Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2020 în toate secţiunile
-
@C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.6 points
-
Setup-ul actual nu va mai fi actual pentru mult timp . Masina oricum e foarte cocoțată din fabrica, doar ca, acum, rotile pe 21” accentuează și mai mult acest aspect. Planul de viitor clar include remedierea acestui “deficit”, și nu numai din prisma aspectului . @cristi511 Da, este enorma diferența, data mai ales de anvelope! Conti-urile au undeva la ~20 kg/buc (19.xx), fiind ContiSeal, in timp ce PS4s au undeva la ~12 kg/buc. Scăzând încă ~1.5 kg/buc la jante... P-acolo suntem . Nu zic ca Conti-urile sunt proaste sau ceva, doar ca faptul ca sunt ContiSeal vine cu dezavantajele greutății. @Gusti Mulțumesc! . Și tu la fel, sa te bucuri de ale tale! @CristiALF Da, nu este o dimensiune certificata de producător. Partea amuzanta este ca de când am masina, nu m-a mai oprit niciodată Poliția. Probabil Tiguan-ul este văzut ca un Dad-mobil și nu atrage atenția . Case & point - sleeper-ul perfect! Și, oricum, in viitorul nu prea îndepărtat, probabil va fi fix ultima chestie de care sa se lege...5 points
-
Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja . Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti.4 points
-
Salut. Eu sunt Adi, iar acesta este Golful meu. 2.0 TDI 140 HP 16V, cod motor BKD Sunt relativ multumit de el. Masina din 2005, luna a 6-a, iar ca dotari, are cam asa: - Trapa - Faruri Xenon - Parbriz heliomat - Oglinzi heliomate ( inclusiv cele de pe exterior ) - Tempomat - Dublu climatronic - Senzori parcare spate - Pachet sport de fabrica ( arcuri / telescoape si interior ) - Geamuri ionizate pe care ulterior le-am infoliat - Incalzire in scaune - Cotiera fata - x4 Geamuri electrice Cand am luat-o, a avut 221.000 de km, iar acum are 250.000. Diferenta facuta intr-un an de zile + -. De inlocuit la ea am inlocuit destule la ce drumuri "superbe" avem. Turbo nou, bucse brate fata, ambele inlocuite, "boltul" care e faimos la BKD-uri, ca sare din chiulasa afara, iar in rest, doar consumabile la timp Ulei Aral 5 40, am incercat Motul, dar il mananca in prostie si nu i-a placut. Momenta, e fara soft, urmeaza sa ma "bag' in ea, mai tare, cu telescoape reglabile, sistem audio custom, revopsit sau infoliat inca nu sunt decis, jante pe 17 de aliaj. Restul, in episodul urmator4 points
-
Pentru masina si alegere (inclusiv culoare) +++ Pentru faptul ca nici ieri si nici azi nu am inteles de ce nu pot sa dai like postarilor lui laduncaag (nu mai este moderator, si nici nu scrie moderator langa nume) am sa dau -----.2 points
-
Bine'ai venit in randul posesorilor de Ateca! Sa va poate fara probleme! OT: Schimbati uleiul mai devreme si nu va mai fi nevoie de completat2 points
-
Am pipait si eu un combi. Ca impresii, bordul in mare ok, mai putin materialul textil de pe partea pasagerului, o prostie. Ce m-a deranjat enorm sunt fetele de usi, cele din spate sunt plastic de logan 100% cu toate ca textura este la fel ca la cele din fata. Plasticul ce acopera boxele din usi arata sub nivelul marii, jenant! Restul de materiale in media clasei. Totul la ~31k masina din showroom. Parere strict personala, masina in nici un caz nu face banii ceruti acum.2 points
-
Acel consum instantaneu nu e relevant. Ar trebui sa mergi o distanta de macar 50km pentru a avea consumul real al masinii. Dar, in mod normal ar trebui sa fie sub 6.3, la modelul meu sunt sub acea valoare la aceeasi viteza, iar Golf 8 are treptele de vizteza mai lungi, deci turatie ceva mai joasa. In continuare nu agreez absolut deloc modul in care ceasurile de bord sunt integrate in imensitatea aia de plastic negru. Deja arata demodat, ca un televizor vechi cu rame groase, plus martorii aia laterali integrati in plastic. Trebuia facut mai mare, pentru a integra toata informatia digital, daca tot e un panou digital.2 points
-
Update la problema cu WeConnect: masina are un modul de comunicatie care e defect, trebuie schimbat. Din cauza lui masina nu mai comunica cu serverul VW si nu ma putem loga. Pe lunea viitoare e schimbat si sunt curios daca dispare problema.1 point
-
O alegere inspirată, sa fie intr-un ceas bun. Am 3,5 ani cu ateca, si mașina ma surprinde zilnic. Sa va bucurați in liniste de plimbări lungi.1 point
-
Dzeu te incearca frate... #StayStrong Cat despre problema cu pornitul..daca as fi in masura sa`mi dau cu parerea, as miza pe o problema de alimentare ( dezamorsare pompa / regulator presiune ), mai ales daca spui ca defectul se reproduce doar cand sta cu botul in panta. Pana una alta, te astept sa ne dam cu cabrioletele ?1 point
-
Exact, rotile sunt frumoase, dar setup-ul actual ...parca nu e ok. Cu siguranta te gandesti sa o cobori, pentru ca acum arata ciudat. Totusi, ma indoiesc ca tu poti pune oficial roti de 21 pe Tiguan, deci aici o sa trebuiasca sa stai mereu cu teama ? Asteptam continuarea1 point
-
Nu am dorit să sune așa ? Ci doar să menționez că urcaseră și alte auto pe acolo.1 point
-
Sa le invarti sanatos ... arata wow. Acum discurile arata subdimensionate1 point
-
Intai se verifica functionalitatea butoanelor, in blocurile de masura precum si comanda executata de calculator usa. Se poate face o resetare si setare de baza, sa vedem daca isi revin1 point
-
Mi se pare mie sau masina asta Style din filmuletul de mai sus pare cam plasticoasa inauntru, pentru pretul cerut? Nu am vazut masina live, dar asa imi da impresia din review-ul de mai sus. Plasticoasa.... in sensul de plastic ieftin.1 point
-
Oh well, mare lucru nu s-a mai intamplat. Plimbari prin tara noastra draga masina e un deliciu in continuare.1 point
-
1 point
-
Iata si varianta mai ieftina, Octavia Active: https://autoblog.md/foto-noua-skoda-octavia-active-cum-arata-in-cea-mai-simpla-echipare-si-ce-dotari-include/ Si in configuratorul Skoda Romania au mai scazut preturile atat la benzina cat si la diesel. De exemplu, Ambition 1.5 TSI este acum 22273 fata de 22439 EUR. Cred ca au umblat la dotari si configuratorul pare a fi in lucru, de exemplu vad ca virtual cockpit 10" care era standard acum este acum la optiuni iar la standard au pus Maxi-DOT care inainte nu exista.1 point
-
Sunt tare curios care sunt argumentele tale ca KIA si Peugeot sunt cu mult in urma VAG, in afara faptului ca esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac si altii bine. KIA o vad ca alternativa cinstita in fata oricarei alte marci din pricina pretului corect pt ceea ce ofera si cei 7 ani garantie care sunt pe bune. Avand in vedere ca oamenii de rand isi cumpara masini care sa-i duca in siguranta din punctul A in punctul B, implicit inseamna o putere de >150CP. iti garantez ca in zona asta toate marcile sunt similare pt ca niciuna nu este vreun super car, deci cam cade ideea ca e "Golf si restul". Diferente fata de KIA sunt de acord ca sunt mari cand comparam un Golf R cu cel mai puternic Ceed de exemplu. Peugeot a scos modele frumoase in ultima vreme. Haide sa comparam dpdv al designului noul 508 cu Passat, atat interior cat si exterior. Masini frantuzesti recunosc ca nici eu nu mi-as mai cumpara deoarece am avut un Clio iar cand ii faceam revizia era mai scumpa decat la Passat, dar nu pot spune ca sunt masini proaste ci din contra. Motoarele in general sunt f fiabile la masinile frantuzesti. Vis a vis de afirmatia ca ai facut test drive cu Focus si ca ai constatat ca derapa "de fund" pe zapada, iarta-ma dar este o opinie total neconcludenta. Fordurile in general sunt recunoscute in special datorita trenului de rulare superior care o face mai manevrabila si mai fun to drive. Insa e tare greu sa reusesti sa faci o comparatie cat mai obiectiva, nu pe principiul romanesc VW si restul. Toate cele mai de sus mentionate au ceva aparte. Civic Type R este net superior unui Golf R ca si performante (sunt dovezi clare in acest sens pe youtube in diferite teste) si stabilitate, doar ca este o masina "hard", adica destul de rigida de daily car, pe cand Golf R este un all arrounder mai potrivit din acest pdvd. Kia este imbatabila la raport calitate/pret/performante/dotari/GARANTIE Fordul este mai fun to drive, dar nu are aceleasi atentii date detalilor de asamblare/imbinari. Pana la urma toate sunt bune in felul lor si fiecare analizeaza care este mai potrivita pt el, dar sa ai argumente ca doar Golful este masina inseamna ca fie esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac altii, fie nu ai condus niciuna dintre celelalte marci ca sa fii obiectiv Nu acuz pe nimeni ci doar doresc sa ne pastram obiectivitatea. Inca nu a aparut moose test cu G8, dar las un video cu noua Octavia care este construita pe aceeasi platforma cu G8 https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA1 point
-
Sunt si eu in cautarea unei masini din clasa medie iar noul Golf a fost printre optiunile mele. Dupa ce am vazut masina “live” pot spune ca nu voi mai lua in considerare niciodata vreo masina din grupul VW. Efectiv nu pot intelege de ce ai da atatia bani pe o masina cu un design atat de anost iar la interior calitatea materialelor este tot mai slaba, ca sa nu mai spun de mult laudata planss de bord digitala care este de a dreptul chicioasa... Din pacate din grupul VW a ramas doar renumele pe care si l a creat cand chiar faceau masini de f buna calitate. Acum a ramas doar renumele de altadata, presa auto platita sa i ridice in slavi si impresia unora ca “Golf” e “Golf”. Va spun toate astea ca fost detinator de mai multe modele din grupul VW...1 point
-
1 point
-
Daca nu s-a mai scris pe aici, mare atentie la polita casco cand semnati oferta de leasing financiar (inainte de semnarea contractului), mai ales la sumele asigurate pentru fiecare an de leasing, sume care in cazul meu au fost la 60% din valoarea de piata a masinii (evaluare in sistem DAT) in anul 4, si la conditiile de despagubire din contractul CASCO incheiat intre firma de asigurari si societatea de leasing (proprietarul masinii). Nu va culcati pe o ureche, ca mine, ca ati vazut in oferta numele unei mari firme de asigurari. Solicitati sumele asigurate care nu apar in oferta de leasing. Cel puntin asa a fost in cazul meu, oferta de leasing mentionand doar ratele si detalii legate de fransiza si servicii acoperite. Sumele asigurate pt fiecare an trebuie sa fie cat mai aproape de valoarea din piata, altfel aproape orice dauna, in care tb sa schimbi bara, capota si radiatoarele, poate ajunge dauna totala financiara, tinand cont de faptul ca evaluarea unei daune se face doar in service-uri agreate de firma de leasing si la preturi maximale (stadard Audatex) si de modul in care sunt redactate contractele de asigurare. Asa ajungi sa ai o adresa de despagubire de dauna totala in care epava e licitata la peste 70% din suma asigurata. Nu mai exista clauze, cel putin la asiguratorul din contractul meu de leasing, cum stiam din trecut in care dauna se considera totala cand suma reparatiei depasesa un anumit procent (75%) din valoarea de piata a masinii. Si un ultim detaliu, imputernicirea din partea firmei de leasing pt discutiile cu firma de asigurare (deschidere dosar, aprobare deviz repratie etc.) NU este valabila in caz de dauna totala. Deci asiguratorul nici nu sta la discutii cu tine, utilizatorul, odata ce a declarat dauna totala. Numai bine.0 points
-
Skoda Octavia 2 1.9 tdi 105 hp Schimbat frane fata+spate de pe octavia rs Axa cu came de sdi cu tacheti noi Turbina marita Egr anulat Interior de octavia rs0 points
-
Ca idee pe viitor, nu ca as recomanda sa faci asta, masinile electrice, la fel ca si cele pe combustibili fosili nu se opresc cand autonomia este 0. De regula au o rezerva, deci macar 10-15km mai mergeai lejer cu 0km autonomie. Dar banuiesc ca stiai deja asta si ai vrut sa ne tii pe noi in suspans0 points
-
M-am plimbat cu varianta 1,5 tsi 130 cp manuala si nu am simtit ca da in nas...In schimb nu mi-a parut asa rapida, precum in specificatii.Dar tinuta de drum mi-a placut.Chiar si interiorul cu gageturile lui: navigatia, suspensia dcc, digital cockpit-ul...Nici insonorizarea nu m-a convins....sau veneam de pe alta masina.Totusi e o masina de cumparat.Chiar cu pretul asa mare, comparand-o cu concurenta, valoarea de revanzare e mare.Nu as da banii pe un Golf 7, mai ieftin, adevarat, dar cu dotari mai putine.-1 points
-
Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag. Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault? Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de 50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii). Am fost la test drive la Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de 130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).-1 points
-
Astazi am observat in "habitatul ei natural" varianta break, dupa ce in prealabil mi-am asezat fizicul in varianta sedan la Avia motors (au/aveau in showroom una blue race, manuala cred 1.5 TSI). Break-ul mi se pare frumos, mai ales din spate. Jantele mi se par cele mai hidoase care au fost puse vreodata pe o generatie de Octavia - efectiv nu imi place nici un model. (iar asta o spune unu care are Velorum pe O3, alte mizerii...) La interior majoritatea modificarilor nu imi plac. Mi se par ok scaunele, au adaugat suport pentru umeri dar cumva ma asteptam ca, cu cresterea preturilor, sa mai creasca un pic si calitatea materialelor. Un break ca cel din imagine, cu 2.0 TDI de 150 cai, DSG pleaca in configurator de la aprox 28.500 euro (am inclus o vopsea "medie") ceea ce mi se pare enorm - da, stiu, au bagat mai multe chestii in echipare si probabil vor introduce tot felul de clever bonusuri/pack-uri etc dar, asa cum stau lucrurile, nu cred ca multa lume o sa dea banii pe ea (nu includ companiile pentru care, in continuare, mi se pare o masina foarte buna pt flote). De acord si cu ce zicea un coleg mai sus - antena mult prea mare, in conditiile in care pe O3 e una ascunsa si totusi prinde f bine posturile de radio. In concluzie, mie mi se pare ca asta este mai mult un facelift ++ la octavia 3 decat un model nou.-1 points
-
Eu am comenzi digitale (tableta de 8.7 inch) la mașina mea și nu întâmpin probleme... Pe auto, cum spune colegul mai sus, este ok. Vorbiți de cotiera mare: nu știu de ce o vreți mare, ce puteți pune în ea? Ii dau dreptate colegului cu Octavia 3 fl, totul tine de gusturi... Însă per total, Octavia 4 arată foarte bine... Singurul reproș la momentul actual, din punctul meu de vedere ar fi prețul cam mare.-1 points
-
@skodamen pe principiul asta nu îți mai cumperi nimic, nici Octavia, nici golf, nici audi, nici Renault, nici honda și lista poate continua. Iar dacă nu cedează ecranul multimedia și nu ai probleme cu clima, poate cedează displayul vitezometrului și atunci ce faci. Sau poate nu cedează niciun ecran sau sistem electronic și te lasă în drum motorul sau dsg-ul. Deci nu mai plecați de la premisa "că daca cedează nu știu ce" pt că ajungi intr-un cerc vicios in care ori nu mai cumperi nimic ori stai stresat de fiecare data când mergi cu mașina că poate se strică ceva.-1 points
-
-1 points
-
Skoda Octavia 2 din 2006. In familie inca de la 0 km. Este o masina robusta, rezistenta si care nu mi-a facut probleme prea mari. In momentu de fata are o eroare la caseta de directie, sta becu galben aprins...in urma schimbului de capete de bara...geometrie efectuata...dar are o eroare de senzor permanenta, mai are nevoie si de un egr off...dar in rest masina este una care nu merita schimbata.-1 points
-
De cel puțin 10 ori pe zi. Dacă merg la mare cu copil mic și de mai multe ori.-2 points
-
Impresiile despre Golf 8 nu pot sa fie intr-un vid..in definitiv poate mai mult ca niciodata costul de achizitie este un aspect important la ce ofera. Nu este un versus, dar impresiile se bazeaza si pe un minim de comparatie fie cu generatiile anterioare fie cu alte modele. Spre exemplu, ca posesor de mk7 si fost posesor de mk6..calitatea fiecarei generatii a fost..sa ii spunem optimizata pt costuri. Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8. Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil. Cel mai mare salt insa al interiorului este la mk8. Sa fim seriosi...cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. E o masina adusa in 2020, la un pret corect din punctul meu de vedere. Ofera mai multe dotari in standard, se poate lua in configuratia Style fara a mai pune nimic in plus (imi e neclar daca scaunele incalzite fata sunt in standard). Scaunele de R-line/R/GTI acum arata mult mai sportiv decat la generatiile anterioare.-2 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00