Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2020 în toate secţiunile

  1. Am fost in weekend plecat la bunica. Am facut un drum de care imi era dor. Un drum pe care l-am facut ultima oara in jurul varstei de 7-8 ani. Au trecut ani de atunci. S-au schimbat multe. Satul, oamenii. Emotiile au fost mari, pana la lacrimi. Am refacut drumul pe care mergeam cu caruta trasa de cal cand ma luau bunicii cu ei la cules la vita de vie de la camp. Prin padure, pe camp, am profitat de ocazie si printre lacrimile de dor am prins cateva poze la masina. Prin padure cu greu am regasit drumul, aproape sters, iarba reintrandu-si in drepturi. Nu am avut cum sa cobor din masina si sa fac poze. Langa acei pomi se aflau terenurile oamenilor. Au imbatranit oamenii, a imbatranit satul romanesc si totul este lucrat mecanizat. Inainte, pe drumul batatorit unde nu crestea fir de iarba, circulau carutele si oamenii cu sapa pe umar. Acum? Cand si cand un tractor. Iarba a crescut iar cu masina pe modul Off-road Extra, se auzea cum freca podeaua masinii.
    12 points
  2. Sa mai adaug o rubrica in jurnal, desi mare lucru nu s-a intamplat. Am mai facut un schimb de ulei, tot cu Mobil1 0W-40 FS. Am zis sa incerc un nou filtru de ulei, Mahle 1217D. Ca aspect pare identic cu "noul" Mann 7013. IMG_4605 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4606 by toni.pieleanu, on Flickr Cu ocazia schimbului am trecut la noua supapa de retur si noul vas pentru filtru care este necesar pentru supapa (vasul 06L115408D si supapa 06L115678Q). Busonul baii de ulei a fost inlocuit si el. IMG_4601 by toni.pieleanu, on Flickr Am luat si busonul de ulei care ar trebui sa previna umezirea cu vapori de ulei din jurului lui (06K103485C). IMG_4608 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4609 by toni.pieleanu, on Flickr Am mai pus si un filtru de habitaclu nou, si aici am zis sa incerc ceva nou si am luat Mahle CareMetix LAO 888. Am efectuat si o curatare a instalatiei, ca in fiecare an, cu acelasi Wynn's Airco Fresh. IMG_4613 by toni.pieleanu, on Flickr Destul de murdar vechiul Mann Ferocious Plus IMG_4610 by toni.pieleanu, on Flickr Poate cel mai important lucru legat de masina realizat in ultima perioada a fost montarea unei pardoseli in "garaj". Din cauza ca pardoseala nu are panta ajuta sa nu mai stau cu picioarele in apa, plus ca tine spatiul mai curat fiindca retine mizeria mare dedesubt. B690C7A3-C6AB-4CAE-A594-432431318715 by toni.pieleanu, on Flickr
    10 points
  3. Ei...meniul Kodiaq-ului nu este atat de diversificat in materie de moduri. Exista buton de Offroad si ceva moduri clasice: normal, sport, snow. Sunt constient de faptul ca sunt necesare anvelope adecvate. Se va rezolva Dar si cu cele de vara am reusit sa ma tin cat de cat onorabil dupa un Duster pregatit de aventură. Oricum, traseul a fost ales astfel incat sa il pot parcurge cu riscuri minime (in sens invers nu intra in discutie).
    2 points
  4. Salutare tuturor si bine v-am gasit. In cele ce urmeaza, voi prezenta una dintre actualele masini, VW Touareg. Voi incepe un pic cu istoria masinii apoi cum am ajuns sa o cumpar. A fost achizitionata din Romania in 2008 de catre o firma, fiind masina de serviciu dar nu prea s-a circulat cu ea, conform inregistrarilor RAR. Din 2015 a intrat in posesia fostului proprietar, director la firma respectiva. In februarie 2020 am achizitionat-o eu. Cum am ajuns la Touareg? Inca de cand a aparut masina asta, in 2004, m-a atras. Si desi aveam doar 13 ani pe atunci, stiam ca voi ajunge sa conduc si mai ales sa detin una intr-o zi. Si iata-ma, 16 ani mai tarziu, fiind deja posesorul celui de-al 2-lea Touareg. In urma cu 3 ani aveam banii pregatiti pentru Touareg. Si sufletul deschis. La indemnul unui prieten, mi-a spus ca mai potrivit pentru mine ar fi un Passat B6, pentru ca eu circul foarte mult in oras si nu as avea costuri mari la combustibil. Cu inima indoita am cumparat un B6, 2007, cutie automata si foarte multe dotari. L-am tinut din August pana in Decembrie cand l-am schimbat cu primul Touareg pe care l-am avut, un 2.5 TDI, cod motor BAC, cutie automata, suspensie pe arcuri si de altfel putine dotari iar starea mecanica nu era tocmai cea mai buna. Dupa un an jumate in care am detinut masina si am avut cateva probleme cu ea (unele carora nu le-am dat de cap niciodata) si constrans de anumite probleme personale, a trebuit sa o vand. M-am intors la Passat B6 (masina pe care inca o detin) Cu toate astea, sufletul si mai ales gandul imi ramasese la Touareg fiindca tot dadeam peste poze cu cel pe care il avusesem. In februarie 2020, cu banii in mana, am pornit din nou la drum, decis sa imi iau Touareg. Si asa am ajuns la EL. A fost acel feeling "ea e!". Cei care nu au avere si totusi sunt insurati, ma inteleg ?. A fost un fel de cufarul mic si prafuit din pod. Masina statuse 5 luni trasa pe dreapta pentru ca intre timp, fostul proprietar avea alte 2 masini iar asta nu mai era folosita. Cu rotile desumflate, fara baterie, prafuita, pernele lasate am zis sa-i acord o sansa. I-am dat curent si... a luat-o la sfert. Daaaaar... nu se ridicau pernele si check-engine era aprins in bord. Stiam ca fiind bateria moarta, calculatorul suspensie pneumatice n-o sa faca minuni si ca va da o sumedenie de erori in bord. Evident, nu am fost dezamagit. La un moment dat a inceput masina sa se ridice. Am crezut ca a fost o minune asta. Defapt, era usa din dreapta fata inchisa. Usa de la sofer fiind deschisa, nu influenta cu nimic suspensia. In euforia mea, nu am realizat ca este o problema cu contactul usilor pe partea stanga. Masina rula impecabil... ca impecabilul unei masini care statea de juma de an. Franele scartaiau si trosneau in rest, nu se auzea nimic in ea. Si chiar nimic fiindca nici unitatea multimedia nu functiona ?. Cu toate astea, si cu un pret bun, am luat calul cel mai mic si mai pricajit din herghelie. Verificasem pe internet si cu ajutorul unei cunostinte de la PBV cateva masini, nu ma asteptam sa aiba vreo una kilometri reali dar asta ii avea. 152.000 de km. Dupa 3 luni de fericire cu masina, am constat urmatoarele : -La ITP, roata fata/stanga blocata. Am dus-o imediat la un prieten mecanic si scap ieftin, kit-ul de reparatie al etrierului, ~90 ron + o blonda la 0,5 dupa ce terminam treaba. -Usile pe partea stanga nu dadeau niciun semn in bord cand erau deschise -> incuietori defecte, 200 ron bucata. Am remediat cu 2 contacte magnetice de tip REED, 12 ron total si o zi de munca. Ocazie cu care am pus si LEDuri rosii pe usi, in locul "ochilor de pisica" -Scrumiera spate centrala si usita de la priza aveau balamalele rupte. Le-am remediat. -Unitatea multimedia am inlocuit-o cu una Android, la care am atasat camera de marsarier si camera pe fata. In viitorul apropiat, voi conecta si camera DVR tot la aceasta unitate. Am constatat ca masina are grila radiatorului de R50, motiv pentru care, pe viitor, va avea unele upgrade-uri la acest kit. In rest, masina se prezinta impecabil. De cand o am, pe criza asta de COVID, am mers cu ea doar 1.600 de km, dintre care 1.400 au fost doar in Bucuresti iar o medie de consum la pompa a fost de 16.8 L/100km.
    1 point
  5. Salut! Masina am achizitionat-o in mai 2019. Per ansamblu am fost foarte incantat. Insa nu m-am putut obisnui cu farurile standard (halogen) in special cu lumina galbena (de zi). Drept urmare o idee a aparut - retrofitul farurilor cu XENON si LED DRL. Aveti nevoie de urmatoarele: 1. Faruri Xenon cu LED drl - dreapta 5E1941016B / stanga 5E1941015B 2.Calculator Xenon (8K0941597E sau 8K0941597B) - 2 3.Calculator LED DRL 4g0907697d - 2 4. Calculator far AFS 1T0941329B - 2 5. Cablaj Xenon (convertit de la halogen) + cablaj AFS 6. Calculator AFS 7p6907357A (ulterior va fi updatat la 7p6907357D prin update firmware si parametrizat pentru octavia 3 Combi) - 1 7. Senzor pozitie (pentru Combi nu exista decat un senzor - pe spate) 5Q0512521E (este made in romania) - 1 8. capac plastic (in locul vechiului reglaj de faruri la interior) 5E0858129 9B9 - 1 9. suruburi si piulite pentru prinderea senzorului de pozitie N10653601 - 1 / N10569501 - 2 10. prinderi pt calculator AFS - N91158501 - 2 11. N10701201 - suruburi pt prinderea calculatoarelor de far - 18 12. Varnis cauciuc pentru mufa senzorului de pozitie 1J0906102 - 1 13. becuri D3S - eu am luat Osram OEM - 2 14.BCM high in cazul meu 5q0937086BR BCM are nevoie de CP (component protection), codare chei (2 in cazul meu), codare (se precodeaza /parametrizeaza inainte de a fi montat pe masina) Si acum preturile aproximative - pana am adunat tot a durat aprox 2 luni si am mai uitat din ele : Cablaj Xenon + AFS - 100 eur transport inclus calculator AFS -250 lei (OLX) becuri Osram originale OEM (OLX) - 150 lei.buc Farurile cu tot cu calculatoare - aprox 900 lei/buc (cu calculatoare achizitionate pe pe drive2.ru si de pe olx din romania) Senzor pozitie - 100 lei materiale marunte - suruburi etc (250 lei) BCM - 200 EUR CP, codare chei - 100 EUR Se mai adauga reglajul farurilor...probabil 200-250 lei nu stiu exact Initial am facut acest retrofit pe BCM mid. A durat cam 2 saptamani pana acesta a sosit. Si m-am apucat sa fac retrofitul pe cel vechi. Citisem foarte mult inainte de a ma apuca si eram convins ca voi reusi. Am lucrat cate putin pe o perioada de 3 zile la retrofitul pentru xenon. De la inceput pot spune ca nimic nu a mers din prima... Pentru a trage cablajul de la faruri spre interior a trebuit sa scot plasticele de sub parbriz. Pentru a face acest lucru trebuie sa scoatem stergatoarele. Am omis acest lucru si nu am avut extractor...norocul ca am un service foarte aproape si am imprumutat unul. Pentru a duce firele spre interior trebuie sa scoatem bateria. Am crezut ca greul a trecut insa abia atunci incepea partea nasoala. Introducerea pinilor in panoul de sigurante...dupa 3 filme vizionate pe youtube (degeaba) si 3 ore pierdute am reusit intr-un final. E drept ca operatiunea s-a efectuat afara. Apoi am conectat calculatorul AFS si am verificat codarea acestuia. Calculatorul provenea de pe Golf si a trebuit reparametrizat pentru Octavia si codat. A doua zi m-am ocupat de firele pentru senzorul de pozitie si de instalarea senzorului. Demontat plastice de pe partea stanga, roata stanga spate si protectie aripa. Aceasta operatiune am facut-o in interior a trebuit sa golesc garajul (care era ocupat cu o gramada de alte nebunii). Senzorul are o pozitie destul de nasoala insa am reusit instalarea lui. Am tras firele, apoi verificat daca acesta comunica cu calculatorul (totul OK). Am trecut apoi la faruri (demontat bara, scos faruri halogen, instalat faruri xenon). In tot procesul asta am uitat sa introduc sigurantele pentru calculatoarele AFS din faruri...m-am conectat la modulul 55 si ce sa vezi eroare... timp de 1 ora m-am chinut sa aflu ce are...ma gandeam sa desfac si cablajul pe bucati si tocmai cand eram gata sa fac asta m-am uitat la panoul de sigurante si am vazut locurile goale. Am introdus sigurantele si ca sa vezi...au fost recunoscute. M-am apucat de adaptarile necesare pentru functionarea farurilor Bixenon pe MID BCM. Dupa zile intregi de citit pe forumuri m-am gandit ca va fi foarte usor si va merge din prima... nu a fost asa. Din cate am constatat fiecare BCM (model) are particularitatile sale. Desi aveam lista de adptari clare si persoanele care mi le-au dat mi-au confirmat ca functioneaza....uite ca la mine nu mergeau. (problema pentru faza scurta/faza lunga) In ce consta defectul: Porneam masina, aprindeam farurile si timp de 8 secunde clipeau de parca era pom de craciun - faza scurta cand stanga cand dreapta... am verificat adaptarile de 3 ori...degeaba. Am renuntat sa caut raspuns si am trecut la codarea benzii LED si a luminilor de pozitie. Acolo nu am intampinat dificultati - aveam cablajul facut si conectat pe canalele originale din BCM. A mers perfect. Ultima parte codarea modulului AFS. Erori cat cuprinde incorrectly coded etc. Am apelat la un prieten rus, desi in Rusia era o ora tarzie si acesta a acceptat sa ma ajute. Update firmware modul AFS, parametrizat pentru Octavia si codat pentru Combi. Victorieee...au inceput sa se miste lentilele ) - mers repede la un amic care are un service si reglat farurile. Totul bine, plec de la el si dupa 5m parcursi se stinge farul drept. Ajung acasa si ma apuc de scris mesaje (colegilor din Rusia) - fiecare cu cate o parere (ba ca la BCM-ul meu nu merge, sa adaug un releu, sa verific codarile.....obosisem) intr-un final vine raspunsul (cu lumina oprita sa pornesc motorul apoi sa aprind farurile) - eram pe drumul cel bun clipeau 8 secunde dar macar nu se mai stingeau dupa. Am mai stat 2 ore pe net cautand solutii si am gasit o adaptare alternativa pe care initial nu am observat-o. Eram rupt si nu am mai incercat atunci. Ulterior am modificat rubricile respective si....GATA!!! Totul a functionat ca "de fabrica". Codari: in bloc 17, codam [LN] _Dynamic cornering lighting: [VN] _yes in bloc 09, codam [LO] _Erweiterte_Fernlichtsteuerung: [VO] _AFS, BCM-Fernlicht Apoi trecem la adaptarile blocului 09. Faza scurta (6ABL LC5, 7ABL RB1) 1 — 6 LED Lichtmodul 2 — 36 (l), 40 (d) 3 — 1A (l), 1B (d) 4 — Abblendlicht Links / Rechts ( dipped beam) 5 — Lichthupe Generell 6 — 127 7 — Allwaus 8 — Coming Home oder Leaving Home active 9 — Not 10 — 100 11 — maximize 12 — Not 13 — Not 14 — 0 15 — minimize 16 — Not 17 — Not 18 — 0 19 — maximize Faza lunga (8FL LB39, 9FL RB2) 1 — 6 LED Lichtmodul 2 — 37 (l), 41 (d) 3 — 1C (l), 1D (d) 4 — Fernlicht Left / rechts high beam (to shine with the left / right headlight) 5 — Lichthupe Generell (blinking of a high beam ) 6 — 127 7 — Allwaus 8 — Not 9 — Not 10 — 0 11 — maximize 12 — Not 13 — Not 14 — 0 15 — maximize 16 — Not 17 — Not 18 — 0 19 — maximize Pentru LED DRL si luminile de pozitie modificam: Leuchte2SL VLB10 and Leuchte3SL VRB21. Dimensions in Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 and Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3 Am atasat poze pentru codare LED DRL si pozitii Pentru retrofit spalatoare faruri avem nevoie de urmatoarele: duze spalatoare faruri: 5E0955965 - 1 5E0955966 - 1 capace (pt bara normala) - la RS sunt alte coduri: 5E0955109GRU - 1 5E0955110GRU - 1 rezervor (cu spatiu pt 2 pompe si capacitate marita) - 5Q0955453R - 1 pompa spalatoare faruri: 6r0955681 - 1 cleme prindere furtun spalatoare - 1J0955846 (teoretic 8 buc) practic eu am utilizat 4 furtun spalatoare (vine un set complet gata mufat) - 5E0955970 - 1 conector pentru pompa - 1J0973722A pini pentru conector: N90684405 - 2 (sunt identici cu pinii pentru sigurante) O-ring pentru pompa (eu am luat vasul din dezmembrari si l-a avut - nu stiu codul separat pentru piesa) Pentru cei care nu vor sa inlocuiasca BCM (mid sau low) - releu Regtime 2 - https://www.12vi.ru/766/894/6385.htmlu am cod... Bara cu gauri pentru spalatoare (neaparat)! Nu am cod...fiecare cauta bara care sa corespunda nevoilor sale...cu senzori/fara, cu PLA/fara Am incercat impreuna cu Al Bundy sa gaurim bara, in teorie se putea face dar in practica este exclus. Solutia optima: inlocuirea. Atasez toate pozele in 2 ore.
    1 point
  6. Avand experienta de la masinile detinute in trecut si problemele cu care se confrunta la aspectul estetic , am inceput cu reconditionarea consolei centrale + scrumiera . Sper sa nu se considere reclama dar aveti in imagine si solutia care m-a ajutat mereu in indepartarea vopselei cauciucate .
    1 point
  7. Asta nu e reparatie, ci carpeala. Daca mecanicul stia ce e de facut nu accepta sa faca asa lucrarea.
    1 point
  8. Este clasicul 1.8t de 150cp. Nu e tsi, și nu are probleme cu consumul de ulei! Este euro 5. Cod motor CFMA. Dar ai grija ca pe Exeo sau pus și motoarele problematice 1.8tsi de 120cp sau 160cp!
    1 point
  9. Salutate, Revin cu ceva din zona de "To do". Săptămâna trecută am bifat o necesitate, pe care mi-o doream de ceva vreme - o camera de trafic; modelul ales 70mai Pro, un raport calitate-preț decent. Utilă ? Categoric! Cu toate astea, sper să nu am vreodată nevoie de ea.
    1 point
  10. Weekendul începe cu o ieșire clasică de relaxare în natură ?
    1 point
  11. @calin.g merci frumos. Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre). Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa. Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).
    1 point
  12. Pentru ca sunt baiat capos am zis sa mai incerc o ultima data arcuri de coborare. Am mers pe KW la indicatia unui alt forumist care se jura pe rosu ca nu s-a schimbat mai deloc confortul la rulare ? Am mers pe o coborare minima de -20, optional existand -30 si chiar -40 ? de la aceeasi firma
    1 point
  13. @CRICU90, ai dreptate, consumul real la regenerare creste, eu vorbeam despre ce arata computerul de bord. Am o Skoda Octavia FL 1.6 TDI - CAYC de la serviciu si in mod normal computerul de bord arata intre 0,3 - 0,5 l/h la relanti in functie de cat consuma aerul conditionat. Cand incepe regenerarea computerul de bord arata un consum de 0,2 l/h (stiu ca nu este cel real) si creste turatia la 1000. Asa imi dau seama ca a intrat in regenerare. Dupa regenerare arata din nou normal. Nu stiu despre alte masini. @RZF, regenerarea pasiva depinde de temperatura cu care ajung gazele arse in DPF adica de regimul termic (turatia motorului) si nu de viteza cu care circuli. De exemplu poti merge constant in treapta superioara de viteza (a 5-a sau a 6-a ) cu 1500 de rotatii si sa nu se atinga temperatura necesara regenerarii pasive (parca mai mult de 300°C).
    1 point
  14. Consumul creste, eventual de la 0,2l/h, in nici un caz nu scade. Turația mărită la relanti, și în unele cazuri un comportament diferit care îl sesizezi la plecarea de pe loc și la viteze mici. Daca circuli in afara localității, la viteze constante nu prea realizezi că regenerează activ.
    1 point
  15. nfine las si eu pt altii sa stie la ce sa se astepte: Pompa OE VW 565 Kit Contitech 391 Antigel (+apa distilata) 70 Curea accesorii 50 Manopera 250 Tips 30 -------------------------------------------- 1356 cu ocazia asta am schimbat si placutele Placute fata TRW 175 Manopera 70 -------------------------------------------------- 245 TOTAL 1601 RON
    1 point
  16. Ce anume este fake info si care "ei" ? Sunt niste simple teste pe care omul le-a facut intr-un setup oarecum controlat. Nu am nici o afiliere cu baiatul din videoclip, pur si simplu mi se par interesante testele pe care le-a facut.
    1 point
  17. Acum inteleg si mai bine functia si influenta acestor arcuri. Avand in vedere ca vrem sa plecam la ceva drumuri lungi cu picii, care fac ca portbagajul sa pară neîncăpător, voi avea in vedere sfatul tău.??
    1 point
  18. @ovidiugm, ce eroare ii da in bord? Depinde si cat de des "ii da tare pe autostrada". Castigul de pana la 300-310cp si pana in 600nm cred ca se putea obtine si cu DPF on, de catre un tuner de top
    1 point
  19. Frumusetea 1.4 TSI-ului face ca si dupa ce ai schimbat distributia nu poti sta linistit
    1 point
  20. Ai fi surprins sa constati ca masina este foarte bine ingrijita si nu are nici cea mai mica problema. Nu pe astfel de trasee se face praf. Corespunde in totalitate scopului pentru care a fost achizitionata. Nu e pentru mers la piață.
    1 point
  21. Fu un weekend intens cu trasee intre Barajul Măneciu-Tabla Buții si tentativa aproape reușita de trecere spre Lacul Vulturilor pe un traseu extrem si puțin abordat (drum de cativa km exact pe piscul alpin si apoi afundare in padure) apoi Cabana Vf Ciucas si in final Lacul Vulturilor cu ascensiune dinspre Chiojdu... Iar pe video o ascensiune pe unde un Sportage s-a chinuit de 3 ori si nu a reusit, un x-trail a incercat si el o data...iar Duster-ul nici macar nu a mai riscat....iar Kodiaq-ului cu rotile de vara de i-a iesit din prima ?
    1 point
  22. Touareg 7P 245 ps (echipare full )am avut, a fost luat la 13000 de km si vandut la 100000. Masina este buna solida insa cu tot cu perne de aer se simte ca o barca si asta nu mi-a placut. Am probat si varianta cu arcuri, dupa mine se simtea si mai rau. La modelul facelift de la 7p s-a montat o suspensie de aer adaptativa (Wankausgleich) care cu adevarat face diferenta. Costurile de intretinere au fost destul de mari. Skoda Kodiaq Style 190 PS am acum cumparat de nou. Spatiu mai mult decat in Touareg, (cel putin asa simt eu cu toate ca am 190 cm). Materiale de buna calitate. Technologie mai noua. Costuri de intretinere pana acum bune. Insa o parere o sa imi fac dupa 100000 de km. Legat de partea de offroad exista un topic al unui coleg din Buzau cu un Kodiaq si se vede cat este de capabil, Touareg-ul nu cred ca l-ar baga nimeni pe astfel de drumuri si nici eu nu am facut-o. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege Kodiaq-ul. Daca ar fi sa aleg un SUV Premium as alege Mercedes ML sau facelit-ul lui GLE. Am avut ocazia sa il conduc cateva zile si este altceva.
    1 point
  23. 1 point
  24. Am avut pe mana 7p 2018 versiunea de 150kw si merge ok in accelarare cam pana la 120 apoi cam moare, consumul mediu la mine, mers destul de ''apasat'' era ~18% si nu , nu este nicidecum ''suv premium'' cum specifica cineva aici, materialele mi se par de golf/ passat. Antifonarea era chiar ok iar motorul 3.0 ca si zgomot/feeling clar nu-l poti compara cu 2.0. Alegerea mea ca si costuri/batai de cap pe termen lung ar fi kodiak, masina cat mai noua si km putini.
    1 point
  25. La momentul cand am vorbit eu, se decisese de catre cei de la vanzari sa se perceapa un avans de 10% din pretul masinii, dar fara nicio obligatie din partea lor, daca de exemplu, programul rabla nu mai incepea.. As fi ,fost nevoit, sa nu pierd avansul sa achizitionez masina cu toti banii. Or asa ceva nu mi s-a parut normal. Plus ca atitudinea era de genul luati acum, ca nu se stie daca mai prindeti. Nu cred ca am ajuns in 2020 sa alerg dupa dealer sau sa stau la coada sa iau masina....
    1 point
  26. Noutati de primavara: 1. Am schimbat anvelopele de pe fata cu Michelin Pilot Sport 4 225/40ZR18 IMG_3655 by toni.pieleanu, on Flickr 2. Am schimbat bujiile cu NGK 94833 (la ~52k km), iar bobinele au fost unse cu vaselina siliconica conform manualului IMG_3675 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3678 by toni.pieleanu, on Flickr 3. Am curatat climatizarea cu solutia Wynns Airco Fresh IMG_3748 by toni.pieleanu, on Flickr 4. Am schimbat uleiul, tot cu Mobil1 0W40 FS, filtru de ulei MANN HU7013 (model nou) si buson pentru baie OE - am facut doar vreo 5k km de la schimbul anterior IMG_3758 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3759 by toni.pieleanu, on Flickr 5. Am curatat putin interiorul IMG_3750 by toni.pieleanu, on Flickr 6. Pe timpul iernii am schimbat claxonul de joasa frecventa, a murit subit. L-am luat OE - 5Q0951221, nu se gaseste aftermarket din cate am inteles. Este facut de FIAMM.
    1 point
  27. Nu vreau sa poluez topicul initiatorului dar @voinea de ce este acel gol de cuplu in softul original, ce ar putea explica acest fapt? Este un expected behavior, ceva ce producatorul si-a propus?
    1 point
  28. ? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.
    1 point
  29. Finala de GTI Clubsport S a ajuns ? urmeaza montajul cat de curand. Tipsuri mai mari si ceva sunet in plus ? IMG_2862 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  30. Ionut, modificat eeprom, altfel cum crezi ca o sa indice normal turometrul?
    0 points
  31. Aia cu IPA... imi pare ca e acelasi lucru cu politia locala. Adica nimic. Cat despre bagheta reflectorizanta, da, m-a ajutat. @Boditza, a fost visul meu din copilarie. N-a contat nimic altceva.
    0 points
  32. Se refera la Check Engine Light. Am mai vazut ca unii folosesc denumirea asta.
    0 points
  33. La masina anterioara am avut halogen dupa care am trecut la xenon si mi s-a parut o mare diferenta in bine. Acum am led basic care este net superior xenonului.
    0 points
  34. Cele Matrix sunt altceva, și ca performanta și ca bani. Pe mine mă interesa strict cum se comporta față de cele halogen, pt că sunt farurile standart. Daca sunt cu led nu înseamnă că trebuie să fie neapărat și performante.
    0 points
  35. Sal., DIn pacate vei fi nevoit sa cumperi toata protectia din partea stanga pentru ca nu se gaseste doar partea din spate . Uite si un print din ETKA : Este cel de la pozitia 18, si are codul 3C8 825 201 si costa 200 Ron . O zi buna .
    0 points
  36. Trebuie sa simti ce doresti Eu mi-am dorit mereu 7P , din 2011 cand l-am vazut prima data Cand mi-am permis second am inceput sa caut Cautand am testat toata concurenta compatabila la SUV-uri Pentru mine , complet subiectiv , 7P mi s-a potrivit ca o manusa orice altceva am testat Nici acum dupa 2 ani nu am nici cel mai mic regret ca nu am ales altceva Deci totul e subiectiv , trebuie sa iti placa tie , nici nu trebuie sa intrebi pe altii
    -1 points
  37. Multumesc. Sunt extrem de multumit de ele mai ales "cand dai flash-uri". Cele matrix am inteles ca sunt mai bune decat basic (chiar sunt matrix fata de cele de la passat b8) dar pentru mine nu s-a justiifcat diferenta foarte mare de pret dintre cele 2 variante si am cantarit deplasarile noaptea fata de cele ziua si la mine a rezultat ca nu merita acea diferenta de pret (si mai fie vorba intre noi mi s-au parut cam acrisoare). Cele matrix vin si cu alte stopuri care atat farurile cat si stopurile au semnalizare dinamica.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!