Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2020 în toate secţiunile

  1. Sa mai adaug o rubrica in jurnal, desi mare lucru nu s-a intamplat. Am mai facut un schimb de ulei, tot cu Mobil1 0W-40 FS. Am zis sa incerc un nou filtru de ulei, Mahle 1217D. Ca aspect pare identic cu "noul" Mann 7013. IMG_4605 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4606 by toni.pieleanu, on Flickr Cu ocazia schimbului am trecut la noua supapa de retur si noul vas pentru filtru care este necesar pentru supapa (vasul 06L115408D si supapa 06L115678Q). Busonul baii de ulei a fost inlocuit si el. IMG_4601 by toni.pieleanu, on Flickr Am luat si busonul de ulei care ar trebui sa previna umezirea cu vapori de ulei din jurului lui (06K103485C). IMG_4608 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4609 by toni.pieleanu, on Flickr Am mai pus si un filtru de habitaclu nou, si aici am zis sa incerc ceva nou si am luat Mahle CareMetix LAO 888. Am efectuat si o curatare a instalatiei, ca in fiecare an, cu acelasi Wynn's Airco Fresh. IMG_4613 by toni.pieleanu, on Flickr Destul de murdar vechiul Mann Ferocious Plus IMG_4610 by toni.pieleanu, on Flickr Poate cel mai important lucru legat de masina realizat in ultima perioada a fost montarea unei pardoseli in "garaj". Din cauza ca pardoseala nu are panta ajuta sa nu mai stau cu picioarele in apa, plus ca tine spatiul mai curat fiindca retine mizeria mare dedesubt. B690C7A3-C6AB-4CAE-A594-432431318715 by toni.pieleanu, on Flickr
    4 points
  2. Un altfel de Predeal...de Buzău ?
    3 points
  3. Gti manual, cu carpa in patratele pe scaune. Imi place mult, mai mult decat dsg-urile fullcupiele. Chiar daca la ani lumina de mk1, pastreaza ceva din "entuziasmul" aceluia...
    3 points
  4. Așa ceva . Se întoarce lumea cu sus-u'-n jos!
    2 points
  5. Va multumesc tuturor pentru aprecieri. Am profitat ieri si azi ca lucrez de acasa schimbul 2 si am curatat interiorul si am sters fetele de usi si bordul cat de bine am putut de toate petele negre si urmele de utilizare de-a lungul anilor. Cu ocazia asta am folosit si o crema pentru scaunele de piele, pentru elasticitate. Ma declar multumit de rezultat. Inca sunt in cautarea unui spray de culoarea bej, cat mai apropiat de culoarea interiorului pentru a vopsi plasticul din jurul butoanelor de la geamuri de pe usile pasagerilor. Pentru volan, am de gand o modificare a acestuia. Inca nu am gasit persoana care sa mi-l modifice dupa placul meu, tinand cont ca am si incalzire in volan, functie pe care nu vreau sa o pierd. Iar ca bonus, am descoperit si carligul de remorcare. Eram oricum in cautarea unuia. Ajutor intre unchi si nepot :
    2 points
  6. Salutate, Revin cu ceva din zona de "To do". Săptămâna trecută am bifat o necesitate, pe care mi-o doream de ceva vreme - o camera de trafic; modelul ales 70mai Pro, un raport calitate-preț decent. Utilă ? Categoric! Cu toate astea, sper să nu am vreodată nevoie de ea.
    2 points
  7. Salutare, Bine v-am gasit Din August 2019 am intrat in familia posesorilor de VAG cu un VW Passat B8 Variant. Ca nou venit pe acest forum, va prezint masinuta care imi da dreptul sa postez in aceasta sectiune Noul membru al familiei provine din Germania, l-am adus personal, o incantare, mai ales ca nu mai avusem un drum atat de lung cu masina. Cateva detalii specifice: 2.0 TDI, 190 cp, 4Motion, DSG6, 153 k km la momentul achizitiei. Ca si dotari indelung cautate si in sfarsit gasite: ACC, plafon panoramic, portbagaj electric, R-Line interior cu piele, webasto, scaune fata si bancheta spate cu incalzire, DCC, faruri LED High, jante 18 " model Marseille si cam atat imi vin in minte acum. Pana acum a primit cateva "upgrade-uri" - folie llumar fata + spate ( legale, dar foarte eficiente ptr.copii), folie faruri si proiectoare, cosmetizare interioara si un pic polish + ceramica la exterior. In plan este o remapare, dar inca studiez daca merita pe configuratia pe care o are masina, cat gasirea unei firme cu prestigiu in ale calutilor putere. Multam!
    1 point
  8. orice ulei care respecta una din cele doua norme in functie de setarea masinii,service normal(502) sau long life(504)
    1 point
  9. Parerea mea personala este inversa, am renuntat la suportul de biciclete de pe carlig si am trecut la cel cu bare de pe masina dupa 2 zile in care am prins ploaie si tot ce era pe drum a ajuns in toate angrenajele bicicletelor. Este mai usor de manevrat suportul pentru carlig dar si mult mai scump pentru cine nu are carlig din fabrica.
    1 point
  10. Salutare. Gateway este high evident , 5Q SW AM *ultima versiune disponibila. Deci ok Radarul este generatia anterioara, camera este 1st gen. Deci, nu vei avea parte de toate sistemele pe care le am eu. Cu toate astea se poate activa ACC. Nu stiu costurile pentru retrofitul tau exact. Masina are kessy? Este important. Daca are codul din postare pentru blocul de manete nu se aplica la tine. Acest retrofit tine mult de codare online...in special de codurile swap necesare pentru acc. Nu cred ca ai nevoie de cp deoarece poti pastra radarul actual. Pompa ABS o putem updata. Ora este tarzie dar promit ca maine ma voi interesa. Sanatate!
    1 point
  11. Fain tare dinozaurul. Si, intr-adevar, mare curaj sa iei cu perne. Iti doresc sa te tina mult si bine. Cat despre motor, este unul din cele mai faine diesele VAG ca si sunet, poate exceptand V10-le, dar acela are alte probleme... Oricum, imi plac oamenii ca tine, cunoscatori ai marcii, ce isi iau masini in deplina cunostinta de cauza.
    1 point
  12. La PD pompa din rezervor face 0,5-0,6 bar
    1 point
  13. Frumoasa si amanuntita descriere , iar pozele sunt foarte reusite ! ?
    1 point
  14. Daca ar fi avut pachet drumuri grele ar fi trebuit sa fie si puntea fata mai ridicata, nu doar spatele. Scapa de arcurile alea de pe spate ca sa se aseze frumos masina, mai ales ca ai jante faine.
    1 point
  15. O poza de actualitate de astazi cu Eibachurile puse si rotile de vara. Azi m-am muncit putin la ea deoarece am schimbat buretele de pe interiorul suportului de macara de la usa dreapta. Am cumparat un burete autoadeziv de la Dedeman care era dublu D pe sectiune. L-am taiat in doua pe lung si l-am lipit in locul celul vechi din fabrica care se dezintegra. Imi pare rau ca nu am facut poze. Eu zic sa a iesit foarte bine aproape ca din fabrica. Maine vreau sa ii pun alta baza de antena radio deoarece nu prind cum trebuie posturile radio. In plus da si cod de eroare pe radio pe VDCS . Am gasit una pe acasa tot de Golf IV si sper sa fie buna. Din cate am aflat in interiorul acelei baze de pe plafon ar fi un amplificator de semnal electronic care se strica in timp. Tot maine o sa schimb si locul radioului cu cel al sptiului de depozitare cum ati sugerat unii. Intre timp pe langa Eibachuri a primit doi rulmenti fata FAG, o toba intermediara Bosal si doi etrieri noi TRW pe spate. Nu se mai blocheaza ertierii pe spate la ridicarea si lasarea franei de mana dar am observat ca un cablu TRW pus acum doi ani are invelisul de plastic crapat si camasa de otel din interior putin ruginita. L-am deblocat si am pus niste ulei pe camasa in interior. Pentru moment e OK si nu mai sunt probleme. Pe viitor am in plan sa o schimb cu una noua si sa pun pe ambele parti tuburi noi de cablu de frana de mana care am vazut ca sunt cam corodate. O sa o fac in momentul in care o sa ii pun un set nou de placute si discuri TRW care m-am interesat si costa fata si spate doar 550 de lei.
    1 point
  16. Singura masina la care mai am cauciucuri vara / iarna - dupa ce imbatranesc uniroyalurile (au 5 ani deja) tot pe niste allseasonuri o sa trec, numarul de km nu justifica deranjul a doua randuri de cauciucuri. Pana una alta le-am pus, si am rezolvat o problema veche: emblemele de capacele montrealurilor au tendinta sa se defaca si sa se piarda (d-aia multe golfuri cu jantele astea au lipsa emblemele) - de cativa ani, in fiecare primavara le lipeam cu diverse solutii, nici una de prea mare durata, macar nu le-am pierdut... Anul asta, datorita limpezirii mintii date de #stamin.......acasa le-am aplicat cate doua nituri discrete. Se vad doar de aproape, si chiar nu deranjeaza. Si o poza de "familie". Fara dinozaur ca suntem xenofobi
    1 point
  17. Cati km sunt necesari pt o parere pertinenta? Exceptand primii km in care se inlatura compusii prezenti la suprafata anvelopei, cu ce se schimba comportamentul acesteia pe uscat sau ud in sezonul respectiv (tinem cont aici de diferenta de presiune in fct de temperatura ambianta si nu ne bazam pe "am bagat azot " , daa!? )? Revin la gandul initial, dc puteti trece peste socul de imagine cauzat de marca, in cazul in care doriti sa pastrati anvelopele mai mult de 3 ani pe masina, luati in calcule si marci mid-range. E posibil sa iesiti mai bine la capitolul buget/siguranta/confort. Drive safe!
    1 point
  18. Filtrul nu are intr-adevar cod OEM de VAG, dar nu este aftermarket. Se gaseste ca piesa originala de la producătorul HALDEX (codul pentru filtrul de generatia a 4 a este 111358). Singurul producător care are cod OEM pt filtrul haldex de generatia 4 este Volvo (care de altfel si recomanda in caietul de mentenanță inlocuirea filtrului). Codul Volvo este 31325173, iar piesa se găsește in România la un preț sub 200 lei; filtrul este identic cu cel pentru VAG, cu excepția acelei bucati mici de plastic, de culoare albă (la Volvo este mai subtire decat la VAG). Aceasta se poate refolosi fara probleme de la filtrul anterior montat pe mașină. Nu are element filtrant, este doar o bucată de plastic. Atenție doar la extragerea filtrului pentru a nu deteriora bucata de plastic de culoare albă. In prima poza cu, cu lichidul haldex este filtrul VAG, iar in cea de a doua , filtrul Volvo.
    1 point
  19. Ai verificat termostatul, radiatorul curat, ventilatoarele pornesc usor, undeva e ceva pe sistemul de racire? Nu e normal ce ti se intampla.
    1 point
  20. cele 3 puncte de vopsea (sau 4?) se disting si fara sa fie pe elevator
    0 points
  21. Mai citeste odata cu atentie ce norme am scris. Si apoi cauta sa vezi ce norma are nevoie motorul tau. 5w30 este compatibil pentru motorul tau insa nu aia e norma de ulei cu care a fost proiectata/gandita masina, mai ales nu la km fara numar.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!