Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2020 în toate secţiunile

  1. Se pare ca la mai mult de 6 luni fara o postare, numarul de follow-eri ai unui topic se reseteaza automat la 0 Asadar, dupa ce anul trecut am reusit la Motorpark un 2.03.4 pe Federal RS-PRO (street-UHP) si cu ceva probleme la frane, am sperat ca pe Federal FZ-201 (semislick), fara probleme la frane si cu ceva kg date jos am sanse sa cobor sub recordul stabilit tocmai in 2017 la clasa tuned de la ROTAC, respectiv 2.01.1, motiv pentru care m-am inscris la primele doua curse din campionat. Problemele la frane constau in intarirea aleatorie a pedalei de frana. Cum fade de placuta nu e (la urmatoarea frana am eficienta 100%), am sperat ca rezolvarea a fost schimbarea rulmentului dr. spate care avea senzorul ABS ruginit si dadea erori... credeam ca de acolo aveam comportamente anormale ale sistemului ABS, dar m-am inselat. RACE 1 - Motorpark sens normal La prima cursa am constatat ca problemele la frane inca exista, motiv pentru care in continuare am avut cateva ture stricate de frane, iar trasele de intrare pe virajele unde am frane serioase sunt conservatoare (intru pe interior si franez mai precaut). Cu toate astea, excelentele cauciucuri FZ-201 (carora nu le pot reprosa decat greutatea) si kilogramele date jos (banchete spate +scaun pasager ~ 45kg) m-au ajutat sa scad timpul succesiv in cele doua sesiuni antrenamente + doua sesiuni de cursa pana la un nou best de 2.00.451. Din pacate, sesiune de super-lap nu a mai fost, din cauza unui accident serios.. din fericire pilotul este ok. Asadar, obiectivul a fost atins (am batut recordul grupei), daaaaaaaaaaaaaaaaaar asta a fost suficient doar pentru un loc 2 in grupa. Locul 1 a fost obtinut la distanta (1.59.339) de un Megane 3RS pregatit de circuit, la putere stock (250CP) si usurat cat se incardreze la tuned cu cel mai bun coeficient, iar eu m-am luptat la zecimi intr-o lupta pasionanta pt locul 2 cu un Megane 4RS (sasiu CUP, 280CP, EDC) STOCK (cauciucuri Bridgestone, frane oem), doar cu banchetele date jos. Concluzia este ca Megan-urile RS sunt niste track-toys veritabile, asa cum ies din fabrica, iar conduse bine si cu cauciucuri si frane upgradate sunt greu de batut. Singura mea sansa sa ma apropii de 1.59 low ar fi doar un diferential (LSD), frane rezolvate, si mult mai multe ture pe an. Dar dupa ce 4RS-ul va pune semislick, nu cred ca ma voi mai apropia de el, deci as putea spera in cel mai bun caz la un loc 3. Rezultatele le puteti vedea aici (2020 - Tuned). Una peste alta experienta a fost foarte placuta, am facut prieteni noi, si am primit si ceva poze de la amici si de la Rotac. Best lap:
    10 points
  2. Pentru ca altceva notabil nu am, probabil ca și postul asta servește cumva pe altarul benzinarelor. Viteza medie vorbește de la sine despre ce parcurs a fost. În condițiile astea 8.6 este absolut minunat pentru un sedan de 1500kg și 220 cai. Și multa bucurie și zâmbete în utilizare. După o zi nasoală, un drum sinuos și urcarea entuziasmata a turometrului în plaja 3000-6000 are asa, darul de lasă în urma orice emoții și energii negative. ?
    3 points
  3. Azi am ajuns iar la Brady pentru operatiunile care ramasesera de facut (se fac 4 ani de zile), 44233 Km la zi: - revizie DSG: ulei, filtru, buson, garnitura, saiba - schimb bujii (NGK-uri) Cost total: aprox 2150 lei Am aruncat si eu un ochi la filtrul de ulei DSG folosit, de curiozitate: parea foarte ok, nimic deosebit/murdar. Daca uleiul DSG mai mergea probabil folosit, bujiile cred ca erau la limita, data viitoare (daca va mai fi sa fie) o sa le inlocuiesc la 30-35k Km maxim (probabil aprox 3 ani de zile). Alaltaieri mi-am luat si niste stergatoare noi Bosch, nici n-am apucat sa le montez inca. Am dat 100 lei pe ele, Brady (spre deosebire de alta data..) imi cerea acum 230 lei pe unele originale - nu merci, tot 1 an aprox rezistas, nu merita atatia bani. Deci am cam scapat de operatiunile costisitoare de 4 ani (haldex, DSG, bujii). Luna viitoare trebuie sa fac ITP-ul si pana primavara viitoare nu ar trebui sa mai dau prin service cu masina. Am profitat de vizita de azi si am facut si un drive test (ma rog..un mini mini test drive..) cu Kodiaq RS - interesanta masina, nu e rea, dar m-a disperat sunetul ala fals din difuzoare, ziceai ca sunt intr-o masina mai tare ca si Cupra Ateca Din pacate pentru Skoda, masina e scumpa, se vinde nu.. aprox 52k era asta.Tot azi am vazut si noua Octavia 4 in showroom (nu e disponibila inca la drive test) - mi-a placut, un real progres fata de Octavia 3. Astept sa vad live si G8 si noul Leon, sa vedem daca ramane No1 dintre cele 3 (din punctul meu de vedere, evident).
    3 points
  4. Masina a primit o aripa dreapta noua plus vopsit care avea inceput de rugina, vopsit plafonul si capota avand lacul sarit asta ca sa fie masina cum trebuie din punct de vedere estetic. Se va mai tine un an sau cat e nevoie de ea daca nu se da la pretul cerut. Va trebui si ea miscata insa mai rar se pare. Mie personal o masina veche intretinuta e mai valoroasa decat una noua din punct de vedere economic, vorbesc in cazul meu. Cea veche ca valoare ramane aproape neschimbata pe cand la una noua valoarea ei scade destul de mult pe fiecare an dar optiunea e a fiecaruia ce masini are in curte. Inca e o placere sa conduc si masina asta. Cand conduc masina asta ma gandesc la colegu de pe forum rudiRUD care a transormat masina asta intr-o alta masina insa merita.
    2 points
  5. @cristi511 Mersi! (apropo, ai idee de ce nu pot sa "multumesc" prin vot la toate posturile?). Turele stiu ca sunt fix 77 pe Nurburgring, 140-150 pe Hungaroring, iar pe Motorpark nu pot sa fac decat o estimare: la 12 track-days + 2 ROTAC, ar fi undeva peste 260 ture (vorbim de ture rapide, nu incalzire/racire, si sunt incluse aici si ture pe varianta scurta sau reversed).
    2 points
  6. Poate ar fi bine sa schimbi bujiile mai repede. Vezi in topicul lui CristiALF
    2 points
  7. sant curios sa vad si eu scheda de la Fuchs titan gt1 xtl , 5w40 , nu reusesc sa vad ce TBN are , sa fac o comparatie cu Valvoline synpower MSTc3 , multumesc
    1 point
  8. Ia citeste pagina 66 (sau notata 62) aici, la “Mileage regeneration”. Exista sau nu limita de km pt regenerare? http://pics3.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf
    1 point
  9. 1 point
  10. Se pastreaza ideea ca jantele de 18" sunt de fapt varianta mai mare si cu fata diamond cut, interior negru cum a inceput de la mk6 gti - denver/detroit; pe mk7 gti la fel.. @Rave, proiectoarele de GTI aduc a cele de Megane RS..numai ca la megane arata mai bine si inseamna ceva.
    1 point
  11. Mersi pt. aprecieri! Conteaza si pilotul, conteaza si masina, si tocmai de asta devine din ce in ce mai greu :). A crescut mult nivelul de pregatire al masinilor si soferilor care vin la circuit, motiv pentru care sunt rezervat in sperantele la podium in viitor. Din pacate factorul financiar e si el foarte important, dar ramane oricum placerea condusului, indiferent ca e concurs sau nu. @Rave Cabral cu siguranta nu era in tur rapid , era in cool-down sau testa masina pe viraje... a avut ceva probleme de geometrie in ziua aia, dar in final a ajuns la 1.59.4 (el participa la Super-sport)
    1 point
  12. Mersi pentru pont ! O sa le spun sa le schimbe cand ma duc sa schimb uleiul la DSG.
    1 point
  13. Mda...bujiile NU vor rezista 90k km nici daca le scoti din masina cred Mergi si schimba-le sa nu te trezesti cu missfire-uri aiurea in curand... Numarul de Km este deja suficient pentru ele, oricum la 4 ani maxim se schimba (nu stiu de ce ti-au zis de 90k km). Ale mele erau Bosch-uri din fabrica, ar trebui sa iti puna NGK-uri acum, ca astea sunt cele pe care le da programul si cam singurele. Data viitoare le voi schimba pe la 30k km probabil, ca am si soft si le uzez mai mult
    1 point
  14. Experimente pe banii vostri. Erau cativa pe forum cu motoare PD care au bagat Eneos si nu au fost multumiti, de ce? Pentru ca Eneos este gandit pentru motoare japoneze de turatie, unde e nevoie de uleiuri lichide cu vascozitate mai mica. Pentru PD, motor cu injectoare actionate mecanic, si axa cu came care loveste ca un ciocan pe tacheti (fara role) este nevoie de vascozitate. Cele mai bune rezultate pe astfel de motoare au fost si sunt uleiurile mai vascoase, dar care in acelasi timp sunt fluide la rece, ca sa ofere protectie si acolo. Cel mai bun pentru mine a fost fara doar si poate Fuchs 5w40 gt1 pro XTL, la pornire la -27 grade nici o problema, iar motorul a ajuns deja la 400.000km fara interventii la turbo/axa cu came sau mai stiu eu ce. Singura chestie care s-a facut a fost schimbarea o-ringurilor la injectoare, bolturi si suruburi noi OE, si curatare turbo, in rest nici macar tachetii nu au fost inlocuiti. Asa ca e simplu, detii PD turbo? baga ceva mai vascos care respecta norma producatorului. 13 vascozitate la 100C este la limita inferioara a normei 5w40. Daca nu aveai turbo, sau daca aveai un turbo mai primitiv si rezistent (gen ALH) iti recomandam Delvac 5w40 cu vascozitate 15.5+ dar asa la BXE ajunge 14-14.5. Si inca ceva, poate nu te-ai uitat la preturi, dar Fuchs 5w40 la 4 litri era vreo 130 lei, in timp ce Eneos era 210 lei. Dar repet, fiecare face ce doreste cu bunurile si banii lor, din partea mea bagati doar ulei de 200 lei/litru. De ce a fost cel mai bun Fuchs pentru mine? Pai e simplu, Fuchs il cumparam din sectorul 1 de la distribuitor (10 minute fata de unde locuiam) si era 82 ron/4 litri prin 2014. Apoi a ajuns al 100 si apoi 120 lei si tot merita. Am probat si Valvoline si Mobil si Ravenol, dar nu m-a convins nici unul, sa mai zic de diferenta de pret? are rost? oricum schimbam la 8-10.000km.
    1 point
  15. 1 point
  16. Salut, Aceeasi problema o am si eu la: Passat B8 2015 , 2.0TDI 150 hp CRLB, manual , 111000 km. Pe aplicatia VAG DPF eu nu pot vedea soot mass measured(eu vad NOX sulfur charge in acel camp), doar soot mass calculated il vad, si observ pe soot mass calculated un salt brusc(de la o secunda la alta) de la valori de 12-13gr la 23-24gr si apoi imediat trigger de active regeneration. Problema aceasta am gasit-o si pe forumul aplicatiei VAG DPF, insa putin discutata si fara solutii https://www.applagapp.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=353 In imaginea de mai jos este un screenshot din log-ul facut de VAG-DPF a momentului cand se intampla "ciudatenia"(vezi linia orizontala neagra, intre valoarea de deasupra liniei de 13.07 gr si cea de sub 23.05gr s-au scurs aprox 1 secunda,fiind rata de refresh a aplicatiei). in chenarul portocaliu am marcat inceputul post-injectiei. Mentionez ca atunci cand am facut acest log, rulam in regim de DN, cu aprox 2000 rpm, asta ar explica valorile presiunii diferentiale. Dupa regenerare presiunea diferentiala la relanti este 0-6hPA, iar dupa vreo 80-100 km parcursi ajunge la un 8-9 hPA la relanti. Multumesc.
    1 point
  17. E prea complicat, si da fail ; am avut si eu pe golfuri rcd 330+ si m`am chinuit mult, cu aplicatia LG si inca una pt mirrorlink, ( adica 2 aplicatii rulate simultan ) am reusit pana la urma sa fac mirror la waze, dar nu mai aveai acces deloc la ecranul telefonului, nici sa schimbi melodia sau ceva, apoi trebuia sa apesi de mai multe ori pe un buton ca sa iesi din mirror....nu merita deranjul si nu este deloc practic. Cel mai bine iti cumperi varianta cu android, da, cel cu buton APP daca vrei musai asa ceva.
    1 point
  18. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    1 point
  19. Jantele sunt pe 17”. Evident ca mi-as fi dorit pe 18” dar cu KW v3 era greu cu comfortul. In realitate arata muult mai bine si sunt cu 3mm mai iesite fata de cele stoc. Am pastrat anvelopele stoc Primacy desi sunt absolut de acord ca sunt mediocre dar nu am nevoie de performanta la ce fac eu cu ea
    1 point
  20. 56.000km si un set nou de jante pentru gumele de vara.
    1 point
  21. @razvancc: pana acum pot spune ca deja am pus un petic pe stanga spate . Nu am unde sa merg sa le fortez, cand ma mai prostesc eu asa un pic, am senzatia ca sunt pe sine, au o aderenta extraordinara. @Andrei1980: Nu mi-e frica, sunt curajos ! Chiar daca nu are internele de 2.0, sa stii ca si 1.8-ul este foarte rezistent. In SUA sunt foarte multi care deja de 2-3 ani de zile ruleaza cu IS20/IS38 si valori de 300-310CP / 350-370CP si in afara de putine cazuri cu "eroare" la IS38 setup (din cauze de treaba nefacuta cum trebuie si alte exagerari), nu am auzit de probleme. Si cand ne uitam in curtea unor alti producatori care scot stock la fel din 1.6T, sau pe aproape din 1.5T 3 cilindri, eu zic ca nu e cazul de ingrijorare. Un mic risc exista mereu, si la motorul stock daca ai ghinion. Dar daca softul e facut cum trebuie, nu vad riscuri. In plus, personal incerc sa o ingrijesc cat pot de bine fara a deveni maniac: bag doar Mobil 1 ESP in ea la fiecare 10-11k Km, schimb mereu filtrele, chestii normale de altfel. Si nu iti imagina ca o calc mereu, o calc chiar rar si chiar si atunci nu la 100%, ca oricum n-am unde. La drum intins nu merg cu viteza, merg in general in limite normale. Deci "stresul" masinii mele este practic inexistent, mai mic decat la multi cu dieseluri normale . Si apropos, castigul real nu este de +70CP, masina stock avea deja undeva la 195CP si aproape 300Nm -vezi aici graficul:
    1 point
  22. Este un aparat cu care se masoara bateria. Ala ii masoara tensiunea in timp ce pune si un consum pe ea. Asta cu tensiunea in gol nu-i concludent. Ce am vazut scris este ca o baterie incarcata 100% trebuie sa aibe tensiunea de 12,8 V.; incarcata 75% 12,5V; incarcata 50% 12,3V; si incarcata 25% 12V. Asta la cateva ore dupa stationare sau cateva ore dupa ce ai luat redresorul de pe ea. Am o masina veche cu o baterie de vreo 3 ani care are intradevar 12,8V. Dar zic ca este neconcludent pentru ca am o masina noua cu baterie EFB cu SS care de cand a fost noua, niciodata nu a avut mai mult de 12,35V. Acum are si masina si bateria 3 ani si tot asa, are 12,35V. La revizii au spus ca bateria este buna, verificata si scos raport tiparitde la aparat, desi si mie imi pare ca voltajul este mic. Am pus si redresor pe ea, degeaba, dupa cateva ore tot 12,3-12,4 V arata si asta inca de cand a venit masina.
    1 point
  23. Am eu poze cu el desfacut, generatia noua are 7 pistoane, nu are ambreiaj , daca se blocheaza rupe cureaua, al meu nu a avut ulei si a distrus discul central care este oval si antreneaza cele 8 pistioane, ingineria este incredibil de fixa si simpla. Dar nu ai ce sa ii faci cand din cauza uzurii s-a dus naiba. Pe botul motorului scrie pt el 525g plus sau minus 25 de g de ulei. Daca avea 100 de grame de pilitura era bine. Am incercat, am frecat cu jmirgher, am curatat cu tot ce se putea, am pus la loc , am reincarcat cu tot ce e nevoie ulei, vacum iarasi freon si lalala si buf s-a crapat pe la un surub. Nu mai am ce sa ii fac e dus, altul nou... Acum trebuie schimbat neaparat si filtrul ala dar nu stiu unde e ca era tarziu si nu am avut timp sa mai vad unde e bagat sau daca nu cumva vine cu tot cu radiatorul sau alte dracii. Ce trebuie sa stiti daca se blocheaza, are pe fulie 3 suruburi cu imbus de 4 se scot si apoi se scoate si cel de 6 din mijloc cu cheie de 10. In locul celui cu cheie de 10 din mijloc se baga unul de 8 si se strange cu cheie de 13 pt a scoate fulia mica de pe el. Automat nu mai are legatura cea pe care se invarte cureaua cu mijlocul compresorului, practic ramane doar pe rulment s merge pana la adanci batraneti fara probleme. In mare ce va recomand este sa cautati sa faceti mereu o reincarcare la 2 sau 3 ani cu ulei si freon , instalatia de clima model nou are multe setari si poti baga ulei face vacum cauta scurgeri si alte alea...
    1 point
  24. Intotdeauna am zis ca si TDI-ul este de luat in considerare. Ba chiar vreau si eu sa merg personal pe circuit sa arat asta (bineinteles cu pregatirile de rigoare). Si eu follow din nou si astept urmatoarele aventuri cu nerabdare
    0 points
  25. Mi se pare extraordinar cat de aproape esti cu un TDI de hothatch-uri benzinare. Conteaza mult si pilotul :)
    0 points
  26. Foarte tare, un TDI printre hot-hatchuri. Chapeau bas!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!