Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2020 în toate secţiunile

  1. Aproape 4 ani ,fara probleme ,329118 km . Azi motorul arata neschimbat,fara nici un fel de scurgeri. Dupa 48219 km uleiul de la DSG nu arata chiar bine,deci urmatorul schimb va fi la maxim 40.000 km.
    6 points
  2. Paradoxul este ca nu am intervenit cu absolut nimic,injectoare originale,pompa originala,dpf,dsg......(conform celor 8 pagini de istoric) Ideea e ca motoarele astea chiar duc mult si bine (cu intretinere si utilizare corespunzatoare) Urmeaza inlocuire volant,a inceput sa faca galagie 1-2 min la rece.
    3 points
  3. Vad ca foarte multi ziceti de comenzile de clima ca nu mai sunt ergonomice fiind pe ecran, nu butoane fizice separate. Dar in realitate, de cate ori pe zi umblati totusi la climatronic? Pt ca nu cred ca cineva modifica din 10 in 10 minute temperatura, viteza sau directia aerului. Iar daca ai si o implentare buna a functiei auto, ar trebui sa fie si mai simple lucrurile.
    3 points
  4. In momentul de fata DPF-ul asa arata .( km facuti doar in oras )
    2 points
  5. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
    2 points
  6. Eu as merge pe Enyaq fata de ID4 doar pentru simplul motiv ca Skoda face masina mai user friendly, are mai multe buzunare etc chestiile practice/inteligente fac diferenta, cel putin pentru mine.
    1 point
  7. Filtrele de aer si polen le poate schimba singur, cu o bere in fata. Uneori, filtrul de aer e curat, depinde pe unde mergi. Am avut o surpriza la un filtru de 12400 km la o alta masina(noua, primul schimb de ulei) ca filtrul de aer sa fie suficient de murdar, desi cel putin 9000 de km au fost facuti extern
    1 point
  8. Uleiul il verifici la cald, dupa cateva minute dupa ce opresti motorul, da? E bine ca ai grija si ii faci revizia la 15k, mai ales Castrol care nu este chiar cel mai rezistent si protector ulei. Daca aveam de ales, as fi schimbat si filtrele
    1 point
  9. N-am avut parte de gropi ca sa testez suspensia ,dar in varianta standard(cum era cea de pe masina) este destul de confortabila (cel putin pentru mine).Am gasit destul de greu o pozitie de condus confortabila ,mai ales ca eu sunt obisnuit sa conduc cat mai... "sub volan" . Varianta asta este destul de silentioasa (daca nu ai privi bordul nu iti dai seama ca merge motorul ). Intradevar lipsa butoanelor fizice pentru clima,iti provoaca un anumit disconfort la un prim contact cu masina,dar daca esti o persoana "smart" ,te descurci cu butonul fizic de la claviatura de sub tableta si/sau setarile tactile de la tableta.In schimb n-am reusit sa ma impac cu comenzile de pe volan,prea multe functii pentru acele butoane ,mai ales pentru cele 2 rotative.Probabil putin antrenament si se rezolva .Nu cred ca isi merita banii ceruti,dar asta vom vedea in timp,la numarul de unitati vandute si fiabilitate.
    1 point
  10. Ca sa ne intelegem ca vad confuzie foarte mare in posturile de mai sus. Repet, acea antena NU este de radio, este pentru GPS si GSM. "Antena" radio este in ultima linie din luneta, langa al 3-lea stop, deci nu este pentru o receptie mai buna radio.
    1 point
  11. Clima e ok. Butoanele de reglare a temperaturii sunt afisate permanent in partea de jos a ecranului. Exista buton fizic dedicat pentru clima pe care il apesi si iti apar pe ecran toate butoanele. Exista buton fizic dedicat pentru dezaburire intensa. Cotiera mica, nu imi dau seama, dar eu nu am simtit vreo problema. Volanul, n-am ce sa comentez in legatura cu numarul de spite, exista si volane cu o spita, mie mi se pare cool. Butoanele si potentiometrele sunt foarte la indemana si absoluit ok. De antena n-am ce sa spun, nu m-am gandit ca e mare sau mica , cred ca e dimensionata si in functie de alte criterii tehnice ea nefiind doar antena de receptie posturi de radio, in orice caz receptia radio e ok.
    1 point
  12. Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat. O4 mi se pare ca arată mult mai ok.
    1 point
  13. @Razvan Matei mergi pe VMP cu incredere, este mai bun decat SMP, fiind PAO.
    1 point
  14. Nu am mai postat de ceva timp. Am trecut de 7000 km, toate bune. Mulțumit de achiziție, consumuri bune, probleme niciuna până acum. Filtrul de particule e curat la 19294 km (se pare ca obd afiseaza mai multi kilometri, cu 150 in plus - asa e si la voi?), mersul mai turat îi face bine Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean. Am curățat zonele de la uși, unde sunt chederele. A fost ceva murdărie, acum totul e clean. Elementele piano black o minunăție estetică. Am rezolvat cu un polish, au mai rămas cele exterioare, de pe uși.
    1 point
  15. Nu uitaţi că lifetime se referă la durata de viaţă normată a automobilului, nu a noastră. Adică vreo 7 ani.
    1 point
  16. Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw.
    1 point
  17. Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag. Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault? Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de 50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii). Am fost la test drive la Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de 130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).
    1 point
  18. Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.
    1 point
  19. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    1 point
  20. Eu am comenzi digitale (tableta de 8.7 inch) la mașina mea și nu întâmpin probleme... Pe auto, cum spune colegul mai sus, este ok. Vorbiți de cotiera mare: nu știu de ce o vreți mare, ce puteți pune în ea? Ii dau dreptate colegului cu Octavia 3 fl, totul tine de gusturi... Însă per total, Octavia 4 arată foarte bine... Singurul reproș la momentul actual, din punctul meu de vedere ar fi prețul cam mare.
    0 points
  21. De cel puțin 10 ori pe zi. Dacă merg la mare cu copil mic și de mai multe ori.
    0 points
  22. Ai 2 "în fața", vizibile, și unul după oglindă. Eu nu am scos oglinda, doar mișcări pe poziție maxima interiori și la "golul de aer" creat intre oglinda și suport, a fost de ajuns sa desfac ultimul șurub.
    0 points
  23. Cate distributii AM ai avut sarite ? Din ce cauze si la cati km/ani ?
    0 points
  24. In setul de distributie OE pt motoarele de generatie veche cureaua este produsa de firma DAYCO si rolele de firma INA, faptul ca partea teflonata (vopseaua aia alba pentru reducerea zgomotului...lol) crapa dupa 3 sec de la pornirea motorului este perfect normala pentru ca tensiunile de pe intreaga curea se uniformizeaza... referitor la de ce expira simplu, pentru ca cureaua/curelele care nu stau uniform intinse capata forme predispuse la rupere ( imaginativa o anvelopa pe pana timp de 3 ani... putin cam extrem) Oricum, pentru a intelege mai bine, niciodata... niciodata sa nu mai comparati piesele de PRIMA ECHIPARE (cand este masina noua) cu piesele originale respectiv aftermarket pentru ca nu sunt tot aia! Setul de distributie de prima echipare se recomanda (puteti sa nu il schibati deloc... inca se mai fabrica motoare) sa fie inlocuit la motoarele E5 E6 (grija la biturbo la fiecare 90/110kkm) la 210km sunt masini cu km in bord la 180kkm si curelele aveau peste 250kkm reali si au rezistat (conditii de mers doar pe autostrada logic) Setul de distributie OE recomandat la fiecare 80kkm (motorul nu mai este nou, sunt tot felul de vibratii necunoscute dupa un numar mare de km) Setul de distributie Aftermarket recomandat la fiecare 60kkm ... nu incepeti ''am pus continental ca e cel mai bun si este ca originalul'', niciodata! (sunt departamente stricte in fabrica pentru piesele mentionate mai sus)
    0 points
  25. Uleiul la cv manuale din grupul VAG este lifetime (pe viata) asta inseamna ca atata timp cat masina are mai putin de 2 sau 4 ani (in fuctie de garantie) cat si numarul de km mai mic de 100k uleiul nu se inlocuieste, pentru ca orice defect de fabricatie sa poata fi constatat mult mai rapid... dupa terminarea garantiei sau nr. de km raspunderea totala revine utilizatorului. Nici un ulei din lume AMBALAT nu are garantie mai mare de 5ani! Orice lichid pentru auto are proprietatile afectate incepand cu diferetele de temperatura ( ''vinul cu cat este mai vechi este mai bun'' in cazul masinilor devine paradisul mecanicilor ) si sa nu uitati niciodata ca la dezmembrari si reprezentante exista piese de schimb... cele de intretinere sunt pentru ''prosti''.
    0 points
  26. Se pare că dimensiunea anvelopelor va urca o treaptă față de O3. Pe un forum din Germania au observat că O4 are pe 19" anvelope de 225/40R19 față de O3 cu 225/35R19. Regula ar trebui în mod normal să se repete pe toate mărimile de jantă. Partea bună e că o să avem mai mult „cauciuc”. Asta înseamnă siguranță mai mare pentru jantă și foarte probabil confort mai mare la amortizare. Partea proastă e pentru cei ce ar fi dorit poate să păstreze anvelopele de la O3. Pentru jante nu am reușit să găsesc informații, probabil v-or avea aceeași prindere. Sper, fiindcă de la O2 la O3 au trecut totuși de la 110 la 112 între șuruburi, dacă îmi aduc eu bine aminte.
    -1 points
  27. A venit in familie noul Passat B8,5 stra-stra nepotul lui b5,5 pe care l-a inlocuit.
    -1 points
  28. Felicitari, ai idee prin ce se remarca editia de 100 ani? Uite aici o decodare vin: Main data ParameterValue BrandSKODA ModelSUPERB ELEGANCE Production date2005-09-30 Model year2006 Engine codeAWT (EU-4/2DDK) Engine number000 Engine volume, L1.80 Number of cylinders4 Power, KW110 Power, PS150 Colour of body1Z (BLACK: black magic pearl effect) Trim75 Gearbox codeFEV (5A) Country of saleX4N (National sales program Romania) Custom options ParameterValue E2MSpecial editions: "Edition" 1PCLockable wheel bolts: Wheel bolts with anti-theft protection (unlockable) 0CBVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation 3U0 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0GGEmissions standard: Emission standard EU4 1D0Trailer hitch: Without trailer hitch 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 9FBAutomatic transmission indicator light: Automatic transmission indicator light 1E1Activated carbon canister: Activated carbon canister 7N2Tray: Spectacle tray/bracket 8L3Antennas: Roof antenna 6XQExterior mirror setting: Exterior mirrors: with memory function, electrically foldable/adjustable, separately heated 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 1X0Drive layout: Front wheel drive 9Y1Outside temperature display: Outdoor temperature gage 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle A8DEquipment levels: Luxury equipment 1KDBrake type in rear: Disc brakes, rear J1LBatteries: Battery 280 A (60 Ah) 1ZCBrake type, front: Disc brakes, front (Geomet D) 4LFControls (steering wheels/steering column): Radio and CCS controls 4M5Beverage holders: Cup holder B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement 3MQFloor coverings: Ibolours floor covering 1S4Tool kit and jack: Tool kit with special jack 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 0XHOwner's manuals: Information kit in Romanian 9T0Heated washer nozzles: Without heated washer nozzles 7QACD ROM/DVD/SD card: Without CD/DVD for navigation 7A0CD changer/CD player: Without CD changer/CD player QJ0Chrome package: Without aluminum/chrome work package C00General operating permit, alterations: Operating permit, initial registration 1BAShock absorption/suspension, chassis: Standard suspension/shock absorption 3S0Roof rails/roof load rack: Without roof rails/roof load rack 3FRRoof insert/convertible top: Electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection 3X1Ski bag: Load-through provision with ski bag 2G1Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Insert for the filling up of unleaded fuel 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 5TLInserts: Decorative inserts in piano lacquer 7M4Scuff plates: Scuff plates in door apertures 9KAIdentification lights, roof: Without identification lights 7X1Park distance control: Park distance control 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 4R3Window regulator: Power windows with comfort operation 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 0Z6Marque-specific/class-specific features: SKODA marque-specific/class-specific features 8K0Headlight control: Without special headlight activation 1C1Antifreeze: Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment 0L2Throttle control: Electric throttle actuation 8GLAlternators: Alternator 120 A 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 1YATransmission shafts, rear axle: Without transmission shafts f. rear axle 1WDTransmission shafts: Transmission shaft for tripod joints 0YEWeight category rear axle: Weight range 5 installation control only, no requirement forecast 0JLWeight category front axle: Weight category front axle weight range 11 T6VBase engine: 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06B.A 4U5Luggage net/pocket on backrest(s): Luggage pockets on backrest 6M3Tie down straps/net/pocket: Trunk net 8T1Cruise control system: Cruise control system (CCS) 2B2Exterior noise suppression measures: Additional exterior noise suppression VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener G0FTransmission specifications: 5-speed automatic transmission 6Y0Cruise control system and speed limiter: Without cruise control warning system 8R1Center high-mounted stop lamp: Center high-mounted stop light 6PCHand brake lever handle: Leather hand brake lever handle 3NZRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding 9AKHeating and air conditioning system: Climatronic with impact pressure control free of cfc 8BVHeadlamps: Twin headlight, for driving on the right, (gas discharge) with integrated high beam 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell U0CInstrument clusters: Instrument insert with tachometer clock and km/h speedometer 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 0KASticker (customized or special edition): Without stickers and badges K8LBody style: Notchback - long wheelbase 6SDLuggage compartment floor covering: Tufted trunk floor covering (dimensionally stable) 4W0Cassette and CD storage unit: Without cassette and CD storage unit 1W0Refrigerator: Without refrigerator/glove compartment cooling system QA0Child seats: Without child seat 3N8Lids/storage compartments in trunk: Without mounting fixture in trunk 3Q6Rear head restraints: Three rear headrests 3J7Head restraints: Articulated and height-adjustable headrests for front seats 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 5C0Body measures: Without special body measures 8KACatalytic converter control: W/o catalytic converter warning light 6W1Front license plate carrier: License plate bracket front (large) 5K1Paint preservative/transit coating: Paint preservative (wax) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle 8S4Reading light: Two reading lights front, two rear 1N1Steering: Power steering 7P4Lumbar support: Manually adjustable lumbar support in front seats 2ZBSteering wheels: Leather multi-function steering wheel 9VGSpeaker installation: Sound system "Monsoon" 8Q3Headlight range control: Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 6E3Center armrest: Front center armrest 9Q2Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer with check control 8Z5Engine cooling system: Not hot country MW8Engine specifications: 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW (20V) turbo Base engine is T0L/T16/T6V/T63/TK2/T0Z 4SDLeft vanity mirror: Left vanity mirror, illuminated 4TDRight vanity mirror: Right vanity mirror illuminated 7Q0Navigation device: Without navigation device 8TCRear fog lamp: Rear fog light for driving on the right 8WDFront fog lamp/additional headlamp: Integrated front fog light 4P1Platform module, luggage compartment floor: Rear floor panel module, type 2 CZ7Wheels: Slave wheels 8UTRadios: Radio "delta" (double-size standard radio) 9JBSmoker's/non-smoker's package: Smoking package, ashtray front and rear H6GTires: Tires 225/45 ZR17 91Y V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand 1G1Spare wheel/breakdown kit: Space-saving spare wheel 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front WEN"Edition 100""Edition 100" 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 7F8Gearshift knob/handle: Plastic gearshift knob/handle 0SASpecial labels/plates: Without special labels/plates 8SARear combination lamps: Taillight assemblies, standard design 4Q0Flame retardent materials: No flame retardent materials 9P1Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in buckle 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 6R0Gearshift boot/cover: Selector lever cover N0QSeat trim covers: Leather seat covering 3L4Seat adjustment: Electric seat adjustment for both front seats, driver's seat with memory system 4A4Seat heater: Seat heater for front and rear seats separately controlled 0LASafety certificate: Without special plates/stickers/ safety certificates 8F2Side lights: Side turn signal lights 4KFSide and rear windows: Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted 4B7Protective side molding: Protective side molding, black, grained with trim stripe 3Y1Roll-up sun screen for rear and side windows: Roll-up sun screen for rear window 9J0Supertone system and tone sequence control: Without supertone system and tone sequence control 7B6Socket: 12-volt socket(s) 2JNBumpers: Comfort bumpers with chrome-plated strip 8NBParking light indicator light: Parking light indicator light 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8N3Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with rain sensor 6N0Mud flap: Without mud flaps 0NBNameplate set: Nameplate set in base trim 9A0Special alarm systems: Without taxi alarm system 4YDDoor and side pockets in rear: Stowage box rear (door and side panel) 1Q0Mass damper for steering wheels: Without mass damper for steering wheel 4K3Door and lid locking system: Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing B43Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Romania 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 3CAPartition: Without partition 3LCDoor and side trim panels: Door and side trim panel in foam film and woven fabric QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1EXIdentification plates: Spezielles Typschild fГјr EG 1T2First aid kit / warning triangle: Warning triangle 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation Q2JFront seats: Comfort front seats 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9ZDTelephone / telematics: Preparation for mobile phone without hands-free speaking system QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation 7E0Heat accumulator system/auxiliary heater: W/o heat accumulator/auxiliary heating 4GHWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass with sunshield 8V1Cigarette lighter: Cigarette lighter 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 0TRFloor mats: Front and rear floor mats, wedge-shaped rear 4ZBDecorative trims: Bright moldings 6EPAdditional body covers, side: Additional stone guard body covers 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 1V0Duty-free tires: Without duty-free and cost-free tires 6U0Additional dust seals: Without additional seals outside 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 8U0Additional instrument for distance measurement: Without additional instruments for distance measurement
    -1 points
  29. Salut, Pentru cei care cauta alternative la piesele de schimb/consumabilele originale: - surubul de umplere este un M10x1x10 cu saiba de etansare captiva de cupru, am gasit PN-ul pe Autohut; - surubul de scrugere este un M10x30 cu saiba de etansare din aluminiu, am gasit surub(Dedeman, Rocast) si saiba de etansare din cupru(Rocast); - suruburile cu care se monteaza pompa sunt doua M6X35 cu flansa, am gasit varianta cu saiba separata (Dedeman, Rocast) dar le-am refolosit pe cele originale dupa ce le-am curatat de rugina; - oring-urile sunt aparent 43x2,5, cel mai probabil NBR70; am gasit la Todaio, magazin din Calarasi, dar din pacate am comandat 44x2,5 si 46x2,5 deoarece gasisem marimile astea pe internet, asa ca am fost nevoit sa le refolosesc pe cele orginale, acestea fiind totusi in conditie buna; - ulei, am folosit Ravenol AWD-H, luat de pe Autohut;
    -1 points
  30. Salutare! De curand am achiziționat o Skoda Superb ediție 100 de ani! Ca si dotări ce am vazut eu sunt: bixenon, scaune cu memorie, banchetele de pe spate rabatabile, lumini in oglinzi si rabatabile electeic, spalator faruri, geamuri fumurii, pilot automat, perdeluta la lunetă, oglinda retrovizoare heliomata, senzori de parcare spate si trapă solară care nu prea stiu ce face exact! In afara de faptul ca ventilația si casetofonul merg tot timpul cat e soare afară! Serie de sasiu TMBBL63UX69105957, pentru cine ma poate ajuta cu o decodare! Aș fi pus mai multe poze, dar site-ul nu-mi da voie! Cine ma poate ajuta cu informații, as fi recunoscător! Ceea ce nu știu eu deloc, este: Ce fel de cutie am, cum se cheama si ce cod are? Cât de fiabila este, ce trebuie sa am grija la ea? Ce ulei sa-i bag, cat si la cati kilometri? Orice parere sau sfat este binevenit!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!