Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2020 în toate secţiunile

  1. Când domnița dorește weekend la castel și trebuie să improvizez cu ce avem... Iar pentru senzații profunde sunt suficiente 2 minilanterne, un telefon si o galerie minieră abandonată. În rest: Kodiaq - cariera Racoș. Și cateva video de saptamana trecută:
    6 points
  2. Cu o mica intarziere, revin cu povestea de la ROTAC Race 2 - Motorpark reversed In primul rand am fost foarte incantat de varianta in sens invers a circuitului; mi se pare tehnica, sigura si complet diferita de cea normala. Practic, in afara de combinatia stanga-dreapta de la mijlocul turei, e cu totul alt circuit si alta abordare pentru fiecare viraj. A fost necesara o acomordare rapida cu circuitul (0 ture experienta) si dupa cele doua sesiuni de antrenament (in fiecare sesiune prind 2 ture rapide) aveam un best de 2.01.1. Povestea sesiunilor de cursa a fost insa cu multe emotii. Problema a fost ca in pauza de pranz cerul s-a intunecat si a inceput sa ploua sporadic, iar circuitul era rece si pe alocuri umed, lucru care nu se potriveste deloc cu gumele FZ-201. Astfel. dupa cele doua sesiuni de cursa, locul 1 era la 1.58.59 (Megane 3RS pregatit de circuit, sunt foarte curios pe ce cauciucuri a mers), locul 2 era la 2.00.538 (Megane 4RS pe cauciucuri de strada) iar eu am scos un chinuit 2.01.8, la 7 zecimi distanta de timpul din antrenamente Din fericire, fiind in top 5, m-am calificat in sesiunea de Superlap, unde mai ai posibilitatea la o singura tura rapida. Din fericire pentru mine pista s-a uscat, am reusit sa incalzesc gumele suficient in tura de intrare, am spus "fk the brakes, ori la bal ori la spital " si am reusit un 2.00.011, obtinand un nou loc 2. Megan-urile nu au mai imbunatatit timpii in Superlap. Experienta a fost foarte placuta, dar ramane sa vad daca mai particip anul asta la ROTAC, deoarece nu cred ca pot spera la mai mult de locul 3 in situatia de fata, iar daca nu am sanse reale in competitie, un track-day are mai mult sens (ture mai multe pentru bani mai putini).
    4 points
  3. E ok momentan .Nu ar fi rau sa-i dai o spalare la motor. ?
    3 points
  4. 2 points
  5. În Franța, de unde-l cumpăr eu, atât climatronicul cu 2 zone, cât și cotiera sunt incluse în prima versiune de echipare, Basic. Cu câteva chestii care mi se par mie utile, ajunge la 33 860, fără vreo reducere de la dealer. 1.5 TFSI cu S-Tronic(aka DSG). La Leon au câteva FR pe stock cu aceeași combinație de motor și cutie și au deja o reducere de 3500 aplicată, ajungând la 30 800. E mai dotat, evident, dar pot trăi fără ceea ce are Leon în plus. Se simte diferența de materiale la interior și chiar mi se pare că au crescut mult de la A3-ul vechi. După A1 și Q3, parcă nu aș trece la Seat.
    2 points
  6. A aparut si volan in 3 spite ca optiune.
    2 points
  7. E perfect normal. Poți opri compresorul cu 2-3 minute înainte de a ajunge la destinație, astfel usuci tubulatura și previi formarea bacteriilor care cauzează mirosuri urâte în timp.
    2 points
  8. Aproape 4 ani ,fara probleme ,329118 km . Azi motorul arata neschimbat,fara nici un fel de scurgeri. Dupa 48219 km uleiul de la DSG nu arata chiar bine,deci urmatorul schimb va fi la maxim 40.000 km.
    2 points
  9. Mai ștergem nițel praful din carantina #tbt când primea protecția de nou-născut :
    2 points
  10. După pandemie, se întrezărește lumina de la capătul tunelului . Pop-Quiz: cât încape in spate la Tig1 SWB? Stay tuned!
    1 point
  11. Dupa cca 220 km de autostrada, cu acc setat pe 130, destul de aglomerat spre mare, si 30 km de centura a Bucurestiului foarte aglomerata, a iesit o medie de 5,6 l/100km.Un consum bun, zic eu.
    1 point
  12. Salutare. Dupa aprox 12 ore de munca (cumulate) si ajutorul unui bun amic de pe acest forum am biruit acest retrofit. Cu mentiunea ca am desfacut de 3 ori bara spate... desi andrei a montat.o impecabil am uitat sa cuplez mufa de la senzori si kessy... era pe partea mea :(. Apoi singur am rezolvat...deja stiam cum sa desfac..am invatat de la el dar am pus bara prost...ceva nu a intrat unde trebuia si am desfacut iar. In rest...a mers binisor. Este un retrofit greu... la fel de greu ca cel de xenon d p octavia. Am atasat poze. Diseara voi atasa poze cu meniul, oglinzile si functionarea sistemului. Sanatate!
    1 point
  13. Am găsit ceva pe youtube, legat de erori injector și ecu
    1 point
  14. @optzeci nici nu stiu sa zic daca e leonul prea scump sau a3-ul prea ieftin in situatia ta. Dar si eu as alege tot a3-ul la diferenta asta de bani pt ca cel putin 50% din diferenta o vei recupera la revanzare. De plus de calitatea al materialelor din interior nu mai discutam. Eu personal am configurat un a3 pe site-ul din Romania iar in echiparea s-line nu avea climatronic si nici cotiera. La polul opus, Leon-ul in echiparea FR are cam de toate.
    1 point
  15. Acel consum instantaneu nu e relevant. Ar trebui sa mergi o distanta de macar 50km pentru a avea consumul real al masinii. Dar, in mod normal ar trebui sa fie sub 6.3, la modelul meu sunt sub acea valoare la aceeasi viteza, iar Golf 8 are treptele de vizteza mai lungi, deci turatie ceva mai joasa. In continuare nu agreez absolut deloc modul in care ceasurile de bord sunt integrate in imensitatea aia de plastic negru. Deja arata demodat, ca un televizor vechi cu rame groase, plus martorii aia laterali integrati in plastic. Trebuia facut mai mare, pentru a integra toata informatia digital, daca tot e un panou digital.
    1 point
  16. vezi ca la a3 din lista de dotari standard lipsesc dotarii precum cotiera, climatronicul. Cand incepi sa le adaugi, diferenta fata de leon se mareste.
    1 point
  17. La garaj porneste, sta la orizontala. Acasa cand o duc, parcata cu botul in jos, nu porneste bine dimineata. Am mai fost o tura la garaj, am taiat de pe lista radiatorul de racire motorina (pentru ca este situat pe retur), si am verificat si conductele de pe dedesubt. Am mai schimbat 2 furtune de sus, cele care pleaca din filtru de motorina spre pompa tandem. Aveam montate unele mai subtiri, acum am pus identice cu cele de fabrica. Cred ca o sa mai montez si o supapa unisens pe retur dupa filtrul de motorina. Am vazut montat de fabrica ceva de genul pe un A6 si cred ca merita sa incerc. Incep sa raman fara solutii... si daca se va intampla asta probabil o voi lasa asa (pentru ca inafara de pornire dupa 12h+ masina merge perfect) si va veni momentul cand voi reface motorul complet (interne forjate?) si atunci mai mult ca sigur voi face totul sa mearga perfect.
    1 point
  18. Ma gandesc ca diferenta de pret nu conteaza...
    1 point
  19. Felicitari pentru achizitie! Probabil colegul se referea daca masina are vreo motorizare aparte sau o placuta ornament care sa certifice aceasta editie speciala Dupa codul cutiei de viteze (FEV) poti afla toate informatiile de care ai nevoie. In principiu VW nu recomanda inlocuirea uleiului la cutiile de viteze manuale, dar o poti face folosind ulei original VW. Orice magazin de piese auto iti poate spune codul uleiului OE si cantitatea necesara Trapa cu celule fotovoltaice face exact ce ai specificat in primul post: incarca bateria pentru a putea functiona sistemul de ventilatie din habitaclu atunci cand motorul este oprit @bubu182decodorul VIN pe care l-ai folosit este free? ne poti da un link?
    1 point
  20. https://travel.gov.gr/#/ De la 1.07 la intrarea in Grecia.
    1 point
  21. Prima iesire in afara tarii, cu Tiguanul. Doar pana in vecini, la Debrecen. Cu impresiile drumului revin in urmatoarele zile. Acum las doar cateva poze. Imi place cum arata masina curata! ?
    1 point
  22. Mobil 1. Valvoline, Titan, cu norma motorului tau.
    1 point
  23. Am citit ceva trimis de powershot despre aprinderea bujiilor la regenerarea filtrului, și așa este. Aveți dreptate.
    1 point
  24. scrie prin SSPuri, dar cred ca avem iar un caz ca acum cateva pagini, cu diferente intre EA288 si EA189 Ar fi interesant ca cei care au acces mai des la masini cu probleme la regenerare sa urmareasca pe VCDS ce se intampla cu bujiile in timpul regenului. @nicusan de rezistat fizic rezista pt ca nu trebuie sa fie aprinse la maxim, astea moderne merg prin modularea voltajului (PWM).
    1 point
  25. Multumesc! La injectoare Doar am inlocuit saibe,oringuri si capacele deoarece umezea. (inca nu am vazut injectoare reconditionate care sa functioneze fara sechele )
    1 point
  26. Mai trebuie sa caut capacele centrale si gata.
    1 point
  27. Felicitari, ai idee prin ce se remarca editia de 100 ani? Uite aici o decodare vin: Main data ParameterValue BrandSKODA ModelSUPERB ELEGANCE Production date2005-09-30 Model year2006 Engine codeAWT (EU-4/2DDK) Engine number000 Engine volume, L1.80 Number of cylinders4 Power, KW110 Power, PS150 Colour of body1Z (BLACK: black magic pearl effect) Trim75 Gearbox codeFEV (5A) Country of saleX4N (National sales program Romania) Custom options ParameterValue E2MSpecial editions: "Edition" 1PCLockable wheel bolts: Wheel bolts with anti-theft protection (unlockable) 0CBVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation 3U0 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0GGEmissions standard: Emission standard EU4 1D0Trailer hitch: Without trailer hitch 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 9FBAutomatic transmission indicator light: Automatic transmission indicator light 1E1Activated carbon canister: Activated carbon canister 7N2Tray: Spectacle tray/bracket 8L3Antennas: Roof antenna 6XQExterior mirror setting: Exterior mirrors: with memory function, electrically foldable/adjustable, separately heated 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 1X0Drive layout: Front wheel drive 9Y1Outside temperature display: Outdoor temperature gage 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle A8DEquipment levels: Luxury equipment 1KDBrake type in rear: Disc brakes, rear J1LBatteries: Battery 280 A (60 Ah) 1ZCBrake type, front: Disc brakes, front (Geomet D) 4LFControls (steering wheels/steering column): Radio and CCS controls 4M5Beverage holders: Cup holder B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement 3MQFloor coverings: Ibolours floor covering 1S4Tool kit and jack: Tool kit with special jack 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 0XHOwner's manuals: Information kit in Romanian 9T0Heated washer nozzles: Without heated washer nozzles 7QACD ROM/DVD/SD card: Without CD/DVD for navigation 7A0CD changer/CD player: Without CD changer/CD player QJ0Chrome package: Without aluminum/chrome work package C00General operating permit, alterations: Operating permit, initial registration 1BAShock absorption/suspension, chassis: Standard suspension/shock absorption 3S0Roof rails/roof load rack: Without roof rails/roof load rack 3FRRoof insert/convertible top: Electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection 3X1Ski bag: Load-through provision with ski bag 2G1Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Insert for the filling up of unleaded fuel 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 5TLInserts: Decorative inserts in piano lacquer 7M4Scuff plates: Scuff plates in door apertures 9KAIdentification lights, roof: Without identification lights 7X1Park distance control: Park distance control 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 4R3Window regulator: Power windows with comfort operation 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 0Z6Marque-specific/class-specific features: SKODA marque-specific/class-specific features 8K0Headlight control: Without special headlight activation 1C1Antifreeze: Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment 0L2Throttle control: Electric throttle actuation 8GLAlternators: Alternator 120 A 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 1YATransmission shafts, rear axle: Without transmission shafts f. rear axle 1WDTransmission shafts: Transmission shaft for tripod joints 0YEWeight category rear axle: Weight range 5 installation control only, no requirement forecast 0JLWeight category front axle: Weight category front axle weight range 11 T6VBase engine: 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.A 4U5Luggage net/pocket on backrest(s): Luggage pockets on backrest 6M3Tie down straps/net/pocket: Trunk net 8T1Cruise control system: Cruise control system (CCS) 2B2Exterior noise suppression measures: Additional exterior noise suppression VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener G0FTransmission specifications: 5-speed automatic transmission 6Y0Cruise control system and speed limiter: Without cruise control warning system 8R1Center high-mounted stop lamp: Center high-mounted stop light 6PCHand brake lever handle: Leather hand brake lever handle 3NZRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding 9AKHeating and air conditioning system: Climatronic with impact pressure control free of cfc 8BVHeadlamps: Twin headlight, for driving on the right, (gas discharge) with integrated high beam 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell U0CInstrument clusters: Instrument insert with tachometer clock and km/h speedometer 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 0KASticker (customized or special edition): Without stickers and badges K8LBody style: Notchback - long wheelbase 6SDLuggage compartment floor covering: Tufted trunk floor covering (dimensionally stable) 4W0Cassette and CD storage unit: Without cassette and CD storage unit 1W0Refrigerator: Without refrigerator/glove compartment cooling system QA0Child seats: Without child seat 3N8Lids/storage compartments in trunk: Without mounting fixture in trunk 3Q6Rear head restraints: Three rear headrests 3J7Head restraints: Articulated and height-adjustable headrests for front seats 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 5C0Body measures: Without special body measures 8KACatalytic converter control: W/o catalytic converter warning light 6W1Front license plate carrier: License plate bracket front (large) 5K1Paint preservative/transit coating: Paint preservative (wax) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle 8S4Reading light: Two reading lights front, two rear 1N1Steering: Power steering 7P4Lumbar support: Manually adjustable lumbar support in front seats 2ZBSteering wheels: Leather multi-function steering wheel 9VGSpeaker installation: Sound system "Monsoon" 8Q3Headlight range control: Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 6E3Center armrest: Front center armrest 9Q2Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer with check control 8Z5Engine cooling system: Not hot country MW8Engine specifications: 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW (20V) turbo Base engine is T0L/T16/T6V/T63/TK2/T0Z 4SDLeft vanity mirror: Left vanity mirror, illuminated 4TDRight vanity mirror: Right vanity mirror illuminated 7Q0Navigation device: Without navigation device 8TCRear fog lamp: Rear fog light for driving on the right 8WDFront fog lamp/additional headlamp: Integrated front fog light 4P1Platform module, luggage compartment floor: Rear floor panel module, type 2 CZ7Wheels: Slave wheels 8UTRadios: Radio "delta" (double-size standard radio) 9JBSmoker's/non-smoker's package: Smoking package, ashtray front and rear H6GTires: Tires 225/45 ZR17 91Y V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand 1G1Spare wheel/breakdown kit: Space-saving spare wheel 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front WEN"Edition 100""Edition 100" 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 7F8Gearshift knob/handle: Plastic gearshift knob/handle 0SASpecial labels/plates: Without special labels/plates 8SARear combination lamps: Taillight assemblies, standard design 4Q0Flame retardent materials: No flame retardent materials 9P1Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in buckle 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 6R0Gearshift boot/cover: Selector lever cover N0QSeat trim covers: Leather seat covering 3L4Seat adjustment: Electric seat adjustment for both front seats, driver's seat with memory system 4A4Seat heater: Seat heater for front and rear seats separately controlled 0LASafety certificate: Without special plates/stickers/ safety certificates 8F2Side lights: Side turn signal lights 4KFSide and rear windows: Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted 4B7Protective side molding: Protective side molding, black, grained with trim stripe 3Y1Roll-up sun screen for rear and side windows: Roll-up sun screen for rear window 9J0Supertone system and tone sequence control: Without supertone system and tone sequence control 7B6Socket: 12-volt socket(s) 2JNBumpers: Comfort bumpers with chrome-plated strip 8NBParking light indicator light: Parking light indicator light 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8N3Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with rain sensor 6N0Mud flap: Without mud flaps 0NBNameplate set: Nameplate set in base trim 9A0Special alarm systems: Without taxi alarm system 4YDDoor and side pockets in rear: Stowage box rear (door and side panel) 1Q0Mass damper for steering wheels: Without mass damper for steering wheel 4K3Door and lid locking system: Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing B43Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Romania 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 3CAPartition: Without partition 3LCDoor and side trim panels: Door and side trim panel in foam film and woven fabric QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1EXIdentification plates: Spezielles Typschild fГјr EG 1T2First aid kit / warning triangle: Warning triangle 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation Q2JFront seats: Comfort front seats 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9ZDTelephone / telematics: Preparation for mobile phone without hands-free speaking system QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation 7E0Heat accumulator system/auxiliary heater: W/o heat accumulator/auxiliary heating 4GHWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass with sunshield 8V1Cigarette lighter: Cigarette lighter 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 0TRFloor mats: Front and rear floor mats, wedge-shaped rear 4ZBDecorative trims: Bright moldings 6EPAdditional body covers, side: Additional stone guard body covers 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 1V0Duty-free tires: Without duty-free and cost-free tires 6U0Additional dust seals: Without additional seals outside 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 8U0Additional instrument for distance measurement: Without additional instruments for distance measurement
    1 point
  28. Cand o sa mi permit un Touareg, vin si eu ?
    1 point
  29. Sunt tare curios care sunt argumentele tale ca KIA si Peugeot sunt cu mult in urma VAG, in afara faptului ca esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac si altii bine. KIA o vad ca alternativa cinstita in fata oricarei alte marci din pricina pretului corect pt ceea ce ofera si cei 7 ani garantie care sunt pe bune. Avand in vedere ca oamenii de rand isi cumpara masini care sa-i duca in siguranta din punctul A in punctul B, implicit inseamna o putere de >150CP. iti garantez ca in zona asta toate marcile sunt similare pt ca niciuna nu este vreun super car, deci cam cade ideea ca e "Golf si restul". Diferente fata de KIA sunt de acord ca sunt mari cand comparam un Golf R cu cel mai puternic Ceed de exemplu. Peugeot a scos modele frumoase in ultima vreme. Haide sa comparam dpdv al designului noul 508 cu Passat, atat interior cat si exterior. Masini frantuzesti recunosc ca nici eu nu mi-as mai cumpara deoarece am avut un Clio iar cand ii faceam revizia era mai scumpa decat la Passat, dar nu pot spune ca sunt masini proaste ci din contra. Motoarele in general sunt f fiabile la masinile frantuzesti. Vis a vis de afirmatia ca ai facut test drive cu Focus si ca ai constatat ca derapa "de fund" pe zapada, iarta-ma dar este o opinie total neconcludenta. Fordurile in general sunt recunoscute in special datorita trenului de rulare superior care o face mai manevrabila si mai fun to drive. Insa e tare greu sa reusesti sa faci o comparatie cat mai obiectiva, nu pe principiul romanesc VW si restul. Toate cele mai de sus mentionate au ceva aparte. Civic Type R este net superior unui Golf R ca si performante (sunt dovezi clare in acest sens pe youtube in diferite teste) si stabilitate, doar ca este o masina "hard", adica destul de rigida de daily car, pe cand Golf R este un all arrounder mai potrivit din acest pdvd. Kia este imbatabila la raport calitate/pret/performante/dotari/GARANTIE Fordul este mai fun to drive, dar nu are aceleasi atentii date detalilor de asamblare/imbinari. Pana la urma toate sunt bune in felul lor si fiecare analizeaza care este mai potrivita pt el, dar sa ai argumente ca doar Golful este masina inseamna ca fie esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac altii, fie nu ai condus niciuna dintre celelalte marci ca sa fii obiectiv Nu acuz pe nimeni ci doar doresc sa ne pastram obiectivitatea. Inca nu a aparut moose test cu G8, dar las un video cu noua Octavia care este construita pe aceeasi platforma cu G8 https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA
    1 point
  30. Se pare ca la mai mult de 6 luni fara o postare, numarul de follow-eri ai unui topic se reseteaza automat la 0 Asadar, dupa ce anul trecut am reusit la Motorpark un 2.03.4 pe Federal RS-PRO (street-UHP) si cu ceva probleme la frane, am sperat ca pe Federal FZ-201 (semislick), fara probleme la frane si cu ceva kg date jos am sanse sa cobor sub recordul stabilit tocmai in 2017 la clasa tuned de la ROTAC, respectiv 2.01.1, motiv pentru care m-am inscris la primele doua curse din campionat. Problemele la frane constau in intarirea aleatorie a pedalei de frana. Cum fade de placuta nu e (la urmatoarea frana am eficienta 100%), am sperat ca rezolvarea a fost schimbarea rulmentului dr. spate care avea senzorul ABS ruginit si dadea erori... credeam ca de acolo aveam comportamente anormale ale sistemului ABS, dar m-am inselat. RACE 1 - Motorpark sens normal La prima cursa am constatat ca problemele la frane inca exista, motiv pentru care in continuare am avut cateva ture stricate de frane, iar trasele de intrare pe virajele unde am frane serioase sunt conservatoare (intru pe interior si franez mai precaut). Cu toate astea, excelentele cauciucuri FZ-201 (carora nu le pot reprosa decat greutatea) si kilogramele date jos (banchete spate +scaun pasager ~ 45kg) m-au ajutat sa scad timpul succesiv in cele doua sesiuni antrenamente + doua sesiuni de cursa pana la un nou best de 2.00.451. Din pacate, sesiune de super-lap nu a mai fost, din cauza unui accident serios.. din fericire pilotul este ok. Asadar, obiectivul a fost atins (am batut recordul grupei), daaaaaaaaaaaaaaaaaar asta a fost suficient doar pentru un loc 2 in grupa. Locul 1 a fost obtinut la distanta (1.59.339) de un Megane 3RS pregatit de circuit, la putere stock (250CP) si usurat cat se incardreze la tuned cu cel mai bun coeficient, iar eu m-am luptat la zecimi intr-o lupta pasionanta pt locul 2 cu un Megane 4RS (sasiu CUP, 280CP, EDC) STOCK (cauciucuri Bridgestone, frane oem), doar cu banchetele date jos. Concluzia este ca Megan-urile RS sunt niste track-toys veritabile, asa cum ies din fabrica, iar conduse bine si cu cauciucuri si frane upgradate sunt greu de batut. Singura mea sansa sa ma apropii de 1.59 low ar fi doar un diferential (LSD), frane rezolvate, si mult mai multe ture pe an. Dar dupa ce 4RS-ul va pune semislick, nu cred ca ma voi mai apropia de el, deci as putea spera in cel mai bun caz la un loc 3. Rezultatele le puteti vedea aici (2020 - Tuned). Una peste alta experienta a fost foarte placuta, am facut prieteni noi, si am primit si ceva poze de la amici si de la Rotac. Best lap:
    1 point
  31. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    1 point
  32. Sincer va zic ca eu personal nu cred ca este necesar un cauciuc mai performant in setupul actual al masinii. Cel putin nu pentru linie dreapta
    1 point
  33. trebuia sa ai optiunea sa le pui pe cele matrix
    1 point
  34. Acum vreo 2 luni postasem un clip cu un zgomot pe care il percepusem in zona motorului ca nefiind normal. Dar probabil a fost sters de vreun moderator. Intre timp am fost programat in service pentru inlocuirea unei antene digitale (eroare la ea pe tester). Era comandata de vreo 2 luni si in sfarsit a sosit. Ocazie cu care am reclamat din nou acel zgomot. Si in cele din urma a fost descoperit. Inculpata este cureaua de distributie Gates ce a fost inlocuita cu alta Continental, fabrica schimband intre timp codul de curea. Totul rezolvat pe garantie, elegant si rapid. Nu pot sa ma abtin sa nu exclam cum sună asta! ?
    1 point
  35. @ferariu89 -exista solutie de firmware +instalare de cheie licenta android. (deci ... se repara)
    0 points
  36. deschid acest topic intrucat se mareste si numarul posesorilor de masini pe platforma MQB de la VAG. In opinia mea, ar trebui sa fie un singur topic de acest gen pentru MQB .... cred ca parte din codari se potrivesc atat la passat, golf, poate chiar audi. Sa fie intr-un ceas bun ! eu ma straduiesc sa activez asta la masina mea: (varianta Dynamisch ). si nu gasesc cum ? are cineva idee ? multumesc
    -1 points
  37. Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag. Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault? Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de 50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii). Am fost la test drive la Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de 130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!