Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2020 în toate secţiunile

  1. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    5 points
  2. De cand am avut Golf 3 gti am avut niște cauciucuri mai ieftine si aproape ca am intrat in spatele unui tir ca nu se oprea masina iar abs-ul facea urat de tot incercand sa compenseze cauciucurile. De atunci numai cauciucuri bune am luat si noi, ce recomanda majoritatea care au masini mai puternice ca a mea. Recomand si la altii sa se gandeasca de 2 ori ce cauciucuri isi cumpara. Masina e frumoasa, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    4 points
  3. Dupa ultima escapada pe Motorpark din 2019 cand am stricat o volant aproape noua, m-am decis din nou (prima incercare a fost in 2011) sa montez un kit cu masa simpla. De data am mers pe kit-ul de la Darkside, intrucat are cea mai grea volant single mass pentru cutia mea (10.5kg), lucru care ar trebui sa reduca chatter-ul din cutie. Placa si discul sunt tot Sachs Performance, cu care am mers si pe volant DMF (evident, piese pentru volant SMF). Desi zgomotul la ralanti este acolo, am ajuns sa ma obisnuiesc cu el si sa nu-l mai constientizez, nici macar cu geam deschis. Uneori se aude chiar foarte incet, si nu inteleg de ce doar uneori :)... o sa fac un video comparativ cand imi vine si o fulie siliconica din SUA care ar trebui sa ajute (Fluidampr). In rest, ambreiajul este perfect, cupleaza frumos (prinde un pic prea in podea totusi, poate fi rulmentul), nu am smucituri/vibratii, in viteze intra foarte usor, iar dupa rodaj si o vizita pe circuit pot spune ca este exact ce imi trebuie. Urmeaza povesti de pe circuit (ROTAC Race 1 si 2) P.S. Se pare ca acest topic are postari prea putine ca sa isi pastreze abonatii (alta explicatie nu am), asa ca toti cei care urmareati topicul acum nu o mai faceti, deci "follow" din nou va rog, daca va intereseaza :). O sa incerc sa scriu mai des...
    4 points
  4. @vdragos Frumos, trebuie ieșit mai des. Americanu' poate sa va tine companie ? Apropo de aia cu regele pădurii, e cumva un Murphism. Întotdeauna după o urcare criminala, sau ceva sleauri și înclinații laterale, când te gândești ca nu e vreo posibilitate ca alta mașina sa fi ajuns pe acolo, de obicei dai nas în nas cu câte o dacie papuc de stână ?
    3 points
  5. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    2 points
  6. Mai multe date despre mk8 GTI
    2 points
  7. Compresorul repolishat; doua tevi, compresor A/C , pompa de benzina si un nos. Una peste alta, m am apucat sa polishez cutia
    2 points
  8. Probabil putin dintre voi stiti ca in acest an 2020 grupul VAG a trebuit sa inlocuiasca aproape toata gama de ulei datorat contrafacerii in special norma 5W30 ultra folosit. In ambalarea uleiului original VAG la partea inferioara a bidonului de plastic sub codul de bare se afla data de productie a bidonului (cu niste ''cesulete'' sub bidon) si ambalare uleiului gravata cu laser in relief fix in culoarea ambalajului drept nu stramb ca la fake. Va puteti documenta si singuri la fel ca mine de pe Google. Nu incepeti cu hate-reala! (ex. https://www.drive2.ru/b/466957916465791766/ )
    1 point
  9. Între timp, mai postez și un cadru frumos, în vizita la cafea la prieteni. 272-ul FL este...mmmm ? Altceva nu prea am ce sa raportez, mașina merge foarte bine, încerc sa ma bucur cât de mult de ea, cât timp mai pot. Ma tot gândeam cât de bune ar fi fost acum un set de Michelin Pilot Sport 4, dar nu mai e cazul. Cu toate ca uzura Pirelli-urilor este cam 50%, Stelvio și Grossglockner trebuiau sa își spună cuvântul în vreun fel...
    1 point
  10. @cryogent motorul tau necesita norma 505.00 insa merge si cu 505.01 care o norma superioara ce o include si pe precedenta mai veche. Motoarele cu pompa injector (adica pd) merg doar cu 505.01.
    1 point
  11. De pe alt forum: So VW had a livebooker exclusive live stream where people could ask questions, this is from the french one. In no particular order, the interesting things are heard, though most are already known probably. Sweeping blinkers can be turned off in software Logo not illuminated onboard 11kW charger Question: Can it connect to home wifi? A: No, only 4g no info on wifi wallbox costs 1500€ in france/portugal, no ID charger due to legislation, cable must be detachable, will still be weconnect and wecharge integrated/compatible Double bed may be available in future as added piece No info on my question if battery is preheated before charger You can set max recharge level in the car/app (like tesla) 1 cam on the front (couldn’t tell more details) 2 radars for side assist no 360° view, only rear camera no park assist, but park pilot 2 USB-C in front for data and power 2 USB-C for power only in Plus trim ID.3 is V2G ready and was designed to support it regen breaking is based on radar Moderator said L2 autonomy, no answer to my question about L3 Preturi De: https://nextmove.de/vw-id3-preis-volkswagen-first-edition-29407-euro/ VW ID.3 Preis: First Edition ab 29.407 Euro erhältlich 16. JUNI 2020|IN ALLGEMEINE ARTIKEL|BY MARTIN Exklusiv! Wir haben soeben den VW ID.3 Preis in Erfahrung bringen können. Wie in einem Video vor zehn Tagen auf unserem Youtube-Kanal vorhergesagt, beginnen die Preise bei knapp unter 40.000 Euro – unter Einbeziehung der Umweltprämie sinkt der Preis: Die First Edition ist ab 29.407 Euro erhältlich (günstigste Variante). Ganz konkret sind dies die (Listen-)Preise für den VW ID.3 Pro 1ST, Pro 1ST Plus und Pro 1ST Max: Pro 1ST – 39.995 Euro Pro 1ST Plus – 45.995 Euro Pro 1ST Max – 49.995 Euro All versions use the mid-size battery for up to 420km range (WLTP) and all 1st versions offer performance upgrade (about 2 sec. faster from 0 to 100 km/h) Exclusive design - including 1st steering wheel clasp and Pedals in "Play & Pause" design One year free charging up to 2,000 kWh or for up to 600 € with We Charge Fast charging - 100 kW direct current and 11 kW alternating current ID.3 1st 18-inch "East Derry" alloy wheels | Digital radio reception DAB+ | Navigation system "Discover Pro" incl. Streaming & Internet | Heated multifunction steering wheel in leather | Heated front seats | Front windscreen washer nozzles automatically heated | Automatic cruise control ACC "stop & go with speed limiter | Turning brake function and evasion support | Charging cable - Mode 2 ID.3 1st Plus In addition to the ID.3 1st : 19-inch "Andoya" light-alloy wheels | illuminated door handle recesses | 2 USB-C interfaces at the rear | centre console with roller blind and illuminated smartphone storage compartment | ambient lighting, 30 colours | keyless locking and starting system "Keyless Advanced" with safe lock | LED matrix headlights with automatic headlight switching, Bad weather light, welcome function | LED tail lights with dynamic wipe function | electrically adjustable, foldable and heated exterior mirrors, with passenger mirror lowering | rear side windows and rear window darkened | exterior style "Silver" | seat covers in fabric "Flow"/micro fleece "ArtVelours" | rear view camera ID.3 1st Max In addition to the ID.3 1st Plus: 20-inch "Sanya" light-alloy wheels, Volkswagen R | Augmented Reality head-up display | 2 USB-C interfaces in the rear | "beats" sound system | "Travel Assist" driving assistant, "Lane Assist" lane departure warning system, "Side Assist" and "Emergency Assist" lane change assistant | seat covers in "Flow"/"ArtVelours" fabric and front seats with electric adjustment for longitudinal position, Seat height, seat and backrest tilt | lumbar support at the front pneumatically adjustable, with massage function | panoramic roof | luggage compartment floor | heat pump for range optimisation | "Comfort" telephone interface with inductive charging function ID.3 1st versions will initially lack the full HUD functionality and Apple Carplay/Android Auto integration. Both will be delivered through software updates.
    1 point
  12. Pentru ca motorul sa functioneze corect, amestecul de aer combustibil trebuie sa fie optim (la o anumita cantitate de are, trebuie o anumita cantitate de motorina). In cazul tau, amestecul pare sa fie prea bogat (prea multa motorina injectata, pentru cantitatea de are absorbita in cilintru), lucru care duce la o ardere incompleta a motorinei si generare de mult fum, care umple repede DPF. Rolul debimetrului de aer este sa masoare cat aer este absorbit, pentru ca ECU sa stie cata motorina sa injecteze. Problema poate fi: debimetru de aer nu transmite informatii corecte, sau chiar deloc catre ECU (cablaj sau debimetru defect); injectoarele sunt defecte si injecteaza prea multa motorina, sau poate chiar ECU sa fie defect. Pentru orice mecanic auto, aceste lucruri ar trebui sa fie logice si sa gaseasca sursa problemei prin diverse masuratori. La cate service-uri auto au aparut in Romania, nu stiu cati mecanici au terminat o scoala specializata sau au inteles ceva din ce au studiat.
    1 point
  13. Legat de consumul de ulei la CUPA atata timp cat sa facut testul de compresie la motor cald si este in parametrii este aproape imposibil ca segmenti de foc, pistoanele si supapele/simeringuri sa fie cu probleme... motorul ala se ineaca in proprii vapori de ulei de unde apare si dpf cu regenerari dese singurul lucru care trebuie sa fie vinovat daca injectoarele sunt ok este capacul de chilasa cu orificiile de ''respiratie'' infundate... start/stop function on rofl
    1 point
  14. @florilar1 Uzurile nu sunt la pistoane la motoarele astea ci sunt la supapele de evacuare, pt ca temperatura la regenerare dpf ajunge la 600grade+ se coclesc ghidurile la supape si pierd ulei. E ceva normal dupa un anumit rulaj. Toate motoarele noi sufera de anumite chestioare dupa un anumit rulaj, asa ca visul umed al mecanicilor incepe, si nebunia oamenilor de a lua masini rulate din De cu km multi si dati inapoi o sa se transforme curand in probleme si mai mari. Sau daca vrei, o sa regrete lumea ca nu mai sunt masinile cum erau si hulitul BXE. Consumerism la nivel ridicat. Cred ca galeria de evacuare e incastrata cumva in blocul motor, pentru randament mai ridicat, consum mai mic. si de aici problemele de la expunerea indelungata la temperaturi imense.
    1 point
  15. Revin cu un update...asa mai de o zi momentan...si sper sa fie tot asa de acum inainte. Deci am mai aflat cum ca exista o problema cu arcul clapetei de acceleratie...de multe ori se slabeste tare sau chiar se rupe...are o forma ciudata...o parte de diametru mai mare si cealalta de diametru mic si intre ele cedeaza iar atunci clapta nu mai revine. Pe langa asta aveam niste depuneri pe ea...ca la diesel. Am frecat jumatate de ora cu periuta de dinti si brake cleaner. Am sters bine si arata ca noua. Am desfacut si partea electro-mecanica unde e arcul si senzorul. Arcul era ok tapan desi avea o abatere de 1-2 mm si nu inchidea complet clapeta.Nu am putut sa il scot pentru ca are un pin nituit in ax asa ca am reusit sa ii pun in mic distantier de 2mm metalic(tabla) intre arc si partea de care se sprijina/preseaza cu un strop de aeziv bi-compozit lasat cateva ore bune sa se usuce(desi arcul preseaza pe el tot timpul si nu mai misca). Asa ca acum clapeta se inchide cum trebuie. Dupa ce am pus totul la loc am mers in jur de 10km prin oras iar masina se simtea ca inainte...acceleratia mult mai precisa, trage putin mai bine, adica cum tragea inainte. La a2a cheie au disparut singuri martorii din bord. La tester erau stocate erorile dar le'am sters. Ciudat ca a disparut si ESP'ul desi nu vad legatura intre clapeta si ESP..dar nu ma pricep atat de bine. Poate se leaga cumva intrele ele...erorile astea. Am mers inca 50km pana la Deva si inapoi si totul e ok. Sper sa ramana asa. Merci fain de sfaturi.
    1 point
  16. Man...cred ca exagerezi putin...:)) Eu l-am schimbat in 2013 si treaba a fost super simpla...nu m-a intrebat nimeni nimic. La mine a durat cateva ore toata distractia si 20 Ron...
    1 point
  17. Salut, Am dat scriptul si cele 2 FW , 0821 si 0824 la niste baieti care sunt cu IT-ul. Ziceau ca scriptul incepe sa ruleze pina la un punct dupa care apare o eroare. Daca o rezolva , in ideea sa ruleze pina la capat o sa ne bucuram , in caz contrar nu. Au comparat cele 2 FW sa vada unde apar diferentele ( ca doar au programe cu care pot face acest lucru) sa vada unde se intrerupe comunicarea. Sper sa avem vesti bune. Daca aveti careva prieteni IT-isti si va pot ajuta , ar fi super.
    1 point
  18. Mda, am imbatranit, pesemne, placerea de a face loguri cu laptop-ul intre burta de bere si volan incepe sa dispara Te intrebam, pentru ca, de atunci de cand am luat interfata Delphi, de la cineva care o inlocuise cu un obd-eleven, am incercat sa inteleg cu ce este peste astea "nomale". Delphi-ul fiind neasteptat de complex...
    1 point
  19. Tot nespalata dar se vede mai bine. Nu stiu de ce primele poze se vad asa...
    1 point
  20. In primul rand ai gresit ca nu ai citit manualul in detaliu. Cand opresti masina primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa tragi frana de mana si mai apoi sa comuti in P cutia de viteze. Daca faci invers nu faci altceva decat sa soliciti mecanic acel "locking pin" din cutie.
    1 point
  21. Nu il schimbi deloc. Schimbi pompa de benzina din rezervor daca vrei sa schimbi filtru.
    1 point
  22. Hahahaha! Da, eu si @C Z R bagam foaaarte multi bani in masini si in intretinerea lor: aproape ca ne-am mutat la PBN (din fericire nu cu probleme), si in fiecare luna cumparam diverse pentru cele doua R-uri din "familie". Nu as suporta sa-mi impuna buget, cu siguranta am dormi separat, fiecare la casa lui, cu viata lui. Intamplarea face ca lucrez si in domeniu si sincer, nu am intalnit niciodata "limite" impuse de sotii/iubite. Si vand masini mult mai scumpe. Dar... poate si clientii mei sunt la fel de norocosi ca Cezar.
    1 point
  23. Nu exista asa ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui. Banii sunt la comun pentru lucruri comune sau cand celalalt are nevoie. Mai departe fiecare ii da pe ce vrea Dar asta e alta discutie (offtopic). P.S: Nu sunt burlac P.S x2: N-are ce sa-mi zica ca am inceput sa bag bani si in a ei ??
    1 point
  24. Ne bucuram ca ai reusit operatiunea cu succes.
    1 point
  25. si daca sunt bune, vezi daca se poate accesa cu tester-ul - in functie de erori - desfa si verifica cablajul lui, verifica sa nu fie apa acolo, etc.
    1 point
  26. Da, insa nu prea sunt oferte asa multe plus suport de service reprezentanta si inafara...asa un Volvo S60 nu arata deloc rau. Mazda nu imi place ca motorizari. Urmatoarea masina tot cam 5-6 ani as vrea sa o tin. Intre timp, am trecut si ITP-ul fara probleme, 62k km in 4 ani. 15.000km pe an timp in care motorul asta a fost fix ce trebuie ca raport de putere/consum, as zice putin peste jumate ca rulaj urban. Pot sa zic ca ma felicit ca am ales manuala, pt ca DSG7 DQ200 cel mai probabil ma baga in service mai des decat reviziile.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!