Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    9 points
  2. Salutare tuturor, ? Mai jos va prezint si eu noua mea caleasca. Din pacate, povestea nu are un inceput tocmai fericit ?deoarece achizitia a venit ca urmare a unui eveniment rutier in urma caruia vechiul meu Golf 4 1.4 BCA a fost incadrat ca dauna totala. Astfel, nu am avut de ales si a trebuit sa-mi cumpar o noua masina. Cum Golful are un loc special acolo in creierasul meu m-am dus imediat cu gandul tot la un Volkswagen Golf. La inceputul cautarilor nu prea aveam multe criterii dupa care sa ma ghidez. Tot ce stiam este ca imi doream sa fie de culoare neagra si diesel. Dupa cautari ce au durat aproape 3 luni de zile si aproximativ 10 vizionari, am gasit-o pe cea ce astazi ma suporta si anume Golf 5 1.9 tdi Goal Edition, cod motor BRU. Ca dotari pot spune ca sunt decente si un pas inainte fata de vechiul Golf: - Motor 1.9 TDI, 66KW, BRU, An fabricatie 2005, - Cutie de viteze 5+1trepte - Culorare: black magic pearl, Cod LC9Z, - Jante model Atlanta R 16 - Interior Goal - Proiectoare de ceata, - Clima pe 2 zone cu torpedoul si cotiera refrigerate, scaune fata cu incalzire pe 5 trepte, - Geamuri electrice fata, spate, - Oglinzi laterale electrice si incalzite, - Tempomat, - Senzori cu avertizre acustica spate, - Scaune fata cu sertar depozitare si cam atat. Ca planuri de viitor nu sunt foarte multe. Cel mai probabil unitatea radio am sa o inlocuiesc si o mentenanta cat se poate de riguroasa. Pentru inceput am facut schimbul de ulei al motorului si al tuturor filtrelor, o curatare la interior si o iginenizare a sistemului de climatizare. De asemenea, am schimbat kit-ul de distributie. Va las mai jos cateva incercari de a face cateva poze artistice. ? Sper ca v-a placut mica mea descriere. Sa auzim de bine si drumuri bune fata incidente.
    7 points
  3. Imi dau seama că e jale si la cumparatori, le sufla vântul prin buzunare acum 6 luni si azi e același vânt, doar că suflă mai tare. Nici ei nu au învățat nimic din criza creditelor cu buletinul, iar acum stau si așteaptă reduceri... dar cand le-a fost bine nu au pus bani deoparte, au amanetat tot si si-au facut rate inclusiv la televizoare.
    3 points
  4. Traseul oarecum turistic debuteaza de la Mânzălești (piatra alba de la Grunj - e o stanca albă imensă ca reper) - Jghiab - A (punctul A marcheaza o cascada) - B (capat de drum rutabil in gmaps) - de aici continua traeseul schitat pe poză cu rosu pana in Varful Furu. Intoarcerea e pe stanga- pe traseul trasat de mine cu albastru subtire in poza 2....e musai sa il faceti in sensul indicat ca sa va bucurati de ascensiunea prin padure (linia rosie) https://maps.app.goo.gl/kkXEbC3fNMj4rvfv7 In zona sunt multe de vazut: Bisoca, Lacurile, Sfinxul din Bustea, Platoul Meledic... se pot face diverse trasee intre ele. De asemenea si manastirea Gavanu este in zona, foarte aproape, de vazut pe drumul de intoarcere de pe varful Furu, iar traseul este super spectaculos. Pentru zona trasata cu rosu trebuie sa nu fi plouat cel putin cu o saptamana inainte intrucat este drum de pamant ce a pus in dificultate offroadere veritabile chiar cu 7 zile inainte sa merg eu. ( daca as fi vazut toate fimuletele inainte nu cred ca ma mai incumetam singur) ?
    3 points
  5. Nu cred ca aceste discutii isi au rostul aici Ideea de car rent e buna, vor fi destui care probabil vor apela la ea, dar poate nu la masini asa mici sau slab echipate. Sunt multe firme care delega personal, pt 1 2 3 ani chiar si in Ro, si poate le e mai comod sa stie si ca pot deconta toate cheltuielile cu masina, fara sa si bata capul cu achizitie, inmatriculari, asigurari, vanzare, etc. Ca nu e o solutie pentru toata lumea, e foarte limpede.
    2 points
  6. Bucura-te de OBD-uri and stuff cat mai poti. Peste 10 ani cand vom avea electrice se va termina cu tuningul iar customizari vom face la sunetul motorului.
    2 points
  7. Cand te plictisesti si nu mai ai cai de bagat...
    2 points
  8. Mai fac poze dupa ce o spal...
    2 points
  9. Buna ziua Saptamana trecuta am primit si eu masina. Am facut 190 km si pot sa zic ca sunt foarte multumit. Autonomie - dupa ce facusem 170 km imi arata ca mai pot face inca 80 km. Singura problema este cu incarcarea, dealerul din Constanta nu prea stie sa explice cu trebuie efectuata incarcarea. Pe net am gasit de exemplu ca se poate folosi fast charge CCS, dar la putere maxima de 40 kw, iar acestea au 50kw. Pentru ca nici dealerul nu a stiut sa imi raspunda, am incarcat-o deocamdata la 22 kw cu cablu normal type 2, care baga de fapt 7kw. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Multumesc Alex
    2 points
  10. Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine pentru varsta ei! Pentru unitatea audio iti recomand un rcd330g, o sa schimbe mult aspectul interiorului, plus ca primesti android auto si apple carplay care iti vor acoperi toate nevoile. Motorul de 90 de cai e defapt cel de 105 limitat din soft, deci un 40-50 de cai sunt usor de obtinut in caz ca vrei mai mult in viitor.
    2 points
  11. Va dati seama jale pe dealeri, au masini noi pe stoc si nu se vand, dar nici reduceri nu vor sa faca. Astia-s ca aia din Mamaia cu camere la 1000 euro.noapte. Au trecut 12 ani din 2008 si nu au invatat nimic din ultima criza.
    2 points
  12. Masina din subiect este un Audi A4 B8 facelift sau B8.5 cum i se mai zice, din 2014, cu motor 2.0 tdi Euro5, cutie de viteze manuala si tractiune integrala. Am achizitionat-o in 2017 din DE si este primul meu Audi, nu si ultimul probabil. Nu exceleaza in mod deosebit la capitolul dotari, eu am cautat in principiu un exemplar cat mai nou si bine intretinut, cu motor 2.0, diesel (doar pentru ca la aceasta generatie benzinarele erau problematice), sedan si neaparat cu quattro. In principiu imi satisface cam toate nevoile, singurul minus pe care il resimt uneori e lipsa farurilor xenon. Iarna mi se pare ca acest 2.0 TDI se incalzeste destul de greu, insa pe mine ma ajuta sistemul webasto cu telecomanda pe care il folosesc frecvent si care ajuta indirect si la incalzirea motorului. Negrul lucios este probabil cea mai comuna culoare pt modelul asta, desi arata foarte bine cand masina este curata si ceruita, mi se pare foarte sensibil la zgarieturi si greu de intretinut; poate ca o sa incerc evit culoarea asta pe viitor. Cu cutia manuala ma impac destul de bine momentan si nu pot sa zic ca simt lipsa unei automate, nu spun ca un s-tronic nu ar fi peste ci doar ca “merge si asa”. Nu am facut foarte multe modificari la masina, de mentionat ar fi un stage1 la Dragos (de la 180cp/400Nm la 217cp/469Nm; DPF activ) si trecerea de la suspensia comfort 1BA la suspensia sport 1BE (-20mm). Nu am intampinat probleme majore pana acum, am inlocuit mecanismul de inchidere rezervor pt ca nu se mai incuia si am schimbat preventiv uleiul de la transmisie, in rest doar consumabile. Personal modelul mi se pare reusit ca design, motorizarea este mai mult decat decenta (si desi este diesel parca ii cam place sa se tureze), si quattro isi merita banii.
    1 point
  13. Si uite ca a mai trecut ceva vreme...Pandemii, lock-down-uri si alte delicii. Dar, vorba aia, noi sa fim sanatosi Intre timp am schimbat carcasa termostatului. A fost...un eveniment in sine lucrarea. Eram obisnuit - oarecum - cu schimbarea pompei de apa de la CAY de pe Octavia si CFFB de pe Superbul 2 - dar la CHHB 2.0tsi de pe Superbul 3 a fost ceva anume. Se demonteaza o groaza de pe masina si oricum accesul e cretinoid, in mod clar engine bay-ul a fost gandit doar pentru 4 cyl, vs. Superb 2 unde era o groaza de spatiu, marturie a faptului ca fusese gandit si pentru un V6. Inginerii au ales niste solutii tehnice de mare...angajament. Pompa de apa e metalica, evident, iar corpul ei se grefeaza pe un mare subassy de plastic ce reprezinta corpul termostatului. Cu ocazia asta am aflat ca ceea ce inteleg eu prin "termostat" nu are nicio legatura cu ce exista pe 2.0 tsi. Voleti pusi succesivi, senzori si altele, totul intr-un plastic housing ce se prinde de blocul motor... Totul pe altarul noxelor, sa se incalzeasca motorul ultra rapid. Au fost lejer vreo 4h de munca la operatiunea asta, repet, mult mai complexa decat schimbarea pompei de apa, asta cu demontat ca sa ajungi la locul faptei, schimbat subassy de plastic, montat la loc si bagat antigel cu presiune. Daca eram eu mecanic, probabil ca demontam calandrul, bara fata, radiatoarele si toata plasticaraia de deasupra lor ca sa ajung la termostatul vietii Meanwhile, am facut inca 2k dupa aceasta operatiune, total rulaj 42k. In sfarsit lichidul de racire e la maxim si sta la maxim Am prestat si o vizita la @cristi511, ocazie cu care am scrasnit din dinti pe DN73. Pe langa puzderia de semafoare, bucata Rucar - Dragoslavele e dezastru. Am avut o placere deosebita sa fac o coloana de vreo 15 masini dupa mine mai ales pe urcarea din Rucar unde asfaltul e covor rulat si am mers cu maxim 20km/h Dincolo de asta a fost bucuria revederii, iar lui sper ca i-am prilejuit alte bucurii Dar, daca vrea, spune el. Daca nu, aia e. Las si niste poze de la operatiunea de schimbare. In poza 3 se vede blocul motor, locul de montare subassy carcasa termostat. Adica ceea ce se vede in poza 4. In poza 5 e desfacut ansamblul. P.S. Cu uleiul, mda, colegii au avut dreptate, era ulei proaspat. Totusi, dupa 2k de la schimbare, varful de temperatura e cam cu 2 grade sub Mobil, pe drumuri gen Poiana. Mai vedem.
    1 point
  14. Dealerii vw Romania vand G7 fabricat in 2018 si 2019 cu pret de G8 avand aplicata o reducere de circa 3000-3500 euro in functie de echipari, adica reducerea reprezentand devalorizarea masinii. Acuma vazand ca lumea nu cumpara, unul din motive fiind si pretul lui G8 care e chiar mai mic putin decat G7 fara reducere(insa nici la G8 nu e coada, ca livrarile sunt mult intarziate tot pt ca n-au comenzi, adica produc mult mai putin), incearca sa bage parcul imobilizat la chirie. Treaba lor, sa vedem daca le merge, asta nu schimba situatia oamenilor saraciti si/sau derutati de atata instabilitate si stat acasa. Si criza economica e doar la inceput... Nu intamplator Renault a inchis fabrici, nu reusesc sa mai vanda asa cum prevazusera. Cu siguranta dealerii au ei niste socoteli, o sa-si plaseze vechiturile pe la firmele care achizitioneaza flote, asta cred eu ca e motivul mentinerii pretului mare la G7, ma refer la el ca asta am urmarit in ultimul timp, dar e generica treaba...
    1 point
  15. @IRONICK Dealerul vede ca un om de afaceri, el nu vrea sa vada nevoia omului, altfel dădea mașina ca ajutor social. @vdragos a văzut bine, am vizat doar comportamentul general al românului față de achiziții, multi cheltuie tot ce au si apoi strigă că traiesc rău. Evident ca există români care pun deoparte si/sau inteleg disciplina de a nu cumpăra nimicuri in fiecare zi... ei sunt cei care pot face achizitii cand apare o ofertă si nu se aruncă aiurea. Acestia sunt un procent mic, dar masa mare a românilor doar se ascunde sub umbrela precauției cand de fapt ei sunt amanetați cu totul. Unii chiar nu rezista pana nu cheltuie tot, vand terenuri, moșteniri, orice doar sa arate ca au alt nivel si pun benzina de 50 de lei. E mult fake in ziua de astăzi. Daca întrebăm 100 de români (sic!) ce si-ar lua ei daca ar avea deodată 25k eur in buzunar? Răspunsul majoritar ar fi mașini, deci dealerul înțelege ca prima achiziție va fi in auto, deci de ce sa scazi grabnic la preț? Crede cineva ca creditele umflate luate pe 30 de ani la imobile in 2008 au fost deja rambursate? Inca nu, deci e cert ca acei români nu sunt eligibili la credite auto. End of offtopic, cu scuzele de rigoare, dar subiectul e actual si frumos.
    1 point
  16. Buna gluma !!! Incearca sa nu-ti mai repari masina la vulcanizare! Prima data se spala/curata zona ca sa poti identifica exact scurgerea.
    1 point
  17. Sa o stapanesti sanatos ! Confirm ca din BRU se pot scoate ~40 cp dintr`o resoftare stage1. Vizavi de player, daca vrei ceva in raport calitate pret bun, poti lua RCN210, este nou pe olx la 350 lei in varianta cu BT, AUX, USB si SD card. Daca nu, gasesti RCD330+ incepand cu 850+ lei. Eu le`am avut pe ambele si isi fac treaba foarte bine mai ales dpdv al conectivitatii bluetooth ( ce`i drept cand vorbesti la telefon pe BT trebuie sa ridici tonul ca sa te faci auzit ). Avand in vedere ca este neagra, i`ar prinde bine niste folii de 20% pe spate; vara se va simti mult diferenta si va spori si eficienta climei, iar look`ul va fi imbunatatit. Cati km are masina?
    1 point
  18. @gmtiby2016 multumesc.
    1 point
  19. Sa o conduci cu placere.
    1 point
  20. Pai astea sunt preturile de pe piata la firmele de leasing. Nu-s mai ieftine, nu ofera nimic in plus. Din cauza asta zic, nu testeaza nimic, nu ofera nimic in plus ca servicii sau gama de masini, nici pretul nu este mai mic. Cum curtile dealerilor sunt pline de versiunile astea, ei s-au gandit sa le valorifice asa.
    1 point
  21. Volkswagen România lansează un abonament lunar pentru Golf și T-Roc: fără avans, cu Casco, revizii și pneuri de iarnă incluse Au ramas cu tigaile pe stoc si acum incearca sa faca ceva cu ele.
    1 point
  22. Descoperim Romania cu @yang si Kodiaq. Ar trebui sa iti faca Skoda reviziile gratuite pentru ce faci cu masina ta.
    1 point
  23. Vine si Octavia Scout in curand, chiar si cu tractiune fata: https://www.automarket.ro/stiri/primele-imagini-cu-noua-generatie-skoda-octavia-scout-garda-la-sol-cu-15-98447.html
    1 point
  24. Multumesc M-am gandit la retrofitul asta cu faruri si stopuri originale si ce mai trebuie dar pana la urma mi s-a parut prea mare bataia de cap, (multi ziceau ca mai bine schimbi masina decat sa te apuci de retrofitul asta ) ar fi trebuit schimbata si bara si ceva pe la bord ca difera butoanele. La varianta farurilor custom nu prea m-am gandit, nu stiu daca sunt ceva probleme la ITP sau la un control in trafic. Pana una alta am pus niste becuri halogen mai puternice si s-a simtit o oarecare imbunatatire.
    1 point
  25. Nu e de schimbat in sensul ca merge prost sau ca este invechita. Mai degraba uzura morala si sincer daca as putea sa dau masina si sa mai pun 8-9k euro pe un GTI mk7/A3 sedan 2.0T pt 2-3 ani nu as zice deloc nu cu dotari similare. Dar piata SH de la noi stim cum este, parca merge din rau in mai rau, ca preturi cat mai ales ca oferta si sinceritate.
    1 point
  26. Am fost la aer curat în week-end. Mașina are aproape 1000km. Consumul e extraordinar de bun. În cele doua zile de plimbare(drumeție) bordul a indicat 4.4l/100km, viteza medie între 55-60km/h, fără a merge subturat și fără start-stop activ.
    1 point
  27. Pune fara grija. Este un ulei excelent.
    0 points
  28. dar nu e vorba neaparat ca nu au cumparatorii bani. e vorba in primul rand ca sunt foarte precauti. nu se arunca sa cumpere acum, ca nu se stie ce va fi. si hai sa fim corecti, foarte putini isi schimba masina ca era atat de stricata sau erau atatia bani de bagat in ea ca nu mai avea sens si nu mai pot astepta cateva luni pana ne lamurim toti ce si cum. daca, doamne fereste, ai nevoie de bani pentru altele mult mai vitale iar masina inca functioneaza chit ca e veche, mai astepti, nu te arunci. ca si-asa producatorii scot model nou la fiecare 3-4 ani.
    0 points
  29. Cele mai mari probleme le au producatorii, nu cumparatorii, ca daca nai bani mergi pe jos sau cumperi second de banii pe care ii ai, insa producatorii sunt incurcati rau, fabricile sunt un flux continuu cu care nu te joci, hai ca mai stam o luna in urgenta si dastea, insa desi in Germania se pare ca se fac reduceri substantiale, adica am vazut golfuri 8 pe mobile.de de la 16500 euro cand pornirea acolo e de la 20 mii de euro, vanzatorii fiind dealeri cu vechime pe site, la noi se merge pe inertie, lasa ca romanu inghite, insa romanu chiar daca ar inghiti, nu mai e dispus ca acum 3-4 luni pt ca a cam saracit, poate clientii de touareg, mercedesuri si bmwuri isi permit sa faca eforturi, insa clasa medie de la noi uite ca nu prea mai cumpara masini noi, si nici in vest nu se inghesuie...
    0 points
  30. Salut. Sub bancheta spate se afla pompa de benzina.Poate au verificat ceva acolo.
    0 points
  31. Nu e pentru toata lumea, e pentru cine vrea un model nou la cca 2 ani si pentru cine isi permite... fara sa il doară capul de cauciucuri, revizii, asigurări și hârtii. Si câteodată faptul ca scapi de grija mașinii te lasă sa fii mai productiv la bani si apoi ai ce cheltui... and so on... Si sunt firme care nu vor sa aiba mijloace fixe/mobile in alte țări, deci platesc o taxa pt un serviciu si intră direct la cheltuieli, fara amortizări contabilicești si alte alea... sunt offtopic, dar asa merge treaba.
    0 points
  32. schimba butonul de avarii. Releul de semnalizare este integrat in acesta
    0 points
  33. efectul "cangur" a fost rezolvat pe golf 8?
    -1 points
  34. Intre-timp a aparut front assistant asa ca aceasta manevra riscanta poate fi uitata cel putin in zonele fara elani.
    -1 points
  35. 72 sau 74 km/h ce mai conteaza la vitezele de azi, iar cainele nu este elan, vei avaria masina dar nu vei muri. Mai periculos ar fi cu un cal. Suedezii au inventat acest test acum juma'de secol cand nu existau toate sistemele de siguranta si de asistenta de azi. Incerc sa spun ca ar fi foarte bine sa treaca testul elanului si la 200 km/h dar in testul ala, din cate vad, nu se franeaza deloc ori azi poti face asta concomitent cu schimbarea directiei. In cazul Front Assist miscarea volanului anuleaza franarea automata. Bineinteles, de dragul discutiei putem sa ne alarmam ca o masina nu a trecut acest test la viteza de 72 km/h dar, zic eu, nu trebuie sa-i dam mai multa importanta decat are. Apropo, acum 2 ani, pe A3 spre Ploiesti mi-a iesit in fata un porc mistret. Acesta a aparut din rigola centrala iar eu eram pe banda 3 iar pe banda 2 chiar in fata mea rula o motocicleta. Evitarea era exclusa, deci super frana la 130 km/h. Noroc ca s-a speriat si s-a intors.
    -1 points
  36. N-am zis ca iesi mai bine. @ct_act a zis bine. Poate rezolvi mai rapid de ex fata de un credit, nu stiu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!