Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2020 în toate secţiunile

  1. Am terminat un retrofit foarte dificil de MIB2, doar prin schimbarea unitatii de infotainment. A fost super dificil si a inceput cu greu, cu dezamagiri, oameni neseriosi si s-a incheiat cu multa munca si interes depus de @sabinx A fost nevoie de multe update-uri de firmware si documentari. Dar am scapat, daca as fi putut da timpul inapoi nu as fi facut toate astea. Acum ca masina este iara okay a inceput iara sa imi fie draga si azi am spalat-o
    8 points
  2. Si iar am aparut pe "prima pagina"
    4 points
  3. 2 points
  4. A venit vremea unei noi revizii. Pe langa clasicul ulei+filtre, s-au mai inlocuit si bobinele+bujiile, si pentru ca pompa de benzina dadea urme de oboseala, s-a inlocuit si aceasta. Am ajuns la 149.000 km, inca se tine foarte bine masina. Am decis si înlocuirea softului vechi, cel nou dovedindu-se o alegere foarte buna? Am mai lucrat si la partea de "finețuri", asa ca masina a primit o grilă fara semn, am inlocuit plasticul negru de protecție a cablurilor de alimentare a bobinelor cu una roșie, și pentru ca mașina a venit fara pilot automat, am adăugat și opțiunea aceasta?. Maneta o aveam cumpărată de cel putin un an, dar din lipsa de timp, am tot amânat montajul ei. Am montat si jante de facelift?
    2 points
  5. Am montat arcurile. Din punctul meu de vede este fitment-ul ideal si sunt mult mai confortabile decat arcurile vwr pe care le-am incercat. Mai este o ultima piesa din acest puzzle, inca o emblema pe spate
    2 points
  6. Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.
    1 point
  7. Salut!Acum,ca temperatura afara a fost destul de ridicata,am vazut si efectele inlocuirii valvei de pe compresor.Am cumparat o valva Vemo,model V15-77-1020,pentru compresor Sanden PXE 14,poate mai ajuta pe cineva informatia asta.AC ul functioneaza perfect,aerul incepe sa se simta rece de la 30 sec-1 minut de cand il pornesc.Am masurat si temperatura aerului la grilele de aerisire centrale,dupa vreo 10-15 minute de functionare are 4 grade Celsius.Afara erau 29 grade,in masina 43 grade dupa ce a stat in soare toata ziua.Presiunea statica de freon era 6.4 bari,in functionare a urcat pe la 11-12 bari,cuplu pe compresor in jur de 6 Nm.Costurile au fost 270 lei electrovalva si 300 lei montajul+umplere instalatie cu freon,ulei si substanta de contrast.Totul functioneaza perfect acum.O sa anexez acestui post si un tabel in care vedeti presiunea statica,inainte de pornirea motorului,in functie de temperatura de afara,poate mai ajuta pe cineva.Va multumesc pentru sfaturi,datorita forumului am reusit sa rezolv problema ac-ului.O seara buna tuturor!
    1 point
  8. Azi un drum pana in Carei. Aprox 70 km pe autostrada, 170 km pe dn-uri, 2 adulti +1 copil+2 caini, portbagaj plin pana la plafon, aer conditionat pornit. Masina are 11.000 km in bord. p.s. ca si o oarecare comparatie....poza a doua...tot azi am condus un VW Passat model 2020, 1,6 tdi 120 cp, DSG, aprox.80 km, din care pe autostrada 90%, 10% dn-uri. Singur in masina, fara bagaje, fara aer conditionat...
    1 point
  9. Compresorul repolishat; doua tevi, compresor A/C , pompa de benzina si un nos. Una peste alta, m am apucat sa polishez cutia
    1 point
  10. @Rave Subtil ?? @Aerofan Sparco assetto gara dar sunt revopsite. Nu stiu daca pe original vin in aceasta culoare, sau similar. @TheRipper hai ca sunt ok drumurile acum ?
    1 point
  11. Asa ceva ar arata frumos, intr`un topic nou
    1 point
  12. Am rezolvat problema cu etrierul stanga fata. Am inlocuit cele 4 pistonase si garniturile aferente si am pus si discul pe strung. Era nou si am avut de unde sa il rectific. Avea o abaterie de o zecime de mm. Inainte de lucrare : Discul pus pe strung : Rectificare etrier : Pistonul de jos interior era blocat complet. In weekend voi vopsi si etrierii in culoarea galben.
    1 point
  13. @Nicusor23... nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare la sistemul de franare care bdw este ilegal pe drumurile publice, decat daca nu ai ce face cu banii ( dupa parerea mea)... pentru trantit in parapeti pe circuit este super ok. piese necesare: - punte spate completa cu brate arcuri si amortizoare de R-line @ 2000e la dezmembrari - suspensie fata sport arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti si pufere cu inel shock @500 euro (varianta combi este dublu inaltata comparativ cu hatck-back sport/confort) - portfuzete si butuci spate ( vor fi doar pt 4x4... fara planetare si grup asta e) @1200 euro - furtune frana R-line (combi) 50 euro - etriere R-line negre (exclus rosii) @800euro - discuri si placute frana spate R-line (black edition) sunt de D310mm ventilate @350euro preturi aproximative fara manopera unde poti avea N-probleme si batai de cap la partea de calibrare ABS/esp si dinamica/forta franare... mai mult ca sigur pui cruce si la o pompa de abs cu tot cu conducte... tragi linie, alta masina.
    1 point
  14. Până la urmă, am făcut mașina le casco la reprezentanta. Dar și acolo mi au pus unele piese AM iar pe deviz au fost trecute la preț de originale. M-am plâns la reprezentanta, și am fost rechemat pentru înlocuire. E o escrocherie adevărată ce se întâmplă în România!
    1 point
  15. Eu zic totuși fiind Romani și ai documentația de aliniere o sa poți monta fără doar sa fi atent sau faci un filmulet, aliniezi distribuția ca și când ai monta una noua o blochezi apoi vi pe partea la senzor și îți faci semne unde este aliniat și la ce distanta inelul este pe vilbrochen
    1 point
  16. Multumesc foarte mult, Sabin. Am patimit amandoi, dar macar am castigat un prieten nu a avut cine sa ma consilieze cu problemele eventuale.
    0 points
  17. Multumesc de informatie. Am sa incerc sa-l dau jos si sa-l desfac. Poate reusesc sa rezolv cumva.
    0 points
  18. @IRONICK o sa se vanda, clar. Acum sa vedem cine se ofera sa dea 27.5k euro+ pentru un 1.5 TSI de 130 de cai, manuala. Cat despre car of the year, eu votez pentru Taycan
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!