Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2020 în toate secţiunile

  1. Salut, Nu am incarcat niciodata de la Lidl, dar de obicei, statiile de incarcare publice au nevoie de un card / aplicatie pentru a putea fi pornite. De obicei, ar trebui sa gasesti toate instructiunile lipite pe statii. Citigo, ca si eUp si ca si Seat Mii vin doar cu Type2 si incarcare inceata. Conectorul CCS si incarcarea rapida sunt optionale si se platesc separat. Cea mare este CCS (fast charge) iar cealalta este Type2 (slow charge). Acestea sunt mufele cablurilor care intra in conectorul masinii. Daca conectorul la masina arata ca mai jos, poti incarca Fast .. Daca arata ca mai jos, poti incarca doar Slow Ca si timp de incarcare, pe AC se poate incarca de la 2.2 kWh (~18 ore de la 0 la 100%) pana la 7.6 kWh (~5 ore de la 0 la 100%). Toata lumea recomanda sa o incarci cand ajunge la 30-35 % si sa o scoti cand ajunge la 80-85% pentru a ajuta bateria sa isi pastreze capacitatea mai bine in timp. Cat despre statia de incarcare MOON Connect Wallbox ... aia costa separat, si e o statie ce se monteaza la curent Tri-fazic (380V si 3 faze, nu 220V si o faza cum avem toti acasa) . Arata asa: Necesita abonament si linie separata de la reteua electrica (contract si abonament separat pe langa ce ai acum) si poate incarca 2 masini cu max 22kWh ... dar masina ta se va incarca cu maxim 7,6kWh .. pt ca asa e construita. Pentru a calcula in cat timp se incarca pe AC trebuie sa stii la cat % este bateria, si la cat vrei sa ajungi cu ea: ~32 kW capacitatea bateriei 100% => 3.2 kWh = 10% 1. Cu incarcatorul masinii la o priza domestica, se va incarca cu ~2.2 kWh (de fapt real in jur de 2kWh daca luam in calcul si pierderile). => pentru a incarca 10% cu incarcatorul masinii ai nevoie de 1h si 36 minute. Daca inainte de incarcare bateria are 40% si tu vrei sa o incarci pana la 80% => ai nevoie de 4 x 96 minute = 384 minute (6 ore si 24 minute) 2. La o statie care iti poate livra 7.6 kWh (real in jur de 7kWh [cel putin asa a incarcat la mine in medie]) => pentru a incarca 10% cu incarcatorul masinii ai nevoie de ~27 minute. Daca inainte de incarcare bateria are 40% si tu vrei sa o incarci pana la 80% => ai nevoie de 4 x ~27 minute = ~110 minute (1 ora si 50 minute)
    3 points
  2. Job done! Multa munca...nimic nu merge din prima...dar.am reusit. Codat complet. Component protection ok. Cel mai important: inainte pe bolero aveam skoda connect. Abonament platit pe 3 ani serviciile functioneaza pe columbus perfect. Totul a fost transferat.
    3 points
  3. Numai ca un Polo GTI FL cu 1.8 nu cred ca se incadreaza in cei 8000euro. Si eu cred ca GTI ed30 este best buy in situatia descrisa. Cu mentiunea ca e totusi o masina cu mai bine de 10ani la activ si depinde cati ani vreo sa o mai tii..ce buget de intretinere ar fi.
    2 points
  4. Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.
    2 points
  5. Pe ploaie...după o săptămână de ploaie. Până în vârf.
    1 point
  6. Scuze Aerofan... Recepționat Akaiu07 ? Corect !
    1 point
  7. Din păcate nu era garnitura de chiulasa. Am făcut mai multe teste chimice, și degeaba. Apa nu fierbea, nu trecea peste 90 de grade, nivelul de ulei era ok. Dacă mergeam linistit pana la 120 km/h, era ok și o săptămână.... În schimb, dacă accelera mai puternic sau mergeam cu viteza mai mare, creștea presiunea în furtune mult, mult mai repede și mai mult, și arunca antigelul afara Motorul de schimb are doar 100.000 km, luat cu factura și garanție. Pentru ca accesoriile mele erau în stare foarte bună am ales sa iau un motor fără acestea, sa nu dau banii degeaba pe ele. Motorul de schimb e cu 2 ani mai nou ca al meu. Sper ca am scăpat de probleme. După aprox 500 km, in toate stilurile de mers, totul e ok
    1 point
  8. Preturi ....de lux . 143 lei inlocuit pompa e .....mult ,are 3 surubele ,si tot 143 de golit/umplut cu antigel .... Ai platit tot cam dublu ?
    1 point
  9. Dimensiunea de 17 nu are legatura cu suspensia sport /normala. Masina a venit cu 15 din cauza motorizarii ,daca o sa pui 17 pe 1.2 cam “ingenunchezi” motorul .
    1 point
  10. Ups. Greseala mea. Intelesesem alt buget. Uitasem sa mentionez, un dezavantaj ar fi ca golf 5 gti e euro 4.
    1 point
  11. Scaune încălzite? Am vazut ca are încălzirea in staționare dar la câte opționale sunt, nu mai contează 150 eur. Bitdi conduc de aproape 2 ani, zâmbete la fiecare ieșire, dar nu vreau sa dezvolt aici subiectul.
    1 point
  12. @mihai.onu94 Cam sare de buget polo 6C se invarte in jur de 9-10-11k asta asa la prima strigare @dercos Interiorul intr-adevar nu prea ma atrage.. sincer din cele descrise mai sus doar POLO GTI 6R are un interior cat de cat decent. Cat despre sasiu nu e un lucru de care sa depinda alegerea masinii .. nu o sa mearga pe circuit sau alte activitati de genu. @The_Ego Corect cu bugetul, ma uitam pe autoscout si de dimineata era unul la 8k insa cu multi km. Se pare ca balanta se inclina spre Ed30 si da intr-adevar daca ma gandesc serios cam asta ar fi alegerea cea mai echilibrata.. 230HP, K04, cutie manuala.. Decizii decizii... Cred ca ramane intre Ed30, GTI 6R/6C si CLIO RS Multumesc oricum pentru pareri!
    1 point
  13. WoW...a mai trecut un an...un an de cand nu am mai postat aici si multe luni de cand nu am mai pornit-o... A fost putin miscata prin septembrie...cand i-am facut ITP-ul si iar la somn Spre uimirea mea...a pornit foarte bine...nu cred ca exagerez dar a pornit mai bine decat pe vremea cand mergem cu ea Am dat o tura prin "curtea scolii" daca tot a trebuit sa o mut din locul ei si...uitasem senzatia de lipit de asfalt La fel uitasem cum e sa deschizi usa si imediat sa atingi pamantul Nu am rezistat si am tras si cateva poze...sa se vada diferenta de garda la sol
    1 point
  14. Este singurul lucru bun pe care poti sa il faci unui motor. Curatarea cu solutii este recomandata doar cand motorul are deja probleme. Tipul acesta de 'prespalare' este indicata si la restul lichidelor cand se inlocuiesc la o perioada mai mare.
    1 point
  15. Distance Regeneration “Distance regeneration” is a distance-dependent regeneration of the particulate fi lter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate fi lter. Distance regeneration serves as additional safeguard to minimize the load condition of the diesel particulate filter. Self Study Program 826803
    1 point
  16. Dupa frumoasa experienta cu Leon ST am trecut la B8 Variant 1.6 tdi DSG 7 dq 200. Luat in primire la 160.xxx si pentru ca au ramas niste banuti de la negocierea din Olanda am zis sa pornesc la drum cu toate consumabilele schimbate. Etapa I - distributie Rola intinzator curea transmisie GATES T39292 - 172 lei Curea transmisie cu caneluri GATES 6PK1025 - 262 lei Kit distributie GATES K015678XS - 444 lei Total 678lei Etapa II - kit ambreiaje 0AM (desi nu patina, discul K1 era la limita de uzura) 1 x volant LuK 415 0545 09 - 1559.99 Lei 1 x Set ambreiaj LuK 602 0007 00 - 1549.99 Lei 2l Ulei pt cutie, nu mechatronic - 155 lei 3109.98 Lei + 750 manopera Consumabilele de calitate pentru o revizie la 15k nu costa mai mult de 350 lei. Desi alimentez cu cea mai buna si mai ungureasca motorina, la fiecare revizie schimb si filtrul combustibil - 54 lei (obicei de pe vremea Leonului) VCDS pentru joaca si adaptari - priceless
    1 point
  17. Am reusit sa schimb volanul cu ajutorul unui prieten, eu m-am lasat pagubas dupa ce i-am desfacut a doua siguranta si a pornit claxonul de am sarit pana in tavan. Acum trebuie sa vad cum imbrac si maciulia schimbatorului in piele perforata si sa schimb culoarea cusaturilor sa fie tot ansamblul asortat.
    0 points
  18. Pentru cei care doriti sa puneti LED pe spate, sa stiti ca in tripla din stanga, fara modificari nu o sa mearga ledurile deoarece, aici, plusul si minusul vin inversate, adica, plusul vine pe carcasa becului in loc sa vina in firul central.
    0 points
  19. A fost ca o...cura buna la Techirghiol Din nou o sa fiu injurat, dar imi mentin punctul de vedere: domnilor, masinile astea nu sunt gandite pentru genul asta de exploatare. Desi pot duce - pana intr-un punct - genul asta de tratament este la capitolul "abuz". Tot noroiul + iarba respectiva + alte cioturi/resturi ce pot fi antrenate in trenul de rulare au un risc major de deteriorare componente, incepand cu burdufe de planetara si continuand cu risc de rupere/smulgere a cablurilor/senzorilor de pe rotile masinii. In plus, flexarile mari ale rotilor, specifice trecerilor peste santuri/adancituri provoaca socuri care nu au fost gandite a fi absorbite de cardan/diferential. Scuturile OEM, fie de plastic sau metal nu au fost gandite pentru a feri componentele de colmatari cu noroi sau prafuiri excesive. Radiatoarele sunt iarasi expuse, atat perforarii cat mai ales colmatarii cu praf/noroi, caz in care ajungeti rapid la overheating. Si exemplele pot continua. E plin YT de ucrainieni/rusi care abuzeaza orice 4x4, cred ca e suficient de sugestiv privitul pentru a intelege prin ce trec masinile alea. Daca tot vreti sa faceti sportul asta - care e foarte fain de altfel - puteti incepe cu o Vitara/Samurai de 2k Eur, mai investiti 1-2k Eur in preparat si aveti o masina ieftina, usoara, cu putina spre deloc electronica si care duce abuz pana in cer cu care sa va jucati pe unde vreti, nu sa "ingropati" un SUV de 20-35k Eur. Centii mei, over & out.
    -1 points
  20. Sunt total de acord cu @75NOR. Masina nu a fost gandita pentru asa ceva si arata caraghios supra inaltata. Anyway, sper sa nu ai probleme cu ea si sa te bucure in continuare!
    -1 points
  21. Stii cum e Florin, frumusetea sta in ochii privitorului, eu unul sunt mai reticent in privinta baby SUV-urilor de genul Tiguan, Ateca,X1 etc nu prea le inteleg utilitatea in detrimentul sedanurilor mai ales ca majoritatea nu ies de pe sosea sau din oras aproape niciodata si costa o caruta de bani. Pot sa inteleg ca e mai ok pozitia la volan si garda la sol cu toate ca eu cu un sedan vechi de cand lumea nu am atins niciodata nicaieri.
    -1 points
  22. Fisa veche nu sunt sigur ca asa arata si acum.
    -1 points
  23. Da, oricum aceste lucruri au fost discutate si rasdiscutate, s-a si deviat de la subiect. Din ce am inteles, nu se stie momentan o rezolvare pt regenerari dese la EA288 cu soot mass measured care creste ft repede. Maine @Alextz testeaza un lucru, ceea ce credem noi ca ar fi cauza si va reveni cu un raspuns. La fel voi face si eu in decursul saptamanii viitoare.
    -1 points
  24. Probabil ala care a recodat bordul nu a făcut-o ca lumea... Sau firele in mufa sunt pe dos... Cat despre răutăcios... Forumul nu e pt super meseriași, cu toate ca sunt vreo citiva pe aici, dar sa nu citești aproape nimic și vrei răspunsuri pe tavă nu e nici corect pentru noi, nici bine pt tine... Pe topicul asta se discuta despre erori /probleme a mașinii, nu retrofituri făcute aiurea... Dacă mai cauți pe forum posibil sa găsești ceva...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!