Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2020 în toate secţiunile

  1. Sambată a fost o escapadă pe creasta alpină din Ploștina....drumuri de pământ, noroi si multă adrenalină. In rest vorbesc imaginile ?
    6 points
  2. Probabil ca multa lume este familiarizata cu teoria potrivit careia distantele parcurse in orasele aglomerate trebuie multiplicate cu un anumit coeficient 2 - 2,5 pentru a obtine uzura adevarata a unui motor. Iata experienta si concluziile mele bazate pe calcule... Introducere. Motor CAYC, 2012, 106.000Km, dupa revizie la dealer se recomanda in plus schimb curea accesorii (crapata) si schimb pompa apa (urme antigel, este de notorietate ca prima versiune este cu aceasta problema - piesa a beneficiat de schimbare de cod). Interesant si neasteptat (distributia la motorul acesta are ca interval de schimb 210.000Km, fara limita de ani) dar consider necesar sa ma aplec asupra subiectului. Aleg sa fac operatia la @EEXCALADE si nu la dealer dintr-un cumul de motive (unul din ele fiind si faptul ca nu se mai permite stationarea langa masina pe motiv de Covid) iar in Catalin aveam incredere chiar si asa. Kilometraj inainte de schimbare distributie 106.660, unghiul de sincronizare a axelor (intre camshaft si crankshaft, canal 149 pe Engine, -0,750 grade). Ce se gaseste la demontare: - o rola de la distributie care deja incepuse sa improaste vaselina (mai rezista poate ceva timp), - pompa de apa avea o urma pe undeva probabil ca scapase antigel, oricum, nu semnificativ, mai rezista probabil. - cureaua de accesorii era crapata iar rola de la intinzator facuse deja sant (probabil ca a patinat pe ea cureaua). Avand in vedere observatiile de mai sus, uzura mai mare raportat la kilometrii inregistrati, din discutia cu Catalin mi-am dat seama ca am toate datele (in spritmonitor.de) pentru a face un calcul cat mai realist in ceea ce priveste uzura reala a unui motor raportat la km parcursi sau orele de funtionare. Ford apreciaza ca fiecare ora de functionare motor in relanti echivaleaza cu 40Km parcursi si ca orice viteza medie sub 40Km/h inseamna trafic ingreunat. Pentru conditii de trafic greu, timpi mari de functionare in relanti, Ford arata ca uleiul se schimba dupa numarul de ore de functionare, respectiv 200h. Alti producatori de motoare diesel din USA recomanda ca schimbul uleiului sa se faca la 250h in cazurile unui trafic greu. De prin SSP-urile VAG tin minte ca recomandarea de schimb de ulei pentru masinile cu interval fix la 15.000km era la 300h de functionare motor daca nu se facea kilometrajul specificat. Nu reusesc sa mai gasesc acum SSP-ul respectiv, va trebuie sa luati informatia ca atare, dar asta inseamna viteza medie 50Km/h. Date Datele din spritmonitor: 106.660Km parcursi, 26,52Km/h viteza medie (ma incadrez in conditiile de trafic ingreunat), 4.022h functionare motor (valoare calculata, cea inregistrata de mine era putin mai mica pentru ca am ratat cateva intrari). Procent rulare oras 56%, drumuri obisnuite 25%, autostrazi 19%. Calculul Daca consideram cazul ideal in care masina ar fi circulat cu viteze medii de peste 50Km/h ar rezulta ca motorul deja ar fi parcurs in cele 4.022h echivalentul a 201.100Km. Asta inseamna ca in cazul de mai sus, pentru a afla uzura reala a unui motor (kit de distributie) trebuie aplicat un plus de 88,5% la kilometrii existenti. Cu alte cuvinte, se verifica asertiunile populare conform carora kilometrii rulati in oras "fac" cat ~2 kilometri normali, asta in conditiile in care doar 56% din km au fost efectuati in oras! Sper sa va puna pe ganduri calculul de mai sus, sa reconsiderati intervalele de schimb, atat ulei cat si distributie daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, adica circulati preponderent in oras cu trafic dificil.
    4 points
  3. Ieri a fost o iesire si mai interesantă. Din Bisoca/Lacurile am trecut muntele in Vrancea. Ascensiunea pe Vârful Furu a fost o experiență unică...o zonă încă sălbatică, puțin accesată. ..și Kodiaq-ul rezistă ? așa, cu roțile de vară.
    4 points
  4. Intre timp am facut si un detailing interior; nu am fost la unul din garajele cunoscute pt asa ceva, ci la "cineva mai de cartier" la recomandarea mecanicului. Sunt foarte-foarte multumit de treaba facuta si am primit si bonus o curatare a compartimentului motor (cu pensula si aer comprimat) si tratament hidrofob pe geamurile laterale si oglinzi. Din nefericire nu prea am poze , dar atasez unde mi s-a parut mie ca fiind diferenta vizibila (masina era destul de curatica si inainte)
    3 points
  5. Wow, de fiecare data cand postezi, ma minunez de ce poate masina, si pe unde te lasa inima sa o bagi la incercare... oare cei de la Skoda au testat-o pe drumuri similare? Keep up the good work, and have fun!
    3 points
  6. Ce locații minunate avem... O mașină exploatată corect. Nu doar în oraș. De băgat la bucket list zonele astea pentru vizitat ?
    2 points
  7. Propun ca in viitor cand mai dai comenzi in tari indepartate sa dai un semn ca poate ne mai gasim doritori si impartim transportul ?
    2 points
  8. Salutare, Gata, comandă lansată : Tiguan Allspace High. 2.0 TDI 150CP 4M DSG + opționale : - culoare Habanero Orange Metallic - App-Conect + interfețele USB în cauza - Oglinzi rabatabile electrice + iluminare etc. - 2 scaune individuale în rândul 3 - Duze spălare faruri + Volan piele încălzit cu padele - Rear View Camera + Park Assist + Park Pilot - Scaune Ergo-Active - Servodirectie progresivă - Soundsystem DYNAUDIO - Trapa din sticla panoramica În final o reducere de cca 5500euro și preț final fără a aplica Rabla : 40Keuro cu un avans de 10% plătit. Sper sa fie de bine cum azi plouă la Pitești deci semn de bogăție ? Sănătate și sper s-o primesc în debut de an 2021, va fi oricum fabricație MY2021. Numai de bine și mulțumesc mult pt sfaturile și indicațiile voastre! Cu stimă, Cristi
    2 points
  9. Am mers normal, nu sportiv, la ses dar si la munte (Bucuresti - Predeal - Bucuresti), pe drumuri europene si judetene inclusiv A3 cu viteze pentru care nu se plateste amenda. Nu am mers la consum, intotdeauna start-stop a fost dezactivat si drive-mode pe normal (nu sport, nu economic). In certificatul de conformitate al masinii sunt date urmatoarele consumuri: urban 6.2 /extra-urban 3.9 /combinat 4.7 l/100 km (valori NEDC).
    2 points
  10. DAca tot era asa frumos, un cui in scorbura, ceva? Scuze...........daca deranjeaza
    2 points
  11. Am facut un drum mai lung cu masina: Cluj Napoca-Alba Iulia-Sibiu-Rasnov-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca, total 650 km. Am mers cu fiul intr-o mica calatorie la DinoPark in Rasnov si asa am si testat capacitatile noastre si ale masinii sa ne adaptam la un drum mai lung. Am facut o oprire in Alba Iulia si apoi am mers la Sibiu, unde am incarcat. Se poate ajunge la Sibiu direct, fara incarcare la Alba Iulia, viteza maxima a fost de 110 kmh. Dupa aceea am mers aproape de Rasnov in Sinca Veche - Pensiunea Confort Morosanu - o recomand cu maxima caldura, unde am vrut sa incarc si nu am reusit, aceasta fiind lectia numarul 1. Am cuplat incarcatorul de 220V la masina si priza, dar nu am stat sa vad ca se aprinde ledul si ca masina incarca. Am plecat imediat iar dimineata supriza! masina nu era incarcata. Aici ar fi fost de ajutor WeConnect-ul pentru ca as fi verificat incarcarea din camera, dar cum nu merge acum... Oricum, am mers la Rasnov, unde am fost oprit de un politist sa ma intrbe de masina ce si cum , vizitat parcul si apoi am mers la Brasov sa incarc. Alta supriza a fost asteptarea la coada dupa un Uber de firma (aceleasi numere de inmatriculare sunt si la Cluj) care incarca. Am stat la coada si am asteptat, intre timp sosind si un alt Uber-ist care se parcase langa colegul sau, dar care a plecat si m-a lasat sa incarc. Dupa incarcare pana pe la 90% am plecat spre Sighisoara. Am alergat masina un pic, in ideea ca am accelerat mult pe urcari, depasiri, dar nu o chestie de formula 1, doar ca nu am condus asa chill. Am ajuns in Sighisoara unde am stat dupa un alt e-Golf, domnul asteptand dupa mine in Brasov cand incarcam acolo. Ce mica e lumea... a ajuns inaintea mea la Sighisoara pentru ca eu ma oprisem sa mananc pe drum. Aici incarcarea nu a trecut de 30kwh...primul meu rapidgate Am stat si am incarcat pana la 90% si apoi am plecat spre Cluj. Puteam sa plec mai devreme, dar daca tot am stat, macar am tras curent cat s-a putut. Toata chestia asta a adaugat aproape 2 hr intarziere. Daca la pensiune era masina incarcata, nu mai aveam de ce sa incarc in Brasov si ajungeam la Sighisoara mai devreme etc. Concluzii: 1. Am folosit consumul meu mediu pe termen lung si acela a fost etalonul. Daca conduci constant in ritmul tau (acelasi cu care ai reusit consumul pe termen lung) facand calculele cu capacitatea bateriei, acela iti v-a fi range-ul. La mine e 12.7 kwh. 2. Nu te baza pe incarcatoarele rapide, sunt mai ocupate decat arata pe PlugShare. Data viitoare daca vizitez un oras, las masina la priza de 22kwh si ma duc si vizitez cele 3-4 ore iar masina se incarca. Daca ai bafta de un fast charge liber, norocul tau. 3. Masina e economica daca nu tragi de ea, chiar daca sunt dealuri. Ce urca si coboara, tine minte consumul mediu. 4. Am mers 650 km cu cost 0 lei Experienta limitata pe care am dobandit-o: priceless. Ma mai duc cu e-Golful la asa calatorii? Acum vara da, iarna nu cred. E un pic limitat range-ul pentru asa ceva, dar cu o masina de 350-400 km, oricand. E mult mai odihnitoare calatoria, linistea si senzatia de relaxare si lipsa grabei sunt deosebite.
    2 points
  12. Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.
    1 point
  13. Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.
    1 point
  14. Da ,o sa vezi pe capac daca scapa ulei .(daca scapa sa-mi zici ca sa-ti spun ce e de facut) Din pacate lucrarea a fost facuta la “viteza” . Nu intru in detalii ,dar nici macar nu au scos injectoarele de pe furtunul de retur.
    1 point
  15. Asta am scris si eu. Recodare.
    1 point
  16. Deci eu am scaunele de piele si imitatie de carbon nu vreau sa schimb designul, ar fi prea mare bataie de cap. Caut doar un scaun identic, dar cu reglaj electric asa arata cele de pe masina si doar cel de la sofer va fi eventual schimbat.
    1 point
  17. Felicitari, v-au iesit ok.
    1 point
  18. Un drum facut zilele trecute pe nationale si judetene, AC cam jumatate din drum, 1 pers in masina si minim de bagaje. Dupa primul schimb de ulei facut la o reprezentanta Skoda am remarcat o scadere sesizabila la consum...Sau o fi de la conditiile de relaxare dupa ce a stat atat de mult timp nemiscata in parcare?! Per total parcurs de 24.000 + km in circa 2 ani consumul mediu pe spritmonitor este de 7,21 %. Nu e ca la un diesel, dar pentru mine e multumitor pentru benzina turbo cu DSG si 4x4. Drumuri bune va doresc!
    1 point
  19. Multumesc de info. Lichidul de frana mi l-au schimbat la 3 ani. Pana la urma exista vreo posibilitate sa aflam exact operatiile? Tin prea mult la masinuta asta, chiar daca pare ca vreau fac economii prin evitarea reprezentantelor, din contra, problema mea e ca vreau sa ma pot baza pe ce se lucreaza la masina si nu costul. Iar interactiunile cu reprezentantele nu m-au ajutat pana acum in capatarea increderii in ele.
    1 point
  20. La masinile electrice, problema legata de consum se rezolva cu doua motoare, unul facut pentru performanta si altul pentru eficienta. Cel putin asa rezolva Tesla problema pe Model S si ultima revizie numita Raven are peste 600km autonomie cu 100kWh capacitate baterie. Taycan cu aproximativ aceeasi baterie, aceeasi greutate si aceeasi putere ca Model S are o autonomie mult mai mica, semn ca powertrain-ul lor nu e foarte optimizat pentru consum, nu ar fi imposibil din punct de vedere tehnic.
    1 point
  21. Am stat langa masina la schimbarea uleiului diferentialului la marele service autorizat. Vai de capul nostru. Sper sa nu am probleme cu diferentialul si sa fie suficient uleiul ramas dupa operatiune. Pe mine ma intereseaza operatiunile fiecarei revizii. In functie de ceea ce trebuie schimbat de la o revizie la alta ma duc intr-o parte sau in alta.
    1 point
  22. a avut ceasuri schimbate sau sunt cele originale?
    1 point
  23. complet neaerodinamic... consumul va fi imens... cel putin 20kwh/100km... crestem bateriile si scadem randamentul... o vaca de masina gen E-tron sau E-peace... mare dar mica (autonomia...). e-peac-ul cu 9o kw face cu greu 400 km.... daca iti plac suv-urile aia e... mie nu imi plac.... randamentul mic, manevrabilitate mica, pozitie de condus naspa, de camionagiu... Va prinde mult in SUA....
    1 point
  24. Am terminat si retrofitul la HUD. Urmeaza upgrade usb hub (as vrea sa il schimb pe cel cu 1 usb la cel cu 2 usb-uri), big brake kit & intercooler upgrade (am verificat temperatura pe autostrada la 120-130km/h si sta intre 107-110 daca ar creste viteza cu 30km ar sta undeva la 120 grade la o temp exterioara de 26-27grade) Teaser HUD :
    1 point
  25. nimic nu face mai bine decat un drum mai lung. rombat de aproape doi ani, pe aparat SOH 100%, insa cu drumuri 25-30km o data-de doua ori pe saptamana, scadea dupa 5 zile de stat la 12.4 Dupa un bucuresti-timisoara si retur (chiar daca cu ac nonstop, lumini de intalnire, muzica si statie CB) dupa 4 zile avea 12.7V. Si asta in conditiile in care cu acesti consumatori am incarcare slabuta, de doar 13.9
    1 point
  26. Imbracaminte noua Ah, si m-am indragostit de aces ss micut.
    1 point
  27. Parca tot bordul asta analogic arata mai bine decat virtual cockpit-ul. Stiu ca cel virtual are niste avantaje dar ca parere personala mi se pare ca asta e desenat mai bine.
    1 point
  28. Am montat arcurile. Din punctul meu de vede este fitment-ul ideal si sunt mult mai confortabile decat arcurile vwr pe care le-am incercat. Mai este o ultima piesa din acest puzzle, inca o emblema pe spate
    1 point
  29. Mai citeste odata cu atentie ce norme am scris. Si apoi cauta sa vezi ce norma are nevoie motorul tau. 5w30 este compatibil pentru motorul tau insa nu aia e norma de ulei cu care a fost proiectata/gandita masina, mai ales nu la km fara numar.
    1 point
  30. @MyKe publicitate ?! am ceva scris pe ea si eu nu vad ? fac reclama la vreo firma ceva ? ( m-am prins si la ce te-ai referit cand ai spus publicitate, imi pare rau ca nu tin o masina 20 de ani ), sunt si alti utilizatori ai acestui forum care au masini mult mai " tari " si mai modificate decat mine ?. Daca lumea considera ca a spune cateva lucruri despre o masina si a pune cateva poze pe aici e publicitate, inseamna ca au ceva probleme. Multumesc mult pentru apreciere, observ ca si tu ai o masina destul de super, ca si km ~114 k avand in vedere ca este daily. O stapanesc sanatos de 4 ani fara 1 zi ? dar va veni si timpul cand va trebui sa ma despart de ea ? . Trecem la ceva 4x4 de baieti mari, aceasta fiind prima masina ?.
    1 point
  31. Bogdane, am avut eu Uniroyal rainsport 3, au fost cele mai bune (acum am contisportcontact 5 pe 18). Uniroyal au aderenta mai buna, si pe uscat si pe umed decat CSC5, dar se uzeaza de 2 ori mai repede. CSC5 au flancurile putin mai dure decat Rainsport3 (ambele XL). In 30-35.000km ajungi cu Uniroyal la semnul maxim de uzura. Eu ti-as recomanda Nexen n-fera su4.
    1 point
  32. Eu am cutie manuala pe un 1.4 TSI si HillHoldControl din fabrica. Initial am gandit HHC mai mult pentru sotie, ca deh e orasul celor 7 coline si cum masina e destul de mare, sa ii fie de folos. Pentru cel care e obisnuit fara, acest sistem nu face diferenta in uzul zilnic (parerea mea). Ma ajuta cand trebuie sa parchez cu spatele intro rampa de exemplu, si nu trebuie sa mai abuzez de "motoras".
    1 point
  33. La golf 8, era azi unul in showroom la PBN au pus scaun de stofa, culmea, dar electric si cu 100 de setari, ffff misto, gen AGR cum are Opel daca stii.
    0 points
  34. Ebay sau dezmembrari, dar nu ma crede pe cuvant ca nu ma pricep, n am cautat niciodata
    0 points
  35. De pe un site din US, iti zic cum sunt dupa ce vin si le montez... bun, maine ma duc sa vopsesc si sa montez spoilerul, eu zic negru lucios (ca restul elementelor negre). Pareri? ?
    0 points
  36. 0 points
  37. Motorul 3.0 este net superior din toate punctele de vedere si m-as mira ca la consum sa fie diferente semnificative. Dar din nou - la clasa asta de preturi, mai conteaza consumul? Hmmm...
    -1 points
  38. In configurator am vazut ca se poate bifa optiunea, dar intreb ca sa-mi fie clar: HHC actioneaza si la masinile cu cutie manuala? Ca si cum ai avea frana de mana activa 1-2 secunde, timp in care sa muti piciorul de pe frana pe acceleratie, cu ambreiajul calcat. Si daca-i asa, ce difera fata de frana de mana clasica? Comoditatea sau/si lipsa de indemanare a unora? OK, poate ca-i mai comod asa, si merita codarea pentru activare. Rau ar fi sa te obisnuiesti si apoi sa te muti pe o masina care nu are HHC... In fine, m-ar interesa si pe mine cateva activari, in zona mea geografica. De exemplu: semnalizare de convenienta x 5, hhc (daca merge la M6), drl dimming, memorie incalzire in scaune. Anybody?
    -1 points
  39. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    -1 points
  40. Enervant ca nu ai rating-uri la posturi Frumoasa iesirea! Se misca al naibii de bine masina pentru sistemul 4x4 pe care il are.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!