Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2020 în toate secţiunile

  1. Doua update-uri mici Cu ocazia asta am refacut alimentarea camerei DVR.
    6 points
  2. Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat. O4 mi se pare ca arată mult mai ok.
    4 points
  3. Bineînțeles! Podu' cu Florile https://maps.app.goo.gl/C6LJfKGobHEzeXnN8
    4 points
  4. La acel megane e asa, pentru ca s a cerut optional tableta de 8,7 inch. Daca il cumperi cu tableta standard, de 7 inch, are toate butoanele fizice. La varianta de megane 4 faza 2, care apare acum s-au trezit si au pus butoane fizice si la varianta cu tableta mare antena e bine ca e mai mare, O2 Fl suferea de calitatea slaba a receptiei radio
    3 points
  5. Pana la cei 2500 km efectuati m-a impresionat extrem de mult combinatia ACC cu DSG. Pentru cei care vor sa achizitioneze autoturisme noi sau second si nu au avut placerea sa mearga cu aceasta combinatie ACC si DSG o recomand ca fiind o dotare de luat in seama.
    3 points
  6. Asa crede toata lumea. Dar, cum am detinut 1.9 tdi mancator de axe cu came, m-am documentat in detaliu ce inseamna joja, si nivel maxim. Zona hasurata este zona de nivel optim (nu minim, nu maxim) este la nivel. Ce este intre zona hasurata si indoitura de jos/dinspre varful jojei se numeste nivel minim. Ce este peste zona hasurata, intre ea si indoitura de sus inspre capatul de unde scoti joja se numeste nivel de ulei maxim. Intre indoitura de jos, si indoitura de sus este 1 litru. Estimativ din ce vad in poza, nivelul uleiului la tine este cam la 1/4 din zona totala de 1 litru, ceea ce inseamna ca pana la nivel maxim (3.8/4.1 litri nu stiu cat iti intra) iti lipsesc cam 750ml de ulei, ceea ce este normal. Acest motor consuma ulei, ceva de genul 200-300ml la 10.000km in functie de stilul de condus si conditiile de trafic, insa acest consum de ulei creste exponential cu rulajul. Uleiul este subtiat si isi pierde din proprietatile de nou, si este consumat din ce in ce mai mult. Pt cei care fac schimbul de ulei la 30.000km, o medie unde se aprinde martorul de ulei scazut ar fi cam pe la 20-22.000km. Probabil ca daca nu il schimbai, in urmatoarele cateva mii de km ti s-ar fi aprins si tie martorul de ulei. Am avut si am multi prieteni care se bateau cu pumnul in piept ca lor nu le consuma ulei, le-am explicat cum se masoara (in ce conditii) si ce inseamna inscriptiile de pe joja. Si ca sa fie totul si mai "frumos" in motoarele noastre, ca si in vechiul 1.9 tdi intra ~4 litri de ulei, din care ti se aprinde martorul de ulei cand ajungi la 3 litri din 4 (lipsa 25%). Amuzant, nu? Culoarea uleiului este cam trista, oxidat. Incearca un filtru mai bun, eventual. Iti pun o poza cu un ulei mai calitativ decat ce baga la reprezentanta dupa 5000km. Masina are deja 104.000km rulati, cu revizii facute la 8-10.000km. Spor
    3 points
  7. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
    2 points
  8. Cate distributii AM ai avut sarite ? Din ce cauze si la cati km/ani ?
    2 points
  9. Asta cu "merita" sau nu, depinde de fiecare. As spune ca oferta de G7 poate fi o optiune pentru unii, T-Roc pe mine nu ma atrage oricum. Cu siguranta insa daca as avea salariu de 800-1000 EUR, nu as da rata de 270 pe o masina doar ca sa o inchiriez Oricum insa, nu este locul de discutat asa ceva pe acest topic, suntem offtopic.
    2 points
  10. Se scoate pin din mufa, se înlocuiește si sertizeaza pe fir nou....sau cumperi fir de reparatie. Dupa care se realizează conexiunea, se foloseste tub termocontactibil, se izoleaza..si e ca nou
    2 points
  11. @Emy D jantele au et38, iar pe spate am distantier de 13mm. As vrea sa pun si pe fata un 5mm, dar cu masina mai ridicata putin decat este in pozele de mai sus. Am montat noua conducta. Totul ok, masina nepornita de ieri de la pranz, azi la pranz a pornit perfect. Nu ma mai felicit/bucur ca am rezolvat pana nu o tin acasa o saptamana si vad ca porneste ok.
    2 points
  12. Azi am montat capacele bratelor inferioare de pe spate. La invitatia lui @IRONICK , de a le comanda el, cu toate accesoriile, am acceptat. Capacele parca sunt de Golf 8. Doar estetic pare masina mai complexa si protejeaza bratele de pietre. Deja rugina superficiala era prezenta. Am curatat rugina cat am putut si am dat apoi cu Brunox Epoxy, care m-a dezamagit iara. Pare doar un lac la spray. Doar unde era metal curat s-a innegrit, in urma reactiei. Am dat 3 straturi de Brunox si dupa uscare am dat cu antifon la spray.
    2 points
  13. Nu s-au intamplat prea multe in ultima perioada.. a stat mai mult la adapost in timpul pandemiei, pe distante scurte deplansandu-ma cu alta masina, benzinara Dupa ce s-au ridicat restrictiile am schimbat rotile, am trecut la cele pe 19'' si a inceput sa faca drumuri, ca asta ii place... sa manance km pe autostrazi. Zilele urmatoare ii voi schimba uleiurile de la diferential si cutia de transfer, revin cu poze si detalii dupa operatiune. Am in plan si o vizita la @C Z R
    2 points
  14. Buna seara! A sosit vremea pentru urmatorul retrofit. Dupa o asteptare de 3 luni a sosit pachetul cu setul complet pentru Side Assist. Prezentarea sistemului a fost facuta de colegul nostru Alex B98XAL, caruia vreau sa ii multumesc pentru sfaturi. Setul este complet - carcase oglinzi (le-am vopsit in Bucuresti), leduri, cablaj, piulite, mufe, siguranta, suporti pentru radare si...radarele 2Q. Dupa montaj revin cu mai.multe detalii.
    1 point
  15. Astazi am observat in "habitatul ei natural" varianta break, dupa ce in prealabil mi-am asezat fizicul in varianta sedan la Avia motors (au/aveau in showroom una blue race, manuala cred 1.5 TSI). Break-ul mi se pare frumos, mai ales din spate. Jantele mi se par cele mai hidoase care au fost puse vreodata pe o generatie de Octavia - efectiv nu imi place nici un model. (iar asta o spune unu care are Velorum pe O3, alte mizerii...) La interior majoritatea modificarilor nu imi plac. Mi se par ok scaunele, au adaugat suport pentru umeri dar cumva ma asteptam ca, cu cresterea preturilor, sa mai creasca un pic si calitatea materialelor. Un break ca cel din imagine, cu 2.0 TDI de 150 cai, DSG pleaca in configurator de la aprox 28.500 euro (am inclus o vopsea "medie") ceea ce mi se pare enorm - da, stiu, au bagat mai multe chestii in echipare si probabil vor introduce tot felul de clever bonusuri/pack-uri etc dar, asa cum stau lucrurile, nu cred ca multa lume o sa dea banii pe ea (nu includ companiile pentru care, in continuare, mi se pare o masina foarte buna pt flote). De acord si cu ce zicea un coleg mai sus - antena mult prea mare, in conditiile in care pe O3 e una ascunsa si totusi prinde f bine posturile de radio. In concluzie, mie mi se pare ca asta este mai mult un facelift ++ la octavia 3 decat un model nou.
    1 point
  16. binenteles ca antena e dimensionata pe criterii tehnice, nicidecum ca sa ii enerveze pe useri sau sa le faca pe plac. daca mergea la fel si fara nici nu o mai puneau ca mai faceau niste economii. daca puneau una mica dar datorita careia suferea receptia sa fi vazut scandal.
    1 point
  17. Am revenit cu poze, cum arata joja dupa schimbul de ulei. Culoarea clar este schimbata iar nivelul mult mai sus decat era din fabrica. Au mai lasat in portbagaj ce se vede in acel bidon, si am pe bon 5L de ulei. Asta inseamna ca a intrat in motor 4,3L. Este corect?
    1 point
  18. Ieri cat a stat masina mea la revizie am butonat noua octavie. Ca minusuri fata de ce am eu (O3FL) am de remarcat: - cotiera foarte mica: cred ca au incercat sa lateasca scaunele sinau ramas cu o cotiera ca cea de la rapid, poate chiar mai ingusta. Pentru mine mare minus.... - "Aripioara de rechin" de pe plafon pentru GPS/GSM este enorm de mare, nu stiu ce au avut in cap sa o faca dubla ca lungime fata de O3 - Panoul de clima lipsa un mare minus. Am mers mai mult cu un Megane IV care are la fel clima digitala in in infotainment si la drum lung sau aglomerat e un chin sa setezi ceva, poate doar la semafor. Aici iar un mare mare minus, modern dar e un minus. - Alrceva ar fi semnatura luminoasa DRL fara personalitate, copie fidela golf. Aici O3FL se diferentiaza foarte frumos pe sosea din departare fata de alte modele. Acestea sunt doar minusuri, restul sunt si plusuri la dotari de finete.
    1 point
  19. Eu unu am căutat aceeași problema la EA288 și am găsit prin UK și Germania destule cazuri pe diferite forumuri. Unele cazuri erau clare pentru că aveau consum mare de ulei dar multe cazuri sunt similare cu cel descris de mine. Nu este un comportament izolat pentru EA288 ci mai mult un comportament nedetectat.
    1 point
  20. Voiam sa subliniez ca in intervalul dintre citiri VAGDPF e "orb" (la fel se comporta orice dispozitiv de diagnoza legat la bus nu numai VAGDPF) iar curba din log se traseaza prin unirea acestor puncte. Deoarece pe bus-ul de comunicare ECU are prioritate, In intervalul cand VAGPDF e "orb", ECU citeste cu o frecventa de 500kbps, deci ia decizii referitoare la motor mult inainte ca VAGDPF sa le citeasca. Este perfect normal. Mie personal mi se pare VAGDPF o aplicatie bine facuta pentru urmarirea DPF. Am vazut ca multi se plang in ultima prioada de incarcare DPF mai rapida... eu susceptez calitatea motorinei care depinde in ziua de azi de norocul la pompa, indiferent de furnizor.
    1 point
  21. Piese contrafacute, sau cureaua nu a fost schimbata la ultimul service. Simplu.
    1 point
  22. Pai si ne lasi asa cu ochii in soare ? Spune cum ti se pare masina, cum se comporta suspensia pe gropi, te-a enervat lipsa butoanelor de clima and media. Merita banii ceruti ?
    1 point
  23. Ai autoholdul activat? Normal se activeaza frana de mana cand scoti centura daca ai autoholdul activat.
    1 point
  24. @tetea Referitor la cutie, este DQ381 - imi permit sa raspund eu pentru ca am primit masina cu 10 zile mai devreme decat @SORINHO si am primit deja de la dealer civ-ul si certificatul de conformitate (sau cum s-o numi varianta nemteasca).
    1 point
  25. 4motion la Tiguan nu vine decat pe Highline si 2.0 la benzinara
    1 point
  26. Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw.
    1 point
  27. Felicitari pentru achizitie! Sa va bucurati de masina! Stiu ca DCC-ul este o optiune destul de contisitoare, dar la jante de 19 ar fi ajutat destul de mult la confort...
    1 point
  28. Salut si felicitari! Desi nu imi place, dar absolut deloc, "culoarea" alba pe vreo masina, aici arata ok. O intrebare: de ce nu ai ales pachetul Style (Rline si la interior)? Confortul sporit al scaunelor, volanul care arata demential ar fi cadrat superb pe masina... Sa ne tii la curent cu consumul. Ca un potential viitor posesor de Tiguan (ma tenteaza All Space) as fi curios de combinatia 1.5 TSI si DSG. Drumuri line si fara incidente!
    1 point
  29. Ce culoare ai acum la trimuri? Desfa unul, cel mai simplu de desfacut e cel de deasupra buton lumini. In spate pe eticheta are un cod ( nu codul vw, dupa codul vw are un cod gen, RU7 care, in cazul asta inseamna "Track grey metalic"). In trimul respectiv este si difuzorul de inalte al sistemului audio, in ETKA se face diferenta in functie de ce sistem audio ai.etc Oricum varianta baza cu ambient light 1 : Fata stanga 3G1 867 409 C Fata dreapta 3G1 867 410 C Spate stanga 3G0 867 419 C Spate dreapta 3G0 867 420 C C este pt cod culoare ML9, HR9, RU7 si pt 8 Speakers ( passive )
    1 point
  30. @dydu_kuf mersi de apreciere, am primit si CIV-ul intre timp. Asadar masina are 1.633 kg mentionata in cartea de identitate (nu stiu daca include sau nu un sofer cu greutatea de 75 kg - asa retinusem ca se calculeaza greutatea masinii). @ct_act din cate am observat pe Allspace vine cu eleronul partial vopsit in negru - vorbim de pachetul R-Line. Sunt Highline cu R-Line care vin cu eleronul complet alb (@lambda_dryver parca are highline si are eleronul complet vopsit in alb ca si la mine care am comfortline). La fel si cu grila fata, eu credeam ca pe Highline vine cu ambele margini orizontale cromate, insa se pare ca difera in functie de optiunea de faruri (pe top led vin ambele linii cromate, iar pe basic led vine cromata doar linia de jos, indiferent de nivelul de echipare). Referitor la motor, sunt in continuare multumit, consumul este satisfactor desi abia ce am depasit borna de 1.000 km - mai jos o poza cu un drum Bucuresti/Eforie Sud via A2. La viteza de 120 km/h are 2.250 rpm, iar la 130 km/h sare la 2.450 rpm (ambele testate pe A2, in D7). La mers constant cu 90 km/h pe drum european merge in 2 cilindri cu 1.700 rpm, tot in D7.
    1 point
  31. Depinde cum au rolurile fiscale inregistrate, pot avea rol comun si apar ambele nume si toate bunurile sau pot avea roluri fiscale diferite si la fiecare apare cota parte din bunul intreg.
    1 point
  32. Din păcate nu era garnitura de chiulasa. Am făcut mai multe teste chimice, și degeaba. Apa nu fierbea, nu trecea peste 90 de grade, nivelul de ulei era ok. Dacă mergeam linistit pana la 120 km/h, era ok și o săptămână.... În schimb, dacă accelera mai puternic sau mergeam cu viteza mai mare, creștea presiunea în furtune mult, mult mai repede și mai mult, și arunca antigelul afara Motorul de schimb are doar 100.000 km, luat cu factura și garanție. Pentru ca accesoriile mele erau în stare foarte bună am ales sa iau un motor fără acestea, sa nu dau banii degeaba pe ele. Motorul de schimb e cu 2 ani mai nou ca al meu. Sper ca am scăpat de probleme. După aprox 500 km, in toate stilurile de mers, totul e ok
    1 point
  33. Multumesc frumos de aprecieri! Am mai completat cu ceva solutii Simply Clever, a venit si tavita de portbagaj. Si o poza cu scorul Think Blue...
    1 point
  34. Multumesc. Sunt extrem de multumit de ele mai ales "cand dai flash-uri". Cele matrix am inteles ca sunt mai bune decat basic (chiar sunt matrix fata de cele de la passat b8) dar pentru mine nu s-a justiifcat diferenta foarte mare de pret dintre cele 2 variante si am cantarit deplasarile noaptea fata de cele ziua si la mine a rezultat ca nu merita acea diferenta de pret (si mai fie vorba intre noi mi s-au parut cam acrisoare). Cele matrix vin si cu alte stopuri care atat farurile cat si stopurile au semnalizare dinamica.
    1 point
  35. si inca ceva: atunci cand erau afisate indicatiile cum sa verifici apareau si poze cu zona unde erau mufele respectiv sonda. daca aveam acel program depistam singur problema, scuteam 80 lei cat a fost constatarea si multi, multi nervi!
    1 point
  36. In setul de distributie OE pt motoarele de generatie veche cureaua este produsa de firma DAYCO si rolele de firma INA, faptul ca partea teflonata (vopseaua aia alba pentru reducerea zgomotului...lol) crapa dupa 3 sec de la pornirea motorului este perfect normala pentru ca tensiunile de pe intreaga curea se uniformizeaza... referitor la de ce expira simplu, pentru ca cureaua/curelele care nu stau uniform intinse capata forme predispuse la rupere ( imaginativa o anvelopa pe pana timp de 3 ani... putin cam extrem) Oricum, pentru a intelege mai bine, niciodata... niciodata sa nu mai comparati piesele de PRIMA ECHIPARE (cand este masina noua) cu piesele originale respectiv aftermarket pentru ca nu sunt tot aia! Setul de distributie de prima echipare se recomanda (puteti sa nu il schibati deloc... inca se mai fabrica motoare) sa fie inlocuit la motoarele E5 E6 (grija la biturbo la fiecare 90/110kkm) la 210km sunt masini cu km in bord la 180kkm si curelele aveau peste 250kkm reali si au rezistat (conditii de mers doar pe autostrada logic) Setul de distributie OE recomandat la fiecare 80kkm (motorul nu mai este nou, sunt tot felul de vibratii necunoscute dupa un numar mare de km) Setul de distributie Aftermarket recomandat la fiecare 60kkm ... nu incepeti ''am pus continental ca e cel mai bun si este ca originalul'', niciodata! (sunt departamente stricte in fabrica pentru piesele mentionate mai sus)
    0 points
  37. Nu ma apuc sa fac eu ancheta pentru masina ta. Incearca sa-ti gasesti rezolvarea la problema sau lasa-o balta. Asa arata o curea de foarte proasta calitate, prost montata ori neschimbata de 10 ani. Pe curea scrie DAY, daca o sa cauti pe net, pe curele dayco apare toata inscriptia.
    0 points
  38. La masina anterioara am avut halogen dupa care am trecut la xenon si mi s-a parut o mare diferenta in bine. Acum am led basic care este net superior xenonului.
    -1 points
  39. O sa mai umble putin la ESP si aia e...
    -1 points
  40. Comportamentul pe viraje este slab, dar Octavia nu a fost gandita sa fie condusa in forta pe viraje. E diferenta mare fata de un Focus, de pilda. Nu o ajuta nici ampatamentul mare, care o face mai putin agila, coroborat cu un ecartament relativ ingust pentru dimensiunile masinii.
    -1 points
  41. Preturi ....de lux . 143 lei inlocuit pompa e .....mult ,are 3 surubele ,si tot 143 de golit/umplut cu antigel .... Ai platit tot cam dublu ?
    -1 points
  42. Cureaua a fost schimbată !
    -1 points
  43. Legat de acel test al "elanului" nu va panicati. Multe marci si modele au avut rezultate slabe la teste, au facut ceva setari noi din soft la ESP si au fost ok dupa. Sunt mai multe videouri cu aceste noi setari si rezultate la marci de renume, precum Toyota.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!