Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2020 în toate secţiunile

  1. Am montat arcurile. Din punctul meu de vede este fitment-ul ideal si sunt mult mai confortabile decat arcurile vwr pe care le-am incercat. Mai este o ultima piesa din acest puzzle, inca o emblema pe spate
    8 points
  2. A venit vremea unei noi revizii. Pe langa clasicul ulei+filtre, s-au mai inlocuit si bobinele+bujiile, si pentru ca pompa de benzina dadea urme de oboseala, s-a inlocuit si aceasta. Am ajuns la 149.000 km, inca se tine foarte bine masina. Am decis si înlocuirea softului vechi, cel nou dovedindu-se o alegere foarte buna? Am mai lucrat si la partea de "finețuri", asa ca masina a primit o grilă fara semn, am inlocuit plasticul negru de protecție a cablurilor de alimentare a bobinelor cu una roșie, și pentru ca mașina a venit fara pilot automat, am adăugat și opțiunea aceasta?. Maneta o aveam cumpărată de cel putin un an, dar din lipsa de timp, am tot amânat montajul ei. Am montat si jante de facelift?
    4 points
  3. Revin cu problema semnalata mai sus, poate ajuta pe cineva in viitor. Dupa aproximativ o luna, am purces la un drum mai lung cu masina. Eroarea de mai sus nu a mai aparut. Dupa o ora de mers, mi-a aparut pe bord mesajul de eroare ''Running Gear Fault''. Avand laptopul cu mine, am pornit VCDS-ul si am obtinut urmatoarea eroare: Address 34: Level Control (J197) Labels:. 7P0-907-553.clb Part No SW: 7P0 907 553 K HW: 7P0 907 553 K Component: PASM H01 1110 Revision: 00000000 Serial number: 00000111440629 Coding: 14210000 Shop #: WSC 31414 790 00001 ASAM Dataset: EV_PASMConti 001004 ROD: EV_PASMConti.rod VCID: 3F8771AFA6085E7E3B-806A 1 Fault Found: 0644 - Level control system C10D3 07 [008] - Mechanical Failure Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 82 Reset counter: 2 Mileage: 588800 km Date: 2090.01.02 Time: 26:01:00 Default: 15 Default: 7C Default: 00. Simptomele observate au fost ca, in orice setare automata a suspensiei, imediat cum pleca masina de pe loc, la roata fata stanga, masina ''cadea''. Pe modul manual, totul era normal. Fiind noapte, a aparut si o problema cu iluminatul pe farul stanga fata, fasciculul nu se mai ridica cat trebuia, deci lipsea autoleveling-ul. Am facut cale intoarsa si am demontat senzorul de nivel de pe stanga fata si l-am gasit intr-o stare jalnica: bratele blocate, suportul rupt. Codul senzorului este 7P0 616 213 si l-am luat de la dezmembrari, am zis sa nu dau 1038lei pe unul OEM. Dupa montare, am sters erorile aparute cu VCDS-ul. Masina a facut vreo 1500km de atunci si totul este in regula. Operatiunea de demontare este relativ simpla, maxim o jumatate de ora.
    2 points
  4. Si produsul final dupa vopsire .
    2 points
  5. Am terminat un retrofit foarte dificil de MIB2, doar prin schimbarea unitatii de infotainment. A fost super dificil si a inceput cu greu, cu dezamagiri, oameni neseriosi si s-a incheiat cu multa munca si interes depus de @sabinx A fost nevoie de multe update-uri de firmware si documentari. Dar am scapat, daca as fi putut da timpul inapoi nu as fi facut toate astea. Acum ca masina este iara okay a inceput iara sa imi fie draga si azi am spalat-o
    1 point
  6. Azi un drum pana in Carei. Aprox 70 km pe autostrada, 170 km pe dn-uri, 2 adulti +1 copil+2 caini, portbagaj plin pana la plafon, aer conditionat pornit. Masina are 11.000 km in bord. p.s. ca si o oarecare comparatie....poza a doua...tot azi am condus un VW Passat model 2020, 1,6 tdi 120 cp, DSG, aprox.80 km, din care pe autostrada 90%, 10% dn-uri. Singur in masina, fara bagaje, fara aer conditionat...
    1 point
  7. Compresorul repolishat; doua tevi, compresor A/C , pompa de benzina si un nos. Una peste alta, m am apucat sa polishez cutia
    1 point
  8. @Vartanel Daca ai drum prin CT iti arat eu un Allspace si marea o vezi bonus.
    1 point
  9. @Rave Subtil ?? @Aerofan Sparco assetto gara dar sunt revopsite. Nu stiu daca pe original vin in aceasta culoare, sau similar. @TheRipper hai ca sunt ok drumurile acum ?
    1 point
  10. Poti sa spui din ce motiv pe Ravenol , presupui ca este mai ok ? poti sa iesi cu ceva in fata sa demonstrezi ca Ravenol este ceea ce cauti ? eu spun Valvoline syn power MST C3 5W40 , totusi Valvoline este un nume , cu respect
    1 point
  11. 1 point
  12. 1Z0823723A este codul chederului montat de mine. Cel profil D are ceva mai mult de 2 ani si nu am mai umblat la el de atunci, exceptand cand l-am mai sters si dat cu 303. Il gasesti la magazine gen brico depot sau dedeman. Sper sa fie mai lamuritoare aceste poze.
    1 point
  13. Asa ceva ar arata frumos, intr`un topic nou
    1 point
  14. Pai scrie clar ca ai nevoie de gateway minim terminatie BC.
    1 point
  15. Asta e ce zice netul https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-e-up-facelift-2019-32.3-kwh-83hp-38498
    1 point
  16. @calin.g merci frumos. Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre). Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa. Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).
    1 point
  17. Daca tot am prins un weekend frumos, am facut un detailing full la interior, curatat tot ce trebuie, inlocuit filtru polen, dressing plastice si cel mai important curatare + tratament ceramic la piele. Pot sa zic ca a iesit perfect totul, senzatia acum pe scaune e foarte "premium", frecare minima, uzura minima ? Exteriorul inafara de spalari mai are de asteptat putin cu detailing-ul
    1 point
  18. M-au lamurit la Skoda de m-au nenorocit ? Ca cica asa ar face luneta, nu se incalzeste peste tot la fel de repede, ci ca un resou, dintr-un capat in altul. Si ca vara, de la caldura, tensiunea e mai mica, de la 12 la 5V. Cei care va pricepeti la mecanica stiti daca au batut campii sau nu. Momentan nu-mi bat capul, masina oricum e in garantie, voi vedea la iarna, daca "asa face ea". Daca as avea cate 100 de lei de fiecare data cand mi s-a zis la reprezentata "asa face ea", imi retrofituiam toate panourile cu ambient light ?
    1 point
  19. Din nou... pandemy activity Fiindca aveam ornamentul iluminat de prag ars pe partea soferului, am decis sa cumpar un set de model mai nou (de A4 B9 cu logo S line in plus fata de ale mele). Also, am luat un set de lumini usi OEM Audi (se vad mult mai bine decat cele china si costa cam de 10x mai mult) cu logo cerculete, inca nu sunt 100% convins de ele, nustiu daca arata coca / kitsch ... s-ar putea sa le vand in schimbul unora cu quattro sau Audi sport.
    1 point
  20. Am facut si eu adaptarea la iluminat nr pt led,dar acum nu mai apare avertizarea de bec ars nici daca nu mai conectez lampa la instalatia masinii,este normal?.va multumesc.
    1 point
  21. La noroc. Stiu care merg cu bobine noi.
    1 point
  22. Almost done, m-a transpirat putin astazi dar e fain de tot interiorul, trebuie sa ma obisnuiesc cu atata negru.
    1 point
  23. Cam asa suna dracrovenia aia de "simulator sunet motor" .Ca sa-l pot inregistra pe audio i-am dat un test din vcds. Suna caraghios pentru ca in test genereaza tot spectrul de frecvente de care este capabil. Dar in utilizare normala cica se sincronizeaza cu viteza si alti parametrii ai motorului termic, Intra in actiune in modul GTE. Se aude in interior cat si in exterior fiind amplasat undeva sub capota intre stergatoare. Este un actuator electromagnetic. O aiureala daca ma intrebati pe mine VID_20180218_152023_mpeg4.3gp
    1 point
  24. Nu am reusit sa gasesc care e primul VW cu AC ,dar prima masina cu AC e cu mult dinainte ca mecanicul tau experimentat in reparat frigidere Artic banuiesc sa se nasca,si anume in 1933. Al ti-a citat extrem de precis din cartea service,care in cazul masinii e un fel de Biblie. Tu incerci sa il combati cu o gandire total romaneasca,si anume "cu cat esti mai batran cu atat esti mai destept" ceea ce de cele mai multe ori e gresit. LE: Am gasit,feb 1967 VW Beetle primul model cu Aer conditionat
    1 point
  25. Se refera la Check Engine Light. Am mai vazut ca unii folosesc denumirea asta.
    0 points
  26. Sa mai adaug o rubrica in jurnal, desi mare lucru nu s-a intamplat. Am mai facut un schimb de ulei, tot cu Mobil1 0W-40 FS. Am zis sa incerc un nou filtru de ulei, Mahle 1217D. Ca aspect pare identic cu "noul" Mann 7013. IMG_4605 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4606 by toni.pieleanu, on Flickr Cu ocazia schimbului am trecut la noua supapa de retur si noul vas pentru filtru care este necesar pentru supapa (vasul 06L115408D si supapa 06L115678Q). Busonul baii de ulei a fost inlocuit si el. IMG_4601 by toni.pieleanu, on Flickr Am luat si busonul de ulei care ar trebui sa previna umezirea cu vapori de ulei din jurului lui (06K103485C). IMG_4608 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4609 by toni.pieleanu, on Flickr Am mai pus si un filtru de habitaclu nou, si aici am zis sa incerc ceva nou si am luat Mahle CareMetix LAO 888. Am efectuat si o curatare a instalatiei, ca in fiecare an, cu acelasi Wynn's Airco Fresh. IMG_4613 by toni.pieleanu, on Flickr Destul de murdar vechiul Mann Ferocious Plus IMG_4610 by toni.pieleanu, on Flickr Poate cel mai important lucru legat de masina realizat in ultima perioada a fost montarea unei pardoseli in "garaj". Din cauza ca pardoseala nu are panta ajuta sa nu mai stau cu picioarele in apa, plus ca tine spatiul mai curat fiindca retine mizeria mare dedesubt. B690C7A3-C6AB-4CAE-A594-432431318715 by toni.pieleanu, on Flickr
    0 points
  27. Tu chiar crezi ca VW a inventat A/C. Prea iei ca fiind lege ce scrie acolo. Omul care a zis ca trebuie schimbat acel filtru se ocupa de A/C si instalatii de frig inainte sa puna Vw primul A/C pe masini. Ma deranjat felul in care ai pus problema "de ce nu argumentezi",aveai manualul si trebuia sa ai copy/paste nu sa pui intrebarea . Am impresia ca ati reparat vreo cateva (poate zeci nu stiu) masini cu diverse probleme crede-ti ca le stiti pe toate. Exact stilul celor de la reprezentante de care ne ferim.De aia cei care au EXPERIENTA pe un anume segment si chiar STIU nu posteaza pe forum-uri ca de le stiu alti pe toate. Asa suntem noi romani credem ca le stim pe toate. Gata am inchis acest subiect.
    -1 points
  28. Mobil Super 2000 10w40 schimbat cat mai des (8-10.000km max). Motoarele astea fiind clasice merg bine cu asemenea uleiuri, cu mentiunea sa nu fie tinute un rulaj mare in motor pt ca fac depuneri, insa merg foarte multi km in motoare clasice mpi. Taxi-urile inainte doar cu uleiuri din astea mergeau si sunt multe care au dus peste 500.000km fara interventii la motor. Consumul de ulei o sa fie si cu 5w40, cu 10w40 s-ar putea sa nu ai deloc, in plus un 10w40 costa sub 100 ron asa ca nu e problema sa-l schimbi mai des.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!