Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2020 în toate secţiunile

  1. Am reusit sa schimb volanul cu ajutorul unui prieten, eu m-am lasat pagubas dupa ce i-am desfacut a doua siguranta si a pornit claxonul de am sarit pana in tavan. Acum trebuie sa vad cum imbrac si maciulia schimbatorului in piele perforata si sa schimb culoarea cusaturilor sa fie tot ansamblul asortat.
    8 points
  2. Zilele trecute am mai facut o revizie la utilaj, de bine ce laudam ravenol dupa 12000km a inceput sa se schimbe sunetul motorului in rau la viteze de autostrada(am detaliat in topicul de uleiuri). Am incercat de data asta Total Energy 9000 5w40 si voi mai incerca pe viitor si shell si valvoline, de ravenol sincer la pret dublu si sa tina 10000km in regim decent m-am lecuit. Am mai schimbat un suport la motor pe partea stanga si un racord pe la toba in rest se prezinta foarte ok pt varsta ei. Voi vopsi si bara fata saptamana viitoare pt a scapa de diferenta de culoare care imi sta pe creier. ODO 283.000km Spor.
    3 points
  3. Si produsul final dupa vopsire .
    3 points
  4. Numarul de inmatriculare asa indica
    3 points
  5. Sa mai adaug o rubrica in jurnal, desi mare lucru nu s-a intamplat. Am mai facut un schimb de ulei, tot cu Mobil1 0W-40 FS. Am zis sa incerc un nou filtru de ulei, Mahle 1217D. Ca aspect pare identic cu "noul" Mann 7013. IMG_4605 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4606 by toni.pieleanu, on Flickr Cu ocazia schimbului am trecut la noua supapa de retur si noul vas pentru filtru care este necesar pentru supapa (vasul 06L115408D si supapa 06L115678Q). Busonul baii de ulei a fost inlocuit si el. IMG_4601 by toni.pieleanu, on Flickr Am luat si busonul de ulei care ar trebui sa previna umezirea cu vapori de ulei din jurului lui (06K103485C). IMG_4608 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4609 by toni.pieleanu, on Flickr Am mai pus si un filtru de habitaclu nou, si aici am zis sa incerc ceva nou si am luat Mahle CareMetix LAO 888. Am efectuat si o curatare a instalatiei, ca in fiecare an, cu acelasi Wynn's Airco Fresh. IMG_4613 by toni.pieleanu, on Flickr Destul de murdar vechiul Mann Ferocious Plus IMG_4610 by toni.pieleanu, on Flickr Poate cel mai important lucru legat de masina realizat in ultima perioada a fost montarea unei pardoseli in "garaj". Din cauza ca pardoseala nu are panta ajuta sa nu mai stau cu picioarele in apa, plus ca tine spatiul mai curat fiindca retine mizeria mare dedesubt. B690C7A3-C6AB-4CAE-A594-432431318715 by toni.pieleanu, on Flickr
    3 points
  6. Ocazional ma gandesc ce bun ar fi un DSG, desi de fiecare data cand am condus unul n-am fost multumit de cum schimba. Dar parca cateodata te plictisesti se schimba trepte. Pe cat se poate, da. Fiind relativ noua nici nu are nevoie de multa atentie
    2 points
  7. Multumesc! Golful e singurul care incape - pentru ca, bineinteles, in garaj sunt tot felul de alte prostii, pornind de la biciclete sfarsind cu tot felul de scule de gradina... E insa foarte dificil cu masinile - mai ales din punct de vedere timp. De exemplu, acum golful nu are itp, pentru ca pur si simplu nu am avut vreme sa ajung, am preferat sa fac la bus, cu care deja am mers de la sfarsitul izolarii, si o sa tot merg, cam in fiecare weekend de vara. Consecinta neplacuta fiind ca, nevoit sa fac un drum la TM zilele astea am plecat cu dinozaurul (asta nu e in poza) Iti imaginezi frustrarea de pe dealul negru....
    2 points
  8. Gti manual, cu carpa in patratele pe scaune. Imi place mult, mai mult decat dsg-urile fullcupiele. Chiar daca la ani lumina de mk1, pastreaza ceva din "entuziasmul" aceluia...
    2 points
  9. Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.
    1 point
  10. Am montat arcurile. Din punctul meu de vede este fitment-ul ideal si sunt mult mai confortabile decat arcurile vwr pe care le-am incercat. Mai este o ultima piesa din acest puzzle, inca o emblema pe spate
    1 point
  11. Dpmdv te complici prea mult și inutil in aceasta alegere...nu ai o masina cu mulți CP, nu cred ca ești nici un împătimit al vitezei...condusului sportiv etc. Mai mult de atât tu vrei sa montezi 2 tipuri diferite de anvelope pe aceeași masina/profile diferite etc, evindent ca aderentă nu o sa fie aceeași ca și când ai avea 4 anvelope același model. Sincer nu văd rostul comparațiilor...dpmdv ori cauți unele noi sau SH același model ca cel actual, fie le schimbi pe toate 4... Referitor la Falken, tu ai citit probabil părerile la cele pe 17”...așa cum am menționat am recomandat Debica pt ca folosesc aceeași dimensiune cu ceea ce cauți tu..așa ca fie Falken fie orice brand performanțele difera in funcție de dimensiuni, o anvelopa pe 20 nu o poți compara cu una pe 17 sau 18..sau invers..așa ca mare grija când citești review-uri sa fii atent și la dimensiuni. De ex Falken pe 20 are review-uri bune și mai mult de atât îți pot spune eu care le folosesc ca este ce trebuie Bafta
    1 point
  12. @Adrian_Pintilie DPF-ul este spart/crapat/topit ,cauza....o problema la motor care genereaza acel fum.
    1 point
  13. Ce inseamna " ca-s ok" ??,parca voiau sa scape de tine! Sunt aici pe forum colegi care te pot ajuta ......@Excalade @Florin @Al Bundy @Spido ...multi alti ....care fac/stiu cat 50 de mecanici la care ai fost tu
    1 point
  14. Am Falken Azenis FK510 pe Touareg dar sunt pe 20”...niște anvelope excelente raport preț/calitate și pe uscat și pe ploaie.Mai mult pot spune ca stau bine și pe partea de consum combustibil ...cu jantele pe 20 scot consum in același regim de mers ca și cu cele Michelin pe 18” de iarna. Am recomandat Debica pt ca am acest model și aceeași mărime(2345/45/17) pr Audi B6. Hankook mi-au făcut și mie cu ochiul și am citit de bine despre ele...a fost o opțiune după Falken. Bafta
    1 point
  15. 1 point
  16. Solutia este un dizolvant pentru lac de unghii fara acetona . Ce se vede in poze sunt componentele curatate , smirgheluite si pregatite pentru vopsit . POt spune ca din toate solutiile pe care le-am incercat in anii trecuti acesta s-a comportat impecabil . Nu albeste plastucul si se curata f bine cu un card . Eu asa am procedat . Cand sunt gata vopsite o sa pun si rezultatul .
    1 point
  17. Referitor la busonul de ulei revizia C si corpul galben de etansare ,l-am inlocuit dupa scurgeri masive pe cel original si am observat ca vaporiza si acesta nou. Cred ca la fiecare desfacere trebuie curatata foarte bine garnitura si suprafata de contact de pe capacul motor de asezare. In felul acesta am reusit sa mentin sub control eliminarea vaporilor de ulei pe la capacul de umplere .
    1 point
  18. Alte optiuni ar mai fi: Falken Azenis FK510 sau Hankook Ventus Prime 3.
    1 point
  19. unde e butonul de MEGA LIKE ? cred ca arata mai bine acum de cat cand era noua. keep up the good work!
    1 point
  20. Recomand DEBICA PRESTO UHP 2 XL!
    1 point
  21. Am testat azi in mers cu vag dpf si Launch x431. Indica la fel presiunea diferentiala. Deci.. cu ultimu update prbl a fost rezolvata. I.am cerut sa puna undeva prin apk si engine temperature.. eu zic ca ar fi utila.
    1 point
  22. Va multumesc tuturor pentru aprecieri. Am profitat ieri si azi ca lucrez de acasa schimbul 2 si am curatat interiorul si am sters fetele de usi si bordul cat de bine am putut de toate petele negre si urmele de utilizare de-a lungul anilor. Cu ocazia asta am folosit si o crema pentru scaunele de piele, pentru elasticitate. Ma declar multumit de rezultat. Inca sunt in cautarea unui spray de culoarea bej, cat mai apropiat de culoarea interiorului pentru a vopsi plasticul din jurul butoanelor de la geamuri de pe usile pasagerilor. Pentru volan, am de gand o modificare a acestuia. Inca nu am gasit persoana care sa mi-l modifice dupa placul meu, tinand cont ca am si incalzire in volan, functie pe care nu vreau sa o pierd. Iar ca bonus, am descoperit si carligul de remorcare. Eram oricum in cautarea unuia. Ajutor intre unchi si nepot :
    1 point
  23. Am asistat azi la o discutie cu agentul din service la Nurvil Cineva verifica un 7L din 2006 Avea 250.000 km pe bord si 950.000 reali , masina cu toate intrarile in reprezentanta dincolo Trecand peste cei 700.000 km dati inapoi , sa tot ai masina care stii ca poate sa te tina 1 mil de km daca ai grija de ea
    1 point
  24. Hankook ventus prime 3 sunt cele mai bune anvelope din categoria medie, sunt la al doilea set 205 55 16 V, aceeasi calitate, absolut nici o problema, fara zgomot, aderenta foarte buna pe asfalt umed. Consider ca la 1070 lei 4bucati cu tot cu montaj, echilibrat sunt mai mult decat ok.
    1 point
  25. Nimic spectaculos, doar 122 km/h pe autostradă în momentul delaminării așa cum arată camera de bord cu GPS. De reținut că sunt anvelope cu perete lateral ranforsat (94XL) la 450 lei / buc de la Anveloshop de unde cumpăr de ani buni. După 3 delaminări succesive cu PC6 (toate sub 1000 km), am înlocuit toate anvelopele cu Dunlop SportMaxxxRT2 care de 15K km nu au avut nici o problemă. Reprezentatul de garanții continental m-a felicitat pentru noroc și îndemânare și atât.
    1 point
  26. Am avut un soc dupa ce mi-am cumparat masina si m-am dus la birou. Am constatat ca aveam pe desktop o poza cu un Touareg care avea ACELEASI jante, bare longitudinale si semana foarte mult cu ce cumparasem eu. Aici este o poza cu primul lui drum dupa 5 luni de plictiseala, cand l-am adus acasa. A urmat apoi fratele in miniatura, care respecta modelul de jante cu culoarea interioara/exterioara. Cum spuneam, la montarea unitatii Android, am folosit si optiunea acesteia de camera frontala, montata sub numar. Fiindca la primul model am avut suport de telefon in bord pe care l-am considerat foarte util, am tinut sa am si pe acesta Au urmat LED-uri la numar Identificarea cablurilor raspunzatoare de nefunctionalitatea martorului de usa deschisa pe partea stanga Si functionarea lor, prin aprinderea ledurilor din dreptul "ochilor de pisica" Urmeaza ...
    1 point
  27. Nu stiu daca ati observat dar doar octavia a primit dimensiuni noi la anvelope, adica: 205/60/16, 205/55/17, 225/45/18, 225/40/19. In comparatie, golf 8 si leon 4 au ramas cu dimensiunile clasice: 205/55/16, 225/45/17, 225/40/18. Avantaj pentru octavia pe partea de confort dar vor fi anvelopele mai scumpe fiind dimensiuni atipice. de exemplu 225/40/18 e mai ieftin decat 205/50/17,care desi e mai mic, nu e asa intalnita dimensiunea si deci mai scumpa.
    1 point
  28. @Eto, eu ma "jurasem" ca nu mai iau interior deschis la culoare dupa ce am avut unul si mi-a scos peri albi, dar asta vad ca e mai usor de intretinut deocamdata si un mare plus pentru mine a fost ventilatia din scaune si ca nu se mai vede fiecare firicel de praf. @Cristi511 multumesc, dupa toate masinile pe care le-am avut de asta sunt super multumit-daca avea si un motor mai potent era masina ideala. In alta ordine de idei mi se pare ciudata rau decizia astora de la Skoda cu suportii de senzori care vin separat si trebuie sa-i lipesti tu, si sunt si destul de piperati la pret. Bara spate de Sportline sau RS vine fara gauri si trebuie sa gauresti bara in functie de cati senzori ai pe ea 4-6, dar macar sunt marcate gaurile.
    1 point
  29. Deci, daca nu faci mai mult de 50km/zi prin oras si ai cum sa incarci masina acasa poti merge cu cu un plug-in doar electric mult si bine precum cu una full electrica. Am passatul GTE si prin Bucuresti mai trec in modul hybrid doar asa, ca sa nu "rugineasca" motorul termic? Benzina am pus doar de 2 ori anul trecut si a fost folosita in proportie de 90% pentru deplasarea in concediu. In oras merg exclusiv in electric si in caz ca fac drumuri "mai lungi" o trec in mod hybrid si merg linistit cat am nevoie cu un consum mediu de 3,8%. Pentru mine nu a fost o alegere gandita in scop de economie, pur si simplu mi-am dorit experienta condusului electric dar fara a sta cu stresul autonomiei. Si venind tot de pe un Passat (B7) a contat mult sa pastrez un confort similar. Just my 2 cents.
    1 point
  30. La multi ani! Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)
    1 point
  31. La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.
    1 point
  32. La mine consumul exclusiv oras este de 10l/100km... Drumul Taberei - centru zilnic. Dimineata la 07.00 si intoarcere la 17.00. Mers regulamentar in coloana... nu stiu cum scot altii 8l/100km dar nici nu mi bat capul.
    1 point
  33. Sincer eu nu stiu ce poate sa arate bine :| o improvizatie total ciudata..personal o cataloghez drept kitch. Felul in care arata un ipad deasupra unui casetofon..si un climatronic pozitionat in scrumiera..pe mine ma depaseste inspiratia unora :) e ca si cum mi-as lua un TV de 130 cm curbat 4K si sub el as pune un video din anii 90 cu caseta...la fel si cu fata de bora..inainte chiar era ok masina ; era un golf dragut readus la viata ( cu costuri mari desigur care dupa parerea mea nu meritau ). Spor in continuare..sper ca macar tu sa fii multumit de rezultate si de banii investiti pe care nu ii vei mai recupera vreodata.
    1 point
  34. Motoarele CR de la VW mai au o pompa suplimentara de recirculare pentru racitorul EGR. Pret pe original aprox 800 Ron.
    1 point
  35. Daca nu sunt informatii proprietare, pot sa te intreb ce ai folosit pentru curatare? Clatirea ai facut-o cu aparatul cu presiune sau la furtun? Multumesc
    0 points
  36. Acelasi buson l-am inlocuit si eu, si are aceeasi problema, poate chiar scapari mai mari de vapori ca si capacul "original". Chiar azi am verificat, si era plin de mizerie... Anyhow, frumoas rau GTI-ul. Se vede pasiunea
    0 points
  37. Aia cu IPA... imi pare ca e acelasi lucru cu politia locala. Adica nimic. Cat despre bagheta reflectorizanta, da, m-a ajutat. @Boditza, a fost visul meu din copilarie. N-a contat nimic altceva.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!