Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2020 în toate secţiunile
-
Salutare, Prea mult timp de cand am scris ultima data pe topic, cu toate ca sunt activ zilnic pe forum. Incerc sa recuperez in ordine cronologica evenimentele de la ultima postare. Primele de care imi aduc aminte sunt 2 zgarieturi in decurs de o luna: una de la un sofer incepator care nu s-a asigurat si alta de la un biciclist (sau asa pare)... necesita revopsire chiar daca s-au mai estompat dupa polish. Din fericire, acestea au fost singurele evenimente neplacute. Ne place in Maramures asa ca anul trecut ne-am plimbat iar, de aceasta data am vazut cum e si vara. Consum mediu pe excursie: 6.1. Apoi pe la mare, pe la munte.. si intre timp ne apropiem de 89.000 km. O poza si cu incaltarile de iarna: Apoi a venit pandemia si am avut mai mult timp sa ma ocup de piticii mei de pe creier... asa ca s-au intamplat urmatoarele: - strat nou de sealant Soft99 Fusso + polish tips; - camera auto Viofo WR1; - semnale dinamice in oglinzi; - Etrieri vopsiti cu Foliatec Racing Rosso; - Arcuri -30mm ST Suspension by KW. In rest, toate bune, urmeaza alte plimbari sa sprijinim turismul national Mai atasez cateva poze facute in weekend ?12 points
-
5 points
-
Nu e pentru toata lumea, e pentru cine vrea un model nou la cca 2 ani si pentru cine isi permite... fara sa il doară capul de cauciucuri, revizii, asigurări și hârtii. Si câteodată faptul ca scapi de grija mașinii te lasă sa fii mai productiv la bani si apoi ai ce cheltui... and so on... Si sunt firme care nu vor sa aiba mijloace fixe/mobile in alte țări, deci platesc o taxa pt un serviciu si intră direct la cheltuieli, fara amortizări contabilicești si alte alea... sunt offtopic, dar asa merge treaba.3 points
-
3 points
-
Da ,o sa vezi pe capac daca scapa ulei .(daca scapa sa-mi zici ca sa-ti spun ce e de facut) Din pacate lucrarea a fost facuta la “viteza” . Nu intru in detalii ,dar nici macar nu au scos injectoarele de pe furtunul de retur.3 points
-
Daca in timp nu umezeste pe langa capac si injectoare ....esti norocos. Daca scapa ulei ....o iei de la capat + inlocuire semeringuri injectoare si semeringuri suruburi care trebuiau inlocuite din start ?2 points
-
Sedan, liftback, 200-240cp, ideal tot benzina..la brand nu am preferinta deosebita, cat de felul in care sa te face sa te simti. E drept ca sunt mai tentat de ceva din seria de Gran coupe de la BMW, iar ca buget 35k pt 2021, pana in 100k km si cel mai probabil luat de afara. Depinde de ce se gaseste la acel moment cu un raport bun de calitate/pret. Plansa de bord de la B9.5 mi se pare mai prost integrata decat ce a facut bmw la G20, arata si mai ieftin dupa parerea mea.2 points
-
sunt 2 lucruri distincte. una e sa o faca ei din proprie initiativa. si alta sa ii OBLIGE statul. sunt curios daca ii si plateste pentru investitie. nu ca ar fi vreo avere, curent oricum au in apropiere. exact asa insa vedeam si eu lucrurile de acum ceva ani, respectiv ca benzinariile sa ofere si prize de incarcare. solutii ca la englezi cu prize pe bordura, in locurile unde sunt parcari la bordura nu le vad fezabile mai ales in romania. sunt in stare sa fure tot ce nimeresc. lucrul care ma amuza la electrice e ca, brusc, toti proprietarii/utilizatorii descopera ca merge sa circuli si cu viteze mai pe la 100-110 pe autostrazi (creste autonomia vizibil fata de a merge cu 130). asta in conditiile in care, pana deunazi, se tipa ca de ce e limita asa mica, ca noi ne grabim. uite ca de fapt nu ne grabim chiar atat de tare si devine si mai relaxant.2 points
-
Comportamentul pe viraje este slab, dar Octavia nu a fost gandita sa fie condusa in forta pe viraje. E diferenta mare fata de un Focus, de pilda. Nu o ajuta nici ampatamentul mare, care o face mai putin agila, coroborat cu un ecartament relativ ingust pentru dimensiunile masinii.2 points
-
Ce locații minunate avem... O mașină exploatată corect. Nu doar în oraș. De băgat la bucket list zonele astea pentru vizitat ?2 points
-
2 points
-
Traseul oarecum turistic debuteaza de la Mânzălești (piatra alba de la Grunj - e o stanca albă imensă ca reper) - Jghiab - A (punctul A marcheaza o cascada) - B (capat de drum rutabil in gmaps) - de aici continua traeseul schitat pe poză cu rosu pana in Varful Furu. Intoarcerea e pe stanga- pe traseul trasat de mine cu albastru subtire in poza 2....e musai sa il faceti in sensul indicat ca sa va bucurati de ascensiunea prin padure (linia rosie) https://maps.app.goo.gl/kkXEbC3fNMj4rvfv7 In zona sunt multe de vazut: Bisoca, Lacurile, Sfinxul din Bustea, Platoul Meledic... se pot face diverse trasee intre ele. De asemenea si manastirea Gavanu este in zona, foarte aproape, de vazut pe drumul de intoarcere de pe varful Furu, iar traseul este super spectaculos. Pentru zona trasata cu rosu trebuie sa nu fi plouat cel putin cu o saptamana inainte intrucat este drum de pamant ce a pus in dificultate offroadere veritabile chiar cu 7 zile inainte sa merg eu. ( daca as fi vazut toate fimuletele inainte nu cred ca ma mai incumetam singur) ?1 point
-
Daca ai luat karoq-ul expus in showroom la pbn atunci este fabricat in noiembrie 2019. Nu este veche, dar my2020 nu inseamba neaparat ca este produs in 2020. Parerea mea este ca daca vor sa vanda in continuare ar trebui mentinute aceste discount-uri. La cat s-au scumpit in ultimul timp nu cred ca ies pe pierdere. Si doar ce a inceput criza!1 point
-
Deci, next Audi? La experienta cu A5, daca era un 2.0 TSI S tronic cred ca altfel stateau lucrurile (nu mai zic de un 3.0) LE: apoi am vazut ca ai postat despre BMW ca vrei.1 point
-
Cine credea ca uleiurile pot sa isi schimbe norma VW peste noapte.. In 2016 am ales Top Tec 4100 ca era compatibil cu AZD...azi insa nu mai e: https://products.liqui-moly.com/top-tec-4100-5w-40-3.html Interesant, nu?1 point
-
Superbe traseele, insa mi-ar fi mila cu masina ca a ta, si frica cu cauciucuri ca ale tale... Am bagat dinozaurul pe drumuri de genul, insa ala are sasiu, osii rigide, ditai scutul, reductor si a fost doar vreo 3000e Macar cauciucuri pune mai adecvate - alea ale lui @Doomy par un mix bun strada-teren. MT-urile urla pe asfalt de nu te mai auzi in masina...1 point
-
Hmm, românul nu e genul cu închiriatul, el vrea sa fie proprietar pe casa/mașină. Poate la ceva firme sa conteze "oferta".1 point
-
1 point
-
S-au schimbat pozitiile 22 , 20 si 25 dar nu si 26 , desi era si pe factura ( 122 lei facturati pe cele 4 oring-uri de pe retur ) In imagine este sistemul de injectie ptr motor CRCA Am scris la Nurvil si astept raspuns Eu inteleg ca am alta meserie , de aia ma duc la reprezentanta si platesc , sa faca totul corect , nu sa fiu pacalit ... Edit later - Catalin are perfecta dreptate , treaba facuta in viteza , asta spus politicos Mi s-a raspuns Dupa ce mi s-a recomandat initial sa comand si oring-urile de pe retur acum mi s-a spus ca nu e bine sa fie schimbate daca nu pierde motorina pe acolo Ca s-au pierdut inelele , etc - de parca un mecanic bun , care a schimbat 1000 de injectoare , nu vede ca lipeste unul din cele 3 inele ... De multe ori in viata am fost tratat asa , ca si cand m-am nascut ieri , dar na , mergem inainte , nu am chef si timp sa ma cert cu nimeni Daca il aveam si eu pe Catalin mai aproape , era bine1 point
-
Am solicitat si eu oferta la PBV1 si la PBN si ... nu au dat nicio reducere, niciun cleverpack. Deci bravo pentru oferta primita. Sa te poarte sanatos.1 point
-
Mai degraba dq381 care a aparut mai recent, 7 trepte cu ambreiaje in ulei si puse in general pe 2.0 tdi.1 point
-
Ma pregatesc de al doilea ITP al masinii si probabil ultimul la mine. Intre timp, in weekend am evadat pana la Paltinis cu un A5 b8.5 SB 2.0TDI 177 Multitronic, cu S-line inclusiv suspensie. Realmente definitia unui autobahn cruiser, consum de 9.3%, respectiv de 8.8% calculat doar pe A1, cam asta a fost regimul de exploatare. Foarte inchegata si surprinzator de confortabila chiar si cu anvelope de 255/35 R19 RFT si 189k km, merge fara efort...in linie dreapta. Tine si cu casa la mers linistit. In momentul in care ii arati curbe (dealul negru sau spre paltinis) gafaie si isi pierde siguranta si rafinamentul. Se resimte masa pe puntea fata, cutia orientata spre confort (chiar si in modul S sau M unde incearca sa emuleze treptele) si anvelopele prea late pe fata pentru configuratia asta..toate fac o directie greoaie si nu in sens sportiv sau sigur. Suspensia nu are cu ce lucra. Mai sprinten si sigur este golful pe serpentine, mai ales ca raportul cp/kg este foarte asemanator. La drum intins se schimba lucrurile. Nu exista jack of all trades, decat la niste costuri prohibitive.1 point
-
Nu am track inregistrat la traseu dar o sa fac o simulare in gmaps si o postez pe seara.1 point
-
Este un Aero L-29 Delfin producție cehoslovacă. Era avionul școală cu reacție ce asigura trecerea ulterioară pe Mig-uri. https://www.sfsavabz.ro/index.php?pag=proiect4 ..în link e indicat incorect ca fiind mig 24.1 point
-
Injectorul pare curatat cu smirghel granulatie mare .... Dupa 1-2000 km sa vezi daca nu se umezeste cu ulei in jurul lor . Deoarece nu sa folosit extractor.1 point
-
Multumesc de info. Lichidul de frana mi l-au schimbat la 3 ani. Pana la urma exista vreo posibilitate sa aflam exact operatiile? Tin prea mult la masinuta asta, chiar daca pare ca vreau fac economii prin evitarea reprezentantelor, din contra, problema mea e ca vreau sa ma pot baza pe ce se lucreaza la masina si nu costul. Iar interactiunile cu reprezentantele nu m-au ajutat pana acum in capatarea increderii in ele.1 point
-
Asa faceam si eu pana anul acesta cand mi s-a infundat. Acum am primit doua refuzuri de a trimite pe email oferta de pret din cauza de..... GDPR ?? Eu fiind cel care am initiat discutia si am cerut oferta. Deci nu e ca si cum ar fi facut ei push cu oferte pe adresa mea de email. Mi s-a comunicat telefonic un total si o insiruire rapida de operatii. Deci e foamea mare probabil si pentru a elimina posibilitatea ca un client sa poata compara oferte, refuza fortati vezi doamne de GDPRshit. Si apropo de marile service-uri autorizate, in nici un an nu am primit aceeasi lista de operatiuni de la service-urile de unde am cerut oferte. Anul trecut am avut 3 liste de operatiuni mai mult sau mai putin diferite . Cum sa nu ai incredere in ele ?1 point
-
Am stat langa masina la schimbarea uleiului diferentialului la marele service autorizat. Vai de capul nostru. Sper sa nu am probleme cu diferentialul si sa fie suficient uleiul ramas dupa operatiune. Pe mine ma intereseaza operatiunile fiecarei revizii. In functie de ceea ce trebuie schimbat de la o revizie la alta ma duc intr-o parte sau in alta.1 point
-
Deja la generatia G4 vezi pe VCDS statusul clapetelor (la climatronic ofc) Arunca un ochi inainte de a demonta bordul, sunt convins ca si la masina mai noua spune cel putin atat de multe informatii. La fel pe VCDS iti spune si cum sta cu freonul.1 point
-
Am facut un drum mai lung cu masina: Cluj Napoca-Alba Iulia-Sibiu-Rasnov-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca, total 650 km. Am mers cu fiul intr-o mica calatorie la DinoPark in Rasnov si asa am si testat capacitatile noastre si ale masinii sa ne adaptam la un drum mai lung. Am facut o oprire in Alba Iulia si apoi am mers la Sibiu, unde am incarcat. Se poate ajunge la Sibiu direct, fara incarcare la Alba Iulia, viteza maxima a fost de 110 kmh. Dupa aceea am mers aproape de Rasnov in Sinca Veche - Pensiunea Confort Morosanu - o recomand cu maxima caldura, unde am vrut sa incarc si nu am reusit, aceasta fiind lectia numarul 1. Am cuplat incarcatorul de 220V la masina si priza, dar nu am stat sa vad ca se aprinde ledul si ca masina incarca. Am plecat imediat iar dimineata supriza! masina nu era incarcata. Aici ar fi fost de ajutor WeConnect-ul pentru ca as fi verificat incarcarea din camera, dar cum nu merge acum... Oricum, am mers la Rasnov, unde am fost oprit de un politist sa ma intrbe de masina ce si cum , vizitat parcul si apoi am mers la Brasov sa incarc. Alta supriza a fost asteptarea la coada dupa un Uber de firma (aceleasi numere de inmatriculare sunt si la Cluj) care incarca. Am stat la coada si am asteptat, intre timp sosind si un alt Uber-ist care se parcase langa colegul sau, dar care a plecat si m-a lasat sa incarc. Dupa incarcare pana pe la 90% am plecat spre Sighisoara. Am alergat masina un pic, in ideea ca am accelerat mult pe urcari, depasiri, dar nu o chestie de formula 1, doar ca nu am condus asa chill. Am ajuns in Sighisoara unde am stat dupa un alt e-Golf, domnul asteptand dupa mine in Brasov cand incarcam acolo. Ce mica e lumea... a ajuns inaintea mea la Sighisoara pentru ca eu ma oprisem sa mananc pe drum. Aici incarcarea nu a trecut de 30kwh...primul meu rapidgate Am stat si am incarcat pana la 90% si apoi am plecat spre Cluj. Puteam sa plec mai devreme, dar daca tot am stat, macar am tras curent cat s-a putut. Toata chestia asta a adaugat aproape 2 hr intarziere. Daca la pensiune era masina incarcata, nu mai aveam de ce sa incarc in Brasov si ajungeam la Sighisoara mai devreme etc. Concluzii: 1. Am folosit consumul meu mediu pe termen lung si acela a fost etalonul. Daca conduci constant in ritmul tau (acelasi cu care ai reusit consumul pe termen lung) facand calculele cu capacitatea bateriei, acela iti v-a fi range-ul. La mine e 12.7 kwh. 2. Nu te baza pe incarcatoarele rapide, sunt mai ocupate decat arata pe PlugShare. Data viitoare daca vizitez un oras, las masina la priza de 22kwh si ma duc si vizitez cele 3-4 ore iar masina se incarca. Daca ai bafta de un fast charge liber, norocul tau. 3. Masina e economica daca nu tragi de ea, chiar daca sunt dealuri. Ce urca si coboara, tine minte consumul mediu. 4. Am mers 650 km cu cost 0 lei Experienta limitata pe care am dobandit-o: priceless. Ma mai duc cu e-Golful la asa calatorii? Acum vara da, iarna nu cred. E un pic limitat range-ul pentru asa ceva, dar cu o masina de 350-400 km, oricand. E mult mai odihnitoare calatoria, linistea si senzatia de relaxare si lipsa grabei sunt deosebite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut. Firele se leaga in centrala de usa, apoi se codeaza. Este foarte simplu. Te pot asista telefonic.1 point
-
Trebuie doar vopsit, nu schimbat. Eu am tot un 1.8 TSI (adica am eleronul), dar nu am nicio problema cu vopseaua. Probabil s-a insistat de foarte aproape, cu presiune mare pe zona respectiva, ceea ce a dus la ceea ce se vede in poza. Dpdv pret, trebuie verificat la o reprezentanta. Suprafata e destul de mare si o remediere facuta cu un kit de retusare nu cred ca ar arata prea bine...1 point
-
Pai astea sunt preturile de pe piata la firmele de leasing. Nu-s mai ieftine, nu ofera nimic in plus. Din cauza asta zic, nu testeaza nimic, nu ofera nimic in plus ca servicii sau gama de masini, nici pretul nu este mai mic. Cum curtile dealerilor sunt pline de versiunile astea, ei s-au gandit sa le valorifice asa.0 points
-
Descoperim Romania cu @yang si Kodiaq. Ar trebui sa iti faca Skoda reviziile gratuite pentru ce faci cu masina ta.0 points
-
Am montat si noile roti de iarna. Nu pot sa zic ca ma incanta extraordinar lookul ( bye-bye low rider -> welcome camila rider) iar cand m-am dat jos prima data din ea era sa ma impiedic ca mi s-a dus piciorul putin in gol, daaaar ca si utilitate e super ok, mai confortabila si directia mai usoara. Am reglat suspensia sus maxim peste tot. N-am mai vopsit deloc jantele, le voi reconditiona pentru iarna urmatoare cum trebuie.-1 points
-
@Frappy. Sper sa fie doar de la ulei (eu nu cred asa ceva) si sa iti fi montat distributia corect, si sa fi schimbat toate piesele necesare la un schimb de distributie. Si atentie sa nu incurci zgomotul produs de alte piese cu cel de lant: Exemplu, aici a schimbat lantul, fara sa schimbe tot (intinzator si pinioane astea isi fac uzura mare):-1 points
-
Scaunele de b8 sunt fără airbaguri, nu înțeleg de ce le-au scos, au spus ăia de la dezmembrări că pot să pun airbagurile de la mine dar nu știu dacă vin. Cred că până la urmă rămâne interiorul de b7 dar fiind de Anglia scaunul de la șofer va fi simplu, fără reglaje. Pot oare să-l modific după, adică să cumpăr un scaun cu reglaje și să schimb cadrul? Am să văd cum procedez până la urmă.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00