Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2020 în toate secţiunile
-
Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)6 points
-
4 points
-
4 points
-
Update : 140.000. Am facut upgrade la arcurile eibach pro kit si amortizoare/flanse/rulmenti noi SACHS (la fel ca pe OEM). Schimbarea e facuta de 2 saptamani si am reusit sa adun aprox 300 de km, ca o concluzie, polonezul se simte mult mai bine pe viraje si mai ales la franare. La fel si drop-ul a fost neasteptat de mare cel putin pe fata, inca astept sa se mai lase amortizoarele. Cat despre amortizoarele vechi (erau cele originale SACHS din 2006).. erau in stare ok zgomotele gen bubuit/troncanit veneau de la flanse care mai aveau 1hp ?. M-am chinuit vreo 6 ore cu schimbatul lor.. pe spate a durat 1 ora.. restul de 5 la amortizorul de pe partea pasagerului cu planetara lunga cred.. era ruginit pe suport si a fost o adevarata bataie de cap ?.4 points
-
@ion2020 anul 2020 este cu noroc pentru tine. Ai cumparat cu 25k Euro o masina solida la un pret excelent. Skoda nu a mai dat reduceri din astea din anul 2018 cand a fost trecerea la WLTP. Daca te ingrijorezi de cum se conduce, toate masinile moderne se simt .. artificiale la condus. Fa-i topic dedicat si aduna km, caci doar de asta ai luat Diesel. Motorul de 150 CP este cam lent si dupa ce faci un 5-10.000 km ar fi util un mic tuning. Cutia DSG se misca mai cu talent doar in mod Sport, pe Drive este gatuita serios pentru a da bine in pozele de la noxe, PS. Sper ca nu esti .. acel Ion3 points
-
3 points
-
2 points
-
@Rave Iti mai amintesti vremurile in care testerii germani discutau aprins despre reprizele masinilor testate? De-abia acum va incepe lumea sa inteleaga despre ce era vorba. Trebuie reexplicat: motorul electric scoate instantaneu tot cuplul (de la prima rotatie - ca sa fiu si mai clar).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.1 point
-
Salut , desi urmaresc forumul de 4-5 ani si sunt membru de 2 ani aproape , abia acum m-am decis sa imi prezint si eu viitoarea mea masina ?. Intr-o saptamana voi fi fericitul posesor al unui T-Roc Design 1.6 TDI , alb -pure-white uni, plafon negru . Pana ajunge masinuta va las lista cu dotari optionale . -2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) -Jante aliaj usor “Mayfield” 17” negre -Aer conditionat automat Air Care -App-Connect -Camera Rear View -Drive Net -Oglinzi exterioare rabatabile electric, -Pachet Color si decor ravenna blue -Pachet iarna -Radio CD Composition Media -Roata de rezerva de otel 16" dimensiuni normale1 point
-
Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)1 point
-
Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.1 point
-
Daca te bate gandul la combinatia din poza nu vreau sa imi imaginez unde vrei sa ajungi cu ele.1 point
-
Eu am 300 cp si merita atata timp cat ai cauciucuri bune, poti pune puterea jos. Cand se mai invechesc o sa vezi ca incepi sa pierzi aderenta in a 3 a mai usor. Dupa ce te inveti cu puterea o vei tine din acceleratie si nu va mai derapa si poti pleca chiar mai tare. Bucură-te cat mai mult ca e o masina speciala. Spor la km.1 point
-
Salut tuturor! N-am postat de foarte mult timp, masina e inca la mine, s-au intamplat foarte multe lucruri de cand nu am postat. Urmeaza sa fac o postare kilometrica in care sa detalizez tot. Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.1 point
-
Am comandat de pe Aliexpress despărțitorul de pahare din consola centrală și vine surprinzător de bine. Am comandat și clipsuri pentru lateralele din plastic de pe uși. E o zonă în care nu se umblă în mod normal, decât dacă dai jos fețele de ușă, dar eu am umblat și am văzut că o parte erau rupte. 70 de lei pentru 20 de bucăți pe cod producător și le-am schimbat. De ceva timp alerg și mai nou merge și soția cu mine, ea cu bicicleta eu pe jos. Până la urmă mi-am luat și eu o bicicletă și acum mergem amândoi la pedalat. Cine zicea că Golful e mic? Weekend frumos tuturor!1 point
-
Salutare, Prea mult timp de cand am scris ultima data pe topic, cu toate ca sunt activ zilnic pe forum. Incerc sa recuperez in ordine cronologica evenimentele de la ultima postare. Primele de care imi aduc aminte sunt 2 zgarieturi in decurs de o luna: una de la un sofer incepator care nu s-a asigurat si alta de la un biciclist (sau asa pare)... necesita revopsire chiar daca s-au mai estompat dupa polish. Din fericire, acestea au fost singurele evenimente neplacute. Ne place in Maramures asa ca anul trecut ne-am plimbat iar, de aceasta data am vazut cum e si vara. Consum mediu pe excursie: 6.1. Apoi pe la mare, pe la munte.. si intre timp ne apropiem de 89.000 km. O poza si cu incaltarile de iarna: Apoi a venit pandemia si am avut mai mult timp sa ma ocup de piticii mei de pe creier... asa ca s-au intamplat urmatoarele: - strat nou de sealant Soft99 Fusso + polish tips; - camera auto Viofo WR1; - semnale dinamice in oglinzi; - Etrieri vopsiti cu Foliatec Racing Rosso; - Arcuri -30mm ST Suspension by KW. In rest, toate bune, urmeaza alte plimbari sa sprijinim turismul national Mai atasez cateva poze facute in weekend ?1 point
-
A venit vremea unei noi revizii. Pe langa clasicul ulei+filtre, s-au mai inlocuit si bobinele+bujiile, si pentru ca pompa de benzina dadea urme de oboseala, s-a inlocuit si aceasta. Am ajuns la 149.000 km, inca se tine foarte bine masina. Am decis si înlocuirea softului vechi, cel nou dovedindu-se o alegere foarte buna? Am mai lucrat si la partea de "finețuri", asa ca masina a primit o grilă fara semn, am inlocuit plasticul negru de protecție a cablurilor de alimentare a bobinelor cu una roșie, și pentru ca mașina a venit fara pilot automat, am adăugat și opțiunea aceasta?. Maneta o aveam cumpărată de cel putin un an, dar din lipsa de timp, am tot amânat montajul ei. Am montat si jante de facelift?1 point
-
I am facut un tratament ceramic, nu am fost la atelierele astea mari, cunoscute, mi s a parut exagerat de scump, am la mine n cartier o spalatorie f ok si fac si detaling profi la juma de pret cu aceleasi materiale. Va recomand cu placere daca vreti, eu zic ca merita parca e alta culoare acum ? Eu sunt multumit de cum a iesit.1 point
-
Da, se vor bate pe cea cu 14k, pe care samsarul a luat-o de afara cau 10-11k, probabil lovita si zeci de mii de km dati inapoi. Ca altfel, pentru 250-500eur nimeni nu se complica sa aduca/vanda masini de afara... Multi se bazeaza pe faptul ca masinile vin cu carte service, si istoric la zi ( asa o fi, nu neaga nimeni ) dar dupa 180-200k km cu schimburi "ca la carte", adica min 25-30k km, si rulate pe afara in regim de austostrazi ( indiferent de cat de bune sunt drumurile, si ce calitate are carburantul ) uzura isi spune putin cuvantul. Nu e nicio pb, nu zice nimeni ca masina e un cazan, sau vreun gunoi, cu singuranta poate mai tine 50k km fara probleme (pentru unii asta inseamna 4 sau poate chiar 5 ani de utilizare!) dar la cum sunt facute masinile mai nou, CONSUMABILE, sansele sa inceapa sa cada ceva de pe ele, dupa garantie e oarecum normal. Nimeni nu mai face masini sa tina "juma de milion de km...". Eu am preferat intotdeauna o masina cu vechime mai mare ( gen +1 / +1,5 ani ) si cu km mai putini, decat una mai noua si cu "teoreticii" 150k km. Pana acuma, la 3 masini luate de afara dupa aceasta regula, nu am dat gres. Dar, am platit pretul corect pentru masini.1 point
-
@Dyngo nu exista notiunea de clapeta de acceleratie la motorul diesel (care functioneaza cu amestec sarac si isi regleaza turatia prin variatia cantitatii de motorina injectate). Clapeta acceleratie exista doar la motorul pe benzina care functioneaza cu amestec bogat Clapeta asta de la masinile noastre B7 TDI sta mai tot timpu deschisa si daca se blocheaza pe deschis, motorul e fericit, singura consecinta ar fi un tremurat la oprirea motorului. Are un oarecare rol si in reducerea emisiilor, dar atat. Nu este o clapeta de acceleratie.1 point
-
La multi ani pe noul an! Primul drum mai lung pe timp de iarna cu Leon-ul. Am plecat cu oarece emotii stiind ce zapada ne asteapta de revelion in Maramures dar cauciucurile ok si sistemele de asistenta (atat electronice cat si umane ) ne-au scos din locuri grele pt un FWD ----> Find the car.. DSG, ACC si Lane assist fac calatoria foarte relaxanta, dovada fiind faptul ca spatele nu m-a injurat nici dupa cele 8+ ore de condus pana la destinatie. Modul de condus al masinii il tin in general pe mod individual: Engine - Normal DCC - Comfort Direction - Sport ACC - Sport Climatronic - Eco exceptie facand zonele cu serpentine in care trec pe Sport si DSG manual. In continuare f multumit de Revo. Consumul pe intreaga plimbare cu o viteza medie de 78km/h: <--- cu partenerul de drum1 point
-
Am profitat de vremea frumoasa de sambata si am reusit sa pregatesc si Leon-ul pentru iarna. Am aplicat aceiasi pasi de mai sus + am aplicat un rubber&plastic dressing pe chedere si pe plasticul de la oglinzi => 9 ore de munca. Atasez 3 poze din timpul operatiunii: Rezultatul: Vopseaua arata excelent; Au disparut 80-90% din zgarieturile fine, am eliminat 3-4 pete facute mizeria de la pasari (cu exceptia uneia... nu stiu ce mancase in ziua aia); Praful nu se mai pune asa usor ; Apa refuza sa ramana pe masina ; Incepe sa imi placa activitatea asta Nu am rezistat si i-am facut cateva poze aseara: P.S. Numai bine celui care mi-a furat capacele de jante acum 2 seri1 point
-
Hello, Delta. http://www.delta4x4.de/en/products/wheels/klassik-b.html https://www.delta4x4.com/fileadmin/user_upload/Skoda_Karoq_2019_11_K_mail.pdf0 points
-
0 points
-
Asta inseamna ca ai catalogat procentul major de colegi si pe forum. Sau s-a strans procentul mic pe forumul vw?-1 points
-
Ai facut o afirmatie aiurea si nu vrei sa ti-o asumi. Spune-mi te rog in ce procent intra colegii romani cumparatori de pe forum?-1 points
-
Am platit avans la un Kodiaq 2.0 TDI 4x4, 150 cp. Am ales var din stoc. Reducerea a fost de 6000 + 1900 + remat. Am achitat 25300. Chiar este ok masina? Reducerea este reala sau marketing? Ideea este ca am luat o in orb, ca la emag. Nu am văzut-o, nici drive test nu am făcut. Ce ziceti, m am pacalit?-1 points
-
Problema injectoarelor la acest motor e renumita ,pui 4 injectoare noi ,le scrii codurile si mai merge 100.000 km-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00