Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2020 în toate secţiunile

  1. @C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.
    8 points
  2. Oh well, mare lucru nu s-a mai intamplat. Plimbari prin tara noastra draga masina e un deliciu in continuare.
    6 points
  3. Când domnița dorește weekend la castel și trebuie să improvizez cu ce avem... Iar pentru senzații profunde sunt suficiente 2 minilanterne, un telefon si o galerie minieră abandonată. În rest: Kodiaq - cariera Racoș. Și cateva video de saptamana trecută:
    5 points
  4. Rotile nu arata rau, combinatia insa cu suspensia actuala nu ajuta estetic deloc. 21" la Tiguan e putin overkill tocmai pt ca e nevoie de un balon asa mic. La Macan sunt 265/40 tocmai ca sa mai umple aripa plus ca mi se pare ca e mai coborat..asta ca o corelatie cu ceva din VAG cu roti 21" din fabrica.
    4 points
  5. Acum câteva zile, în timp ce mă plimbam cu soția cu bicicletele, am făcut pană pe față. Când am ajuns acasă am alimentat compresorul în priza din portbagaj, am pus contactul, că altfel nu primește curent și am făcut proba camerei din roată. Ok, am constatat că se rupsese puțin la ventil, am scos compresorul din priză și mă strigă fiicamea la masă. După masa, am curățat bicicletele, am mai făcut treaba prin curte după care m-am băgat la odihnă, că eram de serviciu în noaptea respectivă. Când s-a făcut ora de plecare, mă duc să pornesc mașina și... realizez că am stat cu contactul pus până s-a dus bateria... și cum soția era plecată cu Golf-ul, am sunat un coleg și m-a luat la serviciu cu el. A doua zi deja fierbeam pe la sfârșitul serviciului să ajung să văd "ce am făcut". Primul lucru cand am ajuns, am pus multImetrul și am constatat că am 5.7V5 rămași în baterie. Încărcătorul de la Lidl se pare că nu știe să încarce la valori sub 9-10V așa că după ce l-am lăsat câteva ore nu a crescut mare lucru. Apoi am scos borna de plus si am pus încărcătorul din nou și am constatat că a urcat tensiunea până spre 9V. Am pus contactul dar nu a învârtit. Bun! Am așteptat până a venit soția și am inlocuit încărcătorul cu cablurile de la pornire de la baterie. Am lasat puțin Golf-ul pornit și am pus din nou multimetrul, iar tensiunea urcase la 11.5V. Am incercat din nou să pornesc Tiguan-ul, dar nu am reușit, a "clănțănit" de câte ori am dat cheie. L-am mai lăsat încă 2-3 minute, după care am înlocuit cablurile de încărcare cu încărcătorul de la Lidl și l-am lăsat așa până seara. Apoi seara am făcut o nouă probă. De data asta a plecat la sfert, dar... Eram prea obosit să mai fac altceva așa că am parcat Tiguan-ul și am zis că mă voi ocupa în altă zi. Între timp am comandat încă 2 becuri Osram D3S Night Breaker Unlimited, tot de pe ebay.de, care vor ajunge la începutul lunii iulie. Azi îmi vine idea de a proba, totuși, becurile între ele. Fiind sărbătoare soția nu m-a lăsat să fac treabă, așa că încă nu m-am apucat de incinta subwooferului. Dar măcar asta puteam să fac. Așa că am luat șurubelnitele și m-am apucat de scos. Dar unul dintre șuruburile de la amortizorul de capotă a "refuzat" colaborarea așa că l-am adus până la urmă pe calea cea bună cu ajutorul unui disc de la polizorul de mână! Am continuat desfăcutul până am scos toate torxurile. Apoi am scos parțial farurile ca să pot umbla la becuri și le-am schimbat între ele. Am pus contact, am pornit faza scurtă și... același far stânga, căruia tocmai îi schimbasem becul nu funcționa! Damn... Mă duc în sertar, caut un droser pe care îl cumparasem, îl inlocuiesc și avem lumină! Vinovatul până la urmă a fost droserul așa că acum am o pereche de becuri xenon noi, pe care probabil le voi scoate la vânzare! Nu mă spuneți soției, că îmi iau bătaie LE: după cum mi-a atras atenția și @Doomy, când am încercat să pornesc Tiguan-ul cu cablurile cuplate la bateria Golf-ului, comutatorul de lumini era pe funcția AUTO. Este posibil să fi se fi ars droserul din această cauză, așa că vă recomand ca la pornirea pe cabluri comutatorul să fie pe poziția 0. Mulțumesc pentru atenționare @Doomy
    4 points
  6. Salut. Eu sunt Adi, iar acesta este Golful meu. 2.0 TDI 140 HP 16V, cod motor BKD Sunt relativ multumit de el. Masina din 2005, luna a 6-a, iar ca dotari, are cam asa: - Trapa - Faruri Xenon - Parbriz heliomat - Oglinzi heliomate ( inclusiv cele de pe exterior ) - Tempomat - Dublu climatronic - Senzori parcare spate - Pachet sport de fabrica ( arcuri / telescoape si interior ) - Geamuri ionizate pe care ulterior le-am infoliat - Incalzire in scaune - Cotiera fata - x4 Geamuri electrice Cand am luat-o, a avut 221.000 de km, iar acum are 250.000. Diferenta facuta intr-un an de zile + -. De inlocuit la ea am inlocuit destule la ce drumuri "superbe" avem. Turbo nou, bucse brate fata, ambele inlocuite, "boltul" care e faimos la BKD-uri, ca sare din chiulasa afara, iar in rest, doar consumabile la timp Ulei Aral 5 40, am incercat Motul, dar il mananca in prostie si nu i-a placut. Momenta, e fara soft, urmeaza sa ma "bag' in ea, mai tare, cu telescoape reglabile, sistem audio custom, revopsit sau infoliat inca nu sunt decis, jante pe 17 de aliaj. Restul, in episodul urmator
    3 points
  7. Cam are ... plus ca e mai scurt. Dar urca Kodiakul, condus de yanq, nu e problema ? Unul din topicurile pe care le urmaresc cu placere
    3 points
  8. Impresiile despre Golf 8 nu pot sa fie intr-un vid..in definitiv poate mai mult ca niciodata costul de achizitie este un aspect important la ce ofera. Nu este un versus, dar impresiile se bazeaza si pe un minim de comparatie fie cu generatiile anterioare fie cu alte modele. Spre exemplu, ca posesor de mk7 si fost posesor de mk6..calitatea fiecarei generatii a fost..sa ii spunem optimizata pt costuri. Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8. Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil. Cel mai mare salt insa al interiorului este la mk8. Sa fim seriosi...cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. E o masina adusa in 2020, la un pret corect din punctul meu de vedere. Ofera mai multe dotari in standard, se poate lua in configuratia Style fara a mai pune nimic in plus (imi e neclar daca scaunele incalzite fata sunt in standard). Scaunele de R-line/R/GTI acum arata mult mai sportiv decat la generatiile anterioare.
    2 points
  9. Mi-a plăcut asta, ai dat-o cu efect... cum s-ar zice... dacă a urcat Dusterul, pentru Kodiak e lejer.
    2 points
  10. După pandemie, se întrezărește lumina de la capătul tunelului . Pop-Quiz: cât încape in spate la Tig1 SWB? Stay tuned!
    2 points
  11. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    2 points
  12. Setup-ul actual nu va mai fi actual pentru mult timp . Masina oricum e foarte cocoțată din fabrica, doar ca, acum, rotile pe 21” accentuează și mai mult acest aspect. Planul de viitor clar include remedierea acestui “deficit”, și nu numai din prisma aspectului . @cristi511 Da, este enorma diferența, data mai ales de anvelope! Conti-urile au undeva la ~20 kg/buc (19.xx), fiind ContiSeal, in timp ce PS4s au undeva la ~12 kg/buc. Scăzând încă ~1.5 kg/buc la jante... P-acolo suntem . Nu zic ca Conti-urile sunt proaste sau ceva, doar ca faptul ca sunt ContiSeal vine cu dezavantajele greutății. @Gusti Mulțumesc! . Și tu la fel, sa te bucuri de ale tale! @CristiALF Da, nu este o dimensiune certificata de producător. Partea amuzanta este ca de când am masina, nu m-a mai oprit niciodată Poliția. Probabil Tiguan-ul este văzut ca un Dad-mobil și nu atrage atenția . Case & point - sleeper-ul perfect! Și, oricum, in viitorul nu prea îndepărtat, probabil va fi fix ultima chestie de care sa se lege...
    1 point
  13. Nu am dorit să sune așa ? Ci doar să menționez că urcaseră și alte auto pe acolo.
    1 point
  14. 1 point
  15. n-ai nevoie de supapa. poti eventual sa o verifici si daca e cu probleme sa o schimbi pe cea de pe filtru. (e chestia rotunda de plastic in care intra doua furtune - pe filtrul de motorina)
    1 point
  16. @yanq data viitoare cand te opresti la Castel (Daniel) da o tura si la Cheile Vârghişului ... daca nu cumva ai fost deja ?
    1 point
  17. Pe tur am vrut sa zic, pe retur nu are niciun rost intr-adevar. Pe tur ca sa nu mai vina motorina inapoi. My bad!
    1 point
  18. Voinea, pentru mine sunt irelevate graficele respective atata timp cat nu am feedback de la utilizator despre: - Cum se comporta in trafic acum fata de cum era inainte - Cum sta cu consumul acum fata de cum era inainte. - Cat de bine se simte cuplul la viteze peste 100-120 km/h... Practic acest 1,6 TDI CXXB este un motor infundat, iar la vitezele respective nu prea mai are deloc cuplu. Comparativ cu acelasi motor de 1,9 TDI - 110 CP care te pune in scaun si cand calci pedala la 150 km/h. Cresterea de cuplu este nesemnificativa pot spune, de la 250 la 310 Nm...doar pentru motorul de 1,6 TDI modele vechi, 68-70CP se poate spune ca e smecherie....trece de la 68 la 136 CP in conditii safe si fara modificari hardware. CXXB-ul acesta normal trebuie sa traga cu peste 150CP si 350 Nm in conditiile in care are o turbina f mare iar injectoarele permit. Astept cu interes feedback de la cei care au facut tuning la CXXB si cum/cat de des se regenereaza DPF-ul dupa.
    1 point
  19. @Ursu82_kiki cutia ta este 0G7 multitronic (transmisie variabila sau CVT) . Trebuie sa mergi la un service priceput care sa gaseasca procedura de servisare pentru aceasta cutie. E foarte important sa fie facuta revizia, ca la orice cutie automata
    1 point
  20. n-am mai auzit de masini in care sa ajunga -30 de grade iarna. la noi pe planeta sunt, sau alt sistem solar? amaraciunea aia de rcd510 al meu n-a dat o data rateuri vara-iarna in 10 ani si am prins si ierni friguroase, dar una e temperatura in masina si alta afara. sigur ca mai pot da rateuri am vazut recent un video cu o tesla 3 in care s-a inchis ecranul complet. a tras pe dreapta si a repornit totul ca nu mai avea ce face, nu stia viteza nu stia nimic. la o octavia totusi ai ecranele separate. oricum, trendul asta e, producatorii zic ca asta la cer clientii, ecrane si iar ecrane.
    1 point
  21. De luat in calcul ca tabletele se mai strica. pana iti vine cea noua nici cu ac nu poti mege. Sau iarna, la minus 30 de gade mai dau rateuri
    1 point
  22. 1 point
  23. E hai, si eu am carat 8 (opt) anvelope 225/40/18 in Golf
    1 point
  24. Dupa cca 220 km de autostrada, cu acc setat pe 130, destul de aglomerat spre mare, si 30 km de centura a Bucurestiului foarte aglomerata, a iesit o medie de 5,6 l/100km.Un consum bun, zic eu.
    1 point
  25. Cam asa arata un consum instantaneu pe autostrada, cu ACC activat.La viteze pana in 120 km/h intra 2 cylinder mode, cu consumuri de 3,5-4 l/100 km.Motorul e cel de 1.5 tsi cu 130cp.Suspensia adaptiva DCC nu am testat-o suficient....doar pe modul sport raspunsul pedalei pare mai promt.
    1 point
  26. Asa cum spuneam in postarea anterioara, am schimbat uleiul din diferentialul spate si cel din cutia de transfer. Astfel am avut ocazia sa vad cel mai scump ulei pe care am pus mana pana acum ... 600 lei 1L (cel in bidon alb) Uleiul care a curs era curat, avea o culoare buna si apropiata de cea a celui nou. Asta arata ca uzura multor masini nu este data de cati km are ci mai degraba de cum se merge cu ea si cum este intretinuta. Prima impresie dupa schimbarea uleiului in cutia de transfer a fost ca se simte mai slab acel pocnit cand ai rotile virate si accelerezi (cei cu torsen stiu despre ce vorbesc). Aceasta vibratie se simte mai slab spre aproape deloc. Eu personal sunt multumit de rezultate si consider ca e bine sa schimbam uleiurile astea, chiar daca ei le declara lifetime. Toate cele bune!
    1 point
  27. Cu o mica intarziere, revin cu povestea de la ROTAC Race 2 - Motorpark reversed In primul rand am fost foarte incantat de varianta in sens invers a circuitului; mi se pare tehnica, sigura si complet diferita de cea normala. Practic, in afara de combinatia stanga-dreapta de la mijlocul turei, e cu totul alt circuit si alta abordare pentru fiecare viraj. A fost necesara o acomordare rapida cu circuitul (0 ture experienta) si dupa cele doua sesiuni de antrenament (in fiecare sesiune prind 2 ture rapide) aveam un best de 2.01.1. Povestea sesiunilor de cursa a fost insa cu multe emotii. Problema a fost ca in pauza de pranz cerul s-a intunecat si a inceput sa ploua sporadic, iar circuitul era rece si pe alocuri umed, lucru care nu se potriveste deloc cu gumele FZ-201. Astfel. dupa cele doua sesiuni de cursa, locul 1 era la 1.58.59 (Megane 3RS pregatit de circuit, sunt foarte curios pe ce cauciucuri a mers), locul 2 era la 2.00.538 (Megane 4RS pe cauciucuri de strada) iar eu am scos un chinuit 2.01.8, la 7 zecimi distanta de timpul din antrenamente Din fericire, fiind in top 5, m-am calificat in sesiunea de Superlap, unde mai ai posibilitatea la o singura tura rapida. Din fericire pentru mine pista s-a uscat, am reusit sa incalzesc gumele suficient in tura de intrare, am spus "fk the brakes, ori la bal ori la spital " si am reusit un 2.00.011, obtinand un nou loc 2. Megan-urile nu au mai imbunatatit timpii in Superlap. Experienta a fost foarte placuta, dar ramane sa vad daca mai particip anul asta la ROTAC, deoarece nu cred ca pot spera la mai mult de locul 3 in situatia de fata, iar daca nu am sanse reale in competitie, un track-day are mai mult sens (ture mai multe pentru bani mai putini).
    1 point
  28. Aproape 4 ani ,fara probleme ,329118 km . Azi motorul arata neschimbat,fara nici un fel de scurgeri. Dupa 48219 km uleiul de la DSG nu arata chiar bine,deci urmatorul schimb va fi la maxim 40.000 km.
    1 point
  29. 1 point
  30. Sa iti spun minusurile care le consider eu: - in combinatie cu DSG pe mod Drive are un lag cand accelerezi de 1-1,5 secunde - nu are veleitati sportive dar se descurca binisor si acum plusurile: + consum exterior/ interior foarte bun ( In Bucuresti undeva la 9 iar exterior am scos 5,4 Brasov-Buc... + foarte silentios atat la relanti cat si in mers la viteze mari + nu am simitit diferenta de scadere putere consistenta intre a merge cu maisna goala si a merge in masina 4 pesoane + bagaj full + ac functional + functia act Ramanem rezervati cu privire la fiabilitatea acestui motor in timp. Avand cam un an de zile de cand s-a lansat nu prea sunt pareri de la cei care au dus acest motor la peste 100.000 km. Ma gandesc ca la doar 2500 km motorul nu este la capacitatea sa maxima.
    1 point
  31. Uleiul il verifici la cald, dupa cateva minute dupa ce opresti motorul, da? E bine ca ai grija si ii faci revizia la 15k, mai ales Castrol care nu este chiar cel mai rezistent si protector ulei. Daca aveam de ales, as fi schimbat si filtrele
    1 point
  32. Doua update-uri mici Cu ocazia asta am refacut alimentarea camerei DVR.
    1 point
  33. Bineînțeles! Podu' cu Florile https://maps.app.goo.gl/C6LJfKGobHEzeXnN8
    1 point
  34. Diferenta este semnificativa in modul cum schimba vitezele. Orice ulei se invecheste si isi pierde din proprietati. Eu am insistat sa il schimb la toate masinile la 3-4 ani, "la cerere", pentru ca la reprezentanta recomanda insistent sa nu il schimb, nu trebuie. Intrebarea mea simpla a fost daca ii face rau cutiei schimbul, iar raspunsul a fost cel firesc, nu.
    1 point
  35. @cristi16v, din cate stiu trebuie montata intr-un service specializat RAR.. (sa ma corecteze cineva daca gresesc)
    1 point
  36. Salut, Am caut pe forum si nu am gasit informatia, asa ca postez aici in speranta ca va fi folositoare pentru cineva. Am umblat recent la luminile de la interior si mi-am notat informatia Modelele de becuri pentru interior sunt urmatoarele: Plafon fata: 1 x c5w festoon 37mm + 2 x w5w Plafon spate: 3 x w5w Parasolar: 1 x c5w Iluminat picioare: 1 x w5w Portbagaj: 1 x c5w festoon 42mm Torpedo: 1 x w5w Sper sa fie de folos.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!