Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2020 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor! N-am postat de foarte mult timp, masina e inca la mine, s-au intamplat foarte multe lucruri de cand nu am postat. Urmeaza sa fac o postare kilometrica in care sa detalizez tot. Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.
    4 points
  2. Cum asa? Avem voie doar cu laude si pareri pro pe topicul asta?
    3 points
  3. 56.000km si un set nou de jante pentru gumele de vara.
    3 points
  4. Au scos și wallabox https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/wallbox-for-everyone-volkswagen-rolls-out-id-charger-6131 pt ca nu ești atent și nu te documentezi. Am spus de mai multe ori și mai sus. Una din opțiunile de la 1st edition este ca vine cu 2s mai rapid pana la 100kmh. Si cu 2000kw de încărcări gratuite în primul an. 0-100 nu depinde de moftul tau sau al cuiva. E vorba de fizica. Putere, greutate, aderenta, consum. Nu le poți avea pe toate și la bani putini. Documentează-te cat fac alte mașini la bugetul asta înainte sa sari cu păreri. Sau ne comparam cu Tesla model 3 care e de 2 ori mai scumpa ?
    2 points
  5. Chiar sunt curios cum vei fi de multumit de Ate ceramic care nu sunt orientate spre performanta, ci spre praf putin si rezistenta indelungata in timp.
    2 points
  6. Intre timp am facut si un detailing interior; nu am fost la unul din garajele cunoscute pt asa ceva, ci la "cineva mai de cartier" la recomandarea mecanicului. Sunt foarte-foarte multumit de treaba facuta si am primit si bonus o curatare a compartimentului motor (cu pensula si aer comprimat) si tratament hidrofob pe geamurile laterale si oglinzi. Din nefericire nu prea am poze , dar atasez unde mi s-a parut mie ca fiind diferenta vizibila (masina era destul de curatica si inainte)
    2 points
  7. Probabil putin dintre voi stiti ca in acest an 2020 grupul VAG a trebuit sa inlocuiasca aproape toata gama de ulei datorat contrafacerii in special norma 5W30 ultra folosit. In ambalarea uleiului original VAG la partea inferioara a bidonului de plastic sub codul de bare se afla data de productie a bidonului (cu niste ''cesulete'' sub bidon) si ambalare uleiului gravata cu laser in relief fix in culoarea ambalajului drept nu stramb ca la fake. Va puteti documenta si singuri la fel ca mine de pe Google. Nu incepeti cu hate-reala! (ex. https://www.drive2.ru/b/466957916465791766/ )
    1 point
  8. Eroarea e mai mult decat clara : benzina de proasta calitate
    1 point
  9. Salut ,eu as vrea sa infoliez cromul in piano black . Imi poti explica procedura prin care scoti elementele cromate ?
    1 point
  10. Am comandat de pe Aliexpress despărțitorul de pahare din consola centrală și vine surprinzător de bine. Am comandat și clipsuri pentru lateralele din plastic de pe uși. E o zonă în care nu se umblă în mod normal, decât dacă dai jos fețele de ușă, dar eu am umblat și am văzut că o parte erau rupte. 70 de lei pentru 20 de bucăți pe cod producător și le-am schimbat. De ceva timp alerg și mai nou merge și soția cu mine, ea cu bicicleta eu pe jos. Până la urmă mi-am luat și eu o bicicletă și acum mergem amândoi la pedalat. Cine zicea că Golful e mic? Weekend frumos tuturor!
    1 point
  11. @moguai preturile erau asemanatoare; setup-ul asta a costat ~1700 piesele, iar cu ebc canelate+yellowstuff era undeva pe la ~1850. @cartman11 sper sa nu fie cazul ?. Ma astept sa tina totusi macar 15-20 de mii. @catalinmiti o sa revin cu impresii dupa ce trec de rodaj si pun niste frane zdravene ?. Prima chestie pe care am observat-o este ca de obicei dupa un bucuresti-brasov rotile erau caldute; tura asta erau destul de reci
    1 point
  12. Bag 3 l de ulei eftin care il tin in mot pornit 10 min. Fac operatiunea de 2 ori.
    1 point
  13. Tot nespalata dar se vede mai bine. Nu stiu de ce primele poze se vad asa...
    1 point
  14. Revin la postarea proprie din 4 iunie 2020. Am fost in Galati, recunosc, usor circumspect...a fost demontat actuatorul si inlocuit motorasul din interiorul lui, evident cu curatarile de rigoare si stergerea erorilor, apoi remontat, sters erori si totul era functional din nou....Nu inteleg de ce service-urile lui peste prajit nu pot sa faca acest lucru si prefera sa inlocuiasca toata galeria (ex. am fost la inca vreo 3-4 service-uri, in afara de reprezentanta, unde imi erau clare lucrurile)...ahhh, da, usor cam lacomi, deh, clientul tb sa bage adanc mana in buzunar. Totul a durat sub 1 ora si costurile muuuult mai mici decat cele solicitate la inlocuirea intregii galerii. Singurul lucru care nu l-a mai facut...nu a fost montat acel arculet la bratul mobil, insa inteleg ca nu este atat de important, insa mi-a oferit unul ca sa il pot monta oricand doresc eu. Super ok persoana, facut inclusiv un test cu auto, ba chiar mi-a furnizat si alte info suplimentare. Asadar pentru persoanele care au erori de genul P2009, P2015, etc. legate de admisie, pot sa recomand persoana respectiva. Intre timp am facut si cca 1000 km, totul ok, fara erori sau becuri aprinse in bord. Pentru cine doreste info suplimentare, cu drag, insa via mesagerie privata. Toate cele bune!
    1 point
  15. Mie mi se pare ca ceva nu se potriveste: rotile par f mici in comparatie cu body kit-ul masinii...Sau nu o ajuta unghiul din care sunt facute pozele?!? P.S. Roll back to stock wheels
    1 point
  16. Iti recomand sa faci operatia asta la un service cu experienta in motoarele astea .(necesita anumite cunostinte si extractor special) Poti pune pompa Hepu
    1 point
  17. Exact cum au spus si colegii de mai sus, cumparatorii sunt doar precauti. Si nu au scazut vanzarile doar la noi, ci si in restul tarilor. La cum te-ai exprimat tu, 'cumparatorii e prosti, asteapta moca'. Urata catalogare. La noi problema este comportamentul dealerului, in loc sa atraga cumparatorii, ii considera fix cum i-ai descris tu.
    1 point
  18. Traseul oarecum turistic debuteaza de la Mânzălești (piatra alba de la Grunj - e o stanca albă imensă ca reper) - Jghiab - A (punctul A marcheaza o cascada) - B (capat de drum rutabil in gmaps) - de aici continua traeseul schitat pe poză cu rosu pana in Varful Furu. Intoarcerea e pe stanga- pe traseul trasat de mine cu albastru subtire in poza 2....e musai sa il faceti in sensul indicat ca sa va bucurati de ascensiunea prin padure (linia rosie) https://maps.app.goo.gl/kkXEbC3fNMj4rvfv7 In zona sunt multe de vazut: Bisoca, Lacurile, Sfinxul din Bustea, Platoul Meledic... se pot face diverse trasee intre ele. De asemenea si manastirea Gavanu este in zona, foarte aproape, de vazut pe drumul de intoarcere de pe varful Furu, iar traseul este super spectaculos. Pentru zona trasata cu rosu trebuie sa nu fi plouat cel putin cu o saptamana inainte intrucat este drum de pamant ce a pus in dificultate offroadere veritabile chiar cu 7 zile inainte sa merg eu. ( daca as fi vazut toate fimuletele inainte nu cred ca ma mai incumetam singur) ?
    1 point
  19. Nu iti recomand AM, nu stii cum etanseizeaza si nici cum se comporta in timp. Nu merita deranjul AM ptr apx. 100 lei. My 2 cents
    1 point
  20. Passat Variant BiTDI 240cp 4motion. pentru 1300km, Germania ( 100km nationale, limite de 30/50/70kmh ), restul autostrazi cam fara limita de viteza, intrat prin Munchen, Austria, Ungaria si Oradea ca destinatie finala, in Germania mers cum s-a putut , iar in Austria si Ungaria, in limita legala plus marja necesara evitarii problemelor cu radarele fixe sau mobile, consumul a fost de 6,6%. Acest consum a fost calculat la pompa, in urma alimentarilor, CB uitand sa-l resetez ( oricum nici nu stiam cum sa-l resetez atunci ) Austria are acum portiuni de autostrada unde limita este de 140kmh, intr un anumit interval orar. Inca n-am consumat un plin "de oras", dar ma astept la o medie de 8,5-9, la un mers normal, SS dezactivat, si cutia 75% in S. Oradea nu e un oras foarte mare, si ne ajuta foarte mult si centura orasului pentru a fi traversat
    1 point
  21. Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr
    1 point
  22. Chiar ma gandeam saptamana asta - daca nu postai acum primeai in telefon sau wa sa te intreb de sanatate
    0 points
  23. Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)
    -1 points
  24. Primele Rezizii la mine pe moua masina / second la ~200.000 - 2.0 TDI -150cp . Schimb discuri si placute fata TRW - cost piese 430 ron , manopera 0 , se poate face usor in parcare cu o trusa uzuala de scule cu conditia ca masina sa fie relativ noua sa nu apelezi intensiv la ''ciocan'' Schimb lichid de frana DOT 4 TRW - 1,5 litri - cost piese ~ 35 ron , se face teoretic o data la 2 ani , manopera 0 , se face usor in parcare ca cateva instrumente rudimentare . Schimb antigel G13 - ~ 3 litri concentrat + 3 apa distilata - cost ~ 60 ron , manopera 0 , se schimba teoretic o data la 5-6 ani sau 100.000 Km , manopera 0 , operatia putin mai dificila , ai nevoie sa o poti ridica putin in sus pentru a avea acces sub radiatorul din fata , eu am facut aceasta revizie pentru ca fostul proprietar a schimbat distributia si ''mesterii'' au bagat G12 in acest motor si era si concentrat la -60 grade Urmeaza revizie ulei Liqui Moly top tec 4200 5w30 ~5 litri + toate filtrele - cost piese ~ 450 ron , se schimba teoretic la 30.000 km sau 2 ani , practic la noi 10.000 - 15.000 km - sau o data pe an , manopera 0 Urmeaza revizie DSG QD250 - ulei Liqui Moly - ATF 8100 ~6 litri + filtru - cost piese ~ 500 ron , se schimba obligatoriu la 60.000 km , manopera 0
    -1 points
  25. E pe dos fata de majoritatea. In general soot mas calculated e mai mare. Un soft scade in general disranta intre regenerari. Depinde cum e facut si stilul de mers.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!