fiecare astfel de moment vine și cu oportunități. Pentru noi, ultimele luni au fost dinamice, am mărit rețeaua de stații de încărcare a mașinilor electrice și ți-am pus la dispoziție încărcări gratuite, pentru ca tu să poți călători în siguranță. Continuăm să îți oferim servicii de încărcare a mașinii tale electrice, iar începând cu luna iulie 2020 am pregătit o serie de planuri tarifare care să răspundă cât mai bine nevoilor tale de mobilitate. Este un pas care ne permite să dezvoltăm cât mai bine rețeaua de stații, iar ție să beneficiezi de serviciile noastre la costurile potrivite. Îți mulțumim că ești alături de noi și îți oferim un cod cupon de 30 kWh pe care să îl folosești pentru a reîncărca automobilul tău electric, dacă te abonezi în perioada 1 iulie – 1 august la unul dintre planurile tarifare Basic X sau Premium X. Consultă aici condițiile de utilizare ale cuponului. Codul cupon poate fi utilizat la toate stațiile de încărcare Enel X disponibile în România, în aplicațiaJuicePass, și este valabil două luni de la primirea acestuia. Planuri tarifare disponibile in aplicatia JuicePass Plată/Consum Basic Preț unitar de 1,29 RON (TVA inclus) pentru fiecare unitate de încărcare consumată (1 unitate de încărcare = 1 kWh), pentru încărcare semi-rapidă AC (curent alternativ) Preț unitar de 1,79 RON (TVA inclus) pentru fiecare unitate de încărcare consumată (1 unitate de încărcare = 1 kWh), pentru încărcarea rapidă DC (curent continuu) Poți consulta prețurile actualizate în aplicația mobilă Enel X JuicePass și pe site-ul enelx.ro La finalul unei sesiuni de încărcare, vei primi o factură în format PDF la adresa de e-mail furnizată la crearea contului Factura va fi disponibilă în aplicația mobilă JuicePass, în secțiunea „Contul meu” Plată/consum Premium Preț unitar de 1,29 RON (TVA inclus) pentru fiecare unitate de încărcare consumată (1 unitate de încărcare = 1 kWh), pentru încărcare semi-rapidă AC (curent alternativ) Preț unitar de 1,79 RON (TVA inclus) pentru fiecare unitate de încărcare consumată (1 unitate de încărcare = 1 kWh), pentru încărcarea rapidă DC (curent continuu) Serviciu de rezervare a unui punct de încărcare - 9 RON/lună, disponibil nelimitat pentru o lună de la data abonării la plan; se efectuează întotdeauna verificarea stațiilor de încărcare compatibile cu serviciul de rezervare în aplicație și de pe pagina web Poți efectua rezervarea unui punct de încărcare de maximum 3 ori consecutiv fără a efectua o sesiune de încărcare, urmând ca la următoarea încercare serviciul să fie suspendat pentru 20 de minute Planul tarifar este activat odată cu abonarea la serviciul de rezervare și este reînnoit în mod automat în fiecare lună, în aceeași zi Factura este emisă și trimisă în momentul achiziționării opțiunii serviciului de rezervare Poți consulta prețurile actualizate în aplicația mobilă Enel X JuicePass și pe site-ul enelx.ro La finalul unei sesiuni de încărcare, vei primi o factură în format PDF la adresa de e-mail furnizată la crearea contului Factura va fi disponibilă în aplicația mobilă JuicePass, în secțiunea „Contul meu” Basic X Taxă fixă de 75 RON/lună (TVA inclus) care include 60 unități de încărcare (1 unitate de încărcare = 1 kWh) Dacă vei încărca mai mult de 60 de unități, pentru unitățile suplimentare se va aplica automat tariful din planul Plată/Consum Basic Prețul unitar este 1,29 RON (TVA inclus) pentru încărcare semi-rapidă AC (curent alternativ) și 1,79 RON (TVA inclus) pentru încărcare rapidă DC (curent continuu) Tariful lunar include acces nelimitat la serviciul de rezervare și acces fără costuri suplimentare la orice tip de conector Planul tarifar este activat odată cu abonarea la serviciu și este reînnoit în mod automat în fiecare lună, în aceeași zi Modificările planului și taxei lunare pot fi vizualizate în secțiunea specială dedicată din cadrul aplicației și pe site-ul enelx.ro Factura este emisă și transmisă la data abonării la plan sau a reînnoirii acestuia. Factura include atât taxa lunară pentru perioada de referință, cât și costurile suplimentare generate de depășirea plafonului lunar (dacă este cazul) din luna anterioară reînnoirii. Factura se emite lunar, în aceeași zi în fiecare lună Dacă vei trece de la planul lunar Basic X la Premium X, actualizarea acestuia va intra în vigoare la sfârșitul lunii incluse în planul tarifar lunar inițial Dacă vei trece de la planul lunar Basic X la Basic sau Premium, noile opțiuni vor intra în vigoare la sfârșitul lunii incluse în planul tarifar lunar inițial Premium X Taxă fixă de 140 RON/lună (TVA inclus) care include 120 unități de încărcare (1 unitate de încărcare = 1 kWh) Dacă vei încărca mai mult de 120 de unități, pentru unitățile suplimentare se va aplica automat planul Plată/Consum Basic Prețul unitar este 1,29 RON (TVA inclus) pentru încărcare semi-rapidă AC (curent alternativ) și 1,79 RON (TVA inclus) pentru încărcare rapidă DC (curent continuu) Tariful lunar include acces nelimitat la serviciul de rezervare și acces, fără costuri suplimentare, la orice tip de conector Planul tarifar este activat odată cu abonarea la serviciu și este reînnoit în mod automat în fiecare lună, în aceeași zi Modificările planului și taxei lunare pot fi vizualizate în secțiunea specială dedicată din cadrul aplicației și pe site-ul enelx.ro Factura este emisă și transmisă la data abonării la plan sau a reînnoirii acestuia. Factura include atât taxa lunară pentru perioada de referință, cât și costurile suplimentare generate de depășirea plafonului lunar (dacă este cazul) din luna anterioară reînnoirii. Factura se emite lunar, în aceeași zi în fiecare lună Dacă vei trece de la planul lunar Premium X la Basic X, actualizarea acestuia va intra în vigoare la sfârșitul lunii incluse în planul tarifar lunar inițial Dacă vei trece de la planul lunar Premium X la Basic sau Premium, noile opțiuni vor intra în vigoare la sfârșitul lunii incluse în planul tarifar lunar inițial Ne poți contacta pentru informații la +40(314) 032.231 de luni până duminică, între orele 08:00-24:00, sau ne poți scrie la enelxromania@enel.com..." Stiu, e cam lung, dar e explicat pe indelete.
    1 point
  18. E cel mai frumos model de octavia produs pana acum Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  19. Felicitari! Sa o conduci cu placere! Cat a fost halatul?
    1 point
  20. Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja . Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti.
    1 point
  21. @C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.
    1 point
  22. Impresiile despre Golf 8 nu pot sa fie intr-un vid..in definitiv poate mai mult ca niciodata costul de achizitie este un aspect important la ce ofera. Nu este un versus, dar impresiile se bazeaza si pe un minim de comparatie fie cu generatiile anterioare fie cu alte modele. Spre exemplu, ca posesor de mk7 si fost posesor de mk6..calitatea fiecarei generatii a fost..sa ii spunem optimizata pt costuri. Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8. Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil. Cel mai mare salt insa al interiorului este la mk8. Sa fim seriosi...cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. E o masina adusa in 2020, la un pret corect din punctul meu de vedere. Ofera mai multe dotari in standard, se poate lua in configuratia Style fara a mai pune nimic in plus (imi e neclar daca scaunele incalzite fata sunt in standard). Scaunele de R-line/R/GTI acum arata mult mai sportiv decat la generatiile anterioare.
    1 point
  23. cel de la grila stanga, trebuie inlocuit. Este la iesirea din grila
    1 point
  24. Am masurat si am curent in priza. Probabil s-a lasat fundul prizei si nu mai face contact. Cred ca trebuie sa desfac priza sau cu un carlig sa incerc s-o trag in sus.
    1 point
  25. Cam asa vin jantele pe 18 New York cu anvelope 235/55 ... Masina fiind S&S, suspensia este mai rigida si se cam simt gropile/denivelarile. Probabil T&F cu suspensia mai confortabila, nu ar fi un deranj prea mare.
    1 point
  26. Acela este codul pentru DRW, fiind cutie cu 6 trepte probabil ca este nevoie de 2,1-2,3 Litri.
    0 points
  27. Este corect calculul, asta este deprecierea autoturismului nu iti plateste nimeni in plus in caz de dauna totala, atat valoreaza masina si punct. Degeaba pret de piata si povesti nu intereseaza pe nimeni ca ai km reali ca ai o lista generoasa de optionale ca ai dormit cu masina in pat etc ...oricum poti sa ceri cat vrei pe masina cand o vinzi ca nu plateste nimeni dar asta este alta poveste.Revenind on topic, incearca sa modifici conditiile de asigurare daca vrei o valoare asigurata mai mare ,in general gasesti flexibilitate la asigurator/finatator.
    -1 points
  28. ca posesor de g6 eu nu am vazut ce spui tu, dar momentan doar in filme l-am vazut, asa ca abia dupa ce il pipai eu o sa pot spune exact cum am simtit. mie mi se pare vizibil mai bine gandita, din ce am vazut, din punct de vedere al functionalitatii. iar eu nu ciocan ca nu sunt ciocanitoare. sa nu faca greierasi in timp, aia da, m-ar deranja rau. pe de alta parte la ce sosele avem, in multi ani e imposibil pentru ORICE MASINA sa ramana la fel de bine inchegata. toate suruburile se mai slabesc in timp, ca sa nu vorbim de altele. mie ce imi place e ca la echipari gen style are atat de multe chestii incluse ca practic nu prea mai ai nevoie de alte dotari. este foarte adevarat ca daca pui dotari multe ajungi la pret de premium, dar si la hatchback premium daca pui dotari multe ajungi la pret de clasa mare premium. asta este si pentru ca in ultimii ani producatorii au pus dotari optionale care inainte nu existau decat pe clasele superioare. si evident ca daca le pui pe toate ajungi la pret mare. dar scopul dotarilor optionale variate e sa iti configurezi masina cat mai bine, nu sa le alegi pe toate. cand erau optionale putine (cum inca sunt la anumite marci celebre, de te iei cu mainile de cap) clientii doreau dotari de la clasele mari. acum cand le au, se plang ca ridica costul masinii daca le pun pe toate. really???? (nu ma refer ca a zis cineva aici asa, dar am citit pe net pe alte site-uri si forumuri ideea asta si mi se pare un mod straniu de a gandi: daca iti dau posibilitatea, unii clienti considera ca o obligatie sa puna dotarea aia, daca nu le dai posibilitatea, se supara ca de ce nu o au) oricum, sunt multe sanse sa nu mai fie golf9, deci probabil ca nu vom mai avea ce sa dezbatem la o alta generatie ; iar o electrica cu finisaje ca un g8 o sa coste.....mult. cand te uiti la interiorul id3 si la pret si e clar ca trebuie facute compromisuri ca sa tii pretul mai jos.
    -1 points
  29. Știu ca va supăra, dar aceasta este părerea mea. Au pus niște display-uri care îți iau ochii, dar când începi sa pipai materialele, sa te uiți la lifturi și sa ciocani prin uși și bord îți dai seama ca diferența este maaare în favoarea modelelor anterior menționate. Se și vede asta, mașina cu care am fost în Olanda era o adevărată simfonie de greierasi. Și nu avea mai mult de 12k km în bord.
    -2 points
  30. G8 este sub 5 și 6 la calitatea interiorului și finisaje.
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!