Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2020 în toate secţiunile
-
6 points
-
@cristi511 Mersi! (apropo, ai idee de ce nu pot sa "multumesc" prin vot la toate posturile?). Turele stiu ca sunt fix 77 pe Nurburgring, 140-150 pe Hungaroring, iar pe Motorpark nu pot sa fac decat o estimare: la 12 track-days + 2 ROTAC, ar fi undeva peste 260 ture (vorbim de ture rapide, nu incalzire/racire, si sunt incluse aici si ture pe varianta scurta sau reversed).3 points
-
Se pare ca la mai mult de 6 luni fara o postare, numarul de follow-eri ai unui topic se reseteaza automat la 0 Asadar, dupa ce anul trecut am reusit la Motorpark un 2.03.4 pe Federal RS-PRO (street-UHP) si cu ceva probleme la frane, am sperat ca pe Federal FZ-201 (semislick), fara probleme la frane si cu ceva kg date jos am sanse sa cobor sub recordul stabilit tocmai in 2017 la clasa tuned de la ROTAC, respectiv 2.01.1, motiv pentru care m-am inscris la primele doua curse din campionat. Problemele la frane constau in intarirea aleatorie a pedalei de frana. Cum fade de placuta nu e (la urmatoarea frana am eficienta 100%), am sperat ca rezolvarea a fost schimbarea rulmentului dr. spate care avea senzorul ABS ruginit si dadea erori... credeam ca de acolo aveam comportamente anormale ale sistemului ABS, dar m-am inselat. RACE 1 - Motorpark sens normal La prima cursa am constatat ca problemele la frane inca exista, motiv pentru care in continuare am avut cateva ture stricate de frane, iar trasele de intrare pe virajele unde am frane serioase sunt conservatoare (intru pe interior si franez mai precaut). Cu toate astea, excelentele cauciucuri FZ-201 (carora nu le pot reprosa decat greutatea) si kilogramele date jos (banchete spate +scaun pasager ~ 45kg) m-au ajutat sa scad timpul succesiv in cele doua sesiuni antrenamente + doua sesiuni de cursa pana la un nou best de 2.00.451. Din pacate, sesiune de super-lap nu a mai fost, din cauza unui accident serios.. din fericire pilotul este ok. Asadar, obiectivul a fost atins (am batut recordul grupei), daaaaaaaaaaaaaaaaaar asta a fost suficient doar pentru un loc 2 in grupa. Locul 1 a fost obtinut la distanta (1.59.339) de un Megane 3RS pregatit de circuit, la putere stock (250CP) si usurat cat se incardreze la tuned cu cel mai bun coeficient, iar eu m-am luptat la zecimi intr-o lupta pasionanta pt locul 2 cu un Megane 4RS (sasiu CUP, 280CP, EDC) STOCK (cauciucuri Bridgestone, frane oem), doar cu banchetele date jos. Concluzia este ca Megan-urile RS sunt niste track-toys veritabile, asa cum ies din fabrica, iar conduse bine si cu cauciucuri si frane upgradate sunt greu de batut. Singura mea sansa sa ma apropii de 1.59 low ar fi doar un diferential (LSD), frane rezolvate, si mult mai multe ture pe an. Dar dupa ce 4RS-ul va pune semislick, nu cred ca ma voi mai apropia de el, deci as putea spera in cel mai bun caz la un loc 3. Rezultatele le puteti vedea aici (2020 - Tuned). Una peste alta experienta a fost foarte placuta, am facut prieteni noi, si am primit si ceva poze de la amici si de la Rotac. Best lap:3 points
-
Azi, în sfârșit mi-au ajuns jucăriile. Am renunțat la cutia asta chiar dacă nu era terminată, pentru că de la difuzor de 10" am trecut la 12". Două motive au fost: primul a fost că nu am găsit difuzoare de 10" în România, din modele pe care le căutam de la JBL, Pioneer, Boss sau Kenwood. Al doilea motiv a fost prețul, pentru că am găsit JBL de 12" shallow mount mai ieftin decât alte difuzoare similare de 10" pe piața românească - 360 lei versus 590 lei . Așa că am optat pentru JBL Club WS 1200, 250W RMS, 1.000W PEAK power, răspuns în frecvență 27 - 175 Hz, impedanta selectabila 2 sau 4 ohm și ce era foarte important pentru mine adâncime de montare de numai 83mm. Am mai pus și un kit de cabluri pentru mutarea dihaniei Magnat în portbagajul Golf-uletului . Așa că urmează din nou plansa de desen, carton, schițe, traforaj și sper și o cutie custom numai bună ?. Weekend plăcut tuturor!2 points
-
Pentru o cutie de volumul acela de ce nu ai mers pe un Dif de 8"? Ar fi fost arhisuficient si loc berechet pt el...1 point
-
Masina a primit o aripa dreapta noua plus vopsit care avea inceput de rugina, vopsit plafonul si capota avand lacul sarit asta ca sa fie masina cum trebuie din punct de vedere estetic. Se va mai tine un an sau cat e nevoie de ea daca nu se da la pretul cerut. Va trebui si ea miscata insa mai rar se pare. Mie personal o masina veche intretinuta e mai valoroasa decat una noua din punct de vedere economic, vorbesc in cazul meu. Cea veche ca valoare ramane aproape neschimbata pe cand la una noua valoarea ei scade destul de mult pe fiecare an dar optiunea e a fiecaruia ce masini are in curte. Inca e o placere sa conduc si masina asta. Cand conduc masina asta ma gandesc la colegu de pe forum rudiRUD care a transormat masina asta intr-o alta masina insa merita.1 point
-
Pentru ca altceva notabil nu am, probabil ca și postul asta servește cumva pe altarul benzinarelor. Viteza medie vorbește de la sine despre ce parcurs a fost. În condițiile astea 8.6 este absolut minunat pentru un sedan de 1500kg și 220 cai. Și multa bucurie și zâmbete în utilizare. După o zi nasoală, un drum sinuos și urcarea entuziasmata a turometrului în plaja 3000-6000 are asa, darul de lasă în urma orice emoții și energii negative. ?1 point
-
Nu prea merg prin Bucuresti in cursul saptamanii ca sa am suficiente date. Pe autostrada cam 8 si pe DN cam 7 la mers mixt (localitati + extraurban)1 point
-
Mda...bujiile NU vor rezista 90k km nici daca le scoti din masina cred Mergi si schimba-le sa nu te trezesti cu missfire-uri aiurea in curand... Numarul de Km este deja suficient pentru ele, oricum la 4 ani maxim se schimba (nu stiu de ce ti-au zis de 90k km). Ale mele erau Bosch-uri din fabrica, ar trebui sa iti puna NGK-uri acum, ca astea sunt cele pe care le da programul si cam singurele. Data viitoare le voi schimba pe la 30k km probabil, ca am si soft si le uzez mai mult1 point
-
Sunt peste, dar nu cu foarte mult pt că și white vision sunt mai puternice decât un bec normal. In schimb, au durata de viață mult mai scurta, atât night breaker laser cat si Philips racing vision.1 point
-
Filtre Mann si ulei la alegere LM, Castrol, Mobil 5w30 norma 504/507. Eu folosesc Castrol LL 5W30.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Bogdan_wrc vezi cu dealerul sa nu se refere la acel "OBD Data Plug" (pe care îl dau gratis), care merge cu aplicația "We Connect Go" si care nu are nicio legătură cu "We Connect".0 points
-
Intre timp am schimbat odorizantul rosu cu unul galben care miroase fructat. Personal imi placea mai mult cel rosu dar isi cam pierduse din intensitate. Il aveam de peste un an deci per total sunt multumit de cat a tinut. Am observat ca emblema quattro de pe spate e dezlipita intr-un colt. Nu am avut-o cand am cumparat masina, mi-au lipit-o cei de la service la un moment dat. Nu ma deranjeaza in mod special acel spatiu, toata chestia ar fi sa nu se mareasca si la un moment sa cada. Ma uitam si la tipsuri zilele astea ca s-au cam patat si ar merita curatate, cu ocazia am vazut si tevile de esapament care sunt curate ca lacrima; deci softul duduie si DPF-ul rezista.-1 points
-
-1 points
-
Masina din subiect este un Audi A4 B8 facelift sau B8.5 cum i se mai zice, din 2014, cu motor 2.0 tdi Euro5, cutie de viteze manuala si tractiune integrala. Am achizitionat-o in 2017 din DE si este primul meu Audi, nu si ultimul probabil. Nu exceleaza in mod deosebit la capitolul dotari, eu am cautat in principiu un exemplar cat mai nou si bine intretinut, cu motor 2.0, diesel (doar pentru ca la aceasta generatie benzinarele erau problematice), sedan si neaparat cu quattro. In principiu imi satisface cam toate nevoile, singurul minus pe care il resimt uneori e lipsa farurilor xenon. Iarna mi se pare ca acest 2.0 TDI se incalzeste destul de greu, insa pe mine ma ajuta sistemul webasto cu telecomanda pe care il folosesc frecvent si care ajuta indirect si la incalzirea motorului. Negrul lucios este probabil cea mai comuna culoare pt modelul asta, desi arata foarte bine cand masina este curata si ceruita, mi se pare foarte sensibil la zgarieturi si greu de intretinut; poate ca o sa incerc evit culoarea asta pe viitor. Cu cutia manuala ma impac destul de bine momentan si nu pot sa zic ca simt lipsa unei automate, nu spun ca un s-tronic nu ar fi peste ci doar ca “merge si asa”. Nu am facut foarte multe modificari la masina, de mentionat ar fi un stage1 la Dragos (de la 180cp/400Nm la 217cp/469Nm; DPF activ) si trecerea de la suspensia comfort 1BA la suspensia sport 1BE (-20mm). Nu am intampinat probleme majore pana acum, am inlocuit mecanismul de inchidere rezervor pt ca nu se mai incuia si am schimbat preventiv uleiul de la transmisie, in rest doar consumabile. Personal modelul mi se pare reusit ca design, motorizarea este mai mult decat decenta (si desi este diesel parca ii cam place sa se tureze), si quattro isi merita banii.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00