Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.06.2020 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor ! Dupa o lunga asteptare, accentuata si de pandemia de coronavirus ce a lovit intreaga lume anul acesta, a ajuns acasa si primul nostru (S)UV : TIGUAN 1.5 TSI ACT - DSG. Suntem se pare fani V.A.G. din moment ce in familie am avut mai multe autoturisme marca VW si Skoda. Desi ne hotarasem de ceva vreme sa achizitionam in anul urmator o masina de familie si inca oscilam intre mai multe modele(marci) precum: Tiguan, T-ROC, Mazda CX5, Mazda CX-30, Peugeot 3008, Tucson sau Kona... am fost tentati cu oferta foarte consistenta pentru Tiguan, care sa pregatea sa isi faca un „facelift” in 2020. Asa ca dupa multe dezbateri in familie si sfaturi cerute colegilor de pe forum, am hotarat sa achizitionam un model acceptabil ca pret (pentru noi) si care sa nu fie prea gurmand, avand in vedere ca ne va purta in mare parte pe drumurile dintre casa si oras, precum si in viitoarele vacante. Am ales motorizarea 1.5 TSI - ACT 150 CP – Comfortline, la care am adaugat cateva optionale : · Cutie transmisie : DSG · Culoare : Alb (Pure White) · Pachet R-Line exterior · Faruri LED TOP · Pachet Function 2: Radio CD Composition Media + Instalatie spalare faruri · Pachet Iarna : duze instalatie parbriz incalzite + scaune fata incalzite · Selectarea modului de conducere · Servodirectie progresiva · App-Connect · 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone Pana acum nu am parcurs cu ea decat vreo 250 km, deoarece o avem de cateva zile, insa consumul mi se pare decent, iar comfortul este una din caracteristicile pe care le-am remarcat. Dupa umila mea parere, motorul are suficienta putere pentru a face fata unor depasiri mai in forta. Urmeaza sa achizitionam pentru iarna un al doilea set de jante si anvelope pentru a economisi timpul irosit la vulcanizare si pentru a evita uzura celor cu care a fost echipat din fabrica ("Sebring" 8,5Jx19 gri). Anvelopele cu care a fost dotat sunt de la Bridgestone : Turanza T005(255/45 R19). Chiar si covorasele textile (de vara ) o sa le inlocuim cu unele din cauciuc, originale sau nu, deoarece sunt mai practice. Si nu ar strica o tavita de cauciuc pentru portbagaj. Dupa zilele astea cu instabilitate atmosferica, cand vremea parca a luat-o razna, cu coduri galbene sau portocalii, ne gandim serios sa achizitionam o husa/prelata auto antigrindina, intrucat nu avem garaj. Si... cam atat, deocamdata. Las fotografiile sa vorbeasca !4 points
-
Sunt tare curios care sunt argumentele tale ca KIA si Peugeot sunt cu mult in urma VAG, in afara faptului ca esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac si altii bine. KIA o vad ca alternativa cinstita in fata oricarei alte marci din pricina pretului corect pt ceea ce ofera si cei 7 ani garantie care sunt pe bune. Avand in vedere ca oamenii de rand isi cumpara masini care sa-i duca in siguranta din punctul A in punctul B, implicit inseamna o putere de >150CP. iti garantez ca in zona asta toate marcile sunt similare pt ca niciuna nu este vreun super car, deci cam cade ideea ca e "Golf si restul". Diferente fata de KIA sunt de acord ca sunt mari cand comparam un Golf R cu cel mai puternic Ceed de exemplu. Peugeot a scos modele frumoase in ultima vreme. Haide sa comparam dpdv al designului noul 508 cu Passat, atat interior cat si exterior. Masini frantuzesti recunosc ca nici eu nu mi-as mai cumpara deoarece am avut un Clio iar cand ii faceam revizia era mai scumpa decat la Passat, dar nu pot spune ca sunt masini proaste ci din contra. Motoarele in general sunt f fiabile la masinile frantuzesti. Vis a vis de afirmatia ca ai facut test drive cu Focus si ca ai constatat ca derapa "de fund" pe zapada, iarta-ma dar este o opinie total neconcludenta. Fordurile in general sunt recunoscute in special datorita trenului de rulare superior care o face mai manevrabila si mai fun to drive. Insa e tare greu sa reusesti sa faci o comparatie cat mai obiectiva, nu pe principiul romanesc VW si restul. Toate cele mai de sus mentionate au ceva aparte. Civic Type R este net superior unui Golf R ca si performante (sunt dovezi clare in acest sens pe youtube in diferite teste) si stabilitate, doar ca este o masina "hard", adica destul de rigida de daily car, pe cand Golf R este un all arrounder mai potrivit din acest pdvd. Kia este imbatabila la raport calitate/pret/performante/dotari/GARANTIE Fordul este mai fun to drive, dar nu are aceleasi atentii date detalilor de asamblare/imbinari. Pana la urma toate sunt bune in felul lor si fiecare analizeaza care este mai potrivita pt el, dar sa ai argumente ca doar Golful este masina inseamna ca fie esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac altii, fie nu ai condus niciuna dintre celelalte marci ca sa fii obiectiv Nu acuz pe nimeni ci doar doresc sa ne pastram obiectivitatea. Inca nu a aparut moose test cu G8, dar las un video cu noua Octavia care este construita pe aceeasi platforma cu G8 https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA4 points
-
@alex.1983 ??? Eu acum ma tavalesc pe jos de ras ;)) Really. Vezi de aia e bine sa citești manualul Circula o vorbă prin târg: "doar cine nu e in stare să isi deschidă un service lucrează în reprezentanță". Am validat-o cel puțin o dată anul ăsta. Și mai e una legata de garanție: cică e valabilă până ieși pe poarta reprezentanței. Asta am testat-o doar pe jumătate. Legat de consum Cu jante de 18 si Michelin PS4 225 40 ZR18 92Y XL. Referitor la parbriz trebuie sa pun o întrebare la un "shop" care nu face doar (decât?) montare de piese. Am luat doar un cataroi anul ăsta asa că... Aia e ;)) Legat de faruri: pentru ca farurile au o poziție inițială care e greu de suprascris fara tester, am ales un perete in parcarea subterană. Am făcut o poza pentru "before". Se vedea clar cum farul stanga bate jos si dreapta. Am ridicat capota si am încuiat mașina. Am avut 30 de secunde sa dau farul spre stânga (in cazul meu la 130km/h pe B2 pe autostradă, vedeam perfect ce se întâmplă pe B1 si pe banda de urgenta. B2 max 30-35m). Încearcă sa nu exagerezi. Tot acolo parchez si băbuța (O2FL) asa că pot aproxima cum trebuie sa arate pata de lumină. După asta am ridicat farul stânga aproape de cel din dreapta (bănuiesc ca cel din urma batea veo 40-45 de m). Apoi am ridicat farul dreapta tot atat mult (ochiometric). In drum spre casa am oprit la un service de cartier (de doua ori mi-au blocat baba la ITP acolo si a trecut fara probleme) si i-am rugat sa verifice farurile cu prisma aia de o au ei. All fine. In rest pune benzină de 98 de la Rompetrol, uită ca ai mod eco sau S/S, da-i talpă (dar ține de plastic) pe viraje (ai mod sport) si bucură-te de motoraș. E cea mai mișto parte a "bestiuței". (Ai injecție duala, dupa 3500 intra FSI-ul si se cam plafonează cu cea de 95, coastingul doar uzeaza discurile de ambreiaj aiurea, castigi azi 0.5l dar mâine bagi 9000 de lei in ambreiaje, StartStop-ul e prea agresiv pentru mers bara la bara cu motorul rece) Si daca inca n-ai trecut pe jante de 18 cu PS4 ( @tetea poate sa confirme) pune-o pe "to do list".4 points
-
Sunt si eu in cautarea unei masini din clasa medie iar noul Golf a fost printre optiunile mele. Dupa ce am vazut masina “live” pot spune ca nu voi mai lua in considerare niciodata vreo masina din grupul VW. Efectiv nu pot intelege de ce ai da atatia bani pe o masina cu un design atat de anost iar la interior calitatea materialelor este tot mai slaba, ca sa nu mai spun de mult laudata planss de bord digitala care este de a dreptul chicioasa... Din pacate din grupul VW a ramas doar renumele pe care si l a creat cand chiar faceau masini de f buna calitate. Acum a ramas doar renumele de altadata, presa auto platita sa i ridice in slavi si impresia unora ca “Golf” e “Golf”. Va spun toate astea ca fost detinator de mai multe modele din grupul VW...4 points
-
o sa fie si la sub 20k, dar momentan (cred ca intentionat) nu. incearca sa configurezi un a3 cu acelasi dotari, o sa ti se para ieftin asta la 25k2 points
-
2 points
-
Pai...Cosmin a dorit să vadă ce poate Kodiaq-ul. Concluzia a fost că trebuie organizat ceva un pic mai dificil ? A debutat inițial ca o plimbare ușoară...dar fără partea finală n-ar fi existat amintiri ? Sunt oameni faini.2 points
-
Felicitari si pe aceasta cale (noi ne-am tot conversat pe subiectul motor, configurare, comanda, asteptare), ma bucur ca ai reusit sa faci prezentarea. Eu nu gasisem informatii despre aceasta platforma (motor + cutie pe Tiguan), sper ca amandoi cel putin sa oferim ceva mai multe date celor interesati de acum inainte. Mii de km fara probleme!1 point
-
In germania se livreaza Golf 8 basic cu jante otel cu capace la roti(de la 20395 euro, acum 2 zile era de la 19995 euro), la noi Life e de la 19224 si Life e ceva mai mult decat 7 Comfortline, deci fiecare cheltuie atat cat are sau cat e dispus sa cheltuiasca pt un golf si va avea in functie de asta mai putine sau mai multe optiuni. Depinde de fiecare cum abordeaza aceasta problema, de ce are intr-adevar nevoie, asadar exista si Golf 8 ieftin dar si scump...1 point
-
Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag. Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault? Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de 50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii). Am fost la test drive la Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de 130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).1 point
-
Nu stiu de ce zici ca ma grabesc facand aceste afirmatii deoarece masina doar ce a fost lansata si asta e, in urmatorii 10 ani probabil vor interveni modificari minore cum a fost si pana acum... Nu se justifica nici pe departe sa dai 25k pe un Golf cu ceva dotari. Sunt si alti profucatori care sunt concurenti directi, precum Ford, KIA, Honda, Peugeot, poate chiar si Renault, care fiecare are minusurile si plusurile lui dar care pot fi achizitionate la preturi mai “digerabile” raportat la ce ofera si unde este pozitionat produsul. As fi pus si Mazda 3 care o consider cea mai frumoasa masina din clasa dar care din pacate are de asemenea un pret exagerat... Revenind la Golf, sa presupunem ca imi place atat de mult sau sunt un fan inrait al grupului VAG, iau decizia sa o cumpar. La 25k EUR la o marca non premium am pretentia macar la servicii after sales de calitate, dar din experienta stiu ca daca ajungi in service cu probleme de garantie la orice masina din grupul VAG, fac tot posibilul sa te scoata vinovat de defectiune sau ti se spune ca nu este acoperita de garantie piesa respectiva.1 point
-
Bosorogule Welcome to the club Si eu uitasem ce versiune am... Am zis ca a apărut ceva mai nou și am ratat...1 point
-
Arata in aplicatia skoda connect Se incarca si cu usile descuiate Modul de condus B e cel mai eficient1 point
-
Multumesc pentru sugestii tuturor. Intre timp am intrebat dealer-ul despre schimbarile din MY21 (multumesc @fly) Inlocuire volan in 3 spite cu volan in 2 spite (similar cu cel de la OCTAVIA A8). Volanele sport raman in continuare cu 3 spite Introducere MIB3 (incepand cu Bolero) Smatlink Wireless devine standard incepand cu Ambition Introducere DAB (receptie digitala) in standard pt toate nivelurile de echipare Inlocuire interfata USB cu interfata USB-C Introducere KESSY Full si ptr usile din spate. Eliminare ornament bord “SCOUT” si “SPORTLINE” si “LK”1 point
-
@octavia 4ever multumesc Am facut comanda in ianuarie si am fost printre primii ? Nu am incarcat-o nici odata full, abia am incarcat-o duminica de la 17% la 85 % in aprox 1 ora si ceva, iar dupa incarcare, imi arata 320 km Aaaa Ar mai fi o intrebare: arata vreundeva cat la % este incarcata masina, in afara de indicatorul mecanic din bord? gen, sa scrie efectiv 55%?!1 point
-
Tin minte ca citeam topicul asta cu mult timp inainte sa am b9. Personal, ma bucur ca nu te'ai despartit de ea. Arata foarte bine. Daca nu deranjez, 2 lucruri am de adaugat. Legat de quattro, conform nemtilor, tot ce este diesel cuplat la automata pana in prezent, este quattro permanent.(a mea verificata la mecanic) Legat de dimensiunea jantelor si anvelopelor, la B9 OEM pe 19 are 8.5j si 245.35r19. Nu mai are 255 ca la b8. Sa te poarte sanatos si de acum incolo.1 point
-
Am văzut un A4 quattro 2016 proprietar sadea (familie) nu samsar, adus din 2017 in Ro la 20mii, actual 113mii, rulat fără menajamente in Ro (se vedea și pe anvelopele my 2017), am renunțat la idee pentru ca merg preponderent in oras, Casco 120€/luna, după cum ziceam mașina nu tocmai “țiplă”, am decis ca nu mai caut A4 sau SUV, eventual un Karoq de nou sau un ID.3, mai vedem, deocamdata golful își face treaba, in curand vin clemele Thule pentru barele transversale și suporții de bicle (3 Buc), hatchback este mult mai practic pentru ce îmi trebuie mie. Plus ca dacă merge bine nu are sens sa o dau. Schimbat placute frâna spate (cred ca prima data), cu Brembo (nu la PBN sic). Add on de ulei Castrol Long Life III, mă gândesc sa trec pe Ravenol 5w30 vmp usvo pentru ca parca are viscozitatea mai mare, schim ulei la anul deci mai vedem.1 point
-
@zidanne am mai intrebat pe la reprezentanta, service-uri specializate pe parbrize, dar pt modelul meu/nostru nu sunt decat parbrize cu rezistente @Doc Morelli, @tetea multumesc pentru informatii! Le voi cobori putin cate putin. Uneori te surprind specialistii din service-uri. Asta imi aduce aminte de o altă întâmplare. Luasem masina de 1 luna. Era vineri dimineata. Marți plecam in concediu in Grecia. Dau sa plec din parcare, apas acceleratia, nimic! Cand ma uit in bord: doi martori aprinsi: cel de motor/emisii si EPC. Ma hiperventilez opresc/pornesc masina, nimic, tot asa! In cele din urma porneste! Speriat, ca ma lasa prin Grecia, sun la service in Craiova. Le povestesc, ii rog sa mă primeasca la o diagnoza. Nu am gasit intelegere, au loc peste o saptamana. Raspunsul lor: plecati cu alta masina! Sun la Bucuresti, la Brady. Ma cheama luni. Ma duc luni, las masina, fac diagnoza, nu gasesc nimic. Cand sa plec, dl de la service imi zice încurcat ca ar mai fi o problema... "Pai nu ziseram ca e totul bine!?", zic eu alarmat! "Stiti, daca nu gasim nimic, desi masina e in garantie, clientul plateste o taxa..." Ei, asta e... eram recunoscator ca m-au primit, normal. In Grecia mai patesc o data treaba asta! La cuca macaii, cum sunt plajele la greci! Am scapat si de acolo. Cand ajung acasa, citesc un review al lui @zidanne, pe un blog. In sectiunea de comentarii, zice cineva: vezi ca ai martorul de motor aprins! Hopa! Asa aflu ca e o "chestie vag"! Uitam sa apas frana!! In fine, revolta mea e asta: din doua service-uri nu s-a gasit un expert care sa imi zica: "ma nene, ai uitat sa apesi frana!".1 point
-
Cum eram aproape sigur, prima conducta nu s-a potrivit. De fapt, ea era aceeasi conform spuselor celui de care a vandut-o doar ca era “putin indoita de la demontare” ... ? Bineinteles, i-am dat-o inapoi si mi-a dat una identica cu a mea. Maine sunt toate sansele sa o pun sus, impreuna cu senzorii mentionati mai sus si sa vedem daca am rezolvat ceva. Am mai primit un “pont”. Cineva cu experienta vag mi-a sugerat sa verific radiatorul de motorina de sub masina. Pe acolo cica exista posibilitatea sa intre aer fara sa piarda motorina. Vedem...1 point
-
Cum s-au mai linistit lucrurile cu restrictiile si au inceput sa mai apara drumurile mai lungi cu golful , in week am schimbat uleiul la cutie la respectand toata procedura ceea ce inseamna ca a durat foarte mult datorita faptului ca trebuie sa astepti sa raceasca uleiul pentru a putea fi dat jos iar ulterior respectati pasi de facut nivelul cu temperatura intre 35-45 grade. Nu cred ca s-a mai umblase la cutie(conform istoricului de la pbn nu s-a schimbat ulei pt ca nu se recomanda) la cat de greu s-au desfacut suruburile cu mult degripant si rabdare inclusiv cel de la baie si cele 8 de la capac, ma bucur ca magnetii din cutie conform mecanicului si vizual nu aveau foarte multe depuneri in schimb uleiul destul de negru dar pe degete parea vascos inca. Am folosit ulei original 4l filtru si garnitura tot oem plus surub si saiba noua la baie, in total la schimb cu ce mai curge raman cam 3.5 litri schimbati cand ii faci nivelul, daca se foloseste interfata odis nici nu poti finaliza procedura pana nu se respecta temperatura deoarece daca aceasta trece de 45 grade uleiul creste in baie si va curge mai mult decat este necesar. Este de preferat sa fie masina lasata cu o seara inainte in locatia de service pentru a fi rece dimineata, altfel se asteapta foarte mult pentru racirea lui mai ales in perioada verii, la mine a utilizat un aer portabil care a batut sub masina pentru a ajuta racirea. Totul ok, cutia schimba foarte bine si inainte la fel si acum ceea ce mi se pare normal, a fost o masura de improspatare a uleiului eventual anul viitor mai repet operatiunea inca odata sa fie aproape tot uleiul reimprospatat. Ca fapt divers la avia in pantelimon pe deviz mi-au dat 6l de ulei(ce faceau cu el nu stiu), pentru ca nici nu ies atata si nici o sansa sa intre. Coduri folosite: ulei- G 055025A2 4litri filtru-09g325429A garnitura baie-09g321370 surub baie si saiba-WHT000310A si 09D321181B ODO 150.000km cutie tiptronic aisin 09g cod JTY1 point
-
Masina nu arata rau, dar sa-i pui senzori de parcare in evacuarea fake? Asta cred ca e o premiera1 point
-
Sa faca peste 3000 euro discount la valori de pana in 20.000 e greu de crezut.1 point
-
Ca si cuiozitate, cati bani s-au cheltuit pana acum pentu a aduce motoul in starea curenta ?1 point
-
da, ok. Daca nu se descurca, va ajutam cu procedurile de codare, setari de baza, etc0 points
-
Multumim frumos ! Am configurat-o personal. Comandata la mijlocul lunii martie, a ajuns in iunie. Masina, in configuratia asta, a costat aprox 35.150 Euro. Dupa aplicarea discountului au ramas de plata 29.550 euro. In plus, am mai beneficiat si de un voucher Rabla (achizitionat cu aprox 500 euro). Asadar, nu era de ratat o astfel de oferta !0 points
-
Depinde cum au rolurile fiscale inregistrate, pot avea rol comun si apar ambele nume si toate bunurile sau pot avea roluri fiscale diferite si la fiecare apare cota parte din bunul intreg.0 points
-
Da şi nu prea. Persoane diferite, dar căsătorite. Bunuri diferite, dar comune. De ghişeul.ro voiam să menţionez şi eu aseară. Înseamnă că răspunsul de la punctul 2 devine negativ.0 points
-
Scuze de off, noi l-am folisit pe asta: https://www.babypark.de/joie-i-anchor-advance-wheat.html?gclid=CjwKCAjwrcH3BRApEiwAxjdPTfdKPa3fS9obQhW-kxzl6QErSIIQQNQavx849sqSMPqIQhmNNFjYpBoCG08QAvD_BwE Acum, la 5 ani, am trecut la Cybex, care merge pana la 36kg sau 12 ani. Nu pot decat sa recomand mersul cu spatele la sensul de mers pana la 2 ani, macar. Sa va traiasca!0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu zic ca e mai bine sa ramai la un singur set de jante si cauciucuri ! Daca nu circuli mai mult de 15k pe an nu merita ! Sunt bani aruncati . Cumpara un set de cauciucuri de iarna premium si mergi cu ele pana i-si da duhul . Dupa numarul de inmatriculare vad ca stai intr-o zona unde timpul rece este mai longeviv decat cel calduros . Cauciucurile de vara costa bani , jantele costa bani , schimbul de doua ori pe an costa bani . Faci si tu o socoteala si vezi ca in afacerea asta este numai de pierdut . Multi km fara probleme !-3 points
-
@Andrei, te grabest cu declaratiile: si eu am vazut masina si mi s-a parut ca arata f bine, mai bine decat G7. Personal astept sa vedem cum va arata modelul Variant, care e mult mai potrivit ca masina de familie.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00