Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2020 în toate secţiunile
-
Parca tot bordul asta analogic arata mai bine decat virtual cockpit-ul. Stiu ca cel virtual are niste avantaje dar ca parere personala mi se pare ca asta e desenat mai bine.5 points
-
Release the beast !!! Am decis sa inlocuiesc plasa de pe poarta cu policarbonat dar nu si unde se odihneste dinozaurul.3 points
-
Parerea mea e ca atata timp cat ai ajuns la kilometrajul respectiv si nu ai avut (sau nu ai mentionat) nici o problema din pricina uleiului, nu ti-l consuma (nu ai mentionat) ..., nu ti-a incarcat DPF-ul (nu ai mentionat)... nu ai de ce sa il schimbi, e un ulei OK. Daca aveai vreo problema sau nu iti convenea ceva, bagai altceva in 100 000 km, nu ? Cat despre filtrul de ulei, schimba-l la fiecare revizie, ca nu e o avere.2 points
-
Cred ca din toata gama VW, pe Tiguan Allspace pachetul Rline exterior arata cel mai bine! Si nu doar ca arata cel mai bine, un Tiguan fara Rline e foarte... sec/fad, ca sa nu zic uratel...2 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
Masina din subiect este un Audi A4 B8 facelift sau B8.5 cum i se mai zice, din 2014, cu motor 2.0 tdi Euro5, cutie de viteze manuala si tractiune integrala. Am achizitionat-o in 2017 din DE si este primul meu Audi, nu si ultimul probabil. Nu exceleaza in mod deosebit la capitolul dotari, eu am cautat in principiu un exemplar cat mai nou si bine intretinut, cu motor 2.0, diesel (doar pentru ca la aceasta generatie benzinarele erau problematice), sedan si neaparat cu quattro. In principiu imi satisface cam toate nevoile, singurul minus pe care il resimt uneori e lipsa farurilor xenon. Iarna mi se pare ca acest 2.0 TDI se incalzeste destul de greu, insa pe mine ma ajuta sistemul webasto cu telecomanda pe care il folosesc frecvent si care ajuta indirect si la incalzirea motorului. Negrul lucios este probabil cea mai comuna culoare pt modelul asta, desi arata foarte bine cand masina este curata si ceruita, mi se pare foarte sensibil la zgarieturi si greu de intretinut; poate ca o sa incerc evit culoarea asta pe viitor. Cu cutia manuala ma impac destul de bine momentan si nu pot sa zic ca simt lipsa unei automate, nu spun ca un s-tronic nu ar fi peste ci doar ca “merge si asa”. Nu am facut foarte multe modificari la masina, de mentionat ar fi un stage1 la Dragos (de la 180cp/400Nm la 217cp/469Nm; DPF activ) si trecerea de la suspensia comfort 1BA la suspensia sport 1BE (-20mm). Nu am intampinat probleme majore pana acum, am inlocuit mecanismul de inchidere rezervor pt ca nu se mai incuia si am schimbat preventiv uleiul de la transmisie, in rest doar consumabile. Personal modelul mi se pare reusit ca design, motorizarea este mai mult decat decenta (si desi este diesel parca ii cam place sa se tureze), si quattro isi merita banii.1 point
-
Am facut un drum mai lung cu masina: Cluj Napoca-Alba Iulia-Sibiu-Rasnov-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca, total 650 km. Am mers cu fiul intr-o mica calatorie la DinoPark in Rasnov si asa am si testat capacitatile noastre si ale masinii sa ne adaptam la un drum mai lung. Am facut o oprire in Alba Iulia si apoi am mers la Sibiu, unde am incarcat. Se poate ajunge la Sibiu direct, fara incarcare la Alba Iulia, viteza maxima a fost de 110 kmh. Dupa aceea am mers aproape de Rasnov in Sinca Veche - Pensiunea Confort Morosanu - o recomand cu maxima caldura, unde am vrut sa incarc si nu am reusit, aceasta fiind lectia numarul 1. Am cuplat incarcatorul de 220V la masina si priza, dar nu am stat sa vad ca se aprinde ledul si ca masina incarca. Am plecat imediat iar dimineata supriza! masina nu era incarcata. Aici ar fi fost de ajutor WeConnect-ul pentru ca as fi verificat incarcarea din camera, dar cum nu merge acum... Oricum, am mers la Rasnov, unde am fost oprit de un politist sa ma intrbe de masina ce si cum , vizitat parcul si apoi am mers la Brasov sa incarc. Alta supriza a fost asteptarea la coada dupa un Uber de firma (aceleasi numere de inmatriculare sunt si la Cluj) care incarca. Am stat la coada si am asteptat, intre timp sosind si un alt Uber-ist care se parcase langa colegul sau, dar care a plecat si m-a lasat sa incarc. Dupa incarcare pana pe la 90% am plecat spre Sighisoara. Am alergat masina un pic, in ideea ca am accelerat mult pe urcari, depasiri, dar nu o chestie de formula 1, doar ca nu am condus asa chill. Am ajuns in Sighisoara unde am stat dupa un alt e-Golf, domnul asteptand dupa mine in Brasov cand incarcam acolo. Ce mica e lumea... a ajuns inaintea mea la Sighisoara pentru ca eu ma oprisem sa mananc pe drum. Aici incarcarea nu a trecut de 30kwh...primul meu rapidgate Am stat si am incarcat pana la 90% si apoi am plecat spre Cluj. Puteam sa plec mai devreme, dar daca tot am stat, macar am tras curent cat s-a putut. Toata chestia asta a adaugat aproape 2 hr intarziere. Daca la pensiune era masina incarcata, nu mai aveam de ce sa incarc in Brasov si ajungeam la Sighisoara mai devreme etc. Concluzii: 1. Am folosit consumul meu mediu pe termen lung si acela a fost etalonul. Daca conduci constant in ritmul tau (acelasi cu care ai reusit consumul pe termen lung) facand calculele cu capacitatea bateriei, acela iti v-a fi range-ul. La mine e 12.7 kwh. 2. Nu te baza pe incarcatoarele rapide, sunt mai ocupate decat arata pe PlugShare. Data viitoare daca vizitez un oras, las masina la priza de 22kwh si ma duc si vizitez cele 3-4 ore iar masina se incarca. Daca ai bafta de un fast charge liber, norocul tau. 3. Masina e economica daca nu tragi de ea, chiar daca sunt dealuri. Ce urca si coboara, tine minte consumul mediu. 4. Am mers 650 km cu cost 0 lei Experienta limitata pe care am dobandit-o: priceless. Ma mai duc cu e-Golful la asa calatorii? Acum vara da, iarna nu cred. E un pic limitat range-ul pentru asa ceva, dar cu o masina de 350-400 km, oricand. E mult mai odihnitoare calatoria, linistea si senzatia de relaxare si lipsa grabei sunt deosebite.1 point
-
Ai blocurile de masura unde poti vedea cum lucreaza s1 si s2 etc lasa pe dorel de la borduri si mergi la un service1 point
-
E ok diferenta de pret pt ca oricum ajungi sa schimbi lantul mai devreme sau mai tarziu. In schimb, din moment ce proprietarul recunoaste acest lucru si lasa din pret, s-ar putea sa fie destul de avansata problema iar o parte din banii economisiti sa ii dai pe platforma pentru a nu risca sa ramai cu ea in drum.1 point
-
Nu. Cand ai setat 18, 22, 26, V68 trebuie sa se roteasca pana la pozitia setata de tine.1 point
-
Am fost in weekend plecat la bunica. Am facut un drum de care imi era dor. Un drum pe care l-am facut ultima oara in jurul varstei de 7-8 ani. Au trecut ani de atunci. S-au schimbat multe. Satul, oamenii. Emotiile au fost mari, pana la lacrimi. Am refacut drumul pe care mergeam cu caruta trasa de cal cand ma luau bunicii cu ei la cules la vita de vie de la camp. Prin padure, pe camp, am profitat de ocazie si printre lacrimile de dor am prins cateva poze la masina. Prin padure cu greu am regasit drumul, aproape sters, iarba reintrandu-si in drepturi. Nu am avut cum sa cobor din masina si sa fac poze. Langa acei pomi se aflau terenurile oamenilor. Au imbatranit oamenii, a imbatranit satul romanesc si totul este lucrat mecanizat. Inainte, pe drumul batatorit unde nu crestea fir de iarba, circulau carutele si oamenii cu sapa pe umar. Acum? Cand si cand un tractor. Iarba a crescut iar cu masina pe modul Off-road Extra, se auzea cum freca podeaua masinii.1 point
-
1 point
-
Tratati o ca pe o gluma. Asta se întâmplă când treci de audi la vw. Spor la treabă și ai grija cu spatele, sa te încălzești bine și nu forță că poți să ai dureri săptămâni bune. Acum doua luni au fost niste prieteni in vizita la noi. I am scos la o plimbare cu mașina și la un moment dat îmi ciocănește prietenul de pe locul din spate in plafon prin materialul de interior ce îl acoperă. Suna a carton și tabla goala. M am făcut că plouă, nu am mai zis nimic. El are audi, eu nu.1 point
-
Clipul perfect, un SUV in elementul lui, pe pistă.0 points
-
Nu merge. Link descarca documentul pdf cu informatii tehnice si undeva cu rosu scrie (pe germana) ca e bine sa se evite combinarea cu 5148.0 points
-
Nu inteleg cum puneti 235 pe janta de j7 , de pus se pot pune , dar santem la risc , se poate pune maxim 225 , dar cele mai indicate sant 205 sau 215-1 points
-
ce este scris acolo nu este corect , parere personala , nu vreau sa supar pe nimeni , sa pui 245 pe j7, mi se pare foarte mare latimea , eu cred ca 225 este maxim , fiecare pune ce doreste dar uzura cauciucului in contact cu asfaltul nu se face in acelasi mod , daca depasesti o anumita latime , asta pentru ca daca esti cu o latime prea mare forma partii, care este in contact cu alfaltului se modifica, varianta corecta pentru cauciucmult mai larg , janta mai larga cu respect-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00