Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2020 în toate secţiunile
-
Cresterea preturilor cred ca a fost facilitata si de faptul ca cei mai multi cetateni din UE care isi cumpara masina noua nu o fac cu banii 'jos', si la salariile lor rata e usor de suportat. Si in plus, ei tin masina 2-3 ani timp in care e in garantie si asigurata full deci n-au nici un stres, apoi o dau si isi iau alta masina noua. Vremurile s-au schimbat, masina nu mai e un bun long-term cum (inca) ne mai place noua sa mai credem. Toti producatorii trebuie sa se adapteze la mentalitatea asta, altfel nu ar putea sa ramana competitivi pe piata.3 points
-
Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw.3 points
-
3 points
-
Pai...Cosmin a dorit să vadă ce poate Kodiaq-ul. Concluzia a fost că trebuie organizat ceva un pic mai dificil ? A debutat inițial ca o plimbare ușoară...dar fără partea finală n-ar fi existat amintiri ? Sunt oameni faini.3 points
-
2 points
-
@Emy D jantele au et38, iar pe spate am distantier de 13mm. As vrea sa pun si pe fata un 5mm, dar cu masina mai ridicata putin decat este in pozele de mai sus. Am montat noua conducta. Totul ok, masina nepornita de ieri de la pranz, azi la pranz a pornit perfect. Nu ma mai felicit/bucur ca am rezolvat pana nu o tin acasa o saptamana si vad ca porneste ok.2 points
-
Azi am montat capacele bratelor inferioare de pe spate. La invitatia lui @IRONICK , de a le comanda el, cu toate accesoriile, am acceptat. Capacele parca sunt de Golf 8. Doar estetic pare masina mai complexa si protejeaza bratele de pietre. Deja rugina superficiala era prezenta. Am curatat rugina cat am putut si am dat apoi cu Brunox Epoxy, care m-a dezamagit iara. Pare doar un lac la spray. Doar unde era metal curat s-a innegrit, in urma reactiei. Am dat 3 straturi de Brunox si dupa uscare am dat cu antifon la spray.2 points
-
Un alt motiv al cresterii preturilor in vest si nu numai la masini este inflatia de la ei, care e din ce in ce mai mare si la un termen de 10 ani influenta ei in preturi e oarecum mare.2 points
-
Nu uitaţi că lifetime se referă la durata de viaţă normată a automobilului, nu a noastră. Adică vreo 7 ani.2 points
-
Daca VW respecta reteta de pana acum si nu vad de ce ar schimba-o acum, in principiu toate modelele care au cuplu maxim sub 250 Nm (inclusiv) au DSG 7 uscal.2 points
-
Pacat ca nu iai pus AID,ACC si KESSY restul e destul de okay ! Salutari si multi km fara probleme !2 points
-
Mi se pare imposibil sa nu ii placa cuiva combinația r line cu alb ? multi km fara probleme !2 points
-
Salutare dragi colegi! Perioada de carantina mi-a dat ceva bătăi de cap și cum timpul liber a fost mult mai generos mi-au venit tot felul de idei. Așadar azi o sa vorbesc despre Volan cu încălzire varianta VRS + manete ACC cu Limitator și avem nevoie de următoarele piese: 1.1 5E0419091CD HTH - Volan Octavia FL VRS cu încălzire versiunea 2020; 1.2. Airbag varianta Octavia 3 FL (se poate observa in poza atașata ca acest airbag este mult mai plat in partea de sus și ai o vizibilitate mărita a ceasurilor de bord); 2. 5Q0953569B - Unitate coloana direcție cu încălzire volan VALEO; 3. 5Q0 953 502AL IGI - manete ACC cu Limitator (aceasta varianta se montează și pe Superb 3/Kodiaq/Karoq) 4. 5Q0972726 - Conector coloana direcție cu încălzire (cel de pe mașina are 16 pin, cel nou 14); 5. A0185458526- 2 X pin conector ; 6. 2 fire de 1.0 mm pentru încălzire volan - lungime 1,5m; 7. 5K0953223C - Suport manete ACC cu Limitator pentru varianta VALEO; 8. N90584502 - 2 X Șurub forfecare suport manete. Procesul acestui retrofit se afla in derulare, aștept sa-mi sosească Mufa. Va atasez câteva poze cu volanul cât și cu noul meniu din unitatea media după activarea volanului cu încălzire1 point
-
1 point
-
Nu s-au intamplat prea multe in ultima perioada.. a stat mai mult la adapost in timpul pandemiei, pe distante scurte deplansandu-ma cu alta masina, benzinara Dupa ce s-au ridicat restrictiile am schimbat rotile, am trecut la cele pe 19'' si a inceput sa faca drumuri, ca asta ii place... sa manance km pe autostrazi. Zilele urmatoare ii voi schimba uleiurile de la diferential si cutia de transfer, revin cu poze si detalii dupa operatiune. Am in plan si o vizita la @C Z R1 point
-
@Doc Morelli 1.8 nu exista cu ciclu B. Doar 2.0. 272-ul (motorul de pe S3/Cupra/R...) intradevar vine fara MPI. Noi avem 190 (187CP) descris de SSP 645 ca Performance 1; vezi primul grafic la pagina 25.1 point
-
Diferenta este semnificativa in modul cum schimba vitezele. Orice ulei se invecheste si isi pierde din proprietati. Eu am insistat sa il schimb la toate masinile la 3-4 ani, "la cerere", pentru ca la reprezentanta recomanda insistent sa nu il schimb, nu trebuie. Intrebarea mea simpla a fost daca ii face rau cutiei schimbul, iar raspunsul a fost cel firesc, nu.1 point
-
@alex.1983 benzina: am testat cam toate benzinariile din zona mea (exceptand un Agip convertit la Mol si PetrolulGhinionist); nu folosesc sprint monitor precum @tetea dar cum fac naveta la munca/tara am reusit sa compar cam toate sortimentele de benzina. Cel mai bine (consum si putere) am iesit cu 98 de la Rompetrol. faruri: se poate si cu contactul pus numai ca farul memoreaza pozitia initiala si te complici. @tetea are multa rabdare. Nici cu varianta cu masina incuiata nu e prea "user friendly" parbriz: momentan ma intereseaza un retrofit de camera LA. Parbrizul e inca ok asa ca astept... roti: si eu am un set complet de 16. O sa vad cum fac sa il marit.1 point
-
@Xman_ghio , matricea display-ului este defecta ( lipiturile microscopice de semnal se deslipesc ) , in prima faza apare o dunga dupa care vor aparea din ce in ce mai multe... rezolvare inlocuire display, dupa inlocuirea lui obligatoriu reprezentanta va atasa si o eticheta de garantie valabila pentru inca un an din data inlocuirii lui. ( de obicei baietii o lipesc in interiorul sertarului din stanga la sofer )1 point
-
Nu da quote la postul anterior. Categoric, sa ne tii la curent cu rezultatul investigatiei.1 point
-
Sa o stapaniti sanatosi! Deja al doilea 1.5 cu R-Line in ultimele saptamani, pe forum. Probabil tot ceva in jur de 32k a fost pretul si daca da, repet si aici, multa masina pentru banii aia. Configurarea a fost facuta personal sau a fost ceva din stoc?1 point
-
Vw nimerit.o a naibii de bine cu masinile astea mai ales in combinatia alb + rline. Masina arata ff fain si daca ne-ai putea spune si pretul am putea estima si noi "dauna" in buget. Sunt convins ca urmand sa apara faceliftul ai avut parte de o reducere consistenta.1 point
-
In germania se livreaza Golf 8 basic cu jante otel cu capace la roti(de la 20395 euro, acum 2 zile era de la 19995 euro), la noi Life e de la 19224 si Life e ceva mai mult decat 7 Comfortline, deci fiecare cheltuie atat cat are sau cat e dispus sa cheltuiasca pt un golf si va avea in functie de asta mai putine sau mai multe optiuni. Depinde de fiecare cum abordeaza aceasta problema, de ce are intr-adevar nevoie, asadar exista si Golf 8 ieftin dar si scump...1 point
-
Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag. Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault? Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de 50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii). Am fost la test drive la Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de 130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).1 point
-
o sa fie si la sub 20k, dar momentan (cred ca intentionat) nu. incearca sa configurezi un a3 cu acelasi dotari, o sa ti se para ieftin asta la 25k1 point
-
@alex.1983 ??? Eu acum ma tavalesc pe jos de ras ;)) Really. Vezi de aia e bine sa citești manualul Circula o vorbă prin târg: "doar cine nu e in stare să isi deschidă un service lucrează în reprezentanță". Am validat-o cel puțin o dată anul ăsta. Și mai e una legata de garanție: cică e valabilă până ieși pe poarta reprezentanței. Asta am testat-o doar pe jumătate. Legat de consum Cu jante de 18 si Michelin PS4 225 40 ZR18 92Y XL. Referitor la parbriz trebuie sa pun o întrebare la un "shop" care nu face doar (decât?) montare de piese. Am luat doar un cataroi anul ăsta asa că... Aia e ;)) Legat de faruri: pentru ca farurile au o poziție inițială care e greu de suprascris fara tester, am ales un perete in parcarea subterană. Am făcut o poza pentru "before". Se vedea clar cum farul stanga bate jos si dreapta. Am ridicat capota si am încuiat mașina. Am avut 30 de secunde sa dau farul spre stânga (in cazul meu la 130km/h pe B2 pe autostradă, vedeam perfect ce se întâmplă pe B1 si pe banda de urgenta. B2 max 30-35m). Încearcă sa nu exagerezi. Tot acolo parchez si băbuța (O2FL) asa că pot aproxima cum trebuie sa arate pata de lumină. După asta am ridicat farul stânga aproape de cel din dreapta (bănuiesc ca cel din urma batea veo 40-45 de m). Apoi am ridicat farul dreapta tot atat mult (ochiometric). In drum spre casa am oprit la un service de cartier (de doua ori mi-au blocat baba la ITP acolo si a trecut fara probleme) si i-am rugat sa verifice farurile cu prisma aia de o au ei. All fine. In rest pune benzină de 98 de la Rompetrol, uită ca ai mod eco sau S/S, da-i talpă (dar ține de plastic) pe viraje (ai mod sport) si bucură-te de motoraș. E cea mai mișto parte a "bestiuței". (Ai injecție duala, dupa 3500 intra FSI-ul si se cam plafonează cu cea de 95, coastingul doar uzeaza discurile de ambreiaj aiurea, castigi azi 0.5l dar mâine bagi 9000 de lei in ambreiaje, StartStop-ul e prea agresiv pentru mers bara la bara cu motorul rece) Si daca inca n-ai trecut pe jante de 18 cu PS4 ( @tetea poate sa confirme) pune-o pe "to do list".1 point
-
1 point
-
@cristi511 Mersi! (apropo, ai idee de ce nu pot sa "multumesc" prin vot la toate posturile?). Turele stiu ca sunt fix 77 pe Nurburgring, 140-150 pe Hungaroring, iar pe Motorpark nu pot sa fac decat o estimare: la 12 track-days + 2 ROTAC, ar fi undeva peste 260 ture (vorbim de ture rapide, nu incalzire/racire, si sunt incluse aici si ture pe varianta scurta sau reversed).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update la inceput de an Aproape 190k... masina merge bine, a primit o spalare meritata si cateva poze. Am pus si o poza cu Apple Carplay, o placere sa il folosesti la drumuri lungi. O chestie foarte interesanta este consumul "Long-term" care nu a fost resetat niciodata si se poate observa consumul mediu de cand este masina, mers preponderent extraurban... Nici eu nu il voi reseta cel mai probabil. Ciudat este faptul ca mileageul din long term este mai mare cu 54km decat cel din odo. Am intrebat la reprezentanta si au zis ca este ceva buggy, n-au idee de ce este asa. Oricum nu este vorba de dat km inapoi. Sarbatori Fericite si drumuri bune sa aveti!1 point
-
@adyp2003 de asta ma gandeam si eu ca ar fi fost ok sa schimb uleiul, pana schimb ambreiajul...era o parere personala si sunt de acord cu asa zisa " nu e bine sa repari lucrurile care merg bine ".... si EGR-ul mergea bine, dar cand l-am desfacut din propria initiativa si l-am curatat.... am ramas MUT ! Cred ca totusi voi schimba uleiul de la cutie. Multumesc1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Capacitatea bateriei nu e de 35.8 kwh, real e pe la 32 kwh, trebuie sa ma uit cu OBD-ul sa vad. Pentru iarna inca nu pot sa zic pentru ca am luat-o in 31 Aprilie. Dar acum vara ma pot baza pe 220-250 km maxim, cu un pic de atentie. In iarna ma astept la un 160 km, ceea ce pentru mine e inca ok si suficient.0 points
-
felicitari pentru achizitie! este superba cu RLine si Faruri LED TOP, dar e pacat ca nu este 4motion0 points
-
Multumim frumos ! Am configurat-o personal. Comandata la mijlocul lunii martie, a ajuns in iunie. Masina, in configuratia asta, a costat aprox 35.150 Euro. Dupa aplicarea discountului au ramas de plata 29.550 euro. In plus, am mai beneficiat si de un voucher Rabla (achizitionat cu aprox 500 euro). Asadar, nu era de ratat o astfel de oferta !0 points
-
Pai in loc sa cauti TPI-ul mentionat anterior unde ai absolut toata informatia necesara piese, poze montaj, o-ringuri etc ai ales sa contaminezi tot sistemul de racire cu mustar si cine stie ce alte prostii, acum serios de unde va vin ideile acestea parca lucrati la o Dacie 1300.-1 points
-
Preturi ....de lux . 143 lei inlocuit pompa e .....mult ,are 3 surubele ,si tot 143 de golit/umplut cu antigel .... Ai platit tot cam dublu ?-1 points
-
@zidanne am mai intrebat pe la reprezentanta, service-uri specializate pe parbrize, dar pt modelul meu/nostru nu sunt decat parbrize cu rezistente @Doc Morelli, @tetea multumesc pentru informatii! Le voi cobori putin cate putin. Uneori te surprind specialistii din service-uri. Asta imi aduce aminte de o altă întâmplare. Luasem masina de 1 luna. Era vineri dimineata. Marți plecam in concediu in Grecia. Dau sa plec din parcare, apas acceleratia, nimic! Cand ma uit in bord: doi martori aprinsi: cel de motor/emisii si EPC. Ma hiperventilez opresc/pornesc masina, nimic, tot asa! In cele din urma porneste! Speriat, ca ma lasa prin Grecia, sun la service in Craiova. Le povestesc, ii rog sa mă primeasca la o diagnoza. Nu am gasit intelegere, au loc peste o saptamana. Raspunsul lor: plecati cu alta masina! Sun la Bucuresti, la Brady. Ma cheama luni. Ma duc luni, las masina, fac diagnoza, nu gasesc nimic. Cand sa plec, dl de la service imi zice încurcat ca ar mai fi o problema... "Pai nu ziseram ca e totul bine!?", zic eu alarmat! "Stiti, daca nu gasim nimic, desi masina e in garantie, clientul plateste o taxa..." Ei, asta e... eram recunoscator ca m-au primit, normal. In Grecia mai patesc o data treaba asta! La cuca macaii, cum sunt plajele la greci! Am scapat si de acolo. Cand ajung acasa, citesc un review al lui @zidanne, pe un blog. In sectiunea de comentarii, zice cineva: vezi ca ai martorul de motor aprins! Hopa! Asa aflu ca e o "chestie vag"! Uitam sa apas frana!! In fine, revolta mea e asta: din doua service-uri nu s-a gasit un expert care sa imi zica: "ma nene, ai uitat sa apesi frana!".-1 points
-
Eu zic ca e mai bine sa ramai la un singur set de jante si cauciucuri ! Daca nu circuli mai mult de 15k pe an nu merita ! Sunt bani aruncati . Cumpara un set de cauciucuri de iarna premium si mergi cu ele pana i-si da duhul . Dupa numarul de inmatriculare vad ca stai intr-o zona unde timpul rece este mai longeviv decat cel calduros . Cauciucurile de vara costa bani , jantele costa bani , schimbul de doua ori pe an costa bani . Faci si tu o socoteala si vezi ca in afacerea asta este numai de pierdut . Multi km fara probleme !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00