Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2020 în toate secţiunile

  1. Parca arata mai bine allspace decat normal ? poti apela cu incredere la CZR pt bunatati in garantie dar trebuie un drum cel putin la bucuresti.
    2 points
  2. Salutare si bine v-am gasit! De la sfarsitul lui aprilie sunt fericitul posesor al acestui Golf 5, 1.6, manuala, an 2008 despre care voi tot scrie. Eu si masinuta ne cunoastem din 2014 prin intermediul fostului proprietar care imi este prieten, eu fiind pasager in timp ce ea mandra ne plimba prin concedii si alte idei nastrusnice de-ale noastre ?. Masina este in opinia mea standard, avand dotarile necesare (cel putin pentru prietenul meu ?): faruri fata normale fara lupe volan in 3 spite fara comenzi climatronic computer de bord fara Maxidot 4 x geamuri electrice benzina, apa, paie si bataie ? Planuri ? Multe... Desi mi-am spus ca o voi intretine cat de bine pot cu mici upgrade-uri pe ici colo, ideile tot curg. Vom vedea si concretizarea lor. Momentan e programata pentru revizie (ulei, filtre), schimbata pompa de benzina, si (inca) o verificare mai ales la frane si directie (deh, piticii astia ?). Mai jos 3 poze cu ea, urmand altele (mult mai curate). https://ibb.co/31KbjgF https://ibb.co/f49Z5LZ https://ibb.co/DRKcR6h Sunt deschis la orice sugestie, upgrade, critici, etc, Va tin la curent!
    2 points
  3. Masina din subiect este un Audi A4 B8 facelift sau B8.5 cum i se mai zice, din 2014, cu motor 2.0 tdi Euro5, cutie de viteze manuala si tractiune integrala. Am achizitionat-o in 2017 din DE si este primul meu Audi, nu si ultimul probabil. Nu exceleaza in mod deosebit la capitolul dotari, eu am cautat in principiu un exemplar cat mai nou si bine intretinut, cu motor 2.0, diesel (doar pentru ca la aceasta generatie benzinarele erau problematice), sedan si neaparat cu quattro. In principiu imi satisface cam toate nevoile, singurul minus pe care il resimt uneori e lipsa farurilor xenon. Iarna mi se pare ca acest 2.0 TDI se incalzeste destul de greu, insa pe mine ma ajuta sistemul webasto cu telecomanda pe care il folosesc frecvent si care ajuta indirect si la incalzirea motorului. Negrul lucios este probabil cea mai comuna culoare pt modelul asta, desi arata foarte bine cand masina este curata si ceruita, mi se pare foarte sensibil la zgarieturi si greu de intretinut; poate ca o sa incerc evit culoarea asta pe viitor. Cu cutia manuala ma impac destul de bine momentan si nu pot sa zic ca simt lipsa unei automate, nu spun ca un s-tronic nu ar fi peste ci doar ca “merge si asa”. Nu am facut foarte multe modificari la masina, de mentionat ar fi un stage1 la Dragos (de la 180cp/400Nm la 217cp/469Nm; DPF activ) si trecerea de la suspensia comfort 1BA la suspensia sport 1BE (-20mm). Nu am intampinat probleme majore pana acum, am inlocuit mecanismul de inchidere rezervor pt ca nu se mai incuia si am schimbat preventiv uleiul de la transmisie, in rest doar consumabile. Personal modelul mi se pare reusit ca design, motorizarea este mai mult decat decenta (si desi este diesel parca ii cam place sa se tureze), si quattro isi merita banii.
    1 point
  4. Transmite informatia pe can catre ceasuri.Are legatura.. Abs stie viteza de deplasare? Stie...ca de aia are senzori abs pe roti. E....o spune si ceasurilor.. Ce aparat radio ai ? Cumva AM? Incearca si deconecteaza-l si vezi daca merge vitezometrul..
    1 point
  5. Acum vazand masina sanatoasa si functionala 100% m-as interesa de un scaun de sofer cu reglaj electric, pt ca nu imi este confortabil unghiul sezutului
    1 point
  6. Inteleg ca sunt 3 sisteme de faruri pe G8: faruri led, led top si led matrix.Care e diferenta intre ele?Evident ultimul e cel mai performant....
    1 point
  7. Multumesc foarte mult, Sabin. Am patimit amandoi, dar macar am castigat un prieten nu a avut cine sa ma consilieze cu problemele eventuale.
    1 point
  8. 1 point
  9. Azi un drum pana in Carei. Aprox 70 km pe autostrada, 170 km pe dn-uri, 2 adulti +1 copil+2 caini, portbagaj plin pana la plafon, aer conditionat pornit. Masina are 11.000 km in bord. p.s. ca si o oarecare comparatie....poza a doua...tot azi am condus un VW Passat model 2020, 1,6 tdi 120 cp, DSG, aprox.80 km, din care pe autostrada 90%, 10% dn-uri. Singur in masina, fara bagaje, fara aer conditionat...
    1 point
  10. Compresorul repolishat; doua tevi, compresor A/C , pompa de benzina si un nos. Una peste alta, m am apucat sa polishez cutia
    1 point
  11. Poti sa spui din ce motiv pe Ravenol , presupui ca este mai ok ? poti sa iesi cu ceva in fata sa demonstrezi ca Ravenol este ceea ce cauti ? eu spun Valvoline syn power MST C3 5W40 , totusi Valvoline este un nume , cu respect
    1 point
  12. A venit vremea unei noi revizii. Pe langa clasicul ulei+filtre, s-au mai inlocuit si bobinele+bujiile, si pentru ca pompa de benzina dadea urme de oboseala, s-a inlocuit si aceasta. Am ajuns la 149.000 km, inca se tine foarte bine masina. Am decis si înlocuirea softului vechi, cel nou dovedindu-se o alegere foarte buna? Am mai lucrat si la partea de "finețuri", asa ca masina a primit o grilă fara semn, am inlocuit plasticul negru de protecție a cablurilor de alimentare a bobinelor cu una roșie, și pentru ca mașina a venit fara pilot automat, am adăugat și opțiunea aceasta?. Maneta o aveam cumpărată de cel putin un an, dar din lipsa de timp, am tot amânat montajul ei. Am montat si jante de facelift?
    1 point
  13. Salut din nou, am fost prezent pe forum cu mkvgti, recent am achizitionat un Audi A4 B9 quattro. Am vrut neaparat quattro, am asteptat pana am gasit varianta asta, buna zic eu, an 2016, 60k km, optiuni frumusele si destule, va las cateva poze... sper sa gasesc eventualele sfaturi in probleme, chiar daca nu e VW. Multumesc! Numai bine...
    1 point
  14. Motorul 1.5 TSI 130cp are de asemenea tehnologia ACT de dezactivare a cilindrilor. Detin varianta de 130cp si pot sa confirm. Puteti cauta de asemenea si pe net.
    1 point
  15. Azi am profitat de caldura de afara si am montat (lipit) foliile de protectie pentru praguri. Vin in set, cu lichid concentrat pt laminare, doua servetele pt degresare si spatula. Pe instructiuni scrie ca trebuie sa fie temperatura intre 16-35 de grade. Au iesit perfect si sunt bucuros. Inainte de a ma apuca, am decontaminat zonele cu argila, pt a elimina protectia hidrofoba (ma temeam sa nu cumva sa nu adere adezivul) si totodata acelasi lucru l-am facut si pt zona in care va fi lipit “eleronul”
    1 point
  16. Esti pioner, e o lectie pt altii care vor la fel...
    0 points
  17. Si iar am aparut pe "prima pagina"
    0 points
  18. Asa ceva ar arata frumos, intr`un topic nou
    0 points
  19. Ceva nu este ok. Trebuia sa ii mearga, dar pe o singura parte la muzica si pe ambele parti la telefon. Deci, din start aici avem o problema Mai fa o scanare sa vedem erorile de pe modul 77 si o poza sa vedem cum sunt pinii din mufa, daca sunt bagati in sloturile corecte
    0 points
  20. Da, ziceam si mai sus ca nu as pune elemente de pe GTI pe R si nici invers, cand aveam GTI-ul nu am pus de R. @radex este bine asa, sau mai de departe?
    0 points
  21. Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.
    -1 points
  22. La viteze mari sau in panta .. mers sustinut se atinge usor 300 grade in dpf.. ma refer la cele fara dieselgate. La dieselgate se atinge mai greu.. softul mentinant prin timpii de injectie si debite o temp mai scazuta .. exact asta fiind scopul dieselgate. In privinta regenerarii.. cum de dam seama .. colegii au descris bine simptomele. Cu cat motorul si auxiliarele functioneaza mai corect .. este "asimptomatic"...in timpul regenerarii. Turatia la relanti poate creste si datorita unei baterii cu capacitate scazuta .. la cei cu sist start.stop.
    -1 points
  23. Eu asa am inteles de la dealer. Daca nu se mentioneaza nicaieri in oferta ACT nu are dezactivare de cilindrii. Dupa cum spuneam mai sus am rezervat un golf variant comfortline cu motorizarea 1.5 tsi 130 cp cu cutie manuala. Inainte de a da avansul am mers si la test drive. Prima data am facut test drive cu karoq 1.5 tsi 150 cp dsg echipare style si mi se pare foarte tare aceasta combinatie de motor cu dsg, nu am observat nimic in neregula. Motorul este silentios si se misca foarte bine masina la cat este de mare. Imi place pozitia mai de sus cum este la aceasta masina. Nu mi-a placut sistemul de sunet din masina pentru ca nu are bass deloc si cum s-a simtit in masina cand am trecut peste o denivelare in curtea dealer-ului. Am uitat sa verific consumul. Turometrul la pornire statea la 900rpm, fara oscilatii. In alta zi am gasit si ce ma interesa pe mine un golf comfortline cu motorizarea de 1.5 tsi 130cp ACT cu cutie manuala. De cum am pornit masina am observat ca acest motor este mai zgomotos fata de cel din testdrive-ul cu karoq-ul si ca vibreaza ca un motor pe diesel (de cum am pornit masina a inceput sa troncane mobilul din sertarul din usa). Ce am observat este ca turometrul statea cam sus la 1100rpm si oscila usor in sus spre 1250rpm fara sa accelerez. Asta este efectul kangaroo despre care vorbiti? Masina este zgomotoasa peste 2500rpm, pot spune ca se aude ca diesel-ul meu de pe focus 1.6 tdci de 115cp cu cutie manuala. Cand schimbi vitezele peste 3000rpm te zdruncina putin, la motorul diesel nu am patit asta. La finalul testului turometrul statea tot la 1100rpm si consumul mediu a fost de 12L/100km. In aceeasi zi am dat o fuga si la seat si am testat noul leon fr 1.5 tsi 150 cp cu dsg. In aceasta echipare masina arata bine, putin cam rigida suspensia. Combinatia motor-cutie nu este asa reusita ca la karoq, este mai rapida dar parca nu schimba asa de lin incat sa nu-ti dai seama si motorul parca este putin mai zgomotos. Un lucru neplacut a fost cand cutia a gresit treapta (a schimbat intr-o treapta inferioara si de aici si mult zgomot). Oricum la ani lumina fata de cel cu 130cp manual. Sistemul audio imi place cum se aude, are bass ok pentru un sistem audio standard. Consum mediu test 10L/100km. Turometrul la pornire statea la 900rpm, fara oscilatii. Am testat de la un prieten si un golf comfortline cu 1.0 tsi 115cp. Masina este ok. In afara ca este zgomotoasa peste 3000rpm nu are problemele mentionate la varianta 1.5 tsi 130cp. Nu gasesc pe nicaieri sa fac un test drive cu 1.5 tsi 150cp cu cutie manuala dar concluzia este ca motorul 1.5 tsi 130cp cu cutie manuala a dezamagit, iar de 1.5 tsi 150cp cu dsg am ramas placut surprins. Atasez oferta in atasament. Pacat de bug-ul de la motor ca mi s-a parut o oferta buna la 17k cu rabla si toate reducerile. OnlineOffer-1.pdf
    -1 points
  24. Oricum codarea e cam degeaba daca injectorul nu e nou. caracteristicile unui injector SH nu mai sunt cele initiale din cauza uzurii si deci codul IMA este oarecum inutil.
    -1 points
  25. La prima pornire dimineata la tine se manifesta acel efect kangaroo?
    -1 points
  26. Inseamna ca a ta este ok. Cea de test drive pe o portiune in care se mergea bara la bara in tr 1 a dat si in nas ca sa spun asa. Eu vin de pe diesel si nu prea accelerez in tr 1. Probabil daca nu faceam test drive cu karoq cu 1.5 tsi cu dsg si leon 1.5 etsi cu dsg eram multumit si de cel cu cutie manuala de 130cp. Oricum la stilul meu de mers masina s-a comportat mai prost decat dieselul pe care il am din 2013. Interesant mi s-a parut si dsg-ul de pe karoq care schimba treapta fara sa smuceasca, nu iti dadeai seama daca nu urmareai turometrul. In schimb la leon s-a simtit chiar daca era in modul confort. Oricum cred ca cea mai buna alegere la vag o sa fie acest 1.5 etsi cu dsg pana trecem la electrica.
    -1 points
  27. Mașinile electrice au pompă de căldură, nu o simplă climă, care evident este substanțial mai scumpă. La încălzire nu se dă drumul la o rezistență electrică, fiindcă consumul ar fi foarte mare pentru încălzire, practic 1:1. La o climă ieftină randamentul pe răcire e de aprox. 1:3 și dacă ar încerca să schimbe ciclul pe încălzire, sub -5 grade sau chiar sub 0 nu ar mai avea randament. De aceea climele ieftine/clasice nici nu schimbă ciclu, căldura vine de la motorul termic. O pompă de căldură ce se pune pe electrice scoate cam 1:4 sau 1:5 la răcire și undeva la 1:3 sau 1:2,5 la încălzire chiar și la -15 sau -20 grade afară, dar are și un preț mai piperat. Eu întrebasem dacă pe GTE merge încălzirea și fără motorul termic, indiferent cât de rece e afară, fiindcă eu reținusem altceva. Dar poate ce știu eu e pe modele mai vechi de plug-in hybrid și acum și-au permis și o pompă de căldură.
    -1 points
  28. Salut ! La masina verisoarei , cea in cauza , de cand i-am completat ultima data nu a mai facut deloc , nici la drum nici in oras , eu banuiesc ca a fost aer pe instalatie , sm completat de 2 ori sau 3 cu apa si acum nu mai cere deloc , sper sa nu mai fie problema , daca vreodata mai cere apa automat ca schimba acel calorifer din interior , dar as vrea sa cred ca nu va mai fi problema ! Mentionez faptul ca am bagat mustar in vasul de expansiune ( o lingurita de mustar si am amestecat f bine ) de atunci am completat apa inca odata si apoi nu a mai cerut apa deloc , totul bine de cateva luni de zile ! Va salut !
    -1 points
  29. Salut,eu am 1.6 tdi dsg 7 si nu se simte fortata . O problema ar fi la drumuri de munte,deci urcari,daca masina e plina si ai si bagaje simti ca ar mai trebui caluti. In rest e chiar mai bine optimizat decit 2.0,pe asta il simti subturat mai des ma refer urban.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!