Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2020 în toate secţiunile

  1. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
    15 points
  2. Dupa ultima escapada pe Motorpark din 2019 cand am stricat o volant aproape noua, m-am decis din nou (prima incercare a fost in 2011) sa montez un kit cu masa simpla. De data am mers pe kit-ul de la Darkside, intrucat are cea mai grea volant single mass pentru cutia mea (10.5kg), lucru care ar trebui sa reduca chatter-ul din cutie. Placa si discul sunt tot Sachs Performance, cu care am mers si pe volant DMF (evident, piese pentru volant SMF). Desi zgomotul la ralanti este acolo, am ajuns sa ma obisnuiesc cu el si sa nu-l mai constientizez, nici macar cu geam deschis. Uneori se aude chiar foarte incet, si nu inteleg de ce doar uneori :)... o sa fac un video comparativ cand imi vine si o fulie siliconica din SUA care ar trebui sa ajute (Fluidampr). In rest, ambreiajul este perfect, cupleaza frumos (prinde un pic prea in podea totusi, poate fi rulmentul), nu am smucituri/vibratii, in viteze intra foarte usor, iar dupa rodaj si o vizita pe circuit pot spune ca este exact ce imi trebuie. Urmeaza povesti de pe circuit (ROTAC Race 1 si 2) P.S. Se pare ca acest topic are postari prea putine ca sa isi pastreze abonatii (alta explicatie nu am), asa ca toti cei care urmareati topicul acum nu o mai faceti, deci "follow" din nou va rog, daca va intereseaza :). O sa incerc sa scriu mai des...
    13 points
  3. Masina merge TARE , trage ca trenul. Full disclosure (nu stiu in ce masura a ajutat) am si upgrade la chargepipe inainte de soft.
    5 points
  4. Cand o masina merge excelent, si nu iti mananca bani pe probleme vitale, te gandesti si la altele - de exemplu, acum 2 ani am schimbat stopul drept (crapat de cand am luat masina) cu un DEPO (care se tine admirabil) si recnditionat placa cu becuri; si a venit vremea sa fac la fel la cel stang - avea o fisura, si arata usor mai tern (da, stiu, pitici...) Si daca tot eram acolo era pacat sa nu schimb lampa de ceata, din care scoteam periodic forme de viata (neetansa, si matuita rau pe int si ext). Acum arata si mai ales lumineaza uniform. Mai este pragul de inox de pe bara. Manual nu se poate face, bara fiind usor curbata, si indoitura nu se poate realiza. Cautam, insa se gasesc al naibii de greu. Si, last but not least - piesa pentru pompa de ambreiaj. Si, stand apoi in curte - mi-a placut o imagine, cu vag-urile din dotare.
    5 points
  5. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    4 points
  6. Si ultima piesa din puzzle a cazut la locul ei. Cam cu asta inchid capitolul cu acest golf. Asa va ramane pana voi scapa ea el
    3 points
  7. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    2 points
  8. In principal din 2 motive: - nu ma pricep si nici nu prea am chef sa sap/caut pentru orice codare la o adica - prefer apps-urile pe cat posibil - usurinta in utilizare: cu "un breloc" si telefonul am rezolvat problema.
    2 points
  9. Salut tuturor! N-am postat de foarte mult timp, masina e inca la mine, s-au intamplat foarte multe lucruri de cand nu am postat. Urmeaza sa fac o postare kilometrica in care sa detalizez tot. Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.
    2 points
  10. Masina din subiect este un Audi A4 B8 facelift sau B8.5 cum i se mai zice, din 2014, cu motor 2.0 tdi Euro5, cutie de viteze manuala si tractiune integrala. Am achizitionat-o in 2017 din DE si este primul meu Audi, nu si ultimul probabil. Nu exceleaza in mod deosebit la capitolul dotari, eu am cautat in principiu un exemplar cat mai nou si bine intretinut, cu motor 2.0, diesel (doar pentru ca la aceasta generatie benzinarele erau problematice), sedan si neaparat cu quattro. In principiu imi satisface cam toate nevoile, singurul minus pe care il resimt uneori e lipsa farurilor xenon. Iarna mi se pare ca acest 2.0 TDI se incalzeste destul de greu, insa pe mine ma ajuta sistemul webasto cu telecomanda pe care il folosesc frecvent si care ajuta indirect si la incalzirea motorului. Negrul lucios este probabil cea mai comuna culoare pt modelul asta, desi arata foarte bine cand masina este curata si ceruita, mi se pare foarte sensibil la zgarieturi si greu de intretinut; poate ca o sa incerc evit culoarea asta pe viitor. Cu cutia manuala ma impac destul de bine momentan si nu pot sa zic ca simt lipsa unei automate, nu spun ca un s-tronic nu ar fi peste ci doar ca “merge si asa”. Nu am facut foarte multe modificari la masina, de mentionat ar fi un stage1 la Dragos (de la 180cp/400Nm la 217cp/469Nm; DPF activ) si trecerea de la suspensia comfort 1BA la suspensia sport 1BE (-20mm). Nu am intampinat probleme majore pana acum, am inlocuit mecanismul de inchidere rezervor pt ca nu se mai incuia si am schimbat preventiv uleiul de la transmisie, in rest doar consumabile. Personal modelul mi se pare reusit ca design, motorizarea este mai mult decat decenta (si desi este diesel parca ii cam place sa se tureze), si quattro isi merita banii.
    1 point
  11. Man...cred ca exagerezi putin...:)) Eu l-am schimbat in 2013 si treaba a fost super simpla...nu m-a intrebat nimeni nimic. La mine a durat cateva ore toata distractia si 20 Ron...
    1 point
  12. Sincer va zic ca eu personal nu cred ca este necesar un cauciuc mai performant in setupul actual al masinii. Cel putin nu pentru linie dreapta
    1 point
  13. Revin cu update la situatie. Am pus un motoras cu L in coada (pare a fi generatia a doua, an 2007), eu aveam cu E (prima generatie, an 2004). Asta din 2007 are o gaura de prindere in minus, difera foarte putin si la constructie dar s-a potrivit pe caseta, inclusiv la mufe. Nu a fost nevoie de nici o adaptare pentru calculatorul de pe el. Doar martorul cu volan galben a aparut in bord, dar s-a stins dupa ce am virat stanga maxim apoi dreapta maxim si drept. Am mers 400 de km si nu s-a mai aprins nimic de atunci.
    1 point
  14. Da, cutia este resoftata. Ca si feeling ... este mai smooth, au disparut micile imperfectiuni, ce pot sa zic ... se imprieteneste foarte bine cu softul motor
    1 point
  15. Uimitor ... foarte bine. Cred ca asta este datorita faptului ca am pus discurile de 340 care sunt cu cateva kg (~4kg / buc) bune mai grele decat cele stock si la momentul montarii am simtit ca au ingenuncheat masina plus arcurile care tin botul masinii din a se ridica pana la cer cum probabil ar fi facut pe arcurile stock la cuplul acesta.
    1 point
  16. Mda, am imbatranit, pesemne, placerea de a face loguri cu laptop-ul intre burta de bere si volan incepe sa dispara Te intrebam, pentru ca, de atunci de cand am luat interfata Delphi, de la cineva care o inlocuise cu un obd-eleven, am incercat sa inteleg cu ce este peste astea "nomale". Delphi-ul fiind neasteptat de complex...
    1 point
  17. Nu sunt mare expert si n-as putea sa spun prea multe la acest subiect, n-am folosit VCDS-ul. OBD11 are o interfata grafica prietenoasa si este usor de folosit pentru a coda chestii minimale, desi poate face si codari avansate. Eu l-am luat mai mult pentru a putea face diagnoze de baza din cand in cand, mi-am activat pana acum doar miscarea acelor de ceasuri pana la capat la contact si dezactivarea SS, pe restul le cam aveam de mult timp gratie colegului @vdragos .
    1 point
  18. Salut! Si eu am citit cele 10 pag pt a nu pune intrebari idioate. Te rog spune-ne dupa atata timp cat este in posesia ta, cam cati km mai duce un plin de curent in B, ce medii de consum ai avut pe deplasarile mai lungi (gen 3-400km+) si cu costuri te-ai mai confruntat. Adica... sterge un praful pe topic ?
    1 point
  19. Motoras clapete galerie admisie ,senzor calitate aer si un motoras reglaj aer stinga defecte.Se inlocuiesc.
    1 point
  20. Cam asa arata cu rotile de vara care le aveam pe GTI si vara asta asa va sta pt ca voi merge mai mult cu ea avand drumuri mai multe lungi. Voi incerca sa gasesc sa ii schimb capacele de la roti.
    1 point
  21. Eu am 300 cp si merita atata timp cat ai cauciucuri bune, poti pune puterea jos. Cand se mai invechesc o sa vezi ca incepi sa pierzi aderenta in a 3 a mai usor. Dupa ce te inveti cu puterea o vei tine din acceleratie si nu va mai derapa si poti pleca chiar mai tare. Bucură-te cat mai mult ca e o masina speciala. Spor la km.
    1 point
  22. Cum asa? Avem voie doar cu laude si pareri pro pe topicul asta?
    1 point
  23. Am comandat de pe Aliexpress despărțitorul de pahare din consola centrală și vine surprinzător de bine. Am comandat și clipsuri pentru lateralele din plastic de pe uși. E o zonă în care nu se umblă în mod normal, decât dacă dai jos fețele de ușă, dar eu am umblat și am văzut că o parte erau rupte. 70 de lei pentru 20 de bucăți pe cod producător și le-am schimbat. De ceva timp alerg și mai nou merge și soția cu mine, ea cu bicicleta eu pe jos. Până la urmă mi-am luat și eu o bicicletă și acum mergem amândoi la pedalat. Cine zicea că Golful e mic? Weekend frumos tuturor!
    1 point
  24. Dai jos aparatoare din spate, partea dreapta, si ai access la modul.
    1 point
  25. Revenind la topic, nu ma astept la performante de tip Continental sau Michelin de la chinezariile astea. Tin cont de toate aspectele in expoatarea masinii si a anvelopelor. Cu toate reglajele, echilibrarile etc, parca tot mai am un tremurat usor sesizabil la 120km/h. Zilele trecute am inlocuit proiectorul spart si grila crapata pe dreapta fata. De asemenea, am facut si geometria strict pentru linistea mea. Cateva poze:
    1 point
  26. La multi ani! Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)
    1 point
  27. Eu propun ca un moderator sa mai taie pe ici pe colo, din "Transformare masina in EV" a ajuns la "Cat de prosti sunt cei de la RAR". Chiar nu a citit nimeni linkul pe care l-am pus eu? http://garajelectric.ro/wp-content/uploads/2011/03/RBC1583.jpg Uite aici este si cartea masinii omologate ca si electrice. Din ce spune inginerul care a facut treaba, cei de la RAR au fost destul de intelegatori si l-au ajutat cu modificarile care trebuiau facute ca masina sa ia omologarea. Iar daca cineva chiar vrea sa faca aceasta chestie atunci nu are decat sa-i trimita un mail d-lui Marinescu si sa-l intrebe ce si cum. Normal ca e scump si normal ca e foarte greu sa obtii o autonomie mai mare de 50 km ptr ca bateriile sunt grele si scumpe. Eu propun cine are ceva de spus in acest sens sa zica si lasati RAR-ul in pace.
    1 point
  28. Primele 3 sau ultimele 3? :lol: (da, stiu, D-ul nu e perfect si va fi refacut :( )
    1 point
  29. Nici gand sa pun alte numere cumparate de undeva. Daca era legal, de mult o faceam si le-as schimbat inclusiv daca erau patate de la muste. Dar asa.... Niet. NADA. Doar la inmatriculari se pot obtine. Si stai sa vezi: il declari ca distrus? De ce? Cum ? Unde? etc... Sau il declari ca pierdut. De ce?> Cum ? Unde? Cand? Ora ? Locul? declaratii..? De-asta mi-e sila... mare mare sila. Dar va trebui sa o fac pana la urma...
    0 points
  30. Niciodata Skoda nu se ridica la nivelul Volskwagen, intre ele mai se afla Seat, care ca design exterior e peste ambele. Aici ma refer la clasa Golf ,vs Leon. Leonul e mai exotic nu asa de clasic precum Golful, cel putin pana acum, vedem ce apare pe aceasta linie noua.
    -1 points
  31. Nu. Dar nici nu sunt obligat sa citesc flame tau continuu de cand ai început sa postezi pe aici. Nu iti place id3. E ok. Nu te obliga nimeni sa postezi aici. Topicu asta tre sa fie cu informații, nu hate personal. Da man. Corect. Tocmai. Doar ca daca nu ii place cuiva masina si vrea doar hate, flame, sau informații eronate , poate oricând sa nu posteze aici.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!