Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2020 în toate secţiunile
-
Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.5 points
-
3 points
-
WoW...a mai trecut un an...un an de cand nu am mai postat aici si multe luni de cand nu am mai pornit-o... A fost putin miscata prin septembrie...cand i-am facut ITP-ul si iar la somn Spre uimirea mea...a pornit foarte bine...nu cred ca exagerez dar a pornit mai bine decat pe vremea cand mergem cu ea Am dat o tura prin "curtea scolii" daca tot a trebuit sa o mut din locul ei si...uitasem senzatia de lipit de asfalt La fel uitasem cum e sa deschizi usa si imediat sa atingi pamantul Nu am rezistat si am tras si cateva poze...sa se vada diferenta de garda la sol2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salut! Ultima achizitie. Audi A5 2012 2.0 tfsi stage 1, quattro. Cumparata de la un prieten. Motiv pentru care nu mai vand passatul cc si va ramane si el in familie. S-line Manuala ACC si Lane Assist Senzori presiune roti, lumini si ploaie Incalzire scaune fata si spate Senzori parcare + camera Bluetooth, MMI 3G Plus Autohold Are activat in MMI functia de Dynamic pe volan si motor VIM Dipping mirror Alarma Viper cu pornire din telecomanda Webasto Jante de 18 iarna si 19 vara Folii spate si luneta Oglinzi heliomate Keyless Go si entry Faruri Bi-Xenon + DLR LED, stopuri LED Scaune electrice + memorie sofer + posibil altele care nu imi vin in minte acuma. Ce as dori sa fac si as avea nevoie de informatii: Colantare pe alta culoare Activare High Beam Assist (merge din VCDS sau mai am nevoie si de altceva?) Pedale Crom Update Harti 2019 Side Assist (again, de ce am nevoie?) Recomandari ceva suspensii sa o si pot ridica putin? Ating la iesirea din garaj putin... Foarte important pentru mine și sper ca este posibil, funcția de autohold sa se activeze automat la pornirea mașinii când am și centura pusă. Așa merge cel puțin la CC, dar aici nu găsesc cum se activează1 point
-
Fiesta ST e vazuta ca fiind cel mai bun hot hatch mini, alegerea e simpla. Desigur, calitatea interiorului este relativ slaba, insa nu vei gasi directie, sasiu si manevrabilitate mai buna la niciun concurent din lista ta.1 point
-
Sigur la Brăila te-a operat . Sorry de incident, chiar mă gândesc ce naiba o face cu el spart?1 point
-
Nu are rost, nu e ermetic, a curs toata pe jos, printre hayon si plastic. Stai linistit eventual verifica si cealalta lampa, sa nu fie urechile sparte.1 point
-
pentru uleiurile din Romania de calitate medie spre premium ,eu zic ca nu este tarziu un ulei schimbat la 10k . Atunci ce naibii sa mai spunem de reprezentatnte care schimba uleiurile loglife la 30k, dar ATENTIE .....filtrele raman aceleasi cu ce schimbam noi la 10k. Eu zic ca acolo este pericolul mai mare ! Va spun sincer ca noi cei care facem schimburile acasa avem o grija mult mai mare decat persoanele care schimba uleiurile in service ! Majoritatea spun ca au cumparat ulei original de la baietii care lucreaza in service....... intrebarea este ....de unde au baietii uleiul ? Raspunsul este unul destul de clar......din motoarele noastre !1 point
-
Eu zic ca este mai bine sa ramana 250 gr ulei ieftin dar curat in motor dupa spalare si golire decat sa ramana aceiasi cantitate ars si plin de compusi ! Si eu am intentia sa fac acest lucru . Am ramasite de ulei ramase de la schimburile anterioare , golesc ce este in motor , adaug uleiurile amintite apoi las motorul sa mearga pana ajunge la temperatura de lucu las 20-30 min sa coboare tot uleiul in baie si dupa aceea golesc schimb filtru si adaug uleiul nou . Eu zic ca este benefic facut acest lucru macar o data la 50k .1 point
-
Le poti schimba linistit in orice mod vrei. Este necesara doar actualizarea presiunii, deoarece fata vs spate au presiune diferită. Si bineinteles păstrarea sensului de rotație daca este cazul.1 point
-
1 point
-
multumesc , diferenta nesemnificativa , eu am folosit cand aveam AJM valvoline synpower mst c3 , super ulei , din sursa sigura fabricat la mama fabrica in Olanda , daca a-r fi sa fac o alegere a-s merge pe Valvoline, numai bine1 point
-
Salutare, Prea mult timp de cand am scris ultima data pe topic, cu toate ca sunt activ zilnic pe forum. Incerc sa recuperez in ordine cronologica evenimentele de la ultima postare. Primele de care imi aduc aminte sunt 2 zgarieturi in decurs de o luna: una de la un sofer incepator care nu s-a asigurat si alta de la un biciclist (sau asa pare)... necesita revopsire chiar daca s-au mai estompat dupa polish. Din fericire, acestea au fost singurele evenimente neplacute. Ne place in Maramures asa ca anul trecut ne-am plimbat iar, de aceasta data am vazut cum e si vara. Consum mediu pe excursie: 6.1. Apoi pe la mare, pe la munte.. si intre timp ne apropiem de 89.000 km. O poza si cu incaltarile de iarna: Apoi a venit pandemia si am avut mai mult timp sa ma ocup de piticii mei de pe creier... asa ca s-au intamplat urmatoarele: - strat nou de sealant Soft99 Fusso + polish tips; - camera auto Viofo WR1; - semnale dinamice in oglinzi; - Etrieri vopsiti cu Foliatec Racing Rosso; - Arcuri -30mm ST Suspension by KW. In rest, toate bune, urmeaza alte plimbari sa sprijinim turismul national Mai atasez cateva poze facute in weekend ?1 point
-
Revin cu pozele si filmarile promise. Pot sa zic ca am finalizat cu retrofit-urile de FL. Masina este 100% facelift pana la cel mai mic detaliu. Grila capota, grila bara, stopuri, oglinzi, ornamente aripi, oglinda interioara, grile ventilatie, cluster, volan, ornamente manere usi. Interiorul este 90% gata. Mai am sa vad ce fac cu scaunele. Am 2 variante, ori stau si astept pana gasesc un interior de edition 100 (full piele si alb) ori il retapitez pe actualul. Nu sunt hotarat aici dar vreau sa fie tot ca nou la interior. Scaunele actuala arata bine, nu sunt rupte sau ceva, dar au cateva urme de uzura specifice varstei. Nu e asa graba cu ele. Ma bucur ca de cand am schimbat broasca usa sofer, ma pot bucura de memoriile din scaun. Cred ca sunt vreo 2 ani de cand a cedat Scuzati calitatea dar au trebuit redimensionate pentru a ma incadra in capacitea maxima pt atasamente. Setupul la airride din poze e cel de ride height, adica prinipalul. Cu asta merg 95% din timp. 2015 vs 2020 Filmarile aici:1 point
-
1 point
-
Vine vine primavaraaaa Revin cu updates: - Am montat jantele. - Am luat distantiere de 10 mm pe spate, prezoane noi pentru toate jantele, sa fie totul ca nou. - Dupa lungi cautari, am gasit si un volan de Superb facelift care nu are gram de uzura pe plasticul din mijloc. L-am retapitat, si momentan astept sa imi duca curierul si airbagul ca sa il pot monta sus. - Am gasit si oglinzile de facelift. Sunt de pe un model cu acelasi dotari ca a mea, deci sunt rabatabile electric, au puddle lights, si sunt negre, ceea ce e perfect ca oricum aveam de gand sa le vopsesc negre daca erau alta culoare. Se pupa cu plafonul si cu jantele. - Am gasit si capacele OEM ce vin in locul semnalizarilor din aripi (se vad in poza cu oglinzile) - Am mai cumparat si broasca usa spate dreapta si fata stanga, motivul inlocuirii lor fiind switchul care era mort si masina nu vedea usile deschise. Dupa momntarea broastelor, pot sa spun ca tot ce e pe masina e 100% functional care la varsta si dotarile ei.. pot sa zic ca e un lucru mare. Si odata ce volanul si oglinzile sunt sus, pot sa zic ca masina e 100% facelift, pana la cel mai mic detaliu (grila bara fata, grila capota, stopuri, oglinzi, volan, cluster, ornamente manere, grile de ventilatie ) deci inca un capitol incheiat. O sa revin dupa montarea lor.1 point
-
Poti sa te uiti la polo 5 gti facelift, cel cu 1.8 tsi. E motorul de pe platforma mqb si e mult mai ok decat primele generatii. In schimb, trecerea la o masina din clasa golfului gti iti aduce motoare mai mari, mai multa sportivitate si confort in acelasi timp datorita suspensiei independenta pe spate, spatiu crescut pentru pasageri si un habitaclu mai mare. Adica sunt atuuri importante pt calatorii lungi dpmdv. Iar un 5 gti edition 30 e exact ce trebuie (are turbo k04 ).0 points
-
Polo/Fabia/Ibiza, motor slab, cutie slaba. Ma refer la fiabilitate. Nu m-as uita la ele. Nu cred ca gasesti varianta cu 2.0 TSI la banii astia. Depinde ce iti doresti.. sasiu sau putere. Modele RS au cam cea mai buna tinuta de drum. In schimb un GTI ed30/Cupra 1P cu 2.5k € fac 350+ hp. Nu m-as uita la GTI/Leon FR. Unul dintre cele mai bune hot hatch-uri ce au fost: Clio 3 RS Trophy. Sasiu excelent, Recaro, LSD, 2.0 aspirat, 200 cai. Si poti sa o faci turbo daca vrei0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00