Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2020 în toate secţiunile

  1. Pentru ca am un job relativ stresant si uneori simt nevoia acuta de relaxare, mers in natura, m-am decis sa imi achizitionez/creez un sistem tip platforma pentru plafon pe care sa asez cortul, ca in imaginea de mai jos. Cochetez de ceva timp cu iesitul in natura, singur, undeva la munte, pe vreun traseu mai ferit de ochii lumii unde sa mananc dimineata o omleta si sa beau un ceai fierbinte (vor urma si astfel de poze in acest topic). Nu am gasit multe detalii legate de greutatea pe care o suporta Touaregul pe barele longitudinale insa configuratia va fi ca cea din randul de jos al colajului care urmeaza, deci greutatea pe plafon va fi undeva la maxim 50 de kg. Culeg in aceste zile si informatii cu privire la locurile in care vreau sa ajung. Va fi ceva soft off-road, deci nu voi rupe masina pe coclauri. Intre timp, masina continua sa adune kilometri. Dupa un drum Bucuresti-Turnu Magurele in care am condus in cel mai economic mod cu putinta, cu franat cat mai rar si accelerat cat mai lin, fara a stajeni totusi traficul, am realizat un consum decent Apoi am adus dinozaurul inapoi la odihna bine-meritata Si fiindca azi am avut putin timp liber si am facut curat prin pozele din telefon, am gasit unele de pe vremea cand abia cumparasem masina si nu era inca inmatriculata pe numele meu
    6 points
  2. Se pare ca la mai mult de 6 luni fara o postare, numarul de follow-eri ai unui topic se reseteaza automat la 0 Asadar, dupa ce anul trecut am reusit la Motorpark un 2.03.4 pe Federal RS-PRO (street-UHP) si cu ceva probleme la frane, am sperat ca pe Federal FZ-201 (semislick), fara probleme la frane si cu ceva kg date jos am sanse sa cobor sub recordul stabilit tocmai in 2017 la clasa tuned de la ROTAC, respectiv 2.01.1, motiv pentru care m-am inscris la primele doua curse din campionat. Problemele la frane constau in intarirea aleatorie a pedalei de frana. Cum fade de placuta nu e (la urmatoarea frana am eficienta 100%), am sperat ca rezolvarea a fost schimbarea rulmentului dr. spate care avea senzorul ABS ruginit si dadea erori... credeam ca de acolo aveam comportamente anormale ale sistemului ABS, dar m-am inselat. RACE 1 - Motorpark sens normal La prima cursa am constatat ca problemele la frane inca exista, motiv pentru care in continuare am avut cateva ture stricate de frane, iar trasele de intrare pe virajele unde am frane serioase sunt conservatoare (intru pe interior si franez mai precaut). Cu toate astea, excelentele cauciucuri FZ-201 (carora nu le pot reprosa decat greutatea) si kilogramele date jos (banchete spate +scaun pasager ~ 45kg) m-au ajutat sa scad timpul succesiv in cele doua sesiuni antrenamente + doua sesiuni de cursa pana la un nou best de 2.00.451. Din pacate, sesiune de super-lap nu a mai fost, din cauza unui accident serios.. din fericire pilotul este ok. Asadar, obiectivul a fost atins (am batut recordul grupei), daaaaaaaaaaaaaaaaaar asta a fost suficient doar pentru un loc 2 in grupa. Locul 1 a fost obtinut la distanta (1.59.339) de un Megane 3RS pregatit de circuit, la putere stock (250CP) si usurat cat se incardreze la tuned cu cel mai bun coeficient, iar eu m-am luptat la zecimi intr-o lupta pasionanta pt locul 2 cu un Megane 4RS (sasiu CUP, 280CP, EDC) STOCK (cauciucuri Bridgestone, frane oem), doar cu banchetele date jos. Concluzia este ca Megan-urile RS sunt niste track-toys veritabile, asa cum ies din fabrica, iar conduse bine si cu cauciucuri si frane upgradate sunt greu de batut. Singura mea sansa sa ma apropii de 1.59 low ar fi doar un diferential (LSD), frane rezolvate, si mult mai multe ture pe an. Dar dupa ce 4RS-ul va pune semislick, nu cred ca ma voi mai apropia de el, deci as putea spera in cel mai bun caz la un loc 3. Rezultatele le puteti vedea aici (2020 - Tuned). Una peste alta experienta a fost foarte placuta, am facut prieteni noi, si am primit si ceva poze de la amici si de la Rotac. Best lap:
    2 points
  3. cryogent , Valvoline si nu o sa-ti para rau , vorbim despre un brand cu renume , sa inceapa codul de bare cu 87 , facut la mama fabrica in Olanda
    2 points
  4. Ma bucur ca am fost de "ajutor" Este bine cand alegi un traseu sa ai cat de cat idee la ce te asteapta... Pe Maps toate drumurile par simple Am mai pus ochii pe un traseu...Valea lui Ecle dar deomadata adun informatii despre gradul de dificultate Drumul catre Cuca intr-adevar nu este foarte greu...dar clar nu m-as fi bagat cu Bora
    1 point
  5. Pe o parte aerodinamic, pe o parte pun frana (Jantele sunt toate 4 la fel, asa ca arata diferit pe o parte si pe cealalta a masinii)
    1 point
  6. Tu citesti? Sunt curios de sursa lor. Alea erau pt De. Importatorul inca nu stie alt pret final....in Ro. Da, acolo sunt mai scumpe, dar cam toate masinile sunt cu 10% mai scumpe acolo.noi. Deci poate vor anunta acelasi pret aici...
    1 point
  7. Cat vor mai exista motoare termice trendul va fi in urmatorii ani catre norme si vascozitati de 0w15 respectiv 0w10 pana vor fi eliminate complet de full electric, in teorie cat si practic cu cat uleiul este mai aditivat si mai subtire cu atat va fi mai bine deoarece ajunge mult mai rapid in zonele fierbinti dar asta nu inseamna ca orice motor va functiona spre perfect atata timp cat pompa de ulei este subdimensionata fara regulatoare pe trasee si fara orificiide lubrifiere mult mai subtiri pentru a permite un timp de raspuns foarte rapid. (cu cat timpul de raspuns este mai rapid uleiul se degradeaza/ inegreste mai greu sau intrun timp/km indelungat, ''longlife'' )
    1 point
  8. Bun asa, ma bucur de schimbarea in bine!
    1 point
  9. E prea complicat, si da fail ; am avut si eu pe golfuri rcd 330+ si m`am chinuit mult, cu aplicatia LG si inca una pt mirrorlink, ( adica 2 aplicatii rulate simultan ) am reusit pana la urma sa fac mirror la waze, dar nu mai aveai acces deloc la ecranul telefonului, nici sa schimbi melodia sau ceva, apoi trebuia sa apesi de mai multe ori pe un buton ca sa iesi din mirror....nu merita deranjul si nu este deloc practic. Cel mai bine iti cumperi varianta cu android, da, cel cu buton APP daca vrei musai asa ceva.
    1 point
  10. Un pic cam mici valorile.
    1 point
  11. Salutare, de curând am schimbat ambreiajele și volantul la o Skoda Superb 2 2010 2.0 tdi 170 cp, cutie DSG6. Ar fi trebuit bagați 7l de ulei în cutie? (S-au bagat doar 6 și apoi facut nivelul). Când mecanicul a facut nivelul de ulei, a pornit mașina fără planetară în cutie pe partea stângă și trecând prin P,R,N,D,S (eu fiind lăngă mașină)am observat cum partea de la cutie în care intră planetara s-a mișcat și a scos un zgomot metalic(zgomot pe care il aud și in D2 pe drumuri denivelate, care a apărut după ce am trecut peste un pod metalic cu foarte multe denivelări, moment în care am zdruncinat rău roțile față). Se poate strica acea parte unde se îmbină planetara în cutie? Se poate schimba? Și mai am câteva probleme apărute după schimbul de volant, ambreiaje și ulei: - vibrații în R,D,S,(mai precis cu vitezele cuplate) la semafor - bâzăit cutie Dacă mă poate ajuta cineva, îl rog să scrie. Mulțumesc anticipat!
    1 point
  12. Între timp, mai postez și un cadru frumos, în vizita la cafea la prieteni. 272-ul FL este...mmmm ? Altceva nu prea am ce sa raportez, mașina merge foarte bine, încerc sa ma bucur cât de mult de ea, cât timp mai pot. Ma tot gândeam cât de bune ar fi fost acum un set de Michelin Pilot Sport 4, dar nu mai e cazul. Cu toate ca uzura Pirelli-urilor este cam 50%, Stelvio și Grossglockner trebuiau sa își spună cuvântul în vreun fel...
    1 point
  13. @cryogent motorul tau necesita norma 505.00 insa merge si cu 505.01 care o norma superioara ce o include si pe precedenta mai veche. Motoarele cu pompa injector (adica pd) merg doar cu 505.01.
    1 point
  14. @cryogent mie la norma 505.00 mi-a placut foarte mult valvoline synpower. Poti sa iei varianta simpla care e mai ieftina sau varianta pt 505.01 care e mai buna, dar si mai scumpa dar nu cred ca merita diferenta sincer. Motul l-am incercat si in cazul meu a fost foarte slab. Castrol uita de el. Ravenol e bun.
    1 point
  15. Care e ideea cu spitele strambe/curbate la jante? Mi se pare ca arata uratel cam toate jantele..., cel putin fata de designul jantelor de pe G7 GTI de ex...
    1 point
  16. E un facelift ok, nu sunt diferente majore, mai mult o actualizare pentru a se incadra in liniile de design actuale. In schimb, e foarte bine pt actualii proprietari de ateca, pt ca daca ar fi fost schimbari majore, ar fi facut modelul non-facelift sa para mult mai vechi decat este.
    1 point
  17. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    1 point
  18. Mda, am imbatranit, pesemne, placerea de a face loguri cu laptop-ul intre burta de bere si volan incepe sa dispara Te intrebam, pentru ca, de atunci de cand am luat interfata Delphi, de la cineva care o inlocuise cu un obd-eleven, am incercat sa inteleg cu ce este peste astea "nomale". Delphi-ul fiind neasteptat de complex...
    1 point
  19. Aceeasi problema am avut si eu, tot B6 4 motion; la mine a fost pompa de combustibil din rezervor. Nu facea mereu, doar cateodata si s-a agravat in timp.
    1 point
  20. Ciudat comportamentul cutiei; teoretic cele cu dublu ambreiaj sunt mai putin rafinate. In Las Vegas ai fost la re:Invent ?
    1 point
  21. Prima distributie la 1.6 120 cai se face la 210 mii? Asa am inteles de la cineva. Mersi
    1 point
  22. Si eu, ca nepasionat de offroad, cred ca ar fi utile alte anvelope. Acum arată de parca a vrut sa o ia pe autostradă, dar a greșit drumul și a ajuns prin pădure. E de apreciat mașina pentru ce poate dar și pilotul, că știe ce sa facă cu ea. ?
    0 points
  23. Da, insa nu prea sunt oferte asa multe plus suport de service reprezentanta si inafara...asa un Volvo S60 nu arata deloc rau. Mazda nu imi place ca motorizari. Urmatoarea masina tot cam 5-6 ani as vrea sa o tin. Intre timp, am trecut si ITP-ul fara probleme, 62k km in 4 ani. 15.000km pe an timp in care motorul asta a fost fix ce trebuie ca raport de putere/consum, as zice putin peste jumate ca rulaj urban. Pot sa zic ca ma felicit ca am ales manuala, pt ca DSG7 DQ200 cel mai probabil ma baga in service mai des decat reviziile.
    0 points
  24. Asa arată și este montata l
    -1 points
  25. Cred ca pozele sunt mai vechi, de cand a luat masina, inainte sa faca modificari
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!