Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2020 în toate secţiunile
-
10 points
-
Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.7 points
-
Nu e chiar usor sa alegi si depinde de fiecare ce isi doreste. Eu ca posesor de Octavia II FL 1.4 TSI din 2012 atunci cand am vazut pretul Octaviei iV am zis ca e prea scump, nu face, etc. Apoi am inceput sa studiez piata. Primul pas a fost sa stabilesc bugetul. Buget nu inseamna daca ai bani sau nu ci cat esti dispus sa platesti. Dupa acest pas am pus conditiile nenegociabile: clasa compact, sedan (sau apropiat: liftback, fastback), benzina, turbo, acceleratie, cuplu, putere sa fie comparabile cu ce aveam deja. Apoi am fixat alte "dorinte": culoare, ampatament, marime portbagaj, dimensiuni, cilindree minima, fabricant, etc. A rezultat un tabel in care Octavia iV nu intra in clasament din cauza bugetului. Dupa ce am facut doua drive-test cu primele doua clasate, m-am mai interesat si de probleme specifice, am marit bugetul si m-am dus la Skoda. Recunosc ca si experienta personala pozitiva cu O II a cantarit mult in luarea deciziei. Va prezint o poza cu o parte din studiul meu (sper ca nu incalc regulamentul).4 points
-
Mie mi se pare ca ceva nu se potriveste: rotile par f mici in comparatie cu body kit-ul masinii...Sau nu o ajuta unghiul din care sunt facute pozele?!? P.S. Roll back to stock wheels4 points
-
Probabil putin dintre voi stiti ca in acest an 2020 grupul VAG a trebuit sa inlocuiasca aproape toata gama de ulei datorat contrafacerii in special norma 5W30 ultra folosit. In ambalarea uleiului original VAG la partea inferioara a bidonului de plastic sub codul de bare se afla data de productie a bidonului (cu niste ''cesulete'' sub bidon) si ambalare uleiului gravata cu laser in relief fix in culoarea ambalajului drept nu stramb ca la fake. Va puteti documenta si singuri la fel ca mine de pe Google. Nu incepeti cu hate-reala! (ex. https://www.drive2.ru/b/466957916465791766/ )3 points
-
Din astea am pus si eu la masina mea acum o luna, cu placute ate normale si in 2500 km s au dus placutele. Acum am luat placute trw, sper sa tina mai mult ?2 points
-
1 point
-
e foarte discutabil. requires in actele legale are si inteles de obligatie. la mine in institutie cand se da un act scris in engleza si apare asa ceva, nu iti solicita cu titlul de "daca vrei" iti solicita cu titlul de "ori faci asa, ori suporti rigorile legii". dar de cand nemtii dau comunicate in limba engleza???? (ca tot vorbim de sursa stirii). iar in privinta metodei: foarte simplu - maine statul roman declara ca e obligatorie masca si ca pentru a nu avea omul scuze ca nu a avut de unde lua, toate magazinele de tipul X, Y, Z etc sunt obligate sa puna contra cost asa ceva la dispozitie. simplu. si nici macar nu e prima oara sau primul domeniu in care s-a facut. e suficient ca in cazul de fata statul german sa considere o prioritate pt bunastarea cetatenilor (respectiv ca o electrica nu polueaza) masinile electrice si ii poate obliga. dar de asta ma si intrebam daca le si ramburseaza din cost ceva. in fine, discutam discutii, personal nu vad deloc ca nu e obligatie si nu are sens sa o tot lungim.1 point
-
NU mai bine te uiti si verifici daca il ai pe cel cu 4 pini ?1 point
-
treaba asta este foarte asemanatoare si time-consuming ca operatia de schimbare (sau interventie) pe corpul termostat la VR6 montat pe platforma G4. Eu n-am mai avut nici macar timp de atatea poze, de draci1 point
-
Pai unde scrie gps antenna? Zice radio antena...deci de radio. Poti incerca sa pui o antena Gps si vezi daca se rezolva. Altfel..e o problema hardware in unitate.1 point
-
Destula masina ptr pretul platit, sa te poarte fara probleme!1 point
-
In primul rand ai gresit ca nu ai citit manualul in detaliu. Cand opresti masina primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa tragi frana de mana si mai apoi sa comuti in P cutia de viteze. Daca faci invers nu faci altceva decat sa soliciti mecanic acel "locking pin" din cutie.1 point
-
As avea cateva curiozitati...inca nu am pierderi pe acolo, dar ma pregatesc moral. Am vazut cazuri pe forumuri in care si la a 3-a pompa pusa aparusera pierderi de antigel. Daca poti sa ne spui cateva detalii..s-a demontat si admisia? A fost lucrarea la dealer sau la service recomandat? Mai aveai garantie?1 point
-
Pai vezi....altfel, cum poti calcula exact cat consuma? Decat verificand fizic, ce se intampla.1 point
-
1 point
-
@bgd_b92 multumesc frumos pentru cele de mai sus. Ma bucura faptul ca pot scoate ceva in plus din motor intr-un mod safe si la un cost mic. Vechiul golf avea 75 de cai si un motor aspirat natural, iar momentan inca am senzatia ca este mai rapida masina, dar cu siguranta nu strica niste caluti in plus.? Masina acum are la bord 255.xxx km, iar documentele pe care le am de la vanzator (istoric service, facturi) cat si elementele din habitaclu cu un grad normal de uzura par sa sustina acest lucru.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine pentru varsta ei! Pentru unitatea audio iti recomand un rcd330g, o sa schimbe mult aspectul interiorului, plus ca primesti android auto si apple carplay care iti vor acoperi toate nevoile. Motorul de 90 de cai e defapt cel de 105 limitat din soft, deci un 40-50 de cai sunt usor de obtinut in caz ca vrei mai mult in viitor.1 point
-
Banuiesc ca asa e cutia programta, tine cu dintii de treapta superioara in loc sa retrogradeze, cel putin asa face DQ250 cu 6 trepte. Primul scenariu este dubios, e clar ca ceva a fost in neregula acolo, dar tu nu ai autohold ? Cu cat mergi mai mult cu masina cu atat incepi sa gusti si din partea acra a DSG-ului, din pacate nu e o cutie perfecta.1 point
-
N-am zis ca iesi mai bine. @ct_act a zis bine. Poate rezolvi mai rapid de ex fata de un credit, nu stiu.1 point
-
Revin cu un mic update. Masina a primit o noua revizie la 9000 de km ; pe langa ulei si filtre am mai schimbat bujiile (foarte placut surprins sa vad ca se pun de fabrica NGK), dar si tot ansamblul cu pompa de apa (a inceput destul de brusc sa piarda antigel - este o problema comuna la cele pana in 2016 din ce am inteles). In continuare sunt foarte incantat de masina ?1 point
-
1 point
-
44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM1 point
-
Imi dau seama că e jale si la cumparatori, le sufla vântul prin buzunare acum 6 luni si azi e același vânt, doar că suflă mai tare. Nici ei nu au învățat nimic din criza creditelor cu buletinul, iar acum stau si așteaptă reduceri... dar cand le-a fost bine nu au pus bani deoparte, au amanetat tot si si-au facut rate inclusiv la televizoare.0 points
-
Va dati seama jale pe dealeri, au masini noi pe stoc si nu se vand, dar nici reduceri nu vor sa faca. Astia-s ca aia din Mamaia cu camere la 1000 euro.noapte. Au trecut 12 ani din 2008 si nu au invatat nimic din ultima criza.0 points
-
La fel se intampla si la O3. Da, este un accesoriu util pe care multi nu il bifeaza mai mult pe considerente estetice.0 points
-
Volkswagen România lansează un abonament lunar pentru Golf și T-Roc: fără avans, cu Casco, revizii și pneuri de iarnă incluse Au ramas cu tigaile pe stoc si acum incearca sa faca ceva cu ele.-1 points
-
Pai astea sunt preturile de pe piata la firmele de leasing. Nu-s mai ieftine, nu ofera nimic in plus. Din cauza asta zic, nu testeaza nimic, nu ofera nimic in plus ca servicii sau gama de masini, nici pretul nu este mai mic. Cum curtile dealerilor sunt pline de versiunile astea, ei s-au gandit sa le valorifice asa.-1 points
-
Cele mai mari probleme le au producatorii, nu cumparatorii, ca daca nai bani mergi pe jos sau cumperi second de banii pe care ii ai, insa producatorii sunt incurcati rau, fabricile sunt un flux continuu cu care nu te joci, hai ca mai stam o luna in urgenta si dastea, insa desi in Germania se pare ca se fac reduceri substantiale, adica am vazut golfuri 8 pe mobile.de de la 16500 euro cand pornirea acolo e de la 20 mii de euro, vanzatorii fiind dealeri cu vechime pe site, la noi se merge pe inertie, lasa ca romanu inghite, insa romanu chiar daca ar inghiti, nu mai e dispus ca acum 3-4 luni pt ca a cam saracit, poate clientii de touareg, mercedesuri si bmwuri isi permit sa faca eforturi, insa clasa medie de la noi uite ca nu prea mai cumpara masini noi, si nici in vest nu se inghesuie...-1 points
-
Exact cum au spus si colegii de mai sus, cumparatorii sunt doar precauti. Si nu au scazut vanzarile doar la noi, ci si in restul tarilor. La cum te-ai exprimat tu, 'cumparatorii e prosti, asteapta moca'. Urata catalogare. La noi problema este comportamentul dealerului, in loc sa atraga cumparatorii, ii considera fix cum i-ai descris tu.-1 points
-
-1 points
-
Asta inseamna ca ai catalogat procentul major de colegi si pe forum. Sau s-a strans procentul mic pe forumul vw?-1 points
-
Ai facut o afirmatie aiurea si nu vrei sa ti-o asumi. Spune-mi te rog in ce procent intra colegii romani cumparatori de pe forum?-1 points
-
Sunt deja firme romanesti care inchiriaza masini asa. Cumperi masina noua, sau alegi de pe stoc, tot una noua. Alegi marca si dotarile. Ei ofera chel_line la pret de masina dotata.-1 points
-
Arata super jantele iar pt un daily mi se pare că îmbină bine aspectul cu utilul. 56.000 km in aproape 2 ani e ceva, nu te aștepți la un asemenea rulaj pe un gti cu 2.0 tsi.-1 points
-
Doar astazi la PBN in 10-15min s-au livrat 2buc Octavia 4, multe altele asteapta livrarea...se pare ca este de succes.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00